Forum » Problemi človeštva » Gonja proti mobilnosti
Gonja proti mobilnosti
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Scaramouche3 je izjavil:
Ni res, tehnologija bo rešila tudi to, to so že naslovili boljši od nas.
Prej je bolj verjetno da bomo zgradili posebne zgradbe za hrambo avtomobilov v višino in globino.
Potem je pa problem socializma!
Večina naši stolpnic in blokov je zgrajenih za enega fička!
Danes bi morali graditi v globino plus imeti avtohiše! Pod bloki in stolpnicami, kjer bi ljudje lahko tudi čez dan plačali takso za avto če se peljejo v LJ!
Rešitev ne bo nikoli manj potrošništva ampak boljša tehnologija ki je bolj prijazna okolju in logistiki!
Poglej princeska, v Tokiju se lahko vozijo oz. registrirajo avtomobil tisti, ki dokažejo lastništvo parkirišča. Pač brez veze se razburjaš, ker si že izgubil. Preveč avtomobilov je problem po celem svetu in v večini se ga lotevajo z taksiranjem uvoz v mesto. Ukrep je povsod dal zelo dobre rezultate in nihče vam ne bo gradil dodatnih parkirišč, zato, da bo še več pleha na cestah. Bodi prepričan, da so se tudi po drugih mestih ljudje pritoževali, da ne boš našel nobenega novega izgovora, ki ga ni že kdo uporabil.
Seveda bojo taki kot ti zavlačevali z uvedbo, pa dajali ne vem kakšne pobude itd., ampak na koncu se bo to zgodilo. Ker tako kot je, ne gre več. Oz. tako kot je bilo pred 20 leti ne gre več, kaj šele danes.
Tokio ima 14 milijon ljudi punče!
Mi imamo okoli 300000...
Mi smo še zelo daleč do tega da to rabimo, peljem se po glavnih cestah in so razen rush hour proste in zelo malo avtomobilov vidim da blokirajo en drugega!
Malo manj gledaj ostale, več nas in bo!
Prej bi rekel da ima dosti ljudi danes manj avtomobilov ker ni denarja, sploh mlajši!
In to je tisto kar bo po večini tolklo številke! Recesija, dvig cen bencina in življenjskih stroškov, manj je parov in naša nataliteta je 1.6, torej manj družin.
Slovenija sama sebe tolče, ne rabi take kot ti da jo še bolj!
Ja, Tokijo je zgrajen za še večjo pretočnost, pa je tudi dosegel svoje limite. Tako kot jih je Ljubljana.
Od kar imajo upokojenci in nekatere druge skupine brezplačen javni prevoz, se dostikrat zgodi, da zjutraj delavci ne dobijo mesta na avtobusu za v službo. Ironično eni zgubljajo čas za vožnjo v kontra smer kjer potem na izvorni postaji lažje dobijo mesto do cilja. Kdo je sedaj bolj pomemben?
Da bi pač povečali frekvenco ali dali 2 avtobusa, je misija nemogoče. Razmišljajo o sistemu kjer bi morali mesto na avtobusu v naprej rezervirati.
Nekatere države imajo brezplačen javni promet za vse. Načeloma sem za ampak pri nas bojo bili sami problemi, ker infrastruktura ni pripravljena na tako število potnikov.
Naaah, avtomobile je treba spraviti iz cest, pa bo prostora za dodatne avtobuse in večjo frekvenco. Če imaš 10 avtobusov, ki je zabasanih v koloni, ti nič ne pomagajo, še vedno ne bo šlo nikamor in še vedno se bojo ljudje nabirali na postajah - ker bojo pač rabili toliko več časa, da naredijo krog. Ves problem se skriva v kolonah, ki jih naredijo avtomobili. Rumene cone so samo za silo rešile del problema, ker na koncu večino prog pade v del kjer ni rumene cone.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
LeQuack ::
Od kar imajo upokojenci in nekatere druge skupine brezplačen javni prevoz, se dostikrat zgodi, da zjutraj delavci ne dobijo mesta na avtobusu za v službo. Ironično eni zgubljajo čas za vožnjo v kontra smer kjer potem na izvorni postaji lažje dobijo mesto do cilja. Kdo je sedaj bolj pomemben?
Da bi pač povečali frekvenco ali dali 2 avtobusa, je misija nemogoče. Razmišljajo o sistemu kjer bi morali mesto na avtobusu v naprej rezervirati.
Nekatere države imajo brezplačen javni promet za vse. Načeloma sem za ampak pri nas bojo bili sami problemi, ker infrastruktura ni pripravljena na tako število potnikov.
Tudi avtomobilska infrastruktura ni pripravljena za toliko ljudi, pa jih še vedno ne ustavi.
Quack !
Scaramouche3 ::
¨
Kako to veš? Zgrajen je daleč nazaj in ni novo mesto!
In kje vidiš ti te probleme, večina ima problem samo zjutraj in ko gredo iz službe in še to ne vsak dan!
Da pa imamo tako hude probleme kot velika milijonska mesta, se pa izmišljujejo samo taki kot ti!
Čez dan pa prazne ceste in nobenih zastojev, vem ker živim v LJ!
Ja, Tokijo je zgrajen za še večjo pretočnost, pa je tudi dosegel svoje limite. Tako kot jih je Ljubljana.
Kako to veš? Zgrajen je daleč nazaj in ni novo mesto!
In kje vidiš ti te probleme, večina ima problem samo zjutraj in ko gredo iz službe in še to ne vsak dan!
Da pa imamo tako hude probleme kot velika milijonska mesta, se pa izmišljujejo samo taki kot ti!
Čez dan pa prazne ceste in nobenih zastojev, vem ker živim v LJ!
delavec44 ::
Tu kjer jaz govorim ni take gužve cesti kot v Lj. Avtobusi ne stojijo v nobenem zamašku. Kljub temu se ne držijo voznih redov.
puf-ni-ni ::
Tu kjer jaz govorim ni take gužve cesti kot v Lj. Avtobusi ne stojijo v nobenem zamašku. Kljub temu se ne držijo voznih redov.
Potem se pa že zelo dolgo nisi vozil z LPP. Ustavi se enkrat na kakšni avtobusni postaji v nedeljo (ko ni avtomobilov), poglej pod streho in videl boš display, kjer zraven proge piše, koliko ima zamude do TE postaje kjer si. Izzivam te, da slikaš zamudo, v nedeljo, se razume. Ne v petek ob 15h
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
delavec44 ::
Ne, ne vozim se z LPP. Kaj ima to veze z mojim problemom? Sem rekel, da ne govorim za Lj.
puf-ni-ni ::
Ne, ne vozim se z LPP. Kaj ima to veze z mojim problemom? Sem rekel, da ne govorim za Lj.
Aja, to pa mogoče zateži vašemu avtobusnemu prevozniku, v Ljubljani so to odlično rešili z GPS nadzorom avtobusov. Ne more šofer nič mutiti (kavico piti na končni postaji) in celo pot mu na displayu kaže koliko je prepočasen in tudi koliko je prehiter, kar je izredno pomembno, da veš, da pride ob točni uri, ne da ti odpelje pred nosom, kar je bil reden problem 10-15 let nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
ZveeZ ::
Kaj pa vem. Vecini drzavljanov je trenutna situacija v LJ ok. Nima smisla odkrivat tople vode zaradi pescice ljudi.
puf-ni-ni ::
feryz ::
Obnova nadvoza nad dunajsko bo stala 2,4 mio eur, od tega plača 1 mio mol, ostalo pa svizec.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.
puf-ni-ni ::
Obnova nadvoza nad dunajsko bo stala 2,4 mio eur, od tega plača 1 mio mol, ostalo pa svizec.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.
Seveda, zadeva sesuje železniško povezavo med Primorsko, Avstrijo in Štajersko, Gorenjsko (butasto je speljan vem, ampak ena točka, kjer kompletne železniške povezave za 3/4 Slovenije obstojijo, če gre kaj narobe) je zelo verjetno najbolj pomemben tir v Sloveniji, in je zadevo treba popraviti, kaj ne razumeš? Misliš, da naša občina plačuje zadeve, ki koristijo celi Sloveniji? Ali kaj si hotel povedati?
Aja, da ti nič ni jasno? To si že povedal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Mato989 ::
Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.
Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno.
Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.
Neumnost... nesreč je toliko ker je vozniško dovoljenje PRAVICA namesto BONITETA...
Če bi 30% folka vzeli vozniške ker niso sposobni smiselno reagirat med vožnjo itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ZveeZ ::
Kaj pa vem. Vecini drzavljanov je trenutna situacija v LJ ok. Nima smisla odkrivat tople vode zaradi pescice ljudi.
300.000 ljudi, ki ima možnost voliti župana in politiko prometa v Ljubljani? Cesar vsi ostali nimajo? Pomisli še enkrat.
Ce gledas, da omenjas kasiranje za uporabo drzavnih cest se tile tice celotne populacije. Cca 85% se strinja da so zadeve ok.
So.. move along, nothing to see here:)
puf-ni-ni ::
Kaj pa vem. Vecini drzavljanov je trenutna situacija v LJ ok. Nima smisla odkrivat tople vode zaradi pescice ljudi.
300.000 ljudi, ki ima možnost voliti župana in politiko prometa v Ljubljani? Cesar vsi ostali nimajo? Pomisli še enkrat.
Ce gledas, da omenjas kasiranje za uporabo drzavnih cest se tile tice celotne populacije. Cca 85% se strinja da so zadeve ok.
So.. move along, nothing to see here:)
A lot to see here in gre za občinske ceste, Ljubljana jih ima okrog 1000km:
https://podatki.gov.si/dataset/obcinske...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
ZveeZ ::
Kaj pa vem. Vecini drzavljanov je trenutna situacija v LJ ok. Nima smisla odkrivat tople vode zaradi pescice ljudi.
300.000 ljudi, ki ima možnost voliti župana in politiko prometa v Ljubljani? Cesar vsi ostali nimajo? Pomisli še enkrat.
Ce gledas, da omenjas kasiranje za uporabo drzavnih cest se tile tice celotne populacije. Cca 85% se strinja da so zadeve ok.
So.. move along, nothing to see here:)
A lot to see here in gre za občinske ceste, Ljubljana jih ima okrog 1000km:
https://podatki.gov.si/dataset/obcinske...
A drzavnih pa znotraj obvoznice ni?
simonchelo ::
Moj predlog je:
- V mestih je promet zaprt, oz. dovoljen za izjemne primere (nujna vožnja itd. itd.)
- Prebivalci mest bi morali plačevati dodaten kar visok davek na avtomobile oz. mesečna dovolilnica za parkiranje v mestu in vožnjo v mestu bi morala biti brutalna.(A hkrati imeti subvencioniran Car sharing in podobne neumnosti, tako se znebimo nepotrebnega pleha) dnevna dovolilnica bi morala biti sprejemljiva cena. Tako bi mi seljaki, ki gremo v Lj enkrat na mesec imeli še to ne gremo ker smo zaljubljeni v ljubljano ampak verjetno imamo neke opravke tam.
- Pazi tukaj pomembna točka, Tovorni promet je lahko samo od najbližje železniške postaje do končne stranke (ves tovor gre lahko po železnici) - Meščani tega ne razumete, a ko živiš blizu ceste in se ti vsak dan mimo okna pelje 3000 težkih kamionov, da se ti tresejo okna na hiši je to precej bolj moteče kot avtomobili!
- Pomembno je da se vse to implementira ne samo na ljubljano, ampak na vsa slovenska mesta! hkrati se večino prometnikov preusmeri na podeželje, kjer malce bolje nadzirajo spoštovanje privatne lastnine... (da se ne zgodi Halid Besliš incident)
- V mestih je promet zaprt, oz. dovoljen za izjemne primere (nujna vožnja itd. itd.)
- Prebivalci mest bi morali plačevati dodaten kar visok davek na avtomobile oz. mesečna dovolilnica za parkiranje v mestu in vožnjo v mestu bi morala biti brutalna.(A hkrati imeti subvencioniran Car sharing in podobne neumnosti, tako se znebimo nepotrebnega pleha) dnevna dovolilnica bi morala biti sprejemljiva cena. Tako bi mi seljaki, ki gremo v Lj enkrat na mesec imeli še to ne gremo ker smo zaljubljeni v ljubljano ampak verjetno imamo neke opravke tam.
- Pazi tukaj pomembna točka, Tovorni promet je lahko samo od najbližje železniške postaje do končne stranke (ves tovor gre lahko po železnici) - Meščani tega ne razumete, a ko živiš blizu ceste in se ti vsak dan mimo okna pelje 3000 težkih kamionov, da se ti tresejo okna na hiši je to precej bolj moteče kot avtomobili!
- Pomembno je da se vse to implementira ne samo na ljubljano, ampak na vsa slovenska mesta! hkrati se večino prometnikov preusmeri na podeželje, kjer malce bolje nadzirajo spoštovanje privatne lastnine... (da se ne zgodi Halid Besliš incident)
ciao
Zimonem ::
Pa saj večji del logistike se je odselilo iz Ljubljane.
Traparija par excellence. V podobnio velikih mestih imajo ustrezno infrastrukturo in javni promet dela, v Ljubljani pač, ob nedeljah.
Tu kjer jaz govorim ni take gužve cesti kot v Lj. Avtobusi ne stojijo v nobenem zamašku. Kljub temu se ne držijo voznih redov.
Potem se pa že zelo dolgo nisi vozil z LPP. Ustavi se enkrat na kakšni avtobusni postaji v nedeljo (ko ni avtomobilov), poglej pod streho in videl boš display, kjer zraven proge piše, koliko ima zamude do TE postaje kjer si. Izzivam te, da slikaš zamudo, v nedeljo, se razume. Ne v petek ob 15h
Traparija par excellence. V podobnio velikih mestih imajo ustrezno infrastrukturo in javni promet dela, v Ljubljani pač, ob nedeljah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
dexterboy ::
Izvolite se fjakat po dunajski popoldne...en kup folka rine ven iz mesta...zjutraj pa v mesto. Zakaj bi to ze bilo fajn? Ni fajn in, ce se da spremeniti naj se.so že pred bile debate, da bi ministrstva preselili v druga mesta po kokoški, da se malo porazdelijo... pa je predlog naletel na debilna ušesa.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
m0LN4r ::
Dodati bi trebalo prepoved prodaje elektricnih koles in skirojev. To je totalno nepotrebno sranje, ki samo onesnazuje okolje. Obstaja ze cistejsa alternativa, ki se jo poganja z nogami.
5 let nazaj je bil hype z hoverboardi, trend je mimo in na miljone hoverboardov in njihove baterije so koncale na odpadu, brezveze. Enako bo, ko se bo koncal trend skirojev in kolec, bo vse koncalo na odpadu, v jarkih, rekah in potokih.
Se sicer strinjam, ampak glavna težava so avtomobili, pa ne zaradi onesnaževanja ampak zaradi 82 hektarjev pleha (in plastike, da ne bom krivico skirojem delal), ki se privali v Ljubljano vsako jutro. Tega se je treba znebiti, skiroji in kolesa v tem momentu niso problem, jih je še premalo.
Je odlocilo nemsko sodice
Pssst, v Sloveniji si, samo toliko, da si ne boš bruke delal.
Ne v bistvu ni, stevilo registriranih avtov se zdalec ni == pleh na cesti, ampak lahko strasis s tem ja.
Ce si vsak dan v guzvi je to problem tega, ker si tudi ti tam z avtom. Jaz se guzvam izogibam in me ne motijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
puf-ni-ni ::
Kaj pa vem. Vecini drzavljanov je trenutna situacija v LJ ok. Nima smisla odkrivat tople vode zaradi pescice ljudi.
300.000 ljudi, ki ima možnost voliti župana in politiko prometa v Ljubljani? Cesar vsi ostali nimajo? Pomisli še enkrat.
Ce gledas, da omenjas kasiranje za uporabo drzavnih cest se tile tice celotne populacije. Cca 85% se strinja da so zadeve ok.
So.. move along, nothing to see here:)
A lot to see here in gre za občinske ceste, Ljubljana jih ima okrog 1000km:
https://podatki.gov.si/dataset/obcinske...
A drzavnih pa znotraj obvoznice ni?
https://www.finance.si/151323/CPL-in-KP...
Kaj misliš, da bi bil rumen pas na Celovški, Tržaški in Dunajski možen? Kaj ti res misliš, da so vsi tako neumni, da ni nihče predvidel, da bo šel avtomobilski promet preko vseh meja in ga bo treba omejiti? Že 20 let nazaj je bilo jasno, da je avtomobilov preveč.
Misliš, da se LPP širi v druge občine itd. naključje, pač Ljubljana rada stran meče denar?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
m0LN4r ::
Skiroji in kolesa so seveda problem v prometu, marsikateri uporabnik vozi kot nor in misli, da je sam na cesti, večina jih pešcev in pravil, sploh ne upošteva.
Kar je popolnoma nerelevatno, saj se bomo znebili avtomobilov iz cest v mestih, posledično ne bo več nevarnosti za peščce, skiroje ali kolesarje in namesto, da bi se vozili po 2m siroki kolesarski, se bojo vozili po dveh pasovih, tako, da bo varnost bistveno izboljšana. Pravzaprav dober point, še en razlog, zakaj je treba avtomobile izkoreniniti, ker so nevarni sebi in drugim, površine za druge oblike transporta pa zmanjka (tudi za javni potniški promet).
Koliko % je cest in parkirišč v mestih si lahko pogledate zemljevidih. In če greste z balonom in pogledate koliko se vidi avtov vs. koliko se vidi asfalta, je to razmerje noro.
Bi se sicer dalo izračunat tudi za avtombile lokalcev, ampak kot sem že napisal, 82 hektarjev pločevine je skupna površina avtomobilov, ki se privalijo v Ljubljano vsak dan. Se je treba vprašati, ali so mesta narejena za ljudi ali za avtomobile, ker v sedanji situaciji ljudem slabo kaže, izgleda, da so manj pomembni. Bo treba mentaliteto spremeniti.
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Glede mest, težko argumentiram pro-avtomobilsko pozicijo. Ok slovenija ima neka kvazi mesta, ampak v splošnem je res tako. Da mesta so gosto naseljena območja namenjena ljudem in ne avtomobilom.
V mestih je tudi smiselno delati javni prevoz zaradi gostote odjema.
Kar se tiče predmestja in podeželja, pa seveda ne. Tam mora individualni prevoz ostat.
Mesta bi morala imeti P&A (park & alternative). Ele. kolesa, skiroje, avtobus, dvokolesniki, nekaj s streho in ogrevanjem ipd.
Slovenska mesta so dalec od gosto naseljenih. Poglej kak Seoul, Paris, kaj sele Indijska mesta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
puf-ni-ni ::
Glede mest, težko argumentiram pro-avtomobilsko pozicijo. Ok slovenija ima neka kvazi mesta, ampak v splošnem je res tako. Da mesta so gosto naseljena območja namenjena ljudem in ne avtomobilom.
V mestih je tudi smiselno delati javni prevoz zaradi gostote odjema.
Kar se tiče predmestja in podeželja, pa seveda ne. Tam mora individualni prevoz ostat.
Mesta bi morala imeti P&A (park & alternative). Ele. kolesa, skiroje, avtobus, dvokolesniki, nekaj s streho in ogrevanjem ipd.
Slovenska mesta so dalec od gosto naseljenih. Poglej kak Seoul, Paris, kaj sele Indijska mesta.
Slovenska mesta so ekstremno gosto naseljena, poglej Sibirijo, Antarktiko, Arktiok, Saharo... (saj veš, da govoriš neumnosti, ne?)
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Neumnosti govoris ti, ker bi v eni vasici kot Ljubljana prepovedal avte, ker je na eni glavni cesti zjutraj ob sedmih guzva
Seoul pa 8x gostejsi od Ljubljanskih degenerirancev.
Saj upam, da se cimprej zgodi to, da ekonomski migranti, od kateri LJ zivi se vec ne bodo tja vozili delat. Pol pa po LJ naslednji Detroit.
Seoul pa 8x gostejsi od Ljubljanskih degenerirancev.
Saj upam, da se cimprej zgodi to, da ekonomski migranti, od kateri LJ zivi se vec ne bodo tja vozili delat. Pol pa po LJ naslednji Detroit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Spura ::
Vprašej konobare na HR, švabo je škrtica, da bo šel z avijonom v Split... bo raje zavil na Mallorco, kjer bo hotel imel v ceni avijonske karte do Splita.
Tolk boljs za svabe... minus edino za hrvate, bodo morali malo cene prilagodit ali pa subvencionirat avtobuse, letalske prevoze, odpret turisticne organizacije v Nemciji, da bodo nabirale goste itd... pac znajt se bodo moral. Dvomim, da svabi ne bodo kupoval EV zato, da bodo lahko ustregli hrvaski turisticni industriji.
Saj upam, da se cimprej zgodi to, da ekonomski migranti, od kateri LJ zivi se vec ne bodo tja vozili delat. Pol pa po LJ naslednji Detroit.
Joj kolk ste pomembni, LJ zivi od vas.... majo ekonomski migranti vec od LJ kot LJ od njih, da smo si na jasnem. Bo pa kaka gostilna pa lokal manj v Ljubljani, nic narobe. Je mesto zivelo tudi ko se je hodilo okoli s konjskimi vpregami in se ljudje dlje od Brezovice ali Trzina niso dnevno vozili v mesto.
m0LN4r ::
Tebi se dalec ni jasno zakaj je potrebno, da se delavci vozijo v LJ.
Eno je z drugim povezano in to zelo na tesno.
Kdo bo pa delal? Ljubljancan? Saj so tisti, ki delajo vsi prisleki.
Eno je z drugim povezano in to zelo na tesno.
Kdo bo pa delal? Ljubljancan? Saj so tisti, ki delajo vsi prisleki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
puf-ni-ni ::
Utk ::
Če bi ble v resnici tolk višje kot je dražje, ne bi izgubljali 2 uri na dan v prometu, ampak bi se preselili. Ampak očitno razlika ne pokrije razliko.
Magic1 ::
Samo ste tudi kekci. Imamo nekaj gužve v konicah, dostikrat je seveda razlog konstantna dolgotrajna dela, in vi bi zato kar prevoz ukinili... V Severni Koreji nimamjo težav s prometom. Vsaj pol biznisa v Sloveniji živi na račun prostega/enostavnega gibanja. Najbolje da spokamo vse ljudi v čebelnake, zraven tovarne in izvažamo po železnici produkte. Pa seveda nobenih počitnic, športov, hobijev in izletov. Marsikaj se da izboljšat, z debilnostjo pa tudi močno poslabšat. Lahko mi zdaj gremo v velike spremembe za "otroke", vendar bomo lahko zanje veliko več škode naredili, če ubijemo našo konkurenčnost (gospodarstvo). Nič ti ne pomaga "zdravo" okolje, če nimaš za jest. Pa revni znajo najbolj svinjat, ker nimajo izbire.
Sploh pa kaj nam fali, v povprečju živimo že 80 let, če želiš se lahko preseliš po Sloveniji, kjer ni "onesnaženja". Kdo ma zdaj pravico govorit, kdo bo kaj delal?!? Stvari se izboljšujejo in se bodo še v prihodnje. Ne rabimo neke radikalne hitre spremembe.
Sploh pa kaj nam fali, v povprečju živimo že 80 let, če želiš se lahko preseliš po Sloveniji, kjer ni "onesnaženja". Kdo ma zdaj pravico govorit, kdo bo kaj delal?!? Stvari se izboljšujejo in se bodo še v prihodnje. Ne rabimo neke radikalne hitre spremembe.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
bciciban_ ::
Vsak kg nad tono dodatno obdavčit.
Pa isto za količnik zračnega upora, vsaj 0,25 meja od tam naprej pa se dodatno obdavčuje.
Avto naj bo sredstvo mobilnosti ne pa merjenja penisov.
Lahko imamo tudi izjeme za velike družine, 3 ali več otroke pa si brez omejitev da kupiš večjega enoprostorca ali kombi.
Pa Ljubljančanom dodatno obdavčit avtomobile. Zakaj bi rabil avto, če živiš v Ljubljani?
Zakaj izjeme za Ljubljančane ? Obdavčitev avtov na težo in slabo aerodinamiko naj bo za vse enaka. Bolj imam občutek da misliš da sem jaz Ljubljančan pa da me boš zaj***. Ampak jaz nisem Ljubljančan
V Ljubljani se stvari lahko izboljšajo na druge načine, recimo sprememba namembnosti obstoječih cest.
Namesto 4 pasovnih vpadnic se en ali dva pasova dedicirata za kolesa in javni prevoz. Kar naenkrat ni več problema s kolesarskimi stezami.
bciciban_ ::
1€ x 1.01^(n*)
* kjer je n število kilogramov nad 1000.
1500kg avto je 145€ davka
1700kg je 1060€
2000kg je že ~21000€ davka
Hm, začetek je malo preveč položen, mogoče bi morali štartati z ene 700kg...
* kjer je n število kilogramov nad 1000.
1500kg avto je 145€ davka
1700kg je 1060€
2000kg je že ~21000€ davka
Hm, začetek je malo preveč položen, mogoče bi morali štartati z ene 700kg...
Pithlit ::
Hja, če pomisliš da imajo ponavadi uni na socialnem dnu težje in bolj smrdeče avte (starejše pač) potem ne vem če je glih brihtno tole. Razumem logiko zadaj in se strinjam z njo, ampak večina ki bi ta udarec fasala so tisti ki si ga ne morejo privoščit.
Life is as complicated as we make it...
bbbbbb2015 ::
Hja, če pomisliš da imajo ponavadi uni na socialnem dnu težje in bolj smrdeče avte (starejše pač) potem ne vem če je glih brihtno tole. Razumem logiko zadaj in se strinjam z njo, ampak večina ki bi ta udarec fasala so tisti ki si ga ne morejo privoščit.
Da se mi nekaj razumemo, o socialnem dnu... En kamion za pobiranje smeti onesnaži zrak 40x več, kot en stari dieselski Clio ali Golf. Zapovrh je treba biti previden s tem socialnim dnom. V povprečju je avto v Sloveniji star 11 let. En "povprečen" avto bi, po mojem mnenju, po 8 letih, sploh če je mestna vožnja, potreboval nov katalizator, nov DPF filter in vsaj obnovljene injektorje. FSI motorji pa čiščenje ventilov, ter zopet katalizator in DPF filter.
To je strošek ranga 4500EUR (katalizator je pasji), morda bi se kaj dalo zrihtati z obnovljenimi katalizatorji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Magic1 ::
Za začetek bi se to lahko štartalo na novih avtih. Ne da se na veliko promovira SUVe. Definitivno bi moral upor biti vključen v računico. Pa spet bi bilo treba malo zakomplicirat, EVji so ekstra težki zaradi baterije in nič ne moreš proti temu.
Magic
bciciban_ ::
Hja, če pomisliš da imajo ponavadi uni na socialnem dnu težje in bolj smrdeče avte (starejše pač) potem ne vem če je glih brihtno tole. Razumem logiko zadaj in se strinjam z njo, ampak večina ki bi ta udarec fasala so tisti ki si ga ne morejo privoščit.
To je mišljeno za nove avte.
Dvomim, da si ljudje na socialnem dnu kupujejo nove dvotonske SUVe.
bbbbbb2015 ::
Za začetek bi se to lahko štartalo na novih avtih. Ne da se na veliko promovira SUVe. Definitivno bi moral upor biti vključen v računico. Pa spet bi bilo treba malo zakomplicirat, EVji so ekstra težki zaradi baterije in nič ne moreš proti temu.
Pusti nove avte pri miru. Novi avti laufajo v nulo. Tudi najcenejša Dacia z 9K9 dieselskim Renault motorjem.
Če že hočeš koga osirati, je treba lastnike 8+ let starih avtov, da zamenjajo katalizator, DPF (če ga imajo), ter ali zamenjajo/obnovijo injektorje in spucajo ventile. To je strošek, kot rečeno 4500€ in marsikateri avto, star 11 let ni toliko vreden.
puf-ni-ni ::
bciciban_ ::
Pa če štartamo z 800kg kot 0€ davka.
1300kg klio bi bil potem 145€ davka
1500 kilski golf 1060€
1800kg midsize SUV ~21000€ davka
2000kg krava ~ 153k€ davka
Lepota eksponentne funkcije
1300kg klio bi bil potem 145€ davka
1500 kilski golf 1060€
1800kg midsize SUV ~21000€ davka
2000kg krava ~ 153k€ davka
Lepota eksponentne funkcije
puf-ni-ni ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Za začetek bi se to lahko štartalo na novih avtih. Ne da se na veliko promovira SUVe. Definitivno bi moral upor biti vključen v računico. Pa spet bi bilo treba malo zakomplicirat, EVji so ekstra težki zaradi baterije in nič ne moreš proti temu.
Pusti nove avte pri miru. Novi avti laufajo v nulo. Tudi najcenejša Dacia z 9K9 dieselskim Renault motorjem.
Če že hočeš koga osirati, je treba lastnike 8+ let starih avtov, da zamenjajo katalizator, DPF (če ga imajo), ter ali zamenjajo/obnovijo injektorje in spucajo ventile. To je strošek, kot rečeno 4500EUR in marsikateri avto, star 11 let ni toliko vreden.
Za začetek bi lahko razumeli, da je onesnaženje samo del problema, ob zadnjem izračunu se je izkazalo, da samo avtomobili dnevnih migracij pokurijo za 115 hektarjev prostora v Ljubljani.
Zakaj za vraga se ves čas spravljate na te eko scene, za to bo že tehnika poskrbela, za gmoto avtomobilov pa ne bo in ne more.
Avtomobilov je preveč, zato je treba uvesti takso na vstop v Ljubljano, ker ni bila zgrajena za take mase avtomobilov. Že 20 let nazaj jih je bilo preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
bbbbbb2015 ::
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
Pozabil si kurbe in njihove pakistanske, kongovske, avganistanske, romunske, bolgarske zvodnike. In dilerje raznorazne, trde droge, mehke droge.Snegec taki, snegec onaki.
Ki, če se stranke nočejo ustaviti, ga s pištolo ustavijo (in oropajo). To imajo Bruseljčani zdaj od tega, da silijo folk v P+R, povsod je 30 km/h omejitev. Avtov ni === ljudi ni.
Ker, čez čas tam niti "javnega" prometa več ni:
https://www.brusselstimes.com/184360/re...
Niti taksi noče več tja voziti.
Bedaki levakarski. Zdaj pa se praskajo po riti, kako "oživiti" mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
puf-ni-ni ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
Pozabil si kurbe in njihove pakistanske, kongovske, avganistanske, romunske, bolgarske zvodnike.
Ki, če se stranke nočejo ustaviti, ga s pištolo ustavijo (in oropajo). To imajo Bruseljčani zdaj od tega, da silijo folk v P+R, povsod je 30 km/h omejitev. Avtov ni === ljudi ni.
Ker, čez čas tam niti "javnega" prometa več ni:
https://www.brusselstimes.com/184360/re...
Niti taksi noče več tja voziti.
Bedaki levakarski. Zdaj pa se praskajo po riti, kako "oživiti" mesto.
In spet nekateri slamorezijo....
m0LN4r ::
Za začetek bi se to lahko štartalo na novih avtih. Ne da se na veliko promovira SUVe. Definitivno bi moral upor biti vključen v računico. Pa spet bi bilo treba malo zakomplicirat, EVji so ekstra težki zaradi baterije in nič ne moreš proti temu.
Vsakemu, ki ima nizjo placo od 1200 Netto se subvencionira 50% za glanc nov EV.
Itak je teh najvec na cesti, sedaj v "starejsih" dizlih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
Pozabil si kurbe in njihove pakistanske, kongovske, avganistanske, romunske, bolgarske zvodnike.
Ki, če se stranke nočejo ustaviti, ga s pištolo ustavijo (in oropajo). To imajo Bruseljčani zdaj od tega, da silijo folk v P+R, povsod je 30 km/h omejitev. Avtov ni === ljudi ni.
Ker, čez čas tam niti "javnega" prometa več ni:
https://www.brusselstimes.com/184360/re...
Niti taksi noče več tja voziti.
Bedaki levakarski. Zdaj pa se praskajo po riti, kako "oživiti" mesto.
In spet nekateri slamorezijo....
Avto je kulturna in civilizacijska pridobitev.
puf-ni-ni ::
bbbbbb2015 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
Pozabil si kurbe in njihove pakistanske, kongovske, avganistanske, romunske, bolgarske zvodnike.
Ki, če se stranke nočejo ustaviti, ga s pištolo ustavijo (in oropajo). To imajo Bruseljčani zdaj od tega, da silijo folk v P+R, povsod je 30 km/h omejitev. Avtov ni === ljudi ni.
Ker, čez čas tam niti "javnega" prometa več ni:
https://www.brusselstimes.com/184360/re...
Niti taksi noče več tja voziti.
Bedaki levakarski. Zdaj pa se praskajo po riti, kako "oživiti" mesto.
In spet nekateri slamorezijo....
Avto je kulturna in civilizacijska pridobitev.
Optimizacija vožnje z javnim prevozom pa naslednji nivo istega. Še enkrat, v Ljubljano vsak dan pride za 115 hektarjev parkirišč avtomobilov.
Mesta so namenjena življenju ljudi, ne da je vse podrejeno avtomobilom.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
BuDi79 ::
Mesta so namenjena življenju ljudi, ne da je vse podrejeno avtomobilom.Kdo ti je rekel da mobilnost ni del življenja?
"za življenje" so najboljši mega bloki v ruskem slogu, parkingov pa ne rabimo.
Ampak potem kar naenkrat vidimo da imamo samo spalne kocke... in se iščejo stanovanja zunaj mest... kamor se da pripeljat in peljat.
Lahko se da za primer mestna središča brez avtomobilov (v krajih kjer ni turizma). Sama "dobra praksa". Že Kranj je mrtev. Pa tako lepo je narejen za življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
ginekk ::
Obnova nadvoza nad dunajsko bo stala 2,4 mio eur, od tega plača 1 mio mol, ostalo pa svizec.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.
Seveda, zadeva sesuje železniško povezavo med Primorsko, Avstrijo in Štajersko, Gorenjsko (butasto je speljan vem, ampak ena točka, kjer kompletne železniške povezave za 3/4 Slovenije obstojijo, če gre kaj narobe) je zelo verjetno najbolj pomemben tir v Sloveniji, in je zadevo treba popraviti, kaj ne razumeš? Misliš, da naša občina plačuje zadeve, ki koristijo celi Sloveniji? Ali kaj si hotel povedati?
Aja, da ti nič ni jasno? To si že povedal.
What, a si ti sploh že bil v Ljubljani? Obnavljajo obvoz nad obvoznico, ki je pri Smeltu. Kje so tam kakšni tiri?
m0LN4r ::
bbbbbb2015 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Se boste znebili avtov boste se bolj inbreed blokarji, kjer bodo mesta umirala v njih se pa nabirala golazen, kriminal in hipsterji. Samo butike za turiste boste imeli.
No zanimivo, da se enim mescanom dopade tako ziveti v kletki.
Dejansko obstaja res kup folka, ki prezivi svoj lajf znotraj parih ulic. Naj jim bo.
Pozabil si kurbe in njihove pakistanske, kongovske, avganistanske, romunske, bolgarske zvodnike.
Ki, če se stranke nočejo ustaviti, ga s pištolo ustavijo (in oropajo). To imajo Bruseljčani zdaj od tega, da silijo folk v P+R, povsod je 30 km/h omejitev. Avtov ni === ljudi ni.
Ker, čez čas tam niti "javnega" prometa več ni:
https://www.brusselstimes.com/184360/re...
Niti taksi noče več tja voziti.
Bedaki levakarski. Zdaj pa se praskajo po riti, kako "oživiti" mesto.
In spet nekateri slamorezijo....
Avto je kulturna in civilizacijska pridobitev.
Optimizacija vožnje z javnim prevozom pa naslednji nivo istega. Še enkrat, v Ljubljano vsak dan pride za 115 hektarjev parkirišč avtomobilov.
Mesta so namenjena življenju ljudi, ne da je vse podrejeno avtomobilom.
Kje tocno je problem? TVOJ problem.
Teh 115 se ne vozi istocasno 24/7
Pridejo in odidejo.
PS; ali govoris a taksi sluzbah?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Za začetek bi se to lahko štartalo na novih avtih. Ne da se na veliko promovira SUVe. Definitivno bi moral upor biti vključen v računico. Pa spet bi bilo treba malo zakomplicirat, EVji so ekstra težki zaradi baterije in nič ne moreš proti temu.
Pusti nove avte pri miru. Novi avti laufajo v nulo. Tudi najcenejša Dacia z 9K9 dieselskim Renault motorjem.
Če že hočeš koga osirati, je treba lastnike 8+ let starih avtov, da zamenjajo katalizator, DPF (če ga imajo), ter ali zamenjajo/obnovijo injektorje in spucajo ventile. To je strošek, kot rečeno 4500EUR in marsikateri avto, star 11 let ni toliko vreden.
Za začetek bi lahko razumeli, da je onesnaženje samo del problema, ob zadnjem izračunu se je izkazalo, da samo avtomobili dnevnih migracij pokurijo za 115 hektarjev prostora v Ljubljani.
Zakaj za vraga se ves čas spravljate na te eko scene, za to bo že tehnika poskrbela, za gmoto avtomobilov pa ne bo in ne more.
Avtomobilov je preveč, zato je treba uvesti takso na vstop v Ljubljano, ker ni bila zgrajena za take mase avtomobilov. Že 20 let nazaj jih je bilo preveč.
Ooo smo že na 115
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Mesta so namenjena življenju ljudi, ne da je vse podrejeno avtomobilom.Kdo ti je rekel da mobilnost ni del življenja?
"za življenje" so najboljši mega bloki v ruskem slogu, parkingov pa ne rabimo.
Ampak potem kar naenkrat vidimo da imamo samo spalne kocke... in se iščejo stanovanja zunaj mest... kamor se da pripeljat in peljat.
Lahko se da za primer mestna središča brez avtomobilov (v krajih kjer ni turizma). Sama "dobra praksa". Že Kranj je mrtev. Pa tako lepo je narejen za življenje.
Eh daljna prihodnost mest je itak industrializacija, fabrike, delavnice, pisarne.
Spali in ziveli pa bomo oz. tisti ki vsaj hocemo kvaliteto, izven tega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
puf-ni-ni ::
bbbbbb2015 je izjavil:
ob zadnjem izračunu se je izkazalo, da samo avtomobili dnevnih migracij pokurijo za 115 hektarjev prostora v Ljubljani.
Ooo smo že na 115
Ja, 82.25 hektarja je površina samo avtomobilov, zaradi pritožbe, da podatek ni pravilen, ker gre za izračun pleh-ob-pleh, dejansko pa potrebujejo več prostora, sem našel standardno velikost parkirišča (imaš v enem prejšnjih postov velikost) in preračunal na njo.
115 hektarjev.
S tem, da tudi temu izračunu manjkajo vsi dovozi itd., tako da je dejanska številka višja.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Avenger ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 64362 (25508) | deco16 |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30879 (20965) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80907 (70316) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32865 (27266) | BigWhale |