» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
13 / 17
»»

J.McLane ::

Medosna razdalja ni merilo udobja, imam pickupa s 3+ m medosne pa je drvarnica za vozit.

Medosna v praksi pomeni koliko bo placa v drugi vrsti, pa še to samo v primeru, če primerjaš limuzine in SUV posebej, pa tudi izkoristke prostora imajo različni dizajni različne.

Udobje naredi vzmetenje in konfiguracija podvozja. Bolj kot sama medosna je pa pomembno koliko je previsov (masa) čez os, ampak ta masa je praktično pri vseh sodobnih dizajnih dosti majhna oz. med vozili podobna, da ni nekih razlik.

Torej razna aktivna blažanje so daleč največ udobja kar ti kupi denar, ampak potem smo spet pri vzdrževanju.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Kolikor vem je prodaja Passatov kar stabilna in stevilcna.

To, kot še marsikaj drugega, slabo veš. Passatov se proda 2x, 3x manj kot se jih je včasih, s tem, da je včasih imel še nekaj konkurence, zdaj pa vse manj. Ker se ta razred ne prodaja.

Medosna v praksi pomeni koliko bo placa v drugi vrsti, pa še to samo v primeru, če primerjaš limuzine in SUV posebej, pa tudi izkoristke prostora imajo različni dizajni različne.

8 centi se tu strašno ne more poznat. Malo debelejši ali tanjši sedeži pa si spet na istem. Če bi bilo to vseh 8 centi za kolena zadaj, ajde, bi še bilo nekaj. Pa še to samo v primerih, ko ti zadaj dejansko manjka par centi. Če ti ne, je čisto vseeno kolk imaš prostora do prvega sedeža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hemi426 ::

blaz5 je izjavil:

Hm hm. Prvi ABS je bil v 1978 S klasi pravi google... Težko verjamem, da imajo ameriški avtomobili iz 70' vse te sisteme. Sicer pa bi se tudi sam rad vozil z V8, če bi imeli ugodnejše cene bencina ampak jbg.


Nisem trdil, da so prvi izumili, ampak so prvi redno vgrajevali.
Pogooglaj kakšen random neekonomski model USA iz "70.
Boš resnično presenečen nad opremo.

Cadillaci od 00' naprej imajo tudi nočno vizijo!.
Na maski imaš IR svetilko, ki ti osvetli cesto do 200metrov naprej in ponoči na displayju vidiš sliko.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Automot...

Proti koncu '70ih je Cadillac že izumljal tehnologijo izključitve cilindrov(zaradi novih regulacij; motor L62 V8-6-4)

Noben ne trdi, da je katera industrija boljša, obe sta lokalno prilagojeni na pletoro faktorjev; okoljski standardi, ceste, razdalje, cene goriv, itd...

Ampak jezijo me ljudje, ki znajo samo povedati, da butasti američani imajo potratne V8 velika avte.
Ne vedo pa, da njihov Eu avto vsebuje dosti tehnologije, ki je bila takrat že nekaj samoumevnega.

matobeli ::

Sej zato so pa še tolk bolj butasti. Ne sam da so preveliki, še neučinkoviti so, kljub dosegljivosti tehnologije da to ne bi bili.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Torej avtomatski menjalnik, 190 konjev, 4x4(ce obstaja), radarski tempomat itn.

Zakaj bi rabil 4x4 v "limuzini"?


Vodljivost na cesti.

Itak ta HALDEX stvar 80 % časa dela na 2 kolesni pogon, ko je pa treba, pa še ostala pomagajo.

To ni isto kot Lada niva z ročko za "špero".

Ne vem koliko imaš izkušenj ampak se v ovinek čosto drugače vozi avto na Prednji, Zadnji ali Vsekolesni pogon.

Potem so pa še nianse z obešenjem in samo kontrolo prenosa moči na kolesa.

J.McLane je izjavil:

Medosna razdalja ni merilo udobja, imam pickupa s 3+ m medosne pa je drvarnica za vozit.



Ti potem še nisi vozil kratkega kombija v primerjavi z daljšim ;((

Pa majo isti kurac z zadnjo togo premo na listnatih fedrah kot ti na tvojem pickupu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Zakaj bi rabil 4x4 v "limuzini"?


Kakšno vlogo pa ima oblika karoserije pri 4x4?

profii ::

Mike_Rotch je izjavil:

Zakaj bi rabil 4x4 v "limuzini"?


Kakšno vlogo pa ima oblika karoserije pri 4x4?


Načeloma ti 4x4 v diraklnem bolidu ob vožnji po omejitvah bolj malo pomaga. Z višino avtomobila in 4x4 pogonom lahko avtomobil dobi uporabnost na brezpotjih. Ampak, največ jih vidiš pa v centru mest.

Mike_Rotch ::

Tudi pri vožnji po omejitvah je lahko izjemno uporaben, če je podlaga spolzka. Že po mokrem, po snegu in ledu pa sploh.

Raptor F16 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Tudi pri vožnji po omejitvah je lahko izjemno uporaben, če je podlaga spolzka. Že po mokrem, po snegu in ledu pa sploh.


Res je. Čeprav so gume daleč najbolj pomemben faktor je pri vozilih s prednjim pogonom odnašanje lahkega zadka v spolzkem lahko zelo zoprn problem. Plus vsem poznana klasika pa podkrmarjenje ko prednji rine naprej kljub zavijanju.. 4x4 lahko tukaj dosti pomaga
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Morda 20 let nazaj, danes pa elektronika odpravi večino zdrsov.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Mike_Rotch ::

Pa zraven prepiše par fizikalnih zakonov, a ne?

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

Zato pa ne razumem ravno razloga, da greš nabavit rabljenega Passata s sumljivo zgodovino za isto ceno kot novo Corollo. Edina prednost je večja moč in 4x4. Medtem ko prednost Corolle je avtomatik in to da po mestu žre 3l.
Corolla nima jermenov, sploh. Ni turbine, ni DPF, ni sklopke, ni DSG. Redni servis olje+filtri.


Ni ista cena. Sem pogledal oboje. Corolla s podobno konji, brez 4x4 je okoli 30k€. Passat star dobro leto, ca. 30000km ca 5k€ manj. Na dolge ture, kar mi potrebujemo ti hibrid ne pomaga dosti. Kot drugo pa se Passat 4motion super vozi, neprimerno bolj prostoren. Za moj okus dosti bolj dostojen cocpit itn.

https://www.encycarpedia.com/toyota/19-...

Ce stima, da je kombiniran navor Corolle samo 190Nm, potem se skrije pred 400Nm pri Passatu.

Buggy ::

Novejsi stirikolesno gnan avto s prilagodljivim podvozjem ter v neki dokaj normalno tezki karoserijski izvedenki je milina za vozit predvsem po ovinkih ne glede kaksna je podlaga. Dokler ne probas z malo bolj dinamicno voznjo ne ves o cem je govora. Res pa ni tolk adrenalina, kot pri RWD ko lovis zadek ali FWD ko imas understeer...si pa bistveno hitrejse cez in bocni G je se boljsi obcutek kot pa lepljenje na zic pri pospeskih :))
VW Haldex v peti generaciji je v bistvu zelo zanimiva zadeva. Ko so pogoji idealni/nezahtevni je to v bistvu FWD s tem pa poraba manjsa. Ko pa elektronika v milisekundah zazna na kateremkoli kolesu zdrs, se instantno prilagodi distribucija navora na ustrezna kolesa.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

energetik je izjavil:

Zato pa ne razumem ravno razloga, da greš nabavit rabljenega Passata s sumljivo zgodovino za isto ceno kot novo Corollo. Edina prednost je večja moč in 4x4. Medtem ko prednost Corolle je avtomatik in to da po mestu žre 3l.
Corolla nima jermenov, sploh. Ni turbine, ni DPF, ni sklopke, ni DSG. Redni servis olje+filtri.


Ni ista cena. Sem pogledal oboje. Corolla s podobno konji, brez 4x4 je okoli 30k€. Passat star dobro leto, ca. 30000km ca 5k€ manj. Na dolge ture, kar mi potrebujemo ti hibrid ne pomaga dosti. Kot drugo pa se Passat 4motion super vozi, neprimerno bolj prostoren. Za moj okus dosti bolj dostojen cocpit itn.

https://www.encycarpedia.com/toyota/19-...

Ce stima, da je kombiniran navor Corolle samo 190Nm, potem se skrije pred 400Nm pri Passatu.
To je gotovo napaka, 190Nm ima samo ICE. Poleg tega kaj točno ima veze navor na gredi mašine, če zraven ne veš skupnega prestavnega razmerja? Nima popolnoma nobenega pomena, poganja te navor na kolesih.

Primerjaš novo in 1 leto staro vozilo. Kakšna je to primerjava? In meni se takoj postavlja vprašanje, zakaj hudiča nekdo prodaja 1-2 leto star avto, ki je superduper? Testno vozilo ali ima kakšno skrito napako?

Utk ::

Nima skrite napake. Napaka je čisto javno razstavljena na sprednji maski in na haubi prtljažnika. Pa tudi na vsaki felgi.

IL_DIAVOLO ::

Haha :))

Sicer pa opazam veliko vec novih francoskih in azijskih avtov, kot nemskih. Ali so lepi, ali pa tehnološko pred nemskimi dolgočasnimi ropotarnicami.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Mike_Rotch ::

Primerjaš novo in 1 leto staro vozilo. Kakšna je to primerjava? In meni se takoj postavlja vprašanje, zakaj hudiča nekdo prodaja 1-2 leto star avto, ki je superduper? Testno vozilo ali ima kakšno skrito napako?


Kaj je narobe s primerjavo? Avtomobila sta po ceni primerljiva, po funkciji podobna.

To, zakaj nekdo prodaja 1-2 leti star avto smo pa že parkrat obdelali. Vprašanje je, zakaj ne bi prodajal avta po 1-2 letih? Kaj je tako nenavadnega pri tem?

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

To je gotovo napaka, 190Nm ima samo ICE. Poleg tega kaj točno ima veze navor na gredi mašine, če zraven ne veš skupnega prestavnega razmerja? Nima popolnoma nobenega pomena, poganja te navor na kolesih.

Primerjaš novo in 1 leto staro vozilo. Kakšna je to primerjava? In meni se takoj postavlja vprašanje, zakaj hudiča nekdo prodaja 1-2 leto star avto, ki je superduper? Testno vozilo ali ima kakšno skrito napako?


Koliko Nm pa ima? Na dolgih turah verjetno redko kaj vec kot pa ke bencinski agregat. Verjetno je elektromotor bolj popravek za ekonomijo. Prestavno razmerje pri dsgju ni nek problem. Je dosti hiter in ima dovolj brzin. Navor pa je zelo zelo vazen. Me prav cudi, da to ni jasno.

Primerjave nisem dal jaz. Samo v temi sem dodal, da bomo mi vzeli Passata. Potem pa je prisla nekako v vprasanje tale Toyotica za nonote. :) Tudi to je menda jasno, da je tale tapodaljsana za nonote. Renault Thalija stil.

Jaz Corolle verjetno ne bi vzel niti v razredu japoncev. Pa totalno spostujem brend. To, pa da nekdo tako intuziasticen za Corollo si pa tudi nikoli nebi moslil, da bom dozivel.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

Primerjaš novo in 1 leto staro vozilo. Kakšna je to primerjava? In meni se takoj postavlja vprašanje, zakaj hudiča nekdo prodaja 1-2 leto star avto, ki je superduper? Testno vozilo ali ima kakšno skrito napako?


Kaj je narobe s primerjavo? Avtomobila sta po ceni primerljiva, po funkciji podobna.

To, zakaj nekdo prodaja 1-2 leti star avto smo pa že parkrat obdelali. Vprašanje je, zakaj ne bi prodajal avta po 1-2 letih? Kaj je tako nenavadnega pri tem?

Narobe je to, da pri ceni na dobljeno primerjaš lahko le obe novi vozili.
Ja, prodaja po 1 letu je meni izjemno nenavadna. Kdo pri zdravi pameti bo prodajal top, brezhiben avto, ki ga je ravno nabavil?
Jaz takoj pomislim na neko tehnično napako, zaradi katere se poskuša znebiti avta.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

energetik je izjavil:

To je gotovo napaka, 190Nm ima samo ICE. Poleg tega kaj točno ima veze navor na gredi mašine, če zraven ne veš skupnega prestavnega razmerja? Nima popolnoma nobenega pomena, poganja te navor na kolesih.

Primerjaš novo in 1 leto staro vozilo. Kakšna je to primerjava? In meni se takoj postavlja vprašanje, zakaj hudiča nekdo prodaja 1-2 leto star avto, ki je superduper? Testno vozilo ali ima kakšno skrito napako?


Koliko Nm pa ima? Na dolgih turah verjetno redko kaj vec kot pa ke bencinski agregat. Verjetno je elektromotor bolj popravek za ekonomijo. Prestavno razmerje pri dsgju ni nek problem. Je dosti hiter in ima dovolj brzin. Navor pa je zelo zelo vazen. Me prav cudi, da to ni jasno.

Primerjave nisem dal jaz. Samo v temi sem dodal, da bomo mi vzeli Passata. Potem pa je prisla nekako v vprasanje tale Toyotica za nonote. :) Tudi to je menda jasno, da je tale tapodaljsana za nonote. Renault Thalija stil.

Jaz Corolle verjetno ne bi vzel niti v razredu japoncev. Pa totalno spostujem brend. To, pa da nekdo tako intuziasticen za Corollo si pa tudi nikoli nebi moslil, da bom dozivel.
Ti nimaš kaj dosti pojma o pretvornikih navora in moči. Max navor pove zelo malo. Sploh če ga podajaš na gredi motorja. Kot že rečeno pospešek daje navor na kolesih. In e-cvt lahko tja spravi max, kadar hočeš, brez šaltanja, samo z nadzorom močnostne elektronike, celo brez vrtenja ICE, ko speljuješ na klancu, saj ima elektromotor še večji navor kot ICE in to praktično pri vseh obratih.

Z omembo Thalie si pa pokazal svoje nepoznavanje in predsodke.

GR2 ::

Max navor je povsem merodajen podatek, če primerjaš različne motorje enakega tipa. Pač 300Nm je pri enem turbobencinarju toliko več kot 200Nm tudi na kolesih.
Za dizle je enkrat eden na ST pravil, da tistih 320Nm ni primerljivih s turbobencinarjem, ampak kaj pa vem, kar sem vozil malega 2.0 TDI se po navoru kar lepo primerja z 1.6T 300Nm. Mogoče ne po celi krivulji obratov, ampak če ima kdo v prometu do 2.0 prostornine primerljivo prožnost z mojim, so to v glavnem samo 2.0 dizli.
300Nm drugače ni nekaj za hvalit, jaz rabim vsaj nekih 3100rpm, da je lepa odzivnost, pri mojem avtu so zadnje 3 prestave to minimalno 90/110/130. Povečini imam na levem pasu AC kar v 5., da ne zaostajam za ostalim prometom. Pa ima malokdo 200KM kot jaz, ampak kakor jih veliko blokira levi pas s podhranjenimi atmosferci in zapovrh še prelahko nogo, jih vsaj toliko kar lepo gre in jih na pospeševanjih 130-160 nič ne čakam, verjetno vsi 2.0 dizli. Kakorkoli, jaz sem s svojim zadovoljen dokler se ne bo dalo dobit vsaj 300Nm elektromotorja za 15kEUR, dizlaši pa itak vsi tripajo na lepo ropotajoč zvok pri vožnji pri majhni hitrosti in da delajo črne dimne zavese pri vključevanju na glavno cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

J.McLane ::

Max navor ima smisel pri n-stopenjskih ročnih menjalnikih, kjer ti velik navor pomaga, da ni treba za vsak drek šaltat. Pri e-cvt menjalniku ti drži obrate motorja kjer hoče ne glede na spremembo hitrosti, tistim s predsodki je to sicer blazno moteče. Stara navada je železna srajca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Si dam jajca odrezat, če ima katerkoli ice avto pri normalni vožnji v povprečju nižje obrate kot hibridi, vključno z vožnjo po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Vsak s CVT menjalnikom. Jaz se 50km/h vozim pri 800 do 900 obratov, 120 je pa pri 2200 obratov - motor 1.6 s 114KM, ker CVT za vse ostalo poskrbi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Prestavno razmerje pri dsgju ni nek problem. Je dosti hiter in ima dovolj brzin. Navor pa je zelo zelo vazen. Me prav cudi, da to ni jasno.


Navor...manjko ali pa presezek pri avtomatiku ni neka grozna zadeva, ker ti menjalnik uravnava, kdaj bo menjal brzine. Stvar je v proper AVT menjalnikih res dodelana. Pri CVT je to reseno se toliko bolje, ker proba drzati motor vedno v obmocju max navora.
Je pa navor dejansko precenjen v teh pogovornih debatah, ker predstavlja zgolj instanten sunek v hrbet in lezerno prestavljanje, ce si na rocnem menjalniku. No pa ce kdo prikolice vlece bo tud stelo ;)

Glede navora pri bencinarju in dizlu, ki ga ima ob isti konjenici seveda vec, pa je vazno na katerih obratih se zacne in do kje ter kako ga drzi. Navaden turbo diesel bo kot je znano z navorom sunil v hrbet, ko ga pohodis, pol ga pa pri 3K rpm ali se prej zmanjka. Ce se naucis delat z rocnim menjalnikom, da to izkoriscas zna bit cist ok voznja. BiTurbo diesel pa za temi 3K obrati se zmeraj drzi svojo proznost skoraj kot turbobencinar (moj do 5.5K rpm)...se pa seveda zavrti manj kot bencinar ki gre do 6.5Krpm in obrati motorja z navorom predstavjajo moc, ta pa hitrost.

Imama Turbobencinarja z 265KM/500NM (rocni) in dizlaca BiTdi 300/550NM (avtomatik), pa je voznja z bencinarjem dosti bolj zabavna. Predvem rev matching in priganjanje v obrate.

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Pri CVT je to reseno se toliko bolje, ker proba drzati motor vedno v obmocju max navora.


Samo pri pospeševanju, potem, ko dosežeš željeno hitrost, pa spusti obrate. Pri normalni vožnji ga zaradi tega spravim med 5 in 6 litrov porabe na 100km. po avtocesti pa ne gre pod 7. JSe vseeno pozna, da je samo 1.6 motor.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Ja sej je kul za porabo in tudi za lezerno voznjo, samo nimas pa obcutka da si v avtu, ko si obcasno zazelis nekaj dinamike cez ovinke.

Ma jebes porabo liter gor ali dol...avto imas da v njem uzivas. Eni tako da poslusajo muzko in se igrajo z asistencnimi sitemi, eni pa radi kdaj cez ovinke na regionalkah ali pa se raje stranskih malo pritisnemo seveda znotraj omejitev, kar je tudi s 4x4 tezko doseci :D

Avto kot je Corola je res zelo dodelan stroj in mi je resnicno vsec, ji pa manjka en dober GRNM upgrade. Tudi Levorg mi je bil z 2.0 turbo motorjem, ki se v EU ni prodajal noro hud, sploh ker na avto brez 4x4 ne grem vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Ja sej je kul za porabo in tudi za lezerno voznjo, samo nimas pa obcutka da si v avtu, ko si obcasno zazelis nekaj dinamike cez ovinke.

Ma jebes porabo liter gor ali dol...avto imas da v njem uzivas. Eni tako da poslusajo muzko in se igrajo z asistencnimi sitemi, eni pa radi kdaj cez ovinke na regionalkah ali pa se raje stranskih malo pritisnemo seveda znotraj omejitev, kar je tudi s 4x4 tezko doseci :D


Si že peljal kdaj CVT-ja?
Ko si zaželim dinamike skozi ovinke, prestavim v L (avto ima opcije D-drive, N-nevtralno, R-rikverc in P-park, ter dodatno L(to imajo pri tem modelu samo 1.6, ker imajo premalo moči)). V tem načinu vrže motor obrate na najvišji navor ali na najvišjo moč, če si prebil obrate za najvišji navor in jih tam stalno drži (pod to ne pade, če res ne spustiš pedala za gas pa se začneš ustavljat)), voziš se lahko pa tudi 5km/h pri 3600 obratih (najvišji navor) po kakih skalnatih kolovozih v klanec. In takrat greš skozi ovinke zelo "dinamično". Majo marsikateri dost močnejši avtomobili kr problem prehitet. Sprobano večkrat, sploh na kakih hribovskih ovinakstih cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Posteno! Nisem ga peljal sem bil pa peljan, pa me v dinamiki, ki bi jo pricakoval ni preprical.

Pa kot sem rekel, morda nisem glih primeren za to debato, ker zame je AI prevec butasta in tudi na avtomatiku, ko se grem te stose prestavljam na roko. Ja cuden sem pa kaj pol :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

energetik ::

Buggy je izjavil:

Ja sej je kul za porabo in tudi za lezerno voznjo, samo nimas pa obcutka da si v avtu, ko si obcasno zazelis nekaj dinamike cez ovinke.

Ma jebes porabo liter gor ali dol...avto imas da v njem uzivas. Eni tako da poslusajo muzko in se igrajo z asistencnimi sitemi, eni pa radi kdaj cez ovinke na regionalkah ali pa se raje stranskih malo pritisnemo seveda znotraj omejitev, kar je tudi s 4x4 tezko doseci :D
Ja lej, eni uživate pri teranju skozi ovinke, drugi pač uživamo v vožnji brez vsakega cukanja, v tišini pri mestni gneči, brez kakršnegakoli šaltanja.
Pa sem pred 20 leti mislil drugače, takrat sem hotel ročni menjalnik pa konec. Zdaj se mi je šaltanje in sklopka dobesedno zagabilo. Je pa res, da takrat sem se vozil le na kakšen vikend izlet, zdaj vsak dan na šiht po predmestju in mestu. Še najraje bi videl self-driving, ampak tudi z avtomatikom z radarjem, ki deluje od 0km/h naprej, bom zadovoljen. Dejansko samo še malce popravljaš volan.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Posteno! Nisem ga peljal sem bil pa peljan, pa me v dinamiki, ki bi jo pricakoval ni preprical.

Pa kot sem rekel, morda nisem glih primeren za to debato, ker zame je AI prevec butasta in tudi na avtomatiku, ko se grem te stose prestavljam na roko. Ja cuden sem pa kaj pol :D


CVT menjalniki (vsaj subarujevi - enako je delal tudi subarujev navaden avtomatski menjalnik)) se na vsakih 100 prestavljanj "učijo" šaltat glede na tvoj trenutni stil vožnje. Zelo hitro ga lahko zelo zamoriš, če stalno voziš defenzivno in s počasnim speljevanjem in potem tudi menjalnik tako deluje, ker se stalno prilagaja tebi. Če ga pa goniš, se pa tudi tako potem odziva in šalta dost hitreje. Potem se tudi na porabi dost pozna, ampak avto postane dovolj dinamičen tudi za kak orenk podvig na kaki gorski cesti. Čeprav mu v kake dolge klance še vedno malo manjka konjev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

Ja lej, eni uživate pri teranju skozi ovinke, drugi pač uživamo v vožnji brez vsakega cukanja, v tišini pri mestni gneči, brez kakršnegakoli šaltanja.
Pa sem pred 20 leti mislil drugače, takrat sem hotel ročni menjalnik pa konec. Zdaj se mi je šaltanje in sklopka dobesedno zagabilo. Je pa res, da takrat sem se vozil le na kakšen vikend izlet, zdaj vsak dan na šiht po predmestju in mestu.


Sej ti dam prav tstr. Moja zena avta ne more prehvalit! To tud nekaj steje. Sam meni pa vseen nekaj manjka...tista povezava z avtom, kaj pa vem kako bi to reku. Sej ne recem, da vecinma tudi jaz na siht vozim v avtomatik modu...sam prstki pa vseen zasrbijo na momente, sej bo boljs :P

Dq500 pa predvidevam da tudi ostali DSG-ji se tudi ucijo tvoje voznje in se znajo tudi ulenit, ko avto vozi zena lezerno. To je dost znana stvar.

Mike_Rotch ::

To je gotovo napaka, 190Nm ima samo ICE. Poleg tega kaj točno ima veze navor na gredi mašine, če zraven ne veš skupnega prestavnega razmerja? Nima popolnoma nobenega pomena, poganja te navor na kolesih.


Najbolj elegantno je, da primerjaš zmogljivosti, pa ni nobenega ugibanja.

Tukaj je direktna primerjava zahojenega volkswagnovega traktorja z zanič menjalnikom in hi-tech corolle z magičnim CVT.

https://zeperfs.com/en/duel8097-7926.htm

Btw, splača se pogledati tudi zavorno pot.

Narobe je to, da pri ceni na dobljeno primerjaš lahko le obe novi vozili.


Zakaj je to narobe? Jaz, ko kupujem avto, gledam nove in rabljene. Se je že zgodilo, da sem izbiral med novim in cca. 7 let starim, pa sem na koncu izbral rabljenega.


Ja, prodaja po 1 letu je meni izjemno nenavadna. Kdo pri zdravi pameti bo prodajal top, brezhiben avto, ki ga je ravno nabavil?
Jaz takoj pomislim na neko tehnično napako, zaradi katere se poskuša znebiti avta.


Tehnična napaka pri avtomobilu v garanciji ni ravno dober razlog za prodajo. Če nameravaš avto imeti dlje časa, ga je veliko bolj smiselno popraviti v garancijskem roku, izguba vrednosti je v tem času precejšnja.

Razlogov je lahko veliko. Od tega, da se ti spremenijo potrebe do tega, da se avtomobila enostavno naveličaš ali si želiš drugega. Jaz sem enkrat prodal malo več kot leto star avto, ker sem dobil otroka in v športnem kupeju z 2 vrati pač ni prostora za voziček in sedež. Sicer menjam avte relativno pogosto, mislim, da še nisem imel nobenega več kot 3 leta. Definitivno takšno početje ni racionalno iz ekonomskega vidika, ampak jebiga, vsak ima kak brezvezen hobi.

Precej teh 1-2 leti starih avtomobilov je tudi t.i. jahreswagenov. Zaposleni v fabrikah dobijo solidne popuste na avto in možnost nakupa novega vsako leto ali 2. Če vsako leto dobiš nov avto in pri tem mogoče celo zaslužiš kak euro, se mi zdi to precej smiselno početje.

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

Ti nimaš kaj dosti pojma o pretvornikih navora in moči. Max navor pove zelo malo. Sploh če ga podajaš na gredi motorja. Kot že rečeno pospešek daje navor na kolesih. In e-cvt lahko tja spravi max, kadar hočeš, brez šaltanja, samo z nadzorom močnostne elektronike, celo brez vrtenja ICE, ko speljuješ na klancu, saj ima elektromotor še večji navor kot ICE in to praktično pri vseh obratih.

Z omembo Thalie si pa pokazal svoje nepoznavanje in predsodke.


Passat, ceprav je ogromen menda pospesi hitreje do 100km/h. In se to je verjetno, ko je Toyotina baterija polna, kar pomeni redko, ce ne dirkas po mestu. Vec o navoru ni treba povedati, ker to je koncna karakteristika. Lahko filozofiras zakaj mislis, da je Corolla bolj sportna, ampak, ce je na koncu pocasnejsa, potem je zadeva zakljucena. Kot drugo pa ima 4motion v ovinkih se vecjo prednost, kakor tudi na snegu, se vozi bolj suvereno itn. To vem, ker sem dejansko preizkusal.

Thalia je ista filozofija. Avto za puncke podaljsas in dobisa avto za nonote. Samo poglej kdo jih vecinoma vozi. Enako smotan mi je podaljsan Golf, podaljsan Megane itn. Sicer se strinjam, da so racionalni nakup, ampak kaj pa vem, meh... :8)

pi pawr ::

Thalia je meh, če tako misliš.

Golf 7 karavan GTD je pa pošteno hud 8-) In uporaben.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

energetik je izjavil:

Ti nimaš kaj dosti pojma o pretvornikih navora in moči. Max navor pove zelo malo. Sploh če ga podajaš na gredi motorja. Kot že rečeno pospešek daje navor na kolesih. In e-cvt lahko tja spravi max, kadar hočeš, brez šaltanja, samo z nadzorom močnostne elektronike, celo brez vrtenja ICE, ko speljuješ na klancu, saj ima elektromotor še večji navor kot ICE in to praktično pri vseh obratih.

Z omembo Thalie si pa pokazal svoje nepoznavanje in predsodke.


Passat, ceprav je ogromen menda pospesi hitreje do 100km/h. In se to je verjetno, ko je Toyotina baterija polna, kar pomeni redko, ce ne dirkas po mestu. Vec o navoru ni treba povedati, ker to je koncna karakteristika. Lahko filozofiras zakaj mislis, da je Corolla bolj sportna, ampak, ce je na koncu pocasnejsa, potem je zadeva zakljucena. Kot drugo pa ima 4motion v ovinkih se vecjo prednost, kakor tudi na snegu, se vozi bolj suvereno itn. To vem, ker sem dejansko preizkusal.

Thalia je ista filozofija. Avto za puncke podaljsas in dobisa avto za nonote. Samo poglej kdo jih vecinoma vozi. Enako smotan mi je podaljsan Golf, podaljsan Megane itn. Sicer se strinjam, da so racionalni nakup, ampak kaj pa vem, meh... :8)
A daj no nehaj primerjat Thalio in Corollo TS :))
Thalia je imela res dobesedno prišvasan velik zadek na Cliota, medtem ko je Corolla TS na drugem podvozju kot kratka verzija.

O Toyotini bateriji pa tudi nabijaš. Vedno je dosti polna, razen če ne goniš Corolle na meji zmogljivosti brez prestanka. Zato poskrbi HSD, če si baterijo pri prejšnjem pospeševanju delno izpraznil, bo ICE v nadaljevanje delal z večjo močjo in jo dofilal nazaj. In še enkrat, 1.8 Corolle ne nabaviš, da boš z njo delal vsak dan 200km s 160km/h ali pa šel na Nordschleife. Gre za odličen družinski avto za na dopust ko nastaviš radar na 130km/h in za vsakodnevni commute v mestni in primestni konici, kjer te vozi praktično sam in v tišini brez cukanja.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Corolla ima 8,0 do 100, če ti je do tega. Če ti ni, in je pomembnejša poraba, imaš pač 11 al kolk že, ampak potem gre poraba lahko tudi pod 4.
Passatov niti Nemci več ne kupujejo.

m0LN4r ::

Passatov niti Nemci več ne kupujejo.
Ampak razne Corolle pa se manj
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

Dacia sandero je najbolj prodajan avto. Prehitel celo golfa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Dacia sandero je najbolj prodajan avto. Prehitel celo golfa.

kar ni nič šokantnega. Recesija se bliza, folk pa tut ugotavlja, da ne rabi avta za 20-30 čukov, da se voz okol.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Dacia sandero je najbolj prodajan avto. Prehitel celo golfa.

kar ni nič šokantnega. Recesija se bliza, folk pa tut ugotavlja, da ne rabi avta za 20-30 čukov, da se voz okol.


Jaz se še kar držim tega da kupujem avto z eno ali dvomesečnim zaslužkom. Pol pa ene 2 do 3 leta vozim in prodam naprej. Za kaj več se ne splača.

Novega si bom mogoče enkrat kupil, če naredijo avto po moji želji. Trenutno gredo v tej smeri. Bomo videli prihodnje leto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

XyNOBvxWVJ ::

Jah, mate eni fajn, eni pa nimamo, da tak fajn zaslužite, eni moramo za enga bednega električarja dajat nekaj mesecev skupaj.

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Dacia sandero je najbolj prodajan avto. Prehitel celo golfa.


Ker je golf postal prevec fancy in drag, dacia pa golf ki je to nekoč bil, enostaven in poceni za vzdrzevat.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Jah, mate eni fajn, eni pa nimamo, da tak fajn zaslužite, eni moramo za enga bednega električarja dajat nekaj mesecev skupaj.


Službe imajo vrata odprte v obe smeri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

XyNOBvxWVJ ::

Možno.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Če nisi plačan toliko kot misliš, da bi moral biti, zamenjaj službo ali pa naredi kaj, da boš plačan dobro.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

XyNOBvxWVJ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če nisi plačan toliko kot misliš, da bi moral biti, zamenjaj službo ali pa naredi kaj, da boš plačan dobro.

Ja, imaš prav.

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Novega si bom mogoče enkrat kupil, če naredijo avto po moji želji. Trenutno gredo v tej smeri. Bomo videli prihodnje leto.

Solterra?

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa tisti subaru outback, s katerim si se hvalil?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Outbacka ima žena. Jaz si želim manjši avto, pa orenk dvignjen od tal.

Ahim, elektro avto odpade. Mogoče nekoč, ampak trenutno imam še vedno raje hlape, kot ...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
13 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369095 (20519) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12317907 (14442) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143722 (33793) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324763 (16013) Superboyy

Več podobnih tem