Forum » Loža » Prepovejmo terence (SUVje) v mestih
Prepovejmo terence (SUVje) v mestih
Valan ::
Ogled spodnjega posnetka obvezen (vsaj par minut če več kot toliko ne morete držat pozornosti). Terenci so se nenomalno razpasli, v mestih pa nimajo kaj delat in škodijo vsem nam (zakaj je razloženo na spodnjem posnetku). Večina jih sploh ne kupi zaradi off road vožnje, ampak zato ker kompenzirajo for something. SUVji so velik fuck you vsem ki ga ne vozijo, v nesreči imaš manjše šanse preživetja če si v navadnem avtomoboilu in te zbije SUV, kot pešec imaš 3x manjšo šanso da preživiš če te zbije SUV ipd. Ironično pa so slabi tudi za voznike SUVjev same: mnogo večja šansa da se avto prebrne, mnogo večja umrljivost, mnogo večja poraba goriva in tako dalje in tako dalje, še ogromno je tega v posnetku lepo predstavljenega.
Dandanes terenci predstavljo kar 80 % vse prodaje avtomobilov v Ameriki, tudi v Evropi so v izjemnem porastu. Terenci so način proizvajalcev avtomobilov kako se izognit regulacijam in kako iz naivnih kupcev izcuzat še več keša.
.
Dandanes terenci predstavljo kar 80 % vse prodaje avtomobilov v Ameriki, tudi v Evropi so v izjemnem porastu. Terenci so način proizvajalcev avtomobilov kako se izognit regulacijam in kako iz naivnih kupcev izcuzat še več keša.
.
- zaklenilo: zee ()
feryz ::
A zato si se prijavil?
Jej jej, mi nimamo ameriških V8 krav.
Pri nas je suv citroen C nekaj, Ford kuga, Renault nekaj in podobno. Se pravi nekaj blizu fičota.
Jej jej, mi nimamo ameriških V8 krav.
Pri nas je suv citroen C nekaj, Ford kuga, Renault nekaj in podobno. Se pravi nekaj blizu fičota.
Valan ::
SUVji v Evropi znašajo cca polovico vse prodaje avtov!
https://www.acea.auto/figure/new-passen...
"SUVs account for almost half (49%) of total EU passenger car sales. "
https://www.acea.auto/figure/new-passen...
"SUVs account for almost half (49%) of total EU passenger car sales. "
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
m0LN4r ::
Vecina jih kupi, ker proizvajalci na veliko samo to promovirajo in pospesujejo prodajo s popusti.
Poglej na TV, vsaka reklama je kako se z SUVjem lepo furas po makadamu bogu za hrbtom, nikoli ne ves.
Poglej na TV, vsaka reklama je kako se z SUVjem lepo furas po makadamu bogu za hrbtom, nikoli ne ves.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valan ::
Vecina jih kupi, ker proizvajalci na veliko samo to promovirajo in pospesujejo prodajo s popusti.
Poglej na TV, vsaka reklama je kako se z SUVjem lepo furas po makadamu bogu za hrbtom, nikoli ne ves.
Res je, to je lepo povedano tudi v zgornjem videu in dejstvo je tudi da 90 % kupcev SUVjev te vožnje po makedamu bogu za hrbtom tudi nikoli v lajfu ne izvede. Kupujejo zato da kompenzirajo manjšo dolžino penisa. SUVji so velik fuck you vsem ki ga ne vozijo, v nesreči imajo manjše šanse preživetja če si v navadnem avtomoboilu, kot pešec imaš 3x manjšo šanso da preživiš če te zbije SUV ipd. Ironično pa so slabi tudi za voznike SUVjev same: mnogo večja šansa da se avto prebrne, mnogo večja umrljivost in tako dalje in tako dalje, še ogromno je tega v posnetku lepo predstavljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
m0LN4r ::
Ogled spodnjega posnetka obvezen (vsaj par minut če več kot toliko ne morete držat pozornosti). Terenci so se nenomalno razpasli, v mestih pa nimajo kaj delat in škodijo vsem nam (zakaj je razloženo na spodnjem posnetku). Večina jih sploh ne kupi zaradi off road vožnje, ampak zato ker kompenzirajo for something.
Dandanes terenci predstavljo kar 80 % vse prodaje avtomobilov v Ameriki, tudi v Evropi so v izjemnem porastu. Terenci so način proizvajalcev avtomobilov kako se izognit regulacijam in kako iz naivnih kupcev izcuzat še več keša.
.
Tesla model Y ali pa kak Skoda Kamiq nista glih "terenca" bolj urbansuv al kak se temu rece, da lazje prevozis robnike, lezece policaje, kolesarje, izrivas cliote itn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PersonaRuda ::
@Valan - Čas prve prijave - 16.07.2023 19:29:52
Novi/star račun wokeretadiranca. S kakimi stvarmi se eni ukvarjajo? Pa nimam SUV-ja. Ampak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
Novi/star račun wokeretadiranca. S kakimi stvarmi se eni ukvarjajo? Pa nimam SUV-ja. Ampak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
m0LN4r ::
Vecina jih kupi, ker proizvajalci na veliko samo to promovirajo in pospesujejo prodajo s popusti.
Poglej na TV, vsaka reklama je kako se z SUVjem lepo furas po makadamu bogu za hrbtom, nikoli ne ves.
Res je, to je lepo povedano tudi v zgornjem videu in dejstvo je tudi da 90 % kupcev SUVjev te vožnje po makedamu bogu za hrbtom tudi nikoli v lajfu ne izvede. Kupujejo zato da kompenzirajo manjšo dolžino penisa.
Ti se ocitno nisi bil v prodajalni, kupujejo to kar jim prodajajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valan ::
PersonaRuda je izjavil:
Novi/star račun wokeretadiranca. S kakimi stvarmi se eni ukvarjajo? Pa nimam SUV-ja. Ampak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
Žal si retardiranec ti, ne pa jaz. Nisem woke, sovražim moderno woke sranje v medijih /medijski sceni. Pa vendarle je tema več kot smiselna za razpravo, redarniranec je tisti ki se nikoli ni vprašal o smislu SUVjev in njegovem vplivu na celotno družbo (torej vse tiste ki ga ne vozijo).
mpak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
V videu je addresan tudi ta tvoj point in je razloženo zakaj je to kar ti misliš čisti bullshit. Poglej prve 2 minute če hočeš vedet zakaj.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Kayzon ()
kriptobog ::
Vecino SUVjev ki se prodaja ni drugega kot za na cesto, ker niso niti 4x4... Ne vidim problema. Lep, prostoren avto.
Valan ::
Vecina jih kupi, ker proizvajalci na veliko samo to promovirajo in pospesujejo prodajo s popusti.
Poglej na TV, vsaka reklama je kako se z SUVjem lepo furas po makadamu bogu za hrbtom, nikoli ne ves.
Res je, to je lepo povedano tudi v zgornjem videu in dejstvo je tudi da 90 % kupcev SUVjev te vožnje po makedamu bogu za hrbtom tudi nikoli v lajfu ne izvede. Kupujejo zato da kompenzirajo manjšo dolžino penisa.
Ti se ocitno nisi bil v prodajalni, kupujejo to kar jim prodajajo.
Seveda sem bil v prodajalni, sej sem se strinjal z tabo pri tem ko si rekel da je kriva predvsem avtomobilska industrija, ki to vsiljuje, zato ker so njihovi profiti pri SUVjih pač večji.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Kayzon ()
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Novi/star račun wokeretadiranca. S kakimi stvarmi se eni ukvarjajo? Pa nimam SUV-ja. Ampak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
Žal si retardiranec ti, ne pa jaz. Nisem woke, sovražim moderno woke sranje v medijih /medijski sceni.
Vse to kar ti zagovarjaš je klasično za woketarede. Torej si woke, pa si lahko še nevem kak oči zatiskaš in sam sebi lažeš, da nisi... ostalih ne boš prepričal, da nisi. Ker si woke
Valan ::
Vecino SUVjev ki se prodaja ni drugega kot za na cesto, ker niso niti 4x4... Ne vidim problema. Lep, prostoren avto.
Res ne vidiš problema? RES? Tudi po tem ko si pogledal vsaj prve 2 minuti posnetka kjer so ti črno na belem predstavili dejstva še vedno ne vidiš problema? Pa prve 2 minuti je samo začetek, tega je še ogromno če boš šel gledat posnetek še naprej. Si del problema in voziš SUV? Če ne voziš SUVja, potem nima nobenega smisla da jih zagovarjaš.
PersonaRuda je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
Novi/star račun wokeretadiranca. S kakimi stvarmi se eni ukvarjajo? Pa nimam SUV-ja. Ampak ja, dajmo še prepovedat, da v mesto ne smeš v gojzarjih, samo v japonkah ali bata škornih lahko greš.
Žal si retardiranec ti, ne pa jaz. Nisem woke, sovražim moderno woke sranje v medijih /medijski sceni.
Vse to kar ti zagovarjaš je klasično za woketarede. Torej si woke, pa si lahko še nevem kak oči zatiskaš in sam sebi lažeš, da nisi... ostalih ne boš prepričal, da nisi. Ker si woke
Ni res, motiš se. Sicer pa z nekom ki posnetka sploh pogledal ni ne mislim diskutirat, ker je to izguba časa.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Kayzon ()
feryz ::
Jaz pogledam samo tvojo naslovno sliko in se zavem, da takega suv pri nas še nisem videl.
Kje ga lahko, btw?
Kje ga lahko, btw?
Valan ::
Naslovna slika ni predmet ali poanta razprave. Poglej posnetek ali vsaj del njega in boš razumel o čem se gre debata. SUVji v Evropi znašajo cca polovico vse prodaje avtov, klik (v Ameriki pa 80 %):
https://www.acea.auto/figure/new-passen...
https://www.acea.auto/figure/new-passen...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
PersonaRuda ::
Vecino SUVjev ki se prodaja ni drugega kot za na cesto, ker niso niti 4x4... Ne vidim problema. Lep, prostoren avto.
Točno to. Kjerkoli narediš primerjavo je tak avto dodatno oddaljen od tal za +5 cm do +8 cm od klasičnega avtomobila. Višje kot si od tal, lepši pregled imaš, bolj udobno se pelješ in jaz res ne razumem woketardov kaj je narobe, da ima nekdo Volvo XC60 namesto Volvo V60/S60 ali da ima nekdo Audi Q8 namesto A8 ali Mercedes GLC namesto Mercedes C karavan. Kje je fora, da je Mercedesu GLC treba prepovedati vožnjo v mestu, Mercedesu C karavanu pa ne?
Primerjava:
GLC 200: mašina 2.0, 204 konjev, dolžina 471 cm, teža: 1850 kg, oddaljenost od tal 201 mm.
C 200 karavan: mašina 2.0, 204 konjev, dolžina 475 cm, teža: 1690 kg, oddaljenost od tal 164 mm.
Daj mi naj neka wokeretadirana opica razloži zakaj bi naj prepovedali vožnjo Mercedesu GLC, a Mercedesu C karavan pa bi dovolili. Jaz res ne rezumem te woke kulture?
Valan ::
Edini retard tukaj si žal ti. Ne razumeš da večja kot je teža avta, manjša je šansa da nekdo v drugem avtu z manjšo maso preživi? Ne razumeš da zaradi višine SUVjev je 3x večja šansa za smrt pešca če se vanj zabije SUV kot pa navaden avto? Ne razumeš vse drugih problemov ki so predstavljeni v posnetku, ki ga seveda sploh pogledal nisi (in ne laži da si ga)?
Lamoo ::
PersonaRuda je izjavil:
Naj mi naj neka wokeretadirana opica razloži zakaj bi naj prepovedali vožnjo Mercedesu GLC, a Mercedesu C karavan pa bi dovolili. Jaz res ne rezumem te woke kulture?
Zato ker SUVje dejansko vozijo največji retardiranci, od starih fotrov (danes eden spregledal najprej semafor in skupaj z njim tudi rdečo in pešce na prehodu) do raznih odsluženih žen, ki jim je mož kupil avto, s tem, da nima sposobnosti vožnje po golf igrišču s cizo. In potem delajo štalo po cestah, kjer jim večja preglednost v ničemur ne pomaga, se pa počutijo bolj varne (in predrzne) v večji plehnati kanti. Da o parkiranju in parkiriščih niti ne govorim.
Tako, kot velja, da dražji je avto, večji je idiot za volanom, to SUVji samo še potencirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Lamoo ()
Valan ::
PersonaRuda je izjavil:
Naj mi naj neka wokeretadirana opica razloži zakaj bi naj prepovedali vožnjo Mercedesu GLC, a Mercedesu C karavan pa bi dovolili. Jaz res ne rezumem te woke kulture?
Zato ker SUVje dejansko vozijo največji retardiranci, od starih fotrov (danes eden spregledal najprej semafor in skupaj z njim tudi rdečo in pešce na prehodu) do raznih odsluženih žen, ki jim je mož kupil avto, s tem, da nima sposobnosti vožnje po golf igrišču s cizo. In potem delajo štalo po cestah, kjer jim večja preglednost v ničemur ne pomaga, se pa počutijo bolj varne (in predrzne) v večji plehnati kanti. Da o parkiranju in parkiriščih niti ne govorim.
Tako, kot velja, da dražji je avto, večji je idiot za volanom, to SUVji samo še potencirajo.
Res je, SUVje vozijo retardiranci, raziskave temu pritrjujejo:
Mark Rober je nekaj let nazaj delal poskus tako da je na cesto postavil plastične, vendar realistično izgledajoče želve in druge živali in ugotovil da kar 89 % tistih ki so NAMERNO ZAVILI da so povozili žival je bilo voznikov SUVjev! Brez heca. Kdor ne verjame, loh pogleda original posnetek:
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Kayzon ()
PersonaRuda ::
Edini retard tukaj si žal ti. Ne razumeš da večja kot je teža avta, manjša je šansa da nekdo v drugem avtu z manjšo maso preživi? Ne razumeš da zaradi višine SUVjev je 3x večja šansa za smrt pešca če se vanj zabije SUV kot pa navaden avto? Ne razumeš vse drugih problemov ki so predstavljeni v posnetku, ki ga seveda sploh pogledal nisi (in ne laži da si ga)?
Pešec kot prvo mora pogledati levo in desno preden prečka cesto, jaz pa danes opažam, da večina woketardov bulji v telefon in naenkrat prečka cesto, ko vidi prehod za pešce brez da to oznani s pogledom. In parkrat sem bil v kritični situaciji, da bi nabasal pešca. Če ti je argument, da je treba SUV ukiniti zaradi pešcev, potem moramo tudi tovornjake ukiniti in avtobuse. Torej ti trdiš, da ima pešec več šans, če ga zbije avtobus kot pa SUV?
Kar se karambolov tiče SUV vs. navadni avto. Potem moramo tudi tovornjake ukiniti. Ali ti spet misliš, da ima navadni avto več šans za preživetje če trči v tovornjak kot SUV? Ali pa recimo kje je razlika pri karambolu s naloženim kombijem (več kot 2 toni) ali pa Mercedes SUV s 1850 kg? Samo če ukinemo tovornjake/kombije v mestih, kdo bo potem zalagal trgovine. Potem še kar trgovine lahko ukinemo v mestih, ker z avtom ni smiselno zalagti trgovine.
Ej, woketardi imate res bedne argumente. Mislim, da je čas da neham odgovarjati na takšne bolane komentarje kot je ukinitev SUV v mestih.
Mislim še enkrat: zakaj bi Mercedesu C karavan bilo dovoljeno voziti, Mercedesu GLC pa ne? In zakaj bi ukinili vožnjo Mercedesu GLC, polno naloženemu kombiju ali tovornjaku ali avtobusu pa ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
IL_DIAVOLO ::
Prepovedat EV-je!
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
PersonaRuda ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prepovedat EV-je!
+1
This!
En EV je dosti težji kot SUV. In woketardi jočejo, da so SUV pretežki in jim je potrebno prepovedati vožnjo po mestu, a hkrati zagovarjajo vožnjo po mestu z EV, kateri je še težji od SUV, zdaj pa ti razumi ta njihov idiotizem?
Tesla model S je okey za mesto. Teža: 2162 kg.
Mercedes GLC pa prepovejmo. Teža: 1850 kg.
Kje je tu logika, če je argument ukinimo SUV, ker je pretežki?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
Valan ::
Pešec kot prvo mora pogledati levo in desno preden prečka cesto, jaz pa danes opažam, da večina woketardov bulji v telefon in naenkrat prečka cesto, ko vidi prehod za pešce brez da to oznani s pogledom. In parkrat sem bil v kritični situaciji, da bi nabasal pešča. Če ti je argument, da je treba SUV ukniti zaradi peščev, potem moramo tudi tovornjake ukiniti in avtobuse. Torej ti trdiš, da ima pešec več šans, če ga zbije avtobus kot pa SUV?
A) Se ti ne zdi da je SUVjev mnogo več v mestih kot pa avtobusov ali tovornjakov? S tem ko jih je mnogo več, tudi predstavljajo mnogo večji problem. In tovornjake in avtobuse večinoma vozijo profesionalni vozniki, SUVje pa debilni vase zagledani amaterji.
B) Niso problem samo pešci, problem je tudi manjša verjetnost preživetja ostalih avtomobilov pri trku, večja nevarnost za rollover pri vozniku SUVja, večja poraba goriva ipd, tega je še ogromno.
Kar se karambolov tiče SUV vs. navadni avto. Potem moramo tudi tovornjake ukiniti. Ali ti spet misliš, da ima navadni avto več šans za preživetje če trči v tovornjak kot SUV
Večino smrti v prometu povzročijo avtomobili (vozniki SUVjev z precej večjo verjetnostjo kot pa navadni avtomobili), ne pa tovornjaki. Statistike so jasne.
The road users statistically most likely to kill others: Whether you're driving, cycling or on foot, an official report reveals who poses you the greatest threat
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Torej vozniki SUVjev pobijejo mnogo več pešcev kot pa vozniki tovornjakov ali avtobusev, to je dejstvo. In avtobus ali tovornjak morata biti tako velika in težka ker opravljata neko koristno funkcijo, SUVji pa so veliki in težki for no good reason.
Ej, woketardi imate res bedne argumente. Mislim, da je čas da neham odgovarjati na takšne bolane komentarje kot je ukinitev SUV v mestih.
Za razliko od tebe nisem woketard, in za razliko od tebe moji argumenti držijo vodo. Še en debilen voznik SUVja z majhnim kurcem, jebiga, sej se mi smiliš.
PersonaRuda je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prepovedat EV-je!
+1
This!
En EV je dosti težji kot SUV. In woketardi jočejo, da so SUV pretežki in jim je potrebno prepovedati voćnjo po mestu, a hkrati zagovarjajo vožnjo po mestu z EV, kateri je še težji od SUV, zdaj pa ti razumi ta njihov idiotizem?
Dobro narejeni EVji so LAŽJI kot pa primerljiv nafni avto ( Tesla 3 - 1800 kg
BMW 430 - 1900 kg.). Ne velja to za vsak EV, ampak za dobro narejene. Sčasoma z napredkom baterij čez nekaj let bo pa vsaj EV lažji od ekvivalentenega naftnega vozila (ne rabijo težkega menjalnika, avzpuha, prav tako je sama teža električnega motorja mnogo lažja kot pa teža bencinskega ali dizelskega motorja). Pa še nekaj je, EVji ne spuščajo strupenih plinov v mestih, kateri so razlog za 20 % vseh mrti med odraslimi:
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
PersonaRuda ::
Za razliko od tebe nisem woketard, in za razliko od tebe moji argumenti držijo vodo. Še en debilen voznik SUVja z majhnim kurcem, jebiga, sej se mi smiliš.
Še enkrat nimam SUV. Greš staviti za 100.000€? Če imam SUV dobiš ti 100.000€, če ga pa nimam, pa daš ti meni ta denar. Pred tem grema do notarja in vse to overima in se lahko potem preveri celotna zgodovina mojih avtov in če sem kdaj bil lastnik SUV dobiš 100.000€. Sprejmeš stavo?
Valan ::
Če res ne bi imel SUVja, potem ne bi imelo nobenega smisla da bi zagovarjal SUV. Oba dva veva da lažeš kot pes teče in da tega ne moreva preveriti. V nesreči z SUVjem bi imel mnogo manjša šanso preživetja, tako kot voznik, kot tudi kot pešec, torej bi bilo smiselno da bi bil proti njim. Edini razlog zakaj bi zagovarjal SUVje je to da ga imaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Linko ::
Prepovejmo terence (SUVje) v mestih
Jap, pomaga odprta tema na slotech forumu.
Prava poteza, ni kaj.
Valan ::
Prepovejmo terence (SUVje) v mestih
Jap, pomaga odprta tema na slotech forumu.
Prava poteza, ni kaj.
Je začetek, da se ozavešča in da se začne javna razprava. Bom dal na predlagam,vladi.si.
https://predlagam.vladi.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
PersonaRuda ::
Dobro narejeni EVji so LAŽJI kot pa primerljiv nafni avto ( Tesla 3 - 1800 kg
BMW 430 - 1900 kg.). Ne velja to za vsak EV, ampak za dobro narejene. Sčasoma z napredkom baterij čez nekaj let bo pa vsaj EV lažji od ekvivalentenega naftnega vozila. Pa še nekaj je, EVji ne spuščajo strupenih plinov v mestih, kateri so razlog za 20 % vseh mrti med odraslimi:
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Zakaj lažeš o teži avtomobilov med BMW 430i in Tesla model 3, če se pa vse da preveriti. Tesla je za skoraj +400 kg težja od BMW 430i.
Tesla model 3. Teža: 1928kg. Dolžina: vir: https://www.auto-data.net/en/tesla-mode...
BMW 430i. Teža: 1545kg. vir: https://www.auto-data.net/en/bmw-4-seri...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
IL_DIAVOLO ::
Če res ne bi imel SUVja, potem ne bi imelo nobenega smisla da bi zagovarjal SUV. Oba dva veva da lažeš kot pes teče in da tega ne moreva preveriti. V nesreči z SUVjem bi imel mnogo manjša šanso preživetja, tako kot voznik, kot tudi kot pešec, torej bi bilo smiselno da bi bil proti njim. Edini razlog zakaj bi zagovarjal SUVje je to da ga imaš.
Tudi jaz ga nimam in ne vidim nobenega smisla, razen hinavscine.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
PersonaRuda ::
Če res ne bi imel SUVja, potem ne bi imelo nobenega smisla da bi zagovarjal SUV. Oba dva veva da lažeš kot pes teče in da tega ne moreva preveriti. V nesreči z SUVjem bi imel mnogo manjša šanso preživetja, tako kot voznik, kot tudi kot pešec, torej bi bilo smiselno da bi bil proti njim. Edini razlog zakaj bi zagovarjal SUVje je to da ga imaš.
Da se preveriti. Sprejmi stavo in jaz razkrijem tebi svojo identiteto, pred tem pa greva do notarja in podpišeš vse kar sem zgoraj zapisal. Če imam SUV ali sem kdajkoli imel SUV dobiš ti stvao. V nasprotnem primeru ti meni daš 100.000€. Še enkrat: sprejmeš stavo? In nehaj pisati meni, da lažem, če se ti lažeš, da je Tesla model 3 lažji od BMW 430i. Ni res. Tesla je težja. Ti lažeš!
Valan ::
Ne lažem, vzel si podatke za napačne modele (vzet moraš PRIMERLJIVO verzijo BMWja ki ima isto moč motorja, ne pa ta model ki si ga ti vzel ki ima 3x manjšo moč motorja od Tesle). Prav tako ne veš da se vse naftne modele primerja brez tekočin (goriva, olja ipd ipd), to nanese precej.
Tesla:
https://www.google.com/search?q=tesla+m...
BMW 430 (1682 kg plus 50 kg goriva + 50 kg drugih tekočin 1782 kg):
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec...
Ne lažem. Če zagovarjaš SUVje in ga nimaš potem je edina razlaga to da si idiot, saj zagovarjaš nekaj kar ti škodi. Tesla model 3 ustrezna verzija je res lažja od BMWja 430i z istimi pospeški in močjo motorja.
Tesla:
https://www.google.com/search?q=tesla+m...
BMW 430 (1682 kg plus 50 kg goriva + 50 kg drugih tekočin 1782 kg):
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec...
PersonaRuda je izjavil:
Če res ne bi imel SUVja, potem ne bi imelo nobenega smisla da bi zagovarjal SUV. Oba dva veva da lažeš kot pes teče in da tega ne moreva preveriti. V nesreči z SUVjem bi imel mnogo manjša šanso preživetja, tako kot voznik, kot tudi kot pešec, torej bi bilo smiselno da bi bil proti njim. Edini razlog zakaj bi zagovarjal SUVje je to da ga imaš.
Da se preveriti. Sprejmi stavo in jaz razkrijem tebi svojo identiteto, pred tem pa greva do notarja in podpišeš vse kar sem zgoraj zapisal. Če imam SUV ali sem kdajkoli imel SUV dobiš ti stvao. V nasprotnem primeru ti meni daš 100.000EUR. Še enkrat: sprejmeš stavo? In nehaj pisati meni, da lažem, če se ti lažeš, da je Tesla model 3 lažji od BMW 430i. Ni res. Tesla je težja. Ti lažeš!
Ne lažem. Če zagovarjaš SUVje in ga nimaš potem je edina razlaga to da si idiot, saj zagovarjaš nekaj kar ti škodi. Tesla model 3 ustrezna verzija je res lažja od BMWja 430i z istimi pospeški in močjo motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
PersonaRuda ::
Če zagovarjaš SUVje in ga nimaš potem je edina razlaga to da si idiot, saj zagovarjaš nekaj kar ti škodi.
Na kak način mi škodi Mercedes GLC s 1850 kg, ne škodi pa mi Mercedes C karavan s 1690 kg ali pa Tesla model S z več kot 2000 kg? In ti potem meni praviš, da sem idiot, ker mi GLC škodi, a Mercedes C pa ne.
Pa to moreš biti idiot, da prideš do zgornjih zaključkov, da GLC škodi, C pa ne. Tesla S pa da je super priporočljivo za po mestu.
Valan ::
Na kak način mi škodi Mercedes GLC s 1850 kg, ne škodi pa mi Mercedes C karavan s 1690 kg ali pa Tesla model S z več kot 2000 kg? In ti potem meni praviš, da sem idiot, ker mi GLC škodi, a Mercedes C pa ne. ;((
Večja višina avta povzroči da pešec pade pod kolesa, ne pa na havbo in posledično je statistično 3x večja verjetnost za smrt. Ja, za razliko od mene si idiot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Ales ::
@Valan
Ej, a tistega na mopedu v Kopru bi pa spustil v mesto??
No, seveda, snežinka na mopedu, enih 40 kil v vrh glave, s povoskano brado vred...
...Slo-tech zgleda postaja zdravilišče za kompulzivne motnje...
EV, SUV, nuklearka, lajkfehtarji... važno da umiriš svoje nevroze, pa četudi na plečih drugih ljudi.
Ej, a tistega na mopedu v Kopru bi pa spustil v mesto??
No, seveda, snežinka na mopedu, enih 40 kil v vrh glave, s povoskano brado vred...
...Slo-tech zgleda postaja zdravilišče za kompulzivne motnje...
EV, SUV, nuklearka, lajkfehtarji... važno da umiriš svoje nevroze, pa četudi na plečih drugih ljudi.
Valan ::
Tesla S pa da je super priporočljivo za po mestu.
Za razliko od tvojega sranja vsaj ne spušča strupenih plinov, ki letno pobijejo 8,7 milijona ljudi, kar predstavlja 20 % vseh smrti med odraslimi, klik:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Dojami da teža ni edini faktor, avto je KOMBINACIJA različnih faktorjev in iščemo NAJBOLJŠI KOMPROMIS. IN to definitivno ni SUV.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
PersonaRuda ::
Na kak način mi škodi Mercedes GLC s 1850 kg, ne škodi pa mi Mercedes C karavan s 1690 kg ali pa Tesla model S z več kot 2000 kg? In ti potem meni praviš, da sem idiot, ker mi GLC škodi, a Mercedes C pa ne. ;((
Večja višina avta povzroči da pešec pade pod kolesa, ne pa na havbo in posledično je statistično 3x večja verjetnost za smrt. Ja, si idiot.
A res, SUV prepovejmo, na stotine avtobusov pa bo še vedno lahko vozilo po mestu? In potem ti meni, da sem idiot.
Ma zaključujem debato. Pametnejši vedno odneha, ti pa še dalje špilaj idiota v tej temi. Čez teden dni si boš tak spet novi račun na Slo-tech odprl in tega danes odprtega več ne boš uporabljal.
T440 ::
Prepovejmo Ljubljančane!
- iztrebili bodo nedolžne nutrije
- z izdihanim CO2 povzročajo segrevanje ozračja
- vozijo električne skiroje
- za župana izvolijo Zokija 29mio
- ne zrihtajo obvoznice okoli mesta
- tam so Fužine in Zlatko
- tam je Bavarc, kjer Nika pade na tla in se poškoduje
- delajo kanalizacijo čez vodovarstveno območje
Res, ni razloga da v sodobnem času ne bi preprosto prepovedali Ljubljane in ljubljančanov!
- iztrebili bodo nedolžne nutrije
- z izdihanim CO2 povzročajo segrevanje ozračja
- vozijo električne skiroje
- za župana izvolijo Zokija 29mio
- ne zrihtajo obvoznice okoli mesta
- tam so Fužine in Zlatko
- tam je Bavarc, kjer Nika pade na tla in se poškoduje
- delajo kanalizacijo čez vodovarstveno območje
Res, ni razloga da v sodobnem času ne bi preprosto prepovedali Ljubljane in ljubljančanov!
Valan ::
A res, SUV prepovejmo, na stotine avtobusov pa bo še vedno lahko vozilo po mestu? In potem ti meni, da sem idiot.
Ja, si idiot. A) Se ti ne zdi da je SUVjev mnogo več v mestih kot pa avtobusov ali tovornjakov? S tem ko jih je mnogo več, tudi predstavljajo mnogo večji problem. In tovornjake in avtobuse večinoma vozijo profesionalni vozniki, SUVje pa debilni vase zagledani amaterji.
B) Niso problem samo pešci, problem je tudi manjša verjetnost preživetja ostalih avtomobilov pri trku, večja nevarnost za rollover pri vozniku SUVja, večja poraba goriva ipd, tega je še ogromno.
Kar se karambolov tiče SUV vs. navadni avto. Potem moramo tudi tovornjake ukiniti. Ali ti spet misliš, da ima navadni avto več šans za preživetje če trči v tovornjak kot SUV
Večino smrti v prometu povzročijo avtomobili (vozniki SUVjev z precej večjo verjetnostjo kot pa navadni avtomobili), ne pa tovornjaki. Statistike so jasne.
The road users statistically most likely to kill others: Whether you're driving, cycling or on foot, an official report reveals who poses you the greatest threat
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Torej vozniki SUVjev pobijejo mnogo več pešcev kot pa vozniki tovornjakov ali avtobusev, to je dejstvo. In avtobus ali tovornjak morata biti tako velika in težka ker opravljata neko koristno funkcijo, SUVji pa so veliki in težki for no good reason.
Ma zaključujem debato. Pametnejši vedno odneha, ti pa še dalje špilaj idiota v tej temi. Čez teden dni si boš tak spet novi račun na Slo-tech odprl in tega danes odprtega več ne boš uporabljal. ;)
Spet se motiš, si zabit, za razliko od mene, debato pa boš seveda nehal, saj ti je zmanjkalo argumentov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Ales ::
A si high mal od vseh teh postov "Valan"?
Lej kolk "statistike", "videov", uau ane? Kok pelje to!
Lej kolk "statistike", "videov", uau ane? Kok pelje to!
PersonaRuda ::
Tesla S pa da je super priporočljivo za po mestu.
Za razliko od tvojega sranja vsaj ne spušča strupenih plinov, ki letno pobijejo 8,7 milijona ljudi, kar predstavlja 20 % vseh smrti med odraslimi, klik:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Dojami da teža ni edini faktor, avto je KOMBINACIJA različnih faktorjev in iščemo NAJBOLJŠI KOMPROMIS. IN to definitivno ni SUV.
EV je avto na premog, če še nisi vedel. In dokler bo 80% elektrike pridobljeno iz fosilnih goriv ne moremo govoriti, da EV ne škodijo zdravju, ker Zemlja je ena in je vseeno na katerem koncu onesnažuješ. Ti pa še dalje piši idiotizme.
Valan ::
EV je avto na premog, če še nisi vedel.
Laž. Dejstva:
1. Premoga je v miksu elektrike v Sloveniji samo eno tretjino, kar dve tretjini ne onesnažuje zraka.
2. Tudi ta tretjina ga ne onesnažuje tam kjer je večina ljudi (v Šoštanju je dobesedno 100x manj prebivalcev kot pa v Ljubljani kjer onesnažuje naftni avto).
3. Neodvisne meritve kažejo da imajo v Šoštanju KLJUB temu da tam stoji TEŠ6 celo BOLJŠO kvaliteto zraka kot v Ljubljani.
ker Zemlja je ena in je vseeno na katerem koncu onesnažuješ.
Laž. KLJUČNO je da ne onesnažuješ tam kjer so ljudje, zato da ljudje strupenih snovi ne dobijo v svoje telo. Trdi delci, žveplovi oksidi, dušikovi oksidi in ostala onesnaževala se precej hitro, v nekaj dneh usedejo na tla in tako niso več nevarna za vdihavanje. Problem je da naftna vozila zrak v mestih vsak dan znova onesnažijo, tako da so koncentracije strupenih snovi vedno visoke.
Ti pa še dalje piši idiotizme. ;)
Za razliko od tebe ne pišem idiotizmov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Ales ::
PersonaRuda je izjavil:
EV je avto na premog, če še nisi vedel. In dokler bo 80% elektrike pridobljeno iz fosilnih goriv ne moremo govoriti, da EV ne škodijo zdravju, ker Zemlja je ena in je vseeno na katerem koncu onesnažuješ. Ti pa še dalje piši idiotizme.
Čak, kako... a niso v Nemčiji zaprli vse termoelektrarne, ker so pozeleneli čisto??
Aja, ne, nukelearke so zapirali... pardon, moja napaka...
Valan ::
In dokler bo 80% elektrike pridobljeno iz fosilnih goriv ne moremo govoriti, da EV ne škodijo zdravju,
Nihče ni rekel da čisto nič ne škodijo, škodijo mnogo manj kot pa naftna vozila. Ranga 100x manj. Problem je onesnaženje v mestih, kjer so koncentracije onesnaževal tudi po 100x večje kot na podeželju, EVji ne onesnažujejo v mestih, naftni avti pa ravno tam kjer daleč najbolj škoduje, glej spodnji zemljevid in poglej legendo in ti bo jasno:
ps: poglej kakšno koncentracijo predstavlja rdeča /oranžna barva in kakšno modra barva. Presenečen? In točno tam kjer je oranžna barva je več milijonov ljudi na kupu in točno tam onesnažuje avto na naftne derivate, EV pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
jernejl ::
SUVji so velik fuck you vsem ki ga ne vozijo, v nesreči imaš manjše šanse preživetja če si v navadnem avtomoboilu in te zbije SUV, kot pešec imaš 3x manjšo šanso da preživiš če te zbije SUV ipd. Ironično pa so slabi tudi za voznike SUVjev same: mnogo večja šansa da se avto prebrne, mnogo večja umrljivost, mnogo večja poraba goriva in tako dalje in tako dalje, še ogromno je tega v posnetku lepo predstavljenega.
Neumnost. Glede na to, da je po SURSu "povprečna zasedenost avta znašala 1,5 osebe", je bolje prepovedat osebna vozila, ki imajo več kot 2 sedeža. Avti z manj sedeži zasedejo manj prostora, delajo manj gneče, so lažji in dvigujejo manj prahu, porabijo manj goriva, so bolj varni če se zaletijo v pešca in tako dalje in tako dalje.
Smiselno bi bilo prepovedati tudi avte s preveč brutalnimi pospeški. Vse, kar ima manj kot 8s do 100, je za na dirkališče, nikakor pa ne za v mesto, kjer je veliko pešcev in kolesarjev in mora biti promet umirjen. Kot bi se izrazil avtor te teme, taki avti "kompenzirajo for something". Nagla pospeševanja tudi porabijo več energije in so način proizvajalcev avtomobilov, "kako iz naivnih kupcev izcuzat še več keša".
Valan ::
PersonaRuda je izjavil:
EV je avto na premog, če še nisi vedel. In dokler bo 80% elektrike pridobljeno iz fosilnih goriv ne moremo govoriti, da EV ne škodijo zdravju, ker Zemlja je ena in je vseeno na katerem koncu onesnažuješ. Ti pa še dalje piši idiotizme.
Čak, kako... a niso v Nemčiji zaprli vse termoelektrarne, ker so pozeleneli čisto??
Aja, ne, nukelearke so zapirali... pardon, moja napaka...
Nemci samo 20 % štroma proizvedejo z termoelektrarnami, pa še to samo začasno, vse termoelektrarne imajo namen ugasniti. Sicer pa ni treba gledat Nemčije, glej recimo Islandijo (100 % vse elektrike proizvedejo iz obnovljivih virov).
pero50 ::
Tud meni ni jasno, kako lahko ti regulatorji serjejo po glavi avtom velikosti polota, cliota... Namreč ti avti so za 1 tono lažji kot tiste velike krave, in kako imajo lahko takšne težave z izpusti malčki, pri 2t težkemu avtu pa to kot kaže ni problem. Evropa bi morala spodbujati majhne in lahke avte, ker so varčni in zadnji čas bi bil, da se cestnina začne obračunavat tudi po teži.
Valan ::
Neumnost. Glede na to, da je po SURSu "povprečna zasedenost avta znašala 1,5 osebe", je bolje prepovedat osebna vozila, ki imajo več kot 2 sedeža. Avti z manj sedeži zasedejo manj prostora, delajo manj gneče, so lažji in dvigujejo manj prahu, porabijo manj goriva, so bolj varni če se zaletijo v pešca in tako dalje in tako dalje.
Trolanje.
Smiselno bi bilo prepovedati tudi avte s preveč brutalnimi pospeški. Vse, kar ima manj kot 8s do 100, je za na dirkališče, nikakor pa ne za v mesto, kjer je veliko pešcev in kolesarjev in mora biti promet umirjen.
Trolanje. Nobena statistika ne kaže da bi zaradi avtov ki imajo možnost večjega pospeška bilo povečano število nesreč.
Kot bi se izrazil avtor te teme, taki avti "kompenzirajo for something".
Res je, vozniki SUVjev kompenzirate for something.
Nagla pospeševanja tudi porabijo več energije in so način proizvajalcev avtomobilov, "kako iz naivnih kupcev izcuzat še več keša".
1. EVji so kar se celotnih stroškov v življenjski dobi avtomobila tiče (TCO) v veliki večini primerov manjši strošek kot pa ekivalentna naftna vozila:
https://cleantechnica.com/2023/06/04/te...
2. Za pospešit maso do neke hitrosti porabiš enako količino energije, ne glede na to ali to storiš hitro, ali pa počasi, pod pogojem da je izkoristek pri hitrem pospeševanju enak, kar pri električnih vozlih je. Manjši izkoristek pri hitrem pospeševanju imajo samo naftna vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Valan ::
Tud meni ni jasno, kako lahko ti regulatorji serjejo po glavi avtom velikosti polota, cliota..
Kje si zaznal da bi regulatorji srali po glavi avtom velikosti polota, cliota?
Evropa bi morala spodbujati majhne in lahke avte, ker so varčni in zadnji čas bi bil, da se cestnina začne obračunavat tudi po teži.
Pravilno bi bilo da se cestnina zaračunava po porabi energije. EVji jo porabijo 4 do 5x manj od enakega naftnega vozila, manjša naftna vozila pa jo porabijo manj od večjih naftnih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valan ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12552 (10351) | TheBlueOne |
» | Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 21938 (16626) | lexios |
» | Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 38879 (25819) | Grey |