Forum » Na cesti » Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost
Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost
-valvoline- ::
Poraba se ne znizuje, povecuje se moc ter teza vozil. Se najmanj pije dobro ulaufan golf 2 1.6d z 5 stopenskim menjalnikom :)
hojnikb ::
seveda se, sploh relativno glede na tezo vozila. golf2 je kr pozeruh, glede na to kako mal pleha premika in kolk da od sebe. jasno, mehanska crpalka brez kakrsne pametne kontrole vbrizga.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Utk ::
Govori samo o bmwjih to in ono, drugo sploh ni avto, da se potem 100 vozi po avtocesti. Kupi si faking dacio, da ti bo vsaj za plin ostalo.
hojnikb ::
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
BMW se kupuje benz (na plin). Nisem nek bmw fan ampak 116ko na lpg/cng bi takoj vzel. Dizla BMW nikoli. Ampak mi je p407 1.8 ali 2.0 na cng/lpg boljsa izbira, sploh pa zadnja serija 10/11 pac ekstra neuniciva limuzina pa je vsaj pol cenejsi kot katerkol bemfa podobnega letnika. Dacia duster je zame odlicen avto, sploh pa 1.6 na lpg, kupil bi brez premisleka vseeno nov ali rabljen, to je tenk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
n57, b57 in b58 se kupi, ampak to zal ni za rajo. b47 je pa se vedno dober motor ce hoces sparat. n47 je pac bolezen ketne, ampak ker so tak mnozicni, so tut cene avtov z tem motorjem nizke, izbire pa vec kot dreka na gnoju. Ce seveda kupujes taksen rang avta.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Ze res, pa vseeno ni isto ce das 5e ali 20e na 100km :) Vsaj za nas k nismo ministrski potomci. LPG je qul k se sploh ne obremenjujes z hitrostjo ter porabo, ker je pocen. Cegu na gas pa gremo.
n57, b57 in b58 se kupi, ampak to zal ni za rajo. b47 je pa se vedno dober motor ce hoces sparat. n47 je pac bolezen ketne, ampak ker so tak mnozicni, so tut cene avtov z tem motorjem nizke, izbire pa vec kot dreka na gnoju. Ce seveda kupujes taksen rang avta.
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
20e/100km ni nobena izpravna 2.0d masina. To je teritorij 3.0 bencincov.
Plin je ok, ampak ne za sparat. kupis ze tako podhranjen 1,4, 1,6 motor z nic navora, potem gor obesis se plin in mu ubijes se tistih nekaj konjev. Mizerija.
To se da na 6 cilindrov ali vec, da ima kak smisel
nic ni treba razkopat pol avta. stran se da menjalnik, ob enem menjas se kuplongo (ce je seveda potrebna, kar zna bit, glede na kilometre, kjer ponavad zacne ropotat ketna). Nic kaj hujsega, res pa ni to menjava jermena na kaksnem renaoju.
Plin je ok, ampak ne za sparat. kupis ze tako podhranjen 1,4, 1,6 motor z nic navora, potem gor obesis se plin in mu ubijes se tistih nekaj konjev. Mizerija.
To se da na 6 cilindrov ali vec, da ima kak smisel
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
nic ni treba razkopat pol avta. stran se da menjalnik, ob enem menjas se kuplongo (ce je seveda potrebna, kar zna bit, glede na kilometre, kjer ponavad zacne ropotat ketna). Nic kaj hujsega, res pa ni to menjava jermena na kaksnem renaoju.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Tudi jaz sem za probo že marsikaj sprobal, ampak da bi 100 km po avtocesti prevozil s 100 na uro, se še ni zgodilo. Kaj bi s tem komu dokazal? Da sem škrt kreten? Pomembno je kolk avto porabi pri normalni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
za nekoga je lahko normalno 180+, nekoga pa 100km. Naj bo to zarad lagodja (radarski tempomat za tovornjak pa gasa) ali pac ker se ti mudi.
Ni pa vse kar se vozi pod 130km hudo abnormalno, sploh na nasih debilnih AC.
Point je, da nizka poraba je mogoca, tut brez oviranja prometa. Zdej, al je to vzdrzno za tiste nestrpne ali za znoret od dolgcasa, je pa druga stvar.
Ni pa vse kar se vozi pod 130km hudo abnormalno, sploh na nasih debilnih AC.
Point je, da nizka poraba je mogoca, tut brez oviranja prometa. Zdej, al je to vzdrzno za tiste nestrpne ali za znoret od dolgcasa, je pa druga stvar.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Normalno je po omejitvi, par procentov gor dol. Škoda se menit o drugem.
100 po avtocesti je oviranje.
100 po avtocesti je oviranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
20e/100km ni nobena izpravna 2.0d masina. To je teritorij 3.0 bencincov.
Plin je ok, ampak ne za sparat. kupis ze tako podhranjen 1,4, 1,6 motor z nic navora, potem gor obesis se plin in mu ubijes se tistih nekaj konjev. Mizerija.
To se da na 6 cilindrov ali vec, da ima kak smisel
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
nic ni treba razkopat pol avta. stran se da menjalnik, ob enem menjas se kuplongo (ce je seveda potrebna, kar zna bit, glede na kilometre, kjer ponavad zacne ropotat ketna). Nic kaj hujsega, res pa ni to menjava jermena na kaksnem renaoju.
1.6 NA je lahko 80 konjev lahko je 130 konjev, vse odvisno konstrukcije. Ze res da ne bo mel dizelskega navora ampak za normalno voznjo povsem zadost. Vecina sodobnih 1.6 NA ima cez 110 konjev, elantra ima 130, dacia duster 115km , bmw 116 122km itn. Za nurburgring seveda ni, drgac pa kar solidno. Vredu nastavljen plin (+10-15% visja poraba) ni izgub moci, na CNG se pa moc poveca za cca 5%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
1.6 N/A je what, 9-10l plina? To je danes malo bolj varcen dizl (je seveda cenej plin, ampak tut polovico manj navora pr pol visjih obratih je manj).
enostavno premajhna razlika za kompromise, ki jih delas.
enostavno premajhna razlika za kompromise, ki jih delas.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
1.6 N/A je what, 9-10l plina? To je danes malo bolj varcen dizl (je seveda cenej plin, ampak tut polovico manj navora pr pol visjih obratih je manj).
enostavno premajhna razlika za kompromise, ki jih delas.
Se pa le bolje pocutis, ker nikoli ne vides crnega za sabo.
Lahko seveda nabavis TB na plin, se vec kw pa nizja poraba, ampak to prnese vec overall nepotrebnega tveganja da pride do okvare.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
#brezpodpisa
Utk ::
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
-valvoline- ::
hojnikb ::
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Ja, ti kar _vozi_ po prehitevalnem pasu. Kot vsi ostali bedaki na AC, ki mislijo da so sami na cesti in jim druga kot bledanje kilometer naprej predstavlja rutino.
Ostali pac vozimo po omejitvah, pa pasu, kjer se _vozi_. Ali bo to 130 ali 90 ali 60, pac diktira situacija.
-valvoline- je izjavil:
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
Lahko mas 10 dpfjev gor, ko za zbrcas vsak dizel kadi. Tudi ce je nov iz salona.
ce je dizl izpravn, ne kadi nic. Tut ce ti pohodis gas. Za to je tam emisijska oprema.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Pri nakupu avta mors predvsem razmisljat racionalno, brez nekega nepotrebnega custvenega dramatiziranja. Kupis tisto kar se ti zdi da je v trenutku najbolj smiselno,racionalno in optimalno za tisto kar rabis,in ponuja dober P/P za svoj denar. Pa seveda tudi dolgorocno, da je dokazan model z cimmanj okvarami ter enostaven za vzdrzevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
ne, nekateri dobijo epilepticen napad, k slisijo za premium avto (ali ze avto, ki je bolsi v kaksnem pogledu od njihovga).
Samo cakam se "lizing special", "ketna na obroke". Pa bojo vse frustracije renaultasov v tej temi potesene ocitno.
Samo cakam se "lizing special", "ketna na obroke". Pa bojo vse frustracije renaultasov v tej temi potesene ocitno.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Sem bil zaprisezen VW fan, danes definitivno raje kupim/priporocim HDI, ce ze vag potem zagotovo skoda nikakor ne VW, precenjen klump vse kar se prodaja iz l.2005 naprej. Realno stanje in ocena ponudbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Utk ::
ce je dizl izpravn, ne kadi nic.
To je res. Neprijetna podrobnost je samo v tem, da izpraven dizel je sprešan dizel.
-valvoline- ::
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Ja, ti kar _vozi_ po prehitevalnem pasu. Kot vsi ostali bedaki na AC, ki mislijo da so sami na cesti in jim druga kot bledanje kilometer naprej predstavlja rutino.
Ostali pac vozimo po omejitvah, pa pasu, kjer se _vozi_. Ali bo to 130 ali 90 ali 60, pac diktira situacija.
-valvoline- je izjavil:
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
Lahko mas 10 dpfjev gor, ko za zbrcas vsak dizel kadi. Tudi ce je nov iz salona.
ce je dizl izpravn, ne kadi nic. Tut ce ti pohodis gas. Za to je tam emisijska oprema.
Kamero zadaj, pa gasa. Poj porocaj, al pa prilimaj tle video. Dizel kadi pri naglem pospesevanju, proti temu enostavno ne obstaja zdravilo.
hojnikb ::
lej, prevec si osredotocen na pre egr/dpf dizle z cipov in nwm kaj se vse. Modern _izpravn_ dizl bo zelo tezko kadil. Lahko ga seveda prisilis v to, ampak v real world voznji pac ne.
Kajenje je posledica starih zasnov, pozagani emisijski opremi in slabega chiptuninga.
Tega je pa pri nas zal precej, zato tudi taksna slika.
Kajenje je posledica starih zasnov, pozagani emisijski opremi in slabega chiptuninga.
Tega je pa pri nas zal precej, zato tudi taksna slika.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To bi biv ekstra nakup, pa ne za tako ceno, mogoce ce bi ga dobil za 5k. Ce ne tu, pa kupim v IT za pol Slo cene.
To bi biv ekstra nakup, pa ne za tako ceno, mogoce ce bi ga dobil za 5k. Ce ne tu, pa kupim v IT za pol Slo cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
1.8tsi
to mora bit pa kr norc, da kupis. No, ce hoces nosit sod olja s sabo...
to mora bit pa kr norc, da kupis. No, ce hoces nosit sod olja s sabo...
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Olje so papcal zgodnji 1.2 ter 1.4tsi ter ime tezav z ketnami. 1.8 ter 2.0 kolk vem so preverjeni in zelo zanesljivi brez nekih posebnosti.
hojnikb ::
nope, niti slučajno ni res. 1.8TSI (btw, to ni 1.8t 20v, ki je bil v ttjih, pa gtijih) ma konkretne probleme z porabo olja. Look it up.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
2dark ::
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Precej? Zelo varčne so. Audi z isto kubituro in manj konji žre več kot liter več. LOL 2.0 d 320d z 191 konji voziš brez problema pod 5 litrov.
Audi a4 z 20 konji manj pa na 6 litrih
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
m0LN4r ::
1.6 TDI, sva bla lani 9.7.2019 iz Bavarske do Olpererhütte ca. 1800m, potem pa direkt do Edelweishisice (2500m) in naprej do Großglocknerja po Großglockner Hochalpenstraße in nazaj.
Poraba je tu spodaj med temi dnevi:
Pa se dokaz:
https://www.facebook.com/m0LN4r/videos/...
Meni se zdi poraba zelo solidna, ko ga teram po avtocesti porabim dejansko vec, kot po alpah, saj ko se vozis dol, prakticno skoraj nic ne porabis.
Poraba je tu spodaj med temi dnevi:
Pa se dokaz:
https://www.facebook.com/m0LN4r/videos/...
Meni se zdi poraba zelo solidna, ko ga teram po avtocesti porabim dejansko vec, kot po alpah, saj ko se vozis dol, prakticno skoraj nic ne porabis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Sparkxl ::
Jaz sem pa mislil da so časi že davno minili, ko si traktoristi merite dolžino, komu deci manj pije...
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram
S tisto revšno od konjev, k jih ma tvoj citroen je to orjšaka poraba za dilza. LOL.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
-valvoline- ::
Bemfe dizel so v prejsnem desetletju papcale najmanj liter do dva vec kot primerljiv audi/naziwagen. Mocno dvomim da so kar tako prehiteli vse ostalo po porabi, fizika je fizika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
K0l1br1 ::
-valvoline- je izjavil:
Ok, naj ti bo. Se vedno trdim da ga ni 2.0 dizla pod 5l na ac (edino ce je 2.0d v liliputanc razredu p206,polo,ibiza(1.9tdi)itn) Druzinski limo,hatcback,karavan,monovolumn ni sans pod 5l.
V bistvu s počasno vožnjo se kar da. Sicer pa pri nas gre AC gor in dol, lahko kje več km v povprečju dol ;) Npr. proti KP. Za nazaj pa +3l.
-valvoline- ::
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Bemfe dizel so v prejsnem desetletju papcale najmanj liter do dva vec kot primerljiv audi/naziwagen. Mocno dvomim da so kar tako prehiteli vse ostalo po porabi, fizika je fizika.
Ti kar dvomi. Prehitel so jih. Če je leta 2000 bmw 320d imel povprečno porabo 6.5 litra je danes povprečna poraba 5!
Danes porabi audi karavan a4 2.0 tdi 170 konjski? med 6 in 7 litri.. bmw 320d 191 konjev avtomatksi menjalnik ( 8 stopenjski) pa med 5 in 6 litri.. brez problema se ga vozi na 4.6l
Če kaj drži pri bmw-ju:
- servisarnje je drago , tudi preventivno je drago, saj je potrebno preventivno menjat ketno, olje v avtomatskem menjalniku, rčauna se lahko da bosta odpovedali obe turbini, šobe, visokotlačna črpalka ipd...
- poraba kot jo navaja tovarna pa drži, tukaj ne zavajajo, kot recimo francozi, pa VAgovci ..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
m0LN4r ::
Povprecje se gleda na tank, kateri od vas si to tu redno belezi?
Jaz belezim in zdaj po dveh letih lahko tudi z zagotovostjo povem, da pozimi ko je mrzlo in so gori tezje zimske gume z vec kotalnega upora in tudi vec vlaznih dnevov je poraba 5,5L na tank v povprecju.
Poleti so pa gor lazje gume, zelo napumpane, cesta boljkone suha in je povprecna na tank veliko nizja.
Povprecna vseh tankov skupaj pa dobrih 5,1L.
Najvec do zdaj na tank je bilo 6,3 ene 3x v dveh letih, to je bilo, ko sem ga teral po AC med 160-180 brez pavze proti Frankfurtu in nazaj.
Na regionalki porabi gladko 1L manj.
Predvidevam, ce ma kdo z dizlom 7-8L kot diavolo imas verjetno vec kot 150 konjev in kakega starejsega karavana.
Sicer pa to tudi bolj tezko verjamem, ker ko sem imel nadomestnega Golf varianta za dva dni je bila poraba dalec od 7-8L.
Ce bi se jaz vozil znotraj omejitev in nebi prehiteval, bi imel porabo prakticno nonstop med 4-4,5L.
PS:
Druga zgodba je GTI, tam je poraba pri normalni voznji na tank minimalno 7L, ce pa ga vozis kot GTI pa je minimalno 10L. Na track dayu pa 19L.
Jaz belezim in zdaj po dveh letih lahko tudi z zagotovostjo povem, da pozimi ko je mrzlo in so gori tezje zimske gume z vec kotalnega upora in tudi vec vlaznih dnevov je poraba 5,5L na tank v povprecju.
Poleti so pa gor lazje gume, zelo napumpane, cesta boljkone suha in je povprecna na tank veliko nizja.
Povprecna vseh tankov skupaj pa dobrih 5,1L.
Najvec do zdaj na tank je bilo 6,3 ene 3x v dveh letih, to je bilo, ko sem ga teral po AC med 160-180 brez pavze proti Frankfurtu in nazaj.
Na regionalki porabi gladko 1L manj.
Predvidevam, ce ma kdo z dizlom 7-8L kot diavolo imas verjetno vec kot 150 konjev in kakega starejsega karavana.
Sicer pa to tudi bolj tezko verjamem, ker ko sem imel nadomestnega Golf varianta za dva dni je bila poraba dalec od 7-8L.
Ce bi se jaz vozil znotraj omejitev in nebi prehiteval, bi imel porabo prakticno nonstop med 4-4,5L.
PS:
Druga zgodba je GTI, tam je poraba pri normalni voznji na tank minimalno 7L, ce pa ga vozis kot GTI pa je minimalno 10L. Na track dayu pa 19L.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram
S tisto revšno od konjev, k jih ma tvoj citroen je to orjšaka poraba za dilza. LOL.
Logika ni tvoja mocna stran kajne da ni?
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Bemfe dizel so v prejsnem desetletju papcale najmanj liter do dva vec kot primerljiv audi/naziwagen. Mocno dvomim da so kar tako prehiteli vse ostalo po porabi, fizika je fizika.
Ti kar dvomi. Prehitel so jih. Če je leta 2000 bmw 320d imel povprečno porabo 6.5 litra je danes povprečna poraba 5!
Danes porabi audi karavan a4 2.0 tdi 170 konjski? med 6 in 7 litri.. bmw 320d 191 konjev avtomatksi menjalnik ( 8 stopenjski) pa med 5 in 6 litri.. brez problema se ga vozi na 4.6l
Če kaj drži pri bmw-ju:
- servisarnje je drago , tudi preventivno je drago, saj je potrebno preventivno menjat ketno, olje v avtomatskem menjalniku, rčauna se lahko da bosta odpovedali obe turbini, šobe, visokotlačna črpalka ipd...
- poraba kot jo navaja tovarna pa drži, tukaj ne zavajajo, kot recimo francozi, pa VAgovci ..
a4 majo neko povprecje 5.5l skozi vse generacije. Ce je standard 1.9/2.0tdi brez 4x4. Pasat/a6 je vedno malo bolj pozresen ampak je to ze malo visji razred/teze za premikat.
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram
Je pa zanimiv prehod iz generacije 2012 na 2014 tist novejsi 150 konjski c5 2.0 blue hdi. Razlika v porabi je 1-2l na 100km. V cem je fora mi ni jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
fora je v detajlih, ki online strokovnjakom niso jasni.
Ja, tudi tanjsa ketna, ki jo potem trga, je ena izmed for nizje porabe.
V iskanju nizjih emisij in porabe se zmece _tono_ denarja.
Tako da ni vsak 2.0 dizl enak.
Ja, tudi tanjsa ketna, ki jo potem trga, je ena izmed for nizje porabe.
V iskanju nizjih emisij in porabe se zmece _tono_ denarja.
Tako da ni vsak 2.0 dizl enak.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Jaz sem zelo zadovoljen s mojo 140 konjsko masino
Bmk za porabo, vazna je vzdrzljivost.
Bmk za porabo, vazna je vzdrzljivost.
zobnik ::
Tako porabo imam sedaj, brez da varčujem, skoraj vedno se vozim nekje 90-100 izven naselja. Na avtu so mal širše gume, novi končniki, spone, vse gumice na rokah in zadnji premi...avto se drži ceste.
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
Sparkxl ::
Če ste si vsi traktoristi zdaj izmerili dolžino, lahko razglasimo zmagovalca? Ali se bo še kdo pofočkal?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12193 (10601) | zez |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4791 (3572) | bambam20 |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12530 (10049) | Gr8t |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16112 (12660) | krneki0001 |