Prijavi se z GoogleID

» »

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

Najmanj problematični avtomatski menjalniki?

strani: 1 2 3 4

tony1 ::

Polozweii je izjavil:

tony1 je izjavil:

Hojnik: Powershit menjalniki so totalno sranje. Kaj pa ima Scotty z njimi?

Ko sem s Scottyjem učil lokalnega BMW mehanika, ki cel lajf šravfa te avte (in ima tester na mizi že 30 let), kako se s testerjem najde napako na cinšpulah in ugotovi, da LMM še kar v redu dela, me je gledal ko da sem z lune padel.

Scotty tudi uporablja orodja, za katera tričetrt Slo mehanikov še slišalo ni (kot so piskač za iskanje puščanja plina klime, tekočina za testiranje puščajoče glave, orodje, ki z indukcijo pokaže fuč tuljavo, testerji obremenitve akumulatorja in alternatorja). Seveda je malo poseben škrtuh na kvadrat, brezveznik pa nikakor ni.


Scotty je tipičen zahojen ignorantski kreten s pristranskim mišljenjem. Njega karkol vprašat za nasvet je približn tko, kot če bi DIE hard VW fana spraševal če je novi Renault Clio dober nakup.


Morda samo ne štekaš, zakaj govori, kar pač govori. Modelu gre celoten sistem molže povprečnega Američana neskončno na živce, in s svojim dretjem v kamero se je pač odločil postaviti eno malo palico v kolesje vsega. Običnemu Ameru že od 70ih let plača realno ne raste več, vsi življenjski stroški pač, in to ves čas. Zato dobi pike ob Ameriki, kjer so rabljeni avti pri vseh dilerjih grozno dragi, pizdi čez audije z motorji polnimi masti kjer bi moralo biti olje in ves čas teži, naj si folk raje kupi klinčev japonski avto (pa čeprav bo ta dolgočasen, brezvezen in do amena utilitaren) in vbija v glavo "why don't fix it yourself" in "change your own god damn oil". Tisti Live free or die nad njegovo garažo ni obešen samo zato, ker kul zgleda...

Polozweii je izjavil:

tony1 je izjavil:

Škoda, da vas niso naučili še bontona.

Še to: niso danes že vsi CVTji takšni z verigo?


Ti boš sedaj meni pravil, da je tvoj idol (Scotty) uglajen gospod ? :)))

Das Seljak, da večjega ni.


Taki so vsi Teksašani. Lahko rečeš tudi vsi Američani. To je za njih norma.

No, pri nas pa to pisanje o idolih ni norma. Vzgojen človek se nauči tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Polozweii ::

tony1 je izjavil:



Morda samo ne štekaš, zakaj govori, kar pač govori. Modelu gre celoten sistem molže povprečnega Američana neskončno na živce, in s svojim dretjem v kamero se je pač odločil postaviti eno malo palico v kolesje vsega. Običnemu Ameru že od 70ih let plača realno ne raste več, vsi življenjski stroški pač, in to ves čas. Zato dobi pike ob Ameriki, kjer so rabljeni avti pri vseh dilerjih grozno dragi, pizdi čez audije z motorji polnimi masti kjer bi moralo biti olje in ves čas teži, naj si folk raje kupi klinčev japonski avto (pa čeprav bo ta dolgočasen, brezvezen in do amena utilitaren) in vbija v glavo "why don't fix it yourself" in "change your own god damn oil". Tisti Live free or die nad njegovo garažo ni obešen samo zato, ker kul zgleda...

Polozweii je izjavil:

tony1 je izjavil:

Škoda, da vas niso naučili še bontona.

Še to: niso danes že vsi CVTji takšni z verigo?


Ti boš sedaj meni pravil, da je tvoj idol (Scotty) uglajen gospod ? :)))

Das Seljak, da večjega ni.


Taki so vsi Teksašani. Lahko rečeš tudi vsi Američani. To je za njih norma.

No, pri nas pa to pisanje o idolih ni norma. Vzgojen človek se nauči tega.


Mislim da ti ne vidiš oravega problema ki ga imam z njim. Tip bluzi in že večkrat je dokazal, da blefira. Nejgovi nasveti, kako nekaj poštimat so pa NO COMMENT.

Če se hočeš kaj naučit in moraš ravno youtube gledat si vsaj ChrisFixov kanal poglej. Tip vsaj da nekaj na varnost pri delu, medtem ko Scottyja milo rečeno boli džomba, če se mu avto na fris skipa. ChrisFix ti bo na osnovnošolski način vsaj osnove razložil.
Genosse

Mavrik ::

*khm* - OP je spraševal o najmanj problematičnih MENJALNIKIH ne YouTuberjih. Dajmo nazaj na topic :)
The truth is rarely pure and never simple.

Polozweii ::

Mavrik je izjavil:

*khm* - OP je spraševal o najmanj problematičnih MENJALNIKIH ne YouTuberjih. Dajmo nazaj na topic :)


Off:
Danes si pa dobre volje. Običajno hitreje izgubiš potrpljenje.
Genosse

tony1 ::

To o Scottyju veliko ljudi pravi, sam pa sem ga tako dobil pri bluzenju le nekajkrat (pa še tam bi lahko rekel, da je šlo za lapsus). Cris mi enostavno ni simpatičen, človek dela videe, kako čim bolj kvalitetno oprati motorni prostor. Normalen dec tega na bencinarju ne počne.

In btw., kaj me briga, če bo enkrat avto padel nanj? Upam, da bo dal posnetek na YT :-).

Aja, nazaj na temo: še dve stvari sta zelo pomembni za zanesljivost avtomatikov:
-ob rednih servisih je treba dovolj zgodaj opaziti, če rosi katero od tesnil pogona na menjalniku (motor-menjalnik, menjalnik-kardan) in, če ja tesnilo zamenjati.
-na kakšnih 10 let je treba od zunaj očistiti hladilnik olja menjalnika, če ga avto ima, ker se v njem nabere packarija s ceste. Če je pred njim vgrajen še recimo hladilnik klime, je treba najprej očistiti tudi tega.

Pac-Man ::

Če si malo picajzla stari slushboxi sploh ne delujejo tak problem

Pogosto odpove samo kontrolna enota

DSG, CVT, robo whatever in navadni z 8+ prestavami, po možnosti s prečno montiranega motorja, so pa druga zgodba. In to najpogosteje crkuje.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

tony1 ::

Še naslednje:
-avt. menjalnik za delovanje iz LMMja od motorja dobi tudi podatek o masnem pretoku zraka, ki gre v motor, zato je za pravilno delovanje avtomatika pomembno tudi, da LMM deluje pravilno.

V idealnem svetu bi si človek na avtu vsako leto (od novega) posnel video, kjer bi s testerjem gledal, kakšne vrednosti meri LMM pri mrzlem in ogretem motorju, in kako se te spreminjajo iz prostega teka in potem, ko pohodiš gas.

Na ene 10-12 let pa je koristno LMM zamenjati (danes hot film LMMji niso več tako svinjsko dragi kot so bili hot wire pred desetletji). Kdor bo šel v ta korak, naj se hudičevo dobro pozanima, da bo res dobil OEM del (ali pa naj gre kupit kar original, ker bistvene razlike s ceno pravega OEMa ne bo).

-na 25 let in več starih avtomatikih je bilo pomembno vedeti, da se olje v njem ves čas segreva (in s tem uničuje), ko stojiš na mestu v D s stisnjeno bremzo. Modernejši avtomatiki (po občutku je bil 20 let star steptronic že tak, morda pa še vedno kje delajo avtomatike, ki tega ne znajo) sicer v takem primeru sami prestavijo v N, vseeno pa je dobro vedeti, da obstajajo menjalniki, ki jih tudi tiščanje avta v obrate v N uničuje.

Tipičen primer so tehnični pregledi, kamor se dajte potruditi priti z že ogretim motorjem, da bodo testi pri povišanih obratih uspeli že v 1. poskusu. Dobro se je dogovoriti, da če avto ne bo naredil plinov pri višjih obratih v 1. poskusu, da prideš nazaj čez četrt ure. Nato narediš en krog in ugasneš avto za 10 minut, in naj nato probajo še enkrat. (Seveda je treba upoštevati tudi, če ima avto turbino ali ne, ta bo šla prej k vragu kot avtomatik).

ziga1990 ::

Polozweii je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

eCVT(PSD) katerega imajo Toyotini hibridi je izredno zanesljiv


Laž.

Jermenski variator v avtomobilu je groza kar se dolgoživosti tiče.

Sploh se ne gre za to da bi bil slab. Ampak izključno zaradi prehitre obrabe in prevelikih izgub.


keri Jermenski variator eCVT nima nobenega jermena
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

eCvt je mehansko bolj enostaven od vsakega ročnega menjalnika. Da ne govorimo avtomatskega. Vse je fiksno in preko zobnikov. Noben zobnik se ne potiska v drugega ali podobna neumnost. Edino kar se premika je elektro motor.

ziga1990 ::

^^ saj zato sem ga predlagal ker se je izkazal za izredno zanesljivega
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

tony1 ::

Pac-man: drži.

Je pa problem, da se to nikomur ne da, lažje je pač živeti od menjave gum in olja. Problem je tudi, da ni veliko ljudi, ki bi to pošteno plačalo.

Problemov je več:
-moral bi imeti dostop do tovarniške literature proizvajalca menjalnika in avtomobilskih znamk, da bi imel podatke, katere dele so skozi leta upgrejdali in jih je vedno smiselno zamenjati
-veliko bolje kot to, da nekdo popravlja kar vse znamke avtomatikov bi bilo, če bi se npr. specializiral samo za ZF
-ko imaš enkrat odprt menjalnik je kaj več kot valve body težko porihtati. Moral bi imeti znanje, kako presoditi/izmeriti obrabo vseh delov in podatke o tem, kje je meja med normalno obrabljenim in popolnoma zanič. Prvega najbolj manjka in za to bi moral človek iti nekam se praktično učiti (morda za več let), ker je takšno znanje težko potegniti z interneta.

Pac-Man ::

tony1 je izjavil:


Vse se dobi, sploh če si pripravljen pljunit nekaj denarja in se prodaja na USA trgu.

https://www.atsg.us/atsg/
http://www.g8dhe.net/bongo_images/gearb...
https://www.tranzap.eu/

Še največji problem mi deluje diagnostika. Ne vem kaj vrže ven generični čitalec kod, imet specifičen SW za vsako znamko se mi zdi pa...nepraktično. Tule pridejo prav izkušnje, učit se na avtih strank pa ni ravno kul.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

wajdujc ::

A kdo po slučaju ve, kateri menjalnik je vgrajen v suzuki splash/opel agila b? Se gre za standardni 4 prestavni (oz. 3 + OD) AT.

jype ::

ziga1990 je izjavil:

^^ saj zato sem ga predlagal ker se je izkazal za izredno zanesljivega
Da Raptor ne ve, kako delujejo sodobni CVTji v hibridnih vozilih, pove marsikaj o kvaliteti strojniškega izobraževanja v Sloveniji.

tony1 ::

wajdujc je izjavil:

A kdo po slučaju ve, kateri menjalnik je vgrajen v suzuki splash/opel agila b? Se gre za standardni 4 prestavni (oz. 3 + OD) AT.


Vlečem iz zraka, ampak gotovo gre za 4+OD. Verjetno je Aisinov, tudi zanj velja vse kar smo doslej o njih napisali.

hojnikb ::

Mavrik je izjavil:

tony1: Omembe teh mojstrov z Lesc pa so kar pogoste po slovenskih forumih. Če so nesposobni... kdo pa so potem sposobni serviserji v Sloveniji, ki so že od blizu videli klasični avtomatski menjalnik? :)

Jaz sem drugače z Mazdinim Skyactive menjalnikom precej zadovoljen in dela dobro (modificiran 6 stopenjski Aisin) - kolikor gledam statistike je nasplošno precej zanesljiv. Je pa dokaj nov, tako da nekih avtov s 400.000km na njem še ni. Edino interneti so mnenja da ne verjeti proizvajalcu da je olje v menjalniku "for life". Mnenje?

Menjaš do ~100kkm, odvisno tudi od tega kakšne ture delaš. Vsekakor pa ne čakat do lifetime ie, ko se razleti.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

nsa_ag3nt ::

"For life" je pri teh mišljeno da dela kolikor let ima avto garancije oz max prevoženih kilometrov (na pamet tu rečem 5 let oz 200 k km).
Potem kupiš novega.

Mokre sanje vsakega proizvajalca.


tony1
A niso eni avtomatiki tako narejeni, da sploh nimajo čepa spodaj, torej moraš olje nekako ven posrkati ?


Polozweii je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Torej s katerimi avtomatiki je najmanj problemov? DSG, powershift, tiptronici, multitroniki, xxx?

Kaj vozite?
Bolj kot znamka vozila mi je v prvem planu kvaliteten menjalnik...
Kolega ima avdija a6 allroada l 2001, kateri ima 400k km in menjalnik dela ko urica :D


Edini pravi avtomatski menjalnik, ki bo tudi zdržal dolge ture je še vedno klasika z viskosklopko (Drehmomentwandler) in planetnim prenosom.

Dvosklopčne robotizirane pozabi; sekvenčni, adijo pamet; CVT je itak pozabljena zgodba.

Samo ne pozabi, da so ZDA vozila vsaj 3.0 benz, kjer je takšen menjalnik pride do izraza oz je v uporabi.
Zgornjo klasiko dajati v 100 KM 1.6 motor je primerno samo za mazohiste.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Ah, kje, ta skrb je odveč. V 110 konjskem 1.0 3-cilindrskem mlinčku se 6-stopenjski klasični Aisinov avtomat povsem solidno počuti (< 10s do 100 km/h, končna je 190 km/h).

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.

sandmat ::

6 stopenjski aisin je tudi na 4.4 v8 yamahi :D bo pa ja zdržal tist navor od 1.0 mlinčka :D

tony1 ::

Zanimivo, kje pa je vgrajen tako velik Yamahin motor?

Seveda bo zdržal, hotel sem poudariti, da avto kljub mlinčku pod havbo povsem normalno pelje.

sandmat ::

volvo s80 2. gen, in xc90 1.gen

darkolord ::

tony1 je izjavil:

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.
Pri 6-stopenjskem Aisinu tega ne moreš.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

...Verjetno so Aisinovi CVTji tudi čisto kul, samo ušesa te znajo boleti pri vožnji....


Nimam nobenih problemov z aisinovim cvt-jem. Niti se med vožnjo ne dere, niti ni glasen. Mogoče ga slišiš, ko je mrzel tistih nekaj prvih kilometrov, ampak ko se ogreje je čisto tih. Je pa zanimivo, da voziš z dizelskimi obrati recimo pri 60km/h s 1100obrati, 110km/h pri 2000 obratih, ker pri prejšnjem aisinovem navadnem štiristopenjskem avtomatiku je bilo pri 110km/h nekje 2800 obratov. Pri močnem pospeševanju pa ponavadi slišiš motor, ker (vsaj pri meni) nabije obrate nekje do 5500 obratov, da hitro in varno prehitiš.

Se pa elektronika na veliko uči in te proba oponoašat (tvoj način vožnje). Ko sem malo testiral in ga probal držat na višjih obratih, da sem malo testiral pospeške, hitrejše speljevanje in bolj dinamično vožnjo čez ovinke, je še ene par dni potem držal obrate med vožnjo. Tako da je kr zanimiv menjalnik in mi ni žal, da sem kupil avto s tem menjalnikom.

nsa_ag3nt ::

Je pekel zmrznil in si se znebil Subaruja ?
Aisin nima cvt, temveč nekaj e-CVT modelov za hibride
List of Aisin transmissions @ Wikipedia
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

novodobni cvtji se tako obnasajo kot obicni avtomatiki; ie simulirajo prestavljanje.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.


Na avtomatskih menjalnikih se vedno sname karter dol, ker je filter v notranjosti. Če ima filter tudi zunaj, je tisti filter za čiščenje olja od črpalke do ventilov, nad ventili je pa še en filter, ki je ključen.

Redno vzdrževanje avtomatskega menjalnika pomeni za ta menjalnik vse.

tony1 ::

darkolord je izjavil:

tony1 je izjavil:

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.
Pri 6-stopenjskem Aisinu tega ne moreš.


Kje pa je ovira? Kako potem menjaš filter?

Utk ::

hojnikb je izjavil:

novodobni cvtji se tako obnasajo kot obicni avtomatiki; ie simulirajo prestavljanje.


Ne, niti slučajno.

WizzardOfOZ ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Je pekel zmrznil in si se znebil Subaruja ?
Aisin nima cvt, temveč nekaj e-CVT modelov za hibride
List of Aisin transmissions @ Wikipedia


Sorry, nič več aisin ne dela subarujevih menjalnikov. Zdej jih dela kr subaru sam. Tako da jnimam aisina.

Ni pekel zmrznil. Jaz pa ne grem dol s subaruja. Je pa to res edina znamka, ki ji zaupam.

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

novodobni cvtji se tako obnasajo kot obicni avtomatiki; ie simulirajo prestavljanje.


Ne, niti slučajno.


Ja, nekateri imajo prednastavljenih 6 do 9 prestav, ko izberejo manual mode prestavljanja. Dokler je pa v Drive, pa tega ni.

Zgodovina sprememb…

Polozweii ::

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

novodobni cvtji se tako obnasajo kot obicni avtomatiki; ie simulirajo prestavljanje.


Ne, niti slučajno.


Nehaj srat.

Imajo programsko nastavitev za "kvazi" prestavljanje, in ob menjavi navidezne prestave samo stopenjsko spreminja prestavno razmerje, ne pa variabilno. Ampak to je programska rešitev krmiljenja, da ? Da vam bo bolj jasno.

Obstaja pa izključno zato, ker nekateri ljudje niso vajeni zveznega spreminjanja prestavnega razmerja in morajo "šlatat" ročko zarad občutka.
Genosse

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Jaz imam samo zvezno, nimam "programskih prestav". Tudi nimam opcije M, kot manual, ker sem iskal malo drugačen CVT menjalnik z opcijo L - LOCK.
V bistvu lahko zaklenem menjalnik v razmerju, ki ga sam izberem. Uporabno za off road in vožnjo po klancih navzdol. Ker prvi avtomatiki so bili res pain in the ass za vožnjo po klancih navzdol in si kuril bremze (ko sem se spustil iz 1700 nadmorske na 300 nadmorske v koloni, do bili diski plavi in brez problemov bi celo kosilo na njih skuhal).

Utk ::

Polozweii je izjavil:

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

novodobni cvtji se tako obnasajo kot obicni avtomatiki; ie simulirajo prestavljanje.


Ne, niti slučajno.


Nehaj srat.

Imajo programsko nastavitev za "kvazi" prestavljanje, in ob menjavi navidezne prestave samo stopenjsko spreminja prestavno razmerje, ne pa variabilno. Ampak to je programska rešitev krmiljenja, da ? Da vam bo bolj jasno.

Obstaja pa izključno zato, ker nekateri ljudje niso vajeni zveznega spreminjanja prestavnega razmerja in morajo "šlatat" ročko zarad občutka.

Nehaj srat. To je samo ena opcija, ki jo cvt ima. Niti slučajno se "ne obnašajo tako, da simulirajo prestave", ampak ti dajo to možnost. Ta možnost je sicer brezvezna in jo nihče razen (novinarjev) na testnih vožnjah ne uporablja, niti jo ni nikoli nihče drug zahteval, ker je v resničnem svetu neuporabna.

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz imam samo zvezno, nimam "programskih prestav". Tudi nimam opcije M, kot manual, ker sem iskal malo drugačen CVT menjalnik z opcijo L - LOCK.
V bistvu lahko zaklenem menjalnik v razmerju, ki ga sam izberem. Uporabno za off road in vožnjo po klancih navzdol. Ker prvi avtomatiki so bili res pain in the ass za vožnjo po klancih navzdol in si kuril bremze (ko sem se spustil iz 1700 nadmorske na 300 nadmorske v koloni, do bili diski plavi in brez problemov bi celo kosilo na njih skuhal).

A ni za to danes B?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Polozweii ::

Utk je izjavil:


Nehaj srat. To je samo ena opcija, ki jo cvt ima. Niti slučajno se "ne obnašajo tako, da simulirajo prestave", ampak ti dajo to možnost. Ta možnost je sicer brezvezna in jo nihče razen (novinarjev) na testnih vožnjah ne uporablja, niti jo ni nikoli nihče drug zahteval, ker je v resničnem svetu neuporabna.


Lej saj mi je vseeno. Okoli semantike se mi ne da razpravljati. Kdor je razumel, je razumel, kdor ni naj si pač sam pomaga. Forum nikakor ni pravo mesto za izobraževanje.
Genosse

Utk ::

Sej vsi vemo kako približno CVT delujejo. Človek je pač napisal, da novi CVTji simulirajo običajne avtomatike. To pač ni res, ker to bi bila neumnost. Imajo to možnost, ampak to ne pomeni, da so obupali nad principom CVT. Ker je ta v principu itak najboljši, kolk je boljši od vsega ostalega je pa odvisno od tehničnih podrobnosti in motorja, ki mu ga obesiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz imam samo zvezno, nimam "programskih prestav". Tudi nimam opcije M, kot manual, ker sem iskal malo drugačen CVT menjalnik z opcijo L - LOCK.
V bistvu lahko zaklenem menjalnik v razmerju, ki ga sam izberem. Uporabno za off road in vožnjo po klancih navzdol. Ker prvi avtomatiki so bili res pain in the ass za vožnjo po klancih navzdol in si kuril bremze (ko sem se spustil iz 1700 nadmorske na 300 nadmorske v koloni, do bili diski plavi in brez problemov bi celo kosilo na njih skuhal).

A ni za to danes B?


V bistvu je to zelo podobna zadeva, samo da je B v bistvu samo "down a steep hill", L je pa še za v kak strm makadamski klanec, kjer obdržiš razmerje in vse uravnavaš potem z mašino in obrati motorja. (verjetno bi pa z B lahko enako počel)

Polozweii ::

Utk je izjavil:

Sej vsi vemo kako približno CVT delujejo. Človek je pač napisal, da novi CVTji simulirajo običajne avtomatike. To pač ni res, ker to bi bila neumnost. Imajo to možnost, ampak to ne pomeni, da so obupali nad principom CVT. Ker je ta v principu itak najboljši, kolk je boljši od vsega ostalega je pa odvisno od tehničnih podrobnosti in motorja, ki mu ga obesiš.


V teoretičnem principu je boljši, v praktičnem smislu se izkaže, da sama zasnova ni nič kaj dosti učinkovita, zaradi opazno večjih izgub pri prenosu.
Genosse

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Sej vsi vemo kako približno CVT delujejo. Človek je pač napisal, da novi CVTji simulirajo običajne avtomatike. To pač ni res, ker to bi bila neumnost. Imajo to možnost, ampak to ne pomeni, da so obupali nad principom CVT. Ker je ta v principu itak najboljši, kolk je boljši od vsega ostalega je pa odvisno od tehničnih podrobnosti in motorja, ki mu ga obesiš.



uglavnem ja, simulirajo "prestavljanje", kar pocnejo obicajni avtomatiki. Da to ni dobra stvar (totalno unici pomen cvtja) je seveda jasno vsakomur.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

darkolord ::

tony1 je izjavil:

darkolord je izjavil:

tony1 je izjavil:

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.
Pri 6-stopenjskem Aisinu tega ne moreš.


Kje pa je ovira? Kako potem menjaš filter?
Ovira je, da niti nima ločenega karterja. Menjava filtra ni predvidena (sploh), ker bi moral cel menjalnik razstaviti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

tony1 ::

Ups, to bi bilo pa zanimivo vedeti pred nakupom :-). A filter pa vseeno ima?

Imaš kaj servisne dokumentacije zanj?

WizzardOfOZ ::



darkolord je izjavil:

tony1 je izjavil:

darkolord je izjavil:

tony1 je izjavil:

Če avtomatik nima šravfa na karterju, snameš karter dol.
Pri 6-stopenjskem Aisinu tega ne moreš.


Kje pa je ovira? Kako potem menjaš filter?
Ovira je, da niti nima ločenega karterja. Menjava filtra ni predvidena (sploh), ker bi moral cel menjalnik razstaviti.


Na koliko km se menja olje? Na mojem starem aisinu 4EAT se je mnejalo olje in filter na 60k kilometrov.

Daj povej oznako tvojega modela mnejalnika.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

AM6 / AWF21 / TF-80 SC. Menjava olja ni predvidena, tako da menja vsak malo drugače.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WizzardOfOZ ::

V bistvu tvoj menjalnik sploh nima filtra.

Kater avto, pa ti povem kako je predpisana menjava olja?

Polozweii ::

darkolord je izjavil:

AM6 / AWF21 / TF-80 SC. Menjava olja ni predvidena, tako da menja vsak malo drugače.


V vsakem menjalniku je treba menjati olje, če ga misliš dalj časa vzdrževati.

Če nikjer ne piše, da je potrebna menjava, potem si lahko skoraj prepričan, da bo olje preživelo predvideno obratovanje vozila. Po domače povedano, prej bo avto šel od hiše preden bo potrebna menjava olja v menjalniškem prenosu oz. tak prenosnik je bil narejen za krajši čas obratovanja.

Olje bi po pravem moral menjati. Vprašanje pa je ali je to za končnega lastnika ekonomsko smiselno.
Genosse

Zgodovina sprememb…

Alfa Dog ::

Kaj pa recimo pri novejšem DSG, druga menjava olja pri 120k km....
A bo pooblaščeni serviser to pravilno naredil ali mu ni za zaupati?

WizzardOfOZ ::

Polozweii je izjavil:

Če nikjer ne piše, da je potrebna menjava, potem si lahko skoraj prepričan, da bo olje preživelo predvideno obratovanje vozila.


Ne tega govorit. V vsakem avtu je potrebno menjat olje v menjalniku, čeprav ga nekateri nikoli ne menjajo. Se pa konkretno pozna razlika pri prestavljanju po menjavi.

Zgodovina sprememb…

Polozweii ::

Alfa Dog je izjavil:

Kaj pa recimo pri novejšem DSG, druga menjava olja pri 120k km....
A bo pooblaščeni serviser to pravilno naredil ali mu ni za zaupati?


Če ti pooblaščeni ne bo znal narest, potem bolje da avta sploh kupil ne bi.

Seveda MORA znat. Imajo vse podatke o proceduri s strani proizvajalca. Ta procedura je tudi pogoj da se ti priznava garancija.
Genosse

Utk ::

Polozweii je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej vsi vemo kako približno CVT delujejo. Človek je pač napisal, da novi CVTji simulirajo običajne avtomatike. To pač ni res, ker to bi bila neumnost. Imajo to možnost, ampak to ne pomeni, da so obupali nad principom CVT. Ker je ta v principu itak najboljši, kolk je boljši od vsega ostalega je pa odvisno od tehničnih podrobnosti in motorja, ki mu ga obesiš.


V teoretičnem principu je boljši, v praktičnem smislu se izkaže, da sama zasnova ni nič kaj dosti učinkovita, zaradi opazno večjih izgub pri prenosu.

V novih toyotah ni nobenih jermenov, vse preko (fiksnih) zobnikov (planetno gonilo). Ne vem zakaj bi tu nastajale posebne izgube. Še sklopke ni.

Polozweii ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Če nikjer ne piše, da je potrebna menjava, potem si lahko skoraj prepričan, da bo olje preživelo predvideno obratovanje vozila.


Ne tega govorit. V vsakem avtu je potrebno menjat olje, čeprav ga nekateri nikoli ne menjajo. Se pa konkretno pozna razlika pri prestavljanju po menjavi.


Drugič citiraj celoto, namesto da se na en izsek ven mečeš. Če si kupil rabljen avto seveda zamenjaj olje.

Avto nižjega razreda za krajše razdalje, ki je bil kupljen nov pa res ne predvideva menjave olja pri prvem lastniku. Zaradi tega prihaja do teh cvetk "ni treba menjat". Treba je kot sem že povedal, pa si izpustil ampak prej bo šel avto od hiše kot bo to potrebno.

Utk je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej vsi vemo kako približno CVT delujejo. Človek je pač napisal, da novi CVTji simulirajo običajne avtomatike. To pač ni res, ker to bi bila neumnost. Imajo to možnost, ampak to ne pomeni, da so obupali nad principom CVT. Ker je ta v principu itak najboljši, kolk je boljši od vsega ostalega je pa odvisno od tehničnih podrobnosti in motorja, ki mu ga obesiš.


V teoretičnem principu je boljši, v praktičnem smislu se izkaže, da sama zasnova ni nič kaj dosti učinkovita, zaradi opazno večjih izgub pri prenosu.

V novih toyotah ni nobenih jermenov, vse preko (fiksnih) zobnikov (planetno gonilo). Ne vem zakaj bi tu nastajale posebne izgube. Še sklopke ni.


Imaš kje kakšno shemo, da si to pogledam ?
Genosse

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Polozweii je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Če nikjer ne piše, da je potrebna menjava, potem si lahko skoraj prepričan, da bo olje preživelo predvideno obratovanje vozila.


Ne tega govorit. V vsakem avtu je potrebno menjat olje, čeprav ga nekateri nikoli ne menjajo. Se pa konkretno pozna razlika pri prestavljanju po menjavi.


Drugič citiraj celoto, namesto da se na en izsek ven mečeš. Če si kupil rabljen avto seveda zamenjaj olje.

Avto nižjega razreda za krajše razdalje, ki je bil kupljen nov pa res ne predvideva menjave olja pri prvem lastniku. Zaradi tega prihaja do teh cvetk "ni treba menjat". Treba je kot sem že povedal, pa si izpustil ampak prej bo šel avto od hiše kot bo to potrebno.


Odvisno. Če ga bo prvi lastnik imel 200k kilometrov bi bilo dobro tudi olje zamenjat. Če ga bo imel pa samo 100k, je pa itak vseeno. Prvi servis da not platinaste svečke, potem pa samo olje, oljni in zračni filter menja dokler ga ne proda. (če že hoče šparat na servisih).

Meni je pa v interesu, da ima avto stalno odlično olje. Bo veliko manj problemov. Zato ga tudi menjam v intervalih malo nižjih od predpisanih.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu tvoj menjalnik sploh nima filtra.

Kater avto, pa ti povem kako je predpisana menjava olja?


Suzuki swift, 1.0t, 112 konjev, letnik 2019. Tnx.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1264253 (421) krucymucy
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24622219 (883) jocoj
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1989339 (3316) damirj79
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19726989 (19599) SuperVeloce

Več podobnih tem