» »

Nakup SUV / Crossover

Nakup SUV / Crossover

strani: « 1 2

mahoni ::

Pozdrav vsem.
Kmalu bo k hisi prisel nov clan in razmisljam o prodaji limuzine, ceprav se gre in ima dosti prostora, ampak sedaj moram biti malo resnejsi, pa tudi zadnje case me boli hrtbenica, ker so v avtomobilu sportni sedezi in...mam pac izgovore svoje za nakup SUV-a. :D

Nisem fan nekih druzinskih kist, karavani mi nekako ne sedejo, se zmeraj se rad lepo pocutim v avtomobilu in zato razmisljam o nakupu SUV-ja.

Gledal sem vsega in svasta in na koncu se nagibam k nakupu Land Roverja Freelanderja ali pa Honde CR-V ja. Gledam tudi, da ne bom ravno polz na cesti, a ravno pri teh SUV-jih je to lahko problem. Seveda govorim o SUV-jih za rajo in ne o raznih masinah, ki nove kostajo 60k in vec.

Gledam tam od letnika 2014-2015.
Zadnje dni sem bil na polno ogret za Land Roverja, nato sem kar naenkrat se zagrel za Hondo CR-V. Jutri se bom mogoce zagrel za kaj druzga, zato moram prenehat in si naredit nek ozji izbor.

Ker sem pac ljubitelj avtomobilov in ga kupujem tudi za svojo duso, zelim da ima avtomobil vec od osnovne opreme, vprasanje je pa seveda koliko moderne tehnologije se da dobiti v tem letniku.

Ima mogoce kdo kaksne izkusnje s Hondo CR-V te tem letniku. Vem, da je to 4ta generacija, ter iz izkusenj vem, da se ne kupuje ravno prvega letnika in to je bil 2012 se mi zdi.

Seveda sem odprt se za kaksne druge modele, ampak mora imeti vsaj nekaj moci tudi za mojo duso.
  • premaknil iz Loža: ahac ()

krucymucy ::

Ce si ljubitelj avtomobilov in posledicno voznje si ne bos kupil SUV-ja.
Handling imajo vsi slab iz istega razloga kot avtobusi.

Sparkxl ::

Par let nazaj se je ob prvorojencu obvezno kupovalo enoprostorce, danes se kupuje suviće. SUV se začne pri 5m+ in 50k €, zato so vse te male gajbice suvići. Kaj ti hočem povedat je, dobro preveri prostornost teh gajbic. Namreč limuzina, ki jo imaš zdaj, ima po vsej verjetnosti več prostora kot gajbica. Poznam 2 primera, ko so ob rojstvu otroka tudi nujno potrebovali suvića. V enem primeru je bil to captur, v drugem neka piksna od mitusbishija. V glavnem, prva familija se zdaj vozi v napihnjenem cliotu, tadruga v golf rangu. Otroci pa rastejo in rastejo, zadaj pa prostora vedno manj, truga na strehi je skoraj da mus za vsak izlet na morje.

profii ::

100% se strinjam z obema predhonikoma.

Če že potrebuješ večji avto, kupi enega lepega karavana. Vsaj če si ljubitelj avtomobilov, boš že našel enega ki ne bo zgledal kot krsta.

jero_no1 ::

Pri nas doma imajo 2x CR-V: 2007 (2,2 dizel, cca 200k km) in 2016 (1,6 dizel, cca. 60k km). Nobenih težav do sedaj, pri starejši je edino po 2 mesecih crknu glavni računalnik.
Avto je sicer super, kot je za Hondo značilno se zelo natančno prestavlja in je dokaj mehek avto, ampak infotainment mene osebno ne navduši, ker sem bolj pristaš VAG. Novejši ima 'pomanjšan' motor in na papirju mislm da 10Nm več navora, ampak v resen klanec imam občutek, da je 2,2l motor precej bolj odziven.

Da se navežem še na prejšnji komentar - CR-V zelo izstopa po prostoru in ga ima precej več kot nekateri 'pravi' SUV-ji za 2x toliko €€€. Capturja dat zraven v primerjavo prostornosti je pa ena velika neumnost.

c3p0 ::

Hmm, mi nismo imeli problema štirje v pejeku. So dandanes otroci večji?

Všečna je še Mazda cx-5.

mahoni ::

c3p0 je izjavil:

Hmm, mi nismo imeli problema štirje v pejeku. So dandanes otroci večji?

Všečna je še Mazda cx-5.

Niso vecji, ampak casi se spreminjajo, standard tudi. Jaz na to gledam malo drugace. Tudi s stalisca luksuza. Rad vidim, da sem v dobrem avtomobilu in sedaj mi je pac SUV ratal vsec, ceprav, ce bi me nekdo vprasal pred leti bi se peljal v SUV-u bi rekel niti slucajno.

Najbrz tudi leta naredijo svoje, kaj pa vem. Ampak to ni tema tega topica.

jero_no1 je izjavil:


Da se navežem še na prejšnji komentar - CR-V zelo izstopa po prostoru in ga ima precej več kot nekateri 'pravi' SUV-ji za 2x toliko €€€. Capturja dat zraven v primerjavo prostornosti je pa ena velika neumnost.

To je tudi en od razlogov, zakaj sem zagret za Hondo CRV-V, ker vsi ostali SUV-i izgledajo ze "veliki", znotraj pa kot sardine v konzervi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

rupsi31 ::

krucymucy je izjavil:

Ce si ljubitelj avtomobilov in posledicno voznje si ne bos kupil SUV-ja.
Handling imajo vsi slab iz istega razloga kot avtobusi.


Očitno se ti še nisi peljal v 300 konjskem SUV-u, da takšne klestiš.

Magic1 ::

Ti pa nisi bral zahtev, ki izklučujejo drage zadeve.
Magic

rupsi31 ::

mahoni je izjavil:


To je tudi en od razlogov, zakaj sem zagret za Hondo CRV-V, ker vsi ostali SUV-i izgledajo ze "veliki", znotraj pa kot sardine v konzervi.


To pa zato, ker razni Audi Q3, Q5, BMW X1, 2,3,4, Captur, so šminke in imajo malo prostora.

Bi moral poizkusit tegale. Prostora noro veliko.

Samo ni za tvoj žep.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ali pa tole...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ali tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Magic1 je izjavil:

Ti pa nisi bral zahtev, ki izklučujejo drage zadeve.


Jaz sem mu samo odgovoril, da nima pojma , ko primerja SUV-e z avtobusi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

Avenger ::

Jaz mam megane coupe in rad vozim, še posebej relativno hitro. Handling mislim da je v tem avtu zelo dober, sedeži športni, lepo objamejo. Rad bi pa mogoče prešaltal na suv varianto, v uč mi je padla suzuki vitara. Vozil pa še nisem... Usedel sem se v dacio duster in sandero in so mi sedeži nesprejemljivi, vzdušje v avtu špartansko. SUV mi je všeč predvsem zaradi višje pozicije oziroma preglednosti, če to pomeni da moram žrtvovat malo športnega hendlinga, ni panike, če se bo pa nagibal kot križarka, pa bolje kaj drugega. Sanjam pa o mercedesu z magic body control, ker mi največ pomeni mirna vožnja... btw, a ima še kdo kaj podobnega, varianto aktivnega blaženja lukenj v cesti? :D
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

Alien123 ::

Kaj pa pravite na jeep renegade?
i7 8700| CM Hyper 212 EVO| gigabyte Z390 GAMING X| GIGABYTE GAMING OC 2080|
NZXT H440| 16GB DDR4 3200| SSD 970 evo+ 500gb| GSX 1200 pro
Razer Lancehead| ASUS PG348Q| XBOX one| PS4

thetilko ::

Najboljsi med cenejsimi, ki ni ne vem kako premium je trenutno verjetno Suzuki Vitara. Sva z mojo enega testirala zanjo, imel je 140 konjev, avtomatski menjalnik in je sel presenetljivo lepo. So tudi prakticni.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Tile so verjetno neunicljivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thetilko ()

mahoni ::

Sem gledal sedaj se bolj podrobno tegale CR-V. Sele letnik 2016+ je nekako bolj zanimiv kar se tice tehnologije. Letnik 2014 nima niti gumba za start/stop. Ojej.

krucymucy ::

rupsi31 je izjavil:



Jaz sem mu samo odgovoril, da nima pojma , ko primerja SUV-e z avtobusi.


Potem ti ne bo tezko najti SUV-ja z boljsim handlingom od limuzine oz. karavana enakih zmogljivosti.

rupsi31 ::

Avenger je izjavil:

Jaz mam megane coupe in rad vozim, še posebej relativno hitro. Handling mislim da je v tem avtu zelo dober, sedeži športni, lepo objamejo. Rad bi pa mogoče prešaltal na suv varianto, v uč mi je padla suzuki vitara. Vozil pa še nisem...



NIč posebnega ni oz. ne pričakuj nobenih presežkov pri VItari. Da o kakšnem dobrem handlingu ne bi slučajno sanjal, ker gre za SUv nižjega cenovnega razreda.

3p ::

mahoni je izjavil:

Sem gledal sedaj se bolj podrobno tegale CR-V. Sele letnik 2016+ je nekako bolj zanimiv kar se tice tehnologije. Letnik 2014 nima niti gumba za start/stop. Ojej.


V bistvu je vžig s ključem naprednejša verzija vžiga na gumb. Spet vam buče prodajajo. >:D

https://www.hagerty.com/articles-videos...

rupsi31 ::

krucymucy je izjavil:

rupsi31 je izjavil:



Jaz sem mu samo odgovoril, da nima pojma , ko primerja SUV-e z avtobusi.


Potem ti ne bo tezko najti SUV-ja z boljsim handlingom od limuzine oz. karavana enakih zmogljivosti.


Daj se ti pelji za začetek v kakšnem res dobrem SUV-u, potem pa pametuj.

krucymucy ::

rupsi31 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

rupsi31 je izjavil:



Jaz sem mu samo odgovoril, da nima pojma , ko primerja SUV-e z avtobusi.


Potem ti ne bo tezko najti SUV-ja z boljsim handlingom od limuzine oz. karavana enakih zmogljivosti.


Daj se ti pelji za začetek v kakšnem res dobrem SUV-u, potem pa pametuj.


Zato pa ti pravim da predlagaj takega z dobrim handlingom.

IL_DIAVOLO ::

Se vedno ne vemo, kakšen je budget 20, 30, mogoče celo 40k?

Kratke ali dolge relacije?

Zgodovina sprememb…

thetilko ::

Ce je buget okoli 30k, potem pridejo v postev tudi stari Lexusi. Jaz bi ga prej kot nemske, ker se kar radi kvarijo.

mahoni ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno ne vemo, kakšen je budget 20, 30, mogoče celo 40k?

Kratke ali dolge relacije?

Do 17k max
30k letno - vse sorte, od zelo kratkih do daljsih.

Pa prosim brez pametovanja, kako je dizel na kratke relacije slaba investicija. Ze tri leta se furam v sluzbo 9km v eno smer z dizlom, pa niti enega samega problema nisem imel. Ko je treba spucat DPF se zapeljem cez avtocesto in je stvar resena.

Bi pa sedaj rajsi videl kaksnega bencinarja.

EnStot ::

mahoni je izjavil:


...
Nisem fan nekih druzinskih kist, karavani mi nekako ne sedejo, se zmeraj se rad lepo pocutim v avtomobilu in zato razmisljam o nakupu SUV-ja.
...

8-O:P Nisi fan družinskih kišt, ne karavanov, rad bi pa SUV-ja ?! Kaj pa je SUV drugega kot malo višje nasajena karavanska, družinska kišta ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

Fritz ::

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Polozweii ::

SUV ali Crossover boš preplačal za 10 jurjev že v štartu.

IL_DIAVOLO ::

mahoni je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno ne vemo, kakšen je budget 20, 30, mogoče celo 40k?

Kratke ali dolge relacije?

Do 17k max
30k letno - vse sorte, od zelo kratkih do daljsih.

Pa prosim brez pametovanja, kako je dizel na kratke relacije slaba investicija. Ze tri leta se furam v sluzbo 9km v eno smer z dizlom, pa niti enega samega problema nisem imel. Ko je treba spucat DPF se zapeljem cez avtocesto in je stvar resena.

Bi pa sedaj rajsi videl kaksnega bencinarja.


Za take kilometre sploh ne vem, kako sploh lahko razmišljaš da bi vzel bencinarja. Že za veliko manj jemljejo dizle.

ziga1990 ::

^^vzameš hibrida pa je
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bauci ::

Jaz imam Peugeot 5008. Eni pravijo da je SUV, drugi pa da ni. Je dovolj dvignjen za lažje vstopanje in izstopanje, prostora je pa ogromno - tako v drugi vrsti kot v prtljažniku.

Polozweii ::

ziga1990 je izjavil:

^^vzameš hibrida pa je


Klinc pa hibrid, ko pa imaš kasneje povprečno porabo enako.

bobi_palčka ::

mahoni je izjavil:

Gledam tudi, da ne bom ravno polz na cesti, a ravno pri teh SUV-jih je to lahko problem. Seveda govorim o SUV-jih za rajo in ne o raznih masinah, ki nove kostajo 60k in vec.


Tudi tej dragi so lahko nepremičnine če kupec vzame 2.0 motor (avto pa ima 1,8 tone). Razne Q5 in podobni.

Kupovati SUVa za se preganjati po avtocesti je neumno, še posebej če delaš toliko kilometrov. Zaradi večjega zračnega upora bo poraba večja, da ne omenjam nevarnosti višjega težišča in prevračanja. Po vrhu pri budget vozilih ne dobiš AWD pogona, bencinski motorji so večinoma 3 cilindraši. Omenjenega Land Roverja pa ne tikati. Cena jim toliko pade z razlogom - pogoste okvare in draga popravila.

Vrži oči raje na kakšno spodobno limuzino.

Tilen ::

Naj povem, da Porsche Slovenija že zaznava selitev strank iz SUV nazaj na limuzine. Premisli, da se ne opečeš.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ziga1990 ::

Polozweii je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^vzameš hibrida pa je


Klinc pa hibrid, ko pa imaš kasneje povprečno porabo enako.


nimaš pa težav z DPF filtrom, če delaš krajše razdalje poraba gre v prid hibridu če se veliko po vaseh in mestih voziš
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

mahoni ::

Jaz ne gledam na porabo. Je pa res da ne kadim, tako da velik prisparam in si lahko privoscim visjo porabo. :)

EnStot je izjavil:

mahoni je izjavil:


...
Nisem fan nekih druzinskih kist, karavani mi nekako ne sedejo, se zmeraj se rad lepo pocutim v avtomobilu in zato razmisljam o nakupu SUV-ja.
...

8-O:P Nisi fan družinskih kišt, ne karavanov, rad bi pa SUV-ja ?! Kaj pa je SUV drugega kot malo višje nasajena karavanska, družinska kišta ?

Haha. Skoda moje replike na tole.

Tilen je izjavil:

Naj povem, da Porsche Slovenija že zaznava selitev strank iz SUV nazaj na limuzine. Premisli, da se ne opečeš.

Edina limuzina, ki bi prisla v upostev je kaksen Volvo V60. Ne izgleda kot cista limuzina, katere smo risali v vrtcu, pa tud ni nek grd karavan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

pegasus ::

Subaru Outback mogoče? Je vse našteto in nič, nekje vmes med vsemi obstoječimi kategorijami.

IL_DIAVOLO ::

Mazda cx5 ima kar dobro ponudbo za ta dnar:

https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

mahoni ::

pegasus je izjavil:

Subaru Outback mogoče? Je vse našteto in nič, nekje vmes med vsemi obstoječimi kategorijami.

Gledal ja. Top avtomobil, samo hitro pride cez moj budget pri tem letniku.

PacificBlue ::

Mitsubishi Asx?
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

Fritz ::

mahoni je izjavil:


Edina limuzina, ki bi prisla v upostev je kaksen Volvo V60. Ne izgleda kot cista limuzina, katere smo risali v vrtcu, pa tud ni nek grd karavan.

Gor sem ti ponujal XC60, 2.5l D5 AWD. Dobiš jih tudi s športno opremo, mašina je preverjena in trpežna ter dovolj močna za to maso.

V60 si tudi jaz ogledujem kot naslednji avto in to dizel-električnega hibrida. V tujini je izbira bistveno večja kot v SLO, pri uvozu pa zaradi nizkih emisij plačaš nek drobiž DMV-ja. Mašina je D6 in njenih 215 KM bi moralo biti dovolj tudi za 300kg težji V60 (zaradi baterij). Je pa zaradi baterij nekaj manjši prtljažnik in slabši handling. Reč ima AWD pogon če kombiniraš dizel in električni pogon. Torej najdeš en lep R-Design primerek in imaš družinski 'športni' karavan.

https://www.seldenrijk.eu/en/estate-car...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

PacificBlue ::

Sem videl zdaj, da imajo bolj svoh masine(86kW), mogoce Eclipse Cross(120kW) in 4WD?
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

Pro_moted ::

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

roCkY ::

Nisem vsega bral...
Če te boli hrbet naj on odloči!

Oprema se najde dokaj solidna pri vseh znamkah.
Moj je izbral CX-5. No v 80% ostalo so fičri odločili, ki so bili zelo pozitivno naravnani v dobro opremljeni različici. Sicer sem kupoval novo pred dobrim letom.

Pravzaprav mi niti ni povsem jasno zakaj sem se med vsemi, ki sem jih sprobal v Mazdi najbolje počitil. Morda zato ker je tudi relativno mehko vzmetena (nova izvedba). Sem prebral kar nekaj kritik po revijah in po netu Ampak meni je super. Prej sem imel karavana in je postalo zajebano. Vedno kadar sem se le kamorkoli peljal, tudi le par km, je bil problem s hrbtom. Sedaj je poldrugo leto mir. Je pa kar nekaj drugih sedežev, ki se predvsem pred poletja dnevno uporabljajo a so neproblematični za hrbet. V veči sicer zračni a na zelo "rukajočih" vozilih. Stol v pisarni mora biti "trd gamer", sedežna z nastavljivo ledveno oporo,...

Ta SUV mi je mal kratek ampak se nekaj izide. Riti in prostora v njej je premalo. Za osebne družinske potrebe je prostora zadosti. Ko rabiš še kaj več kar je komot šlo v Avensisa je pač treba vedet ali se bo s kobijem dalo blizu priti. Kufa je premalo. Se pa kdaj več kam s kombijem rinem...

Sicer je bila Mazda čisto tam nekje na dnu spiska. Ampak je v živo prepričala. Pa še dobava je bila nazadnje praktično prek noči za željeno konfiguracijo. Ravno je v NL prispel, ko sem se motal po salonih. Vse ostalo bi čakaj 4+ mesece. Kak nissan uhoho.
Kodiak in Tiguan je hrbet rekel gladek ne. Nekako pretrdo med vožnjo čeprav na mestu sedeča sta bila dokaj OK. Outlender in RAV4 se kar nekako nisem uspel spravit za volan, kot bi mi ustrezalo. Z glavo v strop pri obeh. V RAV4 kot bi v malo prenovljenem Avensisu sedel. Pa še hibrid, ki pije bencina vsaj toliko kot dizli nafte.
Gledal saem tudi rabljene XC 60 pa me nekako niso prepričali. Kuga, Qashqai in vse kar je manjše katastrofa za mojih 184 cm višine.

Skratka nič sprašvat kar po salonih, če kupuješ model, ki je še vproizvodnji sicer pa okoli pogledat kako kak model starejše generacije v praksi zgleda.

mahoni ::

Fritz je izjavil:

mahoni je izjavil:


Edina limuzina, ki bi prisla v upostev je kaksen Volvo V60. Ne izgleda kot cista limuzina, katere smo risali v vrtcu, pa tud ni nek grd karavan.

Gor sem ti ponujal XC60, 2.5l D5 AWD. Dobiš jih tudi s športno opremo, mašina je preverjena in trpežna ter dovolj močna za to maso.

Vem, da si prilepil link, ampak napisal sem budget je zal do 17.000€, ta pa je 24tisocakov. Top avtomobil, Volvo mi je od nekdaj vsec, samo bi moral potem se malo sparati. Kupujem v kesu, nisem nek fan kreditov ali lizingov.

Fritz ::

mahoni je izjavil:

Fritz je izjavil:

mahoni je izjavil:


Edina limuzina, ki bi prisla v upostev je kaksen Volvo V60. Ne izgleda kot cista limuzina, katere smo risali v vrtcu, pa tud ni nek grd karavan.

Gor sem ti ponujal XC60, 2.5l D5 AWD. Dobiš jih tudi s športno opremo, mašina je preverjena in trpežna ter dovolj močna za to maso.

Vem, da si prilepil link, ampak napisal sem budget je zal do 17.000€, ta pa je 24tisocakov. Top avtomobil, Volvo mi je od nekdaj vsec, samo bi moral potem se malo sparati. Kupujem v kesu, nisem nek fan kreditov ali lizingov.

Težava je relativno majhna izbira v Slo. Ker že nekaj časa spremljam mobile.de, se najdejo dobre ponudbe vozil 2014/2015 do 150.000 a ne ostanejo dolgo, čez poletne počitnice pa je najboljši čas za ugodne nakupe. D5/D6 mašine so sicer stroji za veselo čez 300kkm in ni drame tudi če imajo do 200kkm. Je pa težava spraviti spodobno opremljen XC-60 v ta budget z vsemi davščinami vred. V60 bistveno lažje. Če boš gledal Volvote pazi na digitalni zaslon/prikazovalnike, v Slo se prodaja cela vrsta novejših letnikov s starimi prikazovalniki hitrosti.

Se pa strinjam s prejšnjim komentatorjem - če le lahko, preizkusi vsak avto, ki ti je všeč in ga jemlješ v obzir za nakup. Le tako boš videl ali ti res ustreza.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

rosomah ::

rupsi31 je izjavil:

Avenger je izjavil:

Jaz mam megane coupe in rad vozim, še posebej relativno hitro. Handling mislim da je v tem avtu zelo dober, sedeži športni, lepo objamejo. Rad bi pa mogoče prešaltal na suv varianto, v uč mi je padla suzuki vitara. Vozil pa še nisem...



NIč posebnega ni oz. ne pričakuj nobenih presežkov pri VItari. Da o kakšnem dobrem handlingu ne bi slučajno sanjal, ker gre za SUv nižjega cenovnega razreda.



presenetljivo dobro se drži ceste, da veš..... ni pa velik placa zadaj - kufer - ....

matobeli ::

Vitara je dobra v svojem razredu, ampak, kot smo že ugotovili, placa ma lih tolk kot golf hatchback.

Presenetljivo dobro se pa drži ker se to itak skor vsi moderni avti, če ne greš čez omejitve ali po res ovinkasti cesti. Sploh imajo pa teli suvići več skupnega z navadnimi avti kot pa terenci.

Še moj 17let star SUV z kramparcam in zglednim odmikom od tal se kar dobro drži ceste :))

hordeus ::

poglej ce dobis kje rabljenega SUV peugeot 3008, bencinar 1.2 130km
odličen motor in fajn za vozit

FTad ::

Tilen je izjavil:

Naj povem, da Porsche Slovenija že zaznava selitev strank iz SUV nazaj na limuzine. Premisli, da se ne opečeš.


Kaksen naj bi bil razlog za to?

pikachu004 ::

SUVi imajo več negativnih lastnosti, kot si mislite.

-višina karoserije: višja poraba
-krajša medosna razdalja. Zelo vpliva na udobje. Če karikiram: za koliko stopinj se bo nagnil avtobus (velika medosna razdalja), ko z njim zapeljete čez luknjo in za koliko osebni avto? Pri krajši medosni razdalji naredi tudi naše telo več poti, zaradi neprestanega nagibanja.
-odmaknjenost od tal, višje težišče: nagibanje levo-desno. Spet karikiram: Če sedite v kabini jadrnice ali na jamborju? Telo naredi veliko poti levo-desno, tudi naprej-nazaj.
-višje težišče: da bi ublažili zgornje pomankljivosti, je rešitev: trše vzmetenje ali aktivno vzmetenje. Pri cenejših SUVih aktivnega zagotovo ni, zato so vsi avti tako trdi v primerjavi z limuzinami.
-manjši prtljažniki

Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?

Zgodovina sprememb…

FTad ::

Jaz bi rekel, da edina slabost, ce ga vec ali manj vozis na AC je visja poraba.

Ostale slabosti, ki si jih nastel tam ne pridejo toliko do izraza.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1634773 (632) Superboyy
»

SUV za 25000€? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
503413 (394) negot
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
683300 (213) krneki0001
»

Kupujem avto do 3000e

Oddelek: Na cesti
5471 (186) Blinder
»

Kakšen avto za okoli 20km na dan? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
543639 (1805) rosomah

Več podobnih tem