» »

Servis avta

Servis avta

smacker ::

Razvijalec olja ti bo pa res podal super objektivno mnenje :))

darksamurai ::

Invictus je izjavil:


Ponavadi se gre predvsem za procent vode, ki je lahko v gorivu...


Pri dizel mašinah ne vpliva na olje. To kvejčjemu povzroči dodatno kavitacijo in obrabo na šobah.

smacker je izjavil:

Razvijalec olja ti bo pa res podal super objektivno mnenje :))

Ima veliko več znanja, kot mehanik. Večerna debata ob kakšnem kozarcu piva je veliko bolj objektivna in izveš veliko stvari, katere pa ne boš nikoli izvedel, sploh pa ne od lokalnega majstra/mehanika.

Zgodovina sprememb…

smacker ::

Ok, če je pivo v igri, potem pa priznam objektivnost debate. Sploh po treh/štirih vrčkih. Si me tako prepričal, da bom še sam začel točit Castrol in menjavat na 50kkm (v servisni knjigi je 30kkm).

darksamurai ::

smacker a si strojnik? Glede na tvoje "modre" izjave sem 100% prepričan, da nisi.

Že samo dejstvo, da ne veš kakšna je razlika v znanju inženirja in mehanika pove veliko o tvojem znanju in trolanju.

Zgodovina sprememb…

smacker ::

Dejstvo da ne veš, da znanje ni odvisno od izobrazbe, pove o tebi da si "pameten" samo na papirju.

darksamurai ::

Vidim, da sta skupaj s tvojim mehanikom strokovnjaka za tribologijo.

Takšni "strokovnjaki" se strinjate s tem, da uradni servisi natočijo bolj viskozno olje in vam zaradi tega predpišejo servisni interval na 15k / 1 leto. To je sploh super za zimske razmere. V SLO pa imamo tudi takšne poletne temperature kot v emiratih. :))

fikus_ ::

Zato pa imaš multigradna olja.
Motorno olje @ Wikipedia

smacker ::

Nisem vedel da rabiš doktorat, da znaš natočit olje, ki je predpisano v servisni knjigi.

darksamurai ::

fikus: To so praktično vsa olja za osebne avtomobile.

Point je v tem, da je motor/tolerance dimenzioniran za 5W-30 (napisano v servisni knjižici), pooblaščenec pa natoči 5W-40. V Nemčiji ti natočijo 5W30 long life, pri nas pa navaden 5W-40 ali 10W-40. Zraven ti pa nabijajo o kvaliteti nafte, ker menja vpliva na olje... indeks viskoznosti...

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

V Nemčiji ti natočijo 5W30 long life, pri nas pa navaden 5W-40 ali 10W-40


Verjetno najprej naredijo flush s svezim oljem da se odstrani res vsa svinjarija, potem pa menjajo se 1x in ti dajo super-duper ultra premium olje.. Tako to delajo v nemciji, na balkanu pa sam nategujejo s ponaredki in recikliranimi olji :p

perci ::

spuca se z vodo in detergentom, ne z oljem :D

darksamurai ::

ni čudno da smo balkan. Ovčke kar menjajte olje na 15k. :))

m0LN4r ::

Pazi to: olje postane optimalno sele po 10kkm
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Sej da, ker tako tudi piše. Nikjer ne piše 30,000 km ali 2 leti brez dodatnih pogojev. Zmeraj piše, da v težjih pogojih pogosteje. Težji pogoji so pa vse kar ni 30,000 km po avtocesti pri 100 na uro.

m0LN4r ::

Kje to pise? Jaz tega nimam napisanega pa je kao sporten avto in z 30kkm intervalom. Pa se rekli so mi zaradi garancije da naj ne menjavam po svoje
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darksamurai ::

ja, v Nemčiji, Avstriji in Franciji se vsi vozijo samo po AC v 6. prestavi 100km/h. Pa imajo povsod servisni interval 30k. Balkanci pa kaoo naj bi imeli na 15k.

Utk ::

Prilepi sem konkretna navodila za tvoj avto, pa ti bom poiskal, če ti ne znaš. Jaz ne bom zdej iskal po 10ih navodilih, da boš ti za vsako rekel, da ti pa nimaš tega avta. Cel pdf, v katerem piše 30,000 km oz. 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Avstrijci v alpah menjavajo na 30000
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

perci ::

v alpah je čistejši zrak, tko da se manj svinjarije nabere v olju.

pirat ::

Zakaj pa kupite avto, katerega predpisanega vzdrževanja si ne morete privoščiti?
A nogavice tudi menjate samo vsak tretji dan, ce ne prehodite vsaj 20 km? Pa tamponi tudi drzijo dve menstruaciji zapored?

darksamurai ::

Ne gre se za to ali si lahko privoščimo ali ne. Gre se za samo dejstvo, da nas poskušajo pooblaščenci nategniti in ovčke vse to lepo sprejmejo/sprejmete.

Primerjava motornega olja z nogavicami ali tamponi je pa neumna.

m0LN4r ::

Menjava olja je zelo profitabilen za pooblascence, zato pa pejte menjat na 10k za vsak slucaj. Hitreje se potem tudi kanistri menjavajo na servisih in bo olje tako vsakic bolj sveze.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Jaz menjam sam, strošek olja (5-30) in filtra je 35 evrov. Predpisano je 30,000 (ali 2 leti), leto kasneje so za isti motor spustili na leto in 15,000, in tega se kolk tolk držim. Isto je blo pri dveh avtih. Očitno se 30,000 km pri nas ravno ne obnese.

Pustimo Nemce in Avstrijce, nihče ne kupi novega bmw-ja in ga ima 10 let. 5 let bo preživel vsak, če se veliko voziš po avtocesti, bo to 300,000 km, in tudi to bo preživel. Audi bo pri teh km sicer tudi s 15 kkm intervali žrl olje, ampak ok. Najebal ga bo drugi lastnik nekje na balkanu. Problem je samo drkarija po mestu in 30,000 km. Ampak na ta način pa spet ne boš tako hitro nabral 200 kkm, da bi bilo kaj narobe. Jih bo pa drugi lastnik nekje na balkanu in govoril, da ta pa res dost olja porabi.

Invictus ::

V tujini laufajo operativni leasing in se nihče sploh ne zajebava več s servisi. Samo pripelje avto in je to to.

Po 3 letih gre avto naprej. Če ima veliko km, na vzhod (vključno s Slovenijo), drugače operativni leasing doma.

BTW. BMW 1 pride 150 EUR/mesec.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pinturicchio ::

V glavnem, če uporabnik, ki je odprl to temo dela okoli 5000 km letno, potem lahko komot dela servis na 3 leta.

fikus_ ::

Pri tako malo km/leto oz. pri kratkih vožnjah, je problem, da se motor ne segreje na delovno temperaturo in deli motorj potem nimajo "optimalno" zračnost za najboljše mazanje.
Olja so dokaj kvalitetna, da omogočajo brez večjih posledic podaljšanje intervalov. To velja za vožnje na daljše razdalje, kjer se motor segreja na delovno temp.
Pri kratkih mestnih vožnjah se motor zapaca. Pri mojem prejšnjem avtomobilu se je to poznalo (bencinar brez turbine). Po vožnji na avtocesti, kjer sem ga dobro ogrel in "spihal" ventile, je potem nekaj časa bil opazno bolj "poskočen".

Tilen ::

Motor se zapaca? :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

jericho ::

Konkretno se zapacajo z sajami sesalni in izpušni kanalai. A si že vidu kakšn motor, kjer je tok saj notri v kanalih za skor cel kanistr. Sicer dizel, ampak tud bencinar ni imun na saje.
Zakaj pa misliš, da je olje na dizlu po menjavi takoj črn.

D3m ::

Pinturicchio je izjavil:

V glavnem, če uporabnik, ki je odprl to temo dela okoli 5000 km letno, potem lahko komot dela servis na 3 leta.


Ahhh kje.

Nikoli se ga ne menja.

|HP ProBook|R5 3500U|

jericho ::

Hehe, tale je pa pomoje olje samo dolival, ko ga je manjkalo :))

Invictus ::

Saj je videov ne-menjanja olja dovolj :D.






Ampak vi kar nabijajte in šparajte na servisih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

darksamurai ::

Zakaj pa ne menjaš na 5k ali 10k tako kot nekateri še vedno počnejo?

Upam, da zagovorniki intervalov krajših od 15k ne vlivate long life sintetike. Kvalitetno long life olje naj bi bilo dobro za pogosto menjavo ali pač? ;)

Mavrik ::

Kdo pa zagovarja intervale manj kot 15k? Si ti malo zmišljuješ?
The truth is rarely pure and never simple.

Invictus ::

darksamurai je izjavil:

Zakaj pa ne menjaš na 5k ali 10k tako kot nekateri še vedno počnejo?

Upam, da zagovorniki intervalov krajših od 15k ne vlivate long life sintetike. Kvalitetno long life olje naj bi bilo dobro za pogosto menjavo ali pač? ;)

Zakaj pa bi ga?

Lepo menjam 1x na leto. Ali na 15k. Kar pač prej pride. Ni neke težke znanosti. Zakaj bi dajal noter drag, kao long life olje? Po 15k je enako svinjski kot navaden.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Dobr saj jaz bi tudi najraje menjal pred vsako zimo, ampak kako naj to zrihtam potem glede garancije?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darksamurai ::

Invictus je izjavil:


Lepo menjam 1x na leto. Ali na 15k. Kar pač prej pride. Ni neke težke znanosti. Zakaj bi dajal noter drag, kao long life olje? Po 15k je enako svinjski kot navaden.


Enako svinjski? To si ugotovil z "laboratorijsko priznano" meritvijo imenovano fotospektrometrija z lastnim očesom?

Ni čudno, da zagovarjaš menjavo na 15k, ker sploh ne poznaš tribologije. Iz barve olja ne moreš ugotoviti koliko je olje oksidiralo, v kakšnem stanju so aditivi kot so frixion modifiers, extreme pressure aditivi,...

V vednost; "sveže" olje nima omptimalnih mazalnih lastnosti.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

V vednost; "sveže" olje nima omptimalnih mazalnih lastnosti.


ja sveže olje ti bo sfu*alo mašino no..bognedej da ga vliješ notr!!!!11

Invictus ::

Saj ni problem starega olja njegova kvaliteta, ampak smeti noter. Tudi mineralno olje je enako zasmeteno po 15kkm kot navadno ;).

Novo olje še ni optimalno? Seveda ne, saj se mora mašina segreti, da začne olje prav delovati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

darksamurai ::

blackbfm je izjavil:


ja sveže olje ti bo sfu*alo mašino no..bognedej da ga vliješ notr!!!!11


odpri SSKJ in si preberi definicijo besede optimalno

Ugotavljam, da se programerji spznajo čisto na vse stvari. Na strojništvo, elektroenergetiko, jedrsko fiziko...

Utk ::

Jaz pa ugotavljam, da se bi morali bolj spoznat kot inženirji, ali pa vsaj komercialisti. Zase vem, da ko kupim naslednji avto, če bo še potreboval sploh olje, ne bom upošteval 5% kaj piše v servisni knjigi.

Mare2 ::

Utk je izjavil:

ne bom upošteval 5% kaj piše v servisni knjigi.


Utk, saj ni treba. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darksamurai ::

Invictus je izjavil:

Saj ni problem starega olja njegova kvaliteta, ampak smeti noter. Tudi mineralno olje je enako zasmeteno po 15kkm kot navadno ;).

Novo olje še ni optimalno? Seveda ne, saj se mora mašina segreti, da začne olje prav delovati.


1. smeti so samo eden izmed problemov pri mazanju. Od dobrem filtru so ostale stvari pomembnejše.

2. slabo olje je bolj zasmeteno, ker je večja obraba drsnih površin.

3. novejši avtomobili imajo boljše filtre+boljše olje, kar pomeni, da je 30k enako smeti v olju, kot pri starih avtomobilih+slabše olje pri 15k

4. Odgovor na tvojo zadnji stavek/neumnost si poišči članek o obrabi motorjev. Hint: korelacija med št. prevoženih km po menjavi olja in obraba motorja

Utk je izjavil:

Jaz pa ugotavljam, da se bi morali bolj spoznat kot inženirji, ali pa vsaj komercialisti. Zase vem, da ko kupim naslednji avto, če bo še potreboval sploh olje, ne bom upošteval 5% kaj piše v servisni knjigi.


V podalpski deželici je narod tako bogat, da kljub servisnemu intervalu 30k / 2 leti olje menja na 15k / 1 leto.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če te menjava olja stane 35 evrov, in misliš imet avto še dolgo časa, bi bil neumen, če ne bi. Meni je samo žal, da se nisem tega že od začetka držal. Bedak mislil, da oni znajo kaj prodajajo...

blackbfm ::

za 90tce sem si zgooglal servisni maintenace obrazec in piše da je predvidena menjava na 18000 miles (30k km) ali 2 leti

dodatno piše:

Your vehicle is fitted with device for monitoring oil quality that will warn you if an early service is required

If you travel more than 9000 miles (15k km) per year, these two operationts are to be carried out every 18000 miles (30k km) or 1year

torej če delaš manj kot 15k km letno menjaš na 2 leti, sicer pa vsako leto

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

darksamurai ::

Utk je izjavil:

Če te menjava olja stane 35 evrov, in misliš imet avto še dolgo časa, bi bil neumen, če ne bi. Meni je samo žal, da se nisem tega že od začetka držal. Bedak mislil, da oni znajo kaj prodajajo...


toliko te stane, če imaš starejši avto in si menjaš sam.

Če pa imaš nov avto v garanciji, je pa cena 5x višja. ;)

Bedak misli, da imajo prodajalci znanje. Bedak misli, da je prodajalec = razvojni inženir.

Tilen ::

Kaj gre lahko narobe, če "longlife" olje menjuješ na 10.000 kilometrov?

Katero olje bi sploh bilo bolj ustrezno za takšne intervale? Proizvajalec priporoča Castrol Edge Professional 5W-30.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

m0LN4r ::

Tilen je izjavil:

Kaj gre lahko narobe, če "longlife" olje menjuješ na 10.000 kilometrov?

Nic. Pogosto menjavanje pr novih mobilih lahko povzroci stanjsanje oljnega filma, ki ima svoje prednosti,
predstavljaj si ta film tako, da namesto da verigo na kolesu prelijes z svezim oljem, jo raje pospricas z vazelin/lube/chain sprejem.

Tudi ce bos menjal olje na 45kkm, bo motor zdrzal 200.000km. Za nekatere je to lahko 10 let, za druge pa 30. Bo avto prej razpadel od rje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tilen ::

Trenutno imam pod 40.000 kilometrov in delam servis enkrat letno, ker tako pač priporočajo pri Porsche, zaradi krajših relacij.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

darksamurai je izjavil:

Utk je izjavil:

Če te menjava olja stane 35 evrov, in misliš imet avto še dolgo časa, bi bil neumen, če ne bi. Meni je samo žal, da se nisem tega že od začetka držal. Bedak mislil, da oni znajo kaj prodajajo...


toliko te stane, če imaš starejši avto in si menjaš sam.

Če pa imaš nov avto v garanciji, je pa cena 5x višja. ;)

Bedak misli, da imajo prodajalci znanje. Bedak misli, da je prodajalec = razvojni inženir.

Tudi pri "novem" avtu lahko vmes na 15 menjaš olje, ali sam, ali pa pri serviserju, ki ti to naredi za 20 evrov plus material.

Potem si ti prodajalec, ker prodajalci so mi rekli, da je 30 kkm kul. Pa mehanik tudi. Drugo leto, ko se je spremenil tekst v priročniku, za isti avto, so bli pa spet pametni kako šele na 25 menjam. Klinc vas gleda. Meni še zmeraj piše 30. Od takrat sem se odločil, da jih ne j**** več. Na 15 me ne bo ubilo, samo dejte se odločit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Prodajalec reče, kar predpiše proizvajalec avtomobila. Ti pa menda vedo, za kaj garantirajo in kakšne pogoje pri tem postavljajo.
Ups, pravzaprav ne vedo. Ekipa, ki postavi na cesto par mio avtomobilov letno, je popolnoma nevedna proti povprečnemu forumašu, ki si lasti en avto in dela par tisoč km na leto. Ta je vseved.

Kako so mogli meni dati 5 letno garancijo, z neomejenimi kilometri in servisnim intervalom na 30 kkm!? Huh, huda bo, sploh ker ima avto po pol leta 40 kkm. No ja, tistih 400 tisoč bo že moral zdržati. Tudi s takim intervalom.

BTW, v mojem priročniku, ki je del prodajnega programa, se tekst ne spreminja. Niti ne vem, kako bi se lahko. Z radirko!?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1329278 (6605) spelardota
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
768075 (4617) WizzardOfOZ
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
967953 (5583) jest10
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17923153 (19141) WizzardOfOZ
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10541452 (38785) Pyr0Beast

Več podobnih tem