Forum » Na cesti » Nakup avtomobila cca 12k
Nakup avtomobila cca 12k
Cruz ::
Ni nobenega racionalnega razloga, da bi kupil Golfa. Golfa kupiš, če ti je všeč Golf. Govorimo o novem, torej off-topic.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
2dark ::
Pri nas komentirajo otroci. Sicer pa je tudi OP svojega dnarja vreden. Cliota ali golfa, cliota naj vzame, če ne ve, zakaj bi golfa.
Če je edino merilo 12 jurjev in avto na 4 kolesa, potem naj vzame cliota. Dejansko lahko vzame tudi Fabio, Micro...
Če pa pogleda primerja po tehničnih specfikacijah 1.0 cliota in 1.5 golfa pa je menda vsakomur jasno, da je golf prava izbira, ker je govora o 2 jurja razlike.
Tle vem, da so na forumu čudaki, ampak trdit, da clio ki pospešuje 11.8 do 100 , ima 5 prestav boljša izbir od golfa, ki pospešuje 8.3 do 100 in ima 6 prestav ..
Cliotu zmanja navora, ko se pelješ v hrb z vklopljeno klimo.
Ni nobenega racionalnega razloga, da bi kupil Golfa. Golfa kupiš, če ti je všeč Golf. Govorimo o novem, torej off-topic.
Golf v R-line izvedbi je čist dober voz. Kaj tebe zdaj muči. če je izbira clio ali Golf in je razlika 2 jurja je izbira Golf.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
facepalm ::
Pri nas komentirajo otroci. Sicer pa je tudi OP svojega dnarja vreden. Cliota ali golfa, cliota naj vzame, če ne ve, zakaj bi golfa.
Če je edino merilo 12 jurjev in avto na 4 kolesa, potem naj vzame cliota. Dejansko lahko vzame tudi Fabio, Micro...
Če pa pogleda primerja po tehničnih specfikacijah 1.0 cliota in 1.5 golfa pa je menda vsakomur jasno, da je golf prava izbira, ker je govora o 2 jurja razlike.
Tle vem, da so na forumu čudaki, ampak trdit, da clio ki pospešuje 11.8 do 100 , ima 5 prestav boljša izbir od golfa, ki pospešuje 8.3 do 100 in ima 6 prestav ..
Cliotu zmanja navora, ko se pelješ v hrb z vklopljeno klimo.
Ni nobenega racionalnega razloga, da bi kupil Golfa. Golfa kupiš, če ti je všeč Golf. Govorimo o novem, torej off-topic.
Golf v R-line izvedbi je čist dober voz. Kaj tebe zdaj muči. če je izbira clio ali Golf in je razlika 2 jurja je izbira Golf.
Ti pa priporocas rabljenega golfa v neznanem stanju z neznanim st. kilometrov.
Mimogrede ze tce90 gre bp 130kmph po celi nasi AC. 20Nm pri tce100 ga verjetno ne upocasnjujejo.
Vsedi se za volan in nato komentiraj kako je pocasen.
2dark ::
Ti pa priporocas rabljenega golfa v neznanem stanju z neznanim st. kilometrov.
Mimogrede ze tce90 gre bp 130kmph po celi nasi AC. 20Nm pri tce100 ga verjetno ne upocasnjujejo.
Vsedi se za volan in nato komentiraj kako je pocasen.
Če si smotan si smotan.
Golf ima 63k km,
In avto ni v neznanem stanju, saj bo 2 leti star, kar pomeni, da je servisiran na pooblaščenem servisu.
Boš nehal zdaj trolat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Buggy ::
Pri 63k avtu nima kaj bit. Tudi cliotu načeloma ne bi smelo nič biti.
Pri 60Kkm je praviloma ze predviden kaksen vecji poseg/servis (vsaj kaksne bremze)in avto je po dveh letih ze iz garancije ali pa bo kmalu (mislim da je 2 leti pri VW). Potem imamo tukaj se najbolj nehvalezno stvar in to je kupovati od "kolega", kar je ponavadi recept za slabse medsebojne odnose :D
OP kupuje avto za zeno z otrokom za kratke relacije, kjer bo IMO najvec odtehtalo, kako bo avto vsec njej, njemu pa da bo imel najmanj zajebancij in ne kaksne pospeske bo avto imel in kaksni stroski ga se dodatno cakajo. Pri tem tipu avta je bolj vazno kako se v njem pocutis in kako ti je vsec...to je vse kar rabi.
offtopic: ce se stegne pa do 1.3 TCE 130PS, sam je pa mal vec kot 12KEUR, pa tudi 1.5 TSI golf nima za burek... http://www.zeperfs.com/en/duel8165-8036...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
facepalm ::
Ti pa priporocas rabljenega golfa v neznanem stanju z neznanim st. kilometrov.
Mimogrede ze tce90 gre bp 130kmph po celi nasi AC. 20Nm pri tce100 ga verjetno ne upocasnjujejo.
Vsedi se za volan in nato komentiraj kako je pocasen.
Če si smotan si smotan.
Golf ima 63k km,
In avto ni v neznanem stanju, saj bo 2 leti star, kar pomeni, da je servisiran na pooblaščenem servisu.
Boš nehal zdaj trolat.
Spregledal tisti post, ko je podal kilometre. My bad.
Kot neznano stanje pa sem mislil na stanje gum in podvozja, turbine, sklopke, akumulatorja, praske, notranjost..
Ne vemo kako ga je lastnik vozil in ne vemo kako ga je pazil. Verjetno ima dober razlog, da izgubi (7k?) v dveh letih.
Golf je vsekakor (bil) boljsi v novem stanju. Po 60kkm dvomim, da se pelje tako dobro kot nov Clio.
D3m ::
Bolje, če Golfa ponudi za 12k.
Jaz sem 2 meseca nazaj vzel Seat Leona 1.5 TSI za 14k z 8k prevoženimi km in srednjo opremo + all LED.
Lp.
Jaz sem 2 meseca nazaj vzel Seat Leona 1.5 TSI za 14k z 8k prevoženimi km in srednjo opremo + all LED.
Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
pebi to ni nic. za 12 jurckov se dobi dost lepa 3ka. Ne pa te jajce od cliota pa gnojfa
#brezpodpisa
asdf_jklc ::
V prid golfu gre samo večji avto in s tem je otrok bolj na varnem ter verjetno so na Golfu morebitne napake odpravljene. Clio je pa nov model in napak še ne poznamo. Če zanemarimo večjo varnost in riziko novega modela, ni nobenega razloga, zakaj kupit nemško sranje, če imaš cliot-a v garanciji in novega. Denar si vsakem primeru vrgel stran, ker si kupu avtomobil. Pri 14.000 EUR pa js nebi gledal starega Golfa, ampak prej Megana, katerega dobiš za ta denar podobno novega. Razen seveda če kupuješ avto za kazat - men je avto potrošni material.
IL_DIAVOLO ::
Utk ::
D3m ::
pebi to ni nic. za 12 jurckov se dobi dost lepa 3ka. Ne pa te jajce od cliota pa gnojfa
Iz Roverja na BMW. Si pa naredil preskok. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
facepalm ::
hojnikb ::
pebi to ni nic. za 12 jurckov se dobi dost lepa 3ka. Ne pa te jajce od cliota pa gnojfa
Lepa trojka lepa. Sicer ni nujno, da dela, ampak je lepa.
te generacije se najdejo ze od 8500e, tako da za kaksnih 12 cukov se najde ze kj, ki ni ravno podrtija. Mene je stal nekje tolk 2 lete nazaj in se ni videt, da bi kj razpadal, pa tut zamenjal nisn druga kot zarnic.
ce imas pa tezave z iskanjem solidnega rabljenga avta, je pa za tak budget vedno opcija nov clio ali mogoce celo kaksen gol megan.
Vozis od A do B se glih tako z enim kot drugim :)
pebi to ni nic. za 12 jurckov se dobi dost lepa 3ka. Ne pa te jajce od cliota pa gnojfa
Iz Roverja na BMW. Si pa naredil preskok. :)
roverji se vedno palijo, brez skrbi:)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mailer ::
Predlagam Berlinga, če ga dobiš za ta denar. Bočno odpiranje vrat in ogromno prostora je za družine, ki niso mahjeni na nemce ponavadi prva izbira.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Stikalo ::
Vsi hvalite tega cliota. Če greš v par avtosalonov vidiš, da je cena VW polota in Cliota na koncu za podobno opremo zelo podobna.
Vsesti se moraš v oba avtomobila, se peljati par krogov in se odločiš za tistega, ki ti je všeč. Ne za tistega ki je "kao" 500€ cenejši.
Vsesti se moraš v oba avtomobila, se peljati par krogov in se odločiš za tistega, ki ti je všeč. Ne za tistega ki je "kao" 500€ cenejši.
PrihajaNodi ::
Sandero Stepway, ugoden servis, vzdrzljiv avto.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Raptor F16 ::
A bo dirkal ali zakaj je to pomembno? Max hitrost je 130kmh na naših cestah.
Se ti ne zdi normalno, da bo vožnja z golfom bolj udobna in prijetna pri 130 na uro kot vožnja s cliotom ?
Nekaj za razmislit, ko gledate "top speed". Povprečen avtomobil, ki ga bo Hans na autobanu lahko stisnil čez 200 ima mal drugačne zahteve, kot tisti, ki bo v večini primerov pri 160 izdihoval oz. bo vožnja nad 150 pravi pain in the asses... Večje zavorne diske, prilagojeno (trše) vzmetenje, dimenzije pnevmatik so druge... izolacija ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Utk ::
Zakaj bi rabil prevelike diske, da jih je cenejše zamenjat? Zakaj bi hotel trše vzmetenje? Zakaj bi hotel večje in za višji hitrostni razred gume? Razlika v ceni med tistimi za 180 in 240 ali 270 je hitro 30%, voziš se pa itak ne niti 180, če smo realni.
Samo na slovenskem forumu človek kupuje kladivo, pa mu rečejo kaj ti bo kladivo, če za malo več denarja lahko kupiš lopato.
Samo na slovenskem forumu človek kupuje kladivo, pa mu rečejo kaj ti bo kladivo, če za malo več denarja lahko kupiš lopato.
jest10 ::
Je razlika, ali ima mašina pri 130km/h 5000 ali 2500 obratov. Če imaš malega atmosferca, ki vozilo komaj pospeši do 160km/h, bo le ta pri 130km/h v visokih vrtljajih, glasen in z višjo porabo.
hojnikb ::
no, če ma motor več obrato, ni striktno nujno, da bo tut poraba šla v višave, če obremenitve motorja ostane enaka
#brezpodpisa
Buggy ::
Je razlika, ali ima mašina pri 130km/h 5000 ali 2500 obratov.
...ja ker to je pa res odvisno od motorja in ne menjalnika knede
zgleda, da pa folk danes res ne zna vec brati:
-avto bo za zeno, ki bo vozila tudi otroka.
-voznja 40-50km, samo pol od tega po avtocesti. Ce smo ze pri tem, kolikokrat imas moznost v rush hourju vozit 130kmh ob vseh teh zastojih sploh ne bom komentiral.
-budget je pomemben, komu pa ne in 2K pri tem ni malo.
-zeli se imeti zanesljiv in stoskovno ne prevec zahteven avto, garancije je samo plus.
-OP je ocitno pragmatik in ne mahnjenec na znamke, se manj verjetno zena.
jest10 ::
Utk ::
V katerih časih ti živiš? Kje danes dobiš karkoli drugega kot vsaj 1,0 s 100 konji? Ki ima pri 130 3000 obratov ali pa še manj in ga praktično ne slišiš. Slišiš veter in vse drugo, motorja pa skoraj da ne.
D3m ::
Je razlika, ali ima mašina pri 130km/h 5000 ali 2500 obratov.
...ja ker to je pa res odvisno od motorja in ne menjalnika knede
zgleda, da pa folk danes res ne zna vec brati:
-avto bo za zeno, ki bo vozila tudi otroka.
-voznja 40-50km, samo pol od tega po avtocesti. Ce smo ze pri tem, kolikokrat imas moznost v rush hourju vozit 130kmh ob vseh teh zastojih sploh ne bom komentiral.
-budget je pomemben, komu pa ne in 2K pri tem ni malo.
-zeli se imeti zanesljiv in stoskovno ne prevec zahteven avto, garancije je samo plus.
-OP je ocitno pragmatik in ne mahnjenec na znamke, se manj verjetno zena.
Če je pragmatik bo vzel rabljen BMW.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Wrop ::
Clio 4 0.9 tce je čisto spodoben avto za avtocesto. 3500 obratov/min pri 130 km/h. Motor je praktično neslišen, slišiš pa veter.
Petka je pa je verjetno še boljša, kar se tiče izolacije, nisem pa še probal.
Neprimerljivo z golfom. Golf je v vsem boljši. Sicer je 2000 € dražji in dve leti rabljen. Stroški bodo večji, kar računaj vsaj 50 € na mesec več. Mogoče celo bolj 100 € več. Če ti ta denar ni tak problem, potem kupi golfa, če bi rad ceneje prišel skozi potem cliota.
Petka je pa je verjetno še boljša, kar se tiče izolacije, nisem pa še probal.
Neprimerljivo z golfom. Golf je v vsem boljši. Sicer je 2000 € dražji in dve leti rabljen. Stroški bodo večji, kar računaj vsaj 50 € na mesec več. Mogoče celo bolj 100 € več. Če ti ta denar ni tak problem, potem kupi golfa, če bi rad ceneje prišel skozi potem cliota.
nicksonn ::
Je razlika, ali ima mašina pri 130km/h 5000 ali 2500 obratov.
...ja ker to je pa res odvisno od motorja in ne menjalnika knede
Zelo od motorja.
Mašine z majhnim navorom ne moreš dati skupaj z menjalnikom z dolgimi prestavami.
Načeloma velja, ne pa vedno. Npr peugeot 107 /citroen c1 ima 1.0 motor, 68KM in zelo dolgo razmerje prestav. Top speed doseže v tretji. V peti ima pri 130kmh 3500rpm. Danes je to vseeno veliko, ampak tudi večje mašine so imele tam po 4000 obratov pri 130.
Clio V TCe 90 ima npr 3080 rpm:
https://www.cars-data.com/en/renault-cl...
Za golfa sicer ne najdem, A3 1.5 TSI jih ima 2900. Mogoče ima golf še manj obratov, ker ni tako športno naravnan.
In ja, obrati imajo veze s porabo. Pri meni se je poznalo za cca pol litra, oz 5%, ko sem podaljšal razmerje prestav za 20% (prej 3500rpm @ 130, potem 2800).
OP: kako ste se odločili?
Tu je šlo za dvakratno izbiro med različnima filozofijama:
Poceni in novo vs. dražje in boljše.
Ter: Nemška (stroga, znana, urejena) vs. francoska (udobna, kreativna) miselnost.
x n!
Buggy ::
Zelo od motorja.
Mašine z majhnim navorom ne moreš dati skupaj z menjalnikom z dolgimi prestavami.
Saj se se vedno pogovarjamo o Cliotu/Golfu in 130kmh al spet neki teoriziramo v ekstreme...sam preverjam?
drugace pa sem sel prav gledat, sicer obratomerja zal ni, pa specsov tudi nisem nasel, samo tole meni se zdalec ne deluje, da se bo avto razpocil v obratih pri AC hitrostih, kot hoces ti prikazat.
Pa se kot zanimivost. Zgleda da se LPG spet vraca v tovarnisko izdane avtomobile.
The TCe 100 will also be available in a dual-fuel petrol/LPG version for maximum fuel economy and low emissions. Featuring twin tanks, this version of the All-new Clio allows for an extended driving range.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
jest10 ::
Zelo od motorja.
Mašine z majhnim navorom ne moreš dati skupaj z menjalnikom z dolgimi prestavami.
Saj se se vedno pogovarjamo o Cliotu/Golfu in 130kmh al spet neki teoriziramo v ekstreme...sam preverjam?
drugace pa sem sel prav gledat, sicer obratomerja zal ni, pa specsov tudi nisem nasel, samo tole meni se zdalec ne deluje, da se bo avto razpocil v obratih pri AC hitrostih, kot hoces ti prikazat.
In limaš turbaka s solidnim navorom...
Poišči posnetek osnovne 1.0 mašine 75KM brez turbine. Ta ima švoh navor in posledično krajša prestavna razmerja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Stikalo ::
Clio 4 0.9 tce je čisto spodoben avto za avtocesto. 3500 obratov/min pri 130 km/h. Motor je praktično neslišen, slišiš pa veter.
Petka je pa je verjetno še boljša, kar se tiče izolacije, nisem pa še probal.
Neprimerljivo z golfom. Golf je v vsem boljši. Sicer je 2000 € dražji in dve leti rabljen. Stroški bodo večji, kar računaj vsaj 50 € na mesec več. Mogoče celo bolj 100 € več. Če ti ta denar ni tak problem, potem kupi golfa, če bi rad ceneje prišel skozi potem cliota.
Čakaj malo, ti praviš da so stroški za VW golfa 600 do 1000 € na leto višji kot za Cliota? Če ima enake specse, so stroški skoraj identični.
Taki avtomobili se praktično ne kvarijo.. v 10 letih nimaš drugih stroškov kot gorivo in redni servisi.
Clio ni noben čudežen avto, ni ne občutno cenejši, ne kvalitetnejši in nikakor nima boljših voznih lastnosti. Če imaš recimo Cliota in Polota 10 let, je mogoče razlika 200-300€ letno s plehom in servisi vred (če je). Torej 2-3k€ te celotna reč pride dražje pri VW. Samo je pa Clio malenkost slabši, tako da je na koncu isto.
Če ti je vseč Clio pač ga kupiš, samo ni pa boljši kot Polo ali golf in tudi ni cenješi za to kar dobiš.
sandmat ::
Invictus ::
no, če ma motor več obrato, ni striktno nujno, da bo tut poraba šla v višave, če obremenitve motorja ostane enaka
Vsak avto ima določene obrate nad katerim gre poraba v višave .
Mali prdci ala Clio ali Polo, ipd, so varčni nekje do 120-130. Do 150 je poraba še znosna, potem pa, če motor zmore, poraba eksponentno naraste.
Ampak saj niso bili delani za brzino...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nicksonn ::
Clio 4 0.9 tce je čisto spodoben avto za avtocesto. 3500 obratov/min pri 130 km/h. Motor je praktično neslišen, slišiš pa veter.
Petka je pa je verjetno še boljša, kar se tiče izolacije, nisem pa še probal.
Neprimerljivo z golfom. Golf je v vsem boljši. Sicer je 2000 € dražji in dve leti rabljen. Stroški bodo večji, kar računaj vsaj 50 € na mesec več. Mogoče celo bolj 100 € več. Če ti ta denar ni tak problem, potem kupi golfa, če bi rad ceneje prišel skozi potem cliota.
Čakaj malo, ti praviš da so stroški za VW golfa 600 do 1000 € na leto višji kot za Cliota? Če ima enake specse, so stroški skoraj identični.
Taki avtomobili se praktično ne kvarijo.. v 10 letih nimaš drugih stroškov kot gorivo in redni servisi.
Clio ni noben čudežen avto, ni ne občutno cenejši, ne kvalitetnejši in nikakor nima boljših voznih lastnosti. Če imaš recimo Cliota in Polota 10 let, je mogoče razlika 200-300€ letno s plehom in servisi vred (če je). Torej 2-3k€ te celotna reč pride dražje pri VW. Samo je pa Clio malenkost slabši, tako da je na koncu isto.
Če ti je vseč Clio pač ga kupiš, samo ni pa boljši kot Polo ali golf in tudi ni cenješi za to kar dobiš.
Resnica je ravno vmes.
30 cestnina.
gume kake 20-30eur
avg 0.4L večja poraba goriva, pri 10kkm je to 40L, je to 50eur.
Zavarovanje do 80kw vs 110kw...tam ene 70eur
kasko, razlika tam ene 200eur.
osnovni servisi so tam-tam. ajt, v cliota gre liter olja manj, seprav ene 20eur razlike.
kaki nadomestni deli so pa cca 20% dražji pri golfu. kar lahk znese tam ene 50eur.
Seprav letno je to cca 450eur razlike.
(nisem natančno preverjal cene zavarovanja (včasih je bil na amzs kalkulator) in kaska).
no, če ma motor več obrato, ni striktno nujno, da bo tut poraba šla v višave, če obremenitve motorja ostane enaka
Vsak avto ima določene obrate nad katerim gre poraba v višave .
Mali prdci ala Clio ali Polo, ipd, so varčni nekje do 120-130. Do 150 je poraba še znosna, potem pa, če motor zmore, poraba eksponentno naraste.
Ampak saj niso bili delani za brzino...
To velja za vsak avto.
x n!
Stikalo ::
@nicksonn čakaj, primerjaš 85 kW vs 110 kW, to je tudi razlika pri dveh Cliotih, če imaš dve različni mašini. Če primerjaš enako z enakim in kvaliteto je cena stroškov tam tam.
IL_DIAVOLO ::
WhiteAngel je izjavil:
Če voziš >150km/h, ti bo vsak avto žrl kot žolna. Že zračnega upora imas ulala.
Ne vem realne porabe, ampak s 6. brzino se motor res ne matra.
Wrop ::
Čakaj malo, ti praviš da so stroški za VW golfa 600 do 1000 € na leto višji kot za Cliota? Če ima enake specse, so stroški skoraj identični.
Taki avtomobili se praktično ne kvarijo.. v 10 letih nimaš drugih stroškov kot gorivo in redni servisi.
Clio ni noben čudežen avto, ni ne občutno cenejši, ne kvalitetnejši in nikakor nima boljših voznih lastnosti. Če imaš recimo Cliota in Polota 10 let, je mogoče razlika 200-300€ letno s plehom in servisi vred (če je). Torej 2-3k€ te celotna reč pride dražje pri VW. Samo je pa Clio malenkost slabši, tako da je na koncu isto.
Če ti je vseč Clio pač ga kupiš, samo ni pa boljši kot Polo ali golf in tudi ni cenješi za to kar dobiš.
Seveda. Avta nista niti istega razreda niti nimata enakih specifikacij. Stroški tudi niso enaki.
Nobeden ne govori o cliotu kot o čudežnemu avto. Kot sem napisal je skoraj v vsem slabši. Je pa cenejši za vzdrževanje v primerjavi z golfom.
Glede na to, da ga skrbi resale value, sklepam, da ne avta peljal na odpad po 20 letih niti prodal po desetih letih. Sklepam, da bo enega ali drugega imel cca 5 let.
Kot je napisal nicksonn je 450 € letna razlika. Je pa seveda precej na optimistični strani. Že razlika pri zavarovanju je večja. V najboljšem primeru, da je super voznica v prvem razredu, je razlika cca 250 € razlike, če je spada v 14. razred + če se gre za 110 kw motor, je razlike že 400 €. Gume so tam tam. Servisi so pri cliotu 5 let zastonj. Pri golfu pa vsaj po 200 € na leto. Pa še izgube cene ni nebeden upošteval. Razlika v porabi je cca 1 l/100km. Pa smo že pri 750 € razlike na leto. Ob tem, da je golf star dve leti, izgubil je že 1/3 cene, ima že 60k km in te lahko v naslednjih petih letih že čaka kakšno nepredvideno popravilo.
Sam bi si privoščil golfa, če bi bil v op primeru, samo z mislimi, da me v nasljednih petih letih stane vsaj 50 € več mesečno, verjetno pa še več. Koliko pa pomeni 50 € na mesec op pa že sam ve.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
Če voziš >150km/h, ti bo vsak avto žrl kot žolna. Že zračnega upora imas ulala.
Ne vem realne porabe, ampak s 6. brzino se motor res ne matra.
V eni prestavi nižje se motor zmeraj manj matra kot v eni višje. Poraba je pa res nižja v višji.
nicksonn ::
Pri višjih obratih so večje izgube.
Že zaradi internega trenja v motorjih (med bati in cilindri, poganjanje odmične, vrtenje črpalk, ...)
Možnosti za preizkus je več.
Lahko npr. sprobaš če pri 80kmh spustiš gas (bremzaš z mašino) v 5. ali pa v 4. prestavi ali celo tretji. Pri motorjih z direktnim vbrizgom je ta razlika manjša, ker ni dušilne lopute, a še vedno se čuti.
Lahko npr nastaviš na računalniku porabo v L/h in primerjaš to v prostem teku, pri 2000rpm, pri 3000rpm, ...
Lahko pa seveda tudi z vožnjo v 4. ali 5. prestavi. Instantno se sicer ne bo videla razlika, v daljšem obdobju pa bi morala biti vidna.
Je pa več faktorjev tu. Odvisno je od BSFC mape, (hmm...boljša je taka z prikazanimi črtami moči) od hitrosti, ...
Pri hitrostih do 100kmh ni takšne razlike, recimo ene 5%, kasneje je lahko pa tudi več.
Pri recimo konstantnih 130kmh potrebna moč oz obremenitev ni velika. Motor se ne muči. Dušilna loputa (če gre za starejši avto) je bolj zaprta, moč pride iz visokih obratov in nizkega navora. Če zmanjšamo obrate, recimo iz 3000rpm na 2000rpm bo potrebna moč še vedno enaka, ker se zmanjšajo obrati se mora povečati navor. Če pogledaš BSFC mapo, vidiš da si v učinkovitejšem območju (večja obremenitev). In tudi sesalne izgube so manjše. Tu je splošna učinkovitost (tudi pri mlinčkih) precej večja kot le zaradi zmanjšanega trenja v motorju zaradi zmanjšanih vrtljajev.
Zato imajo "overdrive" prestave veliko smisla, če so ustrezno razporejene se pozna pri porabi. Dandanes so precej pogoste, včasih pa ni bilo tako.
Jst sem zato menjal diferencial, razmereje se je toliko razteganilo, da je sedaj četrta kot prej peta.
Jst vozim nad 2500rpm samo pri pospeševanju, ali na AC (nad 120kmh).
pri enakomernih hitrostih med 1500-2000rpm.
Pri nižjih obremenitvah (ustavljanje, klanec navzdol) pa od 1500 dol vse do kake 900 rpm.
Seved, primerjal sem 1.0TCE in 1.5 TSI (150).
Razlika v porabi je pobrano povprečje na spritmonitorju. Priznam, tudi sam sem pričakoval večjo razliko kot 0,4L/100km.
Med zavarovanji ni tolikšne razlike. FFS, lanska izkušnja z Wiza: 75KM cca 200eur. 190KM cca 350EUR (osnovno + asistenca pri obeh).
Sepravi mora biti med 100 in 150KM dosti manjša razlika!
Kasko gre pa linearno z vrednostjo, za 20k avto je cca 500eur-600eur? Ne vem, nisem nikoli imel ful kaska :)
(če bi sam moral izbirati zgolj med tema dvema, bi izbral golfa. sicer pa nobenega od teh)
edit oz p.s: ne vedno. Pri nizkih obratih (do 1400 rpm) in s polnim gasom preobremeniš motor, ga dušiš, zalivaš z gorivom...to da se matra se pozna tudi na višji porabi goriva, kot če šaltaš eno višje. Glej graf bsfc pri recimo 40kw.
Že zaradi internega trenja v motorjih (med bati in cilindri, poganjanje odmične, vrtenje črpalk, ...)
Možnosti za preizkus je več.
Lahko npr. sprobaš če pri 80kmh spustiš gas (bremzaš z mašino) v 5. ali pa v 4. prestavi ali celo tretji. Pri motorjih z direktnim vbrizgom je ta razlika manjša, ker ni dušilne lopute, a še vedno se čuti.
Lahko npr nastaviš na računalniku porabo v L/h in primerjaš to v prostem teku, pri 2000rpm, pri 3000rpm, ...
Lahko pa seveda tudi z vožnjo v 4. ali 5. prestavi. Instantno se sicer ne bo videla razlika, v daljšem obdobju pa bi morala biti vidna.
Je pa več faktorjev tu. Odvisno je od BSFC mape, (hmm...boljša je taka z prikazanimi črtami moči) od hitrosti, ...
Pri hitrostih do 100kmh ni takšne razlike, recimo ene 5%, kasneje je lahko pa tudi več.
Pri recimo konstantnih 130kmh potrebna moč oz obremenitev ni velika. Motor se ne muči. Dušilna loputa (če gre za starejši avto) je bolj zaprta, moč pride iz visokih obratov in nizkega navora. Če zmanjšamo obrate, recimo iz 3000rpm na 2000rpm bo potrebna moč še vedno enaka, ker se zmanjšajo obrati se mora povečati navor. Če pogledaš BSFC mapo, vidiš da si v učinkovitejšem območju (večja obremenitev). In tudi sesalne izgube so manjše. Tu je splošna učinkovitost (tudi pri mlinčkih) precej večja kot le zaradi zmanjšanega trenja v motorju zaradi zmanjšanih vrtljajev.
Zato imajo "overdrive" prestave veliko smisla, če so ustrezno razporejene se pozna pri porabi. Dandanes so precej pogoste, včasih pa ni bilo tako.
Jst sem zato menjal diferencial, razmereje se je toliko razteganilo, da je sedaj četrta kot prej peta.
Jst vozim nad 2500rpm samo pri pospeševanju, ali na AC (nad 120kmh).
pri enakomernih hitrostih med 1500-2000rpm.
Pri nižjih obremenitvah (ustavljanje, klanec navzdol) pa od 1500 dol vse do kake 900 rpm.
Kot je napisal nicksonn je 450 EUR letna razlika. Je pa seveda precej na optimistični strani. Že razlika pri zavarovanju je večja. V najboljšem primeru, da je super voznica v prvem razredu, je razlika cca 250 EUR razlike, če je spada v 14. razred + če se gre za 110 kw motor, je razlike že 400 EUR. Gume so tam tam. Servisi so pri cliotu 5 let zastonj. Pri golfu pa vsaj po 200 EUR na leto. Pa še izgube cene ni nebeden upošteval. Razlika v porabi je cca 1 l/100km. Pa smo že pri 750 EUR razlike na leto. Ob tem, da je golf star dve leti, izgubil je že 1/3 cene, ima že 60k km in te lahko v naslednjih petih letih že čaka kakšno nepredvideno popravilo.
Sam bi si privoščil golfa, če bi bil v op primeru, samo z mislimi, da me v nasljednih petih letih stane vsaj 50 EUR več mesečno, verjetno pa še več. Koliko pa pomeni 50 EUR na mesec op pa že sam ve.
Seved, primerjal sem 1.0TCE in 1.5 TSI (150).
Razlika v porabi je pobrano povprečje na spritmonitorju. Priznam, tudi sam sem pričakoval večjo razliko kot 0,4L/100km.
Med zavarovanji ni tolikšne razlike. FFS, lanska izkušnja z Wiza: 75KM cca 200eur. 190KM cca 350EUR (osnovno + asistenca pri obeh).
Sepravi mora biti med 100 in 150KM dosti manjša razlika!
Kasko gre pa linearno z vrednostjo, za 20k avto je cca 500eur-600eur? Ne vem, nisem nikoli imel ful kaska :)
(če bi sam moral izbirati zgolj med tema dvema, bi izbral golfa. sicer pa nobenega od teh)
V eni prestavi nižje se motor zmeraj manj matra kot v eni višje. Poraba je pa res nižja v višji.
edit oz p.s: ne vedno. Pri nizkih obratih (do 1400 rpm) in s polnim gasom preobremeniš motor, ga dušiš, zalivaš z gorivom...to da se matra se pozna tudi na višji porabi goriva, kot če šaltaš eno višje. Glej graf bsfc pri recimo 40kw.
x n!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicksonn ()
hojnikb ::
no, če ma motor več obrato, ni striktno nujno, da bo tut poraba šla v višave, če obremenitve motorja ostane enaka
Vsak avto ima določene obrate nad katerim gre poraba v višave .
Mali prdci ala Clio ali Polo, ipd, so varčni nekje do 120-130. Do 150 je poraba še znosna, potem pa, če motor zmore, poraba eksponentno naraste.
Ampak saj niso bili delani za brzino...
ne poraba, load. Se enkrat, load. Ti lahko drzis masino na 7000 obratov, pa nebo mela astronomske porabe, ker nanjo nebo loada.
Poglej si primer kaksne VE tabele, ce ne vrjames.
Ce imas pa load je pa lahko mismatched prestavno razmerje problem za porabo ravno tako ce pretiravas v eno ali drugo smer.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
lejko0 ::
Na koncu sva vzela clia, ker zadosti vsem potrebam žene. Tistih malo več kot 2k prihranka + vsako leto še dodatnih 200-300eur po mojih izračunih (večino na račun zavarovanja) bo šlo potem k nakupu večjega (prvega) avta čez nekaj let (clio bo ostal). Z golfom tako ne bi rešila ničesar, ker nama bi bil prostorsko ravno v sredini. Se pa strinjam, da je golf po vseh parametrih za 1 klaso boljši avto, a se novi clio pelje presenetljivo dobro (napredek je očiten tudi proti generaciji nazaj), čeprav sem bil zelo skeptičen glede na 1.0 motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lejko0 ()
Utk ::
Utk je danes ob 12:18:26 izjavil:
V eni prestavi nižje se motor zmeraj manj matra kot v eni višje. Poraba je pa res nižja v višji.
edit oz p.s: ne vedno. Pri nizkih obratih (do 1400 rpm) in s polnim gasom preobremeniš motor, ga dušiš, zalivaš z gorivom...to da se matra se pozna tudi na višji porabi goriva, kot če šaltaš eno višje. Glej graf bsfc pri recimo 40kw.
Ja, ampak to velja samo ko prestava višje ni več možna. Drugače ni pomembno kolk voziš, zmeraj bi moral imet možnost dat eno gor in dol, če ne, nisi v pravi prestavi (razen na ac ko ti jih zmanjka). Ampak zmeraj se bo v nižji manj matral in več porabil. Razen seveda če si dal že v tisto višjo, ampak takrat si že dve prestavi daleč od ta nižje...
gooo ::
Ma naj vzame tisti avto, ki ji je lepši, v katerem se boljše počuti in ga je lažje parkirat. Saj je samo avto. Edino fajn je, da če prehiteva na avtocesti v hrib da lahko pusti v 6 prestavi in ni treba menjat. Pa če je opcija, da ima avto avtomatsko bočno parkiranje. Tako bi jaz zbrala.
facepalm ::
Se pa strinjam, da je golf po vseh parametrih za 1 klaso boljši avto, a se novi clio pelje presenetljivo dobro (napredek je očiten tudi proti generaciji nazaj), čeprav sem bil zelo skeptičen glede na 1.0 motor.
To sem zelel tudi dopovedati soforumasem. Najprej se usest za volan in nato kritizirat.
Kakorkoli, srecno voznjo!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35950 (28651) | IL_DIAVOLO |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72605 (60994) | hojnikb |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24322 (19118) | Assassub |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61739 (55124) | bluefish |
» | Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27029 (22813) | wooted |