» »

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

1 2
3
4

-valvoline- ::

nurmaln je izjavil:

@valvoline
jaz sem prepričan da imaš kakšno resno statistiko ki primerja okvare manualnih in avtomatskih menjalnikov v avtomobilih letnik 2011+. Ali misliš da je 14 let star avto, ki je bil že ob izdelavi bolj al manj cheap shit, primerljiv z današnjimi novimi avtomobili in menjalniki ki se danes uporabljajo.
Kolikor sem se pogovarjal s prodajalcem na fordu, se pri novih avtih ranga Mondeo / S-Max proda že več kot polovica z avtomatskimi menjalniki, pa čeprav stanejo 2000 več kot manualci.

Lahko si pogledas kolk avtomatikov se prodaja na avtonetu, kolk pa je takih z okvaro (ki je skoraj vedno menjalnik). Ne rabis bit nek hud matematik da ugotovis da je stanje z okvarami katastrofalno.

Spock83 ::

Avtomatik je za vsakodnevno vožnjo zakon. Moj je CVT. Meni je super. Vzdrževanja nimam nič.

darkolord ::

-valvoline- je izjavil:

Evo npr en klasicni oglas za rabljen avtomatik:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Takle avto ce bi biv z rocnim menjalnikom zdrzi najmanj 500k brez vecjih posebnosti
Zato se NE kupuje avtomatik.

Nepisano pravilo pri avtomatikih je, za mlincke je 100-150k zgorna meja pa crkne,ostalo pa 150-200k.
Glih taprav primer si najdu. Pa pokaž še kšnega lupota s 500k kilometri?

fikus_ ::

Par let nazaj sem menjal avto. Stari je imel 5, novi 6 prestav in od začetka je bilo kar nerodno, ko je bilo potrebno "več" ročno menjavati prestave. Tako da je verjetno avtomatik kar prava zadeva.
Res pa je tudi, da je začetna investicija višja, pa potem vzdrževanj avtomatika dražje. Tega sedaj nismo navajeni, pač menjalnik deluje praktično brez vzdrževanja dokler je avto vozen.
Kdaj in koliko se pa avtomatiki kvarijo je potrebno pogledati kakšni statistiko, ostalo je bolj "baba čula, baba kazala".

nurmaln ::

-valvoline- je izjavil:

nurmaln je izjavil:

@valvoline
jaz sem prepričan da imaš kakšno resno statistiko ki primerja okvare manualnih in avtomatskih menjalnikov v avtomobilih letnik 2011+. Ali misliš da je 14 let star avto, ki je bil že ob izdelavi bolj al manj cheap shit, primerljiv z današnjimi novimi avtomobili in menjalniki ki se danes uporabljajo.
Kolikor sem se pogovarjal s prodajalcem na fordu, se pri novih avtih ranga Mondeo / S-Max proda že več kot polovica z avtomatskimi menjalniki, pa čeprav stanejo 2000 več kot manualci.

Lahko si pogledas kolk avtomatikov se prodaja na avtonetu, kolk pa je takih z okvaro (ki je skoraj vedno menjalnik). Ne rabis bit nek hud matematik da ugotovis da je stanje z okvarami katastrofalno.


Lej pavšalne zaključke lahko vsak potegne iz riti tako kot ti. Jaz lahko rečem na primer, da so avtomatski menjalniki tako dobri, da jih nihče noče prodati, razen tistih par kateri so se pokvarili in je zato na avto.net več okvarjenih avtomatikov kot drugih (pa niti ne vem če je res da jih je več). Zato sem spraševal za kakšno resno statistiko.

fikus_ je izjavil:

Kdaj in koliko se pa avtomatiki kvarijo je potrebno pogledati kakšni statistiko, ostalo je bolj "baba čula, baba kazala".

Exactly.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

borisk ::

-valvoline- je izjavil:


Seveda bos dobil, prevozenih 150-200k recimo glih k je avtomatski menjalnik parajt za crkovanje in posledicno avto za na odpad.


Tak avto je perajt kvečjemu za servis. Tako kot ročni za menjavo dvomasnega vztrajnika in sklopke.

Problem je ker tudi na uradnih servisih ne znajo servisirnat automatikov, še olje redkokje zamenjajo kot je treba. Nekateri imajo v menjalniku tudi filter, ki ga je potrebo ob serisih očistit ali zamenjat ampak tega spet ne delajo. ponavadi spustijo olje, čep nazaj in nalit do merice ker je sicer boljše kot nič, ampak še zdaleč ne dovolj.

avtomatik se pokaže tudi pri terenski vožnji in vleki prikolice, kje klasična sklopka kmalu izpusti dušo.

DexterBoy ::

Nisem prebral vseh postov, ampak sem na strani OP, slonic-tonica in Tomija. NE želim imeti avtomatski menjalnik, poskusil obe varijanti. Lahko bi našteval še pa još razlogov, ampak automatic je zame dober res samo po mestu od semaforja do semaforja, kjer je stalno prva, druga.
ČE si pa enkrat v situaciji, da si v avtu SAMO zato, da se furaš od semafora do semaforja, se pa lahko vprašaš samo eno stvar: Quo Vadis, Homo Sapiens?

Za OP pa mogoče samo naslednja stvar v premislek: zakaj ne pogleda še ostalih znamk in kakšna rabljena vozila. Na tržišču je pleha k' peška 8-)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

borisk ::

IMO je to itak troll tema, "nekdo" kupuje premium vozilo, za 60k€+ potem pa na slotechu objavi temo v pododelku "problemi človeštva".
OP se je registriral en teden nazaj, valvoline in ostala druščina pa mu veselo kimajo iz svojih 15 let starih A4 B5.

          ::

Me zanima, če OP želi avto tudi brez klime in z odpiranjem šip na vinto.

Spock83 ::

Hja dvo-sklopični menjalniki so komplicirane zadeve. Zato so tudi dragi. Moj npr je CVT brez jermena ali ketne. Je vse mehansko. Samo vozi ;)

Buggy ::

Spock83 je izjavil:

Hja dvo-sklopični menjalniki so komplicirane zadeve. Zato so tudi dragi. Moj npr je CVT brez jermena ali ketne. Je vse mehansko. Samo vozi ;)


ker avto s CVT menjalnikom pa imas, ker pri CVT je ravno v jermenu finta

jype ::

Buggy> ker avto s CVT menjalnikom pa imas, ker pri CVT je ravno v jermenu finta

Prius nima jermena.

Spock83 ::

Prius je ja.

ziga1990 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

xmetallic je izjavil:

Kupujem nov avto in mi je "padel" v oči Volvo V90, Volvo S90 letnik 2016. Pogledal osnovne specifikacije, in se praktično že odločil da to kupim. Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.

Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.


Zdej, kaj je point da se ukinja ročni menjalnik? Predvidevam da je to povezano s "pametnimi" avtomobili, ki sami zavirajo, zavijajo ob nevarnosti, pospešujejo, in rabijo večji nadzor nad avtom česar pa ne morejo doseči brez posega v menjalnike. Kakorkoli, ne mislim vozit avtomatični polizdelek.

Za ostale proizvajalce nisem šel še gledat, a isto grejo v to smer?


Pa saj lahko avtomatski menjalnik downshiftaš/upshiftaš. Vsaj pri BMW je tako. Ti se še očitno nisi odpeljal 1200km ali 1600km v enem šusu. Potem bi ugotovil, da avtomati imajo neko dodano vrednost.

Kaj pa boš kontroliral, bogi no? Pa saj ne zmoreš tak optimalno menjavati. Pa četudi misliš, da zmoreš, pelji se 1000km, pa potem povej, če gre.

Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.

tole je čista nebuloza
Noben avtomatik ne prestavlja bolj ekonomično in bolj časovno natančno, kot to uspeva meni oz. voznikom, ki imajo vse tehnično znanje in spremljajo konfiguracijo terena ob sami vožnji.
Večkrat dokazano na raznih testih.


Poraba pri avt. menjalniku je liter večja, v primerjavi z ročnim.

Sam osebno, bi kupil sigurno avtomatika pri naslednjem nakupu......zgolj zaradi udobja in ker so dsg menjalniki res dovršeni in ob pravem pritiskanju na plin delujejo natančno.

Sam recimo nikoli nisem vzljubil avtomatikov, ker sem bil bolj dirkaško usmerjen mladenič in čar ročnega prestavljanja ne more nadomestit noben avtomatik.

Ko prideš v fazo družinskega obdobja se pogledi na način prestavljanja med vožnjo usmerijo predvsem v udobnost, kar pa avtomatik brezpogojno nudi.

Problem avtomatikov oz. njihovih voznikov je postal predvsem ta, da zaradi proste desne roke, vozniki le-to uporabljajo za lovljenje pokemonov.
Dejstvo je, da bolj kot bodo avtomobili avtomatizirani, manj pozornosti bodo vozniki namenjali varnosti na cesti.

Z eno roko imam še vedno poln nadzor nad avtom


to se tebi samo zdi......še nisi prišel v situacijo izogibanja več vozilom in v taki situaciji lahko kar pozabiš na eno roko.


haha mogoče pri avtomatikih iz leta 2005 v letu 2016 je obratno ni človeka ki bi bolje šaltal od avtomatika
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Buggy ::

Spock83 je izjavil:

Prius je ja.


tnx. EV/hybrid ima to zaradi zasnove motorja potem drugace urejen.

2f4u ::

Huh, vprašanje, ki še danes odmeva v mojih ušesih; vozil sem oboje tako kot v mestih tako dolge relacije... 1000km+. Recimo od Minija 270KM do Seat 160KM. Tut pasata, tut fiata.

Recimo,
Mini 2016 model, maš nastavitev kakor hočeš; nikoli ni zatejil na prehitevanju; zamik pritiska na pedalo al pa pritisk na sklopko,... ne vem... pa "rocket" setting na vozilu, rondo tomačevo se je zravnal... glas za avtomatik..

Seat, 2011 mislim "Le On", recimo AC, nekje 160km/h (tujina), 7prestava, 2300+- obratov. Edino radar spredaj mi je manjkal... glas za avtomatik.

Vlečenje priklopov - nikoli avtomatik! al pa se nisem navadil...

Vozim še vedno "na ročko". Naslednji bo verjetno avtomatik.

MacGyver141 ::

Sem se glih spovnu na tale star posnetek DSG vs manual :D

Še če ne vem kako hitro prestavlajš, ne moreš premagat DSG.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

+ Avtomatski menjalnik z "radarskim" tempomatom.... Nastavi varnostno razdaljo, nastaviš tempomat na 140km/h in sem pri 600km v eno smer stopil na bremzo samo ob prehodu meje ter prestavil na 80kmh ob delovnih zaporah.... Prhitevnaj etudi ni bil problem, razen če si hotel prehitevati več kot z 140kmh, ker drugače ko radar ne vidi pred sabo avta samo potegne na 140kmh... No sedaj rabim samo še avtopilota :D
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

          ::

Mr.B je izjavil:

+ Avtomatski menjalnik z "radarskim" tempomatom.... Nastavi varnostno razdaljo, nastaviš tempomat na 140km/h in sem pri 600km v eno smer stopil na bremzo samo ob prehodu meje ter prestavil na 80kmh ob delovnih zaporah.... Prhitevnaj etudi ni bil problem, razen če si hotel prehitevati več kot z 140kmh, ker drugače ko radar ne vidi pred sabo avta samo potegne na 140kmh... No sedaj rabim samo še avtopilota :D


Kaj imaš za eno mašino?

Fritz ::

xmetallic je izjavil:


Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.

V modernih avtomobilih je toliko elektronike, da se ti samo zdi, da imaš poln nadzor nad avtomobilom. Je pa res, da zaradi vse te elektronike toliko bolje obvladuješ avto in vožnjo, kar je zagotovo dobrodošlo.

Ne kompliciraj in vzemi avtomatika, sam sebi boš čez čas hvaležen. Imam Volvo V70, starega 10 let, z avtomatskim menjalnikom, ki je starejši in slabši od teh novih. Sicer menjam olje v menjalniku na polovici predpisanega intervala a po 260.000km zadeva dela kot urca. In če imaš viška konjev, pri menjanju in pospeških ni bistvene razlike med modernim avtomatikom in ročnim menjalnikom, če pa je, zna biti v prid avtomatiku.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

fikus_ ::

Fritz, samo informativno:
1. Na koliko km je predpisan interval menjave olja?
2. Strošek menjave olja?
3. Ali delaš to na org. servisu?

Hvala za odgovore.

Mr.B ::

          je izjavil:

Mr.B je izjavil:

+ Avtomatski menjalnik z "radarskim" tempomatom.... Nastavi varnostno razdaljo, nastaviš tempomat na 140km/h in sem pri 600km v eno smer stopil na bremzo samo ob prehodu meje ter prestavil na 80kmh ob delovnih zaporah.... Prhitevnaj etudi ni bil problem, razen če si hotel prehitevati več kot z 140kmh, ker drugače ko radar ne vidi pred sabo avta samo potegne na 140kmh... No sedaj rabim samo še avtopilota :D


Kaj imaš za eno mašino?

Nimam avta, je rent a car cenejši.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Fritz ::

1. Na 80.000km
2. Če se dobro spomnim, 150-200EUR
3. Nope, pod kozolcem, ker so uradni volvo servisi zlatarji.

Kar nekaj informacij je na vozimvolvo.si. So tudi servisi, ki se ukvarjajo primarno z avt. menjalniki. Za več info napiši ZS.

Se moram popraviti..očitno menjam v predpisanem intervalu. Sem mislil, da je 160.000km.
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

fikus_ ::

Hvala za odgovore.
Malo preverjam stroške vzdrževanja za lažjo odločitev pri bodoči menjavi avta.

          ::

Mr.B je izjavil:

          je izjavil:

Mr.B je izjavil:

+ Avtomatski menjalnik z "radarskim" tempomatom.... Nastavi varnostno razdaljo, nastaviš tempomat na 140km/h in sem pri 600km v eno smer stopil na bremzo samo ob prehodu meje ter prestavil na 80kmh ob delovnih zaporah.... Prhitevnaj etudi ni bil problem, razen če si hotel prehitevati več kot z 140kmh, ker drugače ko radar ne vidi pred sabo avta samo potegne na 140kmh... No sedaj rabim samo še avtopilota :D


Kaj imaš za eno mašino?

Nimam avta, je rent a car cenejši.


In na kateri rentan avto se nanaša zgornji zapis?

krneki0001 ::

Sam imam avtomatika iz leta 2006. Zanesljiv aktivni menjalnik, ki zna razporejat moč od 90:10 do 10:90 na prednjo ali zadnjo premo. Ima 3 sisteme šaltanja (običajen drive, drive sport - hitreje šalta in šalta šele na 6000 obratih, ročni menjalnik, kjer sam šaltaš.)
Ko hočeš prehitevaš pohodiš pedalko in avto prestavi 2 prestavi nižje in brez problemov prehitevaš.
V sport mode-u šalta na zelo visokih obratih in prešalta hitreje kot sem kdajkoli sam šaltal na roko. Pospeški so res hudo dobri.
Z ročnim menjalnikom pa šaltaš ko tebi paše, s tem da ročko frcaš gor za višje in dol za nižje prestave.


Vožnja je odlična z avtomatskim menjalnikom, še posebaj v kolonah, kje se cjaziš 5km/h, pa se ustaviš pa spet 5km/h in se spet ustaviš in to dlje časa.
Na avtocestah je tudi zanimivo, ko nastaviš tempomat in ti avto tudi zna sam šaltat v nižjo prestavo, če greš v kak dolg klanec,...

@fikus
1. Na koliko km je predpisan interval menjave olja? 60.000
2. Strošek menjave olja? 4€ po litru, v menjalnik ga gre 8 litrov in cena filtra, skupaj nekje 50€
3. Ali delaš to na org. servisu? Menjam sam doma.

Zgodovina sprememb…

xmetallic ::

borisk je izjavil:

IMO je to itak troll tema, "nekdo" kupuje premium vozilo, za 60kEUR+ potem pa na slotechu objavi temo v pododelku "problemi človeštva".
OP se je registriral en teden nazaj, valvoline in ostala druščina pa mu veselo kimajo iz svojih 15 let starih A4 B5.

Na slotechu sem že leta. Sam vsake toliko zamenjam račun. Privacy zadeve. Kam pa je to če ne za problemi človeštva? Samo dva pododdelka sta za take zadeve in sem se odločil dat v tega. Naj dam drugič v "strojna oprema"?

In vprašanje je čisto na mestu. Opažam, da ročni menjalniki izumirajo. Pred leti si avtomatike moral iskat z lupo, danes moraš ročne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

Mavrik ::

xmetallic je izjavil:


In vprašanje je čisto na mestu. Opažam, da ročni menjalniki izumirajo. Pred leti si avtomatike moral iskat z lupo, danes moraš ročne.


A ti trolaš ali si samo slep? Velika večina novih in rabljenih vozil ima ročne menjalnike.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Miki N ::

Itak, da je ponudba avtov, ki nimajo avtomatskega menjalnika kot opcijo večja kot obratno - OP verjetno išče nekaj zelo specifičnega.

Sploh v srednjem in nižnjem cenovnem razredu je (pri nas) dostikrat težko prodati model z avtomatičnim, ker gre cena hitro čez psihološko sprejemljivo mejo. Pa še za razliko od različic motorjev rabiš v tem primeru pogosto drugo podvozje ("ne paše not") in potem nekje spet ni ekonomije. Govorim za naš trg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Buggy ::

Mavrik je izjavil:

xmetallic je izjavil:


In vprašanje je čisto na mestu. Opažam, da ročni menjalniki izumirajo. Pred leti si avtomatike moral iskat z lupo, danes moraš ročne.


A ti trolaš ali si samo slep? Velika večina novih in rabljenih vozil ima ročne menjalnike.


mislim, da nic ne trola in tudi slep ni...se bojim da je to kruta resnica in se bo potrebno zal na to privaditi.

tudi tukaj je govora o tem, kar je tema tega threada:

http://www.cheatsheet.com/automobiles/m...

pa kot kaze so pri tem kako se avto vozi posredi spet eko standardi, k ijih morajo proizvajalci upostevat:

https://www.quora.com/Will-manual-gearb...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

xmetallic ::

Mavrik je izjavil:

xmetallic je izjavil:


In vprašanje je čisto na mestu. Opažam, da ročni menjalniki izumirajo. Pred leti si avtomatike moral iskat z lupo, danes moraš ročne.


A ti trolaš ali si samo slep? Velika večina novih in rabljenih vozil ima ročne menjalnike.

Ne eno in ne drugo. 10 let nazaj temu rabil namenjati večje pozornosti. Kot sem že v prvem postu napisal nisem temu namenjal nobene pozornosti ko sem gledal avte po netu ker je bilo samoumevno da ima vsak model avta ročni menjalnik in opcijsko avtomatični.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

jype ::

Včasih je bilo samoumevno, da ima vsak model avtomobila zaug, danes pa nimaš več nobene kontrole nad uplinjačem, ker ga ogromna večina motorjev v sodobnih avtomobilih sploh nima.

fujtajksel ::

borisk je izjavil:


Problem je ker tudi na uradnih servisih ne znajo servisirnat automatikov, še olje redkokje zamenjajo kot je treba. Nekateri imajo v menjalniku tudi filter, ki ga je potrebo ob serisih očistit ali zamenjat ampak tega spet ne delajo. ponavadi spustijo olje, čep nazaj in nalit do merice ker je sicer boljše kot nič, ampak še zdaleč ne dovolj.


Problem je ker proizvajalci ene avtomatike reklamirajo kot "brez servisiranja". Dajo boljše olje not in zdržijo tistih ca 200kkm, pol pa škrip in je to tvoj problem. Škripne sicer lahko na različne načine in za različen strošek servisa pri avtomatik specialistu (pooblaščenci pa jih praviloma samo menjavajo, pa niti ne bi bilo zdravo da bi se na tvojem učili avtomatik popravljat). Ti nihče ne brani menjavat olja pogosteje, edino pri pooblaščencih mogoče ne boš dobil dobrih informacij pa olje prodajajo po zlatarsko, pa neradi se dotikajo če pripelješ delujočega avtomatika z 200kkm ker cvikajo da boš potem njih krivil če bo škripnil kmalu po menjavi. Priporoča se menjava na nekje 60-100kkm kompletnega z izpiranjem, ali pa še enkrat pogosteje ta ekonomičnejša varianta kjer se zamenja samo dobra polovica. Če vlečeš prikolico ali voziš taxi menda pogosteje. Ameriški imajo ponavadi oljne filtre ki se jih tudi zamenja, evropski večinoma ne in je pri nekaterih tista mrežica dostopna za čiščenje samo če se zelo razdre, kar je smiselno le ob večji okvari.


xmetallic je izjavil:

Mene je še posebej zmotilo v opisu avta da tudi v "ročnem" načinu (če lahko premikanju menjalnika gor/dol tako rečemo) avto kar sam prešalta če bi npr. želel speljat z visoko prestavo, al pa se vozil z nizko hitrostjo v visoki prestavi. Dobil sem občutek da preveč posega v način vožnje. Ne vem kaj bi počel z desno roko brez menjalnika.


Mislim da se zato ni treba sekirat. To naredi samo v zelo "zašaltani" situaciji, ki se ti pri razumnem ročnem prestavljanju ne zgodi. Za speljat z višjo prestavo je W tipka (zimska).

So pa avtomatiki med sabo precej različni, zato raje pojdi na testno vožnjo.

next3steps ::

xmetallic je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

OP:

Avtomatiki so postali boljši od ročnih in zakaj bi vgrejevali slabše ročne v dobre avte plus kdo te sili će nočeš avtomatika ga ne kupi?

Sili me proizvajalec, ki mi ne dovoli izbire. Včasih si mel na voljo oba in si izbral keri ti bolje ustreza. Danes pri določenih avtih sploh ne moreš več izbirat.

Se pravi, da noces alternativnega mnenja, temvec potrditev svojega.
Ignorant pa pol.
Ce hoces rocnega, glasuj s svojo denarnico.
/thread

Avenger ::

Avtomatik ni enak avtomatiku, najprej to. Jaz jih nisem vozil prav veliko, samo BMWje, Z4, X3, 430d, 525d, tko v razmaku nekaj let tko da nisem imel direktne primerjave, ampak se ne spomnim, da bi me kateri od menjalnikov nerviral. Odziv pri prehitevanju, ko pohodiš plin je bil z le rahlim zaostankom in tudi odvisen od načina vožnje (Sport, ECO, itd.). Če mene vprašaš, bi takoj mel avtomatika, ker se največ vozim po mestu sem se že našaltal. Komi čakam električne avte.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Formula 1 ::

Fritz je izjavil:

1. Na 80.000km
2. Če se dobro spomnim, 150-200EUR
3. Nope, pod kozolcem, ker so uradni volvo servisi zlatarji.

Kar nekaj informacij je na vozimvolvo.si. So tudi servisi, ki se ukvarjajo primarno z avt. menjalniki. Za več info napiši ZS.

Se moram popraviti..očitno menjam v predpisanem intervalu. Sem mislil, da je 160.000km.
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80...


Kako je pa z leti za servisni interval menjave olja? 4 leta? Malo gledamo nov avto, sicer Renault Talismana pa ga primerljivega trenutni Laguni ni z ročnim menjalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Formula 1 ()

next3steps ::

Avenger je izjavil:

Avtomatik ni enak avtomatiku, najprej to. Jaz jih nisem vozil prav veliko, samo BMWje, Z4, X3, 430d, 525d, tko v razmaku nekaj let tko da nisem imel direktne primerjave, ampak se ne spomnim, da bi me kateri od menjalnikov nerviral. Odziv pri prehitevanju, ko pohodiš plin je bil z le rahlim zaostankom in tudi odvisen od načina vožnje (Sport, ECO, itd.). Če mene vprašaš, bi takoj mel avtomatika, ker se največ vozim po mestu sem se že našaltal. Komi čakam električne avte.

Mene recimo nervira 17 let stari avtomobil z avtomatsko sklopko. Vem, ni relevantno za debato, dodam le moja 2 centa. Vseeno si v prihodnosti nadejam nabaviti avtomatika.
Avtomatik je prihodnost. Ne nujno dobra prihodnost, le kupci so jo sami izbrali.

vostok_1 ::

Iz servisnega vidika, ne vem točno kako je z avtomatiki, ampak iz uporabnega vidika, takoj vzamem avtomatika. Ročno menjavanje v letu 2016 je idjotizem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Adrijan0 ::

Sploh ne razumem zakaj bi človek imel v avtu ročni menjalnik? Sem pa opazil, da vsi dokler ne preizkusijo avtomatskega radi govorijo, da tega nikoli ne bi imeli. Razumem, da vzame človek ročnega če kupuje avte nižjega cenovnega razreda, ker so avtomatski menjalniki slabi.

nevone ::

Avtomatik je prihodnost. Ne nujno dobra prihodnost, le kupci so jo sami izbrali.


Čas bo pokazal, ali je avtomatik dobra prihodnost. In ja, kupci bodo tako izbrali.

Zagotovo tisti, ki bodo kupovali avtomatika in z njim ne bodo dovolj zadovoljni, naslednjič avtomatika ne bodo kupili. In ker se ta prehod ne dogaja preko noči, bo dejansko kvaliteta vožnje teh avtomobilov pri kupcih odločilna, da se bodo zanje odločali bolj kot za ročne in na ta način morda ročne povsem izrinili iz uporabe.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

Sodobni avtomobili kmalu ne bodo več prestavljali, zato ne bo več menjalnika.

GrimReaper ::

Kakorkoli že, najbolj safe bet je ročni menjalnik, avtomatskega moraš res dobro probat, če ti odgovarja, in to je vsaj kak teden.
Sam sem imel avto z avtomatskim menjalnikom 10 mesecev, pa nikoli več. Seveda so neke prednosti, ampak celokupno mi je bil veliko slabši.
Recimo na hitro plusi:
-ni problemov da ne bi šlo lepo v prestavo kot pri ročnem (pač povsem idealnega ročnega sam še nisem vozil), ker pač samo klikneš na volanu in gre
-ima razne varovalke, če si bolj grob z avtom, ne moreš vrtet gum pri speljevanju (to je mene sicer motilo, ker potem ne dobiš dobrega štarta, sploh v krožno skočit sem imel velike probleme) ter v nižjo prestavo, če bi pri tem prekoračil max rpm, ti ne bo pustil; pa če se ustaviš da sam v 1.
-lažje speljevanje na klancu, zdaj če imaš veliko tega, ok, ampak meni navadna ročna bolje odgovarja

Slabosti je blo pa več, ampak se mi ne da naštevat.

          je izjavil:

Me zanima, če OP želi avto tudi brez klime in z odpiranjem šip na vinto.

To dvoje je pa res edino kar je dobro imet pri avtu (razen če preživiš cel dan v avtu, potem je več bolje). Čeprav imaš pa s tem spet več problemov s popravili.
Sicer na desni ti vinta ne bi nič pomagala, ker je itak ne dosežeš, tako da si s pokvarjenim motorčkom na istem.
Kako je vozit brez klime sedaj avgusta si pa tudi ne predstavljam več, ker mi že s klimo švic priteče povsem do brade.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Spajky ::

r3dkv1c4 je izjavil:

..Problem avtomatikov oz. njihovih voznikov je postal predvsem ta, da zaradi proste desne roke, vozniki le-to uporabljajo za lovljenje pokemonov.
:)) ...

r3dkv1c4 je izjavil:

.. bolj kot bodo avtomobili avtomatizirani, manj pozornosti bodo vozniki namenjali varnosti na cesti.
Zarota ! :)) ...

"...vozit avto z avtomatskim menjalnikom, je isto kot fukat z goldonom"... :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Fritz ::

Formula 1 je izjavil:


Kako je pa z leti za servisni interval menjave olja? 4 leta? Malo gledamo nov avto, sicer Renault Talismana pa ga primerljivega trenutni Laguni ni z ročnim menjalnikom.

Treba je pogledati kako je za določeno vozilo predpisano. Dokler je v garanciji in servisiraš na uradnem servisu, se držiš predpisov. Ko pa tega ni več in je vozilo že starejše, ko servisiraš pod kozolcem in uporabljaš cenejša (ne slaba vendar ne najdražja super-duper olja), potem je dobro intervale (po času in kilometrih) skrajšati, še posebej, če so nastavljeni zelo optimistično.

Dokler je vozilo v garanciji, bi stroški morali biti nizki. Je pa odvisno koliko pooblaščenci računajo za redne servise.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

krneki0001 ::

Fritz je izjavil:


Treba je pogledati kako je za določeno vozilo predpisano. Dokler je v garanciji in servisiraš na uradnem servisu, se držiš predpisov. Ko pa tega ni več in je vozilo že starejše, ko servisiraš pod kozolcem in uporabljaš cenejša (ne slaba vendar ne najdražja super-duper olja), potem je dobro intervale (po času in kilometrih) skrajšati, še posebej, če so nastavljeni zelo optimistično.


To ne drži. Tudi po garanciji se daje najboljša (ne nujno najdražja) olja v avtomatski menjalnik, ker mu s tem podaljšuješ delovno dobo in si zagotavljaš, da ne bo problemov z njim.

Kar se tiče pa intervala, pa preveriš na netu, kaj delajo uporabniki (tisti bolj skrbni) in se držiš intervalov, ki jih oni določajo. Recimo za DCI motorje je na uradnem servisu interval 30.000, pa so potem problemi z motorji, če delaš na 10.000 imaš nič problemov, kar so uporabniki tudi dokazali. Cena za tiste 3 litre olja je pa 20€ + 10€ za menjavo pod kozolcem.

>Noben avtomatik ne prestavlja bolj ekonomično in bolj časovno natančno, kot to uspeva meni

Ti pa si optimist. Vsi novodobni avtomatski menjalniki prestavljajo bolj optimalno in časovno natančno ter hitreje kot ti. Še vozniki drag race-ov to priznavajo, da ne uspejo tako hitro šaltat.

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Zanimiva debata.

Povzetek: OP se razburja, da mu omejujejo izbiro in potem skoči n ljudi in ga prepričuje, da se je Apple, oops, Volkswagen zanj pravilno odločil in v njegovo dobro in naj se enostavno prepusti in uživa.

krneki0001 ::

@joze67
Ni res, še vedno dobiš ročni menjalnik v vseh modelih. Razen če so se pokazale napake, ki uničujejo motorje kot recimo pri subaruju z dizelsko mašino, ko ima dizel preveč navora, vztrajnik je zanič in premalo močan, pa ko odpove vztrajnik lomi gredi. Zato so mu dali samo avtomatiko, ker tam pa ni več problemov. Kar pa spet pomeni da zna bolj precizno delat kot ljudje z ročnim menjalnikom in je zato gredolomov nič.

diler515 ::

joze67 je izjavil:

Zanimiva debata.

Povzetek: OP se razburja, da mu omejujejo izbiro in potem skoči n ljudi in ga prepričuje, da se je Apple, oops, Volkswagen zanj pravilno odločil in v njegovo dobro in naj se enostavno prepusti in uživa.

slaba primerjava

boljša bi bla, da bi naprimer 4k 24" monitorji z dobro matriko (se pravi ne tn) postali standar in bi jim cena padla na 150 eur, op bi pa hotel 1080p 24" monitor s tn matriko

nevone ::

OP se razburja, da mu omejujejo izbiro in potem skoči n ljudi in ga prepričuje, da se je Apple, oops, Volkswagen zanj pravilno odločil in v njegovo dobro in naj se enostavno prepusti in uživa.


A ti si izbiro predstavljaš tako, da če si nekdo nekaj želi, potem naj bi se nekoga prisililo, da to zanj izdeluje?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

ziga1990 ::

joze67 je izjavil:

Zanimiva debata.

Povzetek: OP se razburja, da mu omejujejo izbiro in potem skoči n ljudi in ga prepričuje, da se je Apple, oops, Volkswagen zanj pravilno odločil in v njegovo dobro in naj se enostavno prepusti in uživa.


Proizvajalec se sam odloči kaj je boljše za njihove avtomobile in če ti ta odločitev ni vseč imaš tri opcije:
-Sprejmeš kompromis
-greš k drugemu proizvajalcu
-greš na forum jokat

OP a si že testno peljal željeni avto in ali si že vozil avtomatika?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40130366 (9281) Vrocipes
»

Nakup Mondeo (2012)

Oddelek: Na cesti
174592 (3684) robertv
»

Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12915651 (13416) Unknown_001
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6115230 (12823) Mavrik

Več podobnih tem