» »

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

1 2 3
4
»

TheBlueOne ::

Menda so vmes spreminjali priporocila. Pri Miniju so sli BMWjevi tudi motorji po celih serijah, posebej, ker so imeli LongLife interval na menda 30.000km, v tem casu pa je motor vsaj dvakrat ostal brez olja. Ga imamo se vedno kot sekundarni avto, ker radi dajemo x1000€ za popravila. :)

Pri menjalnikih so pravtako menjali specifikacije, tudi Mercedes. Na zacetku je menda bil sealed for life, potem 120.000km, sedaj menda 80.000km za servis. Ce ga jaz ne bi delal pri 100.000km bi mi sel menjalnik, ker je rahlo (neopazno) puscal olje.

Tako, da nemski longlife in sealed for life jemljem z rezervo in gladko ignoriram. Popravila od tega ukrepa so prakticno nicna, celo Mini ne sere vec.

In preden @jype poves, da naj kupim prave avte, sem imel tudi japonce, samo so meh.

ziga1990 ::

^^Seveda so Japonci meh , ker ne izpadeš frajer pred prijatli/sodelovci.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: pero12 ()

Mavrik ::

Utk je izjavil:

Bejsikali: DA


Tule sicer priporočajo popoln flush olja ven z menjalnika - kar drugi v tej debati močno odsvetujejo :)
The truth is rarely pure and never simple.

TheBlueOne ::

ziga1990 je izjavil:

^^Seveda so Japonci meh , ker ne izpadeš frajer pred prijatli/sodelovci.


Ah kje, meh so, ker so meh. Meni delujejo ali totalno meh ali pa kot neke cudne igracke. Najbolj me je motilo, da se niso vozili lepo, vecinoma bolj ladje za none. Da ne govorimo o designu. Razen morda Lexus, mi je bilo vmes morda malo zal, da nismo vzeli Lexus ISja 300h.

ziga1990 ::

ali mi lahko en ražložil kaj pomeni da se avto pelje kot ladja?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Da se mocneje nagiba v ovinkih, da reagira medlo v smislu obcutljivost volana, v ekstremnih primerih, da moras ves cas malo popravljati smer. Ko gres cez ovire recimo lezeci policaj zelo zaniha. Hitro pride do podkrmiljenja v ovinkih... Vse to, ko so OK amortizerji. Ekstrem ekstremov so stari ameriski avti.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

nejclp je izjavil:

Se pravi, avto, s katerim sem naredil 80000 (oz. celo na 50000 bi eni menjal) in je še v podaljšani garanciji, naj peljem k nepooblaščenem serviserju, da mi zamenja (original) olje v avtomatskem menjalniku, ker mi pooblaščeni serviser, ki nima pojma in upošteva priporočila proizvajalca, ki tudi nima pojma, reče, da za menjavo ni nobene potrebe. Hvala internet, zdaj vem.


Noben principal ne prepoveduje menjave olja pooblaščencu. Če ima ta pametne mehanike (vodjo servisa?) se bo to znalo dogovoriti.

Če bo neuradni servis to delal z originalnimi deli/olji in napisal račun, ti mora garancija/jamstvo veljati dalje. (Poleg tega pa: saj ne morejo vedeti, da se je olje menjalo.)

nejclp ::

hojnikb je izjavil:

nejclp je izjavil:

Se pravi, avto, s katerim sem naredil 80000 (oz. celo na 50000 bi eni menjal) in je še v podaljšani garanciji, naj peljem k nepooblaščenem serviserju, da mi zamenja (original) olje v avtomatskem menjalniku, ker mi pooblaščeni serviser, ki nima pojma in upošteva priporočila proizvajalca, ki tudi nima pojma, reče, da za menjavo ni nobene potrebe. Hvala internet, zdaj vem.

Toj sarkazem ni ravno na mestu.

Tipičen primer BMW. Oni ne predvidevajo menjave olja v avtomatskih menjalnikih ("lifetime" olje) VENDAR če greš gledat priporočila proizvajalca menjalnika (ti pa najbrž vedo, kaj je najbolje za njihov produkt) pa seveda predpisujejo interval do 100kkm.

Priporočajo, ne pa predpisujejo, na 100 000 oz. na 8 let, se pravi mam še čas, niti najmanj pa nimam namena pri nepooblaščencu menjat olja v menjalniku, ko je avto še v garanciji. Mi je povsem jasno, da nobena tekočina ni večna, ampak pretiravat tudi ni treba. Če motorno olje zdrži tudi 30k pa so tam temperature bistveno višje, plus ostanki izgorevanja, ni hudič, da ne bi olje v menjalniku zdržalo več kot 100k.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Da se mocneje nagiba v ovinkih, da reagira medlo v smislu obcutljivost volana, v ekstremnih primerih, da moras ves cas malo popravljati smer. Ko gres cez ovire recimo lezeci policaj zelo zaniha. Hitro pride do podkrmiljenja v ovinkih... Vse to, ko so OK amortizerji. Ekstrem ekstremov so stari ameriski avti.

Ja, tako je v teoriji. V praksi vidimo na cesti strašno dinamične voznike raznih nemških športnih limuzin, ki se cijazijo 70, da jih vsak kmet v 15 let stari kiji prehiteva.
Kdo se zares tako vozi, da resno občuti razliko med neko mazdo, hondo, toyoto in audijem? Jaz takega že dolgo nisem srečal na cesti.

nejclp ::

tony1 je izjavil:


Noben principal ne prepoveduje menjave olja pooblaščencu. Če ima ta pametne mehanike (vodjo servisa?) se bo to znalo dogovoriti.

Če bo neuradni servis to delal z originalnimi deli/olji in napisal račun, ti mora garancija/jamstvo veljati dalje. (Poleg tega pa: saj ne morejo vedeti, da se je olje menjalo.)

Absolutno, ampak sem ga vprašal, ker imam decembra servis na 80000 in odgovor je bil, da za menjavo še ni potrebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Da se mocneje nagiba v ovinkih, da reagira medlo v smislu obcutljivost volana, v ekstremnih primerih, da moras ves cas malo popravljati smer. Ko gres cez ovire recimo lezeci policaj zelo zaniha. Hitro pride do podkrmiljenja v ovinkih... Vse to, ko so OK amortizerji. Ekstrem ekstremov so stari ameriski avti.

Ja, tako je v teoriji. V praksi vidimo na cesti strašno dinamične voznike raznih nemških športnih limuzin, ki se cijazijo 70, da jih vsak kmet v 15 let stari kiji prehiteva.
Kdo se zares tako vozi, da resno občuti razliko med neko mazdo, hondo, toyoto in audijem? Jaz takega že dolgo nisem srečal na cesti.


Govorim o vozilih, kaj pomeni, da so ladje, ne voznikih. ;)

Pa niso vsi ladjasti. Ajde se moram popravit imas tudi take, ki se lepo vozijo, samo bolj malo v segmentu, kjer je vecina prodanih vozil in kjer iscem jaz, natancno limuzine za vec km.

ziga1990 ::

Pa niso v teoriji Ladjasti avtomobili bolj udobni, če voziš po pravilih ker bolje ublažijo slabe ceste in je vožnja bolj udobna?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Pa ni nujno. To mi pase pri Mercedezu, da je volan sicer "lahek" ampak natancen in da vzmetenje ceprav zelo udobno in lepo pozira slab teren v ovinkih zelo suvereno.

Kar predvidevas je drzalo v casih, ko so bila podvozja in vzmetenja zelo preprosta, danes pa imas ze brez kaksnih zelo posebnih vzmetenj kar nekaj mehanskih resitev, ki omogocajo razne kombinacije. Ampak seveda stane kaksen € vec.

feryz ::

Utk je izjavil:

Kdo se zares tako vozi, da resno občuti razliko med neko mazdo, hondo, toyoto in audijem? Jaz takega že dolgo nisem srečal na cesti.
Jaz se tako zares vozim.
Pa še presedam se dnevno med par avtomatskimi menjalniki in jih lahko primerjam med sabo.

Bi rekel, da je moj v Zafiri idealen. Dokler nisem prebral, da so ravno zaradi njega omejili navor motorja, ker menjalnik več navora ne prenese. Na dolgi rok.
Ne da bi bilo navora malo, a lahko bi ga bilo več.
Od viška glava ne boli. Sploh glede na to, da planiram menjavo avta ravno zaradi premalo moči in navora. Če bi bilo tega več, bi bilo srce na mestu, tako pa ...

BTW Fordovi menjalniki so nazadovali krepko. Prej so imeli pravi avtomatik, zdaj imajo robotizirana jajca. Kar se tako čuti, kot tudi plača.

TheBlueOne ::

Kaj ima CVT? Ford menda pravtako gre na CVT, ce ze ni.

Klasicne menjalnike s "torque converterjem" menda vgrajujeta, koliko je meni znano samo se Mercedes in Mazda od bolj pogostih pri nas. Mercedezovi menda gredo do 1000Nm. :)

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Nekatere lahko jemljete kot "večne".
Mondeo letnik 2008 ima prevoženih 550 kkm. Menjalnika se ni še nihče dotaknil. Ali olja menjal.

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj ima CVT? Ford menda pravtako gre na CVT, ce ze ni.

Klasicne menjalnike s "torque converterjem" menda vgrajujeta, koliko je meni znano samo se Mercedes in Mazda od bolj pogostih pri nas. Mercedezovi menda gredo do 1000Nm. :)

tudi bmw, vag grupa, psa ...
#brezpodpisa

Utk ::

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo se zares tako vozi, da resno občuti razliko med neko mazdo, hondo, toyoto in audijem? Jaz takega že dolgo nisem srečal na cesti.
Jaz se tako zares vozim.
Pa še presedam se dnevno med par avtomatskimi menjalniki in jih lahko primerjam med sabo.

Bi rekel, da je moj v Zafiri idealen. Dokler nisem prebral, da so ravno zaradi njega omejili navor motorja, ker menjalnik več navora ne prenese. Na dolgi rok.
Ne da bi bilo navora malo, a lahko bi ga bilo več.
Od viška glava ne boli. Sploh glede na to, da planiram menjavo avta ravno zaradi premalo moči in navora. Če bi bilo tega več, bi bilo srce na mestu, tako pa ...

BTW Fordovi menjalniki so nazadovali krepko. Prej so imeli pravi avtomatik, zdaj imajo robotizirana jajca. Kar se tako čuti, kot tudi plača.

Sej sem vedel, da se boš ti oglasil. Ti, pa tist drug pacient, ki ne znate vozit z manj kot 10 porabe, niste neko merilo. Če bi samo takim prodajali nemške športne limuzine, bi že zdavnaj propadli. Novinarji na raznih testih tudi delajo celo znanost iz tega, privat si pa potem kupijo zafiro (resničen primer, in to pravo zafiro, ne tisto tvojo), ki je čisto nasprotje vsega kar novinarji v testih iščejo in hvalijo. In ja, ti novinarji imajo večji vpliv kot si kdo misli, ker jih berejo šank poznavalci, ki potem širijo glas o teh stvareh ljudem, ki jih to v resnici sploh ne zanima.

TheBlueOne ::

Kaj ni VAG dual clutch, kakor tudi PSA, BMW pa ne vem, ampak na hitro pogledal in menda pravtako?

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

PSA je Aisin EAT6 in EAT8

TheBlueOne ::

tomaz- je izjavil:

PSA je Aisin EAT6 in EAT8


Nice, ne delajo vec DCS?

barakus ::

A se dobi kateri od teh manjsih japonskih avtov kot so swift, yaris in podobni (za po mestu) s kakim preprostim ampak zanesljivim avtomatskim menjalnikom za kako ugodno ceno? Lahko tudi rabljeno?

Se mi zdi da je tega pri nas dokaj malo, tisto kar je je pa novo okoli 15k eur, kar se mi zdi veliko za tak majhen avto?

feryz ::

Ne nasedajte forumskim trobilom tipa Utk.
Avtomatski menjalniki so vsi zanesljivi. In sicer zato, ker so iz njih izvzeli komponento, ki bistveno vpliva na število okvar. To je teslo na pedalu.
Razlika med njimi je le, koliko denarja morate vložiti v njihovo vzdrževanje. Pri boljših malo ali nič, pri malo manj boljših pa malo več.

Ti, Utk, pa ne rabiš mene soditi. Ko se boš vendar opogumil, da enkrat menjaš tisto svoje čudo za EV, lahko pišeš o izkušnjah.
Trenutno si lahko le med zgodovinarji.

Od leta 2010 sem vsako leto menjal osebno prevozno sredstvo in vsi so bili avtomatiki.
Letos bom sicer zatajil pri letni menjavi, ampak zgolj zato, ker nimam boljše alternative. Nekako sem splezal do vrha lestvice. Kar se tiče uporabnosti in še vedno logičnih nabavnih vrednosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Utk ::

Me lahko prosim citiraš kje sem napisal kaj, da bi bili avtomatski menjalniki nezanesljivi. Ti forumsko nepismeno trobilo ti.

tony1 ::

barakus je izjavil:

A se dobi kateri od teh manjsih japonskih avtov kot so swift, yaris in podobni (za po mestu) s kakim preprostim ampak zanesljivim avtomatskim menjalnikom za kako ugodno ceno? Lahko tudi rabljeno?

Se mi zdi da je tega pri nas dokaj malo, tisto kar je je pa novo okoli 15k eur, kar se mi zdi veliko za tak majhen avto?


Rabljenih je na trgu zelo malo, prvič, ker se jih le malo kupi z avtomatikom, še manj pa prodaja, ker enostavno delajo.

Na trgu so še tile (novi) avti z normalnimi avt. menjalniki (tj. avtomatiki, katerih vožnja voznika ne ubija):
-hyundai i10, ki ima klasični 4-stopenjski klasični avtomat, ki ima celo še vedno vgrajeno šipko za merjenje količine olja (kar je soliden plus za lažje vzdrževanje). Baje se zelo spodobno vozi, čeprav ga nisem sprobal, ker ga ni mogoče dobiti za testno vožnjo. (Obvezno vzeti močnejši, 1.25 litrski motor.) Pohiti, ker bo dobavljiv samo še letos; drugo leto pride nov model i10, ki bo imel 5-stopenjski robotiziran ročni avt. menjalnik (t.i. cukomatik). Mimogrede, kakovost so prepoznali Švabi, kjer se jih je veliko prodalo, tako da jih dobiš tudi na mobile.de.
-suzuki swift, 6-stopenjski klasični avtomat, ki ga dobiš le v kombinaciji s turbo motorjem s 112 konji. Pogon in avtomatik se odlično ujameta. Avtomatik ni nič slabši od 20 let starega steptronica and that's saying something. Ga je pa precej težko dobiti v Slo (sam sem moral težiti uvozniku, pa še tako je trajalo leto in več).
-mazda2, menda povsem OK klasični avtomat z nekaj mazdine tehnike. Ni bilo mogoče sprobati, ker testnih avtov ni. Najdražji od naštetih.

Kot vidiš yarisa ni na seznamu, ker se ga lahko dobi samo s CVTjem, ki je vkombinaciji s podhranjenimi yarisovimi motorji ena srednja žalost, pri kateri trpijo ušesa in trpijo živci. Enaka zgodba je s hondo jazz. Nekdo je predlagal naušnike ali pa musko do konca. Skratka, raje se jih izogni. (Je pa res, da se oba brez težav dobi za testno vožnjo.)

Vsi drugi mali avti imajo t.i. cukomatike, ki se jih na daleč izogni, CVT je v primerjavi z njimi skorajda spodoben menjalnik...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

ziga1990 ::

barakus je izjavil:

A se dobi kateri od teh manjsih japonskih avtov kot so swift, yaris in podobni (za po mestu) s kakim preprostim ampak zanesljivim avtomatskim menjalnikom za kako ugodno ceno? Lahko tudi rabljeno?

Se mi zdi da je tega pri nas dokaj malo, tisto kar je je pa novo okoli 15k eur, kar se mi zdi veliko za tak majhen avto?


Imaš rabljene yaris hibride tudi pod 10k menjalnik je neuničljiv
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Pac-Man ::

nejclp je izjavil:

Se pravi, avto, s katerim sem naredil 80000 (oz. celo na 50000 bi eni menjal) in je še v podaljšani garanciji, naj peljem k nepooblaščenem serviserju, da mi zamenja (original) olje v avtomatskem menjalniku, ker mi pooblaščeni serviser, ki nima pojma in upošteva priporočila proizvajalca, ki tudi nima pojma, reče, da za menjavo ni nobene potrebe. Hvala internet, zdaj vem.


Če si avto kupil (skoraj) nov, ga boš verjetno zamenjal preden bo menjalnik zgranatal. Sicer ti ga bodo tako ali tako popravili pod garancijo.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

tomaz- ::

TheBlueOne je izjavil:

tomaz- je izjavil:

PSA je Aisin EAT6 in EAT8


Nice, ne delajo vec DCS?


nič več, samo še Aisinovi :)

KAVINSKY ::

barakus je izjavil:

Se mi zdi da je tega pri nas dokaj malo, tisto kar je je pa novo okoli 15k eur, kar se mi zdi veliko za tak majhen avto?


Niso tako majhni v primerjavi z istimi starimi modeli ali mnogimi mestnimi avti. Še manjši so Up, Panda, 500, Aygo...

Je pa težava, ker je avtomatik vezan na višjo opremo. Pa če rabiš ali ne. Boš pa za 15-16 jurjev se vozil kot gospod z ogrevanimi sedeži in full led lučmi. Podobna oprema na večjem avtu je takoj minimalno 20-25 jurjev.

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj ima CVT? Ford menda pravtako gre na CVT, ce ze ni.

Klasicne menjalnike s "torque converterjem" menda vgrajujeta, koliko je meni znano samo se Mercedes in Mazda od bolj pogostih pri nas. Mercedezovi menda gredo do 1000Nm. :)


Subaru ima CVT s torque converterjem.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369082 (20506) WizzardOfOZ
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28847482 (19530) blackbfm
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19753981 (46591) SuperVeloce
»

Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja

Oddelek: Na cesti
146377 (5041) sandmat

Več podobnih tem