Forum » Na cesti » Avto do 3k eur
Avto do 3k eur
hojnikb ::
servisna "zgodovina" je vredna tocno nic. Servisno knjigo ti ponared vsak janezek, tudi vpis v racunalnik se da nardit.
Carfax in podobni so okol tega brezvezni, ce je avto prenov.
Podatkov iz originalnih servisov pa ce nisi lastnik, nebos prsu.
Carfax in podobni so okol tega brezvezni, ce je avto prenov.
Podatkov iz originalnih servisov pa ce nisi lastnik, nebos prsu.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Malo o merah, ker nekateri ste hitro zavedeni s kakšnim dizajnerskim trikom:
Golf HB, 2009, 4199mm, 350l
i30 HB, 2007, 4245mm, 340l
Astra HB, 2009, 4419, 370l
Mazda 6 HB, 2007, 4755, 500l
Passat limuzina, 2009, 4765, 485l
Noter je i30 bolj prostoren kot moja astra to ti lahko 100% potrdim, tudi od golfa 6ko. Prtljaznik par cm gor dol, tu sploh ni nekih razlik.
Valvoline ::
servisna "zgodovina" je vredna tocno nic. Servisno knjigo ti ponared vsak janezek, tudi vpis v racunalnik se da nardit.
Carfax in podobni so okol tega brezvezni, ce je avto prenov.
Podatkov iz originalnih servisov pa ce nisi lastnik, nebos prsu.
Nic ne mors ponaredit, ce hoces veljavno garancijo zraven prvih 100k se mors peljat pooblascencu da ti avto servisira in postemplja servisno. Vse to gre v sistem. Za vsak avto lahko dobis info pri pooblascencih, tudi za uvozenega. Preverjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
denabiker ::
servisna "zgodovina" je vredna tocno nic. Servisno knjigo ti ponared vsak janezek, tudi vpis v racunalnik se da nardit.
Carfax in podobni so okol tega brezvezni, ce je avto prenov.
Podatkov iz originalnih servisov pa ce nisi lastnik, nebos prsu.
Nic ne mors ponaredit, ce hoces veljavno garancijo zraven prvih 100k se mors peljat pooblascencu da ti avto servisira in postemplja servisno. Vse to gre v sistem. Za vsak avto lahko dobis info pri pooblascencih, tudi za uvozenega. Preverjeno.
Ni res! Žlahtnik ima avtohišo in tudi muti. In je pooblaščen!
matobeli ::
Noter je i30 bolj prostoren kot moja astra to ti lahko 100% potrdim
Sej pravim, mere so za ljudi ki niso obremenjeni z +-2cm. Astra, golf, i30... ista pašta. Mogoče je i30 še z parmezanom. Niso pa to rezanci z tartufato.
Ker z enako gotovostjo kot ti trdiš da je i30 večji od astre ti lahko jaz potrdim da ni nobene bistvene razlike med sanderotom in i30, vsaj kar se prostora tiče.
Valvoline ::
Noter je i30 bolj prostoren kot moja astra to ti lahko 100% potrdim
Sej pravim, mere so za ljudi ki niso obremenjeni z +-2cm. Astra, golf, i30... ista pašta. Mogoče je i30 še z parmezanom. Niso pa to rezanci z tartufato.
Ker z enako gotovostjo kot ti trdiš da je i30 večji od astre ti lahko jaz potrdim da ni nobene bistvene razlike med sanderotom in i30, vsaj kar se prostora tiče.
Sem pa ze prej spregledaj da je mazda 6ka HB, torej razred visje kot vse ostalo vsaj kar se tice prtljaznika. Ampak bi jaz vseen mazdo crtal iz seznama. Prevec tezav so mel z dizli, vztrajniki, sobe, zaribani motorji, pa se klump plocevina. i30/ceeda ne priporocam zarad nekega luksuza, ampak ker so preverjeno neunicive makine z najmanj potreb po dragem servisiranju in popravil, sploh za dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
servisna "zgodovina" je vredna tocno nic. Servisno knjigo ti ponared vsak janezek, tudi vpis v racunalnik se da nardit.
Carfax in podobni so okol tega brezvezni, ce je avto prenov.
Podatkov iz originalnih servisov pa ce nisi lastnik, nebos prsu.
Nic ne mors ponaredit, ce hoces veljavno garancijo zraven prvih 100k se mors peljat pooblascencu da ti avto servisira in postemplja servisno. Vse to gre v sistem. Za vsak avto lahko dobis info pri pooblascencih, tudi za uvozenega. Preverjeno.
to so pravljice za lahko noc. Velike firme ki majo operativne lizinge, nardijo pa vmesne servise sami, zbijejo kilometre in peljajo na original. Tako si znizajo ceno servisov in operativnega lizinga.
Pa tudi sicer, kje je problem vrzit originalno servisno knjigo z 500kkm v smeti in napisat novo? noben.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
matobeli ::
Sem pa ze prej spregledaj da je mazda 6ka HB, torej razred visje kot vse ostalo vsaj kar se tice prtljaznika. Ampak bi jaz vseen mazdo crtal iz seznama. Prevec tezav so mel z dizli, vztrajniki, sobe, zaribani motorji, pa se klump plocevina. i30/ceeda ne priporocam zarad nekega luksuza, ampak ker so preverjeno neunicive makine z najmanj potreb po dragem servisiranju in popravil, sploh za dizla.
Klump pločevina je bila nekje do 2005, torej prve tri leta generacije 1. Dizel ima res nekaj težav, ampak nič takega kar se ne bi dalo rešit (razen če je prepozno). Seveda je bistveno boljša opcija vzet bencinarja in predelat na LPG. Ampak to velja za čisto vse turbo dizle z 200+kkm v tej velikosti. Če niso razna tesnila so pa turbine.
Problem se pojavi ker so alternative zjahani VAGi, toyote z 350+kkm in francozi ki imajo pa po 10+letih druge sorte težave. En je predlagal Volvota, to bi bila dobra alternativa, jih je pa verjetno še manj od Mazd na tržišču.
V segmentu i30 je pa ta res dobra izbira.
Valvoline ::
Sem pa ze prej spregledaj da je mazda 6ka HB, torej razred visje kot vse ostalo vsaj kar se tice prtljaznika. Ampak bi jaz vseen mazdo crtal iz seznama. Prevec tezav so mel z dizli, vztrajniki, sobe, zaribani motorji, pa se klump plocevina. i30/ceeda ne priporocam zarad nekega luksuza, ampak ker so preverjeno neunicive makine z najmanj potreb po dragem servisiranju in popravil, sploh za dizla.
Klump pločevina je bila nekje do 2005, torej prve tri leta generacije 1. Dizel ima res nekaj težav, ampak nič takega kar se ne bi dalo rešit (razen če je prepozno). Seveda je bistveno boljša opcija vzet bencinarja in predelat na LPG. Ampak to velja za čisto vse turbo dizle z 200+kkm v tej velikosti. Če niso razna tesnila so pa turbine.
Problem se pojavi ker so alternative zjahani VAGi, toyote z 350+kkm in francozi ki imajo pa po 10+letih druge sorte težave. En je predlagal Volvota, to bi bila dobra alternativa, jih je pa verjetno še manj od Mazd na tržišču.
V segmentu i30 je pa ta res dobra izbira.
Znanec je mel mazdo 5 enoprostorca l.2011, prodal prav ker je avto zacel kazat prve znake rjavenja, pragi, vrata in podobno. Ne vem kak je z 6ke 07+, malo jih je, ampak ne verjamem da je kaj boljs. Ce je potreba po vecjem prtljazniku, pa vzames i30 karavan, spet ni tako velik,opazen in grd kot nekateri kjub temu da je karavan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WizzardOfOZ ::
Verjetno je to res, ampak lastniki tega ne pocnejo. Ce avto prodaja sverko ga itak ne kupis.
Seveda pocnejo. To je sploh pogost pojav pri lizing avtih premijskega razreda (beri razne e klase, 5er itd). To so avti, kjer marsikdo dela po 100-120kkm na leto. Ko je pa cas za prodajo (ali pa ze kr vmes, da je lizing cenej) se zvrzijo kilometri na magicnih 100-150kkm in izvoz v bananastan.
Seveda pri bol pocen avtih, ki so tipicno last fizicnih oseb, je sansa vrtenja manjsa, ampak obstaja vedno.
Neka servisna zgodovina mora bit, potrjena servisna knjiga tudi, vseeno za slo ali uvozen avto. Ce tega ni, sploh pa servisna, avto itak preskocis. Za vse te uvozene makine lahk dobis podatke pri pooblascenih prodajalcih/servisih za posamezno znamko, jih majo v sistemu, al pa carfax,dna in podobno. Danes je prakticno nemogoce goljufat z km pri novesih avtih, se pa pripravlja EU zakonodaja da se bodo km obvezno vpisovali v reg. kartoncek vsako leto pri podaljsevanju registracije.
A si lahko še bolj naiven?
freesty ::
Torej moji pro-ji za to mazdo, ki jo bom po vsej verjetnosti kupil. Cena je znotraj budgeta. Avto je lep. Ima dosti opreme napram ostalim za to ceno. Je hatchback. In pa kupljen je pri Avtohisi, kjer so se delali vsi servisi do zdaj na 20kkm. Mi je v salonu v racunalniku pokazal zgodovino celega vozila. Plus fotr pozna enga, ki dela tam in je rekel, da je v redu nakup.
Koliko sem gledal malo avtomobile, so pri vseh, ki so prisli na moj seznam taksne ali drugacne tezave. Tako, da nekje je treba naredit kompromis. Glede na to, da je znana cela zgodovina, avto ocuvan res v nulo, mislim, da je to se najbolj ziher nakup.
Kot sem rekel, obstajajo bolj zanesljivi avtomobili, vendar ne bi rad imel "malega" avta. Niti avta, ko ga vidim, da mi slabo rata. Zato sem pac pripravljen sprejet ene kompromise.
Ce pa najde kdo lepsi, bolj zanesljiv avto od te mazde pa naj prosim pove.
Koliko sem gledal malo avtomobile, so pri vseh, ki so prisli na moj seznam taksne ali drugacne tezave. Tako, da nekje je treba naredit kompromis. Glede na to, da je znana cela zgodovina, avto ocuvan res v nulo, mislim, da je to se najbolj ziher nakup.
Kot sem rekel, obstajajo bolj zanesljivi avtomobili, vendar ne bi rad imel "malega" avta. Niti avta, ko ga vidim, da mi slabo rata. Zato sem pac pripravljen sprejet ene kompromise.
Ce pa najde kdo lepsi, bolj zanesljiv avto od te mazde pa naj prosim pove.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Valvoline ::
Vsaj se pozanimaj ce je bil vztrajnik (skopka) dokazljivo ze menjan, ce ni bil je skor 100% proti koncu ter si pripravi se tisocaka za popravilo. Drgac pa srecno z nakupom in voznjo.
w0mbat ::
Torej moji pro-ji za to mazdo, ki jo bom po vsej verjetnosti kupil. Cena je znotraj budgeta. Avto je lep. Ima dosti opreme napram ostalim za to ceno. Je hatchback. In pa kupljen je pri Avtohisi, kjer so se delali vsi servisi do zdaj na 20kkm. Mi je v salonu v racunalniku pokazal zgodovino celega vozila. Plus fotr pozna enga, ki dela tam in je rekel, da je v redu nakup.
Koliko sem gledal malo avtomobile, so pri vseh, ki so prisli na moj seznam taksne ali drugacne tezave. Tako, da nekje je treba naredit kompromis. Glede na to, da je znana cela zgodovina, avto ocuvan res v nulo, mislim, da je to se najbolj ziher nakup.
Kot sem rekel, obstajajo bolj zanesljivi avtomobili, vendar ne bi rad imel "malega" avta. Niti avta, ko ga vidim, da mi slabo rata. Zato sem pac pripravljen sprejet ene kompromise.
Ce pa najde kdo lepsi, bolj zanesljiv avto od te mazde pa naj prosim pove.
ima 223kkm , cel post se bere kot da sebe prepričuješ da je dober nakupm (ampak 223kkm je neki)
freesty ::
Moja objava je misljena na nacin, da sem pregledal par avtomobilov, vsak od njih je imel kaksne tezave, tiste z vecjimi sem eliminiral. Na koncu sem pristal na mazdi.
Moje vprasanje na koncu ni neki sarkazem ampak pravo vprasanje. Je pa res, da ne bi mel nekega grdega avta, pa naj bo najbolj zanesljiv na svetu :)
Moje vprasanje na koncu ni neki sarkazem ampak pravo vprasanje. Je pa res, da ne bi mel nekega grdega avta, pa naj bo najbolj zanesljiv na svetu :)
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
WizzardOfOZ ::
ima 223kkm , cel post se bere kot da sebe prepričuješ da je dober nakupm (ampak 223kkm je neki)
223k za japonski motor ni nič. To se je šele ogrel dobro. Problem je pleh. ČE je dober, potem se nakup splača, če boš pa moral pleh popravljat, bo pa to veliko veliko dražje, kot če kupiš enako mazdo s celim plehom in zaribano mašino, pa greš mašino popravljat. Enako veja za vse japonske avtomobile, ker avto prej zgnije, kot pa se motor pokvari. (izjema je dubaru dizel, kjer so mašine nagnjene k crkovanju)
Valvoline ::
Mazda 6 2.0d 2002-2006 je bil med najbolj nezanesljivimi dizli iz tega obdobja,zaribalo je vsaj polovica teh motorjev. 2007-2010 kok vem je prakticno enak motor z majhnimi spremembami tako da previdno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WizzardOfOZ ::
Mogoče je dizel zanič. Ne spremljam, ker me dizel nikoli ni zanimal in imam vedno bencinarje. Tudi ko nekdo omenja osebno vozilo, prvo pomislim na vozilo z bencinskim motorjem za prevoz oseb. Ko nekdo omenja dizla, pa vedno pomislim na kmetavza/slovenceljna, ki samo misli da špara. (ker so stroški popravila dizla vedno višji od stroškov popravila NA bencinarja. In to tolikovišji, da izgubi dizel vso prednost z nižjo porabo.
KAVINSKY ::
Ok boomer. Sedaj še pojasni kako voziš Subaruja in kako si imel nekega Saaba, kateri ti je 30 let nazaj pil 6 litrov pri 170km/h.
WizzardOfOZ ::
Z dizli je konec. Smrdljivcev bo vse manj na cestah. Osebno bi jih prepovedal že 20 let nazaj. Samo še kmetavzarji vozijo dizle.
V bistvu se s porabo samo lastniki dizlov ukvarjate. Ostali se vozimo, vi pa stalno razglabljate na koliko decimalk boste računali porabo. Težko vam je met majhnega med nogami, morate to kompenzirat z velikim dizlom.
V bistvu se s porabo samo lastniki dizlov ukvarjate. Ostali se vozimo, vi pa stalno razglabljate na koliko decimalk boste računali porabo. Težko vam je met majhnega med nogami, morate to kompenzirat z velikim dizlom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
freesty ::
Ma meni je naceloma vseeno. Mogoce bi rajsi imel bencinarja, mas manj brige. Vozil se bo pa avto bolj kot ne relacijsko. Tak, da neka logika narekuje, da bi bil dizl cist primeren.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Z dizli je konec. Smrdljivcev bo vse manj na cestah. Osebno bi jih prepovedal že 20 let nazaj. Samo še kmetavzarji vozijo dizle.
V bistvu se s porabo samo lastniki dizlov ukvarjate. Ostali se vozimo, vi pa stalno razglabljate na koliko decimalk boste računali porabo. Težko vam je met majhnega med nogami, morate to kompenzirat z velikim dizlom.
Odkar sem prestopil na bencin se čudim samemu sebi kako me prej tisti traktorski zvok ni nikoli motil. Kle kle kle kle kle
Pa glasnost, prekratke prestave, po novem pa še sranje z DPF, EGR, AdBlue...
Never again.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
KAVINSKY ::
In sedaj se oglaša klub voznikov Cliotov dci.
E dečki, če pogledate avtonet boste videli, da je velika večina rabljenih premium vozov vaših tako imenovanih traktorjev. Očitno vsi poslovneži radi poslušajo IMTje, da se tega javeč proda. V isti sapi še omenjatu DPF in EGR, daj še direktni vbrizg in zvok/vibracije turbo 3 cilindrašov, pa imaš vse komponente katere so odpovedale pri dizlih tudi na bencinarjih.
E dečki, če pogledate avtonet boste videli, da je velika večina rabljenih premium vozov vaših tako imenovanih traktorjev. Očitno vsi poslovneži radi poslušajo IMTje, da se tega javeč proda. V isti sapi še omenjatu DPF in EGR, daj še direktni vbrizg in zvok/vibracije turbo 3 cilindrašov, pa imaš vse komponente katere so odpovedale pri dizlih tudi na bencinarjih.
Valvoline ::
Raptor F16 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Z dizli je konec. Smrdljivcev bo vse manj na cestah. Osebno bi jih prepovedal že 20 let nazaj. Samo še kmetavzarji vozijo dizle.
V bistvu se s porabo samo lastniki dizlov ukvarjate. Ostali se vozimo, vi pa stalno razglabljate na koliko decimalk boste računali porabo. Težko vam je met majhnega med nogami, morate to kompenzirat z velikim dizlom.
Odkar sem prestopil na bencin se čudim samemu sebi kako me prej tisti traktorski zvok ni nikoli motil. Kle kle kle kle kle
Pa glasnost, prekratke prestave, po novem pa še sranje z DPF, EGR, AdBlue...
Never again.
Lol. Novi (novejsi) gdi turbobencinarji majo ves ta pozlacen sodoben klump noter, vkljucno dvomasnih vztrajnikov. Same shit. S tem da bencin nima mazalnih lastnosti dizla, logika kaze da bodo okvare pump ter sob zarad tega lahko se precej bolj pogoste.
ps.
Znanec je kupil novega capturja tce, po dveh letih ga prodal ih kupil 1 leto starega capturja dci. Je reku da nikoli vec ne bo kupil bencinarja. Se vedno ogromna razlika v porabi, navoru ter nacina voznje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
youPlonker ::
Moj nasvet: kupi bencinarja starega 10-20 let od kakšnega starega ata, ki je prvi lastnik in ga je redno vzdrževal ter delal z njim max 10k km /leto.
Valvoline ::
ps.
Znanec je kupil novega capturja tce, po dveh letih ga prodal ih kupil 1 leto starega capturja dci. Je reku da nikoli vec ne bo kupil bencinarja. Se vedno ogromna razlika v porabi, navoru ter nacina voznje. Zavaja se precej z podatki okrog porabe, da mas normalno porabo s temi mlicki se mors furat k napol mrtev upokojenec, z malo bolj dinamicno voznjo (normalno za povprecnega janeza) poraba gre do x2. Pri dizlih pa ni tako, in ni potrebe po tisanju v visjih obratih. Se vedno velja pravilo, majhen jajcek je lahko benz, druzinski avto pa obvezno dizel (ali NA 1.8+ na plin).
Znanec je kupil novega capturja tce, po dveh letih ga prodal ih kupil 1 leto starega capturja dci. Je reku da nikoli vec ne bo kupil bencinarja. Se vedno ogromna razlika v porabi, navoru ter nacina voznje. Zavaja se precej z podatki okrog porabe, da mas normalno porabo s temi mlicki se mors furat k napol mrtev upokojenec, z malo bolj dinamicno voznjo (normalno za povprecnega janeza) poraba gre do x2. Pri dizlih pa ni tako, in ni potrebe po tisanju v visjih obratih. Se vedno velja pravilo, majhen jajcek je lahko benz, druzinski avto pa obvezno dizel (ali NA 1.8+ na plin).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
youPlonker je izjavil:
Moj nasvet: kupi bencinarja starega 10-20 let od kakšnega starega ata, ki je prvi lastnik in ga je redno vzdrževal ter delal z njim max 10k km /leto.
to je skor najslabše, kar lahko nardiš. In potem ugotoviš, da je bil en kurc vožen, servisiran 1x na par let. Te takoj čaka menjava vse potrošnih delov (zakaj bi menjal jermen, če se nič ne vozim) itd...
#brezpodpisa
facepalm ::
Jaz kupim tisto kar se trenutno prodaja.
Prejsnji mesec sem sklenil pozret ego in izgubo denarja in prodal skoraj nov avto, ker predvidevam, da ga 2 leti ne bom potreboval in je strosek previsok za ubogih 1800km/m.
Sklenil sem kupiti avto do max 4500€, najraje 3000€. Po enodnevnem izletu po Sloveniji sem se spomnil zakaj me trg rabljenih vozil ne zanima. Sami nateguni ki prodajajo vozila za na odpad.
Nato sem na avtonetu nasel vozilo za 1500€, katero mi ni bilo nikoli vsec, poleg tega se dizel. Ampak sem poznal lastnika in tudi avto. Redno servisiran, 1. lastnik, nekaramboliran, nove gume, 175kkm.
Za 2 leti bo ok, nato gre lahko tudi na odpad. Peugeot 206 1.6hdi 110hp.
Prejsnji mesec sem sklenil pozret ego in izgubo denarja in prodal skoraj nov avto, ker predvidevam, da ga 2 leti ne bom potreboval in je strosek previsok za ubogih 1800km/m.
Sklenil sem kupiti avto do max 4500€, najraje 3000€. Po enodnevnem izletu po Sloveniji sem se spomnil zakaj me trg rabljenih vozil ne zanima. Sami nateguni ki prodajajo vozila za na odpad.
Nato sem na avtonetu nasel vozilo za 1500€, katero mi ni bilo nikoli vsec, poleg tega se dizel. Ampak sem poznal lastnika in tudi avto. Redno servisiran, 1. lastnik, nekaramboliran, nove gume, 175kkm.
Za 2 leti bo ok, nato gre lahko tudi na odpad. Peugeot 206 1.6hdi 110hp.
Raptor F16 ::
ps.
Znanec je kupil novega capturja tce, po dveh letih ga prodal ih kupil 1 leto starega capturja dci. Je reku da nikoli vec ne bo kupil bencinarja. Se vedno ogromna razlika v porabi, navoru ter nacina voznje. Zavaja se precej z podatki okrog porabe, da mas normalno porabo s temi mlicki se mors furat k napol mrtev upokojenec, z malo bolj dinamicno voznjo (normalno za povprecnega janeza) poraba gre do x2. Pri dizlih pa ni tako, in ni potrebe po tisanju v visjih obratih. Se vedno velja pravilo, majhen jajcek je lahko benz, druzinski avto pa obvezno dizel (ali NA 1.8+ na plin).
Naj uganem. 3-cilindrski mlinček ?
Grozno za vozit, se strinjam.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Novi (novejsi) gdi turbobencinarji majo ves ta pozlacen sodoben klump noter, vkljucno dvomasnih vztrajnikov. Same shit.
Zato pa kupiš NA z avtomatskim menjalnikom in nimaš problemov turbo motorjev. Konji in navor danes nič več ne pomenijo, ker itak večino časa voziš v kolonah, tukaj pride pa v poštev avtomatski menjalnik, tistih 5% vožnje ko imaš pa frej pa tudi 100KM avtomatik brez problemov vozi tistih 150km/h po števcu (nekih 137km/h po gps-u), kar je okvirno še normalno, da ne plačuješ kazni, če te dobijo na radar.
Utk ::
Raptor F16 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Z dizli je konec. Smrdljivcev bo vse manj na cestah. Osebno bi jih prepovedal že 20 let nazaj. Samo še kmetavzarji vozijo dizle.
V bistvu se s porabo samo lastniki dizlov ukvarjate. Ostali se vozimo, vi pa stalno razglabljate na koliko decimalk boste računali porabo. Težko vam je met majhnega med nogami, morate to kompenzirat z velikim dizlom.
Odkar sem prestopil na bencin se čudim samemu sebi kako me prej tisti traktorski zvok ni nikoli motil. Kle kle kle kle kle
Pa glasnost, prekratke prestave, po novem pa še sranje z DPF, EGR, AdBlue...
Never again.
Ko sem jaz to pisal, sem bil rasist do dizlov, nestrpnež itd.
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Novi (novejsi) gdi turbobencinarji majo ves ta pozlacen sodoben klump noter, vkljucno dvomasnih vztrajnikov. Same shit.
Zato pa kupiš NA z avtomatskim menjalnikom in nimaš problemov turbo motorjev. Konji in navor danes nič več ne pomenijo, ker itak večino časa voziš v kolonah, tukaj pride pa v poštev avtomatski menjalnik, tistih 5% vožnje ko imaš pa frej pa tudi 100KM avtomatik brez problemov vozi tistih 150km/h po števcu (nekih 137km/h po gps-u), kar je okvirno še normalno, da ne plačuješ kazni, če te dobijo na radar.
zdaj pa najdi enga NA bencinarja z dobrim avtomatom, ki nima gdi...
#brezpodpisa
KAVINSKY ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zato pa kupiš NA z avtomatskim menjalnikom in nimaš problemov turbo motorjev. Konji in navor danes nič več ne pomenijo, ker itak večino časa voziš v kolonah, tukaj pride pa v poštev avtomatski menjalnik, tistih 5% vožnje ko imaš pa frej pa tudi 100KM avtomatik brez problemov vozi tistih 150km/h po števcu (nekih 137km/h po gps-u), kar je okvirno še normalno, da ne plačuješ kazni, če te dobijo na radar.
Ne spet bit pameten, ker se ne vsi vozimo v režimu spelji-ustavi. Nova vozila z avtomatikom in NA motorjem pa so tako redka kot je pametna ponudba rabljenih NA avtomatikov.
Pa tudi mi ni jasno kaj vozite in z kakšnimi feltnami. Nisem še sedel v avtu, kjer bi števec kazal več kot 5kmh/h razlike pri 140km/h glede gpsja.
WizzardOfOZ ::
Kaj je narobe z direktnim vbrizgom pri NA avtomobilih?
Razmerje zrak/gorivo mora biti vedno 14.7:1. Torej gdi samo še bolj pomaga, da je razmerje res vedno tapravo. In pri optimalnem izgorevanju je rakotvornih delcev veliko manj (oziroma zanemarljivo malo). Ja, moraš imeti filter, vendar če imaš pravilno optimalno izgorevanje, potem ne pacaš filtra in bo zdržal celo življenjsko dobo avtomobila.
Tega pa pri turbo avtomobilih ni, ker tam gre za prisilno polnjenje in izgorevanje ni optimalno. Zato je tudi več vse ostale svinjarije, ki jo turbo motorji spspuščajo v zrak.
Za moje pojme NA avtomobilom manjka samo še vodni vbrizg. Da bi poleg goriva vbrizgovali še vodno paro. Vodna para čisti bate, daje dodatno moč in na splošno je izpuh manj svinjski zaradi tega. Bi pa izpuhi prej crkovali zaradi tega.
Tebi marsikaj ni jasno.
Razmerje zrak/gorivo mora biti vedno 14.7:1. Torej gdi samo še bolj pomaga, da je razmerje res vedno tapravo. In pri optimalnem izgorevanju je rakotvornih delcev veliko manj (oziroma zanemarljivo malo). Ja, moraš imeti filter, vendar če imaš pravilno optimalno izgorevanje, potem ne pacaš filtra in bo zdržal celo življenjsko dobo avtomobila.
Tega pa pri turbo avtomobilih ni, ker tam gre za prisilno polnjenje in izgorevanje ni optimalno. Zato je tudi več vse ostale svinjarije, ki jo turbo motorji spspuščajo v zrak.
Za moje pojme NA avtomobilom manjka samo še vodni vbrizg. Da bi poleg goriva vbrizgovali še vodno paro. Vodna para čisti bate, daje dodatno moč in na splošno je izpuh manj svinjski zaradi tega. Bi pa izpuhi prej crkovali zaradi tega.
Pa tudi mi ni jasno kaj vozite in z kakšnimi feltnami. Nisem še sedel v avtu, kjer bi števec kazal več kot 5kmh/h razlike pri 140km/h glede gpsja.
Tebi marsikaj ni jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
matobeli ::
Utk ::
Nova vozila z avtomatikom in NA motorjem pa so tako redka kot je pametna ponudba rabljenih NA avtomatikov.
Vsak dober hibrid je tak.
matobeli ::
hojnikb ::
Kaj je narobe z direktnim vbrizgom pri NA avtomobilih?
tocno tisto, kar je narobe pri turbinarji. Pacanje ventilov, ker nimas port injectiona, da bi ti jih pucal. In potem sledi pucanje vsakih 100kkm, ce hoces, da je avto vsaj priblizno vozen.
Razmerje zrak/gorivo mora biti vedno 14.7:1. Torej gdi samo še bolj pomaga, da je razmerje res vedno tapravo. In pri optimalnem izgorevanju je rakotvornih delcev veliko manj (oziroma zanemarljivo malo). Ja, moraš imeti filter, vendar če imaš pravilno optimalno izgorevanje, potem ne pacaš filtra in bo zdržal celo življenjsko dobo avtomobila.
kar seveda ni res. Stohiometricni koeficient je res 14.7:1, ampak praksa kaze to, da pri vecjih moceh hoces nizje razmerje, ker ves bencin nikol ne zgori zaradi taksnih in drugacno razlogov. Prav tako lahko imas tudi redkejse mesance (tut po 20:1) ce hoces sparat.
Ti pa gdi prinasa en grd problem in sicer vec nox in pm delcev, ker gorivo gori pri visjih temparaturah. Kar je spet nono za emisije.
Tega pa pri turbo avtomobilih ni, ker tam gre za prisilno polnjenje in izgorevanje ni optimalno. Zato je tudi več vse ostale svinjarije, ki jo turbo motorji spspuščajo v zrak.
Spet bullshit. Ne poznavas osnov.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Valvoline ::
zdaj pa najdi enga NA bencinarja z dobrim avtomatom, ki nima gdi...
Mazda Skyactive X, mogoče edina pametna zadeva preden gremo čisto na elektriko.
3.0+ MPI na CNG/LPG je tisto tapravo. Strom bo zanimiv dokler bo mocno subvencioniran. Brez subvencij nima sans proti cngju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
Za moje pojme NA avtomobilom manjka samo še vodni vbrizg. Da bi poleg goriva vbrizgovali še vodno paro. Vodna para čisti bate, daje dodatno moč in na splošno je izpuh manj svinjski zaradi tega. Bi pa izpuhi prej crkovali zaradi tega.
To ima smisel pri dirkalnih motorjih, kjer dvigujes kompresijo v strop. Za production motorje pa to ni pretirano smiselno, ker ti to prinasa dodatno kompleksnost in tezo, cesar noces.
#brezpodpisa
matobeli ::
Mazda ima ene izmed najboljših bencinskih motorjev pa doseže najvišje razmerje (od vseh), 14.0:1 v svojih Skyactive G motorjih.
Valvoline: govorimo o novih avtih ki morajo dejansko dosešt okoljske standarde.
Valvoline: govorimo o novih avtih ki morajo dejansko dosešt okoljske standarde.
Valvoline ::
Mazda ima ene izmed najboljših bencinskih motorjev pa doseže najvišje razmerje (od vseh), 14.0:1 v svojih Skyactive G motorjih.
Valvoline: govorimo o novih avtih ki morajo dejansko dosešt okoljske standarde.
Prevec nepotrebnih zakompliciranih mehanskih sklopov ter elektronike da se poraba zniza za kak liter.
hojnikb ::
zdaj pa najdi enga NA bencinarja z dobrim avtomatom, ki nima gdi...
Mazda Skyactive X, mogoče edina pametna zadeva preden gremo čisto na elektriko.
to je gdi...
#brezpodpisa
Utk ::
Pacanje ventilov, ker nimas port injectiona, da bi ti jih pucal. In potem sledi pucanje vsakih 100kkm, ce hoces, da je avto vsaj priblizno vozen.
Novi gdi imajo tudi port injection.
hojnikb ::
novi, ja. Ampak rabljeni, kateri bi ga kupo za ne prevec kesa, pac nimajo. In te to potem, kot novopecenega lastnika, slej k prej caka
#brezpodpisa
Valvoline ::
hojnikb ::
ja kaj pa bos druga. gdi kot sam je fail, mpi pa nemors vec met, ce hoces dosegat standarde. Ergo, dvojni sistem.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Pri koeniseggu so pametno sli nazaj na port, najnovejsi motor je NA mpi z 1000+ km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
Pacanje ventilov, ker nimas port injectiona, da bi ti jih pucal. In potem sledi pucanje vsakih 100kkm, ce hoces, da je avto vsaj priblizno vozen.
Novi gdi imajo tudi port injection.
Podvojitev vbrizga. Epic fail. Se frgazr naj dajo zraven.
Avti za 12 jurjev tega itak nimajo, pri 20 in gor pa to ni neka reč.
Fail danes je pa vse razen elektrike.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28840 (20090) | Superboyy |
» | SUV za 25000€? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9852 (6833) | negot |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25555 (19457) | krneki0001 |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23644 (19432) | facepalm |