Forum » Na cesti » Namerno hotel povzročiti nesrečo
Namerno hotel povzročiti nesrečo

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
Ogrožaš človeška življenja da bi dosegel svoj prav.
Nimaš nobene pravice.
Kaj dafuq delaš na levem pasu, če je na desni toliko prostora da te nekdo prehiti?
Vozim se v koloni vozil na prehitevalnem pasu, ki prehiteva kolono vozil na voznem pasu. Lahko bi peljal precej hitreje (znotraj omejitev) pa tega ne morem, ker je pred mano več drugih vozil. Še kaj

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Ni res. Če bi to držalo te nihče ne bi mogel prehiteti po desni.
Enako nesposoben si kot Borut. Namerno ogrožaš življenja da te ja nihče ne bi prehitel.
Enako nesposoben si kot Borut. Namerno ogrožaš življenja da te ja nihče ne bi prehitel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

hamez66 ::
vnetidebater je izjavil:
Fritz, zavedaj se da ti trdiš da je OP ravnal pravilno...torej je imel pravico ogrožati življenja in se namerno pozikušati zaleteti v Škodo in Sharana in Peugeota da bi dosegel svoj prav in izsilil svojo prednost?
Življenje je ogrožal voznik na desni. OP s svojo vožnjo ni ogrožal življenj, s svojo vožnjo je preprečil prometno nesrečo. Tisti na desni se v nobenem primeru ne bi mogel varno in po pravilih vključiti v promet brez vrivanja.
Če bi OP držal primerno varnostno razdaljo, bi se lahko normalno vključil - tako kot avtobus pred njim.
Ne, moral bi držati varnostno razdaljo, da bi imela lahko tako Škoda kot on po vključitvi še vedno dovolj varnostne razdalje, kar pa se iz videa vidi, da ni bilo mogoče. Tega mu ni bilo treba in ker ima vožnja po prednostni cesti prednost pred vključevanjem iz stranske (kar je razvidno iz znaka na cesti), odgovornost pade na voznika na desni.
Voznik na desni bi moral ustaviti. Ker tega ni storil, je OP moral zavirati, da je preprečil nesrečo.
OP bi ga lahko spustil, ni mu bilo pa treba spustiti. Škoda pa bi morala počakati. To je razlika.

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
Ja, Škoda ga ni opazila, ampak bi ga morala, ker se pri vključevanju na glavno cesto pogleda v ogledala in pogleda čez ramo v mrtvi kot, česar voznik Škode ni naredil.
OP bi lahko preprečil nesrečo, če bi do nje prišlo, pa je namerno ni. Še pospešil je, da bi Škodi zaprl pot. Voznik škode bi povzročil "nesrečo" po nesrečli, OP pa povsem namerno.
On je s pospešitvijo dal signal, da naj počaka.
Voznik škode se je po zakonu dolžan prepričati, da lahko naredi premik z vozilom tako, da nikogar ne ogroža. Vsa vozila na posnetku so si bila preblizu, da bi to lahko varno naredil. V takšnem primeru bi moral zavirati in počakati na možnost, ko je premik možno varno izpeljati.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Voznik na desni bi moral ustaviti. Ker tega ni storil, je OP moral zavirati, da je preprečil nesrečo.
OP ni zaviral da bi preprečil nesrečo temveč je zapeljal na levi pas in nadaljeval z vožnjo ter grozil Škodi z vožnjo preblizu Škode, da bi mu Škoda prepustila prednost.
OP je zaviral šele ko ni bilo več prostora na cesti da bi vozil vzporedno s Škodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

hamez66 ::
vnetidebater je izjavil:
Ja, Škoda ga ni opazila, ampak bi ga morala, ker se pri vključevanju na glavno cesto pogleda v ogledala in pogleda čez ramo v mrtvi kot, česar voznik Škode ni naredil.
OP bi lahko preprečil nesrečo, če bi do nje prišlo, pa je namerno ni. Še pospešil je, da bi Škodi zaprl pot. Voznik škode bi povzročil "nesrečo" po nesrečli, OP pa povsem namerno.
On je s pospešitvijo dal signal, da naj počaka.
OP ne bi povzročil nesreče, ker bi se Škoda zabila v njega, ne pa on v Škodo, in ker je prihajala Škoda iz neprednostne ceste na prednostno. Samo ti tega ne razumeš in tu nabijaš v 3 dni.

vnetidebater ::
Razumi da se Škoda ni zaletela v OPa. Bi pa se OP 5 sekund kasneje skoraj zaletel v Sharana, ker ni hotel prepusitit prednosti.

hamez66 ::
vnetidebater je izjavil:
Voznik na desni bi moral ustaviti. Ker tega ni storil, je OP moral zavirati, da je preprečil nesrečo.
OP ni zaviral da bi preprečil nesrečo temveč je zapeljal na levi pas in nadaljeval z vožnjo ter grozil Škodi z vožnjo preblizu Škode, da bi mu Škoda prepustila prednost.
OP je zaviral šele ko ni bilo več prostora na cesti da bi vozil vzporedno s Škodo.
OP je zaviral, da je preprečil prometno nesrečo. Ne vem kaj tebi ni jasno.

vnetidebater ::
OP ni zaviral celih 5 sekund po dogodku s Škodo.
OP je namerno ogrožal Sharana in Peugeota da bi zjebal Škodo.
V glavnem 3 wine že mam danes. dovolj bo.
OP je namerno ogrožal Sharana in Peugeota da bi zjebal Škodo.
V glavnem 3 wine že mam danes. dovolj bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
Ni res. Če bi to držalo te nihče ne bi mogel prehiteti po desni.
Enako nesposoben si kot Borut. Namerno ogrožaš življenja da te ja nihče ne bi prehitel.
Seveda nimaš prav. Na AC so hitrosti večje in so zato tudi varne razdalje večje. Dovolj velike, da bedaki, ki tega ne upoštevajo, lahko vozijo slalom med vozili ki držijo ustrezne varnostne razdalje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Slaloma ne bi bilo možno voziti če bi ti svojo počasno rit prestavil na desni pas, namesto da se zabetoniraš na prehitevalnega. Nato pa voziš s prekratko varnostno razdaljo da bi onemogočil prehitevanja.
Road rageaš.
Road rageaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

solatko ::
BorutO - Evo, klasičen primer voznika, ki poleg tega, da nima kulture, še zapre razdaljo do tistega spredaj, da ja nebi kakšen prišel pred njega. Kot sam praviš, si imel za seboj gužvo in v tekem primeru, se tistega z desne, spusti naprej tako, da malo povečaš varnostno razdaljo, da gre lahko še eno vozilo vmes, ti pa si jo, ko si ga zagledal, NAMERNO še skrajšal.
V primeru nesreče, bi bil sicer kriv on, ti pa nimaš pojma o tem, kako izgleda varna vožnja.
Sebičnost na cesti ni ravno zaželjena, potem pa še za 33%-ov prekoračena hitrost, kar pomeni kar nekaj denarja in točk, zato ti predlagam, da video pošlješ na policijo, da ti odmerijo zasluženo kazen.
Kako pričakuješ, da se bo obnašal v prometu tvoj otrok, če si sam tak kreten?
donvito - A si spet pameten in ne moreš, da me nebi omenjal v temi, kjer do sedaj ni mojega posta. Po tvoje je vožnja OP v redu, po moje je pa en tistih, ki na cesti nebi smeli upravljat 1,5+t težkega stroja.
shadeX - Res je v pravilih piše, da moraš varnostno razdaljo do tistega spredaj zmanjšat, če hoče kdo iz desnega pasu, ki se zaključuje, prit pred tebe. OP je po tvoje car, ker mu je pokazal svoje!
Likalnik - Si ti tudi tak? Tudi ti ne veš, da z zmanjšanjem hitrosti, narediš daljši prostor, v katerega se vključi tisti z desne, saj ni stal in ti ni potrebno ustavit, samo kretenom to ni jasno, zato pa so vsak dan zaprte ceste po SLO.
Skyfall - Na žalost so naši politiki sistem zadrga ukinili, saj pol Slovencev ne ve, kaj je to in kako se izvaja.
PacificBlue - Poglej si, kako so spustili avtobus, brez ustavljanja, se je samo lepo vključil med dve vozili, enako bi moral storiti OP pa ga je šel namerno zapirat!
hipertija - V prometu se pričakuje, da bodo udeleženci storili vse, da ne pride do nesreče, OP je počel vse, da bi do nesreče prišlo, ko je ustavil, ni razmišljal o tistih zadaj, prednosti pa zaradi tega ni mogel dati, to počno samo prometni analfabeti, ki mogoče znajo predpise na pamet (ko je za njih pomembno, saj jih je pri lovlenju storil kar nekaj) pa tudi ob ustavitvi bi moral dati vse štiri smerokaze pa tega ni storil.
hamez66 - Nesreče se ne preprečuje tako, da desnemu ne pustiš pred sebe, ko se mu zaključi pas in celo zaviješ na nasprotni pas, samo zato, da ne bo šel pred tebe. Videl ga je od vožnje skozi križišče in, če bi bil normalen voznik, nebi razdalje krajšal, temveč bi z malo lažjim pospeševanjem ustvaril dovolj prostora, da bi se desni lahko vključil, tako, kot so to naredili pred njim vozniku avtobusa. Če bi bil namesto Škode avtobus ali kamion, bi tudi OP neredil enako.
Fritz - In zato drugi bedaki raje ne držite varenostne razdalje, da se vam ne urivajo vmes, bravo, res odlični voziniki ste na S-T.
V primeru nesreče, bi bil sicer kriv on, ti pa nimaš pojma o tem, kako izgleda varna vožnja.
Sebičnost na cesti ni ravno zaželjena, potem pa še za 33%-ov prekoračena hitrost, kar pomeni kar nekaj denarja in točk, zato ti predlagam, da video pošlješ na policijo, da ti odmerijo zasluženo kazen.
Kako pričakuješ, da se bo obnašal v prometu tvoj otrok, če si sam tak kreten?
donvito - A si spet pameten in ne moreš, da me nebi omenjal v temi, kjer do sedaj ni mojega posta. Po tvoje je vožnja OP v redu, po moje je pa en tistih, ki na cesti nebi smeli upravljat 1,5+t težkega stroja.
shadeX - Res je v pravilih piše, da moraš varnostno razdaljo do tistega spredaj zmanjšat, če hoče kdo iz desnega pasu, ki se zaključuje, prit pred tebe. OP je po tvoje car, ker mu je pokazal svoje!
Likalnik - Si ti tudi tak? Tudi ti ne veš, da z zmanjšanjem hitrosti, narediš daljši prostor, v katerega se vključi tisti z desne, saj ni stal in ti ni potrebno ustavit, samo kretenom to ni jasno, zato pa so vsak dan zaprte ceste po SLO.
Skyfall - Na žalost so naši politiki sistem zadrga ukinili, saj pol Slovencev ne ve, kaj je to in kako se izvaja.
PacificBlue - Poglej si, kako so spustili avtobus, brez ustavljanja, se je samo lepo vključil med dve vozili, enako bi moral storiti OP pa ga je šel namerno zapirat!
hipertija - V prometu se pričakuje, da bodo udeleženci storili vse, da ne pride do nesreče, OP je počel vse, da bi do nesreče prišlo, ko je ustavil, ni razmišljal o tistih zadaj, prednosti pa zaradi tega ni mogel dati, to počno samo prometni analfabeti, ki mogoče znajo predpise na pamet (ko je za njih pomembno, saj jih je pri lovlenju storil kar nekaj) pa tudi ob ustavitvi bi moral dati vse štiri smerokaze pa tega ni storil.
hamez66 - Nesreče se ne preprečuje tako, da desnemu ne pustiš pred sebe, ko se mu zaključi pas in celo zaviješ na nasprotni pas, samo zato, da ne bo šel pred tebe. Videl ga je od vožnje skozi križišče in, če bi bil normalen voznik, nebi razdalje krajšal, temveč bi z malo lažjim pospeševanjem ustvaril dovolj prostora, da bi se desni lahko vključil, tako, kot so to naredili pred njim vozniku avtobusa. Če bi bil namesto Škode avtobus ali kamion, bi tudi OP neredil enako.
Fritz - In zato drugi bedaki raje ne držite varenostne razdalje, da se vam ne urivajo vmes, bravo, res odlični voziniki ste na S-T.
Delo krepa človeka

vnetidebater ::
Končno, Solatko!
Lepo te je videt spet na forumu.
Lepo te je videt spet na forumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

hamez66 ::
vnetidebater je izjavil:
V glavnem 3 wine že mam danes. dovolj bo.
Ja, pokazal si, da nimaš pojma o CPP, da si neumen in še otročji. Čestitam :)
Tudi jaz imam dovolj. Škoda, da takim tepcem, ki ne razumejo CPP, šenkajo izpit.

Superboyy ::

vnetidebater ::
vnetidebater je izjavil:
V glavnem 3 wine že mam danes. dovolj bo.
Ja, pokazal si, da nimaš pojma o CPP, da si neumen in še otročji. Čestitam :)
Tudi jaz imam dovolj. Škoda, da takim tepcem, ki ne razumejo CPP, šenkajo izpit.
Saj ti razumeš da sem že v prvem postu zapisal da je voznik Škode kriv za izsiljevanje? Za vse ostalo pa nesposoben, nekulturen OP?
eventyr - Sem bil izzvan!
Edino pravilno!
Napokaj si členke, danes bo še dolga. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
Slaloma ne bi bilo možno voziti če bi ti svojo počasno rit prestavil na desni pas, namesto da se zabetoniraš na prehitevalnega.
Haha, marsikaj mi lahko rečeš a da sem počasen pa res težko, četudi vozim defenzivno.
Verjetno se nikoli ne voziš po A1 med konicami, drugače ne bi trosil takšnih neumnosti. Jaz sem na levem pasu, ker bi šel naprej vendar ne morem zaradi vozil pred mano, desni pas pa se pelje še počasneje kot se peljem sam, gostota prometa pa je takšna, da sta oba pasova polna vozil.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Nekoč sem se vozil.
Me ni brigao en drek nič za tečne nesposobne živčneže. Pač držiš svojo varnostno razdaljo in naj živčneš prehiti če hoče in teži vozniku pred mano. I dont care.
kaj zdaj misliš da bom dirkal z njim in ga zapiral samo zato da bova.......istočasno prišla na cilj?
Fuck that. Živel bom do 100 leta, do tja je še dolga.
Me ni brigao en drek nič za tečne nesposobne živčneže. Pač držiš svojo varnostno razdaljo in naj živčneš prehiti če hoče in teži vozniku pred mano. I dont care.
kaj zdaj misliš da bom dirkal z njim in ga zapiral samo zato da bova.......istočasno prišla na cilj?
Fuck that. Živel bom do 100 leta, do tja je še dolga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

hamez66 ::
eventyr - Sem bil izzvan!
Jaz te nisem izzval. Obstajajo pravila, in sicer, da mora voznik, ki se vključuje na glavno cesto, počakati vsa vozila. Če pa rečeš, da bi OP lahko kulturno upočasnil in počakal Škodo, se ne motiš, ampak velja tudi za Škodo, da bi lahko kulturno počakala in se vključila za OPom. Eno je, kaj bi obadva lahko naredila, drugo je pa, kaj morata narediti. Voznik Škode ni imel pogojev za varno vključitev, zato bi moral počakati, da grejo vozila mimo.
Sej pravite, da ni bilo kolone. Potem tudi problema vključevanja ne bi bilo ane?
No res grem. Točno po tem križišču. Kot že mnogokrat do sedaj. In včasih moram počakati, včasih me kdo spusti, večinoma je pa vključitev preprosta, ker je semafor na glavni cesti velikokrat RDEČ in zato ni težav.

vnetidebater ::
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
On je s pospešitvijo dal signal, da naj počaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

Fritz ::
Fritz - In zato drugi bedaki raje ne držite varenostne razdalje, da se vam ne urivajo vmes, bravo, res odlični voziniki ste na S-T.
Redno držim varnostno razdaljo in to pravilo kršim samo in izključno zaradi bedakov, ki redno in vsak dan prehitevajo po desni in delajo zgago ter ogrožajo vse druge voznike.
Lepše bi bilo brez tega vendar pujsi razumejo samo pujsanje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Fritz - In zato drugi bedaki raje ne držite varenostne razdalje, da se vam ne urivajo vmes, bravo, res odlični voziniki ste na S-T.
Redno držim varnostno razdaljo in to pravilo kršim samo in izključno zaradi bedakov, ki redno in vsak dan prehitevajo po desni in delajo zgago ter ogrožajo vse druge voznike.
Lepše bi bilo brez tega vendar pujsi razumejo samo pujsanje.
Lepo da priznaš da namerno izzivaš nesrečo samo zato da bi dokazal svoj prav.
In točno to je počel tudi OP.
prav.točno.to.kar.ti.opisuješ.
Samo pač ni pospešil iz 100 na 120 km/h ampak iz 42 na 48 km/h.
stiiiiirajk.
Mislm sj Fritz in Hamez se lahko še naprej borita za svoj prav ampak do te točke dalje se bosta borila samo še tako kot opisuje Fritz...na silo, da vaju slučajno ne bi nihče prehitel. Da nimata prav smo že dokazali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

PacificBlue ::
vnetidebater je izjavil:
Povsem jasno je da je OP zaustavil šele ko mu je voznik nasproti vozečega Peugeota pripeljal toliko blizu da se je OP usral v hlače in zaustavil avto. Takrat ga je voznik Škode uspel prehiteti.
0:48 na njegovem videu.
Drugače bi sigurno vozila vzporedno do mosta.
Voznik Škode je skoraj 2x povzrocil nesreco, s tem da je OPa hkrati skoraj izrinil na nasprotni pas.
Vem kako nevarni so taki vozniki, kot je ta s Škodo, ker s takim manevrom lahk pride do hude pizdarije.
Da pa nekdo tukaj s foruma favorizira takega voznika je pa zelo, ne malo trčen in nima kaj iskati v cestnem prometu.
I’m out.
:3
:3

Fritz ::
Spet nabijaš. Če voziš na polni AC v koloni vozil na prehitevalnem pasu, ker je na voznem pasu počasnejša kolona (običajno tovornih) vozil, prav nikogar ne oviraš, saj nima kam razen, če se preriva in s tem ogroža vse ostale.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
PacificBlue je izjavil:
vnetidebater je izjavil:
Povsem jasno je da je OP zaustavil šele ko mu je voznik nasproti vozečega Peugeota pripeljal toliko blizu da se je OP usral v hlače in zaustavil avto. Takrat ga je voznik Škode uspel prehiteti.
0:48 na njegovem videu.
Drugače bi sigurno vozila vzporedno do mosta.
Voznik Škode je skoraj 2x povzrocil nesreco, s tem da je OPa hkrati skoraj izrinil na nasprotni pas.
Vem kako nevarni so taki vozniki, kot je ta s Škodo, ker s takim manevrom lahk pride do hude pizdarije.
Da pa nekdo tukaj s foruma favorizira takega voznika je pa zelo, ne malo trčen in nima kaj iskati v cestnem prometu.
nope.
Voznik škode je kriv samoza izsiljevanje, s čimer bi 1x povzročil nesrečo.
OP je vozil preblizu Peugeota, potem vzporedno s Škodo mimo Sharana, mimo modrega Peugeota, nato divjal za Škodo, vozil preblizu škode.

hamez66 ::
Škoda, da ne razumete CPPja. Res. "OP bi lahko kolega spustil". Ja. Pa ga ni. Do tega je imel pravico, medtem ko Škoda nima pravice izsiljevanja. 3 kratni zmagovalec je sicer že sam povedal, da je krivda pri tistemu na desni, tako da ni več dileme. Hvala zdej pa res grem.

vnetidebater ::
S tem, da ga ni spustil, čeprav je vedel da bo Škoda šla levo, ni ravnal po CPP.
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
krivda je deljena.
Ti si sam povedal, ko si ugotovil da je OP namerno pospešil.
Kaj pa bi voznika Škode kap? bi mu postalo slabo? Kaj pa če mu je kdo umrl in je bil hudo pod šokom? Je prav da je OP izsiljeval svojo prednost za vsako ceno? Vozil vzporedno s Škodo (because Fuck škoda!!!!), trobil, divjal, se šel osebno pizdit nanj.....
ljudje smo. In vi jasno kažete zakaj prihaja do sporov....v dogodkih ki bi se lahko mirno končali če bi vsaj eden ohranil razum.
Ampak OP ima prav, zato FUCK Škoda, Fuck Sharan, FUck blue Peugeot..OP mora doseži svoj prav!!!!
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
krivda je deljena.
Ti si sam povedal, ko si ugotovil da je OP namerno pospešil.
On je s pospešitvijo dal signal, da naj počaka.
Kaj pa bi voznika Škode kap? bi mu postalo slabo? Kaj pa če mu je kdo umrl in je bil hudo pod šokom? Je prav da je OP izsiljeval svojo prednost za vsako ceno? Vozil vzporedno s Škodo (because Fuck škoda!!!!), trobil, divjal, se šel osebno pizdit nanj.....
ljudje smo. In vi jasno kažete zakaj prihaja do sporov....v dogodkih ki bi se lahko mirno končali če bi vsaj eden ohranil razum.
Ampak OP ima prav, zato FUCK Škoda, Fuck Sharan, FUck blue Peugeot..OP mora doseži svoj prav!!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

49106 ::
Sej ni problem, da ga ni spustil, ampak ker je pospešil, da bi mu preprečil vključitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
S tem, da ga ni spustil, čeprav je vedel da bo Škoda šla levo, ni ravnal po CPP.
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
krivda je deljena.
Ni, ker sta prednost in odvzem le te jasno definirana, skrb za varen, umirjen in nemoten potek prometa pa ne.
Saj jaz tudi skrbim za varen, umirjen in nemoten potek prometa, ko onemogočim kakšnega divjaka in ta zvisi med tovornimi vozili na voznem pasu in vsaj nekaj časa s svojim slalomom ne ogroža drugih udeležencev v prometu

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

vnetidebater ::
Saj jaz tudi skrbim za varen, umirjen in nemoten potek prometa, ko onemogočim kakšnega divjaka in ta zvisi med tovornimi vozili na voznem pasu in vsaj nekaj časa s svojim slalomom ne ogroža drugih udeležencev v prometu![]()
s tem dosežeš zgolj osebno zadovoljstvo, varnost pa bistveno znižaš.
S tem temu vozniku zgolj dvigaš agresijo da bo še bolj brutalno šel prehitevat, da ti bo dokazal da te lahko prehiti...potem pa so smrtne žrtve, ker je Fritz slabši kot pravilno vzgojeni 6 letni otroci.
Kar se mene tiče si ti bistveno slabši in bolj agresiven voznik kot idiot ki te prehiteva po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

Fritz ::
Sej ni problem, da ga ni spustil, ampak ker je pospešil, da bi mu preprečil vključitev.
Kolikokrat si se že vključeval na prednostno cesto pa se to ni dalo, ker je bilo preveč prometa, so vozili prehitro ali preblizu eden drugemu!? Meni se je to zgodilo tolikokrat, da o tem sploh ne razmišljam. Ne glede na to pa mi to ne daje pravice, da bi izsilil vozila, ki imajo prednost.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

PacificBlue ::
Če bi prišlo do trčenja, bi bil kriv voznik Škode.
Noben policaj ti ne bo upošteval olajsevalne okoliscine, v stilu varnega pretoka prometa in podobne nebuloze.
Ni tukaj nobene deljene krivde, pa podobne traparije.
Noben policaj ti ne bo upošteval olajsevalne okoliscine, v stilu varnega pretoka prometa in podobne nebuloze.
Ni tukaj nobene deljene krivde, pa podobne traparije.

I’m out.
:3
:3

Fritz ::
vnetidebater je izjavil:
Saj jaz tudi skrbim za varen, umirjen in nemoten potek prometa, ko onemogočim kakšnega divjaka in ta zvisi med tovornimi vozili na voznem pasu in vsaj nekaj časa s svojim slalomom ne ogroža drugih udeležencev v prometu![]()
s tem dosežeš zgolj osebno zadovoljstvo, varnost pa bistveno znižaš.
S tem temu vozniku zgolj dvigaš agresijo da bo še bolj brutalno šel prehitevat, da ti bo dokazal da te lahko prehiti...potem pa so smrtne žrtve, ker je Fritz slabši kot pravilno vzgojeni 6 letni otroci.
Kar se mene tiče si ti bistveno slabši in bolj agresiven voznik kot idiot ki te prehiteva po desni.
Ne vem, morda si to ti. In še vedno ti ni jasno kdo je tisti, ki povzroči celotno situacijo kakor ti tudi ni jasno da takšni idioti ves čas svojega slalomiranja ogrožajo celo kopico voznikov za sabo, ker se agresivno vrivajo pred druga vozila in povzročajo zelo nevarno verižno zaviranje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

feryz ::
A si bil ti zadnjič pred mano?
7 (sedem) nas je prehitelo tipa po desni, popolnoma počasi in umirjeno. Un je pa še kar naprej gobezdal po telefonu. In hkrati sploh ni opazil, da ga je kdorkoli prehitel po desni.
7 (sedem) nas je prehitelo tipa po desni, popolnoma počasi in umirjeno. Un je pa še kar naprej gobezdal po telefonu. In hkrati sploh ni opazil, da ga je kdorkoli prehitel po desni.

solatko ::
Fritz - Si dežurni policaj? Jaz pravila varnostne razdalje ne kršim nikoli, to je zame najvažnejše pravilo, saj vozim s prilagojeno hitrostjo. Na AC se nikoli ne prehiteva po desni, tudi, če voznik pred teboj klepeta po telefonu, normalni vozniki vemo, čemu je namenjen desni - odstavni pas.
hamez66 - Če bereš vse poste, bi lahko vedel kdo me je omenil pa tudi to, da je OP omenil kolono za seboj, torej bi bilo najmanj fer, če bi vozniku škode omogočil vključevanje, ne pa, da ga je zadnji trenutek zaprl.
PacificBlue - Pazljivo si oglej posnetek in imej pozornost na vožnjo OP. To dobri vozniki ne počnemo. Voznik Škode se ni zaletel, torej je tako obnašanje OP-ja pričakoval, če pa se je OP, ob svojem početju usral, je pa prav. Dobro, da se mu ni zaletel potem, ko je brez potrebe avto ustavil.
hamez66 - Če bereš vse poste, bi lahko vedel kdo me je omenil pa tudi to, da je OP omenil kolono za seboj, torej bi bilo najmanj fer, če bi vozniku škode omogočil vključevanje, ne pa, da ga je zadnji trenutek zaprl.
PacificBlue - Pazljivo si oglej posnetek in imej pozornost na vožnjo OP. To dobri vozniki ne počnemo. Voznik Škode se ni zaletel, torej je tako obnašanje OP-ja pričakoval, če pa se je OP, ob svojem početju usral, je pa prav. Dobro, da se mu ni zaletel potem, ko je brez potrebe avto ustavil.
Delo krepa človeka

PacificBlue ::
Solatko
NIMA noben za IZSILJEVAT in jemati prednosti, v taki ali drugačni situaciji.
Pravila in predpisi so zato, da se jih drzimo. Drugace bi bil promet en velik kaos, kar se tudi obcasno pokaze v primerih ko je za volanom neizkusen in nesiguren voznik, ko ne ve ali bi zavil ali ne.
NIMA noben za IZSILJEVAT in jemati prednosti, v taki ali drugačni situaciji.
Pravila in predpisi so zato, da se jih drzimo. Drugace bi bil promet en velik kaos, kar se tudi obcasno pokaze v primerih ko je za volanom neizkusen in nesiguren voznik, ko ne ve ali bi zavil ali ne.
I’m out.
:3
:3

49106 ::
Sej ni problem, da ga ni spustil, ampak ker je pospešil, da bi mu preprečil vključitev.
Kolikokrat si se že vključeval na prednostno cesto pa se to ni dalo, ker je bilo preveč prometa, so vozili prehitro ali preblizu eden drugemu!?
Velikokrat, zato pa velikokrat odstopim prednost, ne da me mora kdo izsilit, ampak to nima veze s tem.
Pri prednosti se ne vztraja že zato(in to brez pospeševanja, kaj šele z), ker te lahko nekdo izsili zaradi objektivnih razlogov naprimer (zdravstenih, okvara vozila,..) in ne zato, ker je kreten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()

Unilseptij ::
Vse, kar je prav... ali se lahko strinjamo vsaj, da bi bila krivda nedvomno na strani vozila na desni, ce bi dejansko prislo do trka in nesrece. Ali pa kdo trdi, da bi v tem primeru OP bil tudi delno kriv, ker drugemu ni odstopil prednosti?

49106 ::
Morda ne, bi pa bila krivda deljena (vsaj 20-30% na strani opa), ker je pospešil za 20%, da bi vozilu prepreči vključitev. Če bi se našel še objektiven razlog, bi se tehtnica prevesila.
Samo za info, kolega je imel nesrečo na prednosti cesti, kjer ga je izsilil voznik, ki je prihajal iz stranske ceste s stop znakom. Uganite kako se je končalo :D 80-20
Samo za info, kolega je imel nesrečo na prednosti cesti, kjer ga je izsilil voznik, ki je prihajal iz stranske ceste s stop znakom. Uganite kako se je končalo :D 80-20
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()

BorutO ::
vnetidebater je izjavil:
Ki sta povezana saj pokažeta OPov karakter in s tem potrdita mojo trditev da je OP namerno pospešil in tekmoval z voznikom Škode.
Zakaj misliš da je OP izrezal zvok ven iz posnetka? :)
Na posnetku se zagotovo sliši kako OP pravočasno opazi Škodo in na to namerno ne reagira.
Razen če je kupil Garmin HD kamero ki je nesramno draga in nima mikrofona?! lol.
Nič nisem izrezal zvok posnetka. Ta kamera pač ne snema zvoka.
In ja .. kamera je bila res zelo draga ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutO ()

Aston_11 ::
Voznik škode se je po zakonu dolžan prepričati, da lahko naredi premik z vozilom tako, da nikogar ne ogroža. Vsa vozila na posnetku so si bila preblizu, da bi to lahko varno naredil. V takšnem primeru bi moral zavirati in počakati na možnost, ko je premik možno varno izpeljati.To že vemo. Dejstvo so drugačna, torej je rešitev drugačna.

mirator ::
Unilseptij je izjavil:
Vse, kar je prav... ali se lahko strinjamo vsaj, da bi bila krivda nedvomno na strani vozila na desni, ce bi dejansko prislo do trka in nesrece. Ali pa kdo trdi, da bi v tem primeru OP bil tudi delno kriv, ker drugemu ni odstopil prednosti?
Saj se vsi strinjamo, da je voznik škode izsiljeval. V primeru trka pa mislim, da bi policija ugotavljala, kdo se je v koga zaletel. Možni sta dve situaciji:
1. voznik škode se je zaletel v OP. V tem primeru je absolutno kriv voznik škode.
2.v škodo se je zaletel OP. Tukaj je sedaj krivda verjetmno deljena. Voznik škode bi bil kriv izsiljevanja, OP pa da trka ni preprečil.
To je samo moje laično mišljenje, ker nisem ne policaj ne pravnik. Bi pa bilo zanimivo kje prebrati sodni epilog takšnega primera.
V vsakem primeru pa sta to dva ega, ki še nista slišala, da istočasno na isti površini, ne moreta biti dva predmeta.

showsover ::
Ja, 0:42 je problematično glede mrtvega kota škode, jaz osebno, bi, če bi to opazil, da ne vidi (se zgodi večkomu), sicer ga spustil naprej in mu malo (ne histerično!) potrobil, kaj da se igra na cesti. Mrtve kote pod nujno glejte, da vam ne bo zadnji. Razumem, da vas kdo razpi*di s svojimi nepravilnostmi, veseli bodite, da jih opazite pravočasno in kompenzirate, nek (civiliziran) signal pa posredujte; če vozite počasi, se čimprej varno pomaknite na (čisto) desni pas. Osebno imam prevoženih ene 500k km in sem mogoče malo bolj potrpežljiv in mi tudi kurčenje za volanom ne predstavlja posebnega vznemirjenja, boljše priti pozno kot nikoli. Stoječe kolone me sicer vidno iritirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: showsover ()

A. Smith ::
2.v škodo se je zaletel OP. Tukaj je sedaj krivda verjetmno deljena. Voznik škode bi bil kriv izsiljevanja, OP pa da trka ni preprečil.
Če zanemarimo, da bi OP lahko pokazal neko uvidevnost, se mi zdi zadeva precej nedvoumna.
Vozilo OP-ja se je premikalo po sredini ustreznega voznega pasu. Škoda se je najprej premikala po svojem pasu, ko pa se je ta zožal, pa je začela zavijati v levi pas brez smernikov in brez prednosti. Glede na navedeno je po mojem mnenju možnost, da je OP izsili prednost pred Škodo neobstoječa, saj je vselej peljal po svojem pasu.
In če za OP-a lahko rečemo, da ni bil uvideven, lahko enko rečemo za voznika Škode. Na začetku pasu, po katerem je peljala Škoda, je narisan trikotnik. To pomeni, da pasova NISTA ENAKOVREDNA in bi morala Škoda pri vključevanju v pas levo počakati, da se na njem sprosti dovolj prostora.
Mislim, da voznik škode ni imel namena niti izsiliti (čeprav je to naredil), niti povzročiti nesreče (čeprav jo je skoraj). Mislim, da z glavo ni bil pri stvari in so ga zadeve presenetile. Z možgani na avtopilotu je pač nameraval "peljati naprej". Ampak preveč desno ni šlo, ker tam je bil robnik, ki seka gume. Je šel pač bolj levo. Ampak levo ni takrat kaj dosti gledal, ker je bil desno ful blizu (in še vedno bližje, ker pas se je ožal) robnik, ki seka gume

"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

UganiKdo ::
Škoda, da ne razumete CPPja. Res. "OP bi lahko kolega spustil". Ja. Pa ga ni. Do tega je imel pravico, medtem ko Škoda nima pravice izsiljevanja. 3 kratni zmagovalec je sicer že sam povedal, da je krivda pri tistemu na desni, tako da ni več dileme. Hvala zdej pa res grem.
Po tej bizarni logiki in naravnost psihopatskem odnosu do soljudi torej v situaciji, ko zagledaš otroka, ki nepravilno prečka cesto, zgolj prižgeš brisalce, da ti slučajno kaj ne zapaca vetrobranskega stekla?
Dajmo nekaj razčisit: To da je voznik škode storil prekršek, ne opraviči KAZNIVIH DEJAN OP, ki so sledila. Če ne bi bilo posnetka, bi še lahko govorili o tem, da je krivda samo na vozniku škode, video pa jasno pokaže, da imamo na eni strani voznika škode, ki je nevdvomno v prekšku in na drugi psihopata, ki bi moral na resno zadravljnje v ustanovo zaprtega tipa.

Superboyy ::
pa je začela zavijati v levi pas brez smernikov in brez prednosti
V primeru trka bi bila kriva škoda, ampak je imela smernik in razdalja med škodo in pežojem je pri tej hitrosti taka, da bi pričakoval, da je vsaj za 1 avto razdalje vmes.
Prostora vmes pa ni, ker je op stopil na gas, ko je bila škoda za polovico dolžine naprej, namesto da bi spustil gas do varnostne razdalje. Voznik škode bi moral opaziti, da cepec rine z neprimerno varnostno razdaljo in se prej ustaviti.
Pač neotesana kultura obeh voznikov.
/topic

aborko ::
Naprej ne bom komentiral, ker ste že vse napisali, ampak že prvih 10s se vidi, kakšno vožno op prakticira. Na semaforju rdeča, on pa pospešuje v rdečo in potem zadnjih nekaj m pred stoječo kolono močno zavira. Dostikrat vidim takšno vožnjo s strani ljudi nesposobnih predvidevanja in namesto normalne enakomerne vožnje prakticirajo tako "kenguru" vožnjo, še več to potem imenujejo dinamična vožnja. Da je nekdo, ki vozi enakomerno oz. mogoče celo DWB enak čas na cilju jim je nedoumljivo.

Superboyy ::

BorutO ::
Vidva, pametnjakoviča, ne bosta verjela, a diske in ploščice še imam vedno prve.
Glede otrok, če prečka cesto .. to je nekaj čisto drugega, nehajte s takimi "neumnimi" primerjavami, ker je to nekaj čisto drugega.
To, da pa tadesni izsiljuje prednost, no, v vašem primeru ne, pa je potem tudi to dovoljeno, po vaše, da na avtocesti nekdo skoči ven tik ob vami, bi pa spet bil oni na prehitevalnem kriv. Vsaj tako je vaše razmišljanje. To temo zaključujem, ker do skupnega odgovora itak ne bomo prišli.
Glede otrok, če prečka cesto .. to je nekaj čisto drugega, nehajte s takimi "neumnimi" primerjavami, ker je to nekaj čisto drugega.
To, da pa tadesni izsiljuje prednost, no, v vašem primeru ne, pa je potem tudi to dovoljeno, po vaše, da na avtocesti nekdo skoči ven tik ob vami, bi pa spet bil oni na prehitevalnem kriv. Vsaj tako je vaše razmišljanje. To temo zaključujem, ker do skupnega odgovora itak ne bomo prišli.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 56178 (48340) | win64 |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16074 (13289) | Mavrik |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 105668 (96436) | St235 |