» »

Kako se vaš avto pelje v snegu

Kako se vaš avto pelje v snegu

1 2
3
4 5

dj_uro ::

Octavia je fwd, RS6 pa awd???
kako je lahko metano v isti koš? kakšno podkrmarjenje pri RS6? - kakšne buče so to??
vw-klub.si

KAVINSKY ::

dj_uro je izjavil:

kako je lahko metano v isti koš? kakšno podkrmarjenje pri RS6? - kakšne buče so to??


Težišče motorja pred sprenjo osjo. AWD ti pri temu ne pomaga nič, razen pri pospeševanju.

m0LN4r ::

Ja ocitno je podkrmarjenje opazil, ko je lovil svoj rekord na Nordschleife.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

sunshine403 ::

Eh... vecina se vozi z 10 let starimi drvarnicami za 500eur (sodec po temah) ampak pametni pa za popizdit, sploh ko se gre o stvareh, o katerih niti sanjati ne morete, kaj sele da bi jim bili kdaj blizu. Ne nisem lovil rekorkda na Nordschleife in ga za to niti ni potrebno, ker je ze navadna cesta dovolj, ce je pa malo spolzka pa se toliko lazje.

m0LN4r ::

Vsak avto se vozi drugace.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

No roko na srce sem bil pred nakupom zelo odprtih misli. Probal sem megana, probal sem KIO, probal Toyoto, probal Peugeota... šele pri Seatu sem si rekel, to bi pa šlo. Na koncu pa sem iz principa vzel VW ki se je izkazal za najbol popeglanega in tudi izoliranega. To ne morem nehat poudarjat ampak avto je res tih.


O tem ni dvoma, da je dobro izoliran. Za ceno, za kakršno se prodaja, bi jaz prodajalca v jajca našutiral, če tega nebi bilo v avtu.

Samo to zame ni udobnost. Pripomore k udobju, ni pa ....
Udobnost je, ko v enem šusu narediš 700 kilometrov in iz avta ne stopiš kot prežvečen knedl in tok zmatran, da samo še v posteljo padeš, ampak spočit in bi brez problema lahko nadaljeval vožnjo. In tega v A3, golfu, oktaviji in leonu ni. So pretrdi avtomobili.

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

No roko na srce sem bil pred nakupom zelo odprtih misli. Probal sem megana, probal sem KIO, probal Toyoto, probal Peugeota... šele pri Seatu sem si rekel, to bi pa šlo. Na koncu pa sem iz principa vzel VW ki se je izkazal za najbol popeglanega in tudi izoliranega. To ne morem nehat poudarjat ampak avto je res tih.


O tem ni dvoma, da je dobro izoliran. Za ceno, za kakršno se prodaja, bi jaz prodajalca v jajca našutiral, če tega nebi bilo v avtu.

Samo to zame ni udobnost. Pripomore k udobju, ni pa ....
Udobnost je, ko v enem šusu narediš 700 kilometrov in iz avta ne stopiš kot prežvečen knedl in tok zmatran, da samo še v posteljo padeš, ampak spočit in bi brez problema lahko nadaljeval vožnjo. In tega v A3, golfu, oktaviji in leonu ni. So pretrdi avtomobili.


Saj subaru tudi ni ravno poceni :/ res pa je da je to vozilo za čisto drug namen kjer pač izstopa s svojim 4x4 sistemom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

No roko na srce sem bil pred nakupom zelo odprtih misli. Probal sem megana, probal sem KIO, probal Toyoto, probal Peugeota... šele pri Seatu sem si rekel, to bi pa šlo. Na koncu pa sem iz principa vzel VW ki se je izkazal za najbol popeglanega in tudi izoliranega. To ne morem nehat poudarjat ampak avto je res tih.


O tem ni dvoma, da je dobro izoliran. Za ceno, za kakršno se prodaja, bi jaz prodajalca v jajca našutiral, če tega nebi bilo v avtu.

Samo to zame ni udobnost. Pripomore k udobju, ni pa ....
Udobnost je, ko v enem šusu narediš 700 kilometrov in iz avta ne stopiš kot prežvečen knedl in tok zmatran, da samo še v posteljo padeš, ampak spočit in bi brez problema lahko nadaljeval vožnjo. In tega v A3, golfu, oktaviji in leonu ni. So pretrdi avtomobili.
What? Po mojem okusu so se tile premehki, sele z tistim dodatnim 15mm znizanjem so okej. Kdo se bo pa guncal celo pot.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

No roko na srce sem bil pred nakupom zelo odprtih misli. Probal sem megana, probal sem KIO, probal Toyoto, probal Peugeota... šele pri Seatu sem si rekel, to bi pa šlo. Na koncu pa sem iz principa vzel VW ki se je izkazal za najbol popeglanega in tudi izoliranega. To ne morem nehat poudarjat ampak avto je res tih.


O tem ni dvoma, da je dobro izoliran. Za ceno, za kakršno se prodaja, bi jaz prodajalca v jajca našutiral, če tega nebi bilo v avtu.

Samo to zame ni udobnost. Pripomore k udobju, ni pa ....
Udobnost je, ko v enem šusu narediš 700 kilometrov in iz avta ne stopiš kot prežvečen knedl in tok zmatran, da samo še v posteljo padeš, ampak spočit in bi brez problema lahko nadaljeval vožnjo. In tega v A3, golfu, oktaviji in leonu ni. So pretrdi avtomobili.


Saj subaru tudi ni ravno poceni :/ res pa je da je to vozilo za čisto drug namen kjer pač izstopa s svojim 4x4 sistemom.


Subaru je drag ko ... . Na žalost. Ampak tak pogon, kot ga ima subaru, dobit danes v drugih avtomobilih je misija nemogoče za to ceno.

m0LN4r je izjavil:

What? Po mojem okusu so se tile premehki, sele z tistim dodatnim 15mm znizanjem so okej. Kdo se bo pa guncal celo pot.


A nimajo progresivnih fedrov? Pa potem ne rabiš znižanja, ker fedri delajo pravilno, da se ne guncaš.

Zgodovina sprememb…

A. Smith ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Subaru je drag ko ... . Na žalost. Ampak tak pogon, kot ga ima subaru, dobit danes v drugih avtomobilih je misija nemogoče za to ceno.


Nič nimam proti Subaruju. Pravzaprav ga tudi sam vozim. Rad pa bi pokazal, da je kombinacija visko sklopke in diferenciala z omejenim zdrsom (kar Subaru uporablja) stara blizu 60 let in da konkurenca v tem času ni spala.
Torsen + crown gear, ki je v Audijevih Quattro avtomobilih, je npr. vsaj enakovreden, če ne boljši od Subarujeve rešitve (je pa seveda dražji).
Koneckoncev pa je na zmogljivosti pridobil tudi Haldex, ki je zdaj že pete generacije in v Volkswagnih zadnjih letnikov prav dobro funkcionira. In kar se VW tiče, mislim, da je s Subarujem glede cene kar primerljiv.

"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

Valvoline ::

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.

Buggy ::

Valvoline je izjavil:

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.


Tako je, ker taprav hribovc mora furat golfa na cvicka :))

A. Smith ::

Valvoline je izjavil:

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.

Izredno kratkovidna izjava.

Avto je sredstvo, da prideš od A do B. Če je B nek vikend sredi gozda ali takoj pod Krvavcem, nekje na pohorju ali če imaš hišo na nekem strmem pobočju in je težje dostopna, potem tak avto pač RABIŠ.
In ko se gre za vikend navadno nikogar ne briga ekonomika. Na katero, mimogrede, vpliva tudi to, kolikokrat na leto z avtomobilom ostaneš na nrazmočenem travniku, na kakšni blatni cesti itd in te mora nekdo zvleči ven.
Razni terenski delavci, npr. geodeti, serviserji, vzdrževalci to RABIJO, ker drugače ne morejo na teren delat.

Ok, če nekdo živi in dela v Ljubljani, pa se še na delo vozi v glavnem z avtobusom ali biciklom, takega avtomobila ne rabi. Ampak vsi ne živijo v Ljubljani.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

WizzardOfOZ ::

Torsen je ostal samo še v izredno dragih primerkih audijev, pa še to samo v sprednjem in zadnje difu (Audi RS6 tam leta 2006 je imel zadnji sredinski torsenov dif), drugi iz vag grupe ga nikoli niso niti imeli in so vsi uporabljali in še uporabljajo samo haldex. Celo porše je samo na haldexu. Kar pa ni stalni 4x4 pogon ali AWD, ampak sprednji in vklopljiv zadnji.

Tako da je subarujev pogon je tukaj še vedno najboljši. Pri subaruju se namreč motiš, ker imajo sredinske diferenciale, na izhodih iz sredinskih diferencialov pa visko sklopke (eni na obeh, drugi samo na eni strani). Poleg tega ima kar nekaj subarujevih modelov torsen diferenciale (nekateri vse 3, nekateri spredaj, zadaj in nekateri samo zadaj).

To je recimo standarden menjalnik subaruja. Ima sredinski diferencial in na izhodu za nazaj še dodatno visko. Ta visko skrbi, da je stalni pogon 50:50 in da lahko razmerje spreminja med 60:40 do 40:60. Nekateri lahko delajo od 0:100 in od 100:0, moj avtomatik je imel pa 10:90 in 90:10, da je imel 10 procentov vedno na avtocestah, ker se je s tem zmanjšala poraba. Vag ima to samo še v najdražjih modelih, drugje je na tem mestu haldex (visko sklopka)
Tukaj imaš opisane dele:
 sredinski diff + visco

sredinski diff + visco

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.


Glede na to, da smo ljudje različni, je meni še bolje, da taki, ki tako razmišljate, nimate vikendov daleč stran od ljudi, kamor lahko prideš samo po gozdni cesti, ki je nihče ne ureja ali pluži. Tako imamo ostali vsaj tam mir.

Če je dober pogon se poraba dvigne mogoče za pol litra. Al pa še to ne. Na relaciji Ljubljana Minhen ljubljana je bila poraba na avtu s stalnim 4x4 pogonom samo 5.5 litra bencina na 100km prevoženih, vožnja je bila po omejitvah +- 10% in stalno na tempomatu. Z enim tankom sem prišel gor in nazaj.

WizzardOfOZ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

...moj avtomatik je imel pa 10:90 in 90:10, da je imel 10 procentov vedno na avtocestah, ker se je s tem zmanjšala poraba. ...


Tukaj sem napisal nerazumljivo, tako da bom to dodatno razložil:

Če si avto zahodil do konca iz križišča, je dal recimo 90% moči na zadnja kolesa in 10 na sprednja, samo da si imel vodljivost. Ko si prišel na avtocesto, je razmerje spremenil in dal 90% moči spredaj in samo 10% zadaj, da se je zmanjšala poraba. Normalno razmerje je pa bilo 45:55.


Večina starih subarujev ima stalno razmerje 50:50. Novejši, z ročnimi menjalniki) imajo pa 60:40. S CVT menjalniki pa so to malo podrli, ker so dodali x-mode (nekateri celo dvojni x-mode) in tam pa sedaj visko vse dela, ker lahko da 100% moči tudi na eno samo kolo. Torej če imaš 3 kolesa na valjčkih in eno kolo na trdni podlagi, se bo avto vedno odpeljal (audi ali drug 4x4 vag se ne bo - youtube je povhen takih filmčkov).

Vse to pa ne velja za impreze wrx, sti, turbo,... Ker tam ima pa vsaka svoje posebnosti (pri nekaterih s potenciometrom sam ročno nastavljaš koliko moči bo imel kak par koles, pri drugih je to avtomatsko, spet tretje imajo vnaprej definirana razmerja,...)

IL_DIAVOLO ::

Kaj ste v samih vukojebinah doma al kaj? Lol

sunshine403 ::

A. Smith je izjavil:

Valvoline je izjavil:

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.

Izredno kratkovidna izjava.

Avto je sredstvo, da prideš od A do B. Če je B nek vikend sredi gozda ali takoj pod Krvavcem, nekje na pohorju ali če imaš hišo na nekem strmem pobočju in je težje dostopna, potem tak avto pač RABIŠ.
In ko se gre za vikend navadno nikogar ne briga ekonomika. Na katero, mimogrede, vpliva tudi to, kolikokrat na leto z avtomobilom ostaneš na nrazmočenem travniku, na kakšni blatni cesti itd in te mora nekdo zvleči ven.
Razni terenski delavci, npr. geodeti, serviserji, vzdrževalci to RABIJO, ker drugače ne morejo na teren delat.

Ok, če nekdo živi in dela v Ljubljani, pa se še na delo vozi v glavnem z avtobusom ali biciklom, takega avtomobila ne rabi. Ampak vsi ne živijo v Ljubljani.

Absolutno drzi. Ampak v realnosti je pa 90% SUV-jev, da ne recem vedno bolj popularnih pickup kamionckov doma ravno v mestih in v zivljenju se niso videli makedama, kaj sele zasnezenega klanca pod Krvavcem... za te ima pa Valvoline kar prav ;)

A. Smith ::

Ja, impreze imajo lahko torsne ali še kaj bolj naprednega. Samo tisto košta. To niso več malenkostne cene.

WizzardOfOZ je izjavil:

S CVT menjalniki pa so to malo podrli, ker so dodali x-mode (nekateri celo dvojni x-mode) in tam pa sedaj visko vse dela, ker lahko da 100% moči tudi na eno samo kolo. Torej če imaš 3 kolesa na valjčkih in eno kolo na trdni podlagi, se bo avto vedno odpeljal (audi ali drug 4x4 vag se ne bo - youtube je povhen takih filmčkov).


Ja, tudi Audi ali VAG z zadnjo generacijo Haldexa se bo odpeljal, po ravnem. Glej zgornji video.

Kaj pa v klanec? Hja, v tem primerjalnem testu ni Subaru pokazal ničesar nadpovprečnega. Je pa res, da šibka točka bržkone ni bil pogon, temveč menjalnik.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

WizzardOfOZ ::

Zakaj bi moral biti doma v vukojebinah? Tam imamo vikende, da se spočijemo.

Pa vozimo se naokoli po vukojebinah. Jaz sem obdelal severno afriko (kar nekaj tudi s subarujem), zdaj sem se pa na vzhodno evropo usmeril in smo si že ogledal karpate v Ukrajini (vozili smo se po vrhu karpatov), zdaj pa počasi še romunija, moldavija,.... Če bo pa kdaj kaj več časa, pa še na drugo stran črnega morja (gruzija,...).

Drugače pa malo slik iz maroka, kjer sem se vozil.
S tem sem se vozil po maroku:


Vse to je Maroko:






Če si hoče kdo kaj več prebrat o subarujevih menjalnikih:
http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub...

a.Smith
Kaj pa to:


Drugače pa saj veš zakaj je ladan niva najboljša za po terenu? Ker ti je ni škoda.

Pa še to kar jaz vozim sedaj vs land rover

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

A. Smith je izjavil:

Kaj pa v klanec? Hja, v tem primerjalnem testu ni Subaru pokazal ničesar nadpovprečnega. Je pa res, da šibka točka bržkone ni bil pogon, temveč menjalnik.


Večinoma je problem v vozniku, ker večina 4x4 avtov prileze dlje, kot si voznik upa.

A. Smith ::

WizzardOfOZ je izjavil:


a.Smith
Kaj pa to:

1. to je Subarujev video (pri ocenjevanju bolj zaupam tretjim osebam kot samemu prodajalcu)
2. po vsej verjetnosti bi ta podvig uspel tudi z *zadnjo generacijo* Haldexa, ki prav tako zmore dostaviti 80 ali 90% navora na eno samo kolo. Vemo pa, da so bile stare generacije Haldex sklopke manj zmogljive, da so zmogle na eno samo kolo spraviti manj navora in da so se bolj pregrevale.

Ni nujno teren tisti, kjer LSDji in torsni potolčejo Haldex, temveč divjanje po snegu ali kar driftanje po asfaltu. Po mojem mnenju so hitrostne aplikacije, kot so dirkanje ali rally priložnosti za "alternative", ker so LSD in torsni bolj trpežni in se v določenih pogojih hitreje odzivajo.

WizzardOfOZ je izjavil:

Drugače pa saj veš zakaj je ladan niva najboljša za po terenu? Ker ti je ni škoda.

Ne bi se strinjal, da je najboljša. Vem pa, da da fizičnega zaklepa pogona zadnje osi in diferencialov ne more nadomestiti nobena kombinacija elektronike in zavor. Najbolj zmogljivi terenci imajo še vedno ročno vklopljiv 4-pogon in ročno zaporo diferenciala.


WizzardOfOZ je izjavil:

Pa še to kar jaz vozim sedaj vs land rover

Aha, spet reklamni material, ki ga je posnel prodajalec.

Saj je v redu avto (res nimam nič proti ŽSubarujem), ampak nič tako nadpovprečnega, da bi se človek metal na trepalnice.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj ste v samih vukojebinah doma al kaj? Lol

Haha ocitno. Tejle novi avti so vsi previsoki, kot da sam stare mame pa dedki vozjo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

A. Smith je izjavil:


Ni nujno teren tisti, kjer LSDji in torsni potolčejo Haldex, temveč divjanje po snegu ali kar driftanje po asfaltu. Po mojem mnenju so hitrostne aplikacije, kot so dirkanje ali rally priložnosti za "alternative", ker so LSD in torsni bolj trpežni in se v določenih pogojih hitreje odzivajo.


V bistvu jaz ne divjam z avtom, driftanje in vrtenje po asfaltu ali snegu se mi zdi bedarija in brez veze. Zdaj se raje vozim počasi in umirjeno. Tudi po terenu. Zato sem dal tisto primerjavo z land roverjem, kjer pokaže, da se z avtom vozi počasi in z lahkoto premaga vse te oblike terena, torej da se da premagati vse te ovire tudi počasi, ne nekaj na silo. Ker tukaj jaz ne razumem, kako lahko nekdo proba dvakrat, vidi da ne gre, potem pa kar nekaj na silo hoče prevozit oviro. (in ponavadi jo, ampak za kakšno ceno škode na avtu).
V bistvu je pa moje razmišljanje tako, da si ne moreš privoščit, da si 5000 kilometrov od doma in polomiš avto. Že tako se nesreča hitro zgodi, da bi pa še zanalašč izzival, je pa brez veze.


Porsche 959 je bil eden redkih športnih avtomobilov, ki je imel v 4x4 izvedbi na vseh pogonih haldex, kar je bilo za tiste čase skoraj nepredstavljivo in tudi neznansko drago. Pa niso imeli veliko okvar, rezultate je pa dosegal odlične. Tako na dakarju in puščavah afrike, kot na asfaltu in makadamih evrope.

m0LN4r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj ste v samih vukojebinah doma al kaj? Lol

Haha ocitno. Tejle novi avti so vsi previsoki, kot da sam stare mame pa dedki vozjo.


Visok avto je odličen. Lažje greš v in iz avta, pregleden je bolj, odmaknjen je bolj od tal.

Moj avto je v osnovi 22cm od tal. Homologiral sem še malo višje gume, tako da je sedaj najnižja točka avta 23cm od tal. Ravno prav za naše ceste in za po snegu. Pri 20cm snega čutiš samo upor na gumah, ko reže sneg. Sprobal smo 60cm puhastega snega, pa se še da vozit.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ko ne bom mogel vec odskocit iz sedeza, ko fedra, bom avto prodal, izpit pa vrnil.

A. Smith ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko ne bom mogel vec odskocit iz sedeza, ko fedra, bom avto prodal, izpit pa vrnil.

Ko bi se le še brigal zase takrat, ko ne bi imel nič več pametnega za povedati...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

solatko ::

David83 - Sem imel pred leti enak avto - žakl peska ali cementa v prtljažnik in vedno čim bolj poln rezervar pa se boš vozil brez problemov pa še drifta se fajn, če obvladaš.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Moj avto je v osnovi 22cm od tal. Homologiral sem še malo višje gume, tako da je sedaj najnižja točka avta 23cm od tal. Ravno prav za naše ceste in za po snegu. Pri 20cm snega čutiš samo upor na gumah, ko reže sneg. Sprobal smo 60cm puhastega snega, pa se še da vozit.


Kako si lahko homologiral malo višje gume ? To pomeni, da ti bo števc za hitrost kazal manj kot se dejansko voziš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Homologiraš lahko na podlagi TUV-a in potrdila o strokovni vgradnji. Tuv dobiš poleg felten, potrdilo pa napiše lahko vsak vulkanizer.
Šel sem iz 215/55/17 na 215/60/17, ker se all terrain gume dobi samo v tej dimenziji za moj avto.
Američani dajejo balone na avto, ker na tak avto dajo 215/75/15 ali pa celo 235/75/15, pri nas je pa to za našo homologacijo nepredstavljivo.

Če bi s čim takim prišel na homologacijo, bi pri nas pomoje dol padl:





Števec sedaj kaže točno toliko kot je na GPS-ju. 2cm so gume v premeru večje, pa 1cm ožje.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Visok avto je odličen. Lažje greš v in iz avta, pregleden je bolj, odmaknjen je bolj od tal.
to je edino, kar ponavljajo tejle prodajalci,
ja ce si star 60+ in imas zjebana kolena. Jaz sem zdrav in gibcen, tako da se ne strinjam.
Moj dedek pa ne uspe splezati v visok avto, pa se ko gre ven ga je treba prijeti da se ne razmece ker so tla dalec. Drugace pa tistih par cm ne naredi take razlike, da bi kupil ladjo namesto limuzine.

WizzardOfOZ je izjavil:

A. Smith je izjavil:


Ni nujno teren tisti, kjer LSDji in torsni potolčejo Haldex, temveč divjanje po snegu ali kar driftanje po asfaltu. Po mojem mnenju so hitrostne aplikacije, kot so dirkanje ali rally priložnosti za "alternative", ker so LSD in torsni bolj trpežni in se v določenih pogojih hitreje odzivajo.


V bistvu jaz ne divjam z avtom, driftanje in vrtenje po asfaltu ali snegu se mi zdi bedarija in brez veze. Zdaj se raje vozim počasi in umirjeno. Tudi po terenu. Zato sem dal tisto primerjavo z land roverjem, kjer pokaže, da se z avtom vozi počasi in z lahkoto premaga vse te oblike terena, torej da se da premagati vse te ovire tudi počasi, ne nekaj na silo. Ker tukaj jaz ne razumem, kako lahko nekdo proba dvakrat, vidi da ne gre, potem pa kar nekaj na silo hoče prevozit oviro. (in ponavadi jo, ampak za kakšno ceno škode na avtu).
V bistvu je pa moje razmišljanje tako, da si ne moreš privoščit, da si 5000 kilometrov od doma in polomiš avto. Že tako se nesreča hitro zgodi, da bi pa še zanalašč izzival, je pa brez veze.


Porsche 959 je bil eden redkih športnih avtomobilov, ki je imel v 4x4 izvedbi na vseh pogonih haldex, kar je bilo za tiste čase skoraj nepredstavljivo in tudi neznansko drago. Pa niso imeli veliko okvar, rezultate je pa dosegal odlične. Tako na dakarju in puščavah afrike, kot na asfaltu in makadamih evrope.

m0LN4r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj ste v samih vukojebinah doma al kaj? Lol

Haha ocitno. Tejle novi avti so vsi previsoki, kot da sam stare mame pa dedki vozjo.


Visok avto je odličen. Lažje greš v in iz avta, pregleden je bolj, odmaknjen je bolj od tal.

Moj avto je v osnovi 22cm od tal. Homologiral sem še malo višje gume, tako da je sedaj najnižja točka avta 23cm od tal. Ravno prav za naše ceste in za po snegu. Pri 20cm snega čutiš samo upor na gumah, ko reže sneg. Sprobal smo 60cm puhastega snega, pa se še da vozit.
ocitno zivis v hribih potem, v prekmurju vse do celja, pravega snega ze nekaj let ni bilo, ceste so pa ob 12ih ze spluzene, 90% leta pa snega itak ni po celi drzavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: 60cm snega? Jaz ze 15 let nisem videl na cesti vec kot 10cm pa se to samo ob sestih zjutraj, preden pridejo pluzit.

Ja ampak, ce zivis v taksnem kraju npr. na Rogli kjer je celo leto pol metra snega na cesti, potem ja, je to nuja.

Ampak najbolj bedasto je videti mescane se stemi stiskati na parkplacih in voziti po mestu. Snega pa 90% teh soferjev ne vidi, stare babice pa se drzijo za volan in vlecejo notr.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

KAVINSKY ::

m0LN4r je izjavil:

Ampak najbolj bedasto je videti mescane se stemi stiskati na parkplacih in voziti po mestu. Snega pa 90% teh soferjev ne vidi, stare babice pa se drzijo za volan in vlecejo notr.


In pred leti so vsi kupovali karavane, da so 1x na leto peljali paštete dol na hrvaško. Takisto so se stiskali po parkplacih in drsali po avtih naokoli.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ampak najbolj bedasto je videti mescane se stemi stiskati na parkplacih in voziti po mestu.

Če jim je to fetiš, potem naj. Zakaj bi drugim prepovedoval da počnejo stvari ki so jim všeč, tebi pa ne škodijo.

deadbeef ::

Moj Audi A5 quattro z Michelin Pilot Alpin 4 255/35/19 ruži BP :D

IL_DIAVOLO ::

Kje to res živite? Nazadnje ko je bil orng sneg, je bil pred 20 leti, ko sem po kolenih hodil v oš in se je s traktorjem pluzlo dvorišče. Zdaj ne vem, kam ga naj dam, ko je v napoto.

Raptor F16 ::

KAVINSKY je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ampak najbolj bedasto je videti mescane se stemi stiskati na parkplacih in voziti po mestu. Snega pa 90% teh soferjev ne vidi, stare babice pa se drzijo za volan in vlecejo notr.


In pred leti so vsi kupovali karavane, da so 1x na leto peljali paštete dol na hrvaško. Takisto so se stiskali po parkplacih in drsali po avtih naokoli.


Karavan je vsaj praktičen in smiseln nakup če ye ti ne da Tetris špilat, ko avto pokaš...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kje to res živite? Nazadnje ko je bil orng sneg, je bil pred 20 leti, ko sem po kolenih hodil v oš in se je s traktorjem pluzlo dvorišče. Zdaj ne vem, kam ga naj dam, ko je v napoto.

Eni pač ne marate snega, drugi smo pa skos na snegu, ko je le mogoče. Če ne v dolini pa v hribih.

m0LN4r ::

Jaz, ce je le mogoce v sneg grem z zeninim avtom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Meni je vseeno al z mojim ali ženinim, oba imava 4x4.

IL_DIAVOLO ::

Nekako je treba opravičiti nakup terenskega vozila.

WizzardOfOZ ::

Tudi ok, če ti temu rečeš terensko vozilo:

Jaz namreč ne morem reči, da je to terensko vozilo.


Pa za tega tudi težko rečem, da je terensko vozilo:

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Glej, saj ni nič narobe s tem, ce rad izkoriščaš vozilo, ki se dobro obnese v snegu.

Tudi vsec sta mi OBA :)

r3dkv1c4 ::

Valvoline je izjavil:

4 pogonc je za neumne kmetavze. Nepotreben klump in teza k porabo dvigne za 20-30%.

Čaki, odvisno za kakšen namen ga uporablja lastnik. Nekateri se z njim vozijo na šiht, obenem pa še na jago...recimo takih lastnikov Foresterjev je kar nekaj....pa gre kot tank, poleti, pozimi, po blatu....po asfaltu.
Z Golfom to žal ni mogoče....
Metat vse v isti koš je neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

m0LN4r ::

No, ampak vseeno tako hudo ni. Tudi ce zivis na pohorju in se vozis samo po vrhu pohorja, je snega kolko? Max 2 mesca, stanje na cestah pa vec ni kot v 90ih, kot po nekaj dni niso ble spluzene, so kvecjemu nespluzene nekaj ur.

Torej 4x4 wannabe terenec z vecjo porabo in obrabo gum, za 10 mescev, ko ni snega. Za po gozdu se pa kupi Lado Niva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

JackOdpirac ::

Moj Subaru se pa tudi z zimskimi gumami vozi obupno po snegu.

LP

šernk ::

vsi novi avti so obupni v snegu. Sami popravljajo rit, podkrmarjeni da moraš pazit da ne prehitro prideš v ovinek, ker potem ni rešitve ko greš samo še naravnost. Nobenega užitka ko si na 5cm snega kot na tračnicah pri 80km/h. Potem se pa folk čudi ko zleti s ceste, ko je ovinek leden in ti daje avto lažen občutek varnosti.

sicer pa razen kakšne hribovske ceste, kjer niso še uspeli splužit 20cm snega ali pa so zameti še nisem videl neprevozne ceste, če imaš vsaj solidne gume.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JackOdpirac ::

A lahko kdo tole pokemntira, zakaj oba Audija pogorita po celi crti?

IL_DIAVOLO ::

Ocitno je quatro precej butast pri offroadu, ko eno kolo izgubi stik s podlago. Bemfla je popolno nasprotje.

Raptor F16 ::

JackOdpirac je izjavil:

A lahko kdo tole pokemntira, zakaj oba Audija pogorita po celi crti?



S-tronic DCT menjalnik. Drseča sklopka lahko prenaša omejen navor. Drsenje sklopke pa ni ravno "favorable". Land rover je npr. za namene offroadinga moral pripraviti čisto poseben DCT menjalnik ki lahko preživi offroad uporabo. DCT ima na cesti sicer superiorne izkoristke.

AT ali CVT s pretvornikom momenta lahko do sinhronizacije obratov delujeta tudi kot reduktor.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ocitno je quatro precej butast pri offroadu, ko eno kolo izgubi stik s podlago. Bemfla je popolno nasprotje.


S torsenom teh težav ni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19142646 (36439) stara mama
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16031602 (28619) PrimozR
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725612 (22978) krneki0001
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9140318 (36916) chucki

Več podobnih tem