» »

Fiat Bravo l.2007-2008

Fiat Bravo l.2007-2008

1 2
3
4

Blinder ::

Najdes kej boljsega za 1700 €? Nisem na tekocem s cenami. Ta v oglasu je virtualno 1. lastnik.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

KAVINSKY ::

zobnik ::

Blinder je izjavil:

Najdes kej boljsega za 1700 €? Nisem na tekocem s cenami. Ta v oglasu je virtualno 1. lastnik.

boljš da ne gledaš in še boljš da nisi na tekočem, korona be*aki so cene navil.

Blinder ::

Inflacija, place so sle gor, novi avti so se podrazali, kar za sabo potegne tudi ceno rabljenih. Zaradi manjse razpolozljivosti javnega prevoza je mnogo ljudi bilo primorano poiskat en "avto za silo". Zato so se avti "za nekaj 1000 euro" dodatno podrazali.

Se nekaj: gorivo je slo gor za 20%. Ampak, za tiste, ki dobivajo potne stroske placane po kilometrih in preracunano na ceno 95-okt goriva, lahko ob visji ceni goriva celo profitirajo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

zobnik ::

tole bi si kupil za 4k, ampak bi preveč pogrešal cliota
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

PacificBlue ::

Niste normalni. Kdo kupuje se ta stara jajca? Pa raje dam 100-150 eur na mesec za lizing/kredit pa imam novejsi avto, pri katerem bom vsaj vedel, da mi ne bo treba v kratkem zamejat pol masine, pa se kaj drugega.

aborko ::

Jst mam pa ravno s določenimi starimi avti dobre izkušnje, res da tu pa tam kaj crkne, a meni še nič kritičnega, da bi ostal na cesti, dam popravit, ko imam čas, popravila so ponavadi par 10€, letno zavarovanje 90€...V bistvu zadnjih 10 let nisem vrgel na avto več kot 500€ izredno, pa 40€ 1x na 2 leti za menjavo olja in filtrov, res pa da se malo vozim....tam 6k km na leto. Ko pa gledam prijatelje in znance, se mi zdi da tele nove zadeve niso nič kaj trpežne, bi rekel vsak tretji ima probleme z relativno novimi avti. Od puščanja olja na tleh do okvar menjalnika, pa celo motorja, zapečeni injektorji, ki jih pri nas ne znajo zamnejati, treba na servis v It,... In to avti od 10k pa vse do 80k. Ja sej je garancija, ampak imaš komplikacije, folk se sekira za vsako prasko, izguba časa, izguba vrednosti, pa bojiš se kaj bo, ko garancija mine, glede na to kak jajc je avto. Verjamem, da sicer večini služijo novi super, ampak mene ne prepričajo... Če že, bi mogoče šel na kej električnega, pa še to bolj za firbec, ker se lepše peljejo, pospeški, pa da izkoristimo sončno el. doma...

zobnik ::

evo jo ibiza 1.4 tdi l.2007 s skoraj 300 jurjev za 1150 evrov
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

to je normalna cena

Blinder ::

Meni se zdi poceni.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

PacificBlue je izjavil:

Niste normalni. Kdo kupuje se ta stara jajca? Pa raje dam 100-150 eur na mesec za lizing/kredit pa imam novejsi avto, pri katerem bom vsaj vedel, da mi ne bo treba v kratkem zamejat pol masine, pa se kaj drugega.


sam motor ni problematičen, problem so recimo pri dizlu šobe, pumpa, vztrajnik, turbina in to znese kt da bi 2 rabljena motorja vgradil.
Men bencinarji še niso zaribal, razen pred 15 leti na stari fiesti l.90 (motor še delal) in swiftu ta pa je začel modro kadit in tečt po 3 cilindrih, l.1993...od takrat menjal že več avtov pa nobenih težav z motorji an bencinarju...menjalnik še na nobenem menjal, sklopko sem menjal sam na ibizi pred 5 elti l.2001 trda pa je začela drset, posledice bivše lastnice.
Problemi je podvozje in kake malenkost ki nanesejo....to je rezulatat slabih cest in pozimi solijo k pr norcih ceste, + velik peska....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Kripto mesi ::

zobnik je izjavil:

tole bi si kupil za 4k, ampak bi preveč pogrešal cliota
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pa ti si retard. Zakaj bi pogrešal cliota, staro zgonjeno jajco, ki je samo za na odpad...

donvito ::

Kripto mesi je izjavil:

zobnik je izjavil:

tole bi si kupil za 4k, ampak bi preveč pogrešal cliota
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pa ti si retard. Zakaj bi pogrešal cliota, staro zgonjeno jajco, ki je samo za na odpad...

A to na linku pa niso stara jajca.? :D

zobnik ::

Kripto mesi je izjavil:

zobnik je izjavil:

tole bi si kupil za 4k, ampak bi preveč pogrešal cliota
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pa ti si retard. Zakaj bi pogrešal cliota, staro zgonjeno jajco, ki je samo za na odpad...


Po čem sklepaš da je clio stara jajca 266.000km, prvi motor, prva sklopka, prvi menjalnik....za motor je tako da mehanik prav da ni vidt slab in da normalno dela.

Kripto mesi ::

zobnik je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

zobnik je izjavil:

tole bi si kupil za 4k, ampak bi preveč pogrešal cliota
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pa ti si retard. Zakaj bi pogrešal cliota, staro zgonjeno jajco, ki je samo za na odpad...


Po čem sklepaš da je clio stara jajca 266.000km, prvi motor, prva sklopka, prvi menjalnik....za motor je tako da mehanik prav da ni vidt slab in da normalno dela.

Zakaj le? Ker si odprl ze sto tem pa v vsaki ti je nekaj crknilo, tako da ne nabijaj.

zobnik ::

Nabijal sem o končnikih, amortizerjih, kolesnih ležajih itd, k mamo tako ogromno javnu upravo parazite, ki namesto da bi denar se vlagal v ceste se v te parazite.

KAVINSKY ::

zobnik je izjavil:

Po čem sklepaš da je clio stara jajca 266.000km, prvi motor, prva sklopka, prvi menjalnik....za motor je tako da mehanik prav da ni vidt slab in da normalno dela.



Ker je Clio. Uradni avto študentov in ločenih mamic. Novejši so boljši (in dražji, skoraj enako kot Golf 8). Stari pa so bili narejeni kot cenen prevoz od točke A do točke B. Da pri takih kilometrih imaš še original motor pa tudi ni noben dosežek. Vsak avto, kateri je napol vzdrževan in ustrezno vožen bo brez težav to dosegel in presegel.

zobnik ::

sodeč po tem kako eni menjajo vztrajnike, sklopke, turbine pri 250.000km na drugih avtih se vprašaj kakšne jajce so drugi....
da pa je študentski avto, podji na Tolminsko boš videl kolk jih še majo.

Valvoline ::

Zato se pa kupuje preverjen avto k nima dvomasnega vztrajnika, huyndai i30 ali kia ceed in podobno 1.6 crdi, se najboljse 90 konjev z 5 stopenskim menjalnikom. Boschov injection, motorji na ketno. To je neunicivo, l.2008-2010 dobis za 1.5-3k. Ce me ne bi astra tako dobr sluzila bi ze zdavnej vzel i30 1.6 crdi. Pa ker je v planu tiguan na plin.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

Turbina ti ne more iti če je nimaš.




Kar pa še vedno ne pomeni, da je avto narejen kakovostno. Na avtocesti po omejitvah imaš občutek da boš vsak čas poletel, če ne drugega pa oglušel. Za to se dnevno vidi Kličkote, kako jadrajo za šleparji po avtocesti. Clio je takrat bil narejen kot poceni avto za kupit in vzdrževati. Na udobnosti in kakovosti vožnje so najbolj varčevali.

Valvoline ::

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

Zato se pa kupuje preverjen avto k nima dvomasnega vztrajnika, huyndai i30 ali kia ceed in podobno 1.6 crdi, se najboljse 90 konjev z 5 stopenskim menjalnikom. Boschov injection, motorji na ketno. To je neunicivo, l.2008-2010 dobis za 1.5-3k. Ce me ne bi astra tako dobr sluzila bi ze zdavnej vzel i30 1.6 crdi. Pa ker je v planu tiguan na plin.

Zakaj je ta dvomasni vztrajnik se vedno tak baubau? Cene za ljudske avte so ze zelo ugodne

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Zato se pa kupuje preverjen avto k nima dvomasnega vztrajnika, huyndai i30 ali kia ceed in podobno 1.6 crdi, se najboljse 90 konjev z 5 stopenskim menjalnikom. Boschov injection, motorji na ketno. To je neunicivo, l.2008-2010 dobis za 1.5-3k. Ce me ne bi astra tako dobr sluzila bi ze zdavnej vzel i30 1.6 crdi. Pa ker je v planu tiguan na plin.

Zakaj je ta dvomasni vztrajnik se vedno tak baubau? Cene za ljudske avte so ze zelo ugodne

Ne vem kdo je ta idiot k je to sranje izmislil, v zgodovini avtomobilizna top1 najvecje sranje. Verjetno da se lahko cimvec strize ljudstvo, drugega razloga ne vidim. Ce ga avto nima si pac v startu ziher da je kumpluga zanesljiva, ga ne bo treba menjat ter brezveze kurit denar,simple. Ti si enkrat omenu da mas pezoja 206 1.6hdi? Ti so tudi fucked z dvomasnimi vztrajniki, 206ka se kupuje izkljucno 1.4 hdi ter ce je komu premal moci cipas na 90 konjev.
:))

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Zato se pa kupuje preverjen avto k nima dvomasnega vztrajnika, huyndai i30 ali kia ceed in podobno 1.6 crdi, se najboljse 90 konjev z 5 stopenskim menjalnikom. Boschov injection, motorji na ketno. To je neunicivo, l.2008-2010 dobis za 1.5-3k. Ce me ne bi astra tako dobr sluzila bi ze zdavnej vzel i30 1.6 crdi. Pa ker je v planu tiguan na plin.

Zakaj je ta dvomasni vztrajnik se vedno tak baubau? Cene za ljudske avte so ze zelo ugodne

Ne vem kdo je ta idiot k je to sranje izmislil, v zgodovini avtomobilizna top1 najvecje sranje. Verjetno da se lahko cimvec strize ljudstvo, drugega razloga ne vidim. Ce ga avto nima si pac v startu ziher da je kumpluga zanesljiva, ga ne bo treba menjat ter brezveze kurit denar,simple. Ti si enkrat omenu da mas pezoja 206 1.6hdi? Ti so tudi fucked z dvomasnimi vztrajniki, 206ka se kupuje izkljucno 1.4 hdi ter ce je komu premal moci cipas na 90 konjev.
:))

Nekateri dizli enostavno morajo imeti dvomasni vztrajnik zaradi "uglajenega" motorja.

Moj 1.6HDi ima vztrajnik s prevozenimi 3kkm :)
Ko bo odsel iz mojih rok bo verjetno na okoli 20kkm. Ce bi ze sam izbiral motor, bi najprej izbral drugi model avta in bencinski motor. Tako pa sem vzel kar se je takrat prodajalo.
Kupil sem ga dokaj drago (1.5kEUR), dodal 700EUR (vztrajnik, sklopka, tesnila in servis), sedaj pa moram dodat se cca 200EUR za obvolanske rocice, ker nagajajo smerniki ko imam prizgane luci (posledica tega, da je v zadnjih dveh letih naredil le 5kkm).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Si ga pa johoho preplacal, sploh ker se 1.6 hdi vsak pameten na siroko izogiba. Za jurcka dobis buletproof 1.4 hdi k brez posebnosti naredi 500k. Le zadnji most je macka v zaklju, velja za vse francoze s torzijo zadaj.

Valvoline ::

206+ je tudi top avtocek, sploh ker so tezavo z zadnjim mostom (baje) odpravil. Npr en extra zenesliv tenk:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Skoda le da je 3 vratni.

hojnikb ::

en vecja kanta od druge. Bols kupit skiro al pa karto za avtobus. Je cenej

zobnik je izjavil:

sodeč po tem kako eni menjajo vztrajnike, sklopke, turbine pri 250.000km na drugih avtih se vprašaj kakšne jajce so drugi....
da pa je študentski avto, podji na Tolminsko boš videl kolk jih še majo.

ja, ker so na 250kkm meli se 300kkm podlage, kot je to tipicno pr 80%+ rabljenih avtov.

Valvoline je izjavil:

Si ga pa johoho preplacal, sploh ker se 1.6 hdi vsak pameten na siroko izogiba. Za jurcka dobis buletproof 1.4 hdi k brez posebnosti naredi 500k. Le zadnji most je macka v zaklju, velja za vse francoze s torzijo zadaj.

sam hec je, ker obstajajo bolse nepremicnine kot 1.4hdi

Valvoline je izjavil:

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Zato se pa kupuje preverjen avto k nima dvomasnega vztrajnika, huyndai i30 ali kia ceed in podobno 1.6 crdi, se najboljse 90 konjev z 5 stopenskim menjalnikom. Boschov injection, motorji na ketno. To je neunicivo, l.2008-2010 dobis za 1.5-3k. Ce me ne bi astra tako dobr sluzila bi ze zdavnej vzel i30 1.6 crdi. Pa ker je v planu tiguan na plin.

Zakaj je ta dvomasni vztrajnik se vedno tak baubau? Cene za ljudske avte so ze zelo ugodne

Ne vem kdo je ta idiot k je to sranje izmislil, v zgodovini avtomobilizna top1 najvecje sranje. Verjetno da se lahko cimvec strize ljudstvo, drugega razloga ne vidim. Ce ga avto nima si pac v startu ziher da je kumpluga zanesljiva, ga ne bo treba menjat ter brezveze kurit denar,simple. Ti si enkrat omenu da mas pezoja 206 1.6hdi? Ti so tudi fucked z dvomasnimi vztrajniki, 206ka se kupuje izkljucno 1.4 hdi ter ce je komu premal moci cipas na 90 konjev.
:))

dvomasni vztrajnik je tam z razlogom. Ti zetorji pac tresejo in je treba te treslaje nekak ublazit, ce ne druga zato, da ti ne unicuje glavne lezaje. In potem mas idiote, k vgrarujejo enomasne vztrajnike na motorje, ki so misljeni za 2, in potem v jok in na drevo, k grejo lezaji predcasno.

Ce ti en gnil vztrajnik za par 100e predstavlja problem pri lastnistvu avta, je bolje da kupis karto za avtobus.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

Si ga pa johoho preplacal, sploh ker se 1.6 hdi vsak pameten na siroko izogiba. Za jurcka dobis buletproof 1.4 hdi k brez posebnosti naredi 500k. Le zadnji most je macka v zaklju, velja za vse francoze s torzijo zadaj.

Meni je bolj pomembno to, da avto nima skritih napak. Ko sem ga kupil sem tocno vedel kako se je skrbelo zanj, kaj je dal skozi in kaj je potrebno popraviti. No smerniki so zaceli nagajati pred cca dvema tednoma. Mogoce sem celo sam kriv, ker 3/4 ne vklopim smernik do klika, ampak ga drzim s prsti (npr prehitevanje na ac), dokler ga potrebujem. Pri novih blinknejo 3x, stari pa tega nimajo:)
Se pa strinjam, da je avto kanta. Sicer zelo poskocen in varcen.
1.6HDi se ljudje izogibajo, ker znajo saje pridet v olje in zablokirat dovod maziva do turbine. Posledicno crkne turbo in ce se ne spuca sistema, kmalu crkne se naslednji in naslednji in..
Moj tega problema nima, ker ima odstranjen DPF in blindiran EGR (se preden sem kupil).
Vozil (oz imel parkiranega) ga bom dokler se ne resimo teh covid omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Recimo stari a6/a100 mk1 iz 1995 2.5tdi r5 140 konjev ima navadni vztrajnik, ogromno navora, naredi miljion km brez nobenega posebnega prckanja. In zakaj ga potem novejsi modeli potrebujejo? LOL

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: sbawe64 ()

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom

Ne niso, ce ze spet zarad sparanja z materijalom (neprimerne motorne gredi, premer lezajev, kakovost materijalov itn). Ne poznam koga da se mu je motor sesul zarad konverzije dvomasni na navadni. Taksisti to sranje takoj menjajo ze pri prvem servisu.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ne gre se za sparanje z materialom. Gre se zato, da se zmanjsujejo interne frikcije (iz tega razloga so bolj redka olja in manjsi lezaji), kar ti prinasa nizjo porabo in nizje emisije. Sj, ce bi se rad zadusil z raznimi nitrooksidi, se kr daj. Dobra stvar je da gre razvoj naprej. Slabo je pa cigansko pocetje dolocene populacje, ki taksne stvari ven mece.
#brezpodpisa

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom

Ne niso, ce ze spet zarad sparanja z materijalom (neprimerne motorne gredi, premer lezajev, kakovost materijalov itn). Ne poznam koga da se mu je motor sesul zarad konverzije dvomasni na navadni. Taksisti to sranje takoj menjajo ze pri prvem servisu.


Ah seveda.. taksist kupi nov avto in cez 2 meseca si naredi nepotrebni strosek z menjavo novega vztrajnika za novega? Sploh tisti taksist, ki ne ve niti kaj je to vztrajnik?
Pa mimogrede. Pri normalni voznji z obcutkom je tudi dvomasni vztrajnik lahko vecen.

Valvoline ::

In kako potem i30/ceed 1.6 crdi 115km ne potrebuje tega sranja in naredi bp 500k z navadnim vztrajnikom? Sonata 2.0 crdi 140km tudi? Zakaj ima fiesta 1.4 tdci dvomasni vztrajnik, p206 navadni, motor pa enak?

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

In kako potem i30/ceed 1.6 crdi 115km ne potrebuje tega sranja in naredi bp 500k z navadnim vztrajnikom? Sonata 2.0 crdi 140km tudi? Zakaj ima fiesta 1.4 tdci dvomasni vztrajnik, p206 navadni, motor pa enak?

kako ves da je motor enak? da je 1.4 dizl, se ne pomen, da je motor interno enak.
#brezpodpisa

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom

Ne niso, ce ze spet zarad sparanja z materijalom (neprimerne motorne gredi, premer lezajev, kakovost materijalov itn). Ne poznam koga da se mu je motor sesul zarad konverzije dvomasni na navadni. Taksisti to sranje takoj menjajo ze pri prvem servisu.


Ah seveda.. taksist kupi nov avto in cez 2 meseca si naredi nepotrebni strosek z menjavo novega vztrajnika za novega? Sploh tisti taksist, ki ne ve niti kaj je to vztrajnik?
Pa mimogrede. Pri normalni voznji z obcutkom je tudi dvomasni vztrajnik lahko vecen.

Taksisti pri prvem servisu sklopke obvezno vrzejo ven dvomasno sranje, preverjeno.

sbawe64 ::

hojnikb je izjavil:

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom

Kako je lahko 5 valjnik bolj zbalansiran od 4, 6, 8 valjnika ??
3 valjnik je isto sranje, tam vsaj veš, da bi brez dvomasnega vztrajnika delal kot kot enovaljni Tomo Vinkovič.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

In kako potem i30/ceed 1.6 crdi 115km ne potrebuje tega sranja in naredi bp 500k z navadnim vztrajnikom? Sonata 2.0 crdi 140km tudi? Zakaj ima fiesta 1.4 tdci dvomasni vztrajnik, p206 navadni, motor pa enak?

kako ves da je motor enak? da je 1.4 dizl, se ne pomen, da je motor interno enak.

100% enak, vse od a do z. Injection je pac razlicen (pumpa,sobe,ecu), eni majo bosch, drugi siemens, tretji delphi itn, kupujes pa seveda izkljucno ce je noter bosch. Enako velja za 1.6hdi/tdci, pezo ima marsikateri zgodnji 1.6 hdi z navadnim vztrajnikom, ford pa je vse dvomasni. Mazde tudi imajo istih masih, 1.4 ter 1.6 cd, vse dvomasno.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

sbawe64 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

hja, sam 2.5tdi je 5 cilindrc, ki je ze po dizajnu bolj zbalanciran kot 4 ali 3 cilindrski zetor.

Kot receno, te stvari so tam z dobrim razlogom

Kako je lahko 5 valjnik bolj zbalansiran od 4, 6, 8 valjnika ??
3 valjnik je isto sranje, tam vsaj veš, da bi brez dvomasnega vztrajnika delal kot kot enovaljni Tomo Vinkovič.

ze to, da mas overlap power strokov in prakticno nobenga problema z sekundarnimi silami je plus, proti 3 in 4 cilindri. Ni pa taksen kot 6, jasno.
#brezpodpisa

Valvoline ::

Face it, dvomasni klump je nateg, da vas lahko cimbolj nepotrebno strizejo. Vsakemu k se malo spozna na avte je to kristalno jansa zadeva. Kaj pa zaboga isce dvomasno sranje v NA bencinarju?

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

In kako potem i30/ceed 1.6 crdi 115km ne potrebuje tega sranja in naredi bp 500k z navadnim vztrajnikom? Sonata 2.0 crdi 140km tudi? Zakaj ima fiesta 1.4 tdci dvomasni vztrajnik, p206 navadni, motor pa enak?

kako ves da je motor enak? da je 1.4 dizl, se ne pomen, da je motor interno enak.

100% enak, vse od a do z. Injection je pac razlicen (pumpa,sobe,ecu), eni majo bosch, drugi siemens, tretji delphi itn, kupujes pa seveda izkljucno ce je noter bosch. Enako velja za 1.6hdi/tdci, pezo ima marsikateri zgodnji 1.6 hdi z navadnim vztrajnikom, ford pa je vse dvomasni. Mazde tudi imajo istih masih, 1.4 ter 1.6 cd.

Tudi ce je motor v osnovi enak ni nujno da so materiali in periferija enaki.

hojnikb ::

tocno tako. Tudi injektorji lahko vplivajo na to, kako se bo motor obnasal (in tresel) in s tem posledicno vpliv na lezajo in druge zadeve. Kar seveda narekuje rabo enega ali drugega tipa vztrajnika.

Se enkrat, v industriji, kjer se gleda na vsak cent pri koncni izdelavi, dvomasnega vztrajnika gor nebo, ce res ni potreben. Ne pa zato, da bodo mogoce lahk ti se enkrat stvar prodal.
#brezpodpisa

Valvoline ::

Kakorkoli, jaz sem 100% preprican da je dmf nateg, avte z dmf ne kupujem. Preden sem astro kupu sem po st sasije pogledal ali je noter dmf ali smf. Ko sem ugotovil da je navadni vztrajnik sem vzel. In kako to moja astra H 90km 1.3cdti ima navadni vztrajnik, korsa C/D 1.3cdti z enakim manj navitim motorjem ima dvomasni?

hojnikb ::

verjetno zato, ker ni ista revizija motorja. Kot receno. 1.3 dizl pomeni nic. Taksen motor lahk ma 20 razlicnih internih revizij, pa jih ti kot laik nikol nebos vidu
#brezpodpisa

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

Kakorkoli, jaz sem 100% preprican da je dmf nateg, avte z dmf ne kupujem. Preden sem astro kupu sem po st sasije pogledal ali je noter dmf ali smf. Ko sem ugotovil da je navadni vztrajnik sem vzel. In kako to moja astra H 90km 1.3cdti ima navadni vztrajnik, korsa C/D 1.3cdti z enakim manj navitim motorjem ima dvomasni?

Zato da bolje absorbira vibracije, da se v corsi ne treses, kot šiba na vodi?
Raje imam dvomasni vztrajnik ter odstejem dodatnih 150€, ko je potrebno menjati sklopko, kot pa da bi trpel dodatne vibracije cez celotno lastnistvo avta.

hojnikb ::

Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?

Da ne govorimo o problematicnih glavah in verigah pr nekaterih motorjih....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?

Ce je pravi avto, redno vzdrzevanje pa to,nima kej crknit. Dvomasni klump crkuje po defaultu, tako je narejen. K pralni stroji nastimani na datum.
:D

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?

Ce je pravi avto, redno vzdrzevanje pa to,nima kej crknit. Dvomasni klump crkuje po defaultu, tako je narejen. K pralni stroji nastimani na datum.
:D

Pa ti je ze kaksen crknil?

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?

Ce je pravi avto, redno vzdrzevanje pa to,nima kej crknit. Dvomasni klump crkuje po defaultu, tako je narejen. K pralni stroji nastimani na datum.
:D

torej pravis da je vecja sansa da crkne vztrajnik kot pa recimo cp4 crpkala, ki je znana potem da rada crkne po 300kkm (pa ni vzano kira znamka avta je) in crkne katastrofalno (papa injektorji in vse kar je povezano z fuel delivery).... Aja ne, do tega vaski mehaniki in "strokovnjaki" se niso prsl, vztrajniki so zdej in :)
#brezpodpisa

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Cudi me pa, da sploh kupujes dizle. A turbo, visokotlacne crpalke (sploh tisti z cp4), flapsi v kolektorju, egr, epf, injektorji, pa verjetno se ene 50 drugih stvari, ki lahk pr dizlu crknejo, te pa ne skrbijo in vseen kupujes?

Ce je pravi avto, redno vzdrzevanje pa to,nima kej crknit. Dvomasni klump crkuje po defaultu, tako je narejen. K pralni stroji nastimani na datum.
:D

Pa ti je ze kaksen crknil?

Enostavno ne kupim avto z dmf, in to je to. Jebanje s tem sranjem z veseljem prepustim ostalim.
:))

hojnikb ::

Sj bo veselica, ko bo valvoline enkrat odkril kaksnen drek je boschov cp4. Pa tako zagovarjas bosch in nic druga :)
#brezpodpisa
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto do 3k eur (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19314493 (9890) Erik39
»

Nakup avtomobila do 10000eur

Oddelek: Na cesti
485378 (3495) Raptor F16
»

Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1419488 (6172) novaa
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115117 (11665) krneki0001

Več podobnih tem