» »

Kako se vaš avto pelje v snegu

Kako se vaš avto pelje v snegu

1 2 3
4
5

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Torsen je ostal samo še v izredno dragih primerkih audijev, pa še to samo v sprednjem in zadnje difu


Nope... VW Touareg in VW Amarok ga še uporabljata. Ampak amarok je neudobna štorasta kišta ki se lahko pohvali samo z togo zadnjo premo in nosilnostjo 1 tone v kesonu. 3.5 tone vlečne je za tolikšen avto standard.

Če bi že izbiral večnamensko osebno vozilo bi se odločil za Touarega. 15 let smo vozili prvo generacijo in boljši avtomobila za v sneg, breg, blato in avtocesto za primerljiv denar nisi našel NIKJER. Luftfahrwerk, Avtomatik, stalni 4x4 z dodatnim reduktorjem... tudi za vleko prikolice superiorna zadeva.

Novi touareg z osnovno (zelo bogato) opremo je by far najboljši P/P. ZA 61 Jurjev dobiš nekaj čemur lahko rečeš avto za VSE.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Tudi jaguar je precej impresiven pri odvzemanju navora kolesu v luftu in dodajanju navora kolesu, ki ima stik s podlago.

Poor quatro :/

Raptor F16 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tudi jaguar je precej impresiven pri odvzemanju navora kolesu v luftu in dodajanju navora kolesu, ki ima stik s podlago.

Poor quatro :/


Vseeno je splezal skozi. Toyota je pa čist v kurcu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

JackOdpirac ::

Raptor F16 je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

A lahko kdo tole pokemntira, zakaj oba Audija pogorita po celi crti?



S-tronic DCT menjalnik. Drseča sklopka lahko prenaša omejen navor. Drsenje sklopke pa ni ravno "favorable". Land rover je npr. za namene offroadinga moral pripraviti čisto poseben DCT menjalnik ki lahko preživi offroad uporabo. DCT ima na cesti sicer superiorne izkoristke.


A se z boljsim tune-om dvo-sklopcnega menjalo ne bi dalo popravit off-road sposobnosti?

Caki, a ne uporablja Land Rover/Jag/Tata ZF torque converter menjala?

Raptor F16 ::

JackOdpirac je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

A lahko kdo tole pokemntira, zakaj oba Audija pogorita po celi crti?



S-tronic DCT menjalnik. Drseča sklopka lahko prenaša omejen navor. Drsenje sklopke pa ni ravno "favorable". Land rover je npr. za namene offroadinga moral pripraviti čisto poseben DCT menjalnik ki lahko preživi offroad uporabo. DCT ima na cesti sicer superiorne izkoristke.


A se z boljsim tune-om dvo-sklopcnega menjalo ne bi dalo popravit off-road sposobnosti?

Caki, a ne uporablja Land Rover/Jag/Tata ZF torque converter menjala?


Po mojem vedenju, DA. BMW tudi. ZF8HP70 je najpogostejši tip v teh večjih vozilih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Pa kaki terenci pa awd neki:


No in prakticno imas taksno cesto, nekaj dni na leto.

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Raptor F16 ::



Dame in gospodje, eden in edini.

VW Touareg.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

DamijanD ::

4WD letne vs 2WD zimske je idiotska primerjava - ker ko bremzaš imajo vsi avti "4x4" bremze in xWD z letnimi se v pravih razmerah samo oddrsa dalje...
Ni fino če nekam ne prideš, ker ti avto obstane - je pa panika, če se avto ne ustavi, ko hočeš

r3dkv1c4 ::

JackOdpirac je izjavil:

Moj Subaru se pa tudi z zimskimi gumami vozi obupno po snegu.

LP

Napačen voznik.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

A. Smith ::

Raptor F16 je izjavil:



Dame in gospodje, eden in edini.

VW Touareg.


Tuarega so stestirali tudi na kanalu SUV Battle. In glede na videno lahko rečem samo - long live the king!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

;-) ::

JaVonTech je izjavil:

;-) je izjavil:



Zimska guma je dosti bolj nevarna na razgretem asfaltu, kot poletna na 1.2cm snega ravno zaradi hitrosti.


Dobesedno najbolj neumna izjava v tej temi. Letna guma ob prvem snegu postane skorajda neuporabna in voznik s takimi gumami predstavlja le nevarnost ostalim in sebi v prometu. Zasluži si kazen.

Z zimsko gumo lahko poleti z lahkoto voziš, le obraba pnevmatik bo visoka. Letna guma pa bo pri temperaturah pod cca 7°C hitro začela postajati trda/plastična. https://images.app.goo.gl/Nkv8CqQx4eXP2... Takrat ne bo nudila oprijema, pa tudi njen profil bo sneg takoj zapolnil in bo postala popolnoma gladka.

Stroka pravi drugače kot ti. Polna guma snega je bolj uporabna kot tista ko kar ven zleti. Vir:komotar in nove continetal gume, ki so razvite tako da sneg ostaja v njih. Lp

https://www.edentyres.com/the-facts-abo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

JackOdpirac ::

r3dkv1c4 je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

Moj Subaru se pa tudi z zimskimi gumami vozi obupno po snegu.

LP

Napačen voznik.

Ali pa samo pogon na pravem mestu:)

A. Smith ::

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Raptor F16 ::

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

A. Smith ::

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)


Tak avto ne kupiš zaradi doterane notranjosti. Kupiš ker za malo denarja dobro leti. In ker je za malo denarja, pač nimaš nekega razkošja.
Če hočeš razkošje vzameš Audija, bavarca ali Mećko. In to tudi plačaš.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

IL_DIAVOLO ::

Želel je povedati, da je kupil avto da ga boža, voha in sanja ponoci. In vsak ki kupi drugačen avto, mu vrze ta argument pod nos.

matobeli ::

V moji 4x4 drvarnici je notranjost izjemno doterana. Dodatna držala za se prijet, plastične površine ki tudi po 18letih niso razpokale, sedeži (sedala) ki se jim sname blago, kontrole ki jih lahko upravljaš v rokavicah, enostaven za čiščenje/razstavljanje ipd.

Nazadnje ko smo kolegu v pasata nekaj robe nalagal je takoj en ruknil spredaj v pokrov airbaga in predrl blago, useless notranjost če mene vprašaš. Razen za okol ljubljane guzit in prodajat sesalce.

Sej tud jaz ga voham in božam ponoči, no, vsaj tiste nekajkrat letno ko spim v njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)


Subaru se še noben ni prodal, ker bi bil lep. Funkcionalen pa je.

JackOdpirac ::

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)

Podobno cenjeni hatchbacki imajo za primerjavo luksuzno notranjost, saj pri njih ni sla vecina denarja v motor, menjalo in podovozje.

Raptor F16 ::

JackOdpirac je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)

Podobno cenjeni hatchbacki imajo za primerjavo luksuzno notranjost, saj pri njih ni sla vecina denarja v motor, menjalo in podovozje.


Bistvena razlika je tudi v tem da teh hatchbackov se na leto naredi nekaj sto tisoč, teh kupejev pa par deset ali pa še toliko ne.

Hatchback vsako generacijo doživi novo iteracijo izboljšav ti kupeji pa se po novem čisto iz nule razvijejo ali pa pride do "re-badge" prepakiranja kot na primer pri Supri. Rezultat je relativno drag avtomobil ker bodisi je narejen škrto ali pa gre za prepakiran luksuz.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

hojnikb ::

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.

ubistvo ni neka formula, ker ma res anemičen motor za kao nek športn avto, sploh kar se tiče navora.

A. Smith je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)


Tak avto ne kupiš zaradi doterane notranjosti. Kupiš ker za malo denarja dobro leti. In ker je za malo denarja, pač nimaš nekega razkošja.
Če hočeš razkošje vzameš Audija, bavarca ali Mećko. In to tudi plačaš.

Če hočeš za malo denarja dobro letet, lahko kupiš tudi 2.0 zetor, čipaš in bo hitrejši od brzja.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Želel je povedati, da je kupil avto da ga boža, voha in sanja ponoci. In vsak ki kupi drugačen avto, mu vrze ta argument pod nos.

Tak avto je za poleti in tole: https://www.teamtwoface.de/ ne pa zimo. Za zimo se ima zimski avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

B34ST ::

Ampak to bi moral čipat 190HP na nekih 220HP, ne pa 150 na 190:
https://zeperfs.com/en/fiche6893-subaru...
https://zeperfs.com/en/fiche5860-audi-a...

Sploh pa BRZ ni namenjen AC kjer bi hitrost prišla do izraza. Vem ko sem imel Cliota RS, mal sem potišal in komot prehitel kakega TDI, ampak to te takoj ujame nazaj, ker on lahko celo pot vozi 160. Saj se tudi z 2.0 NA da, ampak je problem poraba in hrup.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

m0LN4r ::

Turbo kit!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

B34ST je izjavil:

Ampak to bi moral čipat 190HP na nekih 220HP, ne pa 150 na 190:
https://zeperfs.com/en/fiche6893-subaru...
https://zeperfs.com/en/fiche5860-audi-a...

Sploh pa BRZ ni namenjen AC kjer bi hitrost prišla do izraza. Vem ko sem imel Cliota RS, mal sem potišal in komot prehitel kakega TDI, ampak to te takoj ujame nazaj, ker on lahko celo pot vozi 160. Saj se tudi z 2.0 NA da, ampak je problem poraba in hrup.

Sj marsikater 2.0 zetor se čipa čez 200 konjev. 320d, 40 TDI, MBjo 2.2, pa še kakšen se kamot čipa na konje, ki prehitijo brz. Pa bo rabljen stal precej manj kot brz (katerih pod 20 jurjov praktično ni). Tako da value for power je defenitivno na strani zetorskih limuzin.
#brezpodpisa

Buggy ::

Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?

B34ST ::

Meni je pri Astri celo pot nekaj jamral na zaslončku pred volanom. Verjetno bi se dalo kako rešit ogrevanje.

Če se hitro dotaknem še luči, danes mi je po dolgem času spet eden poblendal, so se vklopile dolge z modro namesto zeleno ikono, če kaj vem je to brez zasenčenja po sredini snopa, če gre nasproti avto.
Drugače se pa spomnim še da sem šel po oblačnem vremenu skozi gozdno cesto in so mi tudi nekaj blendali, potem ugotovim da sem imel dnevne luči.
Pa če je ravno tolk jutro da je na pol tema in bi bilo mogoče bolje vklapljat dolge, bodo svetile samo kratke. Ene parkrat sem v takih primerih ročno vklapljal dolge, ampak potem si pa spet pri tistem ko pozabiš izklapljat.
Pa zadnjič sem v temi vozil za enim Audijem, sem najprej mislil da se vozi brez luči, pa vidim da mu samo zadaj ne gorijo. Pri mojem ponoči sigurno gorijo, ker da izklopi zadnje je samo pri dnevnih lučeh, to pa ne vem kako se ti lahko vklopijo v popolni temi, pa še pri tistih zna biti da kaj sveti.
Kakorkoli že, 100% avtomatske luči sigurno niso, so pa 90% zanesljive, pa tudi tistih preostalih 10% ni tako problematičnih. Razen če imaš res tako slabo, da v popolni temi zadaj ne sveti nič drugega kot zavorne luči.
Je pa res zakon ko skozi kakšno naselje narediš popoln dan, kakšen star avto s halogenkami pa še sam sebi komaj kaj osvetljuje.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Želel je povedati, da je kupil avto da ga boža, voha in sanja ponoci. In vsak ki kupi drugačen avto, mu vrze ta argument pod nos.

Tak avto je za poleti in tole: https://www.teamtwoface.de/ ne pa zimo. Za zimo se ima zimski avto.


brz je dober tud za pozimi. pogon zadaj in 80% špera zadaj je dost, da se da uživat tudi na snegu.

B34ST je izjavil:

Ampak to bi moral čipat 190HP na nekih 220HP, ne pa 150 na 190:
https://zeperfs.com/en/fiche6893-subaru...
https://zeperfs.com/en/fiche5860-audi-a...

Sploh pa BRZ ni namenjen AC kjer bi hitrost prišla do izraza. Vem ko sem imel Cliota RS, mal sem potišal in komot prehitel kakega TDI, ampak to te takoj ujame nazaj, ker on lahko celo pot vozi 160. Saj se tudi z 2.0 NA da, ampak je problem poraba in hrup.


Zdej boš pa rekel, da s cliotom RS se ne da konstantno vozit 160km/h?
Sem imel nekoč R5 GTT predlano za Ncup (skor 150KM, kar je bilo za tiste čase veliko), pa sem brez problema tudi na dolgih relacijah vozil preko 160km/h. Ne verjamem, da je kvaliteta toliko padla, da clio RS tega nebi zmogel.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Buggy je izjavil:

Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?

Ne gre se samo o tem, da je sneg gor, ampak ko je vidljivost slaba zaradi pregostega dezja ali snezink v zraku je to prenevarno, da deluje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

Clovek bi pricakoval, da bi ravno v pogojih zmanjsane vidljivosti, ko je mocen dez, megla in sneg stvar morala delati...sej je radar in ne svetlobni senzor.
Ko sem sprednji znak ocistil so namrec opozorila izginila...je pa res da je danes padal zelo moker sneg/brozga. Predvidevam, da bi vi primeru suhih snezink stvar funkcionirala ali pac ne?
Kakorkoli, ocitno bo treba tole malce bolj pogosto pucat, ker tudi ko sem izklopil ACC preko settingov, so bila opozorila na dashu se vedno prisotna..to me pa zelo moti in dekoncentrira. Se ne gre zato, da bi ACC hotel uporabljat, lightshow mi gre na ku*ec.

matobeli ::

Radar je ravno tako EM valovanje kot vidna svetloba.

Torej ja, radar je lučka in senzor za "svetlobo".

r3dkv1c4 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ma kake ozke gume, ce je avto težek bo sel po snegu kot tank. Lahka jajca pa bodo zletela v grabn v prvem malo bolj hitrem ovinku.

Uuu, tole tezo bi pa rad videl v tealnosti in tebe za volanom težke gare.

To bi bil užitek gledat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

r3dkv1c4 ::

;-) je izjavil:

Goran's Blog je izjavil:

Sava Eskimo me ni pozimi nikoli pustila na cedilu prišla v vsak klanec s tem, da živim na 850m nadmorske višine in ko pride zima je "tapravo"!
Drgači pa je res odvisno tudi od avta, širine gume itd...
Škoda Felicia gume 175 ti gre po 30cm snega kot sneta sekira (seveda lahkega ne mokrega).

Tako razmišljanje je tako_tako.

Sneg imamo koliko dni v letu ?

Ko je zunaj temperatura 6-7stopinj in je cesta suha sploh kaka novo preplaščena-temna ima lahko tudi 3x več stopinj in takrat smo dosti "hitrejši" kot na snegu, in takrat je zimska guma nevarna. Po snegu smo itak mehko obloženi če gre za mehak sneg in nismo hitri :)

Datum predvsem je neumen v zakonu, dosti bolj pametno bi bilo, da bi moral imeti zimske gume ko so razmere primerne za to in gledati letnico pnevmatik.

Zimska guma je dosti bolj nevarna na razgretem asfaltu, kot poletna na 1.2cm snega ravno zaradi hitrosti.

Ou, kje si pa te idiotizme prebral?
Nimaš pojma o gumah, o zavorni poti, letne vs. zimske, o manevriranju med zaviranjem, letne vs. zimske, stresaš nepreverjene idiotizme hkrati pa še zavajaš soforumaše z idiotizmi.

Pojdi vsak kakšno šolo varne vožnje opravit, da ti obrazložijo vsaj osnovne stvari, ker blodiš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

JackOdpirac ::

Raptor F16 je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

A. Smith je izjavil:

@JackOdpirac, a maš BRZ-ja? If yes, blagor tebi. To mora biti pa luštna mini formulca.


Avto je zabaven za vozit, notr pa je sestavljen ko da bi legokocke nalagal. :8)

Podobno cenjeni hatchbacki imajo za primerjavo luksuzno notranjost, saj pri njih ni sla vecina denarja v motor, menjalo in podovozje.


Bistvena razlika je tudi v tem da teh hatchbackov se na leto naredi nekaj sto tisoč, teh kupejev pa par deset ali pa še toliko ne.

Hatchback vsako generacijo doživi novo iteracijo izboljšav ti kupeji pa se po novem čisto iz nule razvijejo ali pa pride do "re-badge" prepakiranja kot na primer pri Supri. Rezultat je relativno drag avtomobil ker bodisi je narejen škrto ali pa gre za prepakiran luksuz.

Tako je, "hot" hatcback naredijo primarno za prostornost, udobje in ceno in jih sele potem dobijo njihovi interni sportni oddelki, da jih naredijo bolj zabavne, predvsem pa hitre.

Hec pri 86/BRZju je to da je bolj kot ne frankenstajnovski avto in je narejen na platformi Impreze/Foresterja. Skupaj s Toyoto, because costs. Tudi cilj dvojckov ni primarno hitrost, temvec je obcutek med voznjo. Zaradi tega se mnogim zdi grob in nedodelan. Je pa res da je motor "najbol" sibka stran celega paketa, saj ni veliko navora in tudi zvok ni blazno navdahnjen. Ampak za ovinkasto regionalko 200 horsijev in malo gripa povsem zadosca.

Tudi nova Supra nima povsem prepakirane platforme, ampak je tudi Toyota aktivno sodelovala pri razvoju. Zato imata novi Z4/Supra verjetno najbolj sportno, za feelse sasijo med vsemi novejsimi BMWji. Ceprav tudi to ne pove veliko, saj je proizvajalci vsi tekmujejo kdo bo ponudil cimbolj dovrseno in prijetno izkusnjo. Slaba stran tega pa je da gre stran vecina obcutka, ki ne nastane primarno zaradi pospeska oz hitrosti. Ni posebnega povratnega odziva med voznjo, beri otrplost (numb).

Avtomobili postajajo cedalje drazji, zaradi tega vsi hodijo v spanovijo drug z drugim, sploh pri bolj posebnih avtih od katerih ni direktnega takojsnjega ekonomskega boosta. Ne bi bilo dvojckov, ne bi bilo M4/Supre in se cesa.

Za dvojcka so imeli cilj 20k, pa jim ni uspelo. Reno je zelel ustvarit preprost sporten avto za 30k. Obojim ni uspelo. Nove Miate npr sploh ne bo.

Se opravicujem za detour. Se bom odstranil.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

O cem vi to? 200 konjev brez turbota in skoraj 1300kg?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Siddh ::

Tistemu, ki tak avto ni zabaven za vozit, pač ne zna vozit. Imam 90 konjskega kabriota na zadnji pogon pa mi je bolj zabaven za vožnjo kot 200 km hatchback.


hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

O cem vi to? 200 konjev brez turbota in skoraj 1300kg?

Ja. Prakticno avto za tajnice. In to z 200nm navora, enako kot 1.0 mlinci (kateri to dosezejo pri pol nizjih obratih).
Pa nasty torque dip. What were they thinking?
Ne bi bilo dvojckov, ne bi bilo M4/Supre in se cesa.

M4 z supro nima nic. No enak motor, ampak ta motor je bil tako na sceni ze dost pred supro. Z4 je tisti, ki ga mislis.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

O cem vi to? 200 konjev brez turbota in skoraj 1300kg?

Ja. Prakticno avto za tajnice. In to z 200nm navora, enako kot 1.0 mlinci (kateri to dosezejo pri pol nizjih obratih).
Pa nasty torque dip. What were they thinking?


Še en ki rabi konje in navor za nadomestek manjka med nogami. Avto se čisto dobro pelje, motor bo pa delal še dolgo po tem ko bodo enako stari mali 1.0 mlinci že v prešah.

Če pa res hočeš več konjev, imaš pa več možnosti:
- daš turbino na obstoječi motor
- STI konverzijo 2.0 -> 2.5 turbo, tam so pa potem možnosti precej večje za navijanje
- STI konverzijo 2.0 -> 2.5 turbo + AWD menjalnik, da dobiš še 4x4 pogon (je avto tako narejen, da se da vse zmontirat)

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Zakaj ne direkt 2.0 turbaka z 200 konji? Novi se dobijo od 26k naprej.

Siddh je izjavil:

Tistemu, ki tak avto ni zabaven za vozit, pač ne zna vozit. Imam 90 konjskega kabriota na zadnji pogon pa mi je bolj zabaven za vožnjo kot 200 km hatchback.

Stvar okusa in stila voznje. 200km lahko se vedno vozis pocasneje, kot da bi jih imel pol manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

O cem vi to? 200 konjev brez turbota in skoraj 1300kg?

Ja. Prakticno avto za tajnice. In to z 200nm navora, enako kot 1.0 mlinci (kateri to dosezejo pri pol nizjih obratih).
Pa nasty torque dip. What were they thinking?


Še en ki rabi konje in navor za nadomestek manjka med nogami. Avto se čisto dobro pelje, motor bo pa delal še dolgo po tem ko bodo enako stari mali 1.0 mlinci že v prešah.

Če pa res hočeš več konjev, imaš pa več možnosti:
- daš turbino na obstoječi motor
- STI konverzijo 2.0 -> 2.5 turbo, tam so pa potem možnosti precej večje za navijanje
- STI konverzijo 2.0 -> 2.5 turbo + AWD menjalnik, da dobiš še 4x4 pogon (je avto tako narejen, da se da vse zmontirat)

... ali pa že v štartu kupiš turbo avto...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Take oblike ga ne boš dobil kot sta BRZ al pa GT86. So skoraj vsi NA.

JackOdpirac ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ne direkt 2.0 turbaka z 200 konji? Novi se dobijo od 26k naprej.

Siddh je izjavil:

Tistemu, ki tak avto ni zabaven za vozit, pač ne zna vozit. Imam 90 konjskega kabriota na zadnji pogon pa mi je bolj zabaven za vožnjo kot 200 km hatchback.

Stvar okusa in stila voznje. 200km lahko se vedno vozis pocasneje, kot da bi jih imel pol manj.

Tukaj se pa ne strinjam.

Vsak dober avto je najbolj zabavno in zadovoljujoče furat na 9/10, do daske, na limiti po domace. Bolj kot ga pritiskas bolj ozivi in vec da od sebe. Zaradi tega je NA tako zelo cudovit.

200 horsijev se zdi malo in tudi vsota vseh delov na dvojcku ne pove dovolj. Vozne sposobnosti in zabavnost je tezko ostevilciti. Sploh v svetu kjer vsi fapajo na navore in horsije. V resnici pa ti dve stevilki povesta le dvoje. Kolk hitro bos dobil kazen in kako velika le ta bo :D

Hec je da pri poceni avtih ne mores imeti vsega. Zmogljivost, lahkost, cenovna dostopnost: lahko si izberes samo dve karakteristiki.

Itak se segment poceni sportnih vozil poslavlja. Novega BRZja itak ne bo v EU, za 86 se ne ve, Miata ne bo dobila naslednika potem se pa vse konca. Od 70k imas pa naprej ze Cayman razred; 4C, A110, 718 in Supro...

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Take oblike ga ne boš dobil kot sta BRZ al pa GT86. So skoraj vsi NA.

dobiš. 440i recimo. ali 430i for that matter.
#brezpodpisa

JackOdpirac ::

To je bistveno zmogljivejša, 300kg tezja, turbo sportna limuzina.

Buggy ::

ker je ta thread itaq derailal bom prikimal napisanem spodaj:

Vsak dober avto je najbolj zabavno in zadovoljujoče furat na 9/10, do daske, na limiti po domace. Bolj kot ga pritiskas bolj ozivi in vec da od sebe. Zaradi tega je NA tako zelo cudovit.


vseeno pa jaz vseeno ostajam prisatas prisilno polnjenih motorjev, bi bil pa za fun avtek tudi tale cist ok (MX5 bratranec)...naj bi ga tudi se delali.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Take oblike ga ne boš dobil kot sta BRZ al pa GT86. So skoraj vsi NA.

dobiš. 440i recimo. ali 430i for that matter.


bmw 4? Ta jajca? preveliko, preglomazno, zanič pa preveč crkuje.

Če bi že kaj od zeljarjev kupoval, bi izbiral samo med dvema modeloma in to sta M2 ali pa 240i x-drive. Vse ostalo odpade.

Valvoline ::

Legenda:

WizzardOfOZ ::

Men je bilo tole bolj všeč






926ccm, turbina, zadnji pogon,...
https://drivetribe.com/p/the-daihatsu-c...

m0LN4r ::

JackOdpirac je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ne direkt 2.0 turbaka z 200 konji? Novi se dobijo od 26k naprej.

Siddh je izjavil:

Tistemu, ki tak avto ni zabaven za vozit, pač ne zna vozit. Imam 90 konjskega kabriota na zadnji pogon pa mi je bolj zabaven za vožnjo kot 200 km hatchback.

Stvar okusa in stila voznje. 200km lahko se vedno vozis pocasneje, kot da bi jih imel pol manj.

Tukaj se pa ne strinjam.

Vsak dober avto je najbolj zabavno in zadovoljujoče furat na 9/10, do daske, na limiti po domace. Bolj kot ga pritiskas bolj ozivi in vec da od sebe. Zaradi tega je NA tako zelo cudovit.

200 horsijev se zdi malo in tudi vsota vseh delov na dvojcku ne pove dovolj. Vozne sposobnosti in zabavnost je tezko ostevilciti. Sploh v svetu kjer vsi fapajo na navore in horsije. V resnici pa ti dve stevilki povesta le dvoje. Kolk hitro bos dobil kazen in kako velika le ta bo :D

Hec je da pri poceni avtih ne mores imeti vsega. Zmogljivost, lahkost, cenovna dostopnost: lahko si izberes samo dve karakteristiki.

Itak se segment poceni sportnih vozil poslavlja. Novega BRZja itak ne bo v EU, za 86 se ne ve, Miata ne bo dobila naslednika potem se pa vse konca. Od 701k imas pa naprej ze Cayman razred; 4C, A110, 718 in Supro...

Cakaj malo 1300kg ni nic posebnega, drugic 1300kg vlect z 100 konji tudi ni nic posebnega.
Sem pa pred nakupom turbaka, sprobal tudi NA Mazdo Miato, pa je brezveze. Ce stvar ne teras tudi ne gre nikamor. To se ti samo zdi, ker je glasno.
Ampak 8s do sto je pac 8s, kakorkol obracamo zadevo.
Ce pa pri NA slucajno spustis obrate pa je kot crknjen konj.

Oz. pred kratkim tudi vozil sodelavkin 100 konjski NA Hyundai pa pac sorry, stvar ne gre nikamor, sele pri 4000 obratih se zacne premikat.
Tu ze z 150 konjskim polotom delas kroge okoli njega.

Predlagam ti pa, da sprobas enkrat Audi S1, majhn, lahek, in gres znjim iz ovinkov kot z nobenim drugim avtom. Z chipom si pa ze blizu 5s do 100, kar je liga 2x drazjih avtov naceloma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Aja pa da se dodam, v MX5 oz. Miati sem se pocutil bolj utesnjeno, kot v novem polotu. Pa nisem niti velik 180cm.
Sem pa tudi primerjal svojega bivsega polota 1.8TSI z sodelavcevim novim 2.0TSI, pa naceloma v hitrosti ni razlike, je pa razlika v voznji zaradi dodatne sirine in serijskega elekro diffa.
Kupim any day namesto kakega MX5

Bolj kot ga pritiskas bolj ozivi in vec da od sebe. Zaradi tega je NA tako zelo cudovit.
Fora je, da to velja enako za isti motor s turbotom.

Le razpon konstantne moci je vecji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19143383 (37176) stara mama
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16031914 (28931) PrimozR
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725776 (23142) krneki0001
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9140556 (37154) chucki

Več podobnih tem