Forum » Na cesti » Kam hodite po bencin?
Kam hodite po bencin?
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vse gre iz iste cisterne.
Zakaj je potem delež etanola različen (5% Petrol, 10% OMV) ?
Ker te dodatke verjetno kasneje dodajajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Kot že naslov pove, me zanima kje tankate svoje jeklene konjičke ter zakaj se ne odločite za konkurenco (Petrol, OMV, MOL,..) Uporabljate kartice teh trgovcev?
nekaj časa nazaj sem slišal da naj bi bil bencin na OMV bolj kakovosten kot Petrolov ampak nevem zakaj in če je že bil, je še vedno?
Sem bil doli in tankal na petrolu 100 oktanca, se je direkt vidlo, da to prakticno nihce ne tanka. Pipca zasrana od umazanije in neuporabe. 95 vec sploh ne upam dat v avto, v Avstriji ja, dol pa ne.
Drugac pa V-Power Bencin in Dizel, sem svogru natankal gori je rekel tok lepo masina se nikol ni laufala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
donvito ::
Kot že naslov pove, me zanima kje tankate svoje jeklene konjičke ter zakaj se ne odločite za konkurenco (Petrol, OMV, MOL,..) Uporabljate kartice teh trgovcev?
nekaj časa nazaj sem slišal da naj bi bil bencin na OMV bolj kakovosten kot Petrolov ampak nevem zakaj in če je že bil, je še vedno?
Sem bil doli in tankal na petrolu 100 oktanca, se je direkt vidlo, da to prakticno nihce ne tanka. Pipca zasrana od umazanije in neuporabe. 95 vec sploh ne upam dat v avto, v Avstriji ja, dol pa ne.
Drugac pa V-Power Bencin in Dizel, sem svogru natankal gori je rekel tok lepo masina se nikol ni laufala.
A lahko prevod za odebeljeno (tast?), za podčrtano se pa samo smejem.
GupeM ::
Tankam samo na Petrolu, ker imam že 100 let njihovo klubsko kartico.Tankam pa z app tako , da mi ni treba niti na blagajno.
Točno to. Plačilo zunaj s kartico je običajno omejeno na določene pumpe, z appom pa lahko na vsaki Petrolovi pumpi plačaš. Pa še vse račune/zgodovino imaš v appu, ne rabiš papirja.
Ahim ::
https://fran.si/iskanje?All=%C5%A1voger...
Med ostalim pise tudi:
švoger 1/109 (stari oče) / komentar / karta / gradivo h karti 1/126 (tast) / komentar / karta / gradivo h karti 1/128 (zet) / komentar / karta / gradivo h karti 1/130 (svak) / komentar / karta / gradivo h karti
Zdaj vemo.
black ice ::
PersonaRuda je izjavil:
...če se držiš pravila, da pozimi ne vklapljaš turbine preden se avto segreje na delovno temperaturo.
WizzardOfOZ ::
PersonaRuda je izjavil:
če se držiš pravila, da pozimi ne vklapljaš turbine preden se avto segreje na delovno temperaturo.
Kako pa to zgleda?
Turbino namreč poganjajo izpušni plini, torej ko avto vžgeš in gredo plini v izpuh, le ti poganjajo turbino. Torej se takrat že vrti. Kako potem zgleda to nevklaplanje turbine dokler se avto ne ogreje? Z webastom? Električni grelec? Z ognjem segreješ olje?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
PersonaRuda ::
WizzardOfOZ je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
če se držiš pravila, da pozimi ne vklapljaš turbine preden se avto segreje na delovno temperaturo.
Kako pa to zgleda?
Turbino namreč poganjajo izpušni plini, torej ko avto vžgeš in gredo plini v izpuh, le ti poganjajo turbino. Torej se takrat že vrti. Kako potem zgleda to nevklaplanje turbine dokler se avto ne ogreje? Z webastom? Električni grelec? Z ognjem segreješ olje?
Turbina začne delovati s polno močjo pri določenih obratih (pri bencinu pri višjih, pri dizlu pri nižjih) in ni pametno recimo, ko se avto še ne segreje, da tišiš mašino v te obrate, ko začne turbina delovati s polno močjo, da s tem dosežemo najboljši možni izkoristek v povečani moči motorja in navora. Zato je pametno, dokler je avto hladen, da menjavaš v višje prestave preden začne turbina delovati s polno močjo. Dovolj jasno za Slo-tech-piknem se v vsako besedo strokovnjake?
Kaj se že dogaja? Kupiš rabljeni avto in ti turbina gre čez par mesecev. Vzrok? Nekdo je vozil v visokih obratih ob hladnem avtomobilu. Če bi avto bil segret na pravilno delovno temperaturo potem več ne povzročaš škode turbini, če na polno laufa. Kdaj je avto pravilno segret na delovno temperaturo? Večina avtov ima lučko, katera kaže, da je motor še hladen in ko se ugasne je motor segret na pravilno delovno temperaturo. Takrat pa lahko tišiš avto tudi v visoke obrate, kjer pride turbina do izraza z dodatno močjo (navorom) motorju in s tem boljšimi pospeški (to je tudi namen turbine v avtu). Dovolj jasno za Slo-tech-piknem se v vsako besedo strokovnjake?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
DamijanD ::
Še hujše je ugasnit motor, ko ima turbina še polno obratov - ker ko se motor ugasne, ni več olja pri oseh turbine (turbina nima klasičnih ležajev, ampak je vse samo na olju) in takrat pride do prekomernega obrabljanja.
PersonaRuda ::
Ravno poanta mojega vpisa je bila, da so mašine od Toyote z atmosferskim motorjem neuničljive (in tudi od drugih Japoncev) in gredo vsaj do 500.000 km s samo rednimi servisi. Hkrati pa omenil, da če pravilno voziš avto s turbino potem tudi turbina redko crkne. Je pa vsekakor boljše imeti avto brez turbine (kljub temu, da imaš zato slabše pospeške). In da je veliko tveganje kupiti rabljeni avto s turbino, ker ne veš kako je vozil (uporabljal turbino) prejšnji lastnik.
cvalsr ::
Slo-tech-piknem se v vsako besedo strokovnjake
Občudovanje vredno znanje "strokovnjaka".
Smo v tretjem tisočletju.
Si že slišal, da sodobni motorji nimajo več turbo-luknje? Kar pomeni, da turbina 'prime' že takoj nad 'štandgasom'. Dražji avti imajo celo po 2, eno za visoke vrtljaje, eno pa za nizke. Ostala večina pa s krmiljenimi vodilnimi lopaticami, da jo že minimalni izpušni plini zavrtijo na polno. Da turbina ne gre v visoke vrtljaje, se praktično ne smeš dotakniti 'gasa'; avto se tudi zelo dolgo ne bo ogrel. Ti voziš tako?
Samo bedak pa 'tišči do dile' motorje s 100+ kilovati, če jih od tega za tekočo vožnjo dejansko uporabljaš 10 do 20.
Gotovo pa je dobro, da privoščiš motorju pol minutke 'ogrevanja', preden ga poženeš močneje, pa spet pol minutke majhne obremenitve pred ugašanjem, da se turbina ohladi.
korenje3 ::
smo spet začel katero gorivo je boljše? folku je res dolgcajt.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
PersonaRuda ::
Slo-tech-piknem se v vsako besedo strokovnjake
Da turbina ne gre v visoke vrtljaje, se praktično ne smeš dotakniti 'gasa'; avto se tudi zelo dolgo ne bo ogrel. Ti voziš tako?
Čisto vseeno kako vozim, ker nimam avta s turbino (pred leti kupil novi avto z atmosferskim motorjem - bencinar). Hkrati pa vozim normalno, umirjeno in prestavljam v mejah, katere so predvidene razen, ko je treba kakšnega polža prehiteti, kateri se vozi 35 km/h v coni 50km/h, takrat se zavrtijo obrati tudi malo višje kot ponavadi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
MTB4life ::
Še hujše je ugasnit motor, ko ima turbina še polno obratov - ker ko se motor ugasne, ni več olja pri oseh turbine (turbina nima klasičnih ležajev, ampak je vse samo na olju) in takrat pride do prekomernega obrabljanja.
Kdo pa ugaša avto s polnim gasom? Jaz ne poznam nobenega, mogoče kakšnega z wankel motorjem, drugih ne. Turbina ni stvar, katera se vrti še 5minut, po tem ko pritisneš polno na gas. Priporočljivo je, da se po dinamični vožnji vozi par minut umirjeno, toliko da se materiali ohladijo. Če imaš možnost vpogleda v temperaturo olja, je avto ''ohlajen'' ko doseže olje ''vozno'' temperaturo - 95-105°C.
Slo-tech-piknem se v vsako besedo strokovnjake
Občudovanje vredno znanje "strokovnjaka".
Smo v tretjem tisočletju.
Si že slišal, da sodobni motorji nimajo več turbo-luknje? Kar pomeni, da turbina 'prime' že takoj nad 'štandgasom'. Dražji avti imajo celo po 2, eno za visoke vrtljaje, eno pa za nizke. Ostala večina pa s krmiljenimi vodilnimi lopaticami, da jo že minimalni izpušni plini zavrtijo na polno. Da turbina ne gre v visoke vrtljaje, se praktično ne smeš dotakniti 'gasa'; avto se tudi zelo dolgo ne bo ogrel. Ti voziš tako?
Samo bedak pa 'tišči do dile' motorje s 100+ kilovati, če jih od tega za tekočo vožnjo dejansko uporabljaš 10 do 20.
Gotovo pa je dobro, da privoščiš motorju pol minutke 'ogrevanja', preden ga poženeš močneje, pa spet pol minutke majhne obremenitve pred ugašanjem, da se turbina ohladi.
Če nima turbo luknje, je v večini primerov samo zaradi tega, ker je turbina premajhna za zgornjo polovico vrtljajev. Se strinjam, da so novi turbo motorji bistveno bolj odzivni - bodisi zaradi twinturbo, twinscroll tehnologije in nimajo tako velike turbo luknje in lag-a kot iz prejšnega tisočletja vendar turbo luknje so še vedno tudi na novih turbakih, tudi ni priporočljivo, da se motorje vozi na prenizkih obratih.
Motor, kateri je velikokrat hladno obremenejn ima večji problem drugje, kot v sami turbini. Os turbine se ''vrti'' v oljnem filmu tudi pri mrzlem olju (res je, da ni pretok tako visok, kot pri ogretem, vendar tudi sama os turbine ni tako obremenjena, kot ostali deli motorja), katero je gostejše, vendar oljni film vseeno preprečuje obrabo - moje mnenje je, da je turbina bolj obremenjena, če se vročo izklaplja ali pa da je velikokrat pregreta med samim delovanjem - tesnila otrdijo itd, sploh če motor zlorabljaš, kateri ima predpisano gradacijo olja 0W30 ali še manj, katero ne zagotavlja pravilne viskoznosti pri visokih temperaturah, kar pa pri turbo motorjih lahko hitro olje segreješ na več, kot bi bilo predvideno - 50 ali več km na AC 150+km/h v poletni vročini in polno naloženim avtomobilom.
Sama os turbine ni tako obremenjena, kot so recimo ležaji na samem motorju (glavni in ojnični) + toleranca cilindrov ni pravilna ob mrzlem motorju, tako da turbina bo še najmanjši strošek, če se avto tišči mrzl.
Priporočam, da date avtomobilu več kot samo pol minute za ogret in ohladit. Sam avto na polno poženem, če ima voda 90°C in olje 70°C. Če sem avto tiščal, ga prej vsaj nekaj minut pustim da se ohladi - na dirkališču odprem pokrov motorja in po ohlajevalnem krogu še vedno laufa kakšno minuto ali dve - dan danes je vseveč plastike v motornem delu in je priporočljivo, da se motorni prostor čim bolj shladi.
MIHAc27 ::
Sem hodil na samopostrežno pumpo, ker je bilo 2c manj. Sedaj je 0.2C manj in se ne splača. Pa OMV nekaj časa, da so bile vsaj neke točke, ki si za kako malenkost lahko koristil ampak sedaj ni več nobena v bližini, tko da.... tankom ko pač rabim (izven AC seveda)
GupeM ::
Na Petrolu dobivaš točke, ki jih lahko porabiš za popuste ali za brezplačno kavo ali brezplačno avtopralnico. Ostalega ne koristim, kavo sem pa že nekajkrat vzel.
Ijus ::
sem iz savinjske...
... tankat pa hodim v kočevje
včasih pa tud' na dunaj
+1
če verjameš
--- --- --- --- --- ---
drugač na Petrolu je kava iz avtomata uber dobra. like that coffee a lot.
... tankat pa hodim v kočevje
včasih pa tud' na dunaj
+1
če verjameš
--- --- --- --- --- ---
drugač na Petrolu je kava iz avtomata uber dobra. like that coffee a lot.
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ijus ()
2dark ::
Dons me je spet skor kap, ko sem po potrebi šel tankat na avtocesti. +20 evrov na tank...
To moreš pazit. Razlika je 30 centov po litru 95 oktanskega. Grozno.
BS AC petrol
95 oktanski 1.83€
diesel 1.86€
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Ijus ::
jst drugač peljem svojega jeklenega konjička, ko je žejen, pit na Petrol.
običajno v naseju kjer živim.
če je potreba pa tudi drugod pa tudi pri drugih ponudnikih tovrstnih pijač.
to je načeloma bolj poredko.
običajno v naseju kjer živim.
če je potreba pa tudi drugod pa tudi pri drugih ponudnikih tovrstnih pijač.
to je načeloma bolj poredko.
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
GupeM ::
drugač na Petrolu je kava iz avtomata uber dobra. like that coffee a lot.
Okusi so različni, pa še spreminjajo se. Dokler sem pil sladko kavo, je bila tudi meni uber dobra. Odkar pijem nesladkano, pa mi je preveč sladka. Izgleda, da imajo že mleko sladko. Za na hitro vzet za s sabo, ko grem na kakšno daljšo pot je pa v redu.
miha98 ::
drugač na Petrolu je kava iz avtomata uber dobra. like that coffee a lot.
Okusi so različni, pa še spreminjajo se. Dokler sem pil sladko kavo, je bila tudi meni uber dobra. Odkar pijem nesladkano, pa mi je preveč sladka. Izgleda, da imajo že mleko sladko. Za na hitro vzet za s sabo, ko grem na kakšno daljšo pot je pa v redu.
Ja bogi revež , da se neboš preveč pomehkužil.... ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kvaliteta goriva po črpalkah? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7309 (5554) | oemdzi |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43817 (23467) | ...:TOMI:... |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39046 (34169) | Pithlit |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61170 (39479) | Matev |
» | Nafta na OMVju (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 26073 (24223) | ;-) |