» »

Dober avto nižjega cenovnega razreda?

Dober avto nižjega cenovnega razreda?

«
1
2 3

guest #44 ::

Zgleda, da bo treba nov avto, ker sedanji bo izdahnil dušo.

Avto bi bil 90% uporabljen za lokalne primestne in mestne vožnje. Velikost, ni bistvenega pomena saj gre večinoma za prevoz oseb in majhnega tovora.

Zaželjene lastnosti so prevsem varčnost in zanesljivost (oz. čim manjše vzdrževanje). Ostalo je sekundarnega pomena.

Kar se tako na pamet spomnem so nižji cenovni razred avti ala Clio, Twingo, Corsa, P206/207, Fiesta, C2/C3, Polo, Fabia, Punto, Yaris, Swift,...

So kaki modeli, ki izstopajo po kvaliteti? Osebno nekih Fiatov pa unih Getz od Hyundai bi se izogibal. Deluje mi zelo cenena roba.
Pa ne da iščem najboljšo kvaliteto, tako nekaj srednjega.
Osebno imam dobro mnenje o Renaultu, čeprav nevem točno zakaj ker sploh ga nisem nikoli ime. Sem pa vozu več ali manj samo Citroene.
Ta novi Clio Storia se mi zdi zelo dobra ponudba saj dobiš veliko opreme za isto ceno kot osnovni model novega Cliota. In če prav razumem Clio storia se izdeluje v Revozu?

Pa mogoče tudi kaj rabljenega če imate dobre izkušnje z kako specifično serijo avtomobilov.

Hvala za nasvete

subby ::

Kakšen Hyundai I20 bi bil vreden premisleka. Je narejen za mestno vožnjo, tudi na avtocesti se obnese. Poceni je zgolj zaradi cheap materiala porabljenega v notranjosti.

guest #44 ::

Nevem zakaj ampak proti Hyundajem imam predsodke. Nekoč sem vozu neke stare modele in se mi je prav bruhalo od cenenosti. Nevem, mogoče so ta novi kej boljši, sam trpek spomin ostane.

Timurlenk ::

pri kolegu so nabavili i30 in vse deluje odlično

hyundai se je močno dvignil, tudi kia s ceedom

drugače pa je moj favorit Corsa OPC, 1.6 turbo bencinar :D

IceIceBaby ::

Cca 3 leta sem imel Swifta. Kupil sem novega in z njim naredil cca 70kkm brez večjih težav. Na začetku so mi menjali par stvari v garanciji, ampak nikoli nič kritičnega. Nekaj je zajebavalo centralno zaklepanje, pa ena letvica je bila počena.

Overall je bil zelo dober avto. Spredaj zelo prostoren, ampak na račun zadnjih sedežev in prtljažnika. Mašina (1.5, 102 konja) je bila odlična. Dovolj moči za za tako lahek avto tudi za malo bolj dinamično vožnjo. Kombinirana poraba pri meni okrog 8 litrov, s tem, da je bilo redko pod 4000 rpm :) Bi se dalo tudi dosežt tudi kakšnih 6 litrov.

Odlično je tudi podvozje in volanski sklop. Zadeva omogoča zabavno in presenetljivo hitro vožnjo po kakšnih ovinkastih cestah. Precej bolj zanimivo kot Clio, C3, Polo...

Opreme je bilo kar nekaj za tisti čas in razred. Komande za radio na volanu, dobra klima, 8 airbagov, 15" alu platišča itd. Novi imajo še par dodatnih stvari.

Najbolj všeč mi je bilo to, da so dokaj redki. Skratka, priporočam testno vožnjo.

Sicer pa je od novih modelov meni najbolj všeč novi polo. Če bi še enkrat kupoval majhno jajco bi bil verjetno prva izbira.

dzinks63 ::

Zelo zanimiv mali avtomobil je novi Ford Ka,
če pa rabiš malo večjega tudi Sandero ni napačen, v bistu je to Reno.
zelo dobra je tudi nova Mazda2 ,
ali pa malo samosvoj novi Mitsubishi Colt,
prav zanimiv je Suzuki Splash,
ali novi Swift,
klasika je Fabia
p/p je Chevrolet Aveo
Meni osebno je najbolj všeč novi Ford Fiesta z zelo svežo dopadljivo linijo.

guest #44 ::

Ford Ka se mi zlo dopade, sam kako so fordi po zanesljivosti?

IceIceBaby ::

Odvisno od modela, ampak nasplošno niso slabi. Focus (prejšnja generacija) je bil nekaj časa celo prvi na lestvici najbolj zanesljivih.

atubbuta ::

Če si pripravljen dati kaka 2 jurja več, je to z gotovostjo WV Polo. Garantirano ti ne bo žal in občutek boš imel, da voziš avto višjega razreda. Odsvetujem TDI oz dizle, ker so ti bolj za srednje in daljše relacije. Zelo varčen bencinar pa je TSI. Pa tudi izjemno poskočen. Če izobilje prostora na zadnjih sedežih ni primarnega pomena, če je dovolj srednje velik prtlažnik, je to definitivno to. Pa še šminkiral boš.

Če pa želiš več prostora na zadnjih sedežih in prtlažniku, raje Fabia (prtlažnik) ali pa celo Nissan Note (zadnji sedeži). Tu je pa malo manj šminke in lukzuza, pa za zameno malo več prostora zadaj.

Brca v temo pa je Opel Astra. KATASTROFA! Mogoče drži, da se ga lepo vozi, ampak to pa je tudi vse in nič več.

Glede Clio storie so zelo deljena mnenja. Eni pravijo, da se kvari, jaz pa ne poznam takega primera. Skratka notranjost je luksuz, delujejo dobri materiali in vse je zelo dodelano, če ti odgovarjajo oranžno-rdeči merilniki. Edino kar je, precej majhen avto je.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Timurlenk ::

lol

vw noob, go home

zakaj bi dal 4k EUR več za isti avto z manj opreme?

ivanuscha ::

Hahaha pri Clio Storia notranjost luksuz, ta je pa res dobra :D

Utk ::

Proti ostalim v rangu 8000 eurov je sigurno velik luksuz. Se moraš stegnit najmanj do novega pola, če hočeš kaj več.

Blinder ::

Ma clio storia je ena kanta za vozit, še aveo se boljše vozi.
Polo, fabia in ibiza so ful podobni in se najboljše vozijo. Dobro se vozijo tut novi clio in i20.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

darkolord ::

varčen bencinar
oxymoron :))

joze28 ::

Če si pripravljen dati kaka 2 jurja več, je to z gotovostjo WV Polo........ Pa še šminkiral boš.

To je tvoje subjektivno mnenje?



Brca v temo pa je Opel Astra. KATASTROFA! Mogoče drži, da se ga lepo vozi, ampak to pa je tudi vse in nič več.

Če ti avto ni všeč, to še ne pomeni da je slab.

darkolord ::

Takole spraševati za mnenje ni nevem kako koristno - skoraj vsak ima svoje trdno zabetonirano mnenje, ki ga ne boš spremenil. Tako boš o istem avtu dobil dve popolnoma nasprotujoči mnenji in bo vse skupaj samo še bolj konfuzno (pa tudi za vse ostale, ki sodelujejo v debati)

Najboljše si je SAM pogledat vse možne opcije, naredit kakšno preizkusno vožnjo in lastnike vprašat (oz. pogledat na netu) o morebitnih težavah (pa brez primerjav seveda). Še testi so povečini ZELO biased...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Utk ::

Moj nasvet, kupi najcenejšega, ki ti je še zadovoljiv. Zanič so itak vsi. Principe, kot so "mora bit nemški", "ne sme bit korejski", "mora bit točno ta in ta firma", se pa ponavadi zelo drago plača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IceIceBaby ::

CrniE, se pozna, da si mel Cliota, da maš tako mnenje >:D (joke, preden me napadeš, meni se clio ni zdel napačen. Dosti sem prevozil 1,5dci).

Jaz bi upošteval nasvet, ki ga je dal darkolord. Na forumu lahko dobiš kvečjemu ideje, pred nakupom pa moraš obvezno avto sprobat. Kakšen je handling, kako se počutiš za volanom, kakšni so materiali v notranjosti - teh podatkov ne dobiš na papirju.

Meni v končni fazi pri avtu oprema ne pomeni dosti (itak imajo že malčki danes vse kar rabiš). Veliko več mi pomeni splošni občutek, ki ga imam v avtu.

Utk ::

Hehe, ja res, ampak ne na način kot ti misliš:) Jaz kupujem poceni, cliota, zdaj pa korejca, kolegi pa samo nemško, in vsakič preklinjajo kako so se spet zajebali. Neke razlike v kvarljivosti ni, v ceni pa. Do 200,000 km in 8 let ne sme bit večjega problema. Kakšna malenkost je pa pri vsakem.
Drugač pa imamo zdaj spet priložnost kupit novega golfa za 16 jurjev s totalno zastarelo 8V mašino, in marsikdo, ki ga kupi, je prepričan, da je kupil zadnje čudo tehnike, s katerim se nek korejec sploh ne more primerjat. Čeprav se bi vsak 10 let star korejec in francoz sramoval mašine, s takšno (ne)močjo in porabo.

moowy123 ::

Moj nasvet ti je Toyota Yaris, imamo 2 in obe delujete odlično samo z rednimi servisi ( ena 5 let, druga 2 leti ). Jaz imam Hyundai Getz in deluje odlično že 2 leti ( 60000km ) in če pogledaš po ocenah zanesljivosti iz nemčije lahko vidiš da so toyota, hyundai bolj pri vrhu.

Odsvetujem ti Renault ( imamo enega pred hišo in se je za zjokat po 2 letih ).

Zanimiva pa sta tudi mazda 2 ( odličen avto ) in ford fiesta.

amigo_no1 ::

Avtor teme: povej raje proračun nakupa.

Tomas 33 ::

Preveri Punto Grande. So italjani za spremembo naredili prilično zanesljiv avto. Glede primerljivo opremo je cenejši od Cliota in 207. So pa kritike na 16v motorje, saj jih moraš gnati v višje obrate, da pokažejo svojo moč.

Preveri še Kia Ceed/Pro Ceed. V svojem razredu ima enega boljših price/performance in dobiš za svoj denar res veliko.

Kar se pa tiče nemcev in japoncev: Po moje so precej precenjeni, zanesljivost pa tudi ni več takšna kot nekoč.

amigo_no1 ::

+ volan in 4 gume so za njih (Zelje,klobase und pivo jedci) še vedno bogata serijska oprema >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

šernk ::

Preveri Punto Grande. So italjani za spremembo naredili prilično zanesljiv avto. Glede primerljivo opremo je cenejši od Cliota in 207. So pa kritike na 16v motorje, saj jih moraš gnati v višje obrate, da pokažejo svojo moč.


to je bistvo 16v motorjev, da se vrtijo precej višje, poraba pri grande puntu 1.4 z 6 prestavami 5,5-6l/100km...normalna vožnja. presenetljivo varčen avto. medtem ko kia ceed žre isti motor cela 2 litra več.

s prvim puntotom smo imel problem le da je vodna črpalka odpovedala pri okoli 60k km, jutri gremo pa po novega 1.4 8v. katere znamke je avto danes ni pomembno, vsak ima pač svoje. FIAT je imel krizo nekje med letom 95 in 05, sedaj so pa postavili vse na svoje mesto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

atubbuta ::

Hahaha pri Clio Storia notranjost luksuz, ta je pa res dobra :D


Mislim, da prvi avto, ki po notranjosti prešiša Clio Storio, je C4 Picasso. Vmes je pa dobrih 10k€

Proti ostalim v rangu 8000 eurov je sigurno velik luksuz. Se moraš stegnit najmanj do novega pola, če hočeš kaj več.


Nekdo, ki vsaj malo pozna stvari.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Sami ::

Moje mnjenje je da s kakšno Corso, Yarisom ali Polotom ne moreš zgrešit. Pri korejcih je pač tako, motor je zanesljiv kot nemški (čene celo bolj). Razlika pa je seveda o kakovosti izdelave (pleh, notranji material). Recimo na veliko se izogibej Aveota, kolega jih je vozil z ladje v luko, avtomobili so dokončani na ladji med transportom, nekateri deli motorja so rjavi celo pri novih avtomobilih.

Glede Fiata pa tako, materiali v nostranjosti so bolj kvalitetni kot pri kakem korejcu, so pa druge cake. Imeli smo že dosti fiatov, dober avto samo se pač kvarijo (treba jih je dosti šraufat). Kolega je kupil novega punta 1.2 8V l. 2004, do sedaj je imel že dosti problemov (2 tedna nazaj sta šla menjalnik in sklopka naenkrat, ležaji, pa seveda tesnilo na glavi motorja je bolezen vseh fiatov).

Lastim pa si Corso 1.2 16V 80hp l. 2007, avto je varčen (ima dosti opreme za mali avto), vidi se da je dokaj kvalitetno narejen, do sedaj brez problemov, motorji pa so znani da so skoraj neuničljivi, še posebej 1.2, ker so bili prenovljeni za novo corso, 1.4 pa je že malo starejši motor in malo več žre.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

pikicaf ::

Začelo se je pri očetu, ki je prisegala na Toyote. Tako smo vsi v družini preteklih 10 let imeli Toyote - tudi jaz. Predlani sem iskala nov avto, srednjega razreda in nekako se odločila za Hyunday (Accent 15 CDI). Ogromno potujem, tedensko cca 1000-2000 km, ker sem pač razdeljena na 2 državi.

Če povem iz lastnih izkušenj, ne vem zakaj so vsi proti Hyundai-jem - so poceni (nakup), servis pravtako, niska poraba (sama porabi po AC 4-4,5l) in nobenih problemov.

Avto bo počasi star 3 leta in opet gledam Hyndai - Sonata.

atubbuta ::

Kar se tiče Hyundai Accent; priznati moram, da je izredno vzdržljiv, močan in varčen. Ampak osebno me preveč moti njegov izgled, ki spominja na rusko Lado (te so bile v 70. in začetku 80. let lepi avti, zdaj pa nikakor ne več). Notranjost je pa res hudo cenena. Če bi že hyundai-a, potem nič drugega kot Getz.

Kaj pa Elantra? Kok časa ga ne delajo več?
:)

šernk ::

(2 tedna nazaj sta šla menjalnik in sklopka naenkrat, ležaji, pa seveda tesnilo na glavi motorja je bolezen vseh fiatov).


ok resno...kako hudiča nekaterim uspe uničiti menjalnik? pa sklopko tudi... :O meni ga kljub temu da sem skoraj brez sklopke hotel zamenjati (ne me vprašat zakaj, ker nimam pojma kaj se mi je pletlo takrat po glavi, enostavno sem jo stisnil le do polovice) ni uspelo uničiti že kar dotrajanega menjalnika in ta menjalnik teče tudi po 2 letih še vedno (vzratna prestava je res malce problem pri FIATih, vendar če si le malce pazljiv, menjalnika ne boš uničil nikoli! - mora biti res že napaka v samem materialu da se uniči ob normalnem delu z njim)

karkoli kupiš glede zanesljivosti ne moreš zgrešiti (no ja lahko...vendar to velja tudi če kupiš mercedesa...). vsak avto je poglavje zase, vsaka serija pa je zgodba zase. Pri avtu največ pomeni samo vzdrževanje in vožnja ostalo je le sreča.

katera znamka je boljša in slabša je dandanes brezpredmetno, mi prisegamo na italijane in nimamo težav z njimi, drugi prisega na francoze in nima težav z njimi, tretji prisega na nemce in nima težav z njimi, četrti prisega na nemce in prekljinja doma svojega audija. moraš pa tudi gledati nabavno ceno, kaj ti je lažje dati 10k EUR za avto danes in v naslednjih 15ih letih dati vanj 4k EUR, ali pa kupiti danes avto za 15kEUR in v naslednjih 15ih letih dati vanj 2kEUR. čeprav je to spet odvisno le od sreče, lahko je tudi obratno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

Pametno je kupiti nov avto, ki se že par let prodaja, z novimi serijami se odpravi vse začetniške napake, ki so prisotne praktično povsod. Mi je pa smešno, kako imajo za nekatere razni Clioti in podobni "noro dobro notranjost". Kaj v kakšen avtomobilu malo višjega ranga še niste sedeli?

Drugače pa imam tudi sam italjana in sem noro zadovoljen zaenkrat :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

atubbuta ::

Pametno je kupiti nov avto, ki se že par let prodaja, z novimi serijami se odpravi vse začetniške napake, ki so prisotne praktično povsod. Mi je pa smešno, kako imajo za nekatere razni Clioti in podobni "noro dobro notranjost". Kaj v kakšen avtomobilu malo višjega ranga še niste sedeli?


Sem sedel v Mercedezu E in moram priznati, da vizualno komaj malo presega Clio Storio. Je pa razlika med 8k in 60k kar precejšnja.
:)

Fizikalko ::

Ti pa si za štose.

atubbuta ::

Jz sm samo brez predsodkov in to je vse.

Za moj okus imajo lepo notranjost C4 Picasso, Peugeot 207 in 407.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Zheegec ::

Dobro, Mercedez je vizualno dolgočasen, ima pa kvalitetne materiale. Ja, bolj kvalitetne kot Clio, kakšno presenečenje :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

šernk ::

Mi je pa smešno, kako imajo za nekatere razni Clioti in podobni "noro dobro notranjost". Kaj v kakšen avtomobilu malo višjega ranga še niste sedeli?


jah price/perfomance...če že gledamo pri compih, bomo pa še pri avtih, vsekakor mi nobena notranjost ni vredna 1k EUR več (kvečjemu športni sedeži, ki pa jih dobiš za vse avte) sem sedel v novi hondi accord, res je kot letalo, vendar v končni fazi ni bilo razlike med samo udobnostjo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

šernk - no, nekateri bi pa za dobro notranjost tudi doplačali... Na srečo ni bilo potrebe za to :)
V avtu pač nekateri preživimo precej časa in udobnost ter počutje je pomembno.

Thor: to sem tudi jaz že slišal, pa sem se isto smejal, sedaj pa že skoraj mislim da je to res :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Blinder ::

Pametno je kupiti nov avto, ki se že par let prodaja, z novimi serijami se odpravi vse začetniške napake, ki so prisotne praktično povsod.


Če se par let prodaja recimo da boš v povprečju v n-letih z njim imel zato 200€ manj stroškov izrednih popravil. Ampak ko ga boš šel prodajat pa boš manj dobil zanj ker bo starejši model.
Naprimer če danes kupiš novo astro nov model čez par let boš zanjo dobil bistveno več denarja kot za isto let staro a star model.. Avto je treba kupit ko je nov, da maš novo robo ne pa neko staro tehnologijo in star izgled
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Utk ::

Mi je pa smešno, kako imajo za nekatere razni Clioti in podobni "noro dobro notranjost". Kaj v kakšen avtomobilu malo višjega ranga še niste sedeli?

Stari clio ima na armaturi boljše materiale in vse skup je boljše skup sestavljeno kot pri prejšnem meganu in novemu cliotu, da o raznih puntih, corsah in podobnih jajcih izpred 8 let ne govorimo.
Normalno pa, da se ne more primerjat s S klaso, človek božji.

Pri aveotu pa ni nič čudnega, če je kaka štanga pod haubu rjava že iz tovarne, ali pa auspuh. To je lahko pri vsakemu, sploh če se vozi na ladji na drug konc sveta. Dobro, večina evropskih je 100% pocinkanih in se to težko zgodi, ampak zarad tiste rje bo stvar glih tako 15 let držala. Sosed ima 14 let starega lanosa, nič pomembnega ni rjavega, razen tam, kjer je razbit :) To je danes najmanjši problem.

atubbuta ::

Avto je treba kupit ko je nov, da maš novo robo ne pa neko staro tehnologijo in star izgled


Sorry, ampak Opel Astra ta stara izgleda tko ene 20x lepš, kot pa ta nova. Takega klumpa pa res nisem pričakoval.
:)

šernk ::

šernk - no, nekateri bi pa za dobro notranjost tudi doplačali... Na srečo ni bilo potrebe za to :)
V avtu pač nekateri preživimo precej časa in udobnost ter počutje je pomembno.


torej si mogoče spregledal naslov teme...avto NIŽJEGA cenovnega ranga. ti kar doplačaj če imaš denar, vendar praksa govori drugače, ljudje se vozijo okrog z BMWji, s slabimi gumami in uničenim vzmetenjem...potem mi pa govori o udobnosti...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Avto je treba kupit ko je nov, da maš novo robo ne pa neko staro tehnologijo in star izgled


Sorry, ampak Opel Astra ta stara izgleda tko ene 20x lepš, kot pa ta nova. Takega klumpa pa res nisem pričakoval.


Hmm recimo megane s tistim čudnim zadnjim delom, ko je prišel ven, je izgledal grdo. Danes pa je svetlobna leta lepši ko uni njegov predhodnik. Ta stara astra danes še zgleda lahko lepša kot ta nova, sam čez nekaj let bo nova lepša.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bluefish ::

Videz vozila je tako ali tako precej subjektivna reč - nekaterim je všeč ukrivljenost na vsakem cm pleha, drugi imamo rajši klasične a mehke linije Skandinavcev,...

Hardstyle ::

Vozim pro ceeda 1.4 in žal se nikakor ne morem približati porabi 5,8l kot je navedeno v vseh podatkih, reklamah itd... Žal je tak, da avtu manjka 6 prestava oz. malo boljše prestavno razmerje. V 4. prestavi je poraba nad 10l, komot spravim na 12 litrov, in to govorim za hitrost 40-50km/h potem pa treba prestavit v 5., ker je poraba enostavno prevelika. V 4. se pa menja že tam pri 40km/h kr obrati v 3. ponorijo, potem pa maš spet tako porabo, da te mine.

Res nevem kako naj vozim, da bom z enim tankom (50l) naredil več kot pa 630km. Ko se peljem po AC je poraba v pospeševanju cca 13l, pa je pedalo daleč od tega da bi bilo do konca not, potem ko ga umirim na 120-130km/h je poraba 6,2-6,4l.

Je pa res, da avto nima tempomata kar bi bila idealka in mi je res žal, da nisem reskiral tistiga jurja pa pol za več opreme (sedaj imam LX fresh).

Nevem pa če se da tempomat vgradit naknadno (za razumno ceno seveda).

atubbuta ::


Hmm recimo megane s tistim čudnim zadnjim delom, ko je prišel ven, je izgledal grdo. Danes pa je svetlobna leta lepši ko uni njegov predhodnik. Ta stara astra danes še zgleda lahko lepša kot ta nova, sam čez nekaj let bo nova lepša.


Ko je stari Megane prišel ven sem rekel "uau". Podobno leta 2004 ko je prišla ta predzadnja Astra. Avto, ki mi na začetku ni všeč, mi nikoli ne bo, se pa zgodi, da mi je kak avto na začetku všeč, potem pa ne več tako (npr. i30). Danes so mi uau novi VW Polo in Peugeot 207SW. Mislim, da se jih ne bom naveličal. Tudi R21, prve Lagune, P406, C4, druge generacije Corse, ... se nisem.
:)

djordjevic ::

Zanimivo. Meni je bila recimo nova laguna ob predstavitvi bljak - tako limuzina kot karavan. Ko pa zdajle pogledam belega karavana GT ... Mljask. Tudi to, da se je zanesljivost in kakovost materialov dvignila na raven Nemcev (Po JD-ju je letos dobila enako oceno zadovoljstva kupcev kot E razred) najbrž ne škodi. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Blinder ::

V 4. se pa menja že tam pri 40km/h kr obrati v 3. ponorijo.


To se ti sam zdi. PRi 40 kmh v tretji maš cirka 2000 rpm. Da pri pospeševanju ma visoko porabo je normalno. Če bi ti porabil samo 6.2/6.4 pri 120-130 kmh bi mel super varčnega bencinca :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Hardstyle ::

Ti bom jutri slikal =) Samo nevem če bom gor dobil števec in računalnik.

Karen ::

Kupiš tistega ki ti je všeč - dober serviser ti bo vse sposoben popravit. Za vsak - še tako zanič avto - se najdejo kupci (/sarcasm on/ samo Alfe poglej /sacrasm off/). Skratka skoraj ne moreš falit - pojdi na preizkušnje in tisti ki ti je najbolj všeč - se ti najbolje pelje je pač tvoj.

pikicaf ::

Kar se tiče Hyundai Accent; priznati moram, da je izredno vzdržljiv, močan in varčen. Ampak osebno me preveč moti njegov izgled, ki spominja na rusko Lado (te so bile v 70. in začetku 80. let lepi avti, zdaj pa nikakor ne več). Notranjost je pa res hudo cenena. Če bi že hyundai-a, potem nič drugega kot Getz.

Kaj pa Elantra? Kok časa ga ne delajo več?


Pri videzu pride v poštev samo črna (moja) barva, ker so mi zlati, plavi,... blekasti. Getz je odpadel samo zaradi premalega kuferanga. Drugače pa super.
Elantra je sicer 5V kar sedaj pogrešam, vendar ni blo takrat modela (novega) ko sem jaz kupovala.

Sami ::

Mi je pa smešno, kako imajo za nekatere razni Clioti in podobni "noro dobro notranjost". Kaj v kakšen avtomobilu malo višjega ranga še niste sedeli?

Stari clio ima na armaturi boljše materiale in vse skup je boljše skup sestavljeno kot pri prejšnem meganu in novemu cliotu, da o raznih puntih, corsah in podobnih jajcih izpred 8 let ne govorimo.

Uf mislim pa da je corsa C že malo nad cliotom iz pred 8 let, še nobene nisem videl rjave (cliotov pa je koker hočeš), glede notranjosti pa po mojem mnenju zmaga corsa, pri cliu je vse sama cenena plastika (poka že ob močnejšem stisku).

V 4. se pa menja že tam pri 40km/h kr obrati v 3. ponorijo.


To se ti sam zdi. PRi 40 kmh v tretji maš cirka 2000 rpm. Da pri pospeševanju ma visoko porabo je normalno. Če bi ti porabil samo 6.2/6.4 pri 120-130 kmh bi mel super varčnega bencinca :D

Meni pri 130km/h porabi nekje med 5.7-6L (seveda tempomat), corsa D 1.2 16V.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avtomobila cca 12k (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9913600 (11307) facepalm
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525892 (21694) krneki0001

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157421 (50806) bluefish
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7919490 (17741) b
»

Poraba vašega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
657553 (6403) Boško

Več podobnih tem