» »

Nakup avtomobila do 10000eur

Nakup avtomobila do 10000eur

miqro ::

Iscem avto (trenutno imam cliota 2, 2005). Najraje bi se naprej imel hatchbacka. Drugace je ok ce je rabljen. Trenutno mi pa najboljse izgledajo naslednji:
- SEAT Leon
- Opel Astra
- Renault Megane
- VW Golf

Ne vem pa se odlocit kaj uzet. Rad bi cimvec dodatkov (avtomatska klima je obvezna, kaki senzorji bi bli fajn, podpora za android auto...). Fajn bi tud blo ce nima previsoke porabe. Drugace delam okrog 18k kilometrov letno, tako da bi tudi dizel verjetno bil ok.

Kaksnekoli ideje in linki do avtoneta so dobrodosli.

mailer ::

Naj ti nekdo razloži kako se uporabljajo filtri na avtonetu pa boš že bližje odgovoru. Pa veliko sreče pri nakupu.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

miqro ::

Vem uporabljat filtre, ampak ti mi ne povejo kako zanesljiv je dolocen avto, kako se v resnici obnasa, kateri je najbolj vreden nakupa itd.

D3m ::

SEAT Leon TSI ali Megane.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gagarin ::

Saj ti tudi gostilniške debate samozvanih znalcev tukaj ne bodo kaj dosti pomagale. Kupi tisto kar ti je všeč.

jakan123 ::

Jaz bi dodal še Ford Focusa v izbor. Izberi tistega, ki ti je najbolj všeč, potem pa išči lep primerek z malo kilometri.

UganiKdo ::

Drugace je ok ce je rabljen.

novega v tem cenovnem razredu tako ali tako ne boš dobil.

IL_DIAVOLO ::

Peuegot 308

https://www.avto.net/Ads/media2020.asp?...

Megane sicer tudi lep, ampak tista kljuka od rocne ;((

KAVINSKY ::

Kia Ceed, dobiš 4-5 let starega dizla z še par leti tovarniške garancije.

hojnikb ::

za ta denar se najde že 316/318d 2012-2015, če ti je do takšnega avta. Solidna oprema, dost spodobna voznja, treba je sam pazit na felerje (ketna).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

miqro ::

Kaj pa pravite na nekaj takega https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... ?

Machete ::

Pomoje nimaš kaj falit, če ti je motor ok. Ravno kakega jurčka, dva je predrag (kolikor si bo avtohiša vzela provizije). 130k ni tako malo kilometrov sicer.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

pri takem budgetu 10-11k si ze zelo blizu novih takšnih avtomobilov, sicer z manj opreme in bencinskim motorjem.

evo 2 jurčka več in maš _nov_ avto
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kvinta ::

Dacia Sandero dobiš na plin semizdi novo za pod 10k :O
A.C.A.B

sivistol ::

najdi par avtov cca 10 pa prpopi linke sem pa ti bojo ze svetovali

anketar ::

Mavrik ::

Mazdo 3 recimo tudi dobiš že z Revolution paketom (ki ima goro opreme vključno z možnostjo dodatka Android Auto) za tako ceno. Z motorjem brez turbine bo dolgo delala.
The truth is rarely pure and never simple.

hojnikb ::

To je rahel mit, ko ima le ta motor direct injection. Potem pa crkne injektor, visokotlačna črpalka ali še miljon drugih stvari, ki jih majo moderni bencinarji, tut atmosferski.
Nenazadnje te lahko hecajo karbonski depositi na ventilih (kar je praktično univerzalni problem vseh DI bencinarjev) če nima dvojnega sistema še z klasičnimi injektorji.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Horas ::

miqro je izjavil:

Vem uporabljat filtre, ampak ti mi ne povejo kako zanesljiv je dolocen avto, kako se v resnici obnasa, kateri je najbolj vreden nakupa itd.


tega ti noben ne more povedat! probleme boš imel z vsakim, z enim prej z drugim poznej. kupiš tisto kar TI JE VŠEČ!!!

anketar je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


on napiše bugdet DO 10000eur ti mu pa devaš jurja črez. facepalm
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

Kvinta ::

....vsak se malo stegne prek budgeta eni kupijo celo za 1x več kar seveda sploh ni nora ideja....
A.C.A.B

IL_DIAVOLO ::

Raje jurja ali dva manj.

HotBurek ::

Tole je avto, ki ne ustreza tvojem opisu (limuzina, bencin). Je zgol moj predlog, če že prideš na ST in sprašuješ kater avto do 10k€.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Utk ::

HotBurek je izjavil:

Tole je avto, ki ne ustreza tvojem opisu (limuzina, bencin). Je zgol moj predlog, če že prideš na ST in sprašuješ kater avto do 10k€.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Sej ne išče oldtimerja.

PrihajaNodi ::

Dacia stepway ali rabljen Sandero.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

hojnikb ::

7 jurjov za E46 ki ni vsaj kakšen 330Ci z manj ko 50 jurji za sabo ali M3 je strel v glavo.
Da bi dal pa za 318i, ki povrh še sploh ni nič posebnega (še Mtech ali kaj takega ni) je pa precejčn strel v glavo za 7,5k (plus še kkašnega jurja ali dva da ga sploh prpelaš dol).

Za dailya se pa itk razn kakšen shitbox za jurja dva za kakšno leto e46 itk ne kup
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

miqro je izjavil:

Iscem avto (trenutno imam cliota 2, 2005). Najraje bi se naprej imel hatchbacka. Drugace je ok ce je rabljen. Trenutno mi pa najboljse izgledajo naslednji:
- SEAT Leon
- Opel Astra
- Renault Megane
- VW Golf

Ne vem pa se odlocit kaj uzet. Rad bi cimvec dodatkov (avtomatska klima je obvezna, kaki senzorji bi bli fajn, podpora za android auto...). Fajn bi tud blo ce nima previsoke porabe. Drugace delam okrog 18k kilometrov letno, tako da bi tudi dizel verjetno bil ok.

Kaksnekoli ideje in linki do avtoneta so dobrodosli.


Z 18kkm letno prakticno obvezno bencincljar in my book.

Glej nekaj z majhno prostornino, po moznosti turbo. 1.4 turbo, 1.6 turbo, to vse leti fantasticno, pije pa glih tolko kot povprecen 2.0 dizel (ce ga ne teras po obratih nonstop seveda!).

Ce ti konji ne igrajo prevelike vloge glej 1.6 atmosferca hatchback (ce ne rabis volumna v avtu juhej! Si pravkar prisparal se nekaj denarja), pa si dobil dizelsko varcen avto z vec kot pol manjsimi vzdrzevalnimi stroski. Ni vztrajnikov, ni DPF filtrov, EGR ventilov, sob in ostalih pisanih marjetic, menjas tiste svece in olje enkrat na 500.000km in to je to. Prakticno najvecja skrb za tak avto je, da ti slucajno ne potece rok prve pomoci.

Kar se kvalitete lege avtov na cesti v tem cenovnem rangu tice, Ford Focus je se vedno the shit za to. Drzi asfalt ko cigumi. Pogledal bi se kaksne Hyundaije in KIA-e, ampak obvezno z jasno servisno knjizico pregledov za rjo. Ko ta stvar enkrat zacne z ocvirki, si ga najebal. Vsaj taksne so bile moje izkusnje s KIA Ceed 1.6 CRDI SW 2009.

Srecno!

FlyingBee ::

Tipo 1.4 tjet je zelo ok izbira, ne porabi veliko, motor je prožen in dolgo zdrži.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Stipex ::

Hah, nekdo je nalimal link E46 318i za 7k eur. You made my day :)

HotBurek ::

M3 E46 stane 30k€: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

320Ci mogoče tole: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

p.s.: Tale 320 ima 2.2L mašino in spodaj piše, da ima 6 cilindrov. Je to res?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

UganiKdo ::

zakaj točno smetiš temo z 15-20 let starimi zjajcanimi BMWji?

Pa če bi bil vsaj pismen in bi videl kaj človek sploh išče. Ker 20 let star zgonjen BMW, ki si ga linkal niti enega kriterija ne izpolnjuje. BMW še v letu 2020 ni sposoben ponudit android auto.

HotBurek ::

Hvala za vaš izčrpen in strokoven komentar.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Stipex ::

HotBurek je izjavil:

M3 E46 stane 30kEUR: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

320Ci mogoče tole: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

p.s.: Tale 320 ima 2.2L mašino in spodaj piše, da ima 6 cilindrov. Je to res?


Ja res je, 320i e46 so šestaki. Lepa, ampak za specifične kupce :)
Mogoče se res mehansko pelje bolje od marsikaterga novega avta, ampak to ni kar avtor teme išče, Android auto / Carplay tle ne bo delal, pa tud navi-ja nima itd. :)
Na BMWju še CarPlay ne dela pri nekaterih novih modelih. Jaz sem ta mesec posodobil vse v svojem (G30 2018, Connected oprema) in še zdaj ni nič, imam le BT muziko in telefon.... Tu res spijo.

A novi Golfi imajo Android Auto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

UganiKdo ::

HotBurek je izjavil:

Hvala za vaš izčrpen in strokoven komentar.

a ni žalostno, da je že osnovna pismena funkcionalnost (da recimo prebereš kaj išče OP) preezahtevna zate?

A novi Golfi imajo Android Auto?

že vsaj 4 leta, ni pa bilo v osnovni opremi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

-valvoline- ::

Machete ::

Stipex je izjavil:

Hah, nekdo je nalimal link E46 318i za 7k eur. You made my day :)

Če smo pošteni, smo vsi vedeli, da pade kaka bavarska zlata. Samo vprašanje časa je bilo. :)

UganiKdo je izjavil:

zakaj točno smetiš temo z 15-20 let starimi zjajcanimi BMWji?

Pa če bi bil vsaj pismen in bi videl kaj človek sploh išče. Ker 20 let star zgonjen BMW, ki si ga linkal niti enega kriterija ne izpolnjuje. BMW še v letu 2020 ni sposoben ponudit android auto.

Pride droid septembra.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

hojnikb ::

HotBurek je izjavil:

M3 E46 stane 30kEUR: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

320Ci mogoče tole: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

p.s.: Tale 320 ima 2.2L mašino in spodaj piše, da ima 6 cilindrov. Je to res?

ja, 320i je m54b22, torej 6 cilindrov. tudi pfl model 320i je z 6 cilindri.

Meizu je izjavil:

miqro je izjavil:

Iscem avto (trenutno imam cliota 2, 2005). Najraje bi se naprej imel hatchbacka. Drugace je ok ce je rabljen. Trenutno mi pa najboljse izgledajo naslednji:
- SEAT Leon
- Opel Astra
- Renault Megane
- VW Golf

Ne vem pa se odlocit kaj uzet. Rad bi cimvec dodatkov (avtomatska klima je obvezna, kaki senzorji bi bli fajn, podpora za android auto...). Fajn bi tud blo ce nima previsoke porabe. Drugace delam okrog 18k kilometrov letno, tako da bi tudi dizel verjetno bil ok.

Kaksnekoli ideje in linki do avtoneta so dobrodosli.


Z 18kkm letno prakticno obvezno bencincljar in my book.

Glej nekaj z majhno prostornino, po moznosti turbo. 1.4 turbo, 1.6 turbo, to vse leti fantasticno, pije pa glih tolko kot povprecen 2.0 dizel (ce ga ne teras po obratih nonstop seveda!).

Ce ti konji ne igrajo prevelike vloge glej 1.6 atmosferca hatchback (ce ne rabis volumna v avtu juhej! Si pravkar prisparal se nekaj denarja), pa si dobil dizelsko varcen avto z vec kot pol manjsimi vzdrzevalnimi stroski. Ni vztrajnikov, ni DPF filtrov, EGR ventilov, sob in ostalih pisanih marjetic, menjas tiste svece in olje enkrat na 500.000km in to je to. Prakticno najvecja skrb za tak avto je, da ti slucajno ne potece rok prve pomoci.

Kar se kvalitete lege avtov na cesti v tem cenovnem rangu tice, Ford Focus je se vedno the shit za to. Drzi asfalt ko cigumi. Pogledal bi se kaksne Hyundaije in KIA-e, ampak obvezno z jasno servisno knjizico pregledov za rjo. Ko ta stvar enkrat zacne z ocvirki, si ga najebal. Vsaj taksne so bile moje izkusnje s KIA Ceed 1.6 CRDI SW 2009.

Srecno!

ne se hecat, atmosferski 1.6 nebo nikol mel taksne porabe kot 2.0d (ce gledamo isti stil voznje in tezo avta) ampak vsaj liter, raje dva vec. S takim motorjem se tezko spustis pod 6l.

In ja, tudi na atmosferskih motorjih mas cel kup potencialnih fauilire pointov, če ni glih 20 let+ stara zasnova. egr sistemi (ali preko ventilov ali zunanji), bpf filtri (dokaj nova zadeva, a ze v uporabi tut pr benzarjih), dvomasni vztrajniki, DI sobe (kar prinese okvaro le teh, ali crpalke ali pacanje ventilov). Da cel nabor senzorjev, ki jih ma taksen avto (in lahko seveda crknejo) niti ne omenjam. Pa tezave z VVT/ sistemi itd...

Realno, razn ce je kaksna res hudo stara zasnova je modern bencinar glih tako pokvarljiv kot dizl.Se edina omembe vredna razlika je v tem, da bencinarji se nimajo adblueja. Pa dizli nimajo tezav z pacanjem ventilov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

ne se hecat, atmosferski 1.6 nebo nikol mel taksne porabe kot 2.0d (ce gledamo isti stil voznje in tezo avta) ampak vsaj liter, raje dva vec. S takim motorjem se tezko spustis pod 6l.

In ja, tudi na atmosferskih motorjih mas cel kup potencialnih fauilire pointov, če ni glih 20 let+ stara zasnova. egr sistemi (ali preko ventilov ali zunanji), bpf filtri (dokaj nova zadeva, a ze v uporabi tut pr benzarjih), dvomasni vztrajniki, DI sobe (kar prinese okvaro le teh, ali crpalke ali pacanje ventilov). Da cel nabor senzorjev, ki jih ma taksen avto (in lahko seveda crknejo) niti ne omenjam. Pa tezave z VVT/ sistemi itd...

Realno, razn ce je kaksna res hudo stara zasnova je modern bencinar glih tako pokvarljiv kot dizl.Se edina omembe vredna razlika je v tem, da bencinarji se nimajo adblueja. Pa dizli nimajo tezav z pacanjem ventilov.


Ma kajsvem. Mi doma v familiji nase dizle skoraj nonstop sravfamo (sicer ne da je na motorju kaj narobe ampak vedno se nekaj najde, pa grejo zavore prej v rit, ker je avto tezji, pa dpf je treba merkat, pa je treba vsake toliko kaksne aditive tocit noter za lazje pucanje filtra, pa to pa ono...), bencinarji pa kot da jih cas ni se srecal.

Tastara astra 2005 letnik 1.6 bencinar nam se vedno dela kot prvi dan, niti enega problema, servisi pa smesno poceni. Poraba pri pretezno mestni voznji med 6 in 7l, je pa res, da se tisti avto ne naganja ampak sluzi bolj kot tapravi penzionerski avto, torej izi relax voznja.

Mogoce so tanovi bencinarji res zahtevnejsi, ampak vsaj servisni interval bi mogu bit pri atmosfercu se vedno cenejsi. Tudi to je nekaj, ce te pooblascenc vsakic ko zamenja kaseto v avtoradiu oguli za 250 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

hojnikb ::

zakaj bi bil servis cenejsi? olje isti, jermen glihtako treba menjat. Od rednih stvari nebo razlik, od izrednih ti pa odpade sam turbina.

Zal moderni avti niso vec enostavne skatle brez vsega. Star bencinar je mel enomasni vztrajnik in MPI vbrizg, kar ni mel kaj za ckrnat. kaksni so se mel MAp namesto maf senzorjov, kar tudi ne crkne kr tako. Tam te lahko ubije samo kaksen fabriski znani defekt (recimo hladilni sistemi ali pa kaksna tesnila od drazji zadev..)

moderni bencinarje pa lahko prakticno enacis z dizli, kar se tice kompleksnosti.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

Pa ja, olje je isto, samo interval ni isti. Al se moderne bencinarje tudi servisira na 20kkm? Pri atmosfercu res ne verjamem, da je to potrebno.

Mislim, eden od razlogov, da imajo turbinarji tako kratke servisne intervale je zato, ker isto olje, ki maze motor hkrati maze tudi turbino. Ampak ker turbine delujejo na dosti visji temperaturi olje hitreje degradira. Pri atmosfercu taisto olje bistveno dlje drzi optimalno viskoznost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

hojnikb ::

turbinarji kratke intervale? Turbo dizli vsaj imajo povecini 30kkm med servisnimi intervali. Hell, kaksni kombiji (ford recimo) se najdejo celo z 60kkm.
Manj od 20kkm danes po proizvajalcevih priporocilih prakticno ni vec, razn kaksne eksotike.
tako da iz tega stalisca atmosferc ni nic bolsi.

Ampak ker turbine delujejo na dosti visji temperaturi olje hitreje degradira. Pri atmosfercu taisto olje bistveno dlje drzi optimalno viskoznost.

danes so olja in turbine vodno hlajene (kjer je to pac potreba), tako da pri tipicni uporabi ne grejo kaj velik cez 100C. Spet, ni argument proti.
Pa longlife olja obstajajo z razlogom.

Klasicnega atmosferca z 15w40 mineralcem pac nemors gnat vec k 10-15kkm med intervali, ker bo olje zanic, modernega bencinarja ali dizla z dobrim ll sinteticnim oljem pa lahko kamot 30kkm, ce je stil voznje seveda temu primern (veliko avtoceste).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

miqro ::

Avti ki jih trenutno gledam in jih bom sel v kratkem pogledat:
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kaj menite o teh? Mazda ima sicer kar veliko prevoženih, ampak mi je drugače top avto, zato sem ga tudi vključil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: miqro ()

HotBurek ::

Vsi imajo ročno zavoro in ne tipke. Ocena 5! 8-)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

hojnikb ::

miqro je izjavil:

Avti ki jih trenutno gledam in jih bom sel v kratkem pogledat:
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kaj menite o teh? Mazda ima sicer kar veliko prevoženih, ampak mi je drugače top avto, zato sem ga tudi vključil.

ne oziraj se na prevozene kilometre (ker so velikokrat simbolicni in pobozne zelje prodajalca) ampak na servisno zgodovino (ki mora bit seveda preverljiva) in dejansko ohranjenost...
#brezpodpisa

HappyPills ::

Men Leon deluje cool. Sprobaj tudi pač kak se sedi vozi itd včasih je na papirje vse good pol pa vids da te križ boli k se 10 minut peles k ti pač žic ne ustreza.

lonewolf_ ::

Jaz sem zdaj v enem letu z Astro K ST kar zadovoljen, sem pa vzel innovation z kančki še dodatne opreme pa 125KM, meni je zaenkrat čisto dovolj, imam pa več kar rabim, za ostale ti pa ne morem rečti. Tipo mi je bil takrat tudi kar prepričljiv, ampak motor naj ne bi zdržal več ko okoli 100k km, hyundai me je razočaral, vse ostalo pa je blo kar dražje od tega kaj sem jaz vzel - testnega za 17.000.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

KAVINSKY ::

lonewolf_ je izjavil:

Tipo mi je bil takrat tudi kar prepričljiv, ampak motor naj ne bi zdržal več ko okoli 100k km


Šank izjave :)) v realnosti pa sta motor in menjalnik zadnja stvar, katera gre pri fiatu. Prej se ima gremline z elektroniko, pa kvaliteta izdelave se pokaže (črički v plastiki).

gimnazija123 ::

Pri tako majhni letni kilometrini naj te v nakup ne premami kakšna fancy oprema, ki jo boš uporabljal nekajkrat letno. Sam bi izbral turbobenciranja. Išči avto slovenskega porekla s preverljivo zgodovino in manjšim številom kilometrov, redno servisiranega pa bo šlo brez problemov. Golf/Leon/Octavia z VAG-ovim 1.0 in 1.2 TSI od 2013 naprej (jermen namesto ketne) sta neproblematična, poraba pa smešna (5.5 do 6) in tudi pri dinamični voznji ne prideš čez 7L na tank.
Megane s TCE motorjem ne bi gledal, če že 1.5 dci, ki je po rešenih težavah z ojničnimi ležaji super motor.
Sam bi pogledal katerega od teh dveh, čeprav imasta slabši radio in brez park senzorjev (cenejši golf).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Imej v mislih, da se vsaj v teh časih da ceno vsaj malenkost zbiti, poskusi pa še najti kak avto od fizične osebe, ki ti bo znala povedati še kaj več o avtu kot trgovci z rabljenimi vozili.
V kolikor ti hatchback ni priorita pa bi sam mogoče gledal kaj takega, sploh ker je Octavia precej prostornejša, tehnika pa ista kot pri Golfu in Leonu. In če drži tisto o servisih na vsakih 8000km in zgolj relacijskih vožnjah bi znal avto biti kar dober nakup.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

jero_no1 ::

gimnazija123 je izjavil:

Pri tako majhni letni kilometrini naj te v nakup ne premami kakšna fancy oprema, ki jo boš uporabljal nekajkrat letno. Sam bi izbral turbobenciranja. Išči avto slovenskega porekla s preverljivo zgodovino in manjšim številom kilometrov, redno servisiranega pa bo šlo brez problemov. Golf/Leon/Octavia z VAG-ovim 1.0 in 1.2 TSI od 2013 naprej (jermen namesto ketne) sta neproblematična, poraba pa smešna (5.5 do 6) in tudi pri dinamični voznji ne prideš čez 7L na tank.
Megane s TCE motorjem ne bi gledal, če že 1.5 dci, ki je po rešenih težavah z ojničnimi ležaji super motor.
Sam bi pogledal katerega od teh dveh, čeprav imasta slabši radio in brez park senzorjev (cenejši golf).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Imej v mislih, da se vsaj v teh časih da ceno vsaj malenkost zbiti, poskusi pa še najti kak avto od fizične osebe, ki ti bo znala povedati še kaj več o avtu kot trgovci z rabljenimi vozili.
V kolikor ti hatchback ni priorita pa bi sam mogoče gledal kaj takega, sploh ker je Octavia precej prostornejša, tehnika pa ista kot pri Golfu in Leonu. In če drži tisto o servisih na vsakih 8000km in zgolj relacijskih vožnjah bi znal avto biti kar dober nakup.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Sem sicer privrženec VAG, ampak za 5 let starega Golfa dat več kot pol cene novega oz. za 7 let starega dat pol cene novega, pa vseeno ne bi priporočil (osnovni bencinar Comfortline pride pod 20k).

Raptor F16 ::

miqro je izjavil:

Vem uporabljat filtre, ampak ti mi ne povejo kako zanesljiv je dolocen avto, kako se v resnici obnasa, kateri je najbolj vreden nakupa itd.


Vse je tam nek isti quratz, bolj glej kako dobro servisno mrežo imajo. Avto je namreč treba vzdrževat.

Renault-groupe in VAG sta glede tega v Sloveniji najbolj razvita. V skoraj vsaki vasi maš servuserja ki ti bo znal zrihtat pooblaščencev pa v vsakem malo večjem kraju kolikor hočeš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9510384 (5929) bluefish
»

Nakup avta do 16000

Oddelek: Na cesti
384503 (3083) Scaramouche
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
588824 (7034) m0LN4r
»

Avto do 15k eur (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
617850 (5910) Raptor F16
»

SUV za 25000€? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508828 (5809) negot

Več podobnih tem