Prijavi se z GoogleID

» »

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

strani: 1 2 3 4

WizzardOfOZ ::

Polozweii je izjavil:

Imaš kje kakšno shemo, da si to pogledam ?


http://eahart.com/prius/psd/

borisk ::

Mavrik je izjavil:

tony1: Omembe teh mojstrov z Lesc pa so kar pogoste po slovenskih forumih. Če so nesposobni... kdo pa so potem sposobni serviserji v Sloveniji, ki so že od blizu videli klasični avtomatski menjalnik? :)

v sloveniji jih menda ni, sem probal pri dveh na štajerskem koncu, pa sem videl da glumita, tako da ostane menjalnik gor dokler ne bo kolin, bom pa ob naslednjem večjem servisu menju olje ampak brez flusha (na AM6 / AWF21 / TF-80 SC) če bo ok, gre ob naslednjem servisu še en komplet olja not.

Utk ::

Polozweii je izjavil:


Imaš kje kakšno shemo, da si to pogledam ?


Ta tip to na dolgo razloži. Ampak v glavnem išči "toyota e-cvt".

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu tvoj menjalnik sploh nima filtra.

Kater avto, pa ti povem kako je predpisana menjava olja?


Suzuki swift, 1.0t, 112 konjev, letnik 2019. Tnx.


40k preverjanje, 75k menjava olja.

Gre pa notri max 6.2 litra ATF 4 olja če je čisto prazen menjalnik.

Mavrik je izjavil:

tony1: Omembe teh mojstrov z Lesc pa so kar pogoste po slovenskih forumih. Če so nesposobni... kdo pa so potem sposobni serviserji v Sloveniji, ki so že od blizu videli klasični avtomatski menjalnik? :)

Jaz sem drugače z Mazdinim Skyactive menjalnikom precej zadovoljen in dela dobro (modificiran 6 stopenjski Aisin) - kolikor gledam statistike je nasplošno precej zanesljiv. Je pa dokaj nov, tako da nekih avtov s 400.000km na njem še ni. Edino interneti so mnenja da ne verjeti proizvajalcu da je olje v menjalniku "for life". Mnenje?


En serviser avtomatskih menjalnikov je v Mengšu. Je bolj počasen in počasi dela, ampak je majstr in naredi tako kot je treba.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Zanesljivi menjalniki Mercedes 5G in 7G, Mazdini.

Servis pa absolutno priporocam v Lescah:

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl...

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V novih toyotah ni nobenih jermenov, vse preko (fiksnih) zobnikov (planetno gonilo). Ne vem zakaj bi tu nastajale posebne izgube. Še sklopke ni.
Točno to, Toyotin HSD je enostavnejši od ročnega menjalnika, vse je fiksno, kompaktno z malo sestavnimi deli. Ni jermena, sinhronov, mokrih sklopk, prestavljanja.
Vse to delo opravljata motor-generatorja, baterija in krmilna elektronika.
NE vem pa, kakšen fail-safe imajo narejen v primeru odpovedi elektronike/EM.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kako bi pa delal katerikoli drug (avtomatski) menjalnik brez elektronike in elektrike?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Miki N ::

Utk je izjavil:

Kako bi pa delal katerikoli drug (avtomatski) menjalnik brez elektronike in elektrike?


Klasični avtomatski menjalniki delujejo na hidravličnem principu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Utk ::

Klasični iz 70ih? Ali pa tudi DSG deluje brez elektronike?

ziga1990 ::

Miki N to je res samo OP verjetno noče toliko star avto tako da je dejansko omejen na ZF in eCVT
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Klasični iz 70ih? Ali pa tudi DSG deluje brez elektronike?


Verjetno kot hidravlicni misli, da imajo "torque converter".

energetik ::

Utk je izjavil:

Kako bi pa delal katerikoli drug (avtomatski) menjalnik brez elektronike in elektrike?
To je res, vendar pri kalsiki ali DSG elektronika nadzira aktuatorje (hidravlične, elektro), ki nato premikajo sklope menjalnika.
V Toyotinem HSD niso potrebni nobeni aktuatorji, vse se dogaja samo s spreminjanjem el. tokov v obeh motor/generatorjih.

TheBlueOne ::

Ampak ni menjalnik?

ziga1990 ::

niti ne ker je vse konstantno povezan in ni prestavljanja samo obrati se spreminjajo podobno kot pri el avtomobilu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Potem ni najmanj problematicen menjalnik ampak bolj drago nadomestilo za menjalnik. :)

ziga1990 ::

^^sploh ni drago, ker ni kompleksno in kot drugo je izredno zanesljivo nisem še zasledil da bi se pokvarilo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Odvisno kaj ti je samoumevno. Menjalnik + motor je verjetno ceneje kot motor + baterija + el motor.

ziga1990 ::

^^ el motorji kar tako ne crknejo in kot drugo baterija ima 10 let garancije in menjava(delo+baterija) stane 2100€ pri pooblašcencu koliko stane nov avtomatik?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Preveč kompliciran sistem, smo že ugotovili.

ziga1990 ::

^^ Tema je o zanesljivosti a je kompliciranost pomembna če je zadeva izredno zanesljiva in neuničljiva?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Praviloma so menjalniki kar zanesljivi in se redko menjajo, so pa seveda dragi, ce hoces menjati nek star menjalnik na uradnem servisu.

Kako bo s HSDji pa bomo se videli. Ce smem spekulirati, se lahko tudi zgodi, da bodo kdaj racunali reciklaze baterij, ce bos zelel avto skartirat in bodo vredni negativno vrednost, ko bodo stari.

ziga1990 ::

^^ Toyota ti da 1800€ popusta, če jim vrneš staro baterijo da jo oni reciklirajo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Sej pravim, samo spekulacija za naprej. Koliko pa stanejo avti s tem sistemom? Predvidevam, da podobno kot klasicen avto v istem razredu z avtomatsim menjalnikom?

Sploh pa ni menjalnik, tako da je offtopic. Potem lahko b.p. ponudis 100% EV. Pac ne vozis s sabo se elektratne.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ Yaris Hibrid je okoli 1000€ dražji od podobno opremljenega Yarisa z avtomatikom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Yaris Hibrid je okoli 1000EUR dražji od podobno opremljenega Yarisa z avtomatikom


Pa ima ta sistem? Potem je vreden razmisleka, ampak se vedno ni menjalnik. :)

Zgodovina sprememb…

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

Ampak ni menjalnik?

Kako ni menjalnik, seveda je, saj spreminja obrate ICE, MG1 in MG2 na obrate koles.

jype ::

TheBlueOne je izjavil:

Kako bo s HSDji pa bomo se videli.
Vidimo že prek 30 let.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sej pravim, samo spekulacija za naprej. Koliko pa stanejo avti s tem sistemom? Predvidevam, da podobno kot klasicen avto v istem razredu z avtomatsim menjalnikom?

Sploh pa ni menjalnik, tako da je offtopic. Potem lahko b.p. ponudis 100% EV. Pac ne vozis s sabo se elektratne.
Corolla Hybrid karavan te pride ceneje kot katerikoli DSG avtomatik s tako opremo in take velikosti.

TheBlueOne ::

jype je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kako bo s HSDji pa bomo se videli.
Vidimo že prek 30 let.


Kaj ni HSD on 2006?

ziga1990 ::

kolikor vem je bil prvi avto z HSD navoljo množici leta 1997
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj ni HSD on 2006?
1997 prius je že imel HSD.

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Ampak ni menjalnik?

Kako ni menjalnik, seveda je, saj spreminja obrate ICE, MG1 in MG2 na obrate koles.


Ne vem, ce je vsak prenos energije tudi menjalnik. Bo moral OP povedati, ce so ga zanimali to kar poznamo kot menjalnik ali tudi tile alternativni prenosi energije.

pegasus ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Tema je o zanesljivosti a je kompliciranost pomembna če je zadeva izredno zanesljiva in neuničljiva?
Kompliciranost je smrt za zanesljivost. Najbolj zanesljiva je tista naprava, ki jo ne potrebuješ, torej ne more odpovedati. Iz česar sledi sklep za direkten elektropogon.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Preveč kompliciran sistem, smo že ugotovili.

To si ugotovil ti, ki nimaš pojma. Sistem je bolj enostaven od navadnega ročnega menjalnika. Zobniki, 2 elektro motorja in baterija. Kaj je tu kompliciranega? Te zanima komplicirano? Poglej si novega passata. DPF, 2 katalizatorja, dvakratno vzbrizgavanje adblue, pa sploh še nismo prišli do menjalnika...

TheBlueOne je izjavil:

Odvisno kaj ti je samoumevno. Menjalnik + motor je verjetno ceneje kot motor + baterija + el motor.

Motor + menjalnik danes potrebuje najmanj še turbino. Dizli pa kup katalizatorjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


TheBlueOne je izjavil:

Odvisno kaj ti je samoumevno. Menjalnik + motor je verjetno ceneje kot motor + baterija + el motor.

Motor + menjalnik danes potrebuje najmanj še turbino. Dizli pa kup katalizatorjev.


To pa ne bo drzalo. Mazda ima motorje brez turbine, zaradi tega moc motorja pri vecjem obsegu obratov in iz istega razloga menjalniku ni treba imeti toliko prestav in biti tako hiter. Na koncu pride dosti podoben rezultat, kot pa micken turbo z DSGjem.

Je stvar koncepta.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

Utk malo pretiravaš z katalizatorji,turbinam,DPF,... niso del menjalnika sicer pa imajo hibridi tudi katalizator plus EGR.

pač Toyotin HSD ima izredno zanesljiv ˝menjalnik˝ kateri kaže svojo izredno zanesljivost od leta 1997 naprej
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Kakor je tudi zanesljivo prakticno vse ostalo od Toyote ali Lexusa. :)

Utk ::

To pa ne bo drzalo. Mazda ima motorje brez turbine, zaradi tega moc motorja pri vecjem obsegu obratov in iz istega razloga menjalniku ni treba imeti toliko prestav in biti tako hiter.

Ima ja, ima pa tudi 50% večjo porabo od hibrida. Pa tudi ni brez svojih drugih komplikacij.

Utk malo pretiravaš z katalizatorji,turbinam,DPF,... niso del menjalnika sicer pa imajo hibridi tudi katalizator plus EGR.

Jaz ne pretiravam, pretiravajo tisti, ki vgrajujejo te stvari. Sam katalizator je v avtih že 40 let, to ni komplicirana stvar. Še kvarijo se ne več kaj dosti. Čiščenje dizla je pa druga stvar. Treba se pač odločit ali primerjamo cel pogon ali samo dele. Ne moremo pri hibridu vse štet zraven, pri drugih pa ne. Dizel brez kompliciranega čiščenja je danes pač neuporaben. Enako kot hibrid brez baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

Samo po drugi strani pa se Toyotin eCVT obnaša kot CVT in se ob tiščanju dere ker drži obrate in ne šalta tako da to odvrne nekatere potencialne kupce
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

A DSG se pa ne dere? Če ga pritisneš, bo glih tako šel do 5500 obratov, potem bo prestavil, ampak bo prestavil na 4500 obratov, in se bo spet drl.
S kolk obrati moraš pospeševat je odvisno od moči motorja, ne pa menjalnika. Če se toyotin bolj dere kot bi se s klasičnim menjalnikom, potem tudi bolj pospešuje.
Kupce odganja prešvoh motor, dretje je samo posledica tega. Pri 2,0 te ni. Sej se tudi lahko dere, ampak potem letiš...pri normalni vožnji in normalnem prehitevanju, je pa 3000 obratov preko glave dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nsa_ag3nt ::

TheBlueOne je izjavil:

Zanesljivi menjalniki Mercedes 5G in 7G, Mazdini.

Servis pa absolutno priporocam v Lescah:

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl...

Kakšne so cene za redni servis ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

Zanesljivi menjalniki Mercedes 5G in 7G, Mazdini.

Servis pa absolutno priporocam v Lescah:

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl...

So pa njihovi rocni v recimo mx5 narejeni dobesedno iz stekla.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tony1 ::

Kaj jim pa fali? Nič posebej niso problematični.

nsa_ag3nt je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zanesljivi menjalniki Mercedes 5G in 7G, Mazdini.

Servis pa absolutno priporocam v Lescah:

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl...

Kakšne so cene za redni servis ?


Ne bom se dajal v zobe, ampak če boš tja peljal avto, si vzami dopust in se postavi na drugo stran šipe, da boš videl, da res teče olje ven iz tvojega menjalnika.

Aja, poleg tega na prvi strani oglašujejo menjavo olja pod tlakom (Tim Eckart), sam se tega ne bi šel.

hojnikb ::

Kaj jim pa fali? Nič posebej niso problematični.

v mx5 nd? Nope. Early modeli so dobesedo ticking granata.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

tony1 ::

Madona, mazda z zanič šaltegetribe? Kateri model to, zadnji? (Haha, a zato jih Scotty ne mara :)))

hojnikb ::

jap, tazadnji nd. early letniki do 2017 so mel ogromno tezav.

#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

TheBlueOne ::

tony1 je izjavil:

Kaj jim pa fali? Nič posebej niso problematični.

nsa_ag3nt je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zanesljivi menjalniki Mercedes 5G in 7G, Mazdini.

Servis pa absolutno priporocam v Lescah:

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl...

Kakšne so cene za redni servis ?


Ne bom se dajal v zobe, ampak če boš tja peljal avto, si vzami dopust in se postavi na drugo stran šipe, da boš videl, da res teče olje ven iz tvojega menjalnika.

Aja, poleg tega na prvi strani oglašujejo menjavo olja pod tlakom (Tim Eckart), sam se tega ne bi šel.


Jaz sem sel tja, ker sem prebral dosti pozitivnih mnenj. :) Pri meni so drugace bili OK, je menjalnik prej malo zafrkaval, potem je bil OK. Menda puscal olje. Cena je stimala. In se blizu je od tam, kjer zivim.

nejclp ::

Se pravi, avto, s katerim sem naredil 80000 (oz. celo na 50000 bi eni menjal) in je še v podaljšani garanciji, naj peljem k nepooblaščenem serviserju, da mi zamenja (original) olje v avtomatskem menjalniku, ker mi pooblaščeni serviser, ki nima pojma in upošteva priporočila proizvajalca, ki tudi nima pojma, reče, da za menjavo ni nobene potrebe. Hvala internet, zdaj vem.

Utk ::

Bejsikali: DA

hojnikb ::

nejclp je izjavil:

Se pravi, avto, s katerim sem naredil 80000 (oz. celo na 50000 bi eni menjal) in je še v podaljšani garanciji, naj peljem k nepooblaščenem serviserju, da mi zamenja (original) olje v avtomatskem menjalniku, ker mi pooblaščeni serviser, ki nima pojma in upošteva priporočila proizvajalca, ki tudi nima pojma, reče, da za menjavo ni nobene potrebe. Hvala internet, zdaj vem.

Toj sarkazem ni ravno na mestu.

Tipičen primer BMW. Oni ne predvidevajo menjave olja v avtomatskih menjalnikih ("lifetime" olje) VENDAR če greš gledat priporočila proizvajalca menjalnika (ti pa najbrž vedo, kaj je najbolje za njihov produkt) pa seveda predpisujejo interval do 100kkm.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1264252 (420) krucymucy
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24622216 (880) jocoj
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1989338 (3315) damirj79
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19726988 (19598) SuperVeloce

Več podobnih tem