Forum » Na cesti » Nakup novega karavana
Nakup novega karavana
J.McLane ::
Nobena številka v specifikacijah ti ne bo razkrila odzivnosti gas pedala pri različnih pogojih. Tudi HSD ima v določenih primerih probleme z odzivnostjo, ker pač električne moči ni dosti, ampak ta problem ima praktično vsak avtomatik, ko narediš kick-down in ti mora šaltat in dvignit obrate motorja. Pri tipičnem DCT avtomatiku to zgleda kot močan pojemek v pospeševanju nato pa sunek max moči. Pri HSD pa ni nobenega pojemka ampak lepo zvezno naraščanje moči.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mike_Rotch ::
Govorim sicer o prožnosti ne odzivnosti. Odzivnost je prioriteta na dirkališču, kjer si na limitu, na cesti pa so desetinke sekunde relativno nepomembne.
So pa moderni DCTji dovolj hitri, da kakšnega pretiranega cukanja ni opaziti.
Moram pa priznati, da toyote hibrida še nisem vozil. Navadnega bencinarja s CVTjem imam pakiranega na hofu pa je precej katastrofalen. Mogoče delam krivico hibridom.
So pa moderni DCTji dovolj hitri, da kakšnega pretiranega cukanja ni opaziti.
Moram pa priznati, da toyote hibrida še nisem vozil. Navadnega bencinarja s CVTjem imam pakiranega na hofu pa je precej katastrofalen. Mogoče delam krivico hibridom.
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kakšne 3 sekunde? Kdaj si ti nazadnje vozil turbo bencinarja, 1997? Številke ne lažejo. Tipičen turbo bencinar s primerljivo maksimalno močjo je običajno hitrejši in ponuja več navora pri širšem območju vrtljajev.Težko bo ICE mašina imela krivuljo navora primerljivo s BLAC motorjem. Ja turbinci se dokaj približajo, pa vendar navora pod nekje 1200rpm tudi nimajo kaj dosti + turbo luknja. BLAC ima max navor že od točno 0 rpm. Vse kar rabiš je, da inverter pošlje vanj max tok, to pa naredi v trenutku, če le ni baterija preveč prazna ali pregreta.
MG2 ima pri 1.8 verziji 160Nm navora, od 0rpm... Seveda je potrebno tako pri turbincu in HSD pogledati, kakšno je prestavno razmerje, ker poganja te navor na kolesih in ne na motorju. Če se ne motim je MG2 na kolesa vezan preko 2,5*3 razmerja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Mike_Rotch je izjavil:
Govorim sicer o prožnosti ne odzivnosti. Odzivnost je prioriteta na dirkališču, kjer si na limitu, na cesti pa so desetinke sekunde relativno nepomembne.
So pa moderni DCTji dovolj hitri, da kakšnega pretiranega cukanja ni opaziti.
Moram pa priznati, da toyote hibrida še nisem vozil. Navadnega bencinarja s CVTjem imam pakiranega na hofu pa je precej katastrofalen. Mogoče delam krivico hibridom.
Ravno odzivnost gas pedala je nekaj kar vsak laik občuti kot nek dodaten bonus pogona. To bo tudi glavno vodilo zakaj kupit BEV, tudi če ima 13s do stotice se tak BEV zdi povprečnemu vozniku bolj odziven pri speljevanju in na sploh pri spremembah zahtevane moči. Klasičen ICE pogon pri kick-downu dela celo dramo in redko kateri voznik bo pri normalni vožnji vozil na tak način, enostavno zato ker se mu avto smili in ker povzroča neko "agresijo". Ravno zato pri klasičnih pogonih uporabniki silimo k motorjem z drastično več moči kot bi jo sicer rabili, enostavno zato ker se ceni moč, ki pride brez neke drame.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Tako je. Tudi ko prehitevaš, hočeš da avto čim prej skoči, ni toliko pomembno, da bo 3 sekunde po tem ko si pritisnil šel malo hitreje ali počasneje. V tem času sem jaz s hibridom že itak mimo. Pospešek od 80 do 180 in podobno je čist nepomemben, tudi do 120. Sej se ne prehiteva s tolk. Pomembnih je prvih par sekund ko pritisneš, in pri turbaku, če nima vsaj dveh, se tu nič kaj dost ne zgodi. In tu pač elektrika zmaga. 3-4 turbine pa niti noče vsak imet...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Pospešek od 80 do 180 in podobno je čist nepomemben, tudi do 120. Sej se ne prehiteva s tolk.
ne, se pa vkjucujes glih pri teh hitrostih. Aja, ce vozis hibrida, tko vozis za tovornjakom 90, tko da je pospesek do 120 v resnic nebistven
Gotta get that 5l/100km
. Klasičen ICE pogon pri kick-downu dela celo dramo in redko kateri voznik bo pri normalni vožnji vozil na tak način, enostavno zato ker se mu avto smili in ker povzroča neko "agresijo".
Ja, ce vozis mizerije z single clutch avtomatiki ali kaksnimi zanic dctji. Ce vozis enkrat _avtomat_ (torej karkoli okol zf6/8) bo pac cisto drug svet. Bo kr naenkrat ratu hsd nic kaj pretirano prefinjen. Plus seveda, da z hdsjem zrtvujes kr dost moci. Z zf8 mas lahk tut 600 konjicov, ce hoces.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mike_Rotch ::
Težko bo ICE mašina imela krivuljo navora primerljivo s BLAC motorjem. Ja turbinci se dokaj približajo, pa vendar navora pod nekje 1200rpm tudi nimajo kaj dosti + turbo luknja.
Pod 1200 obrati ne voziš praktično nikoli. Imajo pa sodobni turbo bencinarji max. navor že pri 1300, 1400rpm (+-) in ga držijo do cca. 4500. Moj doseže 220Nm pri 1250 do 4300 (samo ICE brez elektrike).
Klasičen ICE pogon pri kick-downu dela celo dramo in redko kateri voznik bo pri normalni vožnji vozil na tak način, enostavno zato ker se mu avto smili in ker povzroča neko "agresijo".
Odvisno od menjalnika. Spodobni menjalniki so dovolj hitri in uglajeni, da ni nobene drame.
Tudi ko prehitevaš, hočeš da avto čim prej skoči, ni toliko pomembno, da bo 3 sekunde po tem ko si pritisnil šel malo hitreje ali počasneje.
Čas prestavljanja pri DCT se meri v stotinkah do desetinkah sekunde.
Pomembnih je prvih par sekund ko pritisneš, in pri turbaku, če nima vsaj dveh, se tu nič kaj dost ne zgodi.
Ne vem kakšne turbo avtomobile si vozil, ampak pri modernem turbo bencinarju definitivno ne traja par sekund, da skoči :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
Utk ::
Zabluzili ste čist. Primerjate vse po spisku. Ko treba primerjat ceno in porabo, privlečete ven neke 90 konjske dizle in 1,0 bencinarčke. Ko treba primerjat zmogljivosti, privlečete 1,6 turbake, z dvemi turbinami, ali kompresorji, ki stanejo 10 jurjev več, in za katerga še lastnik pravi, da je nov predrag. Meni to pove, da so toyotini hibridi sweet spot med enim in drugim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Ko obstaja 190+ konjski zetor z zf avtomatom (ali katerim kol drugim torque converterjem, k ni zanic) nwm zakaj bi clovek sploh kupoval hibridne toyote. Nizka poraba (sploh upostevajoc konje) zelo smooth avtomat (zf8 je dobesedna milina, katero preseze le elektricar). Pac taksnega avta ne kupis novga, ampak po skonto ceni 2-3 let starga. Mislim da je _to_ precej dobr kompromis. Ni brez razloga tolk zetorjev na evropskih tleh. Do poceni evjov seveda.
#brezpodpisa
Utk ::
Če kupuješ rabljeno, lahko tudi rabljeno toyoto kupiš. Bo tudi cenejša. Res pa ne tolk cenejša proti novi, ker pač nova ni tolk precenjena kot so nova nemška jajca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RoccoC ::
Ja prav zabavno brati tele vaše čustvene izlive Toyota fanboysi ;). Ste kar na nivoju jabček zaljubljencev pred leti (zdaj tega ni več tolko). Pa slednji so imeli pred leti še kakšen razlog, ko android še ni bil na nivoju. Vi pa zaljubljeni v Toyoto ?!? V avto za stare mame in gospodinje ;). Še vse reklame za Toyoto so take - noter same gospodinje. Toyota pač pozna svojo ciljno grupo. Zabavno... keep it up.
hojnikb ::
Če kupuješ rabljeno, lahko tudi rabljeno toyoto kupiš. Bo tudi cenejša. Res pa ne tolk cenejša proti novi, ker pač nova ni tolk precenjena kot so nova nemška jajca.
Hja, pri teh starostih boš kupo drazjo toyoto ki (ker je depreciation nemskih kant precej visji) bo objektivno slabša v skoraj vseh komfortnih pogledih. But you do you :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
profii ::
Ko obstaja 190+ konjski zetor z zf avtomatom (ali katerim kol drugim torque converterjem, k ni zanic) nwm zakaj bi clovek sploh kupoval hibridne toyote. Nizka poraba (sploh upostevajoc konje) zelo smooth avtomat (zf8 je dobesedna milina, katero preseze le elektricar). Pac taksnega avta ne kupis novga, ampak po skonto ceni 2-3 let starga. Mislim da je _to_ precej dobr kompromis. Ni brez razloga tolk zetorjev na evropskih tleh. Do poceni evjov seveda.
Ni tolk dohtarjev v nemčiji, kolikor je njihovih 190+ konjskih avtov pri dilerjih v Slo.
Za "podoben" denar kot novo toyoto dobiš te 190 konjske ZF menjlanik bisere z 150kkm, "znano" servisno zgodovino in stare 3-4 leta. Se nebi čudil, če so na karavankah čudežno izgubili kilometre.
Dobiš odhajajoč model, zamenjat moraš pnevmatike in diske+ ploščice, pa ker je glih na dvigalu je dobro še tavelik servis(+servis menjalnika) narediti. Tako da lahko kar 2k€ dodaš k nabavni ceni. Garancije je pa glih še 2 meseca ali pa kakšnih 10kkm. Potem se pa začne party. Been there, done that.
hojnikb ::
Tudi če morš dodat 2 jurja, bo še vedno cenej kot nova toyota, ki je kakšn razred ali dva nizje po praktično vsem. Če pa ze maš 25 jurjov ali več v rokah, si pa tako ze nevarno blizu kakšnega ID3 (ali drugih električarjev) da ima kakrsnkol ICE sploh nesmisel. Razn če si trgovski potnik ki dela 1000km/dan ali en izmed tistih boomerjov, k more nujno it 2x na mesec v Split brez postanka.
Hibridna toyota je pač nek kompromis pri vsem, kateraga še celo drago plačaš. Ni slaba v ničemer, odlična pa tut ne.
Hibridna toyota je pač nek kompromis pri vsem, kateraga še celo drago plačaš. Ni slaba v ničemer, odlična pa tut ne.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
profii ::
Tudi če morš dodat 2 jurja, bo še vedno cenej kot nova toyota, ki je kakšn razred ali dva nizje po praktično vsem. Če pa ze maš 25 jurjov ali več v rokah, si pa tako ze nevarno blizu kakšnega ID3 (ali drugih električarjev) da ima kakrsnkol ICE sploh nesmisel. Razn če si trgovski potnik ki dela 1000km/dan ali en izmed tistih boomerjov, k more nujno it 2x na mesec v Split brez postanka.
Hibridna toyota je pač nek kompromis pri vsem, kateraga še celo drago plačaš. Ni slaba v ničemer, odlična pa tut ne.
Ni res, dodaj opreme v ID3 in boš bolj na 45k€ kakor na 32k€, kakor te pride full option Corolla. Če primerjaš golega ID3, potem primerjaj tudi golo Corollo.
Če ti je užitek bit frend z mehanikom, potem je ok rešitev stara bemfa. Jaz sem se ravno zaradi brezskrbnosti odločil za novega. Pa sem prvo hotel iti po tvoji poti, ampak je v tej enačbi preveč neznank.
AvtoR ::
Tudi jaz sem še pol leta nazaj gledal 3 leta stare karavane, passat, mondeo in podobno. Medtem ko sem dajal denar na kup so šle cene v pol leta iz cca 14000€ na 20000€. In vsi imajo magičnih 150000km. Wtf? Raje še malo našparam in kupim novega. Trenutno je Corolla v ožjem izboru...
J.McLane ::
Vsak avto je nek kompromis, Toyotin hibrid v tem ni nič drugačen, nekomu ustreza nekomu ne, nekdo hoče priklopit 2t prikolico, hibridna Toyota ni opcija. Prodajne številke so tiste ki pravijo kako je nekaj uspešno na trgu.
Ko si 10 let lastiš Toyotine hibride, si za naslednji avto kvečjemu ogledujes EV, vse drugo se zdi arhaična tehnika.
Ko si 10 let lastiš Toyotine hibride, si za naslednji avto kvečjemu ogledujes EV, vse drugo se zdi arhaična tehnika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Jasno da je kompromis, ampak teli Toyota hejterji so zdajle povsem zabluzili. Primerjajo že rabljene 2-3 leta stare dizle avtomatike z novimi vozili, ki verjetno izrednega servisa ne bodo videli vsaj 10-15 let.
Nekdo je notri privlekel celo ID3 za 10-15k več kot Corolla TS Luna, pri tem da ima ID3 celih 380L, Corolla pa 600L prtljažnika... Dajmo kar vse po spisku primerjat a ne, samo da se očrni Toyotine hibride.
Če bi na ustrezno dimenzioniran HSD montirali neko 4,0L TDI zverino, bi IMHO dobili ultimativnega avtomatika z manj izgubami prenosa kot tvoji ZFji. Če se že pogovarjamo o 600 konjičih.
Nekdo je notri privlekel celo ID3 za 10-15k več kot Corolla TS Luna, pri tem da ima ID3 celih 380L, Corolla pa 600L prtljažnika... Dajmo kar vse po spisku primerjat a ne, samo da se očrni Toyotine hibride.
Ja, ce vozis mizerije z single clutch avtomatiki ali kaksnimi zanic dctji. Ce vozis enkrat _avtomat_ (torej karkoli okol zf6/8) bo pac cisto drug svet. Bo kr naenkrat ratu hsd nic kaj pretirano prefinjen. Plus seveda, da z hdsjem zrtvujes kr dost moci. Z zf8 mas lahk tut 600 konjicov, ce hoces.Ej, s HSD ne žrtvuješ prav nič, saj ima tako malo sestavnih delov in prenosov, da so izgube po moji oceni manjše kot pri navadnem ročnem menjalniku. ICE je na končni diferencial povezan točno preko enega planetnega prenosa + še enega zobnika brez kakršnikoli drsečih sklop ali torque converterjev. To nima izgub praktično nič. Tudi znucat se nima kaj, saj se nikoli nič ne prestavlja, nobenih sihronov itd.
Če bi na ustrezno dimenzioniran HSD montirali neko 4,0L TDI zverino, bi IMHO dobili ultimativnega avtomatika z manj izgubami prenosa kot tvoji ZFji. Če se že pogovarjamo o 600 konjičih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
energetik ::
Utk ::
Raptor F16 ::
En velik problem ima, ki ga je nemogoče obiti.
Zeljarji ga ne vgrajujejo v svoje avte.
Ta problem bo v naslednjih desetih letih popolnoma nerelevanten. Jaz imam za bodočo kočijo že ogledanega električnega. Počasi se že bliža čas ko mi bo smiselno preseldati oz bi to lahko do neke mere storil že zdaj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
J.McLane ::
Točno tako, turbo bencinarji in dizli niso konkurenca Toyotinemu hibrtidu, električna vozila so. Ključno vlogo pri deležu bo pa igrala infrastruktura, kdor nima ugodnega načina za polnit doma, se verjetno ne bo pretegnil, da bo napeljal elektriko do nadstreška ali iz stanovanja do garaže, ampak bo enostavno izbral hibrida in si rekel, bom počakal še ene 5 let. Je pa neizbežno to da bodo električni avti vzeli levji delež trga, vprašanje je samo kako hitro bo prišlo do tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Raptor F16 je izjavil:
Se strinjam, da je BEV prihodnost, ampak malce prehitevaš. Niti pod razno ne more BEV postati množična izbira večine voznega parka, in to predvsem iz razloga infrastrukture. Enostavno je SN/NN omrežje v SLO prešvoh. Za posameznike pa seveda je že to povsem odlična izbira.En velik problem ima, ki ga je nemogoče obiti.
Zeljarji ga ne vgrajujejo v svoje avte.
Ta problem bo v naslednjih desetih letih popolnoma nerelevanten. Jaz imam za bodočo kočijo že ogledanega električnega. Počasi se že bliža čas ko mi bo smiselno preseldati oz bi to lahko do neke mere storil že zdaj.
Utk ::
Normalno, hibridni pogon obstaja 25 let, bil je "nekaj" 10 let nazaj, danes je normalen, čez 10 let ga verjetno več ne bo. Ampak da danes že zmeraj obstajajo osebki, ki se mu čudijo, dvomijo in ne vem kaj, to je tisto, kar je "zanimivo"...
Raptor F16 ::
Normalno, hibridni pogon obstaja 25 let, bil je "nekaj" 10 let nazaj, danes je normalen, čez 10 let ga verjetno več ne bo. Ampak da danes že zmeraj obstajajo osebki, ki se mu čudijo, dvomijo in ne vem kaj, to je tisto, kar je "zanimivo"...
Ne sej hibridizacija je za prehodno obdobje super rešitev ker tudi hibridi prispevajo razvoju tehnologij za električna vozila.
Ampak hkrati moraš met v razvoju in prodaji tudi nekaj popolnoma električnih vozil.
Recimo pri VW je po eni strani hecno da se zgodbe množičnih hibridov sploh ne gredo ampak so pa razvili svojo električno znamko ID. Kar pa je nekaj najboljšega kar so v zadnjih 20ih letih storili da lahko smatram kot napredek.
Imo mi je benz golf mk8 zaenkrat čisto ok. Bi bilo pa zakon če bi bil že popolnoma električni. Tisti njihov GTE je neka srednja priključna žalost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Se strinjam, da je BEV prihodnost, ampak malce prehitevaš. Niti pod razno ne more BEV postati množična izbira večine voznega parka, in to predvsem iz razloga infrastrukture. Enostavno je SN/NN omrežje v SLO prešvoh. Za posameznike pa seveda je že to povsem odlična izbira.En velik problem ima, ki ga je nemogoče obiti.
Zeljarji ga ne vgrajujejo v svoje avte.
Ta problem bo v naslednjih desetih letih popolnoma nerelevanten. Jaz imam za bodočo kočijo že ogledanega električnega. Počasi se že bliža čas ko mi bo smiselno preseldati oz bi to lahko do neke mere storil že zdaj.
Iz danes na jutri sigurno ne. Lahko pa se to zgodi v roku 20 let. To je dovolj da se infrastruktura sproti prilagodi v razvitem svetu.
Itak bo stvar množična ko bo postala cenivno dostopna.
Ne razumem pa lobiranja proti elektrifikaciji. Bistvo trg je ravno da se ločimo od naftnega trga za potrebe transporta. Že med drugo svetovno vojno so prišli do teh idej... sem ravno bral zadnjič v reviji SVAMZ o škodinem tovornjačku na baterije :D ni bencina ? Potem rabiš alternativo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
J.McLane ::
Se strinajm, ampak poleg infrastrukture bo treba zalavfat še kakšne nove rudnike za nikelj, litij, grafit, kobalt... Dejavnosti na tem področju je v zadnjem letu ogromno, ampak vseeno bo trajalo ene 5 let, da bomo prišli do surovin za neko masovno proizvodnjo, ki ne bo iz kitajske ali Afrike.
LFP tehnologija veliko obeta na tem področju, ker tu sta kritična samo litij in grafit, ostalo ni tak problem.
LFP tehnologija veliko obeta na tem področju, ker tu sta kritična samo litij in grafit, ostalo ni tak problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Raptor F16 je izjavil:
Ne sej hibridizacija je za prehodno obdobje super rešitev ker tudi hibridi prispevajo razvoju tehnologij za električna vozila.Če se malo držimo teme o karavanu; mene moti, da ni nobenega
Ampak hkrati moraš met v razvoju in prodaji tudi nekaj popolnoma električnih vozil.
Recimo pri VW je po eni strani hecno da se zgodbe množičnih hibridov sploh ne gredo ampak so pa razvili svojo električno znamko ID. Kar pa je nekaj najboljšega kar so v zadnjih 20ih letih storili da lahko smatram kot napredek.
Imo mi je benz golf mk8 zaenkrat čisto ok. Bi bilo pa zakon če bi bil že popolnoma električni. Tisti njihov GTE je neka srednja priključna žalost.
EV karavana, z recimo vsaj 550L prtljažnika. Sami SUVi in malčki. Pa ravno karavan ima zelo aerodinamično obliko.
hojnikb ::
Tudi če morš dodat 2 jurja, bo še vedno cenej kot nova toyota, ki je kakšn razred ali dva nizje po praktično vsem. Če pa ze maš 25 jurjov ali več v rokah, si pa tako ze nevarno blizu kakšnega ID3 (ali drugih električarjev) da ima kakrsnkol ICE sploh nesmisel. Razn če si trgovski potnik ki dela 1000km/dan ali en izmed tistih boomerjov, k more nujno it 2x na mesec v Split brez postanka.
Hibridna toyota je pač nek kompromis pri vsem, kateraga še celo drago plačaš. Ni slaba v ničemer, odlična pa tut ne.
Ni res, dodaj opreme v ID3 in boš bolj na 45k€ kakor na 32k€, kakor te pride full option Corolla. Če primerjaš golega ID3, potem primerjaj tudi golo Corollo.
Če ti je užitek bit frend z mehanikom, potem je ok rešitev stara bemfa. Jaz sem se ravno zaradi brezskrbnosti odločil za novega. Pa sem prvo hotel iti po tvoji poti, ampak je v tej enačbi preveč neznank.
Gola corolla =/= gol id3
Glede frendov z mehanikom so pa take bajke, ponavadi od tistih, k starga avta še v lajfu niso mel. Al so pa kupl 20 let star shitbox in sedaj to posplošujejo na vse.
Jasno da je kompromis, ampak teli Toyota hejterji so zdajle povsem zabluzili. Primerjajo že rabljene 2-3 leta stare dizle avtomatike z novimi vozili, ki verjetno izrednega servisa ne bodo videli vsaj 10-15 let.
Nekdo je notri privlekel celo ID3 za 10-15k več kot Corolla TS Luna, pri tem da ima ID3 celih 380L, Corolla pa 600L prtljažnika... Dajmo kar vse po spisku primerjat a ne, samo da se očrni Toyotine hibride.
Ja, ce vozis mizerije z single clutch avtomatiki ali kaksnimi zanic dctji. Ce vozis enkrat _avtomat_ (torej karkoli okol zf6/8) bo pac cisto drug svet. Bo kr naenkrat ratu hsd nic kaj pretirano prefinjen. Plus seveda, da z hdsjem zrtvujes kr dost moci. Z zf8 mas lahk tut 600 konjicov, ce hoces.Ej, s HSD ne žrtvuješ prav nič, saj ima tako malo sestavnih delov in prenosov, da so izgube po moji oceni manjše kot pri navadnem ročnem menjalniku. ICE je na končni diferencial povezan točno preko enega planetnega prenosa + še enega zobnika brez kakršnikoli drsečih sklop ali torque converterjev. To nima izgub praktično nič. Tudi znucat se nima kaj, saj se nikoli nič ne prestavlja, nobenih sihronov itd.
Če bi na ustrezno dimenzioniran HSD montirali neko 4,0L TDI zverino, bi IMHO dobili ultimativnega avtomatika z manj izgubami prenosa kot tvoji ZFji. Če se že pogovarjamo o 600 konjičih.
Raptor F16 je izjavil:
Ne sej hibridizacija je za prehodno obdobje super rešitev ker tudi hibridi prispevajo razvoju tehnologij za električna vozila.Če se malo držimo teme o karavanu; mene moti, da ni nobenega
Ampak hkrati moraš met v razvoju in prodaji tudi nekaj popolnoma električnih vozil.
Recimo pri VW je po eni strani hecno da se zgodbe množičnih hibridov sploh ne gredo ampak so pa razvili svojo električno znamko ID. Kar pa je nekaj najboljšega kar so v zadnjih 20ih letih storili da lahko smatram kot napredek.
Imo mi je benz golf mk8 zaenkrat čisto ok. Bi bilo pa zakon če bi bil že popolnoma električni. Tisti njihov GTE je neka srednja priključna žalost.
EV karavana, z recimo vsaj 550L prtljažnika. Sami SUVi in malčki. Pa ravno karavan ima zelo aerodinamično obliko.
MAŠ
https://www.mgmotors.si/mg5
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Ne razumem pa lobiranja proti elektrifikaciji. Bistvo trg je ravno da se ločimo od naftnega trga za potrebe transporta. Že med drugo svetovno vojno so prišli do teh idej... sem ravno bral zadnjič v reviji SVAMZ o škodinem tovornjačku na baterije :D ni bencina ? Potem rabiš alternativo.
Razumi toyoto, če lahko...
https://chargedevs.com/newswire/toyota-...
#brezpodpisa
J.McLane ::
To samo ti ne razumeš.
Kot sem zgoraj napisal, glavna grožnja Toyotinim hibridom so BEV, zato tudi to lobiranje proti 100% uvedbi BEV.
Toyota je prilezla na prodajo 2 miliona hibridov letno, 8 miliona vozil prodajo še vedno klasičnih pogonov. Kako zaboga bi oni naredili 100% shift na BEV do leta 2030? Z bankrotom?
Kot sem zgoraj napisal, glavna grožnja Toyotinim hibridom so BEV, zato tudi to lobiranje proti 100% uvedbi BEV.
Toyota je prilezla na prodajo 2 miliona hibridov letno, 8 miliona vozil prodajo še vedno klasičnih pogonov. Kako zaboga bi oni naredili 100% shift na BEV do leta 2030? Z bankrotom?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hojnikb ::
Kot sem zgoraj napisal, glavna grožnja Toyotinim hibridom so BEV, zato tudi to lobiranje proti 100% uvedbi BEV.
Torej dejansko lobirajo proti boljšemu pogonu in čistejšemu okolju, zato ker sami niso pravčas stavl na BEV in so vse svoje jajce dal v basket za hibride.
Niso nič kaj bolši od VAG, k goljufajo z emisijami.
Toyota je prilezla na prodajo 2 miliona hibridov letno, 8 miliona vozil prodajo še vedno klasičnih pogonov. Kako zaboga bi oni naredili 100% shift na BEV do leta 2030? Z bankrotom?
Z aktivnim razovjem v EV, za začetek.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Toyota že razvija BEV, brez skrbi, morda v to vlaga celo več kot VW. Ne bom rekel, da imajo že vse razvito in v predalih, kot nekateri fantazirate pri nemcih, ampak razvijajo pa. Oni ponavadi niso prvi, ampak ko pridejo z nečim, to ponavadi drži vodo.
energetik ::
Kakšnim razvojem, saj je vse razvito, samo baterije je treba štancat začet in jih nekam umestit v karoserijo.
Če iz HSD odstraniš ICE, planetni gonilnik in MG1, ter dodaš 1 tono baterij, imaš že EV. MG2 in inverter sta že tam.
Če iz HSD odstraniš ICE, planetni gonilnik in MG1, ter dodaš 1 tono baterij, imaš že EV. MG2 in inverter sta že tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Kot sem zgoraj napisal, glavna grožnja Toyotinim hibridom so BEV, zato tudi to lobiranje proti 100% uvedbi BEV.
Torej dejansko lobirajo proti boljšemu pogonu in čistejšemu okolju, zato ker sami niso pravčas stavl na BEV in so vse svoje jajce dal v basket za hibride.
Niso nič kaj bolši od VAG, k goljufajo z emisijami.
Toyota je prilezla na prodajo 2 miliona hibridov letno, 8 miliona vozil prodajo še vedno klasičnih pogonov. Kako zaboga bi oni naredili 100% shift na BEV do leta 2030? Z bankrotom?
Z aktivnim razovjem v EV, za začetek.
Kaj pa si pričakoval od podjetja ki pridela 8 miliona klasičnih fosilnih pogonev letno in ki je potreboval 20 let da so prilezli do 20% deleža hibridov v svoji prodaji? Misliš da je realno da bodo v 9 letih prilezli na 100% BEV?
Akio Toyoda ima namen ostat v firmi, za razliko od drugih korporacij ki menajjo direktorje na nekaj let, takim direktorjem je na easy obljubit neke nerealne cilje čez 9 let, itak jih ne bo več v firmi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hojnikb ::
Kakšnim razvojem, saj je vse razvito, samo baterije je treba štancat začet in jih nekam umestit v karoserijo.
Če iz HSD odstraniš ICE, planetni gonilnik in MG1, ter dodaš 1 tono baterij, imaš že EV. MG2 in inverter sta že tam.
Dodat tono baterij in primern elektromotor (MG2 pač nebo ok) pač ni hec. Lahko se tega lotiš polovicarsko in namečeš vse v obstoječo ICE platformo ali pa nardiš platformo from scratch, ki narejena from design za električarja in nič druga. To pač ni nekaj, kar lahko nardijo čez noč in zahteva svoj razvoj.
Poglej teslo kako to počnejo. VAGovci so ze na pravi poti, čeprav so trenutni avti bolj polizdelek. Je pa še vseeno bolš, k nekaj z odstranjemim motorjem in notr nametanimi baterijami, kamor pač grejo.
Kaj pa si pričakoval od podjetja ki pridela 8 miliona klasičnih fosilnih pogonev letno in ki je potreboval 20 let da so prilezli do 20% deleža hibridov v svoji prodaji? Misliš da je realno da bodo v 9 letih prilezli na 100% BEV?
Z lobiranjem proti BEV tezko.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Masayoshi ::
J.McLane ::
Narediti BEV ni hec zgolj zaradi potrebne količine baterij in materialov zanjo. Toyota se tega še kako dobro zaveda, saj so tudi za hibride šli v lastno proizvodnjo NiMh in tudi močno so bili vpleteni v rudnike niklja, vsaj na začetku vem da so bili.
Pri BEV je zadeva glede baterij nekje 30x večja (če upoštevamo napredke v energijski gostoti).
Pri BEV je zadeva glede baterij nekje 30x večja (če upoštevamo napredke v energijski gostoti).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
profii ::
Tudi če morš dodat 2 jurja, bo še vedno cenej kot nova toyota, ki je kakšn razred ali dva nizje po praktično vsem. Če pa ze maš 25 jurjov ali več v rokah, si pa tako ze nevarno blizu kakšnega ID3 (ali drugih električarjev) da ima kakrsnkol ICE sploh nesmisel. Razn če si trgovski potnik ki dela 1000km/dan ali en izmed tistih boomerjov, k more nujno it 2x na mesec v Split brez postanka.
Hibridna toyota je pač nek kompromis pri vsem, kateraga še celo drago plačaš. Ni slaba v ničemer, odlična pa tut ne.
Ni res, dodaj opreme v ID3 in boš bolj na 45k€ kakor na 32k€, kakor te pride full option Corolla. Če primerjaš golega ID3, potem primerjaj tudi golo Corollo.
Če ti je užitek bit frend z mehanikom, potem je ok rešitev stara bemfa. Jaz sem se ravno zaradi brezskrbnosti odločil za novega. Pa sem prvo hotel iti po tvoji poti, ampak je v tej enačbi preveč neznank.
Gola corolla =/= gol id3
Glede frendov z mehanikom so pa take bajke, ponavadi od tistih, k starga avta še v lajfu niso mel. Al so pa kupl 20 let star shitbox in sedaj to posplošujejo na vse.
Kupiš avto z cca 150kkm, v kratkem te čaka: mali servis (takoj), velik servis (kmalu), servis menjalnik (kmalu + drago), ploščice plus diski (najvrjetneje), letne + zimske gume. Konec garancije je vrjetno z namenom konec garancije, ker so stvari dizajnerne da crknejo.
Ko imaš ta avto 5 let, imaš dejansko (8 - 9 let) star shitbox (starega bmwja, tako kot vsi čapci) z 250kkm. Ali pa 5 let staro Toyoto z 100 kkm, še 60kkm v garanciji.
Gola corolla =/= gol id3???
Kaj pa je razlika? Razen moči in pogona. Govoriva o opremi.
Jaz sem hotel Blind spot monitoring, head up, matrix luči, gretje zicev, športne zice,.... Pa sem dobil ponudbo za ID3 (ki ima manjši pritlažnik in je zato odpadel) za 46k€, pa je imel od mojih želja samo ID light pa gretje zicev pa srednjo baterijo - bolj slabo opremljen. Minus subvencija.
Utk ::
Sej to. Rabljenega bmwja za 15-20 jurjev zna vsak bedak kupit. Ampak treba se vprašat kaj boš imel čez 5 let. Že zdaj je ta avto bolj tako, 5 let in 120,000 km kasneje bo samo še za na odpad. Sicer ga najbrž boš prodal naslednjemu suckerju za 5 jurjev, ker hvala bogu bedakov ne manjka, in bolj so neumni, manj denarja imajo, želja po bmw pa še večja, ampak realno bo avto za na odpad, in potrebnih bo novih 10-15 jurjev. Če kupiš novega, boš čez 5 let imel še zmeraj 5 let star avto. Ki bo za na odpad čez 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Narediti BEV ni hec zgolj zaradi potrebne količine baterij in materialov zanjo. Toyota se tega še kako dobro zaveda, saj so tudi za hibride šli v lastno proizvodnjo NiMh in tudi močno so bili vpleteni v rudnike niklja, vsaj na začetku vem da so bili.
Pri BEV je zadeva glede baterij nekje 30x večja (če upoštevamo napredke v energijski gostoti).
So zelo pragmaticni okoli tega problema. Malo platformo bi radi razvili skupaj s Teslo. Potem pa se ogromni vlozki v Solidstate baterije:
https://www.motortrend.com/news/toyota-...
Malo se iscejo...
Utk ::
Ja, toyota srednjeročno stavi na solid state baterije. Mislili so počakat z BEV na njih, ampak zdaj vidijo, da ne bo šlo, zato bojo vrgli ven par avtov, ampak prava stvar bo z novimi baterijami. Pač stavijo na tega konja, hvala bogu, da ne vsi na istega. Je tako veliko bolj zanimivo.
TheBlueOne ::
Sej to. Rabljenega bmwja za 15-20 jurjev zna vsak bedak kupit. Ampak treba se vprašat kaj boš imel čez 5 let. Že zdaj je ta avto bolj tako, 5 let in 120,000 km kasneje bo samo še za na odpad.
Pet let star BMW za tak denar bo verjetno vsaj BMW 5. Pomeni, da je prvi lastnik na njem izgubil ca. dvakrat toliko kot zanj placujes ti. Ce imas bolj kot ne za novega in vzames tega pet let starega, morda se iz iste generacije, ker so menda 7 let, se vozis ugodno z modernim avtom.
Ce imas za Megana ampak raje kupis star BMW se bos seveda vozil drago. Okoli mene so taki, ki si lahko privoscijo nov avto, vecinoma pa se kupujejo stari tam tri leta.
profii ::
TheBlueOne je izjavil:
Sej to. Rabljenega bmwja za 15-20 jurjev zna vsak bedak kupit. Ampak treba se vprašat kaj boš imel čez 5 let. Že zdaj je ta avto bolj tako, 5 let in 120,000 km kasneje bo samo še za na odpad.
Pet let star BMW za tak denar bo verjetno vsaj BMW 5. Pomeni, da je prvi lastnik na njem izgubil ca. dvakrat toliko kot zanj placujes ti. Ce imas bolj kot ne za novega in vzames tega pet let starega, morda se iz iste generacije, ker so menda 7 let, se vozis ugodno z modernim avtom.
Ce imas za Megana ampak raje kupis star BMW se bos seveda vozil drago. Okoli mene so taki, ki si lahko privoscijo nov avto, vecinoma pa se kupujejo stari tam tri leta.
5let star bmw ima tehnologijo izpred 5+ let. 5 let star bmw ima isti strošek zavarovanja kot nov bmw, isto so dragi deli, isto so dragi servisi,... Pelje se tako, kot so se 5+ let nazaj peljali avti,... Supporta pa že davno ni več.
Voziš se z modernim avtom 1 leto, tako kot vsi gastarbarjterji, potem si v istem zosu s čapci in šiptarji.
Utk ::
Ja, rabljena petica je cenejša od nove petice, tu ni dvoma. Dvom je (no, v resnici ga tudi ni, če imaš vsaj 3 možganske celice), da je rabljena petica za 17 jurjev cenejša od novega megana za 18 jurjev.
TheBlueOne ::
Ne, sem imel v mislih malo drugace kot razumes. Torej ce imas 60k€ za BMW 5 in kupis rabljenega za 20.000€ iste generacije se vozis poceni.
Ce imas 17.000€ za novega Megana, kupis pa star BMW za 17.000€, se bos verjetno vozil drago.
Misljeno v relativnem smislu glede na zasluzek kupca. Rabljen BMW ni vedno slaba izbira.
Ce imas 17.000€ za novega Megana, kupis pa star BMW za 17.000€, se bos verjetno vozil drago.
Misljeno v relativnem smislu glede na zasluzek kupca. Rabljen BMW ni vedno slaba izbira.
Utk ::
Sej razumem in se strinjam. Samo da ljudje, ki kupujejo te rabljene bmwje pri nas, so daleč od tega, da bi imeli 40 jurjev za nove. Kaj šele več.
40 jurjev boš res težko zapravil za servise. Ampak rečt, da si prišparal 40 jurjev, če jih v resnici nikoli nisi imel, je vseeno malo...nategnjeno.
Pustimo te, ki bi komot kupili novega, pa pač kupijo rabljenega. Teh je v Sloveniji bolj malo. Tudi v Avstriji, če smo realni.
40 jurjev boš res težko zapravil za servise. Ampak rečt, da si prišparal 40 jurjev, če jih v resnici nikoli nisi imel, je vseeno malo...nategnjeno.
Pustimo te, ki bi komot kupili novega, pa pač kupijo rabljenega. Teh je v Sloveniji bolj malo. Tudi v Avstriji, če smo realni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Vsaj jaz sem šel na novega namesto rabljenega za isto ceno (dejansko bi lahko nabavil dva nova), ker se mi enostavno ne da ne iskat, ne zafrkavat z raznimi predhodnimi tehničnimi pregledi, preprodajalci in nazadnje še z vožnjami na razne servise ob samem nakupu avta (redni veliki, izredni itd).
Ker sem hotel v salon le 2x, ko sem ga naročil, in ko sem ga prišel prevzet in registrirat, od takrat se samo usedem in vozim.
Ker sem hotel v salon le 2x, ko sem ga naročil, in ko sem ga prišel prevzet in registrirat, od takrat se samo usedem in vozim.
TheBlueOne ::
5let star bmw ima tehnologijo izpred 5+ let. 5 let star bmw ima isti strošek zavarovanja kot nov bmw, isto so dragi deli, isto so dragi servisi,... Pelje se tako, kot so se 5+ let nazaj peljali avti,... Supporta pa že davno ni več.
Voziš se z modernim avtom 1 leto, tako kot vsi gastarbarjterji, potem si v istem zosu s čapci in šiptarji.
Avstrijci in Nemci delajo podobno. Pravi jugogastarbeiterji vzamejo avte, ki so skoraj zastonj.
Razlika med generacijami pa tudi ni tako huda. 7-14 let stara petka se vozi boljse kot nov Megane. Ce imas pravega mehanika tudi ne tako pretirano drago. Tipi ze vedo kaj delajo, je cela mreza za tem. Prav ve se kateri del je drag in se bojijo okvar na takih specifikah kot hudic kriza. V bistvu pa niti ni tako drag del, ce gledas skozi nemsko perspektivo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78216 (29640) | WizzardOfOZ |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22879 (19414) | WizzardOfOZ |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49849 (39920) | -valvoline- |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28672 (19922) | Superboyy |