» »

Drajv -Zav.Triglav popust?

Drajv -Zav.Triglav popust?

«
1
2 3

nooby ::

Gre se za tole aplikacijo:

https://play.google.com/store/apps/deta...



Je kdo že nabral 90toč v 300km? Koliko popusta se dobi? Je vsaj 5%?
i5 3570k, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1060, 2x 4Gb DDR3

rupsi31 ::

Sej ne, da dobiš pri ostalih zavarovalnicah ugodnejše zavarovanje kot pri Triglavu.

Pithlit ::

Hajde, da obudim zadevo... ker sem pač začela testirat to čudo.

Ideja je super. Izvedba je bolj šepava.

Nisem zgruntat kako stvar deluje... ampak v eni tretjini voženj daje rezultate da glava peče.

V glavnem zalaufam aplikacijo, zalaufam gps in štartam. Vozim strogo po predpisih. Rezultat po 37km vožnje?

74 voženj v ovinek (pojma nimam kaj to je).
Max hitrost 101km/h (števec je sicer za spoznanje šel čez 90, tam do 91 mogoče 92 - gps pa trdi max 88km/h).
1 pospeševanje (mislim... ok... malenkost sem na gas stopila ko sem zapuščala krožno).
1 zaviranje (ja... ok... čist brez zavirat mari ne gre...).
Drajv mi naračuna 85%.

Torej, nekdo se vozi 60km/h in za sabo ustvarja kolono nervoznih voznikov je varen voznik.
Nekdo ki se ga odloči varno prehiteti in pohodi gas da gre čimprej mimo... je nevaren voznik.
Nekdo ki se odloči da ne bo zaviral in ti odvzame prednost je... varen voznik.
Ti, ki boš zaradi tega zavore na polno pohodil pa si nevaren. (da ne omenjam kakšnih živali pa otrok ki skačejo na cesto).
Nekdo ki se po avtocesti 140 (ima drajv celo toleranco vgrajeno) vozi je varen voznik.
Nekdo ki se po neki rovtarski cesti z miljavžent ovinki 40 na uro vozi je pa nevaren (ker non stop vozi "v ovinek").
Pa ogromno drugih stvari ki jih aplikacija niti ne preverja (razni smerniki, luči, kaj voznik v avtu dejansko počne...).

Ni nek biser od izvedbe.

Se pa kljub temu da relativno normalno vozit (tudi po občinskih cestah) za dosego unih 90 točk. Z malenkost potrpljenja (priznam, tudi s strani zadaj vozečih) pa tudi 100 ni nemogoče. V praksi ne bi smel bit grozen problem privozit 25% popusta.

Sam da pogruntam kje in zakaj prihaja do takih odstopanj pri meritvah Drajva/števca/iGO. Čisto mogoče je krivo to da izklapljam zaslon (drugače je dokaj moteče ko ekran sveti direkt v prednje steklo - pa baterijo kuri nenormalno)... in se aplikacija obesi ko ga ponovno vklopim. Priznam, obe vožnji s čudnim rezultatom sta se zgodili v takem scenariju, ena vožnja je (ob takem scenariju) pa le dala dostojen rezultat (tak ki se je ujemal s podatki gps in mojimi subjektivnimi opažanji).

Tudi to priznam, da je zadeva namerila 87% ko sem hotela oceno neke standardne vožnje (brez da bi kaj posebej pazila na to kako vozim). Tolk da imam nek baseline.
Life is as complicated as we make it...

Machete ::

To je itak kar ena marketinška fora, ki nima veze z varnostjo. Jaz lahko peljem po omejitvah, vmes pa povozim 4 pešce in olupim 10 parkiranih avtov.
V bistvo so samo reklamno akcijo zapakirali v nekaj, kar je današnji mladini blizu. Uuu app. Hudo. Treba sprovat. Itak so pa že v štartu dragi ko žefran. Tko, da si lahko popuste nekam stlačijo. Res da se da zglihat z agentom, sploh če imaš veliko stvari tudi za 20% in več ampak ni to to. Pri konkurenci prideš z boljšim paketom ceneje skozi brez glihanja.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Pithlit ::

Čisto mogoče. Ni pa to poanta te teme :D . Mi smo kle da Drajv popljuvamo.
Life is as complicated as we make it...

Machete ::

Sej. A mi ne gre dobro? :]
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Malner ::

Sem umirjen voznik, pazim na varnostno razdaljo, ne vozim po prehitevalnem pasu če ni potrebno in so premajhne varnostne razdalje. Vozim s hitrostjo prometa. Kozarje prevozim z 110 km/h, cestninsko z 80 km/h.

Moj avto ima enostavno predobre pospeške in pojemke za Drajv in težko vozim po njegovih standardih.

V ovinke morš pa itak peljat 20 km/h pod omevitvijo da so v redu.

Pithlit ::

Aja, varnostne tudi ne gleda ja... lahko nekomu čist za ritjo voziš pa boš še vedno varen voznik.

Sicer je ta s "predobrimi pospeški" malo bosa. Je pa App res hudo občutljiv na te zadeve.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

Malo obudim to od mrtvih...

... zadnja verzija Drajv-a (2.4.5) mi noče snemat voženj. A ima kdo kakšno starejšo verzijo pri roki?
Life is as complicated as we make it...

dj_uro ::

Pithlit... pa ne, da si mlada voznica...
;)

V nastavitvah telefona pod aplikacije zbrisi tazadnjo posodobitev...
vw-klub.si

Pithlit ::

Po duši jih mam itak 12.

In kako zabrišem posodobitev? Ker vse kar lahko naredim je da gre zadeva komplet dol. Apk mam pa tud samo 2.4.5 :/
Life is as complicated as we make it...

dj_uro ::

vw-klub.si

Pithlit ::

Ja sej. Apk rabim! Sej sem že na začetku napisala kje je problem...
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

Drajv daje ful dobre rezultate počasnim voznikom.

Meni je naračunal 15%, pa sploh nisem prekoračil nobene omejitve.

Samo malo hitreje pospešujem, in malo močneje zaviram ...

V bistvu gre za motivacijo posrane vožnje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Pithlit ::

Nope. Drajv daje dobre rezultate za vožnjo po omejitvah. Če greš občasno čez tudi ne zganja panike.

Seveda bo pa panika za vsakega ki se ne strinja da je omejitev postavljena tam kjer je... ker "se da hitrej vozit". Je pa res občutljiv na pospeške/pojemke. Če ti je nameril 15% je precej velika šansa da je GPS zabluzil (ko je meni nameril 0 in sem bla ziher da nisem neumnosti delala sem pač poslala 'pritožbo' in je tehnik odpisal da je Drajv zarisal kar ravno črto od štarta do cilja).

 Drajv

Drajv



Praksa, praksa, praksa. Screen je regionalka. Vozim pa ene 92-93km/h po števcu (na screen-u sem šla očitno malo hitreje... tam okol 103km/h po števcu). V glavnem, ne favorizira počasnih voznikov, zgolj omejuje prehitre. Fajn bi blo da ne bi omejeval dinamičnih.
Life is as complicated as we make it...

Filip6 ::

Zdravo. zanima me če ima kdo od vas za prodat ta kupon DRAJV s 25% mu plačam. Kdorkoli naj me kontaktira na pipo.mlini@gmail.com ali 051328111

hvala LP

Pithlit ::

A še ne veš da niso prenosljivi? Bo treba le v avto sest pa kolkor tolk normalno vozit... Sej ni treba bit perfekten. Jaz sem zadnjič nalašč mal bolj neumno vozila (pač, mal bolj na oštro ovinke jemala, mal bolj agresivno pas menjala, pa mal bolj hitro po ravnini - tko, cager je šel do 160) pa sem na koncu še vedno nabrala 86%. Res ne vem kolk morš bit usekan da ti ne rata 90 spravit skup...
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

90 res ni problem skup spravt. Kar se tiče omejitve, imajo kar dobro toleranco. Sem pa pred časom z Nexusom namenoma ostro ovinke zvažal, hitro pospeševal in zaviral (ko sem bil sam na cesti v naših hribih), pa mi ni nikoli štelo prekomernih sil. Po enem od updateov pa je začelo šteti tudi pri normalni vožnji oz. skoraj prepogosto, če se voziš po hribih, kjer cesto dobro poznaš in je veliko ovinkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

IvoC ::

Triglav Drajv je odlična aplikacija, ki te navaja na pravilno vožnjo, z drugimi besedami, prihraniš na gorivu, prihraniš "na policajih" in prihraniš na zavarovanju.

Kaj mene edino moti?
1. Med vožnjo kaže prevožene kilometre, kar je POPOLNOMA brez koristi.
2. Med vožnjo ne zasenči ekrana in s tem močno troši baterijo. Glej prvo točko! Za daljšo vožnjo (nekaj ur) moraš imeti telefon obvezno priključen na cigaretno vtičnico!

Ja, pa še to: Če med vožnjo telefon premakneš, aplikacija razume, kot da si naredil "salto mortale". Logično! Torej moraš imeti telefon nekje fiksiran!
S tem, da moraš imeti telefon v horizontalnem položaju in obrnjen v smeri vožnje, pa jaz nimam težav!

Razumem, da GPS ne zasenči ekrana, logično, ampak Triglav Drajv?! Če bi kazal trenutno hitrost, bi bil izjemna aplikacija. Namreč, starejši avtomobili (kot n.pr. moj Audi A4 2004) imajo analogne merilnike, in hitrost malo težje slediš. Zlasti pri omejitvi, na n.pr. na 30 km/uro, ti pri močnem motorju hitrost hitro "pobegne".

Torej, še enkrat: Triglav Drive je odlična aplikacija. Mogoče komu vzbuja oceno, da forsira "penzionistični način vožnje". Mogoče! A kdor hoče ostati pri svoji "dinamični vožnji", je to sicer njegova legitimna pravica, ki pa največkrat ni poceni, da o ogrožanju drugih vozil v prometu niti ne govorim!

LP IvoC

Apple ::

S fizicnim gumbom ugasnes ekran. Aplikacija deluje normalno naprej in ti belezi vse.
LP, Apple

...:TOMI:... ::

V bistvu, od kje vam motivacija za uporabo appa? Samo zaradi popusta?
Tomi

dj_uro ::

amm ja? jaz v enem dnevu naberem 2% popusta za celoten mesec... zakaj ne?

se kar fino pozna tistih 20-25% popusta POLEG standardnih...
vw-klub.si

Unknown_001 ::

Men je čez gorjance tole pokazalo 10% ??? Any idea why? Sj je šlo po omejitvah.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

...:TOMI:... ::

Moti me več stvari, zaradi katerih ne uporabljam te aplikacije.

1. Sldeneje, beleženje in obdelava vseh živih informacij.
2. Popusti so borni. Jaz brez appa dobim drugod boljše cene zavarovanja. Prihranek na času in denarju zame, ne za zavarovalnico. Zato sem tudi drugod in ne na Triglavu.
3. Vsakokratno nastavljanje telefona v položaj, nastavitev polnjenja, zagon aplikacije... Ne da se mi ukvarjat s tem.

Vedno znova mi je fascinantno to, da so ljudje pripravljeni "delat skoraj zastonj za firme" in prodajat podatke firmam za cente, recimo, če je pa treba odnesti in sortirati smeti ali s seboj v trgovino prinesti svojo vrečko, je pa to že problem. Ko je treba pa pokazat kartico lojalnosti (ali vklopiti app) , pa vsi izvlečejo polno denarnico kartic, kuponov in oatalega.
Tomi

sivistol ::

Pospeskov in pojemkov na iphonu sploh ne zazna, ali pa vozim tako varcno ( dizel avto ), ko gres z avtoceste ze pr 500 m pred izvozom spustis gas pa avto sam zbremza ,

Kar se pa tice zajemanja podatkov , za siht pa nazaj je lih da v tednu naberes kilometre pol pa mas cel mesec fraj, aplikacija se je kard dobr,

Tastar si nekako nardu da dela za 2 avta na enem acc-ju

Tomi 250€ se pr zavarovanju ze neki pozna

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sivistol ()

zk_eu ::

dj_uro je izjavil:

amm ja? jaz v enem dnevu naberem 2% popusta za celoten mesec... zakaj ne?

se kar fino pozna tistih 20-25% popusta POLEG standardnih...


Točno tako. Jaz isto. Zakaj bi pustil, če lahko dobim 25%, rabim jo pa ravno 2 dni na mesec uporabljati.

Triglav je res dražja zavarovalnica, s tem Appom in tisto akcijo spraviš zadevo na neko prijetno ceno. Pri njih sem še vedno zato, ker ko se pogovarjam z ostalimi, pri Triglavu najmanj koplicirajo z izplačilom škode.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

jnovak ::

Te primerjave cen med zavarovalnicami so tako-tako. Nima smisla gledati samo cene, ki jo plačaš, če so:
    1. zadeve, ki jih zavaruješ drugačne,
    2. pogoji pri uveljavljanju različni.
Dokler nimaš nobenih nasreč in/ali poškodb vozila, se strinjam, da je precej zavarovalnic lahko cenejših od Triglava. Ko moraš pa uveljavljati škodo, se pa te najcenejše opcije lahko hitro pokažejo kot dražje.

Pri klasičnih zavarovalnicah je cena pogosto precej odvisna tudi od ostalih storitev, ki jih imaš sklenjene pri njih (vsaj tako upravičijo popuste) ... in na koncu tudi od agenta. Slednji imajo kar precej maneverskega prostora - koliko ti sami spustijo ceno ali pa opozorijo na kake akcije.

Ste pa lahko brez skrbi, da nobena zavarovalnica (/njihovi agenti) ne dela sebi v škodo.

amacar ::

Drugače pa se da verjetno uporabiti zgeneriran GPX, ki ima 100% rezultat in na njegovi podlagi simulirati pot na telefonu (večkrat, da se doseže želeno število kilometrov), pa je bonus tu brez vožnje.

balluf ::

Če, imaš samo obvezno zavarovanje, in je Triglav skoraj 100% dražji a se tudi splača ?

Pero_SLO ::

Vklopim samo na avtocesti in imam skoraj vedno čez 90% rezultat. Vožnja kjerkoli drugje z vklopljenim Drajvom je brezveze. Tudi agent mi je rekel naj uporabljam samo na avtocesti in prideš brez problema do 25% popusta na celotno avtomobilsko zavarovanje.

LP

šernk ::

na začetku meseca naberem tistih 200km in imam potem mir. vklapljam pa zjutraj, ko grem v službo najpogosteje. 7km do službe, mrzel avto + gužva ni šanse da pade rezultat pod 95%. Drugače pa tudi z normalno vožnjo ni problem držat zadevo nad 90%. Sem enkrat testiral, hitra vožnja (ravnine 100km/h+) pa sem prišel z 86% na ven po 20km imajo kar lepe tolerance in tudi prehitre vožnje ne kaznjujejo preveč.

In ja raje sem na triglavu, ko vem da dobim agenta ven tudi ob 9 zvečer če ga potrebujem. oz me bo poklical nazaj ko bo prišel do mobitela. Konec koncev smo pri adriaticu pred časom plačevali 40% več kot pri triglavu.

morda prišparam drugje 200eur ampak se mi teh 200eur povrne v trenutku ko moram škodo uveljavljat. zakaj? ker če bodo slučajno problemi, vem da se lahko obrnem na agenta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dimnik ::

Zanimivo, da imate težave z izplačili pri drugih zavarovalnicah večinoma tisti, ki ste na triglavu. Zaenkrat sam in kolegi kateri nimajo triglava, nimamo težav pri uveljavljanju škode....

balluf ::

Pri triglavu nisem nikoli imel težave do momenta ko sem uveljavil škodni primer 25 let sem bil pri njih uveljavljal zmeraj zaradi škode povzročene od drugih ,ko sem prvič uveljavil mi pa niso hoteli priznati in tudi agent ni mogel nič narediti.
Sicer ni šlo za veliko vsoto 500€ ali pa prav zato sem šel drugam, itak mam samo obvezno in je vseeno.

koyotee ::

To je en tak mit, da samo triglav ne komplicira. Ubistvu pa je to samo slaba tolažba za preplačano zavarovanje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

...:TOMI:... ::

Mi je vseeno kje sem, saj imam samo AO. In če se nekdo iz XY zavarovalnice zaleti vame, imam jaz opravka z njegovo zavarovalnico, ne on.

Kaska itak nimam, zato se ne sekiram.

Btw, tudi, ce dobim 25 % popusta, je se vedno skoraj 100 eur razlike med mojo zavarovalnico in triglavom kjer sem bil prej dolga leta.

Res mi je zanimivo, da ljudje s slotecha padajo na te fore. Prodaja zasebnosti za popust.
Tomi

šernk ::

glede nato da vas večina uporablja pametni telefon...ne bi o zasebnosti...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dzhimen ::

Da malce obudim temo...

Enkrat v bližnji prihodnosti bom sklenil prvo zavarovalno polico nase. Ker pač ne bom imel nič popusta za izkušenega voznika, študiram kako bi se dalo mal bolj poceni skozi pridet za prvih nekaj let. Na misel mi je prišla tale drajv aplikacija, pa me zanima če kdo od vas tole uporablja in kaj sploh s tem pridobim?

Vozim se veliko, večino po avtocesti, u izi 120 km/h na tempomat. Dobr, v redkih primerih kadar se mi fejst mudi grem konkretno več, ampak takrat pač ne bi drajva prižigal. :))
Kot vidim na njihovi strani, rabim 10 voženj in 300 km naredit in če je ocena več kot 90, dobim 5% popusta. Pol pa za vsak mesec dobim še dodatna 2% če naredim 200km (naredim jih itak več, tako da 200 "lepih" ne bo problem). Recimo po pol leta sem na 15%, v enem letu sem na 25%.

Če bi si jaz tole zadevo naložil in začel delat kilometre z sedanjim avtom, katerega polica ni name pisana, če ta popust zbiram in ko bom čez pol leta recimo odprl svojo polico, lahko ta popust koristim in ga pol sproti še povečujem? A si to pravilno predstavljam? Ali se vam zdi kot je en v začetku teme napisal, da je ta drajv brezveze, ker je triglav najdražji in dobim drugje bolj poceni zavarovanje brez vsega tega jajcanja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dzhimen ()

jero_no1 ::

Jz to skoz uporablam, sicer sam ne rabim popusta, ker sem pri drugi zavarovalnici, tako da ga dam nekomu v družini.
V 10 mesecih zbrereš tistih 25% in to se kar poznam pri ceni, sploh če imaš recimo polni kasko... Popust se obračuna pri sklenitvi police.

šernk ::

zbrereš tistih 25% in to se kar poznam pri ceni, sploh če imaš recimo polni kasko...

kar je nateg. 25% ti pride samo na osnovno zavarovanje in mislim da splošni kasko (brez delnih). Meni je aplikacija odpovedala (AOSiP official rom, lineage official), takrat so mi dali izjavo da android 8.0 še ni podprt. Zanimivo, da sem jim rekel da tudi na 7.1 ne deluje več (isti build kjer je delovala 2 meseca nazaj) a se do tistega niso opredelili in sem jih poslal v k.

ja pri zavarovanju za 800eur se ti pač 25% pozna in potem sem šel gledat lansko polico kjer sem zbral 17% popusta, pa sem videl da dejansko na 3/4 stvari ta popust ne velja. No in mi moj agent razlaga kako me bo to drago stalo, zakaj si samo zato ne zrihtam drug telefon itd. In potem: lani sem dal 810eur za zavarovanje z 17% drajv popusta, letos sem dal 860eur z 0% drajv popusta in dodatnih 5% zaradi višjega razreda. torej če odbiješ 5% kar je cca 40eur ti prinese 17% popusta na 900 eur cca 90eur popusta. Da bom pa sedaj telefon ali rom menjal zaradi tega ma ni šans. Mogoče prihodnje leto, če moj telefon podarim po 4ih letih uporabe naprej in kupim sam novega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dzhimen ::

Jaz sem si namestil danes zadevo na Android 8.1 (Nokia 5) in zaenkrat dela. Sem za foro izmeril dve vožnji po Ljubljani ko sem šel po opravkih danes in sem nabral 30km in 98%. Me je pohvalilo da sem dober voznik. :))

Malo sem sicer prilagodil vožnjo, ampak mislim da 200km na mesec bi lahko brez najmanjšega problema takole odpeljal. Malo me spominja na to, kako vozim ko staro mamo kam peljem. Ko ne smem 3 km/h čez omejitev peljat, pa ne prehitro v ovinek da ne prevrne špecerije v prtljažniku, pa ne prehitro speljevat, pa ne prehitro bremzat, če ne takoj slišim filozofije o varnosti v prometu iz prejšnjega tisočletja :))

Ampak dobr. To se mi zdi idealno za se peljat v gužvi po avtocesti recimo. Takrat se mi itak zdi butasto, da peljem 150 pa pol bremzam na 120 ko se zagosti, pa pol bremzam na 90, ko se un pred mano ne umakne, pa spet na 140, pa spet bremzat na 100 ker se gresta tovornjaka prehitevat itd. Namseto tega se dam jaz na desni pas, tempomat na 100 al pa 110, dobro muziko si naštimam in se lepo v miru sproščeno peljem.

Na koncu pridem 10 minut kasneje na cilj, ampak je pa vožnja toliko lepša, pa še kak deci nafte prišparam. In takrat naj mi drajv procente nabira, pa lah da bo po pol leta kaj iz tega. :D

zk_eu ::

šernk je izjavil:

zbrereš tistih 25% in to se kar poznam pri ceni, sploh če imaš recimo polni kasko...

kar je nateg. 25% ti pride samo na osnovno zavarovanje in mislim da splošni kasko (brez delnih).


Si prepričan? Jaz sem šel gledati svojo polico in imam Drajv popust obračunan prav pri vseh postavkah, in sicer pri osnovnem zavarovanju, delnem kasku za opcije, ki jih imam ter tudi pri avtomobilski asistenci.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Ganon ::

Tudi jaz.

zmaugy ::

Mslim da bi bila zmaga, da bi dal telefon s tem appom svojmu fotru v avto...

krepki ::

Drajv je obračunan pri vseh postavkah sem imel letos 5% ampak mislim ,da ne bom več zbiral točk,ker je preveč utrujajoča vožnja,ko moraš pazit na vsako omejitev in posledično zelo opočasnjuješ promet.

Ganon ::

Če se držiš cestnoprometnih predpisov, upočasnuješ promet? Kandidat za izjavo leta.

connel ::

Hja, sami profesionalni dirkači so na cestah, ki se jim zelo zelo mudi, itak da jih oviraš :D

krepki ::

Ganon je izjavil:

Če se držiš cestnoprometnih predpisov, upočasnuješ promet? Kandidat za izjavo leta.

Ti je connel odgovoril.

starfotr ::

Sem si ogledal, koliko enih zahtev hoče tale aplikacija. Neverjetno veliko. Zakaj potrebuje doatop do kamere in do kontaktov? Pa še bi lahko naštevali en kup enih nebuloz, ki jih hoče za svoje delovanje.

zk_eu ::

Jaz nimam omogočen dostopa do kontaktov in telefona. Prav tako kamere. Pa dela normalno. Za kamero se tudi ne spomnim, da bi me spraševalo. Vem pa da potrebuje dostop do kontaktov in telefona, če hoče poslati tisti SMS, da "Drajvaš", česar pa nimam vključeno.

In ja. Res komična izjava leta. Sedaj očitno oviraš promet, če se voziš po omejitvah. No. Nihče ne brani, da takrat tistega prehitiš, če ti gre ti gre na živce. Potem pa jokcanje kako so policaji inkasanti. Kdo bi razumel.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

tilenyenskyi ::

krepki je izjavil:

Drajv je obračunan pri vseh postavkah sem imel letos 5% ampak mislim ,da ne bom več zbiral točk,ker je preveč utrujajoča vožnja,ko moraš pazit na vsako omejitev in posledično zelo opočasnjuješ promet.


Ni res...ne potrebuješ paziti na vsako omejitev...ga uporabljam že dobro leto...neka odstopanja so dovoljena...recimo 20%...torej na oko, naselje 60, izven naselja 110 b/p, avtocesta 140/150. Kjer pa Drajv, strogo odbija pike so pa vožnje v ovinek (sekanje) ter naglo zaviranje. Seveda se samo po sebi razume, da telefon pustiš med vožnjo pri miru, ker če ga zasukaš za 45°, bo mislil, da driftaš...pa še to, ne rabiš bit 100%, vse kar je nad 80%, ti šteje.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najboljše zavarovanje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
979653 (777) ;-)
»

Koliko plačujete za avtomobilsko zavarovanje? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26633988 (1579) ;-)
»

Ameriška zavarovalnica ponuja življenjska zavarovanja s sledenjem

Oddelek: Novice / Zasebnost
324104 (1502) zmaugy
»

Popusti pri nakupu vinjete. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
628087 (4857) Mare2
»

Uber bo voznike preverjal z GPS-om, žiroskopi in pospeškomeri na telefonu

Oddelek: Novice / Zasebnost
93886 (2578) Pithlit

Več podobnih tem