» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
5 / 17
»»

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

30 let starih VWjev je za tisockrat vec, kot toyot. 30 let staro toyoto dobis samo se na odpadu za rezervne dele.


Če bi se v evropi pred 30 leti prodalo toliko toyot, kot se je VW-jev, bi po moje videl, da so to približno enako gnila jajca.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

cordoba je izjavil:

Aja, moti me tudi, da ima precej majhen tank, 42 litrov. Škoda mislim da ima 50l...

Octavia ima 45.

Aston_11 ::

Pri novejših modelih je razlika v volumnu rezervarja glede na motor.

Gambino ::

Tako hroščatega SWja ne dobiš nikjer. Čista blamaža za VW.

LINK

Tudi z materiali so v modelu zelo šparali.

LINK

Res pohvalno za VW!

WizzardOfOZ ::

VW je že dolgo nateg kupcev. Pa ni edini, oziroma so ti nategovalci danes kar pri vseh znamkah.
Tesla 3 je sestavljena na nivoju jugota (če vržeš mačka notri in ponoči ne pobegne, dobro dihta). Plastika je kot iz leta 1975 v prvi stoenki, stalno škripa, na otip je podobna in na splošno nekvalitetno narejen avto. ampak ljudje to kupujejo, pa VW tudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Motion ::

WizzardOfOZ je izjavil:

VW je že dolgo nateg kupcev. Pa ni edini, oziroma so ti nategovalci danes kar pri vseh znamkah.
Tesla 3 je sestavljena na nivoju jugota (če vržeš mačka notri in ponoči ne pobegne, dobro dihta). Plastika je kot iz leta 1975 v prvi stoenki, stalno škripa, na otip je podobna in na splošno nekvalitetno narejen avto. ampak ljudje to kupujejo, pa VW tudi.

Nebi rekel da glih dolgo. Golf 7 in 7.5 mata kabino kvalitetno.

WizzardOfOZ ::

:))
kr tolaži se.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

:))
kr tolaži se.


Ej ne vem :) jst sm zadovoljen 🤣
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Tudi jaz s subarujem. Samo to ne pomeni, da je vse kvalitetno. Ni poanta v tem ali sva ti in jaz zadovoljna, ampak ali bodo komponente, ki so jih vgradili v te novejše modele, zdržale toliko časa, kot so recimo komponente, ko še niso šparali, ampak so delali kvalitetno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matobeli ::

Sej vemo kako se danes avto delajo. Za tistih 10let je dobro, v tem času nardiš 200-300kkm, pol pa začnejo zadeve odpovedovati.

Mehaniko že menjaš ko je izrabljena, ampak pri količini elektronike v modernih avtih bo to kritična zadeva, računalniki in senzorji pa so ponavad dragi ko pes, če je treba pašejo sam OEM, potem pa popravljaj staro kanto z original deli.

Moderna elektronika že tako redko zdrži več kot 10let, če jo daš pa v razmere v katerih deluje avto (visoki razponi vlage, temperature, tresljaji, vdor vode...) pa pač crkne, velikokrat celo prej.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Sej vemo kako se danes avto delajo. Za tistih 10let je dobro, v tem času nardiš 200-300kkm, pol pa začnejo zadeve odpovedovati.

Mehaniko že menjaš ko je izrabljena, ampak pri količini elektronike v modernih avtih bo to kritična zadeva, računalniki in senzorji pa so ponavad dragi ko pes, če je treba pašejo sam OEM, potem pa popravljaj staro kanto z original deli.

Moderna elektronika že tako redko zdrži več kot 10let, če jo daš pa v razmere v katerih deluje avto (visoki razponi vlage, temperature, tresljaji, vdor vode...) pa pač crkne, velikokrat celo prej.


Joj daj nehaj že. Najbolj se pizdite ravno tisti ki vozite 15 let stare gare :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Ja, tam na drugi temi vidimo, da je elektronika zadnji in najmanjši problem, ki ga ima še ne 15 let star passat.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ja, tam na drugi temi vidimo, da je elektronika zadnji in najmanjši problem, ki ga ima še ne 15 let star passat.


VW je najboljši :)

Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

Raptor F16 je izjavil:

15 let stare gare :)


pff. trenutno vozim 20let stare gare.

Bistveno večji avto od gnojfa, poraba v € ravno 1€ višja, kvari se ne, kaskota ne rabi. Klima še vedno piha mrzlo, števc ni k novoletna jelka...

Za ceno golfa bi mojo kanto lahko vsak novlet zapeljal v jark, pa bi blo cnej.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

15 let stare gare :)


pff. trenutno vozim 20let stare gare.

Bistveno večji avto od gnojfa, poraba v € ravno 1€ višja, kvari se ne, kaskota ne rabi. Klima še vedno piha mrzlo, števc ni k novoletna jelka...

Za ceno golfa bi mojo kanto lahko vsak novlet zapeljal v jark, pa bi blo cnej.


:)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Gambino ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, tam na drugi temi vidimo, da je elektronika zadnji in najmanjši problem, ki ga ima še ne 15 let star passat.


VW je najboljši :)




Jetaaa LINK

clix ::

Tudi sam ravno kupujem karavana takega ranga.
Gledam samo osnovne bencinarje, ne rabim več.

Pri octaviji me moti, da 1.0 TSI ne dobiš z avtomatskim menjalnikom. Pa na testni vožnji se mi je iz več kromiranih delov po armaturki in vratih bleščalo...
Bilo je sicer poldne, samo tega še nisem opazil pri nobenem drugem avtu. Vožnja je bila sicer zelo udobna, se mi zdi da lepo pobira slovenske luknje v cesti.

Pri focusu, pa pri connected opremi z 1.0 ecoboostom, ne moreš dobiti radarskega tempomata. Pa malenkost je dražji kot octavija.

Mi je pa vedno bolj zanimiva corolla 1.8 hybrid. V živo zgleda bolje kot na slikah. Na zvok motorja z CVTjem se je verjetno sicer treba navaditi. Lahko kakšen lastnik tega avtomobila sporoči porabo na avtocesti pri 140? Ugibam, da je pri taki vožnji bolj požrešna kot octavija 1.0 tsi? Na testni vožnji še nisem bil.

Raptor F16 ::

clix je izjavil:

Tudi sam ravno kupujem karavana takega ranga.
Gledam samo osnovne bencinarje, ne rabim več.

Pri octaviji me moti, da 1.0 TSI ne dobiš z avtomatskim menjalnikom. Pa na testni vožnji se mi je iz več kromiranih delov po armaturki in vratih bleščalo...
Bilo je sicer poldne, samo tega še nisem opazil pri nobenem drugem avtu. Vožnja je bila sicer zelo udobna, se mi zdi da lepo pobira slovenske luknje v cesti.

Pri focusu, pa pri connected opremi z 1.0 ecoboostom, ne moreš dobiti radarskega tempomata. Pa malenkost je dražji kot octavija.

Mi je pa vedno bolj zanimiva corolla 1.8 hybrid. V živo zgleda bolje kot na slikah. Na zvok motorja z CVTjem se je verjetno sicer treba navaditi. Lahko kakšen lastnik tega avtomobila sporoči porabo na avtocesti pri 140? Ugibam, da je pri taki vožnji bolj požrešna kot octavija 1.0 tsi? Na testni vožnji še nisem bil.


Pojdi golfa varianta pogledat če te že avtomatik mika :)

Poglej če je kaka dobra akcija kje.

Te cenejše znamke niso več tako poceni ko si zaželiš kaj več od opreme :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::


Mi je pa vedno bolj zanimiva corolla 1.8 hybrid. V živo zgleda bolje kot na slikah. Na zvok motorja z CVTjem se je verjetno sicer treba navaditi. Lahko kakšen lastnik tega avtomobila sporoči porabo na avtocesti pri 140? Ugibam, da je pri taki vožnji bolj požrešna kot octavija 1.0 tsi? Na testni vožnji še nisem bil.



Pri 140 sta tu nekje, pri manj pa 1,8 itak zmaga. Skupno povprečje bo imel hibrid debelo manjše. Še moj 2,0 ga ima, pa imamo doma tudi 1,0 turbaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Wingman ::

Pri 120 je 5.5 ali manj, pri 140 ne verjamem da gre čez 7, dejansko mi kuri mešano vožnjo pod 5, pa nisem skozi prvi v koloni

cordoba ::

Jst sem imel na testu 1.8 in 2.0. Sam bi vzel 2.0 toyoto, ampak tudi 1.8 ni svoh. Clix, če boš vzel luno ali tero, potem lahko gledaš eko kredit. Sam bi vzel style, ki prekorači izpuste za ta kredit.
Jst sem se pomoje kar za toyoto odločil, sicer pa probat moram še hyundai i30 karavana.

Utk ::

Kot berem na internetih, pri octaviji imaš celo proceduro preden res spelješ. Najprej jo vžgeš, na gumb, če imaš opremo, potem je baje nujno ugasnit start-stop, ker itak dela slabo. To narediš preko touchscreena, seveda ne na en dotik. Potem si moraš ponovno nastavit lane assist, hud, drive mode, baje celo klimo, ker si tričetrt stvari ne zapomne od zadnjič. Če imaš srečo in imaš opozorilo za mrtvi kot, in imaš malo manj sreče in ti itak ne dela pravilno, si je dobro še to izklopit. Srednjo odprtino za ventilacijo nekateri priporočajo kar izklopit preko menija, ker se ne da usmerit tako, da ti ne bi pihala v roko. Če že imaš DSG, si pa morda itak želiš raje sam prestavljat.
To je pač "stanje tehnike". Zgleda da smo res vsi drugi čudni, ker se vsedemo v avto, vžgemo in odpeljemo...

blasfemik ::

Tebi res mora biti težko v življenju.

IL_DIAVOLO ::

Zakaj si človek kupuje nov avto, ce je potem se bolj zafrustriran kot je bil prej.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

start stop je ena taka odlična zadeva za gužvo in kolone. Jaz na mesec kake 3 litre bencina prišparam s tem sistemom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::

Toyotin HSD je še parkrat bolj odlična zadeva za gužvo in kolone.

krho ::

WizzardOfOZ je izjavil:

start stop je ena taka odlična zadeva za gužvo in kolone. Jaz na mesec kake 3 litre bencina prišparam s tem sistemom.

to je ena takšna neuporabna nebuloza, da boli glava.
Primer št.1. Zapeljem avto iz garaže na dvorišče, pohodim zavoro.. da se do avta primaje še žena/otrok. Kreten ugasne avto.
Primer št. 2. se pelješ.. počakaš na prehodu za pešce da se čez spravijo ljudje... kreten ugasne avto.
Pač avtomatik ne ve, kaj se dogaja.
Da maš to užgano in greš ob 15h domov po celovški to ti avto ugasne in zakurbla 50x za 2km
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

WizzardOfOZ ::

Ne, samo slaba elektronika. Meni namreč tega ne počne.
Se pa (vsaj na mojem avtu) vklaplja glede na to kako močno pohodim zavoro. Če stojim pred križiščem in držim zavoro samo da je avto ustavljen, se ne bo ugasnil, če pa močneje pritisnem zavoro, pa se ugasne. Tako da lahko to reguliram kdaj se bo ugasnil in kdaj ne.

energetik je izjavil:

Toyotin HSD je še parkrat bolj odlična zadeva za gužvo in kolone.

Za to kar toyota ponuja, je predvsem predrag.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne, samo slaba elektronika. Meni namreč tega ne počne.

Ja, najboljši SS je tist, ki ne dela. In vi plačujete za to.

Za to kar toyota ponuja, je predvsem predrag.

Ja, ker ima avtomatski menjalnik z lopaticami, pa jih nihče ne uporablja, ker avtomatika dela super, in ima SS za katerga nikomur na pamet na pade, da bi ga hotel izklopit, ker dela super.

Da maš to užgano in greš ob 15h domov po celovški to ti avto ugasne in zakurbla 50x za 2km

In zakaj bi bil to problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MadMicka ::

Jaz imam "start-off" izklopljen. Razen tega, da je zoprno, ti kvari mašino.

Utk ::

To je res. Za slabe avte je to slabo.

PacificBlue ::

Ni to tak slabo, kot eni mislite. Pri start stop sistemu imaš temu tudi prirejen starter, mocnejsi akumulator..Veliko bolj škodljivo je prehiter vžig hladne mašine, kot uporaba start stopa.
Jaz ga normalno uporabljam, lahko bi ga pa tudi izklopil.
I’m out.
:3

energetik ::

MadMicka je izjavil:

Jaz imam "start-off" izklopljen. Razen tega, da je zoprno, ti kvari mašino.
Ja, ker inženirji največjih proizvajalcev avtov so zanalašč naredili tak sistem, da kvari mašino. ;((

Mike_Rotch ::

Ne bi bilo prvič.

Utk ::

energetik je izjavil:

MadMicka je izjavil:

Jaz imam "start-off" izklopljen. Razen tega, da je zoprno, ti kvari mašino.
Ja, ker inženirji največjih proizvajalcev avtov so zanalašč naredili tak sistem, da kvari mašino. ;((

Ne. Oni so nalašč naredili sistem, ki prišpara 10g co2 na testu. Ostalo je posledica te odločitve. Poglej si kaj vse imajo drugače narejeno toyota zaradi pogostega ugašanja in prižiganja. Večina ostalih nima praktično nič od tega.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Kot berem na internetih, pri octaviji imaš celo proceduro preden res spelješ. Najprej jo vžgeš, na gumb, če imaš opremo, potem je baje nujno ugasnit start-stop, ker itak dela slabo. To narediš preko touchscreena, seveda ne na en dotik. Potem si moraš ponovno nastavit lane assist, hud, drive mode, baje celo klimo, ker si tričetrt stvari ne zapomne od zadnjič. Če imaš srečo in imaš opozorilo za mrtvi kot, in imaš malo manj sreče in ti itak ne dela pravilno, si je dobro še to izklopit. Srednjo odprtino za ventilacijo nekateri priporočajo kar izklopit preko menija, ker se ne da usmerit tako, da ti ne bi pihala v roko. Če že imaš DSG, si pa morda itak želiš raje sam prestavljat.
To je pač "stanje tehnike". Zgleda da smo res vsi drugi čudni, ker se vsedemo v avto, vžgemo in odpeljemo...
Meni je Windows start meni zamrznil, predvidevam, da zamrzne vsakemu vsak dan, je tko?

Da maš to užgano in greš ob 15h domov po celovški to ti avto ugasne in zakurbla 50x za 2km
V bistvu ti ne, je odvisno od marsicesa, recimo tmeperature olja, napetosti akumulatorja, zunanje temperature, jakosti delovanja gretja/klime, - jakosti zaviranja.
Sicer pa modernejse zadeve ze pri jadranju oz. ko spustis gas izklopijo marsikateri cilinder, pa sploh ne ves.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Meni je Windows start meni zamrznil, predvidevam, da zamrzne vsakemu vsak dan, je tko?

Če boš ti kupil golfa ali octavio, ti bojo vgradili nastavljanje srednjega ventilatorja?

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ne, samo slaba elektronika. Meni namreč tega ne počne.

Ja, najboljši SS je tist, ki ne dela. In vi plačujete za to.


Si napačnemu pisal? Jaz prišparam ene 3 litre bencina na mesec s SS.
Poanta pa je da imajo eni slabo elektroniko, pa se avto ugasne v vsakem primeru.

Utk je izjavil:

Za to kar toyota ponuja, je predvsem predrag.

Ja, ker ima avtomatski menjalnik z lopaticami, pa jih nihče ne uporablja, ker avtomatika dela super, in ima SS za katerga nikomur na pamet na pade, da bi ga hotel izklopit, ker dela super.


Meni CVT čisto dobro dela. In mi je bolj všeč, če imam izklopljeno "navidezno šaltanje", kot če menjalnik simulira neko šaltanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Si napačnemu pisal? Jaz prišparam ene 3 litre bencina na mesec s SS.

Pravemu sem napisal. Ti si napisal, da ti "tega" ne počne (ugaša na prehodu, pred garažo itd.). Zakaj ne bi tega počel? Bi pač prišparal 5 litrov namesto 3.

WizzardOfOZ ::

V bistvu vas večina vozit ne zna.

Zakaj bi pred prehodom ustavljal? Če vidiš ljudi pred prehodom zmanjšaš hitrost in se počasi približuješ prehodu in potegneš, ko gredo ljudje čez prehod. Ne rabiš se ustavit, samo zmanjšaš. In ker daš takrat nogo z gasa, ne porabi nič, torej manj, kot če se ugasne in se mora nazaj vžgat.

Zakaj bi se pa avto ugasnil, takoj ko se vsedem notri in se zapeljem 5 metrov, mi pa tudi ni jasno, saj je vendar mrzla mašina. Torej je nekaj narobe z elektroniko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: pi pawr ()

Utk ::

Zakaj bi zmanjšal hitrost, počakaš še 10 sekund več doma in greš pol na pot. Kakšni debilizmi...

Motion ::

Dokler avto ni ogret na delovno temperaturo (pa še ene par pogojev če prav vem) se start stop sploh ne aktivira. Tako da če se hladen avto sklaplja potem neki ne štima.

EDIT: Vsaj pri klasičnih ICE naj bi blo tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi zmanjšal hitrost, počakaš še 10 sekund več doma in greš pol na pot. Kakšni debilizmi...


Pred prehodom za pešce lahko tudi polno pohodiš, pa se greš carmageddon.

Motion je izjavil:

Dokler avto ni ogret na delovno temperaturo (pa še ene par pogojev če prav vem) se start stop sploh ne aktivira. Tako da če se hladen avto sklaplja potem neki ne štima.

EDIT: Vsaj pri klasičnih ICE naj bi blo tako.


Sej je tako, samo eni so pač pojedl polno skledo pameti, pa jim zdaj škodi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Wingman ::

Prednost ecvt je predvsem pri hitrem speljevanju z mesta, ker dsg je rabil več časa, da je dojel da hočeš hitro speljati, start-stop definitivno ne pomaga, ecvt pa pohodiš in ker spelje elektromotor je to takoj. Pri dsg sem ga moral dati v sport program pa izklopiti SS, če sem se hotel hitro vključiti. Za ostalo ne vidim neke hude razlike, razen bolj udobne vožnje brez vibracij motorja, ampak dsg je bil dizel. Meni se dsg ni zdel slab.

clix ::

Danes bil na testni vožnji corolle 1.8 hybrid.
Motorni sklop je pustil name pozitiven vtis. :). Speljevanje je res enako električnim avtomobilom, instant torque, tudi zelo smooth počasno speljevanje pri parkiranju, samo z spuščanjem zavore.
Z relativno lahkimi pritiski na stopalko za plin, obrati ostanejo pod 3k, tako da je lahko vožnja zelo umirjena in tiha. Če zahodiš, obrati narastejo na 5k-6k, kjer se motor bolj sliši v kabino, ampak full acceleration ne predstavlja velikega deleža celotne. Moči je bilo zame dovolj, avto je še vedno hitrejši od trenutnega 90KM hatchback dizla.
Vklapljanje in izklapljanje motorja je popolnoma neopazno, če ne spremljaš cagarja za obrate. Naredili smo slabih 250km, cca. polovica avtoceste, polovica regionalke. Na avtocesti tempomat na 130 ali pa 105 v tunelih, na splošno umirjena, družinska vožnja. Poraba po računalniku 5.2L/100km.
Zvočna izolacija na avtocesti bi morda bila lahko boljša.

En zame velik minus je, da v opremi Terra ni strešnih sank za prtljažnikl. Menda se posledično ne da namontirani nikakršnih strešnih prtljažnikov. Za family car je to NO GO, kar tako avto podraži za 2k€, kolikor je doplačila za opremo Luna, ki pa te sanke ima... +kovinjska barva in kljuka pa je 24k€. Naenkrat ni več tako zelo ugoden, sicer, če iščeš avto s podobno opremo - avtomatskim menjalnikom in radarskim tempomatom, cenejših alterhativ še vedno ni ravno na pretek. Tako sofisticiranih hibridov pa verjetno sploh ni. :)

energetik ::

Hvala za info. Ne morem verjet, da Terra nima strešnih nosilcev, potem to tudi zame odpade...
Luna je potem obvezna, seveda vse skupaj dražje... Med avtomatiki z radarjem je še vedno verjetno najcenejše vozilo, ampak potem je že vprašanje, ali ne grem raje gledat ročnega turbobencinarja za 18k. 5-6k tudi ni malo.

clix ::

Mnja, res bedasto.

Piše tudi v ceniku:
*Pri različici TERRA TS ni možna uporaba strešnih sistemov

energetik, kateri turbo bencinar za 18k pa je pri tebi v izboru?

Utk ::

Kupite si raje kljuko, stokrat bolj uporabno od strehe. Na streho še nikoli nisem ničesar dal, niti ne nameravam. Kljuka pa dostikrat prav pride.

Kripto mesi ::

Aja ce ti nisi dal, pa noben ne sme. Zdaj vidim od kod vleces take debilne izjave, ker mislis, da si ti cel svet. Kupi si ti rajsi pamet.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kitajci japonci imajo slabo zvocno izolacijo, to je normalno. Pa slabe zvocnike, pa brisalce pa take bedne evropske fore.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
5 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379707 (31131) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323837 (20372) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150754 (40825) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16329084 (20334) Superboyy

Več podobnih tem