» »

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov

«
1
2 3 4

xmetallic ::

Kupujem nov avto in mi je "padel" v oči Volvo V90, Volvo S90 letnik 2016. Pogledal osnovne specifikacije, in se praktično že odločil da to kupim. Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.

Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.


Zdej, kaj je point da se ukinja ročni menjalnik? Predvidevam da je to povezano s "pametnimi" avtomobili, ki sami zavirajo, zavijajo ob nevarnosti, pospešujejo, in rabijo večji nadzor nad avtom česar pa ne morejo doseči brez posega v menjalnike. Kakorkoli, ne mislim vozit avtomatični polizdelek.

Za ostale proizvajalce nisem šel še gledat, a isto grejo v to smer?

#000000 ::

Ja več al manj vsi, glej zakaj ne probaš, pejt k prodajalcu in malo potarnaj da ti automatik ni ravno pri srcu, da pa mogoče bi se odločil, in ti ga bo gotovo dal za en vikend na test FREE, pol greš s familijo mal na izlet mal po mestu po štacujnah in se navadiš, pomojem ti bo cool, vaj meni je, ga ne menjam za ročnega nikol več, mislm plačaš avto 30k € al pa celo več, pol boš pa še šaltkebel gonu naslednjih 10 let, no way. Moraš pa probat, drugač ne gre.

_pobesneli_ ::

Jaz sem bil vedno mnenja da je ročni boljši. Sedaj sem kupil avto z 220KM. Ugotovil sem da nimam kaj počet z menjalnikom. Ko speljem mi ze utripa na amaturni naj dam v 6to. Dolgčas uglavnem in mi je žal da nisem testiral z avtomatskim.
Imam pa vse bombončke zaviranje, aktivni tempomat, samodejno parkiranje čeprav imam ročni menjalnik.
Gregor

xmetallic ::

Mene je še posebej zmotilo v opisu avta da tudi v "ročnem" načinu (če lahko premikanju menjalnika gor/dol tako rečemo) avto kar sam prešalta če bi npr. želel speljat z visoko prestavo, al pa se vozil z nizko hitrostjo v visoki prestavi. Dobil sem občutek da preveč posega v način vožnje. Ne vem kaj bi počel z desno roko brez menjalnika.

Matevz96 ::

Si že kdaj vozil avtomatika? Kot so ti že rekli vzemi avto na test, avtomatik ni noben bav bav.
#hooldthedoor

Telbanc ::

Ni noben bav bav, ko škripne, je pa popravilo 2 jurja evričev.

Ne hvala.

Tud je avtomatika za stare mečkače, mije čist mimo ta avtomatika.

Da bi bla moja alfa avtomatik, pol jo "ne pogledam več".....
Carpe Diem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

#000000 ::

Ne vem jest sem prvi avtomatik vozil leta 91 bil je mercedes G (od teritorjalne abrambe) hec za znort, prve dve minuti so bli vsi na prvi šajbi, pol pa je reku ta ki ga je dužil pred mano naj odmislim levo nogo in vse ok.

Popravilo je dva al pa tud več jurjev, ampak sej ti ne bo crknu prej kot v času garancije, pa če ti guzne sklopka pri ročnem je cena enaka za tak rang avta.

pri ročnem pa lahko sklopko zguziš prej kot pri avtomatiku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

konspirator ::

Še dobro da američani dobrih 66 let vozijo avtomatike.

V Eu je problematično ne-menjavanje olja menjalnika ("Sealed for Life" mantra), zato taka slaba fama.

#000000 ::

konspirator je izjavil:

Še dobro da američani dobrih 66 let vozijo avtomatike.

V Eu je problematično ne-menjavanje olja menjalnika ("Sealed for Life" mantra), zato taka slaba fama.


točno tko, sem gledu avto GMC sierra 5.9 z 250k miljami, še original menjalnik, malo ga je začel sračkat pa je menjal olje in ŠE dela, pa to je blo 4 leta nekja nezaj.

Telbanc ::

Šprtni avto in avtomenjač no, usmilite se me, me bo nočna mora tlačila.

Ma pa sorodnik 6 valjnega marcedesa, avtomatik, sam mi ne potegne...mi ne deluje normalno. Da ne bi mogu u 4 prtisnit 170.

Ne rečem no, ko me bojo peljali z vozekom do avta, pol pa avtomenjač.
Carpe Diem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

#000000 ::

novi CAMARRO ima 10 stopenjski menjalnik in ene 600ks

jest pravim naj proba pa bo koj jasno al ja al ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

xmetallic ::

#000000 je izjavil:

novi CAMARRO ima 10 stopenjski menjalnik in ene 600ks

Zgoraj omenjena Volvo avta imata 8 stopenjski

#000000 ::

Nimaš kej, probi, avto boš plačal precej drago, torej zakaj nebi prej testiral. Pa sej tud tesla je automatik :) pa ga eni zlo ljubijo

Aja camarro ima mislm da skor 6 ali celo 7 litrov mašino nisem 100% če sem prav prebral, kok ma pa VOLVO ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

zmaugy ::

Avtomatski menjalnik je vreden vsakega centa. Pa imam v stažu več kot 700000 km na ročnih menjalnikih in sem bil prej vedno enakega mnenja kot OP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

xmetallic ::

Skeptičen sem glede tega. Sploh pri prehitevanju kjer se moraš zanašati na računalnik, da bo ta ustrezno prešaltal v nižjo prestavo. Zapelješ na drugi pas in te avtomatika pusti na cedilu, končaš v drugem avtu. Men avto brez ročnega menjalnika logičen edino pri samovozečem avtomobilu. Al je cel avtomatiziran pa te vozi okoli, al pa se sam voziš. Te vmesne opcije da pol delaš sam, pol dela avto mi niso preveč zanimive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

#000000 ::

nisi še pelju, zato ne veš, še preden so računalniki prevzel vajeti, je že obstajal kick down avto menjalnik, tako da nimaš kej bat.

http://ask.cars.com/2008/09/transmissio...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

pitar ::

Probaj pa boš videl. Avtomatski menjalnik je fantastičen, pa čeprav imam raje ročni menjalnik.

konspirator ::

Slonic-tonic
Šprtni avto in avtomenjač no, usmilite se me, me bo nočna mora tlačila.

Ded, čas te je povozil.

Scorpia ::

xmetallic je izjavil:

Skeptičen sem glede tega. Sploh pri prehitevanju kjer se moraš zanašati na računalnik, da bo ta ustrezno prešaltal v nižjo prestavo. Zapelješ na drugi pas in te avtomatika pusti na cedilu, končaš v drugem avtu. Men avto brez ročnega menjalnika logičen edino pri samovozečem avtomobilu. Al je cel avtomatiziran pa te vozi okoli, al pa se sam voziš. Te vmesne opcije da pol delaš sam, pol dela avto mi niso preveč zanimive.


Pri vsakemu avtomatiku, lahko izbiraš še sam prestave, sploh za prehitevanje. Eni imajo ze v osnovi gumbe/rocke na volanu ali pa z doplačilom. Sam tudi sicer imam rad ročne menjalnike, če bi avto uporabljal samo za potovanje in ne še za službo, bi avtomatika vzel. Verjemi da bi sčasoma vzljubil in nebi šel nazaj na ročnega. Če pa boš avto čez nekaj let prodajal, vzdrževal, lepo vozil se nimaš kaj bati z okvaro.
////

#000000 ::

evo tkole pravi rođeni merikanac ravno zdej, je lastnik te GMC siera 5.9

Auto is nice...actuall think the manual you get better gas mileage ...it's just a preference really...I like auto...not young Anymore....but I can still slam a stick.lol

You even getting auto in the mid size trucks..box trucks....way long ago too

DjTonic ::

Jaz ostajam na ročnem menjalniku več ali manj zaradi cene. Ko sem kupoval vozilo nisem bil pripravljen še dati npr 2k eur zraven za avtomatik. Res je sicer, da imaš pri ročnem komplet nadzor, ampak so tudi avtomatiki ok, izkušnje imam z DSG. Ni ga čez kamot, ima pač svojo ceno.

xmetallic ::

#000000 je izjavil:


Aja camarro ima mislm da skor 6 ali celo 7 litrov mašino nisem 100% če sem prav prebral, kok ma pa VOLVO ?

2.0

#000000 ::

poglej malo bolje, 2.0 v usa velja za ZELENO VOZILO pomojem LOL

shit aja sorry

ja če ma pr 2.0 8 stopenj je OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Buggy ::

avtomatika bom kupil enkrat takrat kot elektricni avto :)

...do takrat ga pa ni denarja da bi v turbobencinarja tlacil avtomatiko, imam prevec rad dinamicno voznjo po regionalkah. Sprobana seveda tud avtomatika ampak ni to zame.

...:TOMI:... ::

V avte namensko dajejo take kose, da se več servisira, več zaračunava, več pokvari...

Turbine, downsizing, avt. menjalniki... Ljudje, hitro se primite za denarnice.
Tomi

#000000 ::

Ja mogoče res, ampak sej lahko voziš jugeca al pa 15 let starga golfa, itak bodo vsi slej ko prej na automatiku

darkolord ::

Čist tko, firbec me matra, a šipe tut še ročno odpirate, tisti k mate radi popoln nadzor nad vozilom?

shmandi ::

darkolord je izjavil:

Čist tko, firbec me matra, a šipe tut še ročno odpirate, tisti k mate radi popoln nadzor nad vozilom?

To nima blage veze z avtomatskim menjalnikom. Ni ene firme, ki dela avtomatike, da ne bi meli ful problemov z menjalniki. Ja, ni panike, če kupiš nov avto in z njim narediš 150kkm. Od tam naprej je pa eno živo sranje. Pa naj bo Mercedes, Audi, BMW, Honda...

Dr_M ::

Sicer vozim rocni menjalnik, nebi se branil avtomatika. Izjave tipa, rad imam poln nadzor nad avtomobilom, so pa nadvse smesne.
Kako pa imas poln nadzor nad avtomobilom, ce moras spustit volan? Sori, to ni poln nadzor, delec od tega.

konspirator ::

V mestni vožnji, kjer gre postopek prva, druga, občasno tretja, stop in ponovi vajo N-krat vsakih 200 metrov, je avtomatik zelo hvaležna stvar.
Ampak dobro, da ima avtor "nadzor" !

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Problem v Evropi je tudi, da nam namesto dobro delujočih in zanesljivih klasičnih avtomatikov prodajajo polizdelke z dvojno sklopko. Ti se kvarijo kot po tekočem traku, cukajo, nasploh pač en drek. Ampak to je vse plus za proizvajalca, ki ti lahko rezervne dele proda.
Quack !

Dr_M ::

Klasicnih avtomatikov prakticno ni vec v eu. Kako pa zgleda avtomatik brez flappy pads za volanom?

msjr ::

Zdejle se bojo feni nadzora križal, ostali pa bojo malo bruhcal, ampak 8 stopenjski avtomatski menjalnik (veliko prevozil na bemfiju) je tako kul kot variomat na (močnem) maxiskuterju, moč kadar jo rabiš in res takoj.

In nič ne cuka ali zamuja, sem se hecal, da je bemfi povezan s centralo, tam pa imajo v kleti kup delavcev (in šefa z bičem), ki gledajo obrate in prestavljajo v pravem trenutku...

Večinoma se nad avtomatiki hudujejo tisti, ki so vozili razne 1.0 [vstavi besedo]matic sranja, ki res niso bila za nikamor (beri mali renaultki, fiati ipd.), čeprav sem bil prijetno presenečen nad avtomatskim menjalnikom v nekem grdem renaultu sedanu (ne vem, a je bil megane ali kaj?).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

Tilen ::

xmetallic je izjavil:

Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.


Lahko bi nehal lagat.

A4 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik

A5 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik

A6 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Telbanc ::

konspirator je izjavil:

Slonic-tonic
Šprtni avto in avtomenjač no, usmilite se me, me bo nočna mora tlačila.

Ded, čas te je povozil.




Ja no, z mano je tko, ko mi odrežejo levo nogo, pol grem na avtomatski menjalnik, ali desno roko.

Glede na stanje v našem zdravstvu, mogoče avtomenjač niti ni tko daleč.
Carpe Diem

shadeX ::

Dr_M je izjavil:

Sicer vozim rocni menjalnik, nebi se branil avtomatika. Izjave tipa, rad imam poln nadzor nad avtomobilom, so pa nadvse smesne.
Kako pa imas poln nadzor nad avtomobilom, ce moras spustit volan? Sori, to ni poln nadzor, delec od tega.


Sej vem da v avtošoli učijo da moraš imeti obe roki na volanu.. ampak..a ti dejansko voziš z obema rokama na volanu?

Vozil sem tudi sam avtomatika. Porsche Cayenne Turbo 500KM. Pri prehitevanju na AC je avtomatik nadvse počasna zadeva. Ko pritisneš na gas do konca, traja slabi dve sekundi preden se zadeva zbudi in lahko začneš prehitevat. Mogoče je kul kadar se navadiš, ampak men ta odzivnost ne paše preveč.

Ročni menjalnik je še vedno top :) Marča dol, po gasu in si mimo. :) Je pa očitno res avtomatik priljubljen glede na komentarje. Presenečen :)

bambam20 ::

shmandi je izjavil:


To nima blage veze z avtomatskim menjalnikom. Ni ene firme, ki dela avtomatike, da ne bi meli ful problemov z menjalniki. Ja, ni panike, če kupiš nov avto in z njim narediš 150kkm. Od tam naprej je pa eno živo sranje. Pa naj bo Mercedes, Audi, BMW, Honda...


Da ne bo kaj res. Še nism slišu, da bi se BMW-ji avtomatski menjalniki kvarili pri 150 k km. Obrabe se dogajajo pri 400.000 km. Lp. Pa prej se ti obrabil navaden menjalnik kot avtomatski.

Ja pa res, da marsikdo ne menja olja ( pri BMW-ju je to cirka 500€ ) :).

Utk ::

Tistim, ki imajo radi nadzor, predlagam da fuknejo ven lamdasondo in si namesto nje montirajo ročico na menjalnik za štelanje mešanice. Pa ja ne bo tam nek butast računalnik govoru kolk zraka in goriva rabim jaz v motorju.

bambam20 ::

shadeX je izjavil:


Vozil sem tudi sam avtomatika. Porsche Cayenne Turbo 500KM. Pri prehitevanju na AC je avtomatik nadvse počasna zadeva. Ko pritisneš na gas do konca, traja slabi dve sekundi preden se zadeva zbudi in lahko začneš prehitevat. Mogoče je kul kadar se navadiš, ampak men ta odzivnost ne paše preveč.


S tem avto je potem marsikaj narobe. Sklepam da v turbini, če ima zamika 2 sekundi.

Novodobni Avtomatik je hitrejši od ročnega.

#000000 ::

150k pa menjalnik fuć LOL Pa sej ni JUGO 45 kjer je pri 150k treba blo delat generalno, a menjalnik ko nov.

Sem vozu od pokojnega Janeza Drnovška AUDI 200 automatik + desni volan (verjetno zarad atentata ipd) avto je mel reci in piši 570.000 km prevoženih (5 let po tem ko ni bil več lastnik), a menjalnik AUTOMATIK, še prvi, važno je vzdržavenje.

Dr_M ::

a ti dejansko voziš z obema rokama na volanu?


Razen na AC, da. Sploh ce se malo bolj dinamicno vozim, imam rad obe roki na volanu, ne pa da mi avto opleta, ker moram se s tisto stango mahat okol.

bambam20 ::

#000000 je izjavil:

150k pa menjalnik fuć LOL Pa sej ni JUGO 45 kjer je pri 150k treba blo delat generalno, a menjalnik ko nov.

Sem vozu od pokojnega Janeza Drnovška AUDI 200 automatik + desni volan (verjetno zarad atentata ipd) avto je mel reci in piši 570.000 km prevoženih (5 let po tem ko ni bil več lastnik), a menjalnik AUTOMATIK, še prvi, važno je vzdržavenje.



A ne vidiš, da naklada. Drugi pa naklada, da ima Porsche 2 sekundni zamik. Trerji se bo spomnu, d aje vozu merdeseda letnik 86 Dizla z 90 konjih, ki je bil avtomatik in ni šel nikamor.

Večina tle ni vozla novodobnih bmw-jev, audijev in nimajo pojma kakšna milina so te zadeve.

Dr_M ::


Še nism slišu, da bi se BMW-ji avtomatski menjalniki kvarili pri 150 k km.


Prva generacija X5 je bila tocno to, menjalniki crknili po 150k.

bambam20 ::

Dr_M je izjavil:


Še nism slišu, da bi se BMW-ji avtomatski menjalniki kvarili pri 150 k km.


Prva generacija X5 je bila tocno to, menjalniki crknili po 150k.


To si dla zdaj izjemo. Mene ti kvazi terenci niso nikoli zanimal.

Pri petkah, trojka in sedmicah tega problema ni bilo in ga tudi ni.

čuhalev ::

konspirator je izjavil:

Še dobro da američani dobrih 66 let vozijo avtomatike.

Američani imajo drugačne avtomatike kot mi.

Moj naslednji pa bo EU avtomatik. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

#000000 ::

OK. roko na srce, pri nas cest kot se v usa ali germaniji NI, in jih še dolgo ne bo, švica ima ogromno USA avtov, ne vem zakaj ampak jih ima, nemčija pa ima automatike že kr dolgo, mislm da sem videl celo C kadett leta 93 ki je bil star takrat ene 10 ali raj več let, tam kjer so pa bile USA vojaške baze pa tko al tko kr velik avtomatiov od nekdaj.

če si mlad in se ti da gont šaltkebel, pol ja, če si bol al manj preskrbljen in ti je moto da je treba lajf uživat, pol avtomatik je zate, ni pa za dirkat, čeprav je mel kolega Mečko 190mislm da 2.0E automatik in je nebi dal od sebe dok je ni sesul.

Enim je okay, drugim ne, brez veze diskutirat, naj pob proba, pa bo videl, odločil se bo pa itak sam.

aja btw. avtomatik je za parkirat odlična zadeva, tud še tolk butasta baba spravi avto kamor hoče, avtomatik je za butaste baje, ampak je pa sigurno priročen.

...:TOMI:... ::

Generalni problem cez 10, 20 let bo, ker res ne bo vec rocnih menjalnikov.

Kot danes ze kar s tezavo dobis avto brez turbine...

Meni je vseeno, ce obstajajo, samo izbiro mi dajte. Ne pa samo eno moznost, to je avtomatik.
Tomi

barakus ::

Prvic ko bos v koloni stal 2 uri in sepljeval/ustavljal na interval 10 sekund, ti bo krepko zal da nimas avtomatika.

darkolord ::

...:TOMI:... je izjavil:

Generalni problem cez 10, 20 let bo, ker res ne bo vec rocnih menjalnikov.
Zakaj bi bil to problem?

Avtomobilov z ročno klimo je tudi vedno manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

korenje3 ::

avtomatski menjalnik ne crkne kr tako, sploh od močnejših motorjev. z mojim mercedesom sem naredil 50k km ko sem ugotovil da manjka polovico olja v menjalniku... v glavnem moraš bit res stručko da ga zjebeš.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40130366 (9281) Vrocipes
»

Nakup Mondeo (2012)

Oddelek: Na cesti
174592 (3684) robertv
»

Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12915651 (13416) Unknown_001
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6115230 (12823) Mavrik

Več podobnih tem