Forum » Problemi človeštva » Gonja proti mobilnosti
Gonja proti mobilnosti
puf-ni-ni ::
Dodati bi trebalo prepoved prodaje elektricnih koles in skirojev. To je totalno nepotrebno sranje, ki samo onesnazuje okolje. Obstaja ze cistejsa alternativa, ki se jo poganja z nogami.
5 let nazaj je bil hype z hoverboardi, trend je mimo in na miljone hoverboardov in njihove baterije so koncale na odpadu, brezveze. Enako bo, ko se bo koncal trend skirojev in kolec, bo vse koncalo na odpadu, v jarkih, rekah in potokih.
Se sicer strinjam, ampak glavna težava so avtomobili, pa ne zaradi onesnaževanja ampak zaradi 82 hektarjev pleha (in plastike, da ne bom krivico skirojem delal), ki se privali v Ljubljano vsako jutro. Tega se je treba znebiti, skiroji in kolesa v tem momentu niso problem, jih je še premalo.
Je odlocilo nemsko sodice
Pssst, v Sloveniji si, samo toliko, da si ne boš bruke delal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
AtaŠtumf ::
Dodati bi trebalo prepoved prodaje elektricnih koles in skirojev. To je totalno nepotrebno sranje, ki samo onesnazuje okolje. Obstaja ze cistejsa alternativa, ki se jo poganja z nogami.
5 let nazaj je bil hype z hoverboardi, trend je mimo in na miljone hoverboardov in njihove baterije so koncale na odpadu, brezveze. Enako bo, ko se bo koncal trend skirojev in kolec, bo vse koncalo na odpadu, v jarkih, rekah in potokih.
Se sicer strinjam, ampak glavna težava so avtomobili, pa ne zaradi onesnaževanja ampak zaradi 82 hektarjev pleha (in plastike, da ne bom krivico skirojem delal), ki se privali v Ljubljano vsako jutro. Tega se je treba znebiti, skiroji in kolesa v tem momentu niso problem, jih je še premalo.
Je odlocilo nemsko sodice
Pssst, v Sloveniji si, samo toliko, da si ne boš bruke delal.
Skiroji in kolesa so seveda problem v prometu, marsikateri uporabnik vozi kot nor in misli, da je sam na cesti, večina jih pešcev in pravil, sploh ne upošteva.
Edina rešitev je, da se kolesa in skiroje omeji na max 10 km/h v prometu (po možnosti celo manj) in se jim redno in aktivno piše kazni, če nimajo luči gor, če vozijo prehitro, vozijo po napačni progi, vozijo po napačno smer, ne upoštevajo znakov, semaforjev, prednosti pešcev, vozijo po pločniku, kjer bi morali po cesti, itd.
Serijskim kršilcem pa odvzem kolesa.
Poleg tega, pa še konkretno povišati in vzpostaviti točkovni sistem tudi za kolesarje in skirjoiste, posebaj električne.
Idealno bi celo bilo, da se jim da gor neke tablice in se jim predpiše letno cestnino in tudi pregled kolesa.
Seveda, pa je pravilno, da se tudi piše kazni za kolesa in skiroje, ki so puščeni na nepravilnih mestih, ki niso predvidena za kolo ali skiro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
starfotr ::
puf-ni-ni ::
Skiroji in kolesa so seveda problem v prometu, marsikateri uporabnik vozi kot nor in misli, da je sam na cesti, večina jih pešcev in pravil, sploh ne upošteva.
Kar je popolnoma nerelevatno, saj se bomo znebili avtomobilov iz cest v mestih, posledično ne bo več nevarnosti za peščce, skiroje ali kolesarje in namesto, da bi se vozili po 2m siroki kolesarski, se bojo vozili po dveh pasovih, tako, da bo varnost bistveno izboljšana. Pravzaprav dober point, še en razlog, zakaj je treba avtomobile izkoreniniti, ker so nevarni sebi in drugim, površine za druge oblike transporta pa zmanjka (tudi za javni potniški promet).
Koliko % je cest in parkirišč v mestih si lahko pogledate zemljevidih. In če greste z balonom in pogledate koliko se vidi avtov vs. koliko se vidi asfalta, je to razmerje noro.
Bi se sicer dalo izračunat tudi za avtombile lokalcev, ampak kot sem že napisal, 82 hektarjev pločevine je skupna površina avtomobilov, ki se privalijo v Ljubljano vsak dan. Se je treba vprašati, ali so mesta narejena za ljudi ali za avtomobile, ker v sedanji situaciji ljudem slabo kaže, izgleda, da so manj pomembni. Bo treba mentaliteto spremeniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
fulk ::
V mestih je tudi smiselno delati javni prevoz zaradi gostote odjema.
Kar se tiče predmestja in podeželja, pa seveda ne. Tam mora individualni prevoz ostat.
Mesta bi morala imeti P&A (park & alternative). Ele. kolesa, skiroje, avtobus, dvokolesniki, nekaj s streho in ogrevanjem ipd.
puf-ni-ni ::
Glede mest, težko argumentiram pro-avtomobilsko pozicijo. Ok slovenija ima neka kvazi mesta, ampak v splošnem je res tako. Da mesta so gosto naseljena območja namenjena ljudem in ne avtomobilom.
V mestih je tudi smiselno delati javni prevoz zaradi gostote odjema.
Kar se tiče predmestja in podeželja, pa seveda ne. Tam mora individualni prevoz ostat.
Mesta bi morala imeti P&A (park & alternative). Ele. kolesa, skiroje, avtobus, dvokolesniki, nekaj s streho in ogrevanjem ipd.
Ljubljana P+R ima, pa tudi LPP vozi do Domžal in Grosuplja že dve leti, imaš bicikelj in el. skiroje za najemanje. Vozniki v večini ne uporabljajo te možnosti, se grejo raje "gužvat", dokler se da. Tako, da je treba to možnost zaračunati ( Congestion pricing @ Wikipedia ) iz pobranega denarja pa financirati izboljšanje LPP in širjenje alternativ. In z vsako izboljšavo malo dvigniti takso za vstop v mesto ter zapreti dodatno cesto za avtomobilski promet. Nekje se bo pojavil sweet spot, kjer se bojo avtomobilisti vozili v mesto samo kadar bo res nujno, odprte pa bojo ceste in parkirišča, ki bojo nujna. Hkrati bo javni potniški promet dovolj učinkovit, da ne bo nihče več jokal za gužvo, ker bo dojel, da se premika brez avtomobilov, po mestu, precej hitreje
O podeželju trenutni ni govora, tam bojo morali ostati avtomobili vsaj od "koče na hribu" do najbližje avtobusne/železniške postaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
AtaŠtumf ::
Kar se tiče predmestja in podeželja, pa seveda ne. Tam mora individualni prevoz ostat.
Zakaj bi se omejil samo na mesta, ali nisi za enakopravnost, ne privoščiš podeželju in predmestju čistega zraka?
Kako sploh definiraš podeželje in predmestje?
Skiroji in kolesa so seveda problem v prometu, marsikateri uporabnik vozi kot nor in misli, da je sam na cesti, večina jih pešcev in pravil, sploh ne upošteva.
Kar je popolnoma nerelevatno, saj se bomo znebili avtomobilov iz cest v mestih, posledično ne bo več nevarnosti za peščce, skiroje ali kolesarje in namesto, da bi se vozili po 2m siroki kolesarski, se bojo vozili po dveh pasovih, tako, da bo varnost bistveno izboljšana. Pravzaprav dober point, še en razlog, zakaj je treba avtomobile izkoreniniti, ker so nevarni sebi in drugim, površine za druge oblike transporta pa zmanjka (tudi za javni potniški promet).
Zakaj bi končali pri avtomobilih, ukinimo ves prevoz, zakaj rabiš skiro ali kolo, ali nimaš nog.
Če pa že pustimo skiroje in kolesa, pa obdavčimo to na polno, pa tudi nujno je, da registriramo, jim damo obvezne čelade, obvezno opremo, ter registriramo vsa ta prevozna sredstva!
Bo tako bolje za večino ljudi, kakor pa, da se sedaj vozijo s to elektriko.
Pa še bolj ekološko je, ker je ni treba predelati.
O podeželju trenutni ni govora, tam bojo morali ostati avtomobili vsaj od "koče na hribu" do najbližje avtobusne/železniške postaje.
Zakaj ni govora, jim ne privoščiš enakopravnosti in čistega zraka?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
puf-ni-ni ::
Zakaj bi končali pri avtomobilih, ukinimo ves prevoz, zakaj rabiš skiro ali kolo, ali nimaš nog.
Iz čisto preprostega razloga, ker se nobeno od ostalih prevoznih sredstev ni izkazal za problem. In s praznimi cestami, posvečenim ostalim prevoznim oblikam namesto avtomobilom, ne obstaja nobena možnost, da bi se to kadarkoli tudi zgodilo. Avtomobil je pač daleč najbolj prostorsko potratna oblika prevoza (sploh ne govorim o "ekologiji", ta del bo tehnika rešila, velikost avtomobilov pa lahko reši samo "preša"), kar tudi ni bil problem, dokler se niso preveč namnožili. Zdaj so postali resen problem. Ostalo pač ne.
(saj vem, da najbrž trolaš ampak si zaslužiš pošten odgovor, mogoče pa pač samo nič ne razumeš)
Zakaj ni govora, jim ne privoščiš enakopravnosti in čistega zraka?
Nisem iz vasi, tako, da se v to ne bom vmešaval, bojo že sami vedeli, kaj je najbolje za njih. Zaradi mene lahko uvedejo enako ali strožje, bi pa rekel, da nimajo enakega problema kot Ljubljana, tako, da morda ne rabijo reševanja ne-problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
AtaŠtumf ::
Zakaj bi končali pri avtomobilih, ukinimo ves prevoz, zakaj rabiš skiro ali kolo, ali nimaš nog.
Iz čisto preprostega razloga, ker se nobeno od ostalih prevoznih sredstev ni izkazal za problem. In s praznimi cestami, posvečenim ostalim prevoznim oblikam namesto avtomobilom, ne obstaja nobena možnost, da bi se to kadarkoli tudi zgodilo. Avtomobil je pač daleč najbolj prostorsko potratna oblika prevoza (sploh ne govorim o "ekologiji"), kar tudi ni bil problem, dokler se niso preveč namnožili. Zdaj so postali resen problem. Ostalo pač ne.
(saj vem, da najbrž trolaš ampak si zaslužiš pošten odgovor, mogoče pa pač samo nič ne razumeš)
Dejstvo je, da so eleketrični skiroji problem v prometu, kakor so tudi kolesarji.
Trenutno so el. skiroji neka siva cona, urgence jokajo, da je nesreč veliko, ...
Kolesarji so velik problem v prometu, pojdi enkrat čez kako mesto ponoči, pa boš hitro videl, ko te bo nek kolesar brez luči skoraj zbil, ali pa ti pelajl v napačno smer, ..
Ti pa seveda praviš, da to ni problem.
Tukaj se lepo kaže tvoja dvoličnost.
Obenem pa ves čas govoriš o prepovedih vozil, potem si tudi za prepoved avtobusa, tovornjaka, kombija, taksistov z avtomobili itd?
Določena podjetja jokajo na polno, ker jim promet padel v promet-free conah.
Te motijo spet samo individualna vozila?
Zakaj?
Morda, ker si ga ne moreš privoščiti, ker si kupil stanovanje, ki nima parkirnega mesta, ker ne moreš priti z vozilom zaradi gužve pred svoje delovno mesto oz. tvoja mamica ne more priti?
Enako jokaš ves čas samo za Ljubljano.
Maribor, Celje, Vrhnika, Koper, itd, tudi marsikatero manjše mesto, ima čisto enake probleme, kjer je preveč vozil, a takse pa samo za Ljubljano...
Zakaj le?
Ne privoščiš urejenega prometa drugim mestom oz. državljanom?
ps: Pa, če že jokaš glede avtomobila v mestu, probaj priti z javnim prevozom ali kolesom in majhnim otrokom ali dvema iz ene popldanske šolske dejavnosti na drugo, recimo, ko je kak bolj deževen dan, pa naj bo prazna ali polna Ljubljana, pa boš hitro ugotovil, zakaj samo fantaziraš in sanjaš cel čas!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
puf-ni-ni ::
Dejstvo je, da so eleketrični skiroji problem v prometu, kakor so tudi kolesarji.
Brez avtomobilov tega problema ni, brez koles/elektricnih skirojev, problem ostaja. Ergo, problem so avtomobili.
Maribor, Celje, Vrhnika, Koper, itd, tudi marsikatero manjše mesto, ima čisto enake probleme, kjer je preveč vozil, a takse pa samo za Ljubljano...
Kot sem rekel, ne živim tam, naj uredijo, kot se jim zdi smiseln. Zadradi mene lahko popolnoma zaprejo mesto.
ps: Pa, če že jokaš glede avtomobila v mestu, probaj priti z javnim prevozom ali kolesom in majhnim otrokom ali dvema iz ene popldanske šolske dejavnosti na drugo, recimo, ko je kak bolj deževen dan, pa naj bo prazna ali polna Ljubljana, pa boš hitro ugotovil, zakaj samo fantaziraš in sanjaš cel čas!
Been there, done that. Tako, da brezveze iščeš neke mejne primere, zato, da bi upravičil reševanje problema, ki prevladuje 99% časa medtem, ko tvoji skrajni primeri zasedejo 1% in se ti zdijo relevatni skozi lastne logične zablode.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
starfotr ::
Skiroji in kolesa so seveda problem v prometu, marsikateri uporabnik vozi kot nor in misli, da je sam na cesti, večina jih pešcev in pravil, sploh ne upošteva.
Kar je popolnoma nerelevatno, saj se bomo znebili avtomobilov iz cest v mestih, posledično ne bo več nevarnosti za peščce, skiroje ali kolesarje in namesto, da bi se vozili po 2m siroki kolesarski, se bojo vozili po dveh pasovih, tako, da bo varnost bistveno izboljšana. Pravzaprav dober point, še en razlog, zakaj je treba avtomobile izkoreniniti, ker so nevarni sebi in drugim, površine za druge oblike transporta pa zmanjka (tudi za javni potniški promet).
Koliko % je cest in parkirišč v mestih si lahko pogledate zemljevidih. In če greste z balonom in pogledate koliko se vidi avtov vs. koliko se vidi asfalta, je to razmerje noro.
Bi se sicer dalo izračunat tudi za avtombile lokalcev, ampak kot sem že napisal, 82 hektarjev pločevine je skupna površina avtomobilov, ki se privalijo v Ljubljano vsak dan. Se je treba vprašati, ali so mesta narejena za ljudi ali za avtomobile, ker v sedanji situaciji ljudem slabo kaže, izgleda, da so manj pomembni. Bo treba mentaliteto spremeniti.
Tvoj izračun je napačen. Tudi za ljudi bi lahko rekel, da jih je npr. 5 na kvadratni meter, v resnici pa za normalno delo, življenje in bivanje potrebujemo več 10 kvadratov na osebo.
Tako parkiranih avtov ne moreš uporabit, saj tudi vrat ne bi mogel odpreti ali priti do avta.
To je čista teorija. Še dobro, da nisi dal izračuna, koliko je teoretično volumna, če avte sprešamo. In da tisto bi zavzelo še dosti manj prostora.
puf-ni-ni ::
Obenem pa ves čas govoriš o prepovedih vozil, potem si tudi za prepoved avtobusa, tovornjaka, kombija, taksistov z avtomobili itd?
Avtobusi, tovornjaki, kombiji in taksisti igrajo določeno vlogo v mestih (zmanjševanje osebnega avtomobilskega prometa in dostavo), tako, da ne igrajo vloge. Nisi najbolj pameten, ne?
Tvoj izračun je napačen. Tudi za ljudi bi lahko rekel, da jih je npr. 5 na kvadratni meter, v resnici pa za normalno delo, življenje in bivanje potrebujemo več 10 kvadratov na osebo.
Tako parkiranih avtov ne moreš uporabit, saj tudi vrat ne bi mogel odpreti ali priti do avta.
To je čista teorija. Še dobro, da nisi dal izračuna, koliko je teoretično volumna, če avte sprešamo. In da tisto bi zavzelo še dosti manj prostora.
Imaš izračun nekje na prejšnjih straneh, razen tega sem izrecno omenil, da gre za površino brez razmikov, ki jih zaradi njih potrebujemo, cest itd. Kar ti naslavljaš je nekaj drugega, kot o čemer sem govoril jaz. Če bi rad bruto, lahko pa sam izračunaš danes se za standardno vozilo uporabljajo mere 4,7m x 1,75m. Je pa 82.25 hektarjev tako velika številka, da ne rabimo dlakocepit z ostalim, s tem, da gre tu le za migrantski promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
puf-ni-ni ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Če bo zmanjšanje mobilnosti vplivalo samo na normalne ljudi, bogati bodo pa lahko igrali drugo karto, ki jo bodo eko norci ignorirali, se to ne bo dobro končalo!
Dejansko gre za zvečano mobilnost. Zmanjšana je danes zaradi stanja v koloni. Razen tega nima vse skupaj nič z ekologijo ampak z maso avtomobilov, ki se valijo v mesta, ki niso načrtovana za to.
Je pa čisto nepomembno, pač bogatih je toliko manj in delajo toliko manj gužve. Verjetno bo še marsikdo kaj zmutil, da bo dobil prepustnico (podobno kot je bilo v prvi rundi zaprtih con v centru, ko je kar naenkrat 5 ljudi imelo stalni naslov v enem stanovanju - kar je Zoki rešil, ce se prav spomnim, z maksimalnim številom dovolilnic na stanovanjsko enoto) ampak to so detajli, ki na končni rezultat ne vplivajo. Problem je večina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Spura ::
Je pa fakt, da je zivljenska doba ljudi v LJ nizja zaradi onesnazenja, predvsem zaradi prometa. In centralizacija je subvencionirana s tem da placujemo dodatek za prevoz na delovno mesto, kar pomeni, da v sami ideji podpiramo, da se ljudje vozijo iz kjerkoli. Juzna ljubljanska obvoznica je stojeca kolona od razcepa Malence do Kozarje vsak dan. Veliko bi pomagalo, ce bi avtocesni kriz sel mimo LJ, ampak to je zdej bolj akademsko vprasanje na tej tocki.
Locen problem je tut, da je cesta polna avtomobilov (predvsem dizlov), od katerih izpuhi niso tehnicno v mejah. Sploh pa se tudi ne meri vsega kar bi se moralo. Ampak spravit avto cez tehnicnega ni noben problem, ce se znajdes.
Najbolj smesno je ko se v neki vasi bunijo, da jim guzvo delas. Poljubna slovenska vas me bo videla v povprecju manj kot enkrat, marsikateri vascan je pa vsak delavnik v LJ. Sploh ni primerljivo.
Naslednja ideja, ki je neprestano plasirana, je da je treba najprej zrihtat ne vem kaksen javni prevoz in lepo vse imeti zrihtano itd... preden se da ukrepe za zmanjsevanje avtov na cesti. Ti ljudje so bodisi popolnoma naivni bodisi namenoma dajejo argumente s figo v zepu. Vsak, ki ni povsem neumen, razume, da je treba najprej naresti problem, preden se bodo zacele resitve. Obratno ne gre. Ce bo pizdarija se bodo ljudje prilagodili, obratno ne gre.
Ce placujemo folku prevoz na delovno mesto, zakaj bi iskal lokalno nekoliko manj placano delo? In ce lokalno ni delovne sile, zakaj bi kdorkoli imel firmo izven LJ, cetudi bi bil delavec nekoliko ceneje? Ne, raje folk pizdi v komentarjih o centralizaciji. Najprej bo treba naredit ljudjem sranje hodit v Ljubljano, drugace decentralizacije ne bo nikoli. Kaj mislite, da bo drzava zrihtala sluzbe na periferiji? Nima te moci.
Taksa na vstop bi tudi zrihtala, da bi se ljudje carpoolal. Zdaj se pac noben. Tudi ne bi bilo treba obdavcevat 2. avta, ce se z dvema avtoma peljejo v LJ je to dvakrat toliko takse. Problem bi se resil sam od sebe.
Maribor, Celje, Vrhnika, Koper, itd, tudi marsikatero manjše mesto, ima čisto enake probleme, kjer je preveč vozil, a takse pa samo za Ljubljano...
Zakaj le?
Ne privoščiš urejenega prometa drugim mestom oz. državljanom?
Nabij takse, nobody cares. Govoris, kot da so ljudje, ki zagovarjajo takse v LJ, kakorkoli proti istim taksam na Vrhniki. Vseeno nam je. Isto za placljivo parkiranje, povsem vseeno mi je.
puf-ni-ni ::
asdf_jklc ::
puf-ni-ni ::
asdf_jklc ::
Če bi uvedli delo od doma, kjer je to mogoče, bi se rešilo 90% problemov.
To je stvar relacije delodajalec-delavec. Ne spada v to temo.
Pa še kako spada - ne rabiš se furat nikamor.
Drugače pa vidi se, da se bruseljskim debilom skisalo, želja po nadzoru, sledenju in seveda sužnjelastništvu z bedarijami od 15 minutnega mesta in podobe bedarije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
puf-ni-ni ::
Če bi uvedli delo od doma, kjer je to mogoče, bi se rešilo 90% problemov.
To je stvar relacije delodajalec-delavec. Ne spada v to temo.
Pa še kako spada - ne rabiš se furat nikamor.
Daš odpoved, se tudi ne rabiš furat nikamor. Se zaposlis v domačem okraju, spet se ne rabiš furat nikamor. Preseliš delodajalca v domači kraj. Pač, neumni predlogi. Razen tega, če imaš delo od doma se ti tako ali tako ni treba sekirat zaradi tega. Problem so tisti, ki ga nimajo in zelo očitno delodajalci niti ne razmišljajo o tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
asdf_jklc ::
Delo od doma reši ogromno problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
puf-ni-ni ::
z bedarijami od 15 minutnega mesta in podobe bedarije.
Ja, to se pa moram strinjati, da so bedaki, tisti, ki so nasedli na ta fake news in ga vzeli zares. 15 minutna "mesta" (na način kot je bil mišljen, ne na način kot so ga potem fejstbukavi predstavili in še bolj fejstbukavi nasedli) sicer v Ljubljani že imamo, kot posledico zelo dobrega urbanističnega načrta v SFRJ. Če pogledaš Fužine in Štepanjsko naselje, imaš znotraj 15 minut vse kar rabiš večino časa. Od trgovine, pošte, šole, vrtca, zdravstvenega doma,... Danes je to izumrlo, ker vsak bastard od investitorja samo postavi poslopje, ne postavi pa nobene infrastrukture. In to je ideja 15 minutnega mesta, ne, da ne smeš nikamor drugam, kot butnskale rade verjamejo, ampak da imaš znotraj 15 minut rešenih večino dnevnih potreb.
Delo od doma reši ogromno problemov.
Če ti ga delodajalec dovoli. Jaz sicer tega problema nimam, ti tudi ne, večina ostalih pa to težavo ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Problem je večina.
Če ta večina daš v kontekst rase ali religije se takoj sam sankcioniraš.
Ne moreš imeti politiko ki bo kaznovala večino, ki rabi avto in je avto velik del njihovega življenja. Sploh ekonomskega in logističnega.
Otroke nekam peljat, ko imaš veliko prtljage je velik problem, ko moraš vse to nosit kilometre!
Greš nekam kjer busi ne furajo pa moraš hodit dolgo časa.
Tukaj je veliko programerjev, ki mislijo da vsi delajo stacionarno, pa ni res.
Kako opravičevati bogate, ko danes živimo v mišljenju enakosti, kjer hočemo vsem ponuditi več in se ljudi, ki imajo prednost vedno skurca!
In tukaj boste bogatim dali prednost, to ne bo šlo!
starfotr ::
Brez npr. gratis prve ure ali podobno.
Tudi, če bi bilo 0,1 eur na uro, bi verjetno veliko ljudi prenehalo z uporabo avta. Tako kot danes veliko ljudi ne vzame vrečke na samopostrežni blagajni.
In dovolilnice za parkiranje za prebivalce bi bilo treba ukinit. Tako ne bi imeli nikjer za parkirat, nepremičnine brez parkirišča bi postale cenejše/ljudje bi prodali avto, ker ga ne bi imeli kje parkirat in bi se marsikaj rešilo.
In namesto bedarij kot je izgradnja polnilnic na parkingu pred bloki, bi morali izgraditi moderne kolesarnice za prebivalce blokov. Ne pa da je cel podvig imeti kolo, če prebivaš v bloku.
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Otroke nekam peljat, ko imaš veliko prtljage je velik problem, ko moraš vse to nosit kilometre!
Mhm, grejo kampirat na Prešernov trg, pa jim moraš dati za sabo hrano za 1 teden, pa dva šotora, pa obleke za cel teden, 20km kabla za polnit telefon,... se ne počutiš nič neumno, ko take whataboutizme ven streljaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
asdf_jklc ::
Kar se tiče pa omejevanja furanja in podobnega: točn to bodo s neumnostjo od EV dosegl. No jaz se ne sekiram: 2034 kupim še dva avta, 15 let držita, potem pa tak ne bom več vozil - ostali se pa jebite s filanjem. Prov rad bi vidu, kako bo šel nemc iz Hamburga na hrvaško na morje s EV...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
puf-ni-ni ::
Pridite s temi predlogi do folka in probajte to uzakonit - garantiram, da bo parlament gorel in žive vas bodo zažgal. Že v sredo se obeta kolaps prometa v Sloveniji, saj se kmetje dogovarjajo da bodo sli v koloni s traktorji po AC in podobne fore.
In vidiš, če bi imeli to že sprejeto, bi lepo vsak traktorček plačal. Razen tega bojo tako ali tako zajebali samo migrante, normalni lokalci se po Ljubljani v tem času ne vozijo.
Predlog, zaradi izrednih okoliščin, ki bojo nastale, si lahko vzamete za idealen moment, da sprobate:
- P+R (1.30 eura, 2x vožnja z LPP po 90 minut, ne glede na prestope in celodnevno parkiranje)
- Bicikelj (letna članarina je 3 eure in to je, če se ne vozite dlje kot 1 uro, ves strošek, za celo leto, pridejo opremljeni s ključavnico).
Samo omenim
Mimogrede, upam, da se bojo srede spomnili vsi Ljubljančani in dnevni migranti na naslednjih volitvah, namreč jasno je, da je to sprovocirala SDS.
Kar se tiče pa omejevanja furanja in podobnega: točn to bodo s neumnostjo od EV dosegl.
EV oz. vsaj v avtomobilski obliki so še kar avtomobil, ne spremeni ničesar. Razen tega je ideja, da se tole s taksami spravi čez pred 2034.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Pridite s temi predlogi do folka in probajte to uzakonit - garantiram, da bo parlament gorel in žive vas bodo zažgal. Že v sredo se obeta kolaps prometa v Sloveniji, saj se kmetje dogovarjajo da bodo sli v koloni s traktorji po AC in podobne fore.
Kar se tiče pa omejevanja furanja in podobnega: točn to bodo s neumnostjo od EV dosegl. No jaz se ne sekiram: 2034 kupim še dva avta, 15 let držita, potem pa tak ne bom več vozil - ostali se pa jebite s filanjem. Prov rad bi vidu, kako bo šel nemc iz Hamburga na hrvaško na morje s EV...
Večina je racionalnih in ne more manjšina eko teroristov in bogatih prisiliti večino da se odrečejo avtomobilov.
Tukaj imajo svojo pravico govora, realnost pravi drugače in to je da je avto velik del ekonomske stabilnost in ne poziranja, kot radi govorijo, sploh v Sloveniji kjer večina kupuje rabljene avtomobile!
AtaŠtumf ::
Pridite s temi predlogi do folka in probajte to uzakonit - garantiram, da bo parlament gorel in žive vas bodo zažgal. Že v sredo se obeta kolaps prometa v Sloveniji, saj se kmetje dogovarjajo da bodo sli v koloni s traktorji po AC in podobne fore.
Kar se tiče pa omejevanja furanja in podobnega: točn to bodo s neumnostjo od EV dosegl. No jaz se ne sekiram: 2034 kupim še dva avta, 15 let držita, potem pa tak ne bom več vozil - ostali se pa jebite s filanjem. Prov rad bi vidu, kako bo šel nemc iz Hamburga na hrvaško na morje s EV...
Točno tako, naj kar pridejo, pa se bo hitro na giljotini videlo, koliko je teh pravljičarjev v Sloveniji!
Naj se da kaj takega na refernedum, pa naj ljudsto odloči, ne pa pest pritepencev, ki si radi ližejo riti, in so brez otrok!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
starfotr ::
Ampak to svobodo bodo morali plačati. Ker ni zastonj kosila.
Želiš se vozit? Prav, plačaj nadomestilo za uporabo cest. Želiš gorivo? Prav, plačaj trošarine in vse kar paše zraven. Želiš avtocesto? Prav, plačaj vinjeto. Želiš v mesto? Prav, plačaj vstop v mesto in parkirišče.
redtech ::
Ljudem je treba dat to svobodo, da imajo avto.
Ampak to svobodo bodo morali plačati. Ker ni zastonj kosila.
Želiš se vozit? Prav, plačaj nadomestilo za uporabo cest. Želiš gorivo? Prav, plačaj trošarine in vse kar paše zraven. Želiš avtocesto? Prav, plačaj vinjeto. Želiš v mesto? Prav, plačaj vstop v mesto in parkirišče.
A tam kjer živiš tega nimate?
Spura ::
Prov rad bi vidu, kako bo šel nemc iz Hamburga na hrvaško na morje s EV...
Bi se pac prilagodili, jezus no, govorite, kot da mora bit vseskozi vse isto. Stvari se pac spremenijo. Bi pa leteli z letalom v Split pa tam najeli nek avto, ali pa bi sli kam drugam kot k Hrvatom. Sej niso nemski dopusti v istri v skalo vklesani kot bozje zapovedi.
90% vseh teh komentarjev v tej temi (in na drugih portalih) je v osnovi: "Ampak kako naj po teh spremembah zivimo 100% do pikice isto kot smo do zdaj? Nesprejemljivo!" Decentralizacija Slovenije, ampak vse ostalo pa povsem isto. Elektricna vozila, ampak vse ostalo bo pa identicno. Pac ne bo. Pojavile se bodo nove ponudbe, destinacije, nove storitve...
T440 ::
Nika 10x pade na izpitni vožnji, zdaj bi pa vsem oteževali vožnjo. Ne gre to tko, no.
redtech ::
Scaramouche3 ::
Ljudem je treba dat to svobodo, da imajo avto.
Ampak to svobodo bodo morali plačati. Ker ni zastonj kosila.
Želiš se vozit? Prav, plačaj nadomestilo za uporabo cest. Želiš gorivo? Prav, plačaj trošarine in vse kar paše zraven. Želiš avtocesto? Prav, plačaj vinjeto. Želiš v mesto? Prav, plačaj vstop v mesto in parkirišče.
Če ljudje ki imajo avtomobile poganjajo ekonomijo nimajo kaj dodatno plačevati če avto uporabijo za dovoz živil,otrok iz vrtca, prevoz starejših,hitrejši dostop do morja in okoliških krajev kjer bi drugače veliko manj hodili na potepe in puščali denar v gostilnah in domačem turizmu!
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Če ljudje ki imajo avtomobile poganjajo ekonomijo nimajo kaj dodatno plačevati če avto uporabijo za dovoz živil,otrok iz vrtca, prevoz starejših,hitrejši dostop do morja in okoliških krajev kjer bi drugače veliko manj hodili na potepe in puščali denar v gostilnah in domačem turizmu!
Ne samo, da nimajo kaj dodatno za plačevati, ampak jim omogočimo celo cenejše potovanje. 1.30 eura zbiješ med gužvo v avtu na nekaj križiščih. Otrok v vrtcih tako ali tako nimaš izven domače občine (kar bi lahko vedel, če imaš otroke), ker si lahko srečen, če še tam dobiš prostor, prevoz starejših se lahko izvzame, ravno tako otočke kot je BTC, če greš v UKC ti je denar povrnjen in prišel boš do njega (zaradi manj avtomobilov) precej prej. Problem rešen, te še kaj irelevantnega teži? Daj še kakšen izgovor, potrudi se no...
Naj ti razložim, še veliko večja mesta, z več trmastimi glavami (v absolutnem, ne povprečnem številu, tu slovenceljni vodijo) so sprejela ta ukrep, ker preprosto ni šlo drugače. Singapur ga ima že od 1975, pa ni nikomur še krona iz glave padla zaradi tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
hendriks ::
puf-ni-ni ::
Do najbližje postaje vlaka imam 6km, pa ne ravnice ampak hriba. Rabim avto ali vsaj moped, da ne pešačim 1 uro. Od postaje do centra Lj 1 uro brez prestopa, s prestopom 1h 15m. 5min hoje do Bavarca. Čakanje na trolo 5min, 30min do Črnuč. Torej v najboljšem primeru 3 ure z javnim prevozom. Z avtom od doma do pisarne 50min. Ko me bo javni prevoz v istem času pripeljal do pisarne, takoj prodam 2. avto in nabavim moped. Do takrat pa, ne hvala.
Ne razumeš, ko se te bo snelo iz ceste in vseh ostalih tudi, ne boš več rabil toliko časa in zaradi večje uporabe LPPja bo lahko več prog in večja frekvetnost. Ti tvoji izračuni veljajo za zdaj, ko je vse zabito z avtomobili, ko so proge omejene zaradi neuporabe na minimum (pa še vedno jih širijo). Počasi, najprej se odstrani nepotrebne avtomobile iz Ljubljanskih cest, boš potem računal. Mimogrede, v miru se boš pripeljal do Črnuč z avtom in pretopil na P+R.
Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Če ljudje ki imajo avtomobile poganjajo ekonomijo nimajo kaj dodatno plačevati če avto uporabijo za dovoz živil,otrok iz vrtca, prevoz starejših,hitrejši dostop do morja in okoliških krajev kjer bi drugače veliko manj hodili na potepe in puščali denar v gostilnah in domačem turizmu!
Ne samo, da nimajo kaj dodatno za plačevati, ampak jim omogočimo celo cenejše potovanje. 1.30 eura zbiješ med gužvo v avtu na nekaj križiščih. Otrok v vrtcih tako ali tako nimaš izven domače občine (kar bi lahko vedel, če imaš otroke), ker si lahko srečen, če še tam dobiš prostor, prevoz starejših se lahko izvzame, ravno tako otočke kot je BTC. Problem rešen, še kaj?
Še kaj?
Kaj če se ti kaj zgodi in rabiš takoj prevoz v bolnico?
Če hodiš dosti v gore ali potovanja izven mesta, veliko jih, se to takoj zmanjša v velikih procentih! Pade gorski turizem.
Pade kmečki turizem. Pade tudi možnost komunikacije ki je realna in direktna.
Manj možnosti za srečanja mladih in druženja.
To tebe ne briga, saj meniš da je facebook in insta rešil problem druženja in posledično rast natalitete!
Večina ljudi se ne bodo vozili, sploh čimbolj so starejši v oddaljene kraje v avtobusih, procenti drastično padejo!
Ko ljudje izbirajo službe, je avto resnično velik ekonomski faktor, da povečajo obseg iskanja!
Če ti moraš zaradi avtobusa in dodatno vlaka dvigniti potovanje v službo za celo uro v eno smer, se procent ljudi ki hočejo take službe zniža,ampak tebe in take to ne briga ker lahko delate od doma...
Živite v svojem svetu!
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Kaj če se ti kaj zgodi in rabiš takoj prevoz v bolnico?
Vsedeš se v avto in odpelješ v bolnico, plačaš takso v mesto, se po praktično praznih ulicah odpelješ do bolnice in tam dobiš denar povrnjen. Danes ne plačaš takse za v mesto, potem se pa svaljkaš v koloni še nadaljno uro in izgubljaš dragocen čas po nepotrebnem.
Scaramouche3 je izjavil:
Če hodiš dosti v gore ali potovanja izven mesta, veliko jih, se to takoj zmanjša v velikih procentih! Pade gorski turizem.
Pade kmečki turizem. Pade tudi možnost komunikacije ki je realna in direktna.
Manj možnosti za srečanja mladih in druženja.
To tebe ne briga, saj meniš da je facebook in insta rešil problem druženja in posledično rast natalitete!
Večina ljudi se ne bodo vozili, sploh čimbolj so starejši v oddaljene kraje v avtobusih, procenti drastično padejo!
Ko ljudje izbirajo službe, je avto resnično velik ekonomski faktor, da povečajo obseg iskanja!
Če ti moraš zaradi avtobusa in dodatno vlaka dvigniti potovanje v službo za celo uro v eno smer, se procent ljudi ki hočejo take službe zniža,ampak tebe in take to ne briga ker lahko delate od doma...
Živite v svojem svetu!
Ne ti živiš v svojem svetu, mi pa govorimo o taksaciji prevoza v Ljubljano. Kaj ti govoriš, še sam ne veš, ne vem, mogoče misliš, da bi morala gorske koče in turistične destinacije tudi to uvesti v lastno škodo in potem si dokazuješ, zakaj to ni pametno. Seveda ni, in ne bodo.
Govoriš morda o tem? Ker mislim, da se slama za tabo vleče...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Kaj če se ti kaj zgodi in rabiš takoj prevoz v bolnico?
Vsedeš se v avto in odpelješ v bolnico, plačaš takso v mesto, se po praktično praznih ulicah odpelješ do bolnice in tam dobiš denar povrnjen. Danes ne plačaš takse za v mesto, potem se pa svaljkaš v koloni še nadaljno uro.
Scaramouche3 je izjavil:
Če hodiš dosti v gore ali potovanja izven mesta, veliko jih, se to takoj zmanjša v velikih procentih! Pade gorski turizem.
Pade kmečki turizem. Pade tudi možnost komunikacije ki je realna in direktna.
Manj možnosti za srečanja mladih in druženja.
To tebe ne briga, saj meniš da je facebook in insta rešil problem druženja in posledično rast natalitete!
Večina ljudi se ne bodo vozili, sploh čimbolj so starejši v oddaljene kraje v avtobusih, procenti drastično padejo!
Ko ljudje izbirajo službe, je avto resnično velik ekonomski faktor, da povečajo obseg iskanja!
Če ti moraš zaradi avtobusa in dodatno vlaka dvigniti potovanje v službo za celo uro v eno smer, se procent ljudi ki hočejo take službe zniža,ampak tebe in take to ne briga ker lahko delate od doma...
Živite v svojem svetu!
Ne ti živiš v svojem svetu, mi pa govorimo o taksaciji prevoza v Ljubljano. Kaj ti govoriš, še sam ne veš.
Veliko več kot to!
-prepoved prodaje novih vozil na notranje izgorevanje od leta 2025, ja, čez 1 leto in 7 mesecev.
-dodatna obdavčitev za 2. avto v gospodinjstvu
Ti dve bi pomenili da ogromno ljudi ne more kupiti drage EV avtombile in če morajo imeti drugi avto se spet zmanjša mobilnost, ker en dela drug otroke okol fura.
-taksa za vstop v LJ
-omejitev hitrosti na 30 v mestih
-obdavčitev parkirišč v lasti podjetij
-uvedba plačljivosti vseh parkirišč
In spet je tvoja klasifikacija problematična ker stigmatizira tiste, ki nimajo dovolj denarja!
Dovoli pa tistim ki ga imajo da se peljejo kakor oni hočejo!
Po tvoji logiki bi bilo treba še bolj obdavčiti živila ker se zaradi njih proizvaja preveč C02, bogati pa si lahko privoščijo malo več.
In na koncu, zakaj bi se moralo v Lj prihajati manj z avti če posledično pridemo na EV.
Jaz bi razumel da se taksirajo tisti ki imajo ICE, EV pa naj bo posledično zastonj.
Že itak so dragi!
Ljubljana ni LA!Mi nimamo takih zastojev!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scaramouche3 ()
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Scaramouche3 je izjavil:
Kaj če se ti kaj zgodi in rabiš takoj prevoz v bolnico?
Vsedeš se v avto in odpelješ v bolnico, plačaš takso v mesto, se po praktično praznih ulicah odpelješ do bolnice in tam dobiš denar povrnjen. Danes ne plačaš takse za v mesto, potem se pa svaljkaš v koloni še nadaljno uro.
Scaramouche3 je izjavil:
Če hodiš dosti v gore ali potovanja izven mesta, veliko jih, se to takoj zmanjša v velikih procentih! Pade gorski turizem.
Pade kmečki turizem. Pade tudi možnost komunikacije ki je realna in direktna.
Manj možnosti za srečanja mladih in druženja.
To tebe ne briga, saj meniš da je facebook in insta rešil problem druženja in posledično rast natalitete!
Večina ljudi se ne bodo vozili, sploh čimbolj so starejši v oddaljene kraje v avtobusih, procenti drastično padejo!
Ko ljudje izbirajo službe, je avto resnično velik ekonomski faktor, da povečajo obseg iskanja!
Če ti moraš zaradi avtobusa in dodatno vlaka dvigniti potovanje v službo za celo uro v eno smer, se procent ljudi ki hočejo take službe zniža,ampak tebe in take to ne briga ker lahko delate od doma...
Živite v svojem svetu!
Ne ti živiš v svojem svetu, mi pa govorimo o taksaciji prevoza v Ljubljano. Kaj ti govoriš, še sam ne veš.
Veliko več kot to!
-prepoved prodaje novih vozil na notranje izgorevanje od leta 2025, ja, čez 1 leto in 7 mesecev.
-dodatna obdavčitev za 2. avto v gospodinjstvu
Ti dve bi pomenili da ogromno ljudi ne more kupiti drage EV avtombile in če morajo imeti drugi avto se spet zmanjša mobilnost, ker en dela drug otroke okol fura.
-taksa za vstop v LJ
-omejitev hitrosti na 30 v mestih
-obdavčitev parkirišč v lasti podjetij
-uvedba plačljivosti vseh parkirišč
In spet je tvoja klasifikacija problematična ker stigmatizira tiste, ki nimajo dovolj denarja!
Dovoli pa tistim ki ga imajo da se peljejo kakor oni hočejo!
Po tvoji logiki bi bilo treba še bolj obdavčiti živila ker se zaradi njih proizvaja preveč C02, bogati pa si lahko privoščijo malo več.
In na koncu, zakaj bi se moralo v Lj prihajati manj z avti če posledično pridemo na EV.
Jaz bi razumel da se taksirajo tisti ki imajo ICE, EV pa naj bo posledično zastonj.
Že itak so dragi!
Ljubljana ni LA!Mi nimamo takih zastojev!
Vidiš, pa si namesto strawmana dal dober predlog, taksa za vstop se izračuna glede na zadnjo davčno napoved in na podlagi vrednosti avtomobila. Odličen predlog.
Se pravi na primer nekdo, ki zasluži miminalca bo plačal 20 eurov takse, nekdo, ki zasluži dvakratnik minimalca pa 40. Saj rezultat bo enak, ampak nima smisla, da razburjamo tvoj manjvrednostni kompleks, je pravilno, da se naslovi tudi to.
Si zdaj pomirjen?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Vidiš, pa si namesto strawmana dal dober predlog, taksa za vstop se izračuna glede na zadnjo davčno napoved in na podlagi vrednosti avtomobila. Odličen predlog.
Zakaj še dodatna taksa?
Ti še vedno nisi povedal ,zakaj sploh moramo to imeti, zastoji obstajajo samo niso tako slabi da je problem čas, bolj to da je veliko co2 emisij!
Ko imamo Ev, ne rabiš dodatne izračune, saj smo že tako ena najbolj obdavčenih držav in so EV že sami po sebi dodaten davek nad ICE!
Če povprečno daš 10KEUR več, zakaj spet obdavčiti revne? bogatim se davek jebe, tud če je 100% bodo OK!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scaramouche3 ()
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Vidiš, pa si namesto strawmana dal dober predlog, taksa za vstop se izračuna glede na zadnjo davčno napoved in na podlagi vrednosti avtomobila. Odličen predlog.
Zakaj še dodatna taksa?
Ti še vedno nisi povedal ,zakaj sploh moramo to imeti, zastoji obstajajo samo niso tako slabi da je problem čas, bolj to da je veliko co2 emisij!
Ko imamo Ev, ne rabiš dodatne izračune, saj smo že tako ena najbolj obdavčenih držav in so EV že sami po sebi dodaten davek nad ICE!
če povprečno daš 10l več, zakaj spet obdavčiti revne? bogatim se davek jebe, tud če je 100% bodo OK!
Ne razumeš, emisije so manjši del problema, to bo (kot si že omenil z EV) rešila tehnika. Tega, da pa mesta niso zgrajena za takšne količine avtomobilov, je pa nekaj kar ne moreš rešiti z nobeno tehniko. Pač nakupili ste si preveč avtomobilov. Sem zgoraj preračunal, vsi avtomobili, ki se zgrnejo v Ljubljano zasedejo dnevno 115 hektarjev samo parkirišč. Pač ni vzdržno, pretiravali ste, zdaj pride popravek.
In imaš prav, glede tega vprašanja, se mi gladko jebe, ali si reven ali bogat. Maso avtomobilov je treba zmanjšati. Ne glede na premoženjsko stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Vidiš, pa si namesto strawmana dal dober predlog, taksa za vstop se izračuna glede na zadnjo davčno napoved in na podlagi vrednosti avtomobila. Odličen predlog.
Zakaj še dodatna taksa?
Ti še vedno nisi povedal ,zakaj sploh moramo to imeti, zastoji obstajajo samo niso tako slabi da je problem čas, bolj to da je veliko co2 emisij!
Ko imamo Ev, ne rabiš dodatne izračune, saj smo že tako ena najbolj obdavčenih držav in so EV že sami po sebi dodaten davek nad ICE!
če povprečno daš 10l več, zakaj spet obdavčiti revne? bogatim se davek jebe, tud če je 100% bodo OK!
Ne razumeš, emisije so manjši del problema, to bo (kot si že omenil z EV) rešila tehnika. Tega, da pa mesta niso zgrajena za takšne količine avtomobilov, je pa nekaj kar ne moreš rešiti z nobeno tehniko. Pač nakupili ste si preveč avtomobilov.
Ni res, tehnologija bo rešila tudi to, to so že naslovili boljši od nas.
Prej je bolj verjetno da bomo zgradili posebne zgradbe za hrambo avtomobilov v višino in globino.
Potem je pa problem socializma!
Večina naši stolpnic in blokov je zgrajenih za enega fička!
Danes bi morali graditi v globino plus imeti avtohiše! Pod bloki in stolpnicami, kjer bi ljudje lahko tudi čez dan plačali takso za avto če se peljejo v LJ!
Rešitev ne bo nikoli manj potrošništva ampak boljša tehnologija ki je bolj prijazna okolju in logistiki!
puf-ni-ni ::
Scaramouche3 je izjavil:
Ni res, tehnologija bo rešila tudi to, to so že naslovili boljši od nas.
Prej je bolj verjetno da bomo zgradili posebne zgradbe za hrambo avtomobilov v višino in globino.
Potem je pa problem socializma!
Večina naši stolpnic in blokov je zgrajenih za enega fička!
Danes bi morali graditi v globino plus imeti avtohiše! Pod bloki in stolpnicami, kjer bi ljudje lahko tudi čez dan plačali takso za avto če se peljejo v LJ!
Rešitev ne bo nikoli manj potrošništva ampak boljša tehnologija ki je bolj prijazna okolju in logistiki!
Poglej princeska, v Tokiju se lahko vozijo oz. registrirajo avtomobil tisti, ki dokažejo lastništvo parkirišča. Pač brez veze se razburjaš, ker si že izgubil. Preveč avtomobilov je problem po celem svetu in v večini se ga lotevajo z taksiranjem uvoza v mesto. Ukrep je povsod dal zelo dobre rezultate in nihče vam ne bo gradil dodatnih parkirišč, zato, da bo še več pleha na cestah. Bodi prepričan, da so se tudi po drugih mestih ljudje pritoževali, da ne boš našel nobenega novega izgovora, ki ga ni že kdo uporabil. Mesta so pač namenjena življenju ljudi, ne pa tvojemu fijaknju gor in dol, ne bo nič hudega, samo pač vozil se boš z LPP, kolesom, mogoče si kupiš skiro. Boš že sam ugotovil, kaj ti najbolj paše.
Seveda bojo taki kot ti zavlačevali z uvedbo, pa dajali ne vem kakšne pobude itd., ampak na koncu se bo to zgodilo. Ker tako kot je, ne gre več. Oz. tako kot je bilo pred 20 leti ne gre več, kaj šele danes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: puf-ni-ni ()
Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Ni res, tehnologija bo rešila tudi to, to so že naslovili boljši od nas.
Prej je bolj verjetno da bomo zgradili posebne zgradbe za hrambo avtomobilov v višino in globino.
Potem je pa problem socializma!
Večina naši stolpnic in blokov je zgrajenih za enega fička!
Danes bi morali graditi v globino plus imeti avtohiše! Pod bloki in stolpnicami, kjer bi ljudje lahko tudi čez dan plačali takso za avto če se peljejo v LJ!
Rešitev ne bo nikoli manj potrošništva ampak boljša tehnologija ki je bolj prijazna okolju in logistiki!
Poglej princeska, v Tokiju se lahko vozijo oz. registrirajo avtomobil tisti, ki dokažejo lastništvo parkirišča. Pač brez veze se razburjaš, ker si že izgubil. Preveč avtomobilov je problem po celem svetu in v večini se ga lotevajo z taksiranjem uvoz v mesto. Ukrep je povsod dal zelo dobre rezultate in nihče vam ne bo gradil dodatnih parkirišč, zato, da bo še več pleha na cestah. Bodi prepričan, da so se tudi po drugih mestih ljudje pritoževali, da ne boš našel nobenega novega izgovora, ki ga ni že kdo uporabil.
Seveda bojo taki kot ti zavlačevali z uvedbo, pa dajali ne vem kakšne pobude itd., ampak na koncu se bo to zgodilo. Ker tako kot je, ne gre več. Oz. tako kot je bilo pred 20 leti ne gre več, kaj šele danes.
Tokio ima 14 milijon ljudi punče!
Mi imamo okoli 300000...
Mi smo še zelo daleč do tega da to rabimo, peljem se po glavnih cestah in so razen rush hour proste in zelo malo avtomobilov vidim da blokirajo en drugega!
Malo manj gledaj ostale, več nas in bo!
Prej bi rekel da ima dosti ljudi danes manj avtomobilov ker ni denarja, sploh mlajši!
In to je tisto kar bo po večini tolklo številke! Recesija, dvig cen bencina in življenjskih stroškov, manj je parov in naša nataliteta je 1.6, torej manj družin.
Slovenija sama sebe tolče, ne rabi take kot ti da jo še bolj!
delavec44 ::
Da bi pač povečali frekvenco ali dali 2 avtobusa, je misija nemogoče. Razmišljajo o sistemu kjer bi morali mesto na avtobusu v naprej rezervirati.
Nekatere države imajo brezplačen javni promet za vse. Načeloma sem za ampak pri nas bojo bili sami problemi, ker infrastruktura ni pripravljena na tako število potnikov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 65404 (26550) | deco16 |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31272 (21358) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81661 (71070) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32998 (27399) | BigWhale |