Forum » Na cesti » Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost
Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost

-valvoline- ::

iloveboobz ::

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
seveda se, sploh relativno glede na tezo vozila. golf2 je kr pozeruh, glede na to kako mal pleha premika in kolk da od sebe. jasno, mehanska crpalka brez kakrsne pametne kontrole vbrizga.
Pa kljub temu edini avto, katerga sem spravil na 4l oz malo pod.(liliputancev nisem imel)
:V

Utk ::

iloveboobz ::
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Ze res, pa vseeno ni isto ce das 5e ali 20e na 100km :) Vsaj za nas k nismo ministrski potomci. LPG je qul k se sploh ne obremenjujes z hitrostjo ter porabo, ker je pocen. Cegu na gas pa gremo.
iloveboobz je izjavil:
n57, b57 in b58 se kupi, ampak to zal ni za rajo. b47 je pa se vedno dober motor ce hoces sparat. n47 je pac bolezen ketne, ampak ker so tak mnozicni, so tut cene avtov z tem motorjem nizke, izbire pa vec kot dreka na gnoju. Ce seveda kupujes taksen rang avta.
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::
Plin je ok, ampak ne za sparat. kupis ze tako podhranjen 1,4, 1,6 motor z nic navora, potem gor obesis se plin in mu ubijes se tistih nekaj konjev. Mizerija.
To se da na 6 cilindrov ali vec, da ima kak smisel
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
nic ni treba razkopat pol avta. stran se da menjalnik, ob enem menjas se kuplongo (ce je seveda potrebna, kar zna bit, glede na kilometre, kjer ponavad zacne ropotat ketna). Nic kaj hujsega, res pa ni to menjava jermena na kaksnem renaoju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

Utk ::
iloveboobz je izjavil:
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Tako da tista fama, da mors met kavni mlincek, da se lahko tudi v teoriji spustis pod 5l, pac ne drzi.
Btw, to da se govori in eksperimentira o nizki porabi, se ne pomen, da ni kesa za gorivo, lol. Ce nebi mel kesa za gorivo, nebi fural avta sploh.
Tudi jaz sem za probo že marsikaj sprobal, ampak da bi 100 km po avtocesti prevozil s 100 na uro, se še ni zgodilo. Kaj bi s tem komu dokazal? Da sem škrt kreten? Pomembno je kolk avto porabi pri normalni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

iloveboobz ::
Ni pa vse kar se vozi pod 130km hudo abnormalno, sploh na nasih debilnih AC.
Point je, da nizka poraba je mogoca, tut brez oviranja prometa. Zdej, al je to vzdrzno za tiste nestrpne ali za znoret od dolgcasa, je pa druga stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

Utk ::
100 po avtocesti je oviranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

iloveboobz ::
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
20e/100km ni nobena izpravna 2.0d masina. To je teritorij 3.0 bencincov.
Plin je ok, ampak ne za sparat. kupis ze tako podhranjen 1,4, 1,6 motor z nic navora, potem gor obesis se plin in mu ubijes se tistih nekaj konjev. Mizerija.
To se da na 6 cilindrov ali vec, da ima kak smisel
To sn hotu pripomnit, pol avta mors razdret da tole popravis oz motorja mors vun spravit. Slabo so tole spacal bavarci.
nic ni treba razkopat pol avta. stran se da menjalnik, ob enem menjas se kuplongo (ce je seveda potrebna, kar zna bit, glede na kilometre, kjer ponavad zacne ropotat ketna). Nic kaj hujsega, res pa ni to menjava jermena na kaksnem renaoju.
1.6 NA je lahko 80 konjev lahko je 130 konjev, vse odvisno konstrukcije. Ze res da ne bo mel dizelskega navora ampak za normalno voznjo povsem zadost. Vecina sodobnih 1.6 NA ima cez 110 konjev, elantra ima 130, dacia duster 115km , bmw 116 122km itn. Za nurburgring seveda ni, drgac pa kar solidno. Vredu nastavljen plin (+10-15% visja poraba) ni izgub moci, na CNG se pa moc poveca za cca 5%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::
enostavno premajhna razlika za kompromise, ki jih delas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
1.6 N/A je what, 9-10l plina? To je danes malo bolj varcen dizl (je seveda cenej plin, ampak tut polovico manj navora pr pol visjih obratih je manj).
enostavno premajhna razlika za kompromise, ki jih delas.
Se pa le bolje pocutis, ker nikoli ne vides crnega za sabo.

Lahko seveda nabavis TB na plin, se vec kw pa nizja poraba, ampak to prnese vec overall nepotrebnega tveganja da pride do okvare.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::

Utk ::
iloveboobz je izjavil:
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
Lahko mas 10 dpfjev gor, ko za zbrcas vsak dizel kadi. Tudi ce je nov iz salona.

iloveboobz ::
iloveboobz je izjavil:
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Ja, ti kar _vozi_ po prehitevalnem pasu. Kot vsi ostali bedaki na AC, ki mislijo da so sami na cesti in jim druga kot bledanje kilometer naprej predstavlja rutino.
Ostali pac vozimo po omejitvah, pa pasu, kjer se _vozi_. Ali bo to 130 ali 90 ali 60, pac diktira situacija.
-valvoline- je izjavil:
iloveboobz je izjavil:
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
Lahko mas 10 dpfjev gor, ko za zbrcas vsak dizel kadi. Tudi ce je nov iz salona.
ce je dizl izpravn, ne kadi nic. Tut ce ti pohodis gas. Za to je tam emisijska oprema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Pri nakupu avta mors predvsem razmisljat racionalno, brez nekega nepotrebnega custvenega dramatiziranja. Kupis tisto kar se ti zdi da je v trenutku najbolj smiselno,racionalno in optimalno za tisto kar rabis,in ponuja dober P/P za svoj denar. Pa seveda tudi dolgorocno, da je dokazan model z cimmanj okvarami ter enostaven za vzdrzevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::
Samo cakam se "lizing special", "ketna na obroke". Pa bojo vse frustracije renaultasov v tej temi potesene ocitno.

-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

Utk ::
ce je dizl izpravn, ne kadi nic.
To je res. Neprijetna podrobnost je samo v tem, da izpraven dizel je sprešan dizel.

-valvoline- ::
iloveboobz je izjavil:
iloveboobz je izjavil:
velik srece pri vzdrzevanju omejitve po _voznem_ pasu pri nas, sploh ob rush hour.
100 po avtocesti je oviranje.
torej vsi tovornjakarji z 90 ovirajo promet? Yes?
Doplačaj za žmigavc pri bmwju pa boš šel lahko še na prehitevalni pas.
Tovornjaki seveda ovirajo promet, ampak so pač taki. No, reveži z bmwji so tudi pač taki...ampak lahko bi pa kupili avto, ki si ga lahko privoščijo, in se vozili 130 z dacio na plin.
Ja, ti kar _vozi_ po prehitevalnem pasu. Kot vsi ostali bedaki na AC, ki mislijo da so sami na cesti in jim druga kot bledanje kilometer naprej predstavlja rutino.
Ostali pac vozimo po omejitvah, pa pasu, kjer se _vozi_. Ali bo to 130 ali 90 ali 60, pac diktira situacija.
-valvoline- je izjavil:
iloveboobz je izjavil:
True, seveda brca v rit vsem, ki zagajo dpfje pa egre stran. tist k to pustimo gor, teh tezav ni.
Lahko mas 10 dpfjev gor, ko za zbrcas vsak dizel kadi. Tudi ce je nov iz salona.
ce je dizl izpravn, ne kadi nic. Tut ce ti pohodis gas. Za to je tam emisijska oprema.
Kamero zadaj, pa gasa. Poj porocaj, al pa prilimaj tle video. Dizel kadi pri naglem pospesevanju, proti temu enostavno ne obstaja zdravilo.


iloveboobz ::
Kajenje je posledica starih zasnov, pozagani emisijski opremi in slabega chiptuninga.
Tega je pa pri nas zal precej, zato tudi taksna slika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

IL_DIAVOLO ::

-valvoline- ::
To bi biv ekstra nakup, pa ne za tako ceno, mogoce ce bi ga dobil za 5k. Ce ne tu, pa kupim v IT za pol Slo cene.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

-valvoline- ::

iloveboobz ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

2dark ::
iloveboobz je izjavil:
Sploh ni to point, niti ni point o bmwju ali karkoli druga. Hec je, da so moderne 2.0d masine (pa ne samo od bavarcov) lahko precej varcne, ce je rezim voznje taprav.
Precej? Zelo varčne so. Audi z isto kubituro in manj konji žre več kot liter več. LOL 2.0 d 320d z 191 konji voziš brez problema pod 5 litrov.
Audi a4 z 20 konji manj pa na 6 litrih

(> _ <)
(>🍫 )

GenZNPC ::
Poraba je tu spodaj med temi dnevi:
Pa se dokaz:
https://www.facebook.com/m0LN4r/videos/...
Meni se zdi poraba zelo solidna, ko ga teram po avtocesti porabim dejansko vec, kot po alpah, saj ko se vozis dol, prakticno skoraj nic ne porabis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Sparkxl ::

2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram![]()
S tisto revšno od konjev, k jih ma tvoj citroen je to orjšaka poraba za dilza. LOL.
(> _ <)
(>🍫 )

-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

K0l1br1 ::
-valvoline- je izjavil:
Ok, naj ti bo. Se vedno trdim da ga ni 2.0 dizla pod 5l na ac (edino ce je 2.0d v liliputanc razredu p206,polo,ibiza(1.9tdi)itn) Druzinski limo,hatcback,karavan,monovolumn ni sans pod 5l.
V bistvu s počasno vožnjo se kar da. Sicer pa pri nas gre AC gor in dol, lahko kje več km v povprečju dol ;) Npr. proti KP. Za nazaj pa +3l.

-valvoline- ::

2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Bemfe dizel so v prejsnem desetletju papcale najmanj liter do dva vec kot primerljiv audi/naziwagen. Mocno dvomim da so kar tako prehiteli vse ostalo po porabi, fizika je fizika.
Ti kar dvomi. Prehitel so jih. Če je leta 2000 bmw 320d imel povprečno porabo 6.5 litra je danes povprečna poraba 5!
Danes porabi audi karavan a4 2.0 tdi 170 konjski? med 6 in 7 litri.. bmw 320d 191 konjev avtomatksi menjalnik ( 8 stopenjski) pa med 5 in 6 litri.. brez problema se ga vozi na 4.6l
Če kaj drži pri bmw-ju:
- servisarnje je drago , tudi preventivno je drago, saj je potrebno preventivno menjat ketno, olje v avtomatskem menjalniku, rčauna se lahko da bosta odpovedali obe turbini, šobe, visokotlačna črpalka ipd...
- poraba kot jo navaja tovarna pa drži, tukaj ne zavajajo, kot recimo francozi, pa VAgovci ..
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()

GenZNPC ::
Jaz belezim in zdaj po dveh letih lahko tudi z zagotovostjo povem, da pozimi ko je mrzlo in so gori tezje zimske gume z vec kotalnega upora in tudi vec vlaznih dnevov je poraba 5,5L na tank v povprecju.
Poleti so pa gor lazje gume, zelo napumpane, cesta boljkone suha in je povprecna na tank veliko nizja.
Povprecna vseh tankov skupaj pa dobrih 5,1L.
Najvec do zdaj na tank je bilo 6,3 ene 3x v dveh letih, to je bilo, ko sem ga teral po AC med 160-180 brez pavze proti Frankfurtu in nazaj.
Na regionalki porabi gladko 1L manj.
Predvidevam, ce ma kdo z dizlom 7-8L kot diavolo imas verjetno vec kot 150 konjev in kakega starejsega karavana.
Sicer pa to tudi bolj tezko verjamem, ker ko sem imel nadomestnega Golf varianta za dva dni je bila poraba dalec od 7-8L.
Ce bi se jaz vozil znotraj omejitev in nebi prehiteval, bi imel porabo prakticno nonstop med 4-4,5L.
PS:
Druga zgodba je GTI, tam je poraba pri normalni voznji na tank minimalno 7L, ce pa ga vozis kot GTI pa je minimalno 10L. Na track dayu pa 19L.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram![]()
S tisto revšno od konjev, k jih ma tvoj citroen je to orjšaka poraba za dilza. LOL.
Logika ni tvoja mocna stran kajne da ni?

-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Bemfe dizel so v prejsnem desetletju papcale najmanj liter do dva vec kot primerljiv audi/naziwagen. Mocno dvomim da so kar tako prehiteli vse ostalo po porabi, fizika je fizika.
Ti kar dvomi. Prehitel so jih. Če je leta 2000 bmw 320d imel povprečno porabo 6.5 litra je danes povprečna poraba 5!
Danes porabi audi karavan a4 2.0 tdi 170 konjski? med 6 in 7 litri.. bmw 320d 191 konjev avtomatksi menjalnik ( 8 stopenjski) pa med 5 in 6 litri.. brez problema se ga vozi na 4.6l
Če kaj drži pri bmw-ju:
- servisarnje je drago , tudi preventivno je drago, saj je potrebno preventivno menjat ketno, olje v avtomatskem menjalniku, rčauna se lahko da bosta odpovedali obe turbini, šobe, visokotlačna črpalka ipd...
- poraba kot jo navaja tovarna pa drži, tukaj ne zavajajo, kot recimo francozi, pa VAgovci ..
a4 majo neko povprecje 5.5l skozi vse generacije. Ce je standard 1.9/2.0tdi brez 4x4. Pasat/a6 je vedno malo bolj pozresen ampak je to ze malo visji razred/teze za premikat.

-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Evo meni pa pije 7-8 litrov pa se ne sekiram![]()
Je pa zanimiv prehod iz generacije 2012 na 2014 tist novejsi 150 konjski c5 2.0 blue hdi. Razlika v porabi je 1-2l na 100km. V cem je fora mi ni jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

iloveboobz ::
Ja, tudi tanjsa ketna, ki jo potem trga, je ena izmed for nizje porabe.
V iskanju nizjih emisij in porabe se zmece _tono_ denarja.
Tako da ni vsak 2.0 dizl enak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

IL_DIAVOLO ::

Bmk za porabo, vazna je vzdrzljivost.

zobnik ::
https://poraba.com/usage_view.php?carid...

Sparkxl ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13759 (12167) | zez |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 5621 (4402) | bambam20 |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13904 (11423) | Gr8t |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17624 (14172) | krneki0001 |