Prijavi se z GoogleID

» »

Pomoč glede reklamacije zavor

Pomoč glede reklamacije zavor

Generton ::

Pozdrav,

pred letom dni sem na uradnem servisu Ford zamenjal sprednje in zadnje diske (vključno s ploščicami) znamke ATE, ki sem jih kupil pri Eurotonu. Pred cca. mesecem dni mi je pri zaviranju pričelo tresti volan zato sem preventivno odšel na servis, kjer so ugotovili, da so sprednji diski zviti in zato potrebni menjave. Z diski sem naredil cca 15.000km, prav tako so še bili v garanciji, zato sem se odločil za reklamacijo. Prejšnji teden sem dobil iz Eurotona odgovor, da zgleda, da bi lahko diski bili pregreti, ter da zaradi tega ne morajo upoštevati reklamacije.

Glede na način vožnje, ki ga imam (večina vožnja po avtocesti in zaviranje s pomočjo motorja), menim, da je to zelo neverjeten dogodek. V zadnjem letu tudi nisem bil v situaciji, kjer bi mogel nenadno zavirati ali kaj podobnega.

Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje oz. mogoče ve kaj bi še lahko storil?

PS: z novimi diski, ki so sedaj nameščeni na avto ni nobenih težave.

Hvala za pomoč

starfotr ::

Vztrajaj na reklamaciji.

Utk ::

V Motoreviji je bil ravno članek kjer piše, da se pri eurotonu dobi top shit roba, na internetih pa večinoma poceni ponaredki. Drugič kupi te poceni "ate ponaredke" od autodoc pa ne boš imel teh problemov, eurotonu pa pošlji link na tist članek.

Urbano#Desno ::

Diski se ti lahko pregrejejo, če ti čeljusti blokirajo in se ploščice popolnoma ne odmaknejo (lahko samo malo pritiska tako da ne občutiš) tako da ni samo od načina vožnje odvisno. Pri menjavi teh zadev je potrebno vedno spucati čeljusti. Mislim pa da se pregreti diski tudi drugače obarvajo tako da je že na pogled jasno ali so bili pregreti ali pa gre za kakšno drugo napako.

fikus_ ::

Če ploščice ne bi popustile, se bi verjetno slišalo cviljenje. To bi pa moral slišati.
Čisto možno je, da nisi dobil tisto, kar si mislil. Vztrajaj na reklamaciji. Koliko so pa ploščice obrabljene? Koliko km si naredil s prejšnjimi? Po tem lahko primerjaš in vidiš, če ploščice res niso popustile in se stabilen in obratno.

Generton ::

Urbano#Desno je izjavil:

Diski se ti lahko pregrejejo, če ti čeljusti blokirajo in se ploščice popolnoma ne odmaknejo (lahko samo malo pritiska tako da ne občutiš) tako da ni samo od načina vožnje odvisno. Pri menjavi teh zadev je potrebno vedno spucati čeljusti. Mislim pa da se pregreti diski tudi drugače obarvajo tako da je že na pogled jasno ali so bili pregreti ali pa gre za kakšno drugo napako.


Zavore naj bi bile obarvane modro, sam tega nisem opazil, je pa res da jih nisem podrobneje pregledoval, ker se ne spoznam na te stvari.

fikus_ je izjavil:

Če ploščice ne bi popustile, se bi verjetno slišalo cviljenje. To bi pa moral slišati.
Čisto možno je, da nisi dobil tisto, kar si mislil. Vztrajaj na reklamaciji. Koliko so pa ploščice obrabljene? Koliko km si naredil s prejšnjimi? Po tem lahko primerjaš in vidiš, če ploščice res niso popustile in se stabilen in obratno.


Cviljenje je bilo slisati samo ob zaviranju, ko sem vprasal zakaj je tako, mi je bilo receno, da te nove zavore nimajo azbesta in zato pogosteje cvilijo.

Smošno mi je, da so prve zavore zdržale 10 let, 160.000km pol se pa to zgodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Generton ()

tony1 ::

fikus_ je izjavil:

Če ploščice ne bi popustile, se bi verjetno slišalo cviljenje. To bi pa moral slišati.


Ne drži, cviljenje nima zveze s pregrevanjem. Se pa lahko pregrevanje po kmečko diagnosticira tako, da po daljši (a še vedno povsem normalni, nedivjaški) vožnji potipaš vsako platišče. Če je katero vroče, na tistem kolesu šteka zavorna čeljust.

OP: če prav razumem, gre za lasten material in uradni servis, ki ga je vgradil?

Po mojem je sicer šanse za napako v materialu ali pa slabo vgradnjo ravno 50:50.

Ampak recimo, da je v prvi vrsti nesoliden Euroton (in, roko na srce, dvomim, da boš lahko kaj dosegel; vsekakor pa rabiš dober *pravni* in ne tehnični nasvet, ker je tehnično jasno, da so bili diski za en drek) upam, da si se naučil še dveh reči:
-z nošenjem lastnih delov na servis je ena sama je6a - če bi material dobavil servis, bi se z reklamacijo ukvarjal le na enem koncu, tako se moraš pa na dveh (prodjalec delov se bo seveda izgovarjal na tvojo vožnjo (lahko bi se tudi na nekvalitetno vgradnjo), servis pa na slabo kvaliteto prinešenega rez. dela)
-če uradni servis dele računa "zlatarsko" je morda bolje poiskati kvaliteten neuradni servis, in naj tam sami dobavijo tudi material. Tako bodo oni odgovorni za vgradnjo in izbiro materiala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

fikus_ ::

"Ne drži, cviljenje nima zveze s pregrevanjem. "

Če se ploščice ne odmaknejo, lahko cvilijo tudi, ko ne zaviraš. Se drgnejo ob disk, ki se tako segreva. In to je lahko težava, ki vodi do pregrevanja diska.
Če pa cvilijo med zaviranjem, je pa vprašljiva kvalitete ploščic oz. kombinacije z diskom.

d4vid ::

Utk je izjavil:

V Motoreviji je bil ravno članek kjer piše, da se pri eurotonu dobi top shit roba, na internetih pa večinoma poceni ponaredki. Drugič kupi te poceni "ate ponaredke" od autodoc pa ne boš imel teh problemov, eurotonu pa pošlji link na tist članek.


Ne razumem tega popolnoma, a si sarkastičen, ali misliš resno? Kolikor je meni znano pa kolikor sem nabavil delov na autodoc so bili super kvalitete in dvomim da ponaredki?
Laptop:Akoya E4214|Pentium N3540|4 GB RAM|120 GB SSD|Ubuntu Budgie
NAS: Intel Atom D2550|2 GB RAM|3 TB HDD
.: d4vid.info :.

Polozweii ::

fikus_ je izjavil:

"Ne drži, cviljenje nima zveze s pregrevanjem. "

Če se ploščice ne odmaknejo, lahko cvilijo tudi, ko ne zaviraš. Se drgnejo ob disk, ki se tako segreva. In to je lahko težava, ki vodi do pregrevanja diska.
Če pa cvilijo med zaviranjem, je pa vprašljiva kvalitete ploščic oz. kombinacije z diskom.


Cviljenje je v bistvu bolj problem materiala, ki ne zmore dušiti vibracij.
Genosse

Zgodovina sprememb…

Utk ::

d4vid je izjavil:

Utk je izjavil:

V Motoreviji je bil ravno članek kjer piše, da se pri eurotonu dobi top shit roba, na internetih pa večinoma poceni ponaredki. Drugič kupi te poceni "ate ponaredke" od autodoc pa ne boš imel teh problemov, eurotonu pa pošlji link na tist članek.


Ne razumem tega popolnoma, a si sarkastičen, ali misliš resno? Kolikor je meni znano pa kolikor sem nabavil delov na autodoc so bili super kvalitete in dvomim da ponaredki?

Nisem sarkastičen, pri eurotonu so čisto resno rekli, da se na internetu dobi v glavnem ponaredke.

fikus_ ::

"Cviljenje je v bistvu bolj problem materiala, ki ne zmore dušiti vibracij."

Lahko je problem materiala, lahko je problem konstrukcije, . . . lahko se pa plosčice preprosto zagozdijo zaradi rje na čeljusti.
Ti iz svoje izkušnje napisem, letos na koncu zime se je pojavilo cviljenje na mojem avtu. Najprej eno, potem drugo kolo. Temperatura diskov je bila od 50 do 90°C (merjeno z laserskim merilnikov).
Očistil sem rjo na mestu nalaganja ploščic in težava cviljenja, drgnjenja ploščice in pregrevanja diskov je rešena. Bom pa moral počasi zamenjat ploščice, ker jih je precej zrabilo.

aiko ::

d4vid je izjavil:

Utk je izjavil:

V Motoreviji je bil ravno članek kjer piše, da se pri eurotonu dobi top shit roba, na internetih pa večinoma poceni ponaredki. Drugič kupi te poceni "ate ponaredke" od autodoc pa ne boš imel teh problemov, eurotonu pa pošlji link na tist članek.


Ne razumem tega popolnoma, a si sarkastičen, ali misliš resno? Kolikor je meni znano pa kolikor sem nabavil delov na autodoc so bili super kvalitete in dvomim da ponaredki?


+1. Še vse kar sem pri njih kupil, ter tudi vsi ostali sodelavci, je bilo v redu.
Pa je sigurno za več kot jurja robe do sedaj

Vuli ::

ma kaki ponaredki. Isto je ATE pri eurotron ali pa autodoc, edina razlika je, marža pri eurotronu. Jaz sem tudi precej robe kupil prek autodoc, roke meyle hd, sasch montizerji,...
začelo se je pa s kolesnim ležajem, ki je bil pri nas 120€ plus, v DE pa ..ajde ..70€, nema veze ali SKF al SNR.

EDIt: pa tudi ATE ni več kar je bil. komplet ATE, po letu uporabe nastali na obeh diskih izbočeni kanali
ate
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vuli ()

starec Zosim ::

Možnost nestrokovne vgradnje, kjer niso dobro očistili kaliper in vodila. Možnost tudi, da ti niso vgradili tega kar si jim prinesel.
Pri menjavi zavornih elementov naj bo vožnja čim bolj nežna. Preverjaš, če so platišča vroča. Prvi dan je še sprejemljivo vroče platišče, drugi dan pa ne več. Ponavadi v primeru defekta močno smrdi po zažgani plastiki. Kako, da pa tega nisi opazil?
Menjavo in nabavo materiala vedno prepustiš mojstru!
ATE ni več to kar je bil, pa še pravo morje ponaredkov je. Izogibaj se tudi TRW.

TOP ::

Generton je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Diski se ti lahko pregrejejo, če ti čeljusti blokirajo in se ploščice popolnoma ne odmaknejo (lahko samo malo pritiska tako da ne občutiš) tako da ni samo od načina vožnje odvisno. Pri menjavi teh zadev je potrebno vedno spucati čeljusti. Mislim pa da se pregreti diski tudi drugače obarvajo tako da je že na pogled jasno ali so bili pregreti ali pa gre za kakšno drugo napako.


Zavore naj bi bile obarvane modro, sam tega nisem opazil, je pa res da jih nisem podrobneje pregledoval, ker se ne spoznam na te stvari.

fikus_ je izjavil:

Če ploščice ne bi popustile, se bi verjetno slišalo cviljenje. To bi pa moral slišati.
Čisto možno je, da nisi dobil tisto, kar si mislil. Vztrajaj na reklamaciji. Koliko so pa ploščice obrabljene? Koliko km si naredil s prejšnjimi? Po tem lahko primerjaš in vidiš, če ploščice res niso popustile in se stabilen in obratno.


Cviljenje je bilo slisati samo ob zaviranju, ko sem vprasal zakaj je tako, mi je bilo receno, da te nove zavore nimajo azbesta in zato pogosteje cvilijo.

Smošno mi je, da so prve zavore zdržale 10 let, 160.000km pol se pa to zgodi.

Prve zavore so ti toliko zdržale,ker je bilo orginal in dobre kvalitete,isto pri mojem Fordu.Jaz sem dal gor potem TRW in mi je po enih 15000KM lih tako začelo trest,ker mi je zvilo disk,potem sem,dal gor Brembo,tole je bilo gor že orginal in nimam več problemov,je pa res za Brembo sem dal še enkrat toliko denarja.

šernk ::

vsi proizvajalci imajo diske več cenovnih razredov. OEM vgradnja pride ponavadi višji razred (večja kvaliteta materiala, debelejši disk za kak mm ali dva).

na mojem starem avtu sem dal brembo gor (2 diska 70eu + 35eur ploščice cca 105eur komplet). Po letu in pol so bili diski pregniti od rje in ker sem imel ležaj že dol sem se odločil še komplet zamenjat, je imel na zalogi samo neko XYZ noname firmo sem rekel pridem iskat(s ploščicami in diski vred sem dal 60eur) po 100k km in 4ih letih sem avto s temi diski še prodal.

zdej sem se pa naveličal naših in bom vse prek autodoc naročal. O ponaredkih naj govori kdo drugi kot euroton itd.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

clothes ::

Ni vredno časa in živcev, da vztrajaš pri reklamaciji. Po 15.000km hočeš reklamirati dele, ki so potrošni material.

Kot so ti že ostali rekli je možnih več vzrokov. Poleg slabe kvalitete ali nestrokovne vgradnje je možno, da si sam skuril diske s svojim slogom vožnje. Rekel si, da večinoma zaviraš z motorjem, a tega jim ne moreš dokazati. Oni bodo trdili nasprotno. 15.000km športne vožnje pa komot skuri diske in ploščice. Torej bodi srečen, da so ti zdržali vsaj toliko ;)

Bolje, da ob vgradni naslednjega zavornega kompleta paziš na kvaliteto materialov in vgradnje, ter na slog vožnje.

AngelOfDeath ::

Močno zaviranje in luža vode, pa so zviti diski za jurja in tisti za 100.
Pač ne voziš 10cm za ritjo pa boš prišparal.
edit: Slovnica

Klamzi ::

Vuli je izjavil:

EDIt: pa tudi ATE ni več kar je bil. komplet ATE, po letu uporabe nastali na obeh diskih izbočeni kanali
ate

Podobno pri meni... Zadnje diske sem zamenjal z ATE, ki so takrat bili nekoliko dražji ampak kao boljši, po 15 tisoč km pa je površina slabša kot pri starih, ki so pretrpeli 10x toliko km.

kremenko1 ::

Bolj kot znamka diskov je pomembna kvalitetna/strokovna montaža. Če se ne očisti dobro naležna površina diska, se ne očistijo vodila klešč ter sedišče ploščic ... je ves pogovor o kvaliteti materiala zaman.

energetik ::

starec Zosim je izjavil:

Možnost nestrokovne vgradnje, kjer niso dobro očistili kaliper in vodila. Možnost tudi, da ti niso vgradili tega kar si jim prinesel.
Pri menjavi zavornih elementov naj bo vožnja čim bolj nežna. Preverjaš, če so platišča vroča. Prvi dan je še sprejemljivo vroče platišče, drugi dan pa ne več. Ponavadi v primeru defekta močno smrdi po zažgani plastiki. Kako, da pa tega nisi opazil?
Menjavo in nabavo materiala vedno prepustiš mojstru!
ATE ni več to kar je bil, pa še pravo morje ponaredkov je. Izogibaj se tudi TRW.
Sam sem nabavil komplet TRW diske + ploščice pri Eurotonu in ni nobenih težav, sedaj narejenih nekih 30tkm v 2 letih, na tehničnem je praktično 0% razlike levo/desno, nobenega tresenja itd.

Je pa res, da sem zmontiral lastnoročno sam, očistil s drateno krtačo in šmirglom komplet čeljusti, namazal s keramično mastjo vodila, preveril če se batki odmikajo. Takoj ko sem šel na probo, sem 3x na polno zaviral, nobenega problema, nobenega pregrevanja. Bi rekel, da je velik % težav zaradi lenobe pri menjavi. Fajn je imeti šraufanje za hobi, prihraniš precej €, predvsem pa veš da je zadeva narejena kot je treba. Tako sem tudi sam zamenjal komplet zobatega jermena, olje itak vsako leto, filtre, svečke. Bi rekel da je bilo prihranjenih že precej preko 1k€ za servise.

Zgodovina sprememb…

Generton ::

Hvala vam vsem. Za naslednjič vem, da glede na to, da nisem vešč v šraufanju in podobnem, pustim, da oni dajo svoj material, pa če kaj ni narobe naj potem oni drkajo reklamacijo. Žal jim ne morem dokazat, lahko jih povabim na vožnjo, pa se naj potem zamislijo, kaka roba / vgradnja je bila, da se je to zgodilo kar se je.

profii ::

Generton je izjavil:

Hvala vam vsem. Za naslednjič vem, da glede na to, da nisem vešč v šraufanju in podobnem, pustim, da oni dajo svoj material, pa če kaj ni narobe naj potem oni drkajo reklamacijo. Žal jim ne morem dokazat, lahko jih povabim na vožnjo, pa se naj potem zamislijo, kaka roba / vgradnja je bila, da se je to zgodilo kar se je.


Lahko 50k km voziš lepo, dovolj je samo ena napaka in so zviti. :) Kateri koli diski, original, ponaredek,....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Autodoc, Rezervnideliavtodeli24 in ostali

Oddelek: Na cesti
301497 (190) treker
»

Cena menjave zavornega diska

Oddelek: Na cesti
401367 (312) stara mama
»

Puščanje olja pri zavori

Oddelek: Na cesti
431480 (370) tony1
»

Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7313703 (6441) undertacker
»

Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
809440 (7812) theBill

Več podobnih tem