Forum » Na cesti » Fiat Bravo l.2007-2008
Fiat Bravo l.2007-2008
Valvoline ::
Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?
Ce je pravi avto, redno vzdrzevanje pa to,nima kej crknit. Dvomasni klump crkuje po defaultu, tako je narejen. K pralni stroji nastimani na datum.
torej pravis da je vecja sansa da crkne vztrajnik kot pa recimo cp4 crpkala, ki je znana potem da rada crkne po 300kkm (pa ni vzano kira znamka avta je) in crkne katastrofalno (papa injektorji in vse kar je povezano z fuel delivery).... Aja ne, do tega vaski mehaniki in "strokovnjaki" se niso prsl, vztrajniki so zdej in :)
Ce to misles na cr pumpo to sploh ni nek bav bav za zamenjat, sklopko razdirat pa je, sploh ce je pod pokrovom vse lepo spresano na kupu. Najslabsi vztrajniki so crkovali se pri 50k, ob tem se tveganje da pri instant okvari sfuka se menjalnik pa tudi motorja. Kak cete, moj nasvet bejz stran od avta z dmfjem.
facepalm ::
Jaz samo ne razumem gonje proti dmf na podlagi govoric. Vcasih, ko je okvara vztrajnika pomenila 1k€ stroska, sem bil tudi sam skepticen glede dmf, ceprav sem se zavedal prednosti.
Sedaj, v nekem normalnem avtu, ki ni namenjen sportni voznji preferiram dmf.
Sam vem, da ga ne bom unicil. Pa tudi ce bi ga, je strosek manjsi od kompleta novih gum.
Sedaj, v nekem normalnem avtu, ki ni namenjen sportni voznji preferiram dmf.
Sam vem, da ga ne bom unicil. Pa tudi ce bi ga, je strosek manjsi od kompleta novih gum.
hojnikb ::
ko crkne cr crpalka, ti za sabo nese vse, kar je povezano z nafto. torej bye bye injektorji, spucat celotn fuel delivery al pa pozamenjat. Hitr nanese par jurjov in naslabse, ostanes na cesti. Vztrajnik bo pa tresu, amapk avto bo sel normlano naprej in tut katastrofalno ne crkne nikol. Tak da vzamem zanic vztrajnik any day of the week proti crknjeni cr crpalki
yup, tocn to. cudno da valvoline sploh kupje avto z gumami, ce se tocno ve, da se vedno obrabijo in pomenijo en nov vztrajnik stroska :)
Sam vem, da ga ne bom unicil. Pa tudi ce bi ga, je strosek manjsi od kompleta novih gum.
yup, tocn to. cudno da valvoline sploh kupje avto z gumami, ce se tocno ve, da se vedno obrabijo in pomenijo en nov vztrajnik stroska :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Valvoline ::
100 ljudi 100 cudi, kot se rece, vsak naj kupi kar se mu zdi primerno. Moznost da pride do okvare DMFja in da zarad tega postanes v sekundi nepremicnina je za x10 visja kot vse ostalo na avtu/motorju. Seveda ce ves kaj kupit.
Gume ponavadi kupim rabljene v top kondiciji v kompletu z alu platisc za max 100e, starih se vedno uporabnih tudi prodam za 100e. :V Vaja se ponovi vsako drugo leto, velja za zimske ter letne, vulkanizerju ne grem nikoli. :V
Gume ponavadi kupim rabljene v top kondiciji v kompletu z alu platisc za max 100e, starih se vedno uporabnih tudi prodam za 100e. :V Vaja se ponovi vsako drugo leto, velja za zimske ter letne, vulkanizerju ne grem nikoli. :V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
nwm kje si se ti videl katastrofalno okvaro dmfja... v najslabsem primeru trese, obstal pa zarad tega nebos.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Marsikateri menjalik je sel zarad okvare dmfja, oz ohishe menjalnika ce smo bl natancni, ko/ce raztrrga lezaje vtrajnika posledicno tudi kosaro ter lamelo. Nov dmf lahko trese ze po 30kkm, vem za tak primer, ga bos spet menjal?
Naloga dmfja je predvsem blazenje vibracij v prostem teku, lahko bi v startu nacrtovali vecje buferje/nosilce motorja in to je to, zato se tudi pojavlja na naekaterih avtih vibracija po konverziji dmf-smf, ker so tovarniski nosilci svoh. Ko se motor zavrti dmf nima nobenega vpliva. Drug problem je seveda sparanje in poddimenzioniranje delov motorja. Renaultom pobira lezaje tudi z dmfjem gor.
Naloga dmfja je predvsem blazenje vibracij v prostem teku, lahko bi v startu nacrtovali vecje buferje/nosilce motorja in to je to, zato se tudi pojavlja na naekaterih avtih vibracija po konverziji dmf-smf, ker so tovarniski nosilci svoh. Ko se motor zavrti dmf nima nobenega vpliva. Drug problem je seveda sparanje in poddimenzioniranje delov motorja. Renaultom pobira lezaje tudi z dmfjem gor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
facepalm ::
Marsikateri menjalik je sel zarad okvare dmfja, oz ohishe menjalnika ce smo bl natancni, ko/ce raztrrga lezaje vtrajnika posledicno tudi kosaro ter lamelo. Nov dmf lahko trese ze po 30kkm, vem za tak primer, ga bos spet menjal?
Naloga dmfja je predvsem blazenje vibracij v prostem teku, lahko bi v startu nacrtovali vecje buferje/nosilce motorja in to je to, zato se tudi pojavlja na naekaterih avtih vibracija po konverziji dmf-smf, ker so tovarniski nosilci svoh. Ko se motor zavrti dmf nima nobenega vpliva. Drug problem je seveda sparanje in poddimenzioniranje delov motorja. Renaultom pobira lezaje tudi z dmfjem gor.
V dmf potrga fedre in se te praviloma 1 po 1.
Dmf crkuje postopoma. Od prvih simptomov poskodbe dmf, do totalne okvare lahko mine nekaj 10kkm.
Dmf je najbolj obremenjen med speljevanjem. V prostem teku nima funkcije (ne bos opazil ali je dmf ali smf dokler ne pritisnes na sklopko)
Kar se tice okvare pri 30kkm: super,saj je krit pod garancijo;)
hojnikb ::
po drugi strani pa cr crpalka crkne prakticno instatno brez opozorila in nardi precej vec skode kot dmf, tut ce ti za sabo potegne menjalnik :)
Da di dmf unici menjalnik mors bit precej malomaren ali dobesedno glup/gluh.
V US je ogromen class action suit proti boschu zarad masovnega crkovanja teh cr4 crpalk. Ker so vsepovsod, tut pr bencinarjih.
Da di dmf unici menjalnik mors bit precej malomaren ali dobesedno glup/gluh.
V US je ogromen class action suit proti boschu zarad masovnega crkovanja teh cr4 crpalk. Ker so vsepovsod, tut pr bencinarjih.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Valvoline ::
Sej bosch je mel tudi prej kr nekaj failanih pump, npr vp44 tj 2.5 tdi v6 (oplovi 2.0dti, jeepovi 2.0di itn, vse je enak model pumpe) ne pomeni da je vse boschovo zlata vredno, vsekakor manj tvegano kot siemensove komponente al pa bohnedaj delfija. Zato pravim se najprej pozanimas o nekem modelu avta, ce so kasne tovarniske tezave okrog delv motorja itn. Potem se odlocis o nakupu. Zame pa vsekakor je se navadni SMF na vrhu spiska zahtev.
hojnikb ::
ali pa kupis novega, gonis dokler je garancija/jamstvo. Prodas, rinse and repeat.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Kakorkoli ze 1.6crdi je bil 3 leta zapored evropski motor leta, 09,10,11 upraviceno in z razlogom morm rect.
hojnikb ::
bolj razvit svet si je to ze zdavnaj postudiral, mi smo pa pametni in kupujemo zgarana jajca in mislimo, da smo odkril toplo vodo.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Valvoline ::
vmes pa upas, da nebo kaka okvara, ki tak avto nardi ekonomsko totalko :)
Zato pa mors vedet kaj kupujes, zakaj kupujes, ter poznat relativno splosno zgodovino nekega modela. Tudi nov avto po 3 letih ni vec nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
MadMax ::
Imam fiata z dmf. Pri 150kkm je fasal še čipiranje na nekih +20%.
Ne delam glih namenoma kot svinja z mehom z njim, šparam mazim i pazim ga pa tudi niti približno ne.
Original dmf in sklopka, 300k je že mimo.
Kdaj lahko pričakujem odpoved? Aja, ne... verjetno sem prespal 3 menjave, po prepričanju nekaterih
Aja, pa turbina je tudi še original, pa injektorji, pa pumpa, pa...
Ne delam glih namenoma kot svinja z mehom z njim, šparam mazim i pazim ga pa tudi niti približno ne.
Original dmf in sklopka, 300k je že mimo.
Kdaj lahko pričakujem odpoved? Aja, ne... verjetno sem prespal 3 menjave, po prepričanju nekaterih
Aja, pa turbina je tudi še original, pa injektorji, pa pumpa, pa...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
hojnikb ::
kupis avto z tehnicnim pregledom. Nardis pooblastilo, ostalo uredis k lahko.
#brezpodpisa
zuz3k ::
kupis avto z tehnicnim pregledom. Nardis pooblastilo, ostalo uredis k lahko.
tehnični so zaprti ja.
kako kje narediš pooblastilo
a je to varno, kaj pa kupoprodajna
Life is a psychological game.
facepalm ::
Offtopic, ima kdo info ce je mozno narediti zdr pregled za izpit? Ta mesec moram podaljsati C in D kategorijo.
zobnik ::
Cliota sem na tehnični peljal pa niso nič rekli, da kej fali. Če bi pa bi ga pa za dele prodal naprej in v tam k tehničnega delal so imel ene par avtov za 2-3000 evrov....Tako da mam sedaj za dobro leto urejen.
Bom se še kr fural s tem. Če bo plin crknil zamenjam takoj.
Bom se še kr fural s tem. Če bo plin crknil zamenjam takoj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto do 3k eur (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 16845 (12242) | Erik39 |
» | Nakup avtomobila do 10000eurOddelek: Na cesti | 5972 (4089) | Raptor F16 |
» | Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11143 (7827) | novaa |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16304 (12852) | krneki0001 |