Forum » Na cesti » Rabim pomoč
Rabim pomoč
boško77 ::
Poz
Imam toyoto rav 2.0d,4x4 ,l2004
Avto izgubi moc pri 2.000 obratih ,cuka potem obstane,prizge se lucka vsc/trc,
Avto vgasnem lučka izgine avto spelje normalno do 2000+ obratov cukanje
Avto ne kadi
Diagnostika pri toyoti ne pokaže nič,dize delajo normalno,tudi druge napake ne pokaže
Baje bi naj bila mehanska napaka,tesnila na dizah,ali tesnilo motorja...?
Sedaj pa debate ko se pogovarjaš:
Egr
Slabo gorivo
Katalizator
Ampak nekaj od tega bi pokazalo na diagnostiki
Delam 140km dnevno večimo terenska voznja makadam pa do 3brzine
Za pop...
Kaj je imel kdo podobno težavo
Hvala za odg.
Imam toyoto rav 2.0d,4x4 ,l2004
Avto izgubi moc pri 2.000 obratih ,cuka potem obstane,prizge se lucka vsc/trc,
Avto vgasnem lučka izgine avto spelje normalno do 2000+ obratov cukanje
Avto ne kadi
Diagnostika pri toyoti ne pokaže nič,dize delajo normalno,tudi druge napake ne pokaže
Baje bi naj bila mehanska napaka,tesnila na dizah,ali tesnilo motorja...?
Sedaj pa debate ko se pogovarjaš:
Egr
Slabo gorivo
Katalizator
Ampak nekaj od tega bi pokazalo na diagnostiki
Delam 140km dnevno večimo terenska voznja makadam pa do 3brzine
Za pop...
Kaj je imel kdo podobno težavo
Hvala za odg.
Hitri ::
Imel sem podobno težavo, sicer povsem drug motor. Pri meni je bilo ob skorajda enakih simptomih krivo to, da je bil jermen "zamaknjen" - zgodilo se je po velikem servisu, kjer se je vse to menjalo, a očitno narobe zmontiralo.
boško77 ::
Od velikega servisa je 3 leta
Pa je avto letel tudi po AC brez tezav
Tankam na molu, občasno petrol in omv
Pa je avto letel tudi po AC brez tezav
Tankam na molu, občasno petrol in omv
fikus_ ::
Ne vidim čisto povezave med "izgubi moc pri 2.000 obratih ,cuka potem obstane" in " prizge se lucka vsc/trc"
razmišljam ali je možno, da ti "vsc/trc" dela narobe in zabremza avto da potem "izgubi moc pri 2.000 obratih ,cuka potem obstane"???
Za to bi verjetno videl napako za vsc/trc.
razmišljam ali je možno, da ti "vsc/trc" dela narobe in zabremza avto da potem "izgubi moc pri 2.000 obratih ,cuka potem obstane"???
Za to bi verjetno videl napako za vsc/trc.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
boško77 ::
Ja obrati padejo na 1000 pa tudi malo pod
Gas je mrtev avto se ne odziva
Ko ga prižgem avto normalno spelje do 2000 obratov potem se tezave ponovijo avto cuka kot bi ga dušilo izgubi moc obrati padejo in prizge se kontrolka in gas je mrtev!
Ampak na rač oz diagnostka pokaže da ni napake
Tudi v prostem teku gas do 2000 brez posebnosti, nad 2000 obrati zanihajo in padejo na 1000 kje motor normalno deluje
Če daš gas se ne dvignejo ,ko pa gas spustiš in pritisneš lahko spet dvignes obrate do 2000 in zgodba se ponovi
Gas je mrtev avto se ne odziva
Ko ga prižgem avto normalno spelje do 2000 obratov potem se tezave ponovijo avto cuka kot bi ga dušilo izgubi moc obrati padejo in prizge se kontrolka in gas je mrtev!
Ampak na rač oz diagnostka pokaže da ni napake
Tudi v prostem teku gas do 2000 brez posebnosti, nad 2000 obrati zanihajo in padejo na 1000 kje motor normalno deluje
Če daš gas se ne dvignejo ,ko pa gas spustiš in pritisneš lahko spet dvignes obrate do 2000 in zgodba se ponovi
fikus_ ::
Pri toyotinih 2.0d začne turbina "delati" nekje pri 1700-1800 obratih.
Mogoče pokvarjen računalnik??? Ker mi ne gre skupaj da crkne motor in trc/vsc opozorilo.
TRC ti zavira pogonsko kolo, ki se vrti v prazno, VSC ti pa poravna avto, če ga zanese.
Kaj na armaturki ti gori/utripa kakšna lučka preden crkne motor?
Mogoče pokvarjen računalnik??? Ker mi ne gre skupaj da crkne motor in trc/vsc opozorilo.
TRC ti zavira pogonsko kolo, ki se vrti v prazno, VSC ti pa poravna avto, če ga zanese.
Kaj na armaturki ti gori/utripa kakšna lučka preden crkne motor?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
boško77 ::
Saj to me čudi zakaj ta kontrolka
Ni drugih kontrolk
Baje bi naj bila mehanska napaka(izjava mehanika pri toyoti)
Zato je predlagal menjavo tesnil na dizah
Malo me cudi, ker tudi motor ni masten.
Lani menjan filter goriva,visoko tlačni ventil goriva,grelne svečke
Vozilo imam za voznjo na delo v gozdu in je odličen avto zato bi ga rad obdrzal samo sedaj bo mi zivce scefral v nulo
Ni drugih kontrolk
Baje bi naj bila mehanska napaka(izjava mehanika pri toyoti)
Zato je predlagal menjavo tesnil na dizah
Malo me cudi, ker tudi motor ni masten.
Lani menjan filter goriva,visoko tlačni ventil goriva,grelne svečke
Vozilo imam za voznjo na delo v gozdu in je odličen avto zato bi ga rad obdrzal samo sedaj bo mi zivce scefral v nulo
broken/link ::
kolega imel dost podobn problem. toyota avensis 2.0d motor. Tudi pri njemu diagnostika pokazala vse OK. Cukal v območju 2000+/-500 obratov. če ti je ratalo priti čez to cukanje, je nad 2500 delal nekako ok. Krivec je bil EGR ventil.
+ sem ga vprašal, menjava samega ventila, vsaj na avensisu, je dost simpl. tako da če najdeš nekoga, ki ti lahko to testno menja, maš hitro potestirano.
+ sem ga vprašal, menjava samega ventila, vsaj na avensisu, je dost simpl. tako da če najdeš nekoga, ki ti lahko to testno menja, maš hitro potestirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
DamijanD ::
Meni je nekaj podobnega delal pokvarjen senzor pretoka zraka. In je avto šel v safe mode (1.9 dci, če se pravilno spomnim)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kia - cukanjeOddelek: Na cesti | 5871 (4242) | TheBlueOne |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34061 (29661) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198633 (163646) | Spajky |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26811 (24479) | amigo_no1 |
» | Težave z avtomobilsko elektronikoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9866 (9176) | mevden |