» »

Zimske pnevmatike 2023

Zimske pnevmatike 2023

1 2
3
»

m0LN4r ::

Kje ti to gledas?

Se opravicujem, doli mate se na voljo cist oskubljene variante.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

energetik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

S colami glede na videno močno pretiravajo EU proizvajalci. Ne razumem tega fetiša, da ima že vsak malček kolesa kot kočija.
To ni noben fetis, pac avti postajajo tezji in rabis vecjo sticno povrsino, da ga ustavis.
Ja nevem mogoce je pri azijcih tako, sem sel pogledat in ce ne vzames osnovnega cliota in polota imas najmanj 16 col, pri vecjih avtih pa minimum 17 col, ja tudi pri i30 manj kot 17 vec ne dobis.
Am, zdajle sem pogledal cenik za I30. Osnovna oprema še vedno 15" jeklenke, Style oprema 16" alu, Premium oprema 17" alu.
Za stično površino ne rabiš ogromnega premera same feltne. Poglej si kolesa od F1.

Sem rekel da rabis ogromen premer?
Pa se ti zapelji s formulo v pol metersko luknjo na cesti :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ganon ::

Kako je s tlakom pnevmatik, kako vedeti, koliko napolniti? Za originalno dimenzijo imam na vratih nalepko, za zimske, ki so manjših dimenzij, enostavno ne vem. :|

m0LN4r ::

Jaz preferiram vec oz. trse, stvar okusa, pa da se profil manj drajsa ob robu.
Ponavad probam s prstom, da lahk otipam rob profila.
Seveda zadaj krepko manj, ko je avto prazen.

Pazi edino, ce imas pri nevem minusu pred voznjo, recimo si izmislim 2,7 pol pa spomladi 10+ stopinj se ze po parih kilometrih lahk to dvigne nad 3.0.
Ampak naceloma ni panike pri normalni voznji.

Ce pa hoces bolj mehko zibajoc se obcutek, ker slaba cesta pa das pac manj.

Ganon je izjavil:

Kako je s tlakom pnevmatik, kako vedeti, koliko napolniti? Za originalno dimenzijo imam na vratih nalepko, za zimske, ki so manjših dimenzij, enostavno ne vem. :|

Ce pa bi rad kompliciral, pa se zapelji cez kos kartona pa glej da je lep odtis celega profila od roba do roba.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Lonsarg ::

Pa je res toliko razlike zima/poletje? Zdele sem napolnil na 2.3 kolikor je po uradni specifikaciji, torej bo to poleti vsaj za 0.2 naraslo?

Ghost7 ::

Leko je izjavil:

Pa že večkrat povedano, da je Mišelinko klump posebej glede na ceno.
Hankook pa je več ali manj v vse velikosti boljša od Mišelinkota.
Pa ne toliko v mokrem(tam je najboljša Bridgestone Blizzak LM-005)
Hankook Winter i*cept RS2(3) W452 pa je najboljša v snegu in ledu.
Mišelinkotove zimske so pa najboljše v suhem LOL


Vedno glej gume za zimo, najboljše na mokrem. Razen če živiš na 700m plus, potem za sneg.
Vse gume so dobre na suhem, ampak pozimi suhe ceste ni. Zakaj?

Če ne drugega se ravno na ovinku v totalno sončnem vremenu (tiste dve ure na dan, za vikend, med tednom si takrat na šihtu) tali 14 dni star kup snega in moči ravno tiste 3 kvadrate, na katerih ti prehitro pripelješ in zletiš s ceste. Ali drug primer, sneg ob pločniku na ravni cesti, ko se ti nedeljc cjazi 30 in moraš malo močneje zavirat.

Zjutraj in zvečer pa vemo... takrat definitivno ni suhih cest...

Glede Michelin je ne kupim, ker sem imel na dveh motorjih z njimi prometno. Ampak pustimo to, dejstvo je, da najdlje zdrži, celo na strani piše da so uporabne 8 in celo 10 let. Torej so trde, na mokrem jim nebi zaupal.

Hankook sem enkrat vozil na sposojenem avtu 3 leta stare letne. Temperatura nekje 15 stopinj mokra cesta. Kot bi imel plastiko. Toliko so me preestrašile, da sem šel preverit katere so in kater letnik so. Ampak profila dovolj, letnica tudi ne prestara, tako da lastniku nimaš kaj rečt. Le, drugič vzemi nekaj drugega.

Če že letne Azijske, potem Kumho, Nexen in seveda Falken (imel - 3 leta odlične, 4 leto občutno poslabšanje).

Bridgestone pa bodo verjetno moje naslednje zimske.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Ghost7 ::

Lonsarg je izjavil:

Pa je res toliko razlike zima/poletje? Zdele sem napolnil na 2.3 kolikor je po uradni specifikaciji, torej bo to poleti vsaj za 0.2 naraslo?


Moj avto ima predpisano 2.2, polnim na 2.4 pri 20 stopinjah, za vsakih 10 stopinj grem gor ali dol 0.1bar. Vedno enakomerna obraba, najbolj optimalen oprijem.
Torej pri 0 stopinjah polnim 2.2

Enako pri drugem, v navodilih 2.5 - 2.7, polnim 2.7 pri 20stopinjah, pri 0 2.5bar



Če sem polnil 2.4 pri 20 in sem prišel, čez 14 dni nazaj pri 30 stopnijah, skoraj nikoli nisem nič dopolnil, ker je že zaradi temperature kazalo 2.5
Enako moraš računat, da bo padec tlaka pri 10 stopinjah manj.

Je pa tudi res, da vulkanizerji priporočajo vsaj pri zimskih 0.2bar več kot je predpisano.
Tudi na Dunlopovi strani sem za svoja dva avta videl priporočilo 0.2bar več.

PS: VEDNO se polni hladne gume, ne segrete iz AC!
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

energetik ::

Lonsarg je izjavil:

Pa je res toliko razlike zima/poletje? Zdele sem napolnil na 2.3 kolikor je po uradni specifikaciji, torej bo to poleti vsaj za 0.2 naraslo?
Teoretično če imaš pri 0° 2,3bar, boš imel pri 30° 2,55bar. Pri hladnih gumah v senci. Če bi bile gume povsem rigidne. Ker pa se malenkost vseeno napihnejo pri višjem tlaku, je sprememba tlaka manjša. Torej delta je max 0,25bar pri takih temp.
vires in numeris

Lonsarg ::

Da se bom ubadal s tem večkrat letno odpade :) Sprašujem zgolj informativno ker so mi tokrat napolnili pri menjavi gum in naslednjih 5 let (pač so celoletne tak da 5 let bodo že) do ponovne menjave gum se ne mislim s tem ubadat, razen če mi kak senzor javi da je padel tlak :)

energetik ::

WTF? Vsaj parkrat letno moraš preveriti tlak ročno. Sistem za nadzor tlaka lahko reagira šele pri razlikah 0,2-0,3bar ali več. Se lahko potem leta voziš z levo na 2,5 bar z desno na 2,2 bar...
Jaz čekiram z domačim merilcem vsaj pri menjavi kompleta, pa še enkrat vmes.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

stara mama ::

OBVEZNO filat z dušikom!!!
Z zrakom se ne igrat, lahko je smrtno nevarno!

Ghost7 ::

Lonsarg je izjavil:

Da se bom ubadal s tem večkrat letno odpade :) Sprašujem zgolj informativno ker so mi tokrat napolnili pri menjavi gum in naslednjih 5 let (pač so celoletne tak da 5 let bodo že) do ponovne menjave gum se ne mislim s tem ubadat, razen če mi kak senzor javi da je padel tlak :)



Preverjam mesečno, sploh v prehodnem obdobju, ko temperature med jutrom in popoldnevom zelo nihajo se hitro zgodi padec tlaka. Prazne gume se neenakomerno obrabljajo, oprijem ni dober, avto več kuri...

Priporočam, da preveriš vsaj na 3 mesece..
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

m0LN4r ::

Pri bolj mehkih gumah s sirsirimi bocnicami ni panike. Men pr 235/35 je pol bara gor dol ze, ce mal hitreje vozim.

Ali pa obratno, startal na socnih 17 stopinj, ko sem bil ponoci cez alpe okol nule slo dol iz 2,9 na 2,5

Jaz preverjam na vsake tolko ko sem na pumpi, itak je tista bomba zraven.
Nekako tako kot ghost, na vsakih 10 stopinj gor dol.
Mam pa se tak mini tlakomer za spustit poleti, ce gredo cez 3.0 ko ga pohodim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

feryz ::

stara mama je izjavil:

OBVEZNO filat z dušikom!!!
Z zrakom se ne igrat, lahko je smrtno nevarno!
V zraku je dušika dovolj. Skorajda preveč.
Če bi ga rad še več, pejd pa na Triglav gume pumpat. Al pa na grossglockner.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45959254 (1480) WizzardOfOZ
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158492817 (24114) Leko
»

letne gume (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11517705 (4347) m0LN4r
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778418 (49200) slemarko

Več podobnih tem