» »

Prvi avto

Prvi avto

««
«
1 / 7
»»

cubex47 ::

Torej kmalu si bom kupil prvi avto, in me zanima kaj predlagate?
Torej edine zahteve so od 75KM-109KM (vec nerabim pa tudi manj nocem, ker nebi rad delo zastoja na cestah..)
Gledu sm mal te VW Polo 2002/3 letnik, mi zgledajo kar fajn, pol kaksn Clio 2004 letnik.
Cenovni rang okol 2000€, max. do 3000€. Cenejs - bols :D.
Furu bi se predvsem v sluzbo cca. 30km in kaksne voznje ob vecerih z frendi :)

P.S. Sem pa vozniskega naredu 1 tedn nazaj , tako da sm voznik zacetnik.

LP
i7 930 / R9 270X MSI Gaming Edition / 6GB Ram / X58A - UD3R / XFX 550W Core Pro
  • zaklenil: bluefish ()

kixs ::

Glede na to, da ze ves kaj ti je vsec, si naredil ze polovico dela. Zdaj samo poglej na avto.net kaj se od teh dveh avtov prodaja za tak denar v tvoji blizini in pojdi na testno voznjo. S sabo vzemi kaksnega starejsega kolega, ki ima vec vozniskih izkusenj. Tako pojdi pogledat in sprobat 4-5 avtov, da dobis obcutek o ohranjenosti in voznji avta. Ce ti bo kateri res dober in vsec, je pametno, da ga pogleda se kaksen mehanik - priklopi na racunalnik, dvigne in pogleda podvozje. Sele potem se odloci naprej ali bos kupil ali ne.

OZZY ::

Kaj pa kakšen fiat punto..
Go with the flow.

Hayabusa ::

Koliko km v eno stran ?

Torej edine zahteve so od 75KM-109KM (vec nerabim pa tudi manj nocem, ker nebi rad delo zastoja na cestah..)

Pretiravaš z močmi in delanjem gneče.


Starih tem o kupovanju rabljenega vozila imaš dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

RejZoR ::

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.tk

cubex47 ::

OZZY je izjavil:

Kaj pa kakšen fiat punto..

Sem tudi gledu. Samo rajsi bi si uzeu Stilota.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=820...

Punto pa nwm. Vsec mi je npr. tale (ampak je malo cez moj budget, je se samo bi rajs neki cenejsga, uni starejsi mi pa niso neki vsec)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=785...

P.S. Hvala drugim za odgovore :)
i7 930 / R9 270X MSI Gaming Edition / 6GB Ram / X58A - UD3R / XFX 550W Core Pro

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cubex47 ()

sandmat ::

RejZoR je izjavil:

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.


Tudi s pol manj se lahko vključiš na avtocesto normalno. Dinamična vožnja ni toliko pogojena z velikostjo motorja, kot z voznikovo sposobnostjo kontrole vozila.

Jaz predlagam, da gledaš tudi manjše mašine - če si voznik začetnik, imaš 30% doplačila pri zavarovanju in manj konjev pomeni tudi manj doplačila.

mikojan ::

Clioti ki jih gledaš so prišli leta 2001.

Tomi ::

Polo je po mojem mnenju VW nateg, ker ljudje plačujejo znamko. Prevozno sredstvo ni vredno cene, ki jo plačaš, pa še servise boš imel precej dražje, kot če vzameš recimo nekaj let mlajšega Clia. V tej starosti, iz izkušenj, začnejo zadeve na vozilih odpovedovati, tako da več kot 10 let starega vozila jaz ne bi vzel.

In mimogrede, Polo je za zafrustrirane ženske okoli 40 leta, ki jih nihče noče. Bi res rad dajal vtis, da si obupal v življenju?
metrodusa.blogspot.com

shadeX ::

In mimogrede, Polo je za zafrustrirane ženske okoli 40 leta, ki jih nihče noče. Bi res rad dajal vtis, da si obupal v življenju?


Od kje si pa to pobral?

tony1 ::

Hm...

Verjetno je res dražji, hudič pa je, da je polo tudi boljši avto od clia...

eric_cartman ::

@tony1

Pa kje vi dobivate takšne podatke?? Sam sicer nisem pristaš Cliotov niti Polotov..

Ampak kje hudiča dobiš podatek, da je Clio slabši od Polota???

Vir prosim!

m0LN4r ::

RejZoR je izjavil:

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.


Čudno, da jaz to počnem že 6 let z 60KM brez problema pa prehitevam 60% prometa pred sabo izven naselja bp, da ne omenim delo na dostavi z 50km, cliotom, ki je letel ko puščica po ulicah mb. Pa ne bluzit, da nevem kak je. Vozil sem 75KM in 120KM. Razlika je le v klancu v katerem moram jaz prešaltat v 2. prestavo in na AC če se mislim vozit izven omejitev, torej nad 130kmh, kar pa sploh ni fora dinamike vožnje, ampak stvar nestrpnosti.

Mi je vseno če se peljem mimo kamiona z 130 (ker tolko je omejitev).

Za dinamično vožno ne rabiš 100KM to je dejstvo.

Tako da OP jaz bi rekel, da je 75KM glih sweet spot. Več kot to majo sam tisti, ki bi se radi frajere delali pa nevejo vozit avta z manj KM dinamično.

Polo VW 60KM 2001 (13let) - garažiran. Velki servis, razen auspuha nič menjano izveb rednih servisov. Ma pa en fredn cliota drugi pa opel cosro in prav tako nobenih problemov. Pa noben ne špara svojga avta. Vozi se krepko nad 3000-4000vrtljajih, ko se dirka.

Pač najpomembnejši faktor je vzdrževanje in način vožnja. Ni se treba v vsako lukno in lužo zapeljat, ki je na cesti.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

shadeX ::

To pomoje klatijo nekaj v tri krasne oz na podlagi VW > Renault, kar bi bilo overall nekako res. Kar se kvalitete tiče.

hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.


Čudno, da jaz to počnem že 6 let z 60KM brez problema pa prehitevam 60% prometa pred sabo izven naselja bp, da ne omenim delo na dostavi z 50km, cliotom, ki je letel ko puščica po ulicah mb. Pa ne bluzit, da nevem kak je. Vozil sem 75KM in 120KM. Razlika je le v klancu v katerem moram jaz prešaltat v 2. prestavo in na AC če se mislim vozit izven omejitev, torej nad 130kmh, kar pa sploh ni fora dinamike vožnje, ampak stvar nestrpnosti.

Mi je vseno če se peljem mimo kamiona z 130 (ker tolko je omejitev).

Za dinamično vožno ne rabiš 100KM to je dejstvo.

Tako da OP jaz bi rekel, da je 75KM glih sweet spot. Več kot to majo sam tisti, ki bi se radi frajere delali pa nevejo vozit avta z manj KM dinamično.

Can confirm, ~75KM je čisto dovolj za voznika začetnika..

Kar se tiče samega avta.. za omenjeni budget dobiš kr ok diesl focusa

primer oglasa
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=814...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tony1 ::

eric_cartman je izjavil:

@tony1

Pa kje vi dobivate takšne podatke?? Sam sicer nisem pristaš Cliotov niti Polotov..

Ampak kje hudiča dobiš podatek, da je Clio slabši od Polota???

Vir prosim!


Vsedeš se v enega in drugega, mislim 8-O

shadeX ::

In potem to ugotoviš na podlagi česa?

hojnikb ::

Da je VW brez kakršnekoli opreme :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

eric_cartman ::

Kar se tiče samega avta.. za omenjeni budget dobiš kr ok diesl focusa


Mogoče dobiš lepo ohranjenega in vse..To je res..Samo res pa je tudi to, da ko se pri dizlu pokvarijo stvari so v povprečju 50%+ dražje od bencinarjev...

Ne vem zakaj je tako..Ampak to sem opažal pri sestri, ki si je lastila Lancio 1.9 jtd.

Sklopka pri meni ko sem imel še Fiat Bravo-ta 125 € + menjava 90 €..

Sklopka pri sestri na Lanci 274,39 € + menjava 200 €.

Vedno je tako pri dieslih..

m0LN4r ::

Če je bil prvi lastnik štorast (vošči kuplungo, turira hladen motor, se zapele v vsako lukno, po bankinah in buta po ležečih), je delal polovico servisov kot potrebno, po možnosti še ruknil avto, ga imel več na dežu kot suhem.

Če kupiš taki avto je 100% vseeno katere znamke je. Aja pa da mu tu pa tam crkne, ko spelje in zalije svečke itn. Pa mogoče še kak talent, ki je pozabil ob nalivu okno odpto in mu zdaj čudežno avto rjavi od znotraj pa ga elektronika zajebava.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

eric_cartman je izjavil:

Kar se tiče samega avta.. za omenjeni budget dobiš kr ok diesl focusa


Mogoče dobiš lepo ohranjenega in vse..To je res..Samo res pa je tudi to, da ko se pri dizlu pokvarijo stvari so v povprečju 50%+ dražje od bencinarjev...

Ne vem zakaj je tako..Ampak to sem opažal pri sestri, ki si je lastila Lancio 1.9 jtd.

Sklopka pri meni ko sem imel še Fiat Bravo-ta 125 € + menjava 90 €..

Sklopka pri sestri na Lanci 274,39 € + menjava 200 €.

Vedno je tako pri dieslih..

sj nerabi vzet dizla. vzame pa 1.6 bencin... Čeprav je 1.8 dizl kr dober motor pri fordih..
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

eric_cartman ::

tony1 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:

@tony1

Pa kje vi dobivate takšne podatke?? Sam sicer nisem pristaš Cliotov niti Polotov..

Ampak kje hudiča dobiš podatek, da je Clio slabši od Polota???

Vir prosim!


Vsedeš se v enega in drugega, mislim 8-O



Od kdaj pa delajo teste po sedenju v avtu??

Potemtakem:
Ferrari 599GTO : Cons: Sedež je trd, glasen je..
Pros: Ima veliko opreme!

VS.

Renault 5: Pros: Sedež udoben, dobra preglednost nazaj in majhna poraba.
Cons: Malo opreme..

Torej je Renault 5 boljši avto.

My point..
Avto testiraš na tak način da se ogromno prevoziš v njemu..Kratke, dolge relacije..Primerjaš kvarljivost z drugimi avti. Primerjaš cene z drugimi avti istega razreda.. Primerjaš nabavno ceno in koliko opreme dobiš za isti denar (Clio veliko več opreme!).

Cenejša popravila za skoraj polovico pri Cliotu. Ah..Kaj bi še našteval..

mikojan ::

zakaj da bi bla popravila pri cliu cenejša? a ti mehanik spusti urno postavko če maš cliota? :D ali so res rezervni deli za cliota bistveno cenejši?

m0LN4r ::

V bistvu so cenejši, ker se davajo not rabljeni deli ali pa so iz revoza. Pa cenejše je, ker je clio zelo razširjen v slo in na odpadu najdeš takoj kako rezervno ogledalo, alternator, pumpo itd. Za karambolirane cliote z OK motorjem se avtomehaniki tepejo, ko je kak oglas na netu.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tony1 ::

Aha, torej je cenejši, če nanj daješ odpadne dele?

Besedna zvezi "vsedi se v avto" brezpogojno implicira kakovost vožnje z njim.

eric_cartman ::

tony1 je izjavil:

Aha, torej je cenejši, če nanj daješ odpadne dele?

Besedna zvezi "vsedi se v avto" brezpogojno implicira kakovost vožnje z njim.



Če sem se pa kaj naučil je pa to, da pristaša švabotov nikol ne boš mogu prepričat v nasprotno.. To mi je jasno..

Se pa moraš zavedat, da ni to več tako kot včasih, ko so Nemci delali avte za 50 let, ostali pa so izdelovali avte, ki so bili brez problemov 1 leto in potem šraufarija do konca.

Danes se ta trend obrača..To se vidi celo pri recimo Top Gearu, ki so stalno pljuvali čez Korejce in Japonce, danes pa pravijo, da imajo vedno lepši dizajn in večne motorje in se dejansko BP primerjajo z evropskimi avtomobili oz. tudi nemškimi. Celo upal bi si trdit, da se prihodnost avtomobilov razvija prav v azijskih državah, Evropa jih bo pa morala nekako dohajat..

sandmat ::

tony1 je izjavil:

Aha, torej je cenejši, če nanj daješ odpadne dele?

Besedna zvezi "vsedi se v avto" brezpogojno implicira kakovost vožnje z njim.


Koliko Cliotov in Polotov si preizkusil? :) Tudi originalni deli so cenejši pri Cliotu. Primerjavo lahko sam izvedeš z googlanjem cen posameznih delov za oba avtomobila.

Poleg tega si ne bi drznil trdit, da se pelješ v polotu "bolje" (pa sem se že z obema precejkrat peljal).

radmannsdorf ::

clio je za en kurc. trije kolegi so ga imel, trije nezadovoljni. stran od tega šrota :)

Hayabusa ::

Polo je še večji :)).

Kaj kolegom ni bilo povšeči ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

mikojan ::

šrot ki pa je všeč slovencem, če je že 20 let najbolj prodajan avto v sloveniji. tako da tok slab že ne more bit.

m0LN4r ::

Eh TOP GEAR, to sploh ni relevantno. Kako lahko oni v enem snemanju (2-3dni) ocenijo nov avto in rečejo, da ma večni motor. Torej po enem snemanju in 100km prevoženih oni vejo kak bo ta motor čez 5 oz. 10 let. Isto velja za razne revije, ki so seveda plačane, zato da napišejo določene stvari, drugače nebi meli financinga.

Edini pokazatelj ti je to, da greš do najbližjega avtomehanika pa ga vprašaš kateri avti hodijo največ na obisk.

Jaz trdim, da je 90% odvisno od šoferja, vožnje, cest in vzdrževanja.

Najrajši bi kupu avto od ene babice, kateri je umrl mož 2 leti po nakupu avta in ima od takrat v garaži avto.

Ker ga je masovno kupovala policija in tisti, ki so prišparali 1-2kEUR za boljši avto. Posledično taki, ki špara pri avtu, špara tut na servisih.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Janac ::

Seat s SDI motorjem :)

MaticKregar ::

Ne priporočam nad 1.4 mašine, boš samo tankal. Vzami npr clio ali punto 1.2 16v 75 konjev, ima kolega in se ful dobro vozi. Lahko pa tudi 1.4...

m0LN4r ::

Pa dražje zavarovanje in reg.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mikojan ::

pa saj je mala razlika v porabi med 1.2 in 1.4.

radmannsdorf ::

Hayabusa je izjavil:

Polo je še večji :)).

Kaj kolegom ni bilo povšeči ?


recimo crkavanje cinkšpul pr vseh po vrsti

eric_cartman ::

@m0LN4r

Kako lahko oni v enem snemanju (2-3dni) ocenijo nov avto in rečejo, da ma večni motor.


Pusti ti oddajo..Jaz govorim o njihovih raziskovalnih novinarjih in ekipi, ki pri njih testira avte. Trojica Clarkson, May, Hammond so tam samo za zabavo.

Pravi testi, pa se odvijajo z njihovo ekipo, ki avte dejansko nekaj časa vozijo, primerjajo cene, porabo itd. Skratka vse pluse in minuse pri avtih in delajo zelo uporabne primerjave in nasvete glede avtov! Prelistaj si njihovo spletno stran pa ti bo jasno, da zadaj stoji ogromen del ekipe, ki testira avte tako kot je treba.

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

mikojan je izjavil:

šrot ki pa je všeč slovencem, če je že 20 let najbolj prodajan avto v sloveniji. tako da tok slab že ne more bit.

Slovenci volijo PS, SD,SDS, NSI, sama biserna izbira, kam gre država je vsak dan bolj jasno, tako da tvoj argument tukaj pade.

http://www.motorevija.si/si/778/1521/S_...
Najbolj pogost avto na slovenskih cestah je renault clio, saj je bilo 31. 12. 2012 registriranih 76.665 cliov. O priljubljenosti volkswagna golfa priča dejstvo, da je na drugem mestu s 61.622 avti, na tretjem mestu pa je renault megane s 45.204 avti.

;)

Slovenci so torej ljubitelji Francoskih vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

hojnikb ::

Janac je izjavil:

Seat s SDI motorjem :)

sj ni rekel, da rabi nepremičnino :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Hayabusa ::

Je davek nanjo po novem samo 0.15%, brez da si rezident :)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

RejZoR ::

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.


Čudno, da jaz to počnem že 6 let z 60KM brez problema pa prehitevam 60% prometa pred sabo izven naselja bp, da ne omenim delo na dostavi z 50km, cliotom, ki je letel ko puščica po ulicah mb. Pa ne bluzit, da nevem kak je. Vozil sem 75KM in 120KM. Razlika je le v klancu v katerem moram jaz prešaltat v 2. prestavo in na AC če se mislim vozit izven omejitev, torej nad 130kmh, kar pa sploh ni fora dinamike vožnje, ampak stvar nestrpnosti.

Mi je vseno če se peljem mimo kamiona z 130 (ker tolko je omejitev).

Za dinamično vožno ne rabiš 100KM to je dejstvo.

Tako da OP jaz bi rekel, da je 75KM glih sweet spot. Več kot to majo sam tisti, ki bi se radi frajere delali pa nevejo vozit avta z manj KM dinamično.

Polo VW 60KM 2001 (13let) - garažiran. Velki servis, razen auspuha nič menjano izveb rednih servisov. Ma pa en fredn cliota drugi pa opel cosro in prav tako nobenih problemov. Pa noben ne špara svojga avta. Vozi se krepko nad 3000-4000vrtljajih, ko se dirka.

Pač najpomembnejši faktor je vzdrževanje in način vožnja. Ni se treba v vsako lukno in lužo zapeljat, ki je na cesti.


Ker očitno še nisi vozil nič močnejšega. Sem tud sam imel najprej 1.3 60 HP Škodo, pa potem 1.3 85 HP Hyundai-a in sedaj 1.4 109 HP Hyundai-a in vmes vozil 100 konjskega 1.6 Lancerja pa ti povem da so preskoki veliki. S Hyundaiem al pa Lancerjem pohodiš gas in se takoj lahko vklopiš na avtocesti brez da moraš it v neke obrate, pri Škodi pa si mogu izkoristit kar precej dolžine pospeševalnega pa jo fajn gnat v obrate. Sej je šlo in za prvi avto mi je bilo čist ok, ampak realno pa je bolj švoh kot ne. Tam okoli 100-120 HP je ravno ena taka luštna zlata sredina za lepo vožnjo, da ni podhranjen, ni pa nek overkill.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.tk

taz ::

cubex47 je izjavil:


Sem tudi gledu. Samo rajsi bi si uzeu Stilota.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=820...

Zbij mu še malo ceno z argumentom, da prodaja avto, kateri ni street legal. Piše da ima xenonke, katere ne morejo bit homologirane, sploh ne v aftermarket lučeh. Je pa vsaj zamenjal parabole za lečo, tako da ne zgleda romunsko in ne blešči vse povprek.

heero ::

eric_cartman je izjavil:

tony1 je izjavil:

Aha, torej je cenejši, če nanj daješ odpadne dele?

Besedna zvezi "vsedi se v avto" brezpogojno implicira kakovost vožnje z njim.



Če sem se pa kaj naučil je pa to, da pristaša švabotov nikol ne boš mogu prepričat v nasprotno.. To mi je jasno..

Se pa moraš zavedat, da ni to več tako kot včasih, ko so Nemci delali avte za 50 let, ostali pa so izdelovali avte, ki so bili brez problemov 1 leto in potem šraufarija do konca.

Danes se ta trend obrača..To se vidi celo pri recimo Top Gearu, ki so stalno pljuvali čez Korejce in Japonce, danes pa pravijo, da imajo vedno lepši dizajn in večne motorje in se dejansko BP primerjajo z evropskimi avtomobili oz. tudi nemškimi. Celo upal bi si trdit, da se prihodnost avtomobilov razvija prav v azijskih državah, Evropa jih bo pa morala nekako dohajat..


tocno tako ljubitelja nemskih vozil nebos nikoli preprical na kaksno drugo,isto kot jaz zame je pravo avto avto iz nemcije

polo je kr vredu avto ,cliota nebom komentiral
tudi SDI ni kot govorijo nepremicnina je super za po avtocesti ce si zacetnik pa se stroska z turbino nebos imel ker je nima

kaj pa kasen audi a3 1.8t ? potegne ko pras.ica poraba 8l

pa moj predlog . cim dlje od fiat,alfa in ostalo italjansko sr..je
sploh pa nasminkan to je 100% vozil nek mulc ki ga je zgonil mozno tudi da je razbit

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: heero ()

m0LN4r ::

RejZoR je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Gneče sicer ne delaš ampak za res nemoteno vključevanje na avtocesto in prehitevanje pa kar rabiš okoli 100 konjev, ker karkoli manj ga amoraš res orenk spustit v obrate da se sploh kam premakne.


Čudno, da jaz to počnem že 6 let z 60KM brez problema pa prehitevam 60% prometa pred sabo izven naselja bp, da ne omenim delo na dostavi z 50km, cliotom, ki je letel ko puščica po ulicah mb. Pa ne bluzit, da nevem kak je. Vozil sem 75KM in 120KM. Razlika je le v klancu v katerem moram jaz prešaltat v 2. prestavo in na AC če se mislim vozit izven omejitev, torej nad 130kmh, kar pa sploh ni fora dinamike vožnje, ampak stvar nestrpnosti.

Mi je vseno če se peljem mimo kamiona z 130 (ker tolko je omejitev).

Za dinamično vožno ne rabiš 100KM to je dejstvo.

Tako da OP jaz bi rekel, da je 75KM glih sweet spot. Več kot to majo sam tisti, ki bi se radi frajere delali pa nevejo vozit avta z manj KM dinamično.

Polo VW 60KM 2001 (13let) - garažiran. Velki servis, razen auspuha nič menjano izveb rednih servisov. Ma pa en fredn cliota drugi pa opel cosro in prav tako nobenih problemov. Pa noben ne špara svojga avta. Vozi se krepko nad 3000-4000vrtljajih, ko se dirka.

Pač najpomembnejši faktor je vzdrževanje in način vožnja. Ni se treba v vsako lukno in lužo zapeljat, ki je na cesti.


Ker očitno še nisi vozil nič močnejšega. Sem tud sam imel najprej 1.3 60 HP Škodo, pa potem 1.3 85 HP Hyundai-a in sedaj 1.4 109 HP Hyundai-a in vmes vozil 100 konjskega 1.6 Lancerja pa ti povem da so preskoki veliki. S Hyundaiem al pa Lancerjem pohodiš gas in se takoj lahko vklopiš na avtocesti brez da moraš it v neke obrate, pri Škodi pa si mogu izkoristit kar precej dolžine pospeševalnega pa jo fajn gnat v obrate. Sej je šlo in za prvi avto mi je bilo čist ok, ampak realno pa je bolj švoh kot ne. Tam okoli 100-120 HP je ravno ena taka luštna zlata sredina za lepo vožnjo, da ni podhranjen, ni pa nek overkill.


Če bi prebral vse kaj sem napisal, nebi smel takih stvari pisat. A ti se na priljučevalnega pripelješ z 40kmh in potem potegneš? Tak kak je predpisano? No jaz se ne. In kuk maš večji pospešek -1 al celo -2 sekundi? Za kaj več bi moral met že 200km.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Hayabusa ::

potegne ko pras.ica poraba 8l

Prasica s prakso ti ga bolj potegne.

Govora je a3, ne s3, da bi kam potegnil.



Kako se vozi po AC je menda jasno, imaš pospeševalni pas, kjer dosežeš vsaj 70-80 kmh in greš ko je prosto na vozni pas.
Sploh ga OP ni ničesar povedal, kje se bo vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

m0LN4r ::

Očitno rajzor se prpele na pospeševalnega z 40kmh pa na tisti pa 100m potegne na 140kmh (brze obratov seveda). Ta ga pa res potegne. Na istem pospeševalnem med polo 60km in golf 120km ti lahko povem da je razlika _manj_ kot 20kmh, če golfa ne porinem v obrate.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

marvin42 ::

RejZoR je izjavil:

Sej je šlo in za prvi avto mi je bilo čist ok


Evo, sam si odgovoril.
Mostly Harmless

menjalnik ::

Clio 1.2 8v so neuničljivi motorji, priporočam tudi, da pogledaš za 1.4 8v(75 KM) motorjem leti ko sneta sekira, res pa da so to stari avti, vendar tok tok delajo! :)

Če ti je Clio 2004 všeč poglej za 1.4 16v motorjem, zakon stvar.

Potem Hyundai Getz tudi v redu avto, teta ima 1.4(skoraj 100KM moči) 2006 getza, dela z njim grdo, vsaj tko jaz mislim in dela tok tok, edino poraba ima veliko, ker ima skoraj mestno vožnjo, drugače pa leti ta gajbica, da sem šel motor gledat, če so sploh pravega vgradili:))Najdi od prvega lastnika z malo km pa še cene so jim padle, mal prerihtaš in si zmagu.

Poglej še za Seat Ibizami. 1.9 Sdi motor res nikamor ne gre, nima pa turbine pa še kratke fure mu ne škodijo tolko

shadeX ::

radmannsdorf je izjavil:

clio je za en kurc. trije kolegi so ga imel, trije nezadovoljni. stran od tega šrota :)


Sam kakšne kolege maš pol ti? Nisi povedal kako oni te avte vozijo.

Moj oče ima cliota starega 14 let in dosedaj ni še imel problemov. Tud moj prvi avto je bil clio l95, ki sem ga po 2 letih prodal kolegu ki ga ima še danes. Ko ga povprašam kako deluje avto, pravi da je z njim zelo zadovoljen. Edini problem pri tistem cliotu je bila rja na blatniku, ki sem jo pa jaz odpravil.

Tomi ::

shadeX je izjavil:

In mimogrede, Polo je za zafrustrirane ženske okoli 40 leta, ki jih nihče noče. Bi res rad dajal vtis, da si obupal v življenju?


Od kje si pa to pobral?

Od povprečja zaposlenih v svoji delovni organizaciji.
metrodusa.blogspot.com
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
699837 (7499) spirit
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10416718 (14218) sandmat
»

Iscem avto do 2500€

Oddelek: Na cesti
315548 (4840) IvoJan
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10015757 (11731) vorantz
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20037453 (27704) MKC00

Več podobnih tem