Forum » Problemi človeštva » Inteligentni ljudje nagnjeni k duševnim motnjam
Inteligentni ljudje nagnjeni k duševnim motnjam
solatko ::
Smurf - Gre za to, da otroku z visokim IQ prilagodiš program tako, da materije, ki mu ne sedijo, enostavno znižaš kriterije, tisto za kar je nadarjen in ga zanima pa spodbujaš nekaj stopenj više. Tako to počnejo v dežavah, kjer imajo tako mlade doktorje. Iščejo visok IQ že v vrtcu in potem spodbujajo Ljudi z izjemnim IQ se ne rodi toliko, da bi lahko na državnem nivoju naredil razred, tudi v državah z več sto miljoni prebivalcev, pri nas se morda rodi tak, na vsakih nekaj let in še tega s sistemom uničimo.
Lahko doktoriraš pri 23-ih, če ti uspe prilesti skozi naš za povprečne in pridne, pripravljen šolski sistem. Imel sem v šestem razredu sošolko, ki je tekoče govorila in pisala 5 jezikov, pa ni prišla skozi gimnazijo, zaradi predmetov, ki niso imeli vsze z jeziki.
Lahko doktoriraš pri 23-ih, če ti uspe prilesti skozi naš za povprečne in pridne, pripravljen šolski sistem. Imel sem v šestem razredu sošolko, ki je tekoče govorila in pisala 5 jezikov, pa ni prišla skozi gimnazijo, zaradi predmetov, ki niso imeli vsze z jeziki.
Delo krepa človeka
Smurf ::
Kot sem ze rekel, dobiti pozitivno oceno je dandanes trivialna zadeva za pametnega ucenca. Dvomim, da se jih na tak nacin dosti "izgubi" (oz. je takih definitivno manj kot 10%). Je pa bistveno vec takih, ki precenjujejo svojo "pamet" in mislijo, da jih je sistem "zajebal".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
solatko ::
Smurf - Otroci z visokim IQ se niti ne zavedajo, niti ne vedo, kaj s tem lahko počno, iz dneva v dan pa se jim dogajajo stvari, katere bi morali opazit tako profesorji, kot starši. Šolski sistem ugotovi, da so nekateri otroci neprilagodljivi ali celo hiper aktivni, ker je to danes moderno, včasih so preprosto rekli zabiti in niso za šolanje, potem pa so se jim, kot NKV delavcem, dogajale inovacije in celo izumi.
Mi nikoli nismo imeli sistema za ugotavljanje nadpovprečno nadarjenih otrok, saj imamo šolski sistem, ki ugotavlja kaj ne znaš in ne kaj znaš in za kaj si sposoben.
Kot povsod - negativna selekcija, nadpovprečni pa izstopajo negativno, ker bi se bilo potrebno več ukvarjati z njimi.
Mi nikoli nismo imeli sistema za ugotavljanje nadpovprečno nadarjenih otrok, saj imamo šolski sistem, ki ugotavlja kaj ne znaš in ne kaj znaš in za kaj si sposoben.
Kot povsod - negativna selekcija, nadpovprečni pa izstopajo negativno, ker bi se bilo potrebno več ukvarjati z njimi.
Delo krepa človeka
Smurf ::
Smurf - Otroci z visokim IQ se niti ne zavedajo, niti ne vedo, kaj s tem lahko počno, iz dneva v dan pa se jim dogajajo stvari, katere bi morali opazit tako profesorji, kot starši. Šolski sistem ugotovi, da so nekateri otroci neprilagodljivi ali celo hiper aktivni, ker je to danes moderno, včasih so preprosto rekli zabiti in niso za šolanje, potem pa so se jim, kot NKV delavcem, dogajale inovacije in celo izumi.
Tukaj si cisto odtaval od teme.
Mi nikoli nismo imeli sistema za ugotavljanje nadpovprečno nadarjenih otrok, saj imamo šolski sistem, ki ugotavlja kaj ne znaš in ne kaj znaš in za kaj si sposoben.
Kot povsod - negativna selekcija, nadpovprečni pa izstopajo negativno, ker bi se bilo potrebno več ukvarjati z njimi.
Seveda imamo sistem ugotavljanja nadpovprecno nadarjenih otrok. Ze samo jaz sem napisal v tej temi kar nekaj opcij. Ti jih bom nastel nekaj se enkrat: Tekmovanja, krozki, Zoisova stipendija, mednarodna matura, moznost studiranja v tujini, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
Gagatronix ::
Slovenski solski sistem rine ljudi v povprecje, ker boh ne daj da bi kdo izstopal iz povprecja.
Smurf ::
To je samo floskula.
Definitivno bi lahko bilo kaj boljse (recimo da bi imel individualne ucitelje in individualni program, ampak je to malce tezko izvesti) ni pa niti slucajno slabo. V Sloveniji je bistveno boljse kot marsikje drugje.
Definitivno bi lahko bilo kaj boljse (recimo da bi imel individualne ucitelje in individualni program, ampak je to malce tezko izvesti) ni pa niti slucajno slabo. V Sloveniji je bistveno boljse kot marsikje drugje.
Vajenc ::
Po moje je prednost našega šolskega sistema predvsem v tem, da lahko sposobni otroci brezplačno obiskujejo srednje šole s kvalitetnim in zelo zahtevnim programom. Razlog, da učenci s teh šol dosegajo izjemne mednarodne uspehe je tudi v tem, da v bazenu brihtoglavcev ne plava samo elita.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
aviator ::
Tole z psihičnimi težavmi in IQ bi lahko kar potrdil, poznam precej kolegov res razgledanih in intligentnih, sploh naravoslovcev. Neverejtno je koliko folka je na antidepresivih. Nekje do zgodnjih 20 se človek še lahko tolaži da je bolj intiligenten od ostalih. Ko useka pa ekonomska realnost pa je hudo. Harajo žal psihopatski primitivci in ljudje ,ki jim ni problem zaj... nekoga. EQ se temu reče zgolj iz vljudnosti. V bistvu gre zato kako prebrat nekoga drugega,pridobiti zaupanje, ga stisnit ob zid in si ga nekako podredit. Sama neka manipulacija. Brihte žal to ne znajo, in se povrh vsega še izogibajo sočenju s to težavo. Sploh pa je demotivirajoče da živimo v državi ,kjer kelner služi bolje kot kakšen inženir. Vse se prodaja pod ceno. Še hujša pa je ta slovenska negativna selekcija. Ama kaj bi jokali kako je svet ne fer. Nikoli ni bil fer. Spremeni človek lahko le sebe. Sebe moraš cenit čez vse ostale. Vseksozi je treba čekirat za šibkimi točkami ljudi s katerimi imaš opravka, ker nikoli ne veš kdaj ti bodo prišle prav. Za razliko od svojih staršev se bom potrudil da otroci ne bodo gledali na svet z preveč rožnatimi očali, kjer so pravila jasna da najbolj intiligenten in kreativen posameznik nadvlada bedaka. In jih puskušal ne forsirat z neko izobrazbo in temu kako naj se podredijo nekemu sistemu. Najslabše je v tem svetu polnem narcisov vzgajati poslušne otroke ,ki nato delajo za take psihopate. Folk pa se žre pri sebi česa zaboga je kriv.
EpiH ::
Smurf - Otroci z visokim IQ se niti ne zavedajo, niti ne vedo, kaj s tem lahko počno, iz dneva v dan pa se jim dogajajo stvari, katere bi morali opazit tako profesorji, kot starši. Šolski sistem ugotovi, da so nekateri otroci neprilagodljivi ali celo hiper aktivni, ker je to danes moderno, včasih so preprosto rekli zabiti in niso za šolanje, potem pa so se jim, kot NKV delavcem, dogajale inovacije in celo izumi.
Mi nikoli nismo imeli sistema za ugotavljanje nadpovprečno nadarjenih otrok, saj imamo šolski sistem, ki ugotavlja kaj ne znaš in ne kaj znaš in za kaj si sposoben.
Kot povsod - negativna selekcija, nadpovprečni pa izstopajo negativno, ker bi se bilo potrebno več ukvarjati z njimi.
Mi smo že v osnovni šoli imeli sistem za "nadpovprečne učence". Dodatne naloge (na višji ravni), dodatni krožki (npr matematika), razne raziskovalne naloge (bolj družboslovno, ankete). Potem pa tudi tekmovanja, kot je že Smurf omenil. In ja, učitelji so se dodatno ukvarjali s temi učenci, tudi izven pouka.
WizzardOfOZ ::
Odvisno je od učitelja, če hoče kaj narediti v tej smeri. Nekaterim se ne da in ukalupijo vse skupaj, da jim ni treba nič početi.
solatko ::
EpiH - Vsi imajo to v določenih predmetih, nimam pa tega, da bi rinli naprej tudi tiste, ki so nadpovprečni v nekaj predmetih, drugje pa luserji, na koncu so luzerji povsod. Drugje vzpodbujajo tisti kar laufa in do konca znižajo standard tam, kjer jim ne gre, tako, da lahko preskakujejo razrede in letnike. Noben extrem ni tak na vseh področjih, ki jih po naših učnih programih moraš obdelat pozitivno.
Sicer pa imejo zvedavi učenci, velike probleme, če prehitevajo cel razred (osebna izkušnja) in hočejo vedet več in prej.
Sicer pa imejo zvedavi učenci, velike probleme, če prehitevajo cel razred (osebna izkušnja) in hočejo vedet več in prej.
Delo krepa človeka
Silici ::
Stem je bil slab, ne more te tovaršica obtožit v 5 razredu da ti je to fotr naredu enostvno projekcijo predmeta.. Potem v srednji šoli začne bit zanimivo šele v 3 letniku..kaj se vse umes zgodi ki ovira/megli talent ni nibenga brigalo.
EpiH ::
EpiH - Vsi imajo to v določenih predmetih, nimam pa tega, da bi rinli naprej tudi tiste, ki so nadpovprečni v nekaj predmetih, drugje pa luserji, na koncu so luzerji povsod. Drugje vzpodbujajo tisti kar laufa in do konca znižajo standard tam, kjer jim ne gre, tako, da lahko preskakujejo razrede in letnike.
Meni se noben osnovnosolski predmet ne zdi tako tezak/neuporaben, da se ga ne bi mogel/rabil nek genialc (sicer na drugem podrocju) naucit. Osnovnosolsko splosno znanje je naceloma kar uporabno. Se mi pa zabavno zdi, da so ravno "ne tako uspesni" mladostniki proti temu sistemu in potem na FB delijo sliko "If you judge a fish by its ability to climb a tree..".
Smurf ::
Meni se noben osnovnosolski predmet ne zdi tako tezak/neuporaben, da se ga ne bi mogel/rabil nek genialc (sicer na drugem podrocju) naucit. Osnovnosolsko splosno znanje je naceloma kar uporabno. Se mi pa zabavno zdi, da so ravno "ne tako uspesni" mladostniki proti temu sistemu in potem na FB delijo sliko "If you judge a fish by its ability to climb a tree..".
Sej to. Meni se zdi, da si ljudje prevec predstavljajo "genialce" na podlagi filmov in zgodb. Vecina "genialcev" je uspesnih na vecih podrocjih. Takih, ki bi bili res dobri na enem podrocju in popolnoma zanic na drugem je zanemarljivo malo. Pa tudi taki lahko napraskajo tisto 2 ali 3 v osnovni soli/gimnaziji.
EpiH ::
Smurf - Z 2 in 3 pa gredo potem lahko na Bežigrajsko gimnazijo.
Zakaj bi pa sli na Bezigrajsko gimnazijo? Ce si odlicen pri npr. kemiji in ti ostalo zelo ne gre, zakaj ne bi sel na kemijsko srednjo solo, tam nasel kaksnega profesorja in bi pri njemu delal bolj zanimive/komlpeksne projekte/raziskovalne naloge? Moznosti za na faks imas iste (s 5. maturitetnim predmetom). Pri nas na vegovi so bolj zagnani fantje 3./4. letnika celo hodili na fakulteto za elektrotehniko za razne projekte in so jih profesorji tam z veseljem sprejeli.
solatko ::
EpiH - Z 2. in 3.-kami ne moreš na kakšno resno srednjo šolo in tudi tam se srečaš z vsemi drugimi predmeti, pri katerih ti ne gre ali so nezanimivi, tako, da ne bi bluzit, da je za potencialne genije, naša šola o.k..
Večina slovenskih potencialnih genijev ni prišla skozi sredno šolo, jih pa potem najdeš med inovatorji in izumitelji, sploh, če so šli v tujino s trebuhom za kruhom. Tam potem tudi naredijo manjkajoče šolanje iz področja, ki jim ustreza.
Naše šolstvo je za povprečneže, kar se vidi tudi iz tega, da imamo zelo malo kvalitetnih managerjev. in seveda tudi politikov, ki bi imeli širino in znanje, v glavnem fahidioti.
Večina slovenskih potencialnih genijev ni prišla skozi sredno šolo, jih pa potem najdeš med inovatorji in izumitelji, sploh, če so šli v tujino s trebuhom za kruhom. Tam potem tudi naredijo manjkajoče šolanje iz področja, ki jim ustreza.
Naše šolstvo je za povprečneže, kar se vidi tudi iz tega, da imamo zelo malo kvalitetnih managerjev. in seveda tudi politikov, ki bi imeli širino in znanje, v glavnem fahidioti.
Delo krepa človeka
tikitoki ::
Jp. Nekdo, ki niti srednje šole ne konča, je brez dvoma genij. Sam naše šolstvo je tako slabo, da jim ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
IL_DIAVOLO ::
Veliko je butastih športnikov, ki pa so sportno gledano zelo inteligentni. Pa tudi glasbeniki niso bili ravno knjizni molji.
To so specifična znanja.
To so specifična znanja.
Ijus ::
Zakaj so inteligentni ljudje nagnjeni k duševnim motnjam?
Zato, ker so obdani z vsemi debilnimi ljudmi, ki jih ta Zemlja nosi.
Perkele!
Zato, ker so obdani z vsemi debilnimi ljudmi, ki jih ta Zemlja nosi.
Perkele!
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
solatko ::
tikitoki - Če bi Ensteina drkali z biologijo ali zemljepisom, nikoli nebi imeli Enstaina.
Delo krepa človeka
tikitoki ::
Vajenc ::
Naše šolstvo je za povprečneže, kar se vidi tudi iz tega, da imamo zelo malo kvalitetnih managerjev. in seveda tudi politikov, ki bi imeli širino in znanje, v glavnem fahidioti.
A ni zanimivo, da Slovenija s tako bednim šolstvom redno dosega medalje na mednarodnih olimpijadah (matematika, fizika, astronomija, biologija, kemija...).
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
solatko ::
Vajenc - Poglej kako se s stopnjo šolanja, te nagrade redčijo, najboljši smo v osnovnih šolah, slabši v srednjih (tistih tekmovanj, kjer nimamo uspeha nihče ne omenja, jih je pa veliko, do visokošolskih, kjer pa nas skoraj ni več, razen v kategorijah logike in govorništva.
Drugo je pa to, da je največ odvosno od mentorjev - učiteljev, ki jim je ta poklic ljub, zato večinoma nagrade dobivajo ene in iste šole, oziroma učenci različnih šol, pri istem mentorju, ki jih pripravlja prav za tekmovanja (tu veliko, nadpovprečni IQ nima kaj dosti veljave).
Koliko pa je bilo ne teh tekmovanjih ljudi, ki so pozneje postali geniji (v zgodovini). Koliko imamo Nobelovih nagrad?
Drugo je pa to, da je največ odvosno od mentorjev - učiteljev, ki jim je ta poklic ljub, zato večinoma nagrade dobivajo ene in iste šole, oziroma učenci različnih šol, pri istem mentorju, ki jih pripravlja prav za tekmovanja (tu veliko, nadpovprečni IQ nima kaj dosti veljave).
Koliko pa je bilo ne teh tekmovanjih ljudi, ki so pozneje postali geniji (v zgodovini). Koliko imamo Nobelovih nagrad?
Delo krepa človeka
showsover ::
Dvomim, ampak se dam podučiti, da so podeljene Nobelove nagrade najbolj zanesljiv indikator splosne genialnosti populacije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Upadanje IQ-ja Zahoda (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 21497 (17126) | kuall |
» | IQ test (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Loža | 119868 (1981) | gruntfürmich |
» | IQ in število otrok (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 20877 (17597) | Matako |
⊘ | Srečno življenje... (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 31735 (26784) | Gandalfar |
» | IQ Test (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21461 (18536) | tsh2 |