» »

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

1 2 3
4
»

Buggy ::

diler515 je izjavil:

joze67 je izjavil:

Zanimiva debata.

Povzetek: OP se razburja, da mu omejujejo izbiro in potem skoči n ljudi in ga prepričuje, da se je Apple, oops, Volkswagen zanj pravilno odločil in v njegovo dobro in naj se enostavno prepusti in uživa.

slaba primerjava

boljša bi bla, da bi naprimer 4k 24" monitorji z dobro matriko (se pravi ne tn) postali standar in bi jim cena padla na 150 eur, op bi pa hotel 1080p 24" monitor s tn matriko



lahko tudi tako pogledas ja...hotel pa bi 1080p ker je ultra gamer in ker:

-noce dajat 800€ za novo grafiko, da bo vsaj spodobno poganjal spil (mocnejsi motor, bolj sofisticiran avtomatski menjalnik s pad flapsi)
-ima rad veliko FPS-jev ze s svojo graficno in ne uporablja V-Synca zarad laga (zamujanje in svoja pamet avtomatika)
-ima rad hiter odzivni cas TN matrike in ga zaenkrat fensiada 4K@30Hz ne zanima (v srednjem razredu avtomobilov se avtomatski menjalniki se razvijajo do popolnosti niso pa se tocno to kar isce)

:P

Miki N ::

Eh, problemi razvitega sveta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

šernk ::

ne vem zakaj drugim vsiljujete mnenje. se strinjam z OPjem avtomatski je za v smeti!

pa ga vozim da ne bo pomote...ampak sem 90% časa v ročnem načinu, ker če sem v avtomatskem mi stalno menja ko ni nobene potrebe....saj sport način pomaga sam pol ti pa menja pri 4k ko bi lahko pri 2400 pa si spet na istem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RedDrake ::

Kaj pa maš za en avto, šernk?
Mogoče je pa tvoj model junk.
Moj recimo nima sport načina, ampak v čisti avtomatiki je tako mehek da niti ne opazim kdaj menja, pospeševanje je povsem zvezno ...
Saab 9-3 btw ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

BigWhale ::

Avtomatski menjalniki se obnasajo malo drugace kot rocni. Ce se ga v nekaj deset kilometrih voznje ne navadis, potem se ga verjetno nikoli ne bos in so tvoje psihofizicne sposobnosti voznika precej vprasljive. Verjetno ne bi smel imeti vozniskega dovoljenja.

Imajo avtomatski menjalniki zamik pri downshiftu? Ja. Je ta zamik problem? Ce nisi debil, potem ni.

Imas zaradi avtomatskega menjalnika kaj manj kontrole nad vozilom? V teoriji ja, vendar govoriti o kontroli nad vozilom leta 2016, ko imamo ABS, ASR, ESR, ARGLE, BARGLE in se mali milijon ostalih zadev (vkljucno z direktnim vbrizgom goriva), ki 'odvzemajo kontrolo' vozniku, precej smesno.

Ce rad prestavljas, potem si kupis rocni menjalnik, drugace pa avtomatskega. Vse ostalo o kontroli in ucinkovitosti in kaj vem kaj se vse je crap. :)

šernk ::

od kdaj pa to ali čutiš da menja ali ne igra vlogo? dovolj je da slišim motor... in ne ni problem ne v menjalniku ne v avtu ampak izključno v avtomatiki ker pač bi rada vozila tako pa tako, ti bi rad pa drugače.

ne vem pa zakaj bi se jaz prilagajal avtomatiki. ker je baje boljša za porabo?? težko verjamem dokler ne naredim testa osebno na ene treh tankih. pa tudi če se bo izkazalo da je za 0,1l manjša poraba na 100km ni vredno menjave sklopk 50k km prej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bambam20 ::

šernk je izjavil:

ne vem zakaj drugim vsiljujete mnenje. se strinjam z OPjem avtomatski je za v smeti!

pa ga vozim da ne bo pomote...ampak sem 90% časa v ročnem načinu, ker če sem v avtomatskem mi stalno menja ko ni nobene potrebe....saj sport način pomaga sam pol ti pa menja pri 4k ko bi lahko pri 2400 pa si spet na istem.



Kakšen jajc od avta imaš tole?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

smacker ::

Še mojih 5 centov:
Zanimivo kako en drugemu vsiljujete mnenje. Dajte se zavedat, da ma vsak svoj okus in da so občutki v vožnji odvisni od posameznika. Vedno so prednosti in slabosti, posameznik pa odloča kaj bo izbral. Zagovorniki avtomatikov ste prepričani, da še od ostalih nihče ni "dobrega" avta vozil. Ko kdo napiše da ga je peljal, pišete da bi moral 1000km nardit. Če bo kdo napisal da je, se bo našel tretji pa pisal da rabiš vsaj 10kkm da se navadiš. Čisto nakladanje... Bolj je važno kako in kje stestiraš menjalnik. Lahko nardiš 100kkm po avtocesti, pa neboš razlike opazo, ker tam itak voziš večino v najvišji prestavi.

Sam sem probal že par dobrih avtomatikov (novi Passat in BMW 3, starejši BMW 5, Insignia) pa me ne potegne preveč. Kot so že mnogi pred mano napisali, ma par pomanjkljivosti:
1. nerodno prestavljanje pri vožnji v hribe. Gor še nekak gre, dol absolutno premalo zavira z motorjem, kar se sicer da uredit če tempomat vključiš
2. zamik pri downshiftu - nerodno je, ker najprej pospeši, potem pa šele downshifta. Pri ročnem najprej brzino pripraviš, potem pa gas
3. ko greš po snegu noret, se mu čisto odpelje... šalta v tretjo, ko se še kolesa v prazno vrtijo
Pri šprotni vožnji me pa sploh ni motil avtomatik, čist lepo pospešuje in menjuje v visokih obratih. Udobje vožnje je tud boljše, menjuje tako mehko, da če nisi pozoren sploh ne opaziš. V kombinaciji z aktivnim tempomatom in line assist si že blizu samovozečem vozilu.

Stvari niso tako moteče da se ne bi mogel človek na njih navadit, je pa cenovno avtomatik precej dražji že pri nakupu, kasneje pa še pri vzdrževanju. Mislim da bom še lep čas sam menjaval. Ne privlači me dovolj, da bi plačal extra eure, niti nimam prevlke potrebe - večino vožnje opravim po regionalki, kjer pretikaš med 4. in 5. na vseke 2-3km.

šernk ::

Kakšen jajc od avta imaš tole?


od poceni aveota z eno sklopko do 2-3 leta starega BMW X5 so te stvari ENAKE! pač jebiga

kdor hoče naj pač ima avtomatik, mu ne zamerim nič, da pa nekateri sedaj na tem forumu že primerjate vozniške sposobnosti z uporabo avtomatskega menjalnika...pa no coment. lažjega kot vozit avtomatski menjalnik ni in kdor ga hoče naj ga vozi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RedDrake ::

Slišiš motor, in menjalnik menja pri 4000 v sport načinu?
Traktor imaš, pa slabo izoliran potniški prostor, to je problem.

Kot rečeno, Saab 9-3, turbo bencinar, motorja se do cca 3000 obratov ne sliši praktično nič.
Avtomatika drži obrate nekje okoli 2000-2500 višje samo če se konkretno pohodi plin.
Avto ima na AC pri 130 2700 obratov, in gre s takimi obrati tudi v kak soliden klanec na AC (Vrhinka, Višnja gora, na primer).

krneki0001 ::

smacker je izjavil:

Sam sem probal že par dobrih avtomatikov (novi Passat in BMW 3, starejši BMW 5, Insignia) pa me ne potegne preveč. Kot so že mnogi pred mano napisali, ma par pomanjkljivosti:
1. nerodno prestavljanje pri vožnji v hribe. Gor še nekak gre, dol absolutno premalo zavira z motorjem, kar se sicer da uredit če tempomat vključiš

Ena zanimivost. Subaru ima to narejeno tako, da po hribu navzdol ti prestaviš v željeno prestavo in se v tisti prestavi spuščaš po hribu navzdol. Tako imaš popolno kontrolo nad spustom.

smacker je izjavil:


2. zamik pri downshiftu - nerodno je, ker najprej pospeši, potem pa šele downshifta. Pri ročnem najprej brzino pripraviš, potem pa gas

Downshift nima zamika, ti pohodiš gas do konca, zadeva to takoj zazna, spusti 2 prestavi nižje in že drviš. V sport modu še toliko hitreje, ker navaden drive je len in počasen. Pač narejen zato da nič ne butne, ampak da zelo mirno in enakomerno potegne.

smacker je izjavil:


3. ko greš po snegu noret, se mu čisto odpelje... šalta v tretjo, ko se še kolesa v prazno vrtijo

To je malo tako. Sam nimam 2WD pogona, tako da na snegu je že to prevelika razlika, da bi lahko komentiral vrtenje v prazno.

šernk je izjavil:

od poceni aveota z eno sklopko do 2-3 leta starega BMW X5 so te stvari ENAKE! pač jebiga


Ne aveo in ne x5 nista nek biser avtomobilov. Tisti vmes, za katere veš, da so stvari enake pa očitno tudi ne.

Boš moral enkrat aktiven avtomatski menjalnik sprobat. Boš drugače govoril.

Jaz sem avto "naredil", se vsedel notri in odpeljal 800km z avtomatikom prvič v življenju. Pa mi ni žal, da sem šel na avtomatika.

Zgodovina sprememb…

smacker ::

1. Kaj je poanta avtomatika, če moraš sam ročno zraven prestavljat? Mislim.. če plačam za avtomatika, pol naj sam šalta, drugače lahko mam hebl.
2. Ampak medtem ko pohodiš, že malo pospešiš v trenutni prestavi, potem šele spusti 2 nižje. Kratko, ne preveč moteče, ampak vseeno opazno. Rabiš malo privajanja za to.
3. Mišljeno je "norenje" po zasneženem parkirišču, pri normalni vožnji po cesti z vklopljenim ESP in traction control, ni blo težav.
Sej all-in-all ni slab avtomatik, ampak pomoje še ne upraviči razlike v ceni. Pri rabljenih pa ne bi tvegal (starejši modeli, obraba, drag servis,...), nimamo vsi znanja in orodja doma da bi sami popravljali :D

konspirator ::

Ročni menjalnik pa drugače sam doma popravljaš ?

Mavrik ::

smacker je izjavil:


2. Ampak medtem ko pohodiš, že malo pospešiš v trenutni prestavi, potem šele spusti 2 nižje. Kratko, ne preveč moteče, ampak vseeno opazno. Rabiš malo privajanja za to.:D


Tole je dost znana pomanjkljivost DSG designa - ker na drugi sklopki ni mel pripravljene prestave si moral počakati na preklop. Če si šel na prestavo ki jo ima na isti sklopki je zamik še slabši. Pri navadnih avtomatikih je tale lag bistveno krajši - ti pade v 4. prestavo preden sploh pohodiš do kickdowna :)

S tega razloga moraš avtomatika skoraj obvezno probati - so kar razlike med obnašanjem DSG, CVT in navadnih avtomatikov.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

konspirator ::

Pozabil si na tiptronic/steptronic http://en.volkswagen.com/en/innovation-.... http://www.bmw.com/com/en/insights/tech...

DSG (dvojna sklopka) = vw http://en.volkswagen.com/en/innovation-...

cvt = audi multitronic http://www.caradvice.com.au/297956/audi... in Toyota Prius

volvo uporablja aisin menjalnike, delujejo tako kot tiptronic/steptronic http://support.volvocars.com/uk/cars/Pa...
List of Aisin transmissions @ Wikipedia

Navadnega avtomatika v Eu skoraj ne moreš dobiti.

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

Navadne menjalnike v EU imajo Mazda, Kia, Peugeot (novi modeli), Citroen (novi modeli), Ford (modeli ko nimajo njihovega crappy DSGja) in še katere druge firme.

A ni Tiptronic marketing name za ročno prestavljanje? In ga je VW uporabljal v kombinaciji z navadnim avtomatikom ali DSGjem?
The truth is rarely pure and never simple.

fujtajksel ::

smacker je izjavil:

1. Kaj je poanta avtomatika, če moraš sam ročno zraven prestavljat? Mislim.. če plačam za avtomatika, pol naj sam šalta, drugače lahko mam hebl.


Od avtomatika lahko pričakuješ da razumno dobro šalta glede na signale, ki jih dobi, ampak ne moreš pa pričakovat da bo jasnoviden in znal narest nekaj kar ti načrtuješ glede dodatne informacije ki se ti motajo po glavi. Npr. če se pripravljaš na prehitevanje, ti lahko vnaprej ročno prestaviš navzdol. Avtomatik bi to lahko tudi naredil, ampak le če bi bil povezan z avtopilotom. Seveda pa ni nujno na roke prestavit navzdol, tudi če tega ne narediš se bo znašel, jaz ročno prestavim navzdol samo če se pripravljam na kakšno tesno prehitevanje, na AC nikoli. Poanta je da se ti ni treba ukvarjat s šaltanjem kadar se ti ne ljubi.
Je pa čist res da avtomatik gotovo ne naredi vedno vsega točno tako kot bi si ti želel in da ga lahko ročno popravljaš, ne pa tudi prepričaš da bi delal po tvoje. Tako da če si živčne sorte in te to preveč iritira rajši kupi avto ki ga dobiš z ročnim in šaltaj sam. Tistega kar sam ne narediš najbolje ponavadi ne opaziš in te zato ne moti ;)

Formula 1 ::

Fritz je izjavil:

Formula 1 je izjavil:


Kako je pa z leti za servisni interval menjave olja? 4 leta? Malo gledamo nov avto, sicer Renault Talismana pa ga primerljivega trenutni Laguni ni z ročnim menjalnikom.

Treba je pogledati kako je za določeno vozilo predpisano. Dokler je v garanciji in servisiraš na uradnem servisu, se držiš predpisov. Ko pa tega ni več in je vozilo že starejše, ko servisiraš pod kozolcem in uporabljaš cenejša (ne slaba vendar ne najdražja super-duper olja), potem je dobro intervale (po času in kilometrih) skrajšati, še posebej, če so nastavljeni zelo optimistično.

Dokler je vozilo v garanciji, bi stroški morali biti nizki. Je pa odvisno koliko pooblaščenci računajo za redne servise.

Mja, morem vprašat ko ga bomo šli preizkusit. Pri starih menjalnikih Renault vem da ni delal servisov na menjalnikih (kao tisto long life olje), upam da so za te nove EDC kaj spremenili.

fujtajksel ::

Mavrik je izjavil:

Navadne menjalnike v EU imajo Mazda, Kia, Peugeot (novi modeli), Citroen (novi modeli), Ford (modeli ko nimajo njihovega crappy DSGja) in še katere druge firme.

A ni Tiptronic marketing name za ročno prestavljanje? In ga je VW uporabljal v kombinaciji z navadnim avtomatikom ali DSGjem?


Mislim da je z "navadnim" avtomatikom on tu mislil na tak klasični avtomatik (torque converter) ki nima možnosti ročnega prestavljanja a la tiptronik/geartronik. A se to danes v Evropi res še prodaja?

Mavrik ::

fujtajksel je izjavil:


Mislim da je z "navadnim" avtomatikom on tu mislil na tak klasični avtomatik (torque converter) ki nima možnosti ročnega prestavljanja a la tiptronik/geartronik. A se to danes v Evropi res še prodaja?


Ja, saj sem govoril o torque converter menjalnikih - sam praktično vsi so zdaj različica z zaklepom TC in možnostjo ročnega prestavljanja in imajo malo več prestav (večinoma 6).

Umirajo kvečjemu robotizirani menjalniki (torej navaden menjalnik z eno sklopko in računalnikom, ki menjava), ker so res grozno cukarili. Najdeš jih še v starejših in cenejših Peugeotih, Citroenih, Oplih.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

          ::

šernk je izjavil:

in ne ni problem ne v menjalniku ne v avtu ampak izključno v avtomatiki ker pač bi rada vozila tako pa tako, ti bi rad pa drugače.


Saj imaš gas in žlajf. A to misliš, da ti avtomatika zaradi avtomatskega menjalnika ne pusti česa od tega?

konspirator ::

Navadne menjalnike v EU imajo Mazda, Kia, Peugeot (novi modeli), Citroen (novi modeli), Ford (modeli ko nimajo njihovega crappy DSGja) in še katere druge firme.

To ni navaden at menjalnik:
Peugeot
http://www.peugeot.si/odkrij/novi308/br...
Enak menjalnik je na voljo pri citroen c5 http://tinyurl.com/hepd5q7 .

Mazda SkyActiv:
http://www.mazda.com/en/innovation/tech...


A ni Tiptronic marketing name za ročno prestavljanje? In ga je VW uporabljal v kombinaciji z navadnim avtomatikom ali DSGjem?

Ne, Tiptronic je bil na voljo že pred dsg-jem (audi a4 in večji modeli so ga imeli).
Sedaj ga je kot kaže nadomestil audi dsg imenovan "s-tronic" https://www.audi.co.uk/glossary/s/s-tro... ; edino pri a6 allroad, q7, a8 je na voljo 8-st tiptronic.

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

Potem pa imava različne definicije "navadnega menjalnika" - moja Mazda s SkyactiveDrive ima definitivno pretvornik navora z zaklepom :)

Isto so ga imeli Audiji s "Tiptronic" ko ni bil DSG, isto ga majo novi Peugeoti 508 ki si jih polinkal.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

next3steps ::

r3dkv1c4 je izjavil:

..Problem avtomatikov oz. njihovih voznikov je postal predvsem ta, da zaradi proste desne roke, vozniki le-to uporabljajo za lovljenje pokemonov.

Prosta desna roka ? Načeloma ta spada na volan vzporedno z levo roko.

zmaugy ::

Ena stvar, ki jo opaziš s časom - vožnja avtomatika je precej manj stresna in utrudljiva. To opaziš po tem, ko se navadiš nanj (ko nehaš iskat sklopko in na križiščih dajat roko na ročico). Ko se to zgodi, imaš težave z vožnjo avtov z ročnim menjalnikom.
Enostavno zahteva manj deljenja pozornosti. Če dodaš še vse igračke, ki so v sodobnih avtih - radarski tempomat, line asist itd., potem je vožnja precej bolj sproščena in uživaška in ni 100 % NUJNO vedno prehiteti tistega pred tabo, ker ne moreš za njim voziti v 6. prestavi po regionalki. Pa če motor ni ravno podhranjen tudi prehitevanje ni težava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Matevz96 ::

Sicer se tale posnetek ne nanaša na menjalnike, vendar pa se na "nadzor" nad avtomobilom in odvzemanjem le tega.

#hooldthedoor

konspirator ::

Navaden at menjalnik je bil recimo v VW Golfu 2, ali v ZDA vozilih kot npr Chrysler Voyager.


Slika je iz vozila l.2013
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Tudi ta chrysler ima možnost izbire najvišje prestave (kar pomeni, da lahko "ročno" prestavljaš").
Zato ima najnižja pozicija možnost premikanja levo in desno (- in +).

Ne vem če lahko dobiš avtomatik novejši od kakih 2005, ki ne bil imel možnosti "ročenega" prestavljanja.
In Torque converter imajo vsi tiptronic-i in podobna šara. Od kar so avtomatiki elektronsko krmiljeni, je to itak samo stvar dveh dodatnih tipk.

PINki ::

Ta Chrysler je katastrofa za ročni način prestavljanja. Sploh te ne upošteva in predolgo traja da zamenja prestavo. Sem ga vozil 3 mesece. Avtomatiki so mi všeč, vendar je pri temu avtu konkretno cukal/butal, ko je bil hladen motor, pri prestavljanju v dizelski izvedbi, pa je imel avto 60kkm prevoženih. Nato sem poskusil starejši model prejšnje generacije z bencinskim motorjem in je bil veliko bolj uglajen, nič nisem čutil kdaj je prestavil.

Miha 333 ::

Edini avtomatski menjalniki, ki so OK, so CVT (brezstopenjski). Drugače ročni zmaga v vseh pogledih, vsaj zame. Tisti avtomatski, kjer lahko tudi ročno menjaš, so sicer OK, če te ubogajo, vendar je za ročno prestavljanje nekako brezveze imeti avtomatika.

Imam pač pogoj, da bom jaz določil, v kateri prestavi se bo avto vozil. Že tiste puščice na armaturi pri novejših avtih, ki kažejo, kdaj bi naj prestavil gor ali dol, mi grejo na jetra, ker če jih upoštevam, je to potem penzionistična vožnja.

pegasus ::

Kar avtomatikom (predvsem CVT) manjka je integracija hrupa iz zvočnikov :D
Da bi navadni ljudje še vedno imeli občutek, kako jim mašina rjove, ko pohodijo gas ...

Osebno bi sicer najraje videl CVT brez možnosti ročnega spreminjanja prestav in z nastavitvami od tovarniških inžinerjev, nastavljene na najbolj ekonomično vožnjo. Vse ostalo je preseravanje ...

MadMicka ::

pegasus, pa se ti sploh zavedaš, kakšne neumnosti pišeš? Zate je preseravanje, če imaš na avtomatiku možnost ročnega prestavljanja in bi najraje videl da to ukinejo? A pa razumeš, da so ljudje različni in imajo različne želje? Razen, če bi po tvoje bilo najbolje, da imajo avtomobili 50 konjev, saj kar je več, je preseravanje?

Drugače, kar se tiče avtomatik vs. ročni menjalnik, je itak prvi bolj komot in čez nekaj let bomo vsi na avtomatiku. Edino, enostavno avtomatik ne šalta tako dobro, kot ročni. Govorim o +200 konjih, kvalitetnih avtomatskih menjalnikih. Pritisneš na gas, moment pavze in te potem odnese. Če šaltaš ročno, tega momenta ni.

vostok_1 ::

Matevz96 je izjavil:

Sicer se tale posnetek ne nanaša na menjalnike, vendar pa se na "nadzor" nad avtomobilom in odvzemanjem le tega.




Good find. Dodaten dokaz, da je klasičen avtomobilizem totalno prizadeta zadeva in učinkovitostnega vidika.
Obstajajo tolk boljše alternative, sam nič ne bo z njimi, dokler bodo ljudje na javnih cestah težili, da ne morajo štartat pod sklopko zaradi avtomatskega menjalnika. (no offense to anyone)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

MadMicka je izjavil:

Pritisneš na gas, moment pavze in te potem odnese. Če šaltaš ročno, tega momenta ni.


Oh, ta moment se vedno ostane, vendar se ga sam ne zavedas. Mogoce je nekoliko trenutkov krajsi ampak ne kaj bistveno.

V tistem momentu pavze ti pritiskas sklopko, menjas dol, spuscas sklopko in potem spet tiscis gas. :)

xmetallic ::

ziga1990 je izjavil:


OP a si že testno peljal željeni avto in ali si že vozil avtomatika?

Nisem testno vozil avta, avtmatik sem peljal pred leti par minut. Jaz ne pravim da je avtomatik zanič samo ne vem če je to zame. Ne bi rad kupil avto in potem ugotovil, da to ni to. Testna vožnja je pa tudi tko, v eni uri, no al pa če bi se izpogajal za en vikend, je težko ocenit. Treba je naredit vsaj 1000 km da dobiš pravi vtis. Po drugi strani mislim, da bi mi nekaj "manjkalo" v vožnji brez sklopke in mejalnika. Mogoče se čudno bere ampak jaz uživam v vožnji in ni mi odveč šaltat. Sploh pri prehitevanju ko pritisneš na gas se avtu spredaj zapelješ do "riti", prestavo nazaj in pohodiš do konca :) tudi če se z avtomatikom to mogoče da naredit še vedno to ni isti filing. Ni isto če pritisneš gumb na volanu ali če "zabiješ" menjalnik v nižjo prestavo, meni to predstavlja dodano vrednost suhoparnemu in dolgočasnemu navažanju po cestah. Če že moram cijazit za nedeljskimi vozniki da imam vsaj tisti moment zadovoljstva pri prehitevanju.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Po parih minutah si se ti odlocil, da so vsi avtomatiki sranje? :))

mailer ::

Vsiljujejo nam tudi druge stvari, kot je recimo avtomatsko prižiganje luči preden je motor sploh v teku, prižiganje meglenk v ovinkih, gumb namesto ključa, elektronska ročna zavora. Poleg avtomatskega menjalnika so to vse stvari ki samo povečajo pokvarljivost avtomobila in višajo ceno po nepotrebnem. Ni čudno, da je vedno več butlov na cesti, ki gledajo v telefon ker ne rabjo več šlatat menjalnik.
Corsair 250D & AX850 & Corsair H100i V2
Asus B560-I & Intel 11500 & Corsair 16GB 3200MHz & Samsung 960evo & 860evo
BD207DBK & Logitech G110 & G300 & Dell U2721DGFA

jype ::

MadMicka> pegasus, pa se ti sploh zavedaš, kakšne neumnosti pišeš? Zate je preseravanje, če imaš na avtomatiku možnost ročnega prestavljanja in bi najraje videl da to ukinejo? A pa razumeš, da so ljudje različni in imajo različne želje? Razen, če bi po tvoje bilo najbolje, da imajo avtomobili 50 konjev, saj kar je več, je preseravanje?
MadMicka> Drugače, kar se tiče avtomatik vs. ročni menjalnik, je itak prvi bolj komot in čez nekaj let bomo vsi na avtomatiku. Edino, enostavno avtomatik ne šalta tako dobro, kot ročni. Govorim o +200 konjih, kvalitetnih avtomatskih menjalnikih. Pritisneš na gas, moment pavze in te potem odnese. Če šaltaš ročno, tega momenta ni.

Vse to je preseravanje. Avtomobili naj bodo učinkoviti, da čim manj obremenjujejo okolje, ne pa da so potratne igračke.

mailer> Vsiljujejo nam tudi druge stvari,

Komot kupiš bicikl in jim pokažeš sredinec.

loveJDM ::

jype je izjavil:


Komot kupiš bicikl in jim pokažeš sredinec.


Pa ne starega ponyja ker je avtomatik

ziga1990 ::

jype je izjavil:

MadMicka> pegasus, pa se ti sploh zavedaš, kakšne neumnosti pišeš? Zate je preseravanje, če imaš na avtomatiku možnost ročnega prestavljanja in bi najraje videl da to ukinejo? A pa razumeš, da so ljudje različni in imajo različne želje? Razen, če bi po tvoje bilo najbolje, da imajo avtomobili 50 konjev, saj kar je več, je preseravanje?
MadMicka> Drugače, kar se tiče avtomatik vs. ročni menjalnik, je itak prvi bolj komot in čez nekaj let bomo vsi na avtomatiku. Edino, enostavno avtomatik ne šalta tako dobro, kot ročni. Govorim o +200 konjih, kvalitetnih avtomatskih menjalnikih. Pritisneš na gas, moment pavze in te potem odnese. Če šaltaš ročno, tega momenta ni.

Vse to je preseravanje. Avtomobili naj bodo učinkoviti, da čim manj obremenjujejo okolje, ne pa da so potratne igračke.

mailer> Vsiljujejo nam tudi druge stvari,

Komot kupiš bicikl in jim pokažeš sredinec.



Lol ti to resno kvalitetni avtomatik šalta bolje od večine voznikov edino kaki tapravi profiji lahko šaltajo bolje pa še to če dajo avtomatika v ročni način
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pegasus ::

MadMicka je izjavil:

pegasus, pa se ti sploh zavedaš, kakšne neumnosti pišeš?
Da, take, ki imajo vsaj potencial, da so bolj učinkovite in manj naporne za okolje. Mi s svojimi subjektivnimi željami smo tu popolnoma nepomembni.

PS. konji te nikamor ne potegnejo, potegne te navor.

ziga1990 ::

Samo po eni strani je dobro da OP se ni spoznal CVT menjalnik kateri je dober ampak smešen za vozit
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

          ::

pegasus je izjavil:

PS. konji te nikamor ne potegnejo, potegne te navor.


PS. Navor motorja se ne prenaša na kolesa, ker je v igri še hitrost vrtenja, moč motorja pa se prenaša na kolesa.

next3steps ::

BigWhale je izjavil:

MadMicka je izjavil:

Pritisneš na gas, moment pavze in te potem odnese. Če šaltaš ročno, tega momenta ni.


Oh, ta moment se vedno ostane, vendar se ga sam ne zavedas. Mogoce je nekoliko trenutkov krajsi ampak ne kaj bistveno.

V tistem momentu pavze ti pritiskas sklopko, menjas dol, spuscas sklopko in potem spet tiscis gas. :)

Eni menjavamo brez uporabe sklopke.
:))

Aston_11 ::

pegasus je izjavil:

PS. konji te nikamor ne potegnejo, potegne te navor.

Oboje odvisno od ene in iste sile, tako da je popolnoma en in isti fuck, ali govoriš o navoru ali moči.

Miki N ::

xmetallic je izjavil:

Treba je naredit vsaj 1000 km da dobiš pravi vtis.


Ah dajte no, ne pretiravajte. Če ne moreš dobiti večine filinga po "enem krogu" (recimo se zapelješ pri nas kaj vem LJ-KR v eno smer po AC v drugo po lokalnih cestah) boš vedno našel kak problemček tudi po 1001KM. Pa končno je samo avto, saj če ti ne bo sedel ga pa prodaš in kupiš novega - itak očitno ne ciljate na najcenejše torej keš ni problem.

Spajky ::

mailer je izjavil:

Vsiljujejo nam tudi druge stvari, kot je recimo ...
To so vse kao features, da je na spisku funkcij čimveč oh-in-sploh, ker je v razvitem svetu avtoindustrija v veliki krizi že vsaj desetletje, da lahko sploh imajo stalno neki profit s prodajo štirikolesnih škatel z volanom in lučkami ter bremzami ...žmigavci in ogledala so itak samo za okras :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

SuperVeloce ::

Blazz je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Šprtni avto in avtomenjač no, usmilite se me, me bo nočna mora tlačila.

Ma pa sorodnik 6 valjnega marcedesa, avtomatik, sam mi ne potegne...mi ne deluje normalno. Da ne bi mogu u 4 prtisnit 170.

Ne rečem no, ko me bojo peljali z vozekom do avta, pol pa avtomenjač.


sem pred tedni šel na test drive z tanovo M4 avtomatik. Meni je bilo prav luštno....

ravno tukaj se pa meni zdi bedarija. pobere ti enega kljucnih delov uzitka.
mestna jajca? sure, cvt. Druzinski autobahn karavan? DSG yes please. M3 katerga imam za uzitek, ne za pred kavarno parkirat. manual all the way. ko nastudiras downshifte, je še sound popoln (vsaj pri e92, ki ni bil turbo prdec)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40131431 (10346) Vrocipes
»

Nakup Mondeo (2012)

Oddelek: Na cesti
174632 (3724) robertv
»

Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12915798 (13563) Unknown_001
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6115409 (13002) Mavrik

Več podobnih tem