Forum » Na cesti » Celoletne gume
Celoletne gume

Comandante ::
Ja, saj pozimi se ne trošijo kaj dosti. Tudi jaz sem zimske po 6 letih vrgeel stran z 6mm+ profila, ker so bile nevozne v mokrem. Celoletne se tudi trošijo predvsem poleti. To je pač kompromis, vsaka celoletna bo mehka, ko ima asfalt 40°C.
Tako kot je nekdo zgoraj omenil, celoletne natakneš pred zimo, pa jih lahko imaš dve zimi in dve poletji.
Tako kot je nekdo zgoraj omenil, celoletne natakneš pred zimo, pa jih lahko imaš dve zimi in dve poletji.

Magic1 ::
Odvisno od vožnje in kilometrov. Jaz sem jih imel 4 leta(cca.35kkm) celoletne pa sem bil toliko len, da nisem menjal spredaj zadaj na sredini. Na koncu septembra so bile sprednje že pod 4mmm, zadnje pa 7mm. Takrat sem jih menjal in zdaj se bom moral spravit po dveh letih prestavit. Še vedno jih bom menjal po štirih letih, vendar bodo boje opravljale svojo funkcijo.
Magic

red_baron ::
Jaz imam Pirelli Cinturato All seassion SF3 sedaj dobrih 6500 km (od15.11.2024) na ID3 in se zelo dobro pelje.
215/55R18:za 125EUR / kos
215/55R18:za 125EUR / kos
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: red_baron ()

gruntfürmich ::
Odvisno od vožnje in kilometrov. Jaz sem jih imel 4 leta(cca.35kkm) celoletne pa sem bil toliko len, da nisem menjal spredaj zadaj na sredini. Na koncu septembra so bile sprednje že pod 4mmm, zadnje pa 7mm. Takrat sem jih menjal in zdaj se bom moral spravit po dveh letih prestavit. Še vedno jih bom menjal po štirih letih, vendar bodo boje opravljale svojo funkcijo.
napaka.
zadaj morajo biti gume boljše, ker imaš spredaj motor in sprednje gume po defoltu bolje 'primejo'. zadnje pa morajo biti zato slabše, da ti zadnji del ne odnaša ampak da lepo enakomerno odnaša.
sicer potem eni bluzijo da če se kam zakoplješ, da ne prideš ven... ampak kam se boš zakopal če imaš 99% relacije v službo...
tako da ti samo kupi za zadaj nove, od zadaj pa jih prestavi naprej.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()

Magic1 ::
Odvisno od situacije. Ko bremzaš se večina dela opravi na prednjih gumah, če so le te v občutno slabšem stanju, lahko sam potegneš zaključek. Da ne govorimo v primeru dežja in kdaj ti bo avto "zaplaval". Imam raje 6mm spredaj in 6mm zadaj, kot pa 4 proti 7mm.
Magic

starfotr ::
Celoletne je treba kolobarit na nekaj 1000 km. Definitivno pogosteje, kot pa zimske ali letne.

Magic1 ::
Pretiravat spet ni treba. Če ne voziš, kot dirkač, se menja na 10000km+. Seveda spet je odvisno tudi od gume. Če je tako mehka, da jo pobere po 20kkm, potem je potrebna pogostejša menjava.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Utk ::
Jaz sem obrnil na 25,000. Še 25,000 in grejo v smeti. Res bi rad vedel za EN razlog da jih bi na 5000 recimo.

starfotr ::
Jaz sem obrnil na 25,000. Še 25,000 in grejo v smeti. Res bi rad vedel za EN razlog da jih bi na 5000 recimo.
In sedaj, če si obrnil na 25k si cel car?
https://www.michelin.si/auto/nasveti/me...

Silver ::
"nekaj tisoč" je 2 ali pa 3, ne pa 10 ... 
Ko avto pelješ na servis ti prešraufajo še kolesa, to se meni zdi dobra praksa za vse, ki letno ne delajo ravno virtuozno število kilometrov.

Ko avto pelješ na servis ti prešraufajo še kolesa, to se meni zdi dobra praksa za vse, ki letno ne delajo ravno virtuozno število kilometrov.

starfotr ::
Celoletne je priporočljivo da se tam pa 5-6k obrača. Ampak kot je videtu v te temi, tega nihče ne dela. Kot tudi nihče redno ne preverja tlaka v pnevmatikah in podobno.
Da imajo vrtni palčki delo.
Kje je konkreten razlog?
Da imajo vrtni palčki delo.

gruntfürmich ::
Celoletne je treba kolobarit na nekaj 1000 km. Definitivno pogosteje, kot pa zimske ali letne.
torej vsak vikend?

"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::
Starfotr ima čas in mu je to hobi za čez vikend.
Zadnjič sem gledal navodila za smuči. Naj bi jih nesel na servis vsakih 10 dni smučanja. Kdo to dela? Razen staregafotra...
Če bi vse to upošteval, doma imam 2 klimi, 2 TČ, 4 kolesa, smuči, prikolico, prtljažnik za kolesa, vhodna vrata, garažna, ostala okna in vrata, strešna okna, streho seveda, žlebove, kupe aparatov, strojev, sigurno vsaj 50 stvari, ki "zahtevajo" letni servis. Tudi če zanemarimo kdo bi to plačal, ti mater, vsak drug dan bi imel serviserja v hiši.
Starifotr je najbrž v penzionu da ima čas se z vsemi temi servisi ukvarjat.
Kot tudi nihče redno ne preverja tlaka v pnevmatikah in podobno.
Jaz sem to preverjal, ker imam itak doma kompresor, ampak po enem letu sem odnehal, ker bi moral kompresor odpeljat na letni servis, in si ga zdaj ne upam več užgat. Verjetno bi eksplodiral al neki. Pa tudi manometru je potekel certifikat, zdaj ne vem več če je še točen, morda se moti za 0,01 bara. Moram ga nujno nest na SIQ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Utk ::
Sicer bi lahko preverjal na Petrolu, ampak zadnjič sem od prodajalca zahteval certifikat, da imajo manometer umerjen, pa me je poslal nekam.

Comandante ::
Celoletne je treba kolobarit na nekaj 1000 km. Definitivno pogosteje, kot pa zimske ali letne.
Zelo odvisno kako voziš. Jaz sem jih obrnil po 10kkm ker takrat pač menjam olje in je avto na dvigalu, pa je razlike v profilu bilo z dosti domišljije morda 0,4-0,5mm, odvisno od meritve. Tudi če bi jih po 20k, ne bi bilo problema.

GenZNPC ::
gruntfürmich je izjavil:
Odvisno od vožnje in kilometrov. Jaz sem jih imel 4 leta(cca.35kkm) celoletne pa sem bil toliko len, da nisem menjal spredaj zadaj na sredini. Na koncu septembra so bile sprednje že pod 4mmm, zadnje pa 7mm. Takrat sem jih menjal in zdaj se bom moral spravit po dveh letih prestavit. Še vedno jih bom menjal po štirih letih, vendar bodo boje opravljale svojo funkcijo.
napaka.
zadaj morajo biti gume boljše, ker imaš spredaj motor in sprednje gume po defoltu bolje 'primejo'. zadnje pa morajo biti zato slabše, da ti zadnji del ne odnaša ampak da lepo enakomerno odnaša.
sicer potem eni bluzijo da če se kam zakoplješ, da ne prideš ven... ampak kam se boš zakopal če imaš 99% relacije v službo...
tako da ti samo kupi za zadaj nove, od zadaj pa jih prestavi naprej.
Rit ti odnese, ce rally vozis.
skibidi

starfotr ::
Starfotr ima čas in mu je to hobi za čez vikend.
Zadnjič sem gledal navodila za smuči. Naj bi jih nesel na servis vsakih 10 dni smučanja. Kdo to dela? Razen staregafotra...
Če bi vse to upošteval, doma imam 2 klimi, 2 TČ, 4 kolesa, smuči, prikolico, prtljažnik za kolesa, vhodna vrata, garažna, ostala okna in vrata, strešna okna, streho seveda, žlebove, kupe aparatov, strojev, sigurno vsaj 50 stvari, ki "zahtevajo" letni servis. Tudi če zanemarimo kdo bi to plačal, ti mater, vsak drug dan bi imel serviserja v hiši.
Starifotr je najbrž v penzionu da ima čas se z vsemi temi servisi ukvarjat.
Kot tudi nihče redno ne preverja tlaka v pnevmatikah in podobno.
Jaz sem to preverjal, ker imam itak doma kompresor, ampak po enem letu sem odnehal, ker bi moral kompresor odpeljat na letni servis, in si ga zdaj ne upam več užgat. Verjetno bi eksplodiral al neki. Pa tudi manometru je potekel certifikat, zdaj ne vem več če je še točen, morda se moti za 0,01 bara. Moram ga nujno nest na SIQ.
Ti si tisti, ki svoj avto/nepremičnino in ostalo nič ne vzdržuje. Ko pa prodajaš pa ceniš kot suho zlato. Ker 1. lastnik in podobno. V resnici je pa vse zjahano do amena. Ampak folija je pa še gor. Kot novo.
Obstajajo razlogi zakaj je treba določene zadeve vzdrževat. In ni vse samo nateg in teorija zarote.

gruntfürmich ::
fantje malo resnosti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::
Ti si tisti, ki svoj avto/nepremičnino in ostalo nič ne vzdržuje.
Ni res. Moj avto ne zamudi servisa. Na hiši je pa zamenjano že praktično vse, veliko več kot pri 80% sosedov. Letnih servisov na garažnih vratih pa ne plačujem, res je. Ker to je pa nateg. V bistvu so sami rekli, da ne naredijo nič, samo spustijo jih gor pa dol in gledajo če lepo tečejo. Kot da ni to nekaj kar sam naredim 3x na dan.
Ampak folija je pa še gor. Kot novo.
Niti približno. Jaz tudi v pol leta star avto vržem vrečo cementa brez problema. Kdo je koga kupil? Ko ga prodajam se pa vidi kakšen je. Servisi so, pucaj si ga pa sam.
Obstajajo razlogi zakaj je treba določene zadeve vzdrževat. In ni vse samo nateg in teorija zarote.
Določene ja. Pri določenih je pa nateg.
Ko pa prodajaš pa ceniš kot suho zlato. Ker 1. lastnik in podobno.
Stare avte bolj napol podarim kot prodam, ker ga raje dam takega kot je za 500 evrov ali jurja manj nekomu poznamemu (ker vem da z njimi ni nič narobe), kot da bi se nategoval s starimifotri picajzli za 500 evrov gor al dol, ker imajo neko prasko na plastiki v prtlažniku, ker sem vozil not vsega hudiča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Magic1 ::
Starfotr je blokovski tip in ima posledično samo avto, ki ga mora servisirat. Mi v hiši imamo žnj zadev, kjer je priporočen letni servis. Večina je seveda popolnoma nepotrebnih na letni ravni. Škodujejo seveda ne, a kaj ko nemalo stanejo. Ne bom jaz plačaval jurja letno, da mi kup serviserjev pogleda vse naprave. Pa v službo hodimo, ne da čakamo vsak teden kakšnega, da se primaje ob 10h in malo počekira. V hiši si prisiljen bit malo bolj proaktiven in zadeve sam občasno spremljaš. Večino letnih servisov je namenjeno totalnim noobom, ki niti ne dojamejo, ko kaj zelo čudno dela in tako celo kdo opazuje delovanje naprave enkrat na leto.
Prav tako za gume, lahko jih kot debil kolobariš na 2000km, lahko pa jih občasno napumpaš in zraven še pogledaš ali so gume spredaj/zadaj primerljive in nato po potrebi kolobariš. Mogoče jih pa starfotr ne zna napumpat in mu jih napumpajo ob zamenjavi. Za take je res primerna zamenjava na 2000km.
Prav tako za gume, lahko jih kot debil kolobariš na 2000km, lahko pa jih občasno napumpaš in zraven še pogledaš ali so gume spredaj/zadaj primerljive in nato po potrebi kolobariš. Mogoče jih pa starfotr ne zna napumpat in mu jih napumpajo ob zamenjavi. Za take je res primerna zamenjava na 2000km.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

AvtoR ::
Fantje, tema je o celoletnih gumah in ne kako se vzdržuje naprave!
Da se vrnem na temo. Katere celoletne gume priporočate? Včasih vem da so bile Goodyear 4season zakon. Sem jih imel ene 15 let nazaj cca 2 leti, potem sem prodal auto, tako da ne vem če bi bile OK tudi tretjo in eventuelno četrto sezono, to je pa itak maksimum za take gume.
Da se vrnem na temo. Katere celoletne gume priporočate? Včasih vem da so bile Goodyear 4season zakon. Sem jih imel ene 15 let nazaj cca 2 leti, potem sem prodal auto, tako da ne vem če bi bile OK tudi tretjo in eventuelno četrto sezono, to je pa itak maksimum za take gume.

WizzardOfOZ ::
goodyear 4seasons tretje generacije ima trenutno žena na avtu. Na avtu so drugo leto (drugo zimo) in nekje 4 sezone bodo zdržale (2 zimski in 2 letni), kar je nekje med 40 in 50k kilometrov. Tretjo zimo niso več dovolj varne (moje mnenje), zato jih bova letos pred zimo menjala.
Kar se tiče pa rotiranja gum, pa jaz rotiram gume na vsakih 10.000km. Pa ni važno ali so all season ali pa navadne sezonske.
Kar se tiče pa rotiranja gum, pa jaz rotiram gume na vsakih 10.000km. Pa ni važno ali so all season ali pa navadne sezonske.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::
Fantje, tema je o celoletnih gumah in ne kako se vzdržuje naprave!Dandanes je en kup odličnih celoletnih, ni tako kot 15 let nazaj, ko so bile to praktično samo Vector4seasons...
Da se vrnem na temo. Katere celoletne gume priporočate? Včasih vem da so bile Goodyear 4season zakon. Sem jih imel ene 15 let nazaj cca 2 leti, potem sem prodal auto, tako da ne vem če bi bile OK tudi tretjo in eventuelno četrto sezono, to je pa itak maksimum za take gume.
vires in numeris

starfotr ::
Mi v hiši imamo žnj zadev, kjer je priporočen letni servis. Večina je seveda popolnoma nepotrebnih na letni ravni. Škodujejo seveda ne, a kaj ko nemalo stanejo.
To isto govorijo za dimnikarje. In vsako leto nemalo dimnikov gori.
Prav tako isto govorijo, da je pregled el. inštalacije nepotreben. In vsako leto je požarov zaradi tega relativno veliko.
Saj ti ni treba rotirat pnevmatik, pa po 4 letih t jih tudi ni treba menjat, lahko imaš 12 let stare z 8 mm profila. Je vse po črki zakona. Zate mi ni žal. Žal mi je za vse druge udeležence v prometu, ki bodo doživeli stik s tabo, če slučajno pride do nesreče. Iz malomarnosti.

Magic1 ::
Mi v hiši imamo žnj zadev, kjer je priporočen letni servis. Večina je seveda popolnoma nepotrebnih na letni ravni. Škodujejo seveda ne, a kaj ko nemalo stanejo.
To isto govorijo za dimnikarje. In vsako leto nemalo dimnikov gori.
Prav tako isto govorijo, da je pregled el. inštalacije nepotreben. In vsako leto je požarov zaradi tega relativno veliko.
Saj ti ni treba rotirat pnevmatik, pa po 4 letih t jih tudi ni treba menjat, lahko imaš 12 let stare z 8 mm profila. Je vse po črki zakona. Zate mi ni žal. Žal mi je za vse druge udeležence v prometu, ki bodo doživeli stik s tabo, če slučajno pride do nesreče. Iz malomarnosti.
Ti furaš neke ekstreme. Kdo je rekel, da gum ni pametno rotirat? Ti bluziš na 2000km, vsi ostali pravimo 10-20kkm, odvisno od kilometrine, tipa vožnje in gume. Proizvajalec Michelin priporoča na 8-10kkm in oni so vedno bolj konzervativni. Kaj bi zdaj sploh rad povedal, da naj folk rotira vsak mesec? Če si dirkač, boš pogledal tlak in gume seveda večkrat in se takrat odločil, ali je smotrno prej rotirat. Pa dirkači itak nimajo kaj za počet s celoletnimi...
Dimniki gorijo, ker eni klepci res nikoli ne dajo čistit. Glede elktrike je pa žalost, ker se naj bi preverjalo na 16 let, samo nihče ne bo šel dat preverjat stare inštalacije, ker je je 100% neustrezna standardom in je treba vse na novo narest. Jaz imam novo inštalacijo, kaj pa ti?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

starfotr ::
Napisal sem da se celoletna rotira na 5-6k. Ostale na 8-10k. Realnost je seveda precej drugačna od priporočil.

Utk ::
To isto govorijo za dimnikarje. In vsako leto nemalo dimnikov gori.
Ampak ne gorijo zarad tega, ker so pregled naredili po 13 mesecih namesto 12ih.
Glede elktrike je pa žalost, ker se naj bi preverjalo na 16 let, samo nihče ne bo šel dat preverjat stare inštalacije, ker je je 100% neustrezna standardom in je treba vse na novo narest.
Ja, pameten električar bi v okviru realnosti popravil kar se da, da bi bila inštalacija vsaj taka kot je bila nova, čeprav ne taka kot naj bi bila danes nova. Ampak takih električarjev (več) ni. Vsi bi vse na novo delali. Potem pa zgori, ker to za marsikoga ni realno.
Napisal sem da se celoletna rotira na 5-6k. Ostale na 8-10k. Realnost je seveda precej drugačna od priporočil.
Realnost je taka, da se nihče ne bo zaletel, ker je rotiral na 20 namesto 10. Razbil se bo, ker se vozi z 8 let starimi gumami, ki niso ble nikoli rotirane. Pa še tu ni problem v tem, da niso bile rotirane, ampak v tem, da so pač zanič, in bi ble zanič tudi če jih bi 10x rotiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

energetik ::
Spet izpostavljaš ekstreme. Veš kako pa je v praksi? Po pol leta sem zaradi firbca odprl na novo zmontirano klimo in pregledal el. priklop. Eden od vodnikov mi je ostal v roki, ko sem ga pocukal iz spojke, pri ostalih so posamezne žičke mehkega vodnika štrlele vse naokrog. Montiral je pooblaščen monter, z računom. In takim kekcom naj dajem delat redni servis?Mi v hiši imamo žnj zadev, kjer je priporočen letni servis. Večina je seveda popolnoma nepotrebnih na letni ravni. Škodujejo seveda ne, a kaj ko nemalo stanejo.
To isto govorijo za dimnikarje. In vsako leto nemalo dimnikov gori.
Prav tako isto govorijo, da je pregled el. inštalacije nepotreben. In vsako leto je požarov zaradi tega relativno veliko.

vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

Kekokekič ::
Katere celoletne gume kaj priporočate te dni? Gledam, da bi jih kupil za drugi avto, ki se bolj malo vozi (oz na bolj kratke razdalje - Trgovina, vikend, služba od moje (ki je samo par km stran)). Do sedaj smo furali zimske celo leto, pa bi bilo pomoje bolje imet celoletne (sploh glede na nekaj zadnjih zim..).
Gledam Hankook Kinergy 4s2. Ima kdo? So okj? Opcija je še Goodyear Vector 4 seasons gen 2 (Gen 3 ni na voljo za to dimenzijo kot kaže). Goodyear so sicer malo dražje (+10€/gumo), ampak ni problema, če so dejansko boljše. Ostale so potem še precej dražje (Continental, Michelin) pa dvomim, da se splača..?
Hvala.
Gledam Hankook Kinergy 4s2. Ima kdo? So okj? Opcija je še Goodyear Vector 4 seasons gen 2 (Gen 3 ni na voljo za to dimenzijo kot kaže). Goodyear so sicer malo dražje (+10€/gumo), ampak ni problema, če so dejansko boljše. Ostale so potem še precej dražje (Continental, Michelin) pa dvomim, da se splača..?
Hvala.

pe3c ::
Imel sem Dunlop Allseason 2 eno leto, vendar sem pol avto prodal.
Meni so bile super, poleti in pozimi.
Nisem pa dirkac.
Meni so bile super, poleti in pozimi.
Nisem pa dirkac.

gruntfürmich ::
jaz bom vzel continental AllSeasonContact 2. s conti sealom. par fičnikov razlike ne igra vloge.
hankook imam letne (dobil z avtom, drugače vozim samo še celoletne), pa v dežju sem malce razočaran nad njimi. ali pa so vse takšne v dežju; ne vem...
hankook imam letne (dobil z avtom, drugače vozim samo še celoletne), pa v dežju sem malce razočaran nad njimi. ali pa so vse takšne v dežju; ne vem...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Bizkit45 ::
kleber quadraxer, ravno 1 leto, narejenega 25kkm, mislim da bodo še šle čez zimo. Jih pa poletje radira

Lonsarg ::
Z enakim razlogom sem letos odpisal letne in zimske gume in nabavil Bridgestone-ove celoletne.Zarad tistih 10-20% (ce se prav spomnim nekih testov) daljse zavorne poti na celoletni vs zimski pa res me rabis ostati doma.
Tako letne kot zimske so po 4-5 sezonah imele se precej profila. Celoletne upam da bodo za 2-3 leta, potem pa nove. Zime so prakticno povsem brez snega, ne vidim potrebe po namenski snezni gumi, v primeru da bi ga bilo veliko, lahko brez problema ostanem doma tist dan ali dva.
Zaenkrat sem z izbiro povsem zadovoljen.
Skratka res ni razloga za zimske, razen ce si v hribih ali pa ce res velik km delas.
Jaz delam 10km letno pa so celoletne Crossclimate po 5 letih se cisto super. So vseeno za zamenjat ze zarad starosti.

D3m ::
Katere celoletne gume kaj priporočate te dni? Gledam, da bi jih kupil za drugi avto, ki se bolj malo vozi (oz na bolj kratke razdalje - Trgovina, vikend, služba od moje (ki je samo par km stran)). Do sedaj smo furali zimske celo leto, pa bi bilo pomoje bolje imet celoletne (sploh glede na nekaj zadnjih zim..).
Gledam Hankook Kinergy 4s2. Ima kdo? So okj? Opcija je še Goodyear Vector 4 seasons gen 2 (Gen 3 ni na voljo za to dimenzijo kot kaže). Goodyear so sicer malo dražje (+10€/gumo), ampak ni problema, če so dejansko boljše. Ostale so potem še precej dražje (Continental, Michelin) pa dvomim, da se splača..?
Hvala.
Imam 4S2. So na ravni Vector 4 season Gen 3.
Če že mora biti Goodyear mora biti Gen 3.
|HP EliteBook|R7 8840U|

WizzardOfOZ ::
Žena ima Vector 4 season Gen 3. Za 2 leti, pa nič več, s tem da jih moraš kupit pred zimo, da bodo naslednjo zimo še za vozit, polet je pa itak večina teh gum dobrih, če ne pretiravaš.
Na leto naredi 25k kilometrov.
Tudi prejšnja gen 2, je bila samo za 2 leti.
Na leto naredi 25k kilometrov.
Tudi prejšnja gen 2, je bila samo za 2 leti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Webmojster ::
Na letnem servisu rečeš naj ti pregleda gume in jih potem serviser lahko prestavlja. (če imajo vulkanizerstvo, seveda)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Webmojster ()

Lonsarg ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Žena ima Vector 4 season Gen 3. Za 2 leti, pa nič več, s tem da jih moraš kupit pred zimo, da bodo naslednjo zimo še za vozit, polet je pa itak večina teh gum dobrih, če ne pretiravaš.25k na leto je zelo veliko. Celoletne so bolj ranga 50k, torej ja ce delas 25k letno so za 2 leti, ce delas 10k kot jaz pa za 5 let.
Na leto naredi 25k kilometrov.
Tudi prejšnja gen 2, je bila samo za 2 leti.
Je pa res da je tudi celoletne menjat na 2 leti manj kolobocij kot 2 locena kompleta menjavat 2x na leto, tak da vseeno profitiras:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()

Bizkit45 ::
Webmojster je izjavil:
Na letnem servisu rečeš naj ti pregleda gume in jih potem serviser lahko prestavlja. (če imajo vulkanizerstvo, seveda)
Stari, si k moja žena, kr blekne en fact, k nima veze s pogovorom :)

Ales ::
Webmojster je izjavil:
Na letnem servisu rečeš naj ti pregleda gume in jih potem serviser lahko prestavlja. (če imajo vulkanizerstvo, seveda)
Stari, si k moja žena, kr blekne en fact, k nima veze s pogovorom :)
Rotacija gum nima veze s tem, koliko zdržijo?
Uboga tvoja žena, če tudi nje ne razumeš, kot tega nisi.


gruntfürmich ::
Webmojster je izjavil:
Na letnem servisu rečeš naj ti pregleda gume in jih potem serviser lahko prestavlja. (če imajo vulkanizerstvo, seveda)
V resnici se celoletnih gum ne prestavlja, razen če to delaš na pol leta.
Fora je v tem, ker morajo pri navadnem avtu biti zadaj boljše kot spredaj. Spredaj pa ti jih bolj pobira.
Zato se kupi 2 nove in se jih montira zadaj, stare od zadaj pa naprej, stare od spredaj pa v smeti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::
Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in 10k km, da so enakomerno obrabljene.
Tukaj se jaz nebi strinjal, da zdržijo 5 let, razen če se nič ne voziš, ko je sneg. Tretje leto so v snegu zanič in drsijo na mokrem.
WizzardOfOZ je izjavil:
Žena ima Vector 4 season Gen 3. Za 2 leti, pa nič več, s tem da jih moraš kupit pred zimo, da bodo naslednjo zimo še za vozit, polet je pa itak večina teh gum dobrih, če ne pretiravaš.25k na leto je zelo veliko. Celoletne so bolj ranga 50k, torej ja ce delas 25k letno so za 2 leti, ce delas 10k kot jaz pa za 5 let.
Na leto naredi 25k kilometrov.
Tudi prejšnja gen 2, je bila samo za 2 leti.
Je pa res da je tudi celoletne menjat na 2 leti manj kolobocij kot 2 locena kompleta menjavat 2x na leto, tak da vseeno profitiras:)
Tukaj se jaz nebi strinjal, da zdržijo 5 let, razen če se nič ne voziš, ko je sneg. Tretje leto so v snegu zanič in drsijo na mokrem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

JanK ::
Zarad tistih 10-20% (ce se prav spomnim nekih testov) daljse zavorne poti na celoletni vs zimski pa res me rabis ostati doma.
Tole je precej napacno razmisljanje. Hitrost pri zaviranju ne pada linearno, temvec s korenom razdalje. Z drugimi besedami, relativno najvecji del hitrosti se izgubi pri zadnjem delu ustavljanja. Tukaj sta grafa ustavljanja pri dobrem pojemku 1g in pri slabsih pojemkih, ki podaljsajo zavorno pot za 10% in 20%, pri 50 in 130 km/h
20km/h je kriticna hitrost za resne poskodbe pescev https://road-safety.transport.ec.europa..., pri 50km/h pa se izvajajo testi EuroNCAP. Kaj ostane od avtomobila pri tej hitrosti verjetno ni treba razlagati.
Mnogo raje dam v povprecju par 100 EUR na leto za najboljse letne in zimske pnevmatike iz testov, kot da riskiram nekaj 1000 EUR popravilo (recimo luci, radar in UZ senzorji).
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Magic1 ::
In katera guma je optimalna spomladi in jeseni, ko imaš lahko karkoli med minusom in 30°C?
Jaz ti priporočam, da nehaš škrtarit in si kupiš še tretji komplet gum za takrat.
Jaz ti priporočam, da nehaš škrtarit in si kupiš še tretji komplet gum za takrat.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Bizkit45 ::
Webmojster je izjavil:
Na letnem servisu rečeš naj ti pregleda gume in jih potem serviser lahko prestavlja. (če imajo vulkanizerstvo, seveda)
Stari, si k moja žena, kr blekne en fact, k nima veze s pogovorom :)
Rotacija gum nima veze s tem, koliko zdržijo?
Uboga tvoja žena, če tudi nje ne razumeš, kot tega nisi.![]()
Ima vezo, ampak nihče ni o tem spraševal niti ni bil pogovor o roticiji.. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bizkit45 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 601969 (57024) | Ghost7 |
» | Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 11774 (7565) | stara mama |
» | S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7284 (5532) | Zimonem |
» | Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11160 (9346) | ZveeZ |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 39615 (34512) | GenZNPC |