Forum » Na cesti » Razvoj hitrosti na cestah
Razvoj hitrosti na cestah
mirator ::
V bistvu je bilo glede hitrosti na cestah že kar nekaj tem in precej različnih razmišljanj. Da sem odprl novo temo so me vzpodbudile predvsem debate v temi o talentih. Se mi zdi, da si hitrost zasluži svojo temo.
Kot izhodišča navajam:
- dovoljena hitrost skladno s CPP
- neprilagojena hitrost - vzrok za nesrečo
- prilagojena hitrost, ki je višja od dovoljene in jo dovoljujejo cestne razmere
- možna maksimalna hitrost avtomobila
Gre za to, da se avtomobilska industrija osredotoča predvsem na zmožnost prehiteti konkurenco z večjo možno maksimalno hitrostjo. In pa, zakaj pravzaprav kupiti avto, ki ti omogoča hitrosti, večje od dovoljenih. Kdo je potem kriv? Proizvajalec, prodajalec ali voznik?
Kot izhodišča navajam:
- dovoljena hitrost skladno s CPP
- neprilagojena hitrost - vzrok za nesrečo
- prilagojena hitrost, ki je višja od dovoljene in jo dovoljujejo cestne razmere
- možna maksimalna hitrost avtomobila
Gre za to, da se avtomobilska industrija osredotoča predvsem na zmožnost prehiteti konkurenco z večjo možno maksimalno hitrostjo. In pa, zakaj pravzaprav kupiti avto, ki ti omogoča hitrosti, večje od dovoljenih. Kdo je potem kriv? Proizvajalec, prodajalec ali voznik?
Gr8t ::
In pa, zakaj pravzaprav kupiti avto, ki ti omogoča hitrosti, večje od dovoljenih. Kdo je potem kriv? Proizvajalec, prodajalec ali voznik?
Klasično vprašanje. Prvič, ne vedo kje boš ti vozil, ponekod po svetu so tudi na javnih cestah večje omejitve kot naša največja 130. Lahko pa seveda voziš tudi na dirkališčih.
Kriv za prekoračitev hitrosti je seveda voznik.
Je pa jasno tudi, da večja kot je moč motorja, večja je možnost da bo voznik hitreje vozil. Temu so prilagojeni tudi zavarovalni razredi.
So pa na vidiku rešitve, samovozeči avtomobili pač ne bodo dirkali po cestah.
Najbolj važna je prilagojena hitrost in ne to da si vedno znotraj omejitve. Samo poglejte včeraj, lilo je res na polno, jaz sem vozil z vsaj 2x manjšo hitrostjo kot ostali, pa vsi veste da sem hiter voznik. Še bolje bi bilo pa če bi počakal tistih 15 minut.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Utk ::
Gre za to, da se avtomobilska industrija osredotoča predvsem na zmožnost prehiteti konkurenco z večjo možno maksimalno hitrostjo.
Res, kje pa to vidiš? Bencinarji in dizli morajo imet malo večjo končno hitrostjo, da imajo pri 130 znosno porabo. Pri električnih ni tega problema, zato imajo končno hitrost od 140-170, več že redko kater.
feryz ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Utk ::
Jaz sem za, če se potem dosledno kaznuje vse, ki imajo prekratko varnostno razdaljo in podobno. Pa jasno, tudi tiste, ki se bi vozili še zmeraj prehitro. Ker imam občutek, da so za dvig omejitve predvem tisti, ki se itak vozijo še veliko več, jih pa skrbi kazen, pa bi si jo na ta način malo znižali.
2dark ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Najprej bi morali narediti AC s tremi pasovi, ker trenutno stannje tega ne bi dopuščalo. Kot drugo pa se ti zavorna pot podlajša, posledično je nevarnost za prometno nesrečo višja.
Raje se pripravi na dodatne radarje, ki bodo merili večje odseke na AC-ju.
ginekk ::
Gre za to, da se avtomobilska industrija osredotoča predvsem na zmožnost prehiteti konkurenco z večjo možno maksimalno hitrostjo. In pa, zakaj pravzaprav kupiti avto, ki ti omogoča hitrosti, večje od dovoljenih. Kdo je potem kriv? Proizvajalec, prodajalec ali voznik?
To je napačna predpostavka, avtomobilska industrija se tako kot vsaka, osredotoča na dobiček. Če bo večino denarja v počasnih avtih, bodo stavili na te. Nekaj novejših - recimo Citroen SpaceTourer imajo že omejitve na 180km/h, kljub dovolj moči. Električna pa so itak omejena zaradi potratnosti pri večjih hitrostih.
Pred 40 leti so bili končne zelo blizu ali manjše največjim omejitvam. Avti so napredovali, omejitve pa so se v nekaterih primerih zaostrile (60->50km/h v naselju, 30km/h cone v mestih), v drugih olajšale (120->130km/h). Regulacija in nadzor končne pa je zelo politična, Japonci imajo že od leta '88 omejena vsa vozila na 180km/h.
Tveganje morebitne težave pri prekoračenju nosi seveda voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
scipascapa ::
150 ni šans pri nas, to pomeni, da bi folk vozil 160-170 po števcu, kar je nevarnost pri toliko kamikzah, ko ti spredaj skoči med prehitevanjem, ala kamioni & avtobusi ipd.....dvomim, da bi šlo tole brez pokanja pri nas.
feryz ::
Jaz sem za, če se potem dosledno kaznuje vse, ki imajo prekratko varnostno razdaljo in podobno. Pa jasno, tudi tiste, ki se bi vozili še zmeraj prehitro. Ker imam občutek, da so za dvig omejitve predvem tisti, ki se itak vozijo še veliko več, jih pa skrbi kazen, pa bi si jo na ta način malo znižali.Ti spadaš med nesposobne, zato se ve, kaj je treba s tabo storiti. Vrni izpit.
Ljudje vozijo prehitro, ker so take omejitve. V Nemčiji ne vozi noben prehitro. Tako simpl je to.
Včeraj smo se peljali v gosti koloni iz Ljubljane proti Vrhniki v gosti koloni. Niti eden avto ni imel primerne varnostne razdalje. Od več sto. Ravno tako niti en kamion ne. Od, verjetno, tudi več 100 njih.
Dela polno. Kandidiraj za policaja.
feryz ::
scipascapa je izjavil:
150 ni šans pri nas, to pomeni, da bi folk vozil 160-170 po števcu, kar je nevarnost pri toliko kamikzah, ko ti spredaj skoči med prehitevanjem, ala kamioni & avtobusi ipd.....dvomim, da bi šlo tole brez pokanja pri nas.Jaz ti garantiram, da gre. Brez problema. Lahko greš z mano enkrat, če želiš.
KAVINSKY ::
fikus_ ::
Npr. tudi če na AC omogoča prilagojeno hitrost razmeram na cesti 200 km/h, to še ne pomedi, da so vsi vozniki sposobni peljati toliko (pustimo avte ob strani). Podobno velja npr. za SLO regionalke in omejitev 90 km/h.
Omejitve so neka dogovorjena hitrost zapisana v zakonih in na cesti postavljena glede na okoliščine. Če se ne strinjate s tem, lahko predlagate drugačne rešitve.
Glede prekoračevanja omejitev hitrosti, je pa razmeroma enostavna rešitev ustrezna navigacija in na podlagi podatkov lokacije in omejitev maks. hitrost vozila.
Omejitve so neka dogovorjena hitrost zapisana v zakonih in na cesti postavljena glede na okoliščine. Če se ne strinjate s tem, lahko predlagate drugačne rešitve.
Glede prekoračevanja omejitev hitrosti, je pa razmeroma enostavna rešitev ustrezna navigacija in na podlagi podatkov lokacije in omejitev maks. hitrost vozila.
Utk ::
Ljudje vozijo prehitro, ker so take omejitve. V Nemčiji ne vozi noben prehitro. Tako simpl je to.
Niti noben ne vozi za ritjo pri 170.
Niti eden avto ni imel primerne varnostne razdalje. Od več sto. Ravno tako niti en kamion ne. Od, verjetno, tudi več 100 njih.
Dela polno. Kandidiraj za policaja.
Ali je bila hitrost previsoka, razdalja prekratka, ali je pa prekratka razdalja narobe definirana. Meni je vseeno kaj od tega se reši. Hotel bi samo, da se določi neka pravila in se jih potem drži. Zarad mene damo komot varnostno razdaljo na 0,2s in max hitrost na 200. Samo potem se vsaj tega držimo.
2dark ::
Utk ::
Realnost pa je taka, da je zgolj polovica dojčeaftoban brez omejitve.
Realnost je taka, da če povzročiš nesrečo zaradi prehitre vožnje na AC, kjer ni omejitve, boš vseeno plačal ko žuti. Če boš preživel.
Gr8t ::
scipascapa je izjavil:
150 ni šans pri nas, to pomeni, da bi folk vozil 160-170 po števcu, kar je nevarnost pri toliko kamikzah, ko ti spredaj skoči med prehitevanjem, ala kamioni & avtobusi ipd.....dvomim, da bi šlo tole brez pokanja pri nas.
Jaz pa ne verjamem, da bi se z višjimi omejitvami spremenila hitrost za več kot 5%, pol jih že sedaj vozi pod omejitvijo. Splošne omejitve so povsem ok.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
GupeM ::
Omejitev 130 km/h je povsem v redu. V redu pa niso tisti, ki niso sposobni voziti niti 120 km/h, so pa sposobni voziti po prehitevalnem pasu.
2dark ::
EnStot ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Hitrost na AC bi morali spustiti na 110 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi neposlušnosti.
Jaz bi tudi nemški sistem, to je ali vozi po zakonu ali pa v grajsko ječo! Ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenceljni niso Nemci.
Omejitev 130 km/h je povsem v redu. V redu pa niso tisti, ki niso sposobni voziti niti 120 km/h, so pa sposobni voziti po prehitevalnem pasu.
In to več kilomtrov. Po moje to počnejo nalašč, samo da jebejo zadaj vozeče, ker desni pas je recimo tako zabit.
Še en zadaj vozeči, ki rad sexa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: EnStot ()
WhiteAngel ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Pri 150 km/h boš imel še veliko večjo porabo goriva kot pri 130 km/h. Mislim, da je samo vprašanje časa, kdaj bodo zeleni v Nemčiji spustili hitrosti zaradi bolestnega zmanjševanja CO2.
Se pa strinjam glede varnosti, da ni nekih razlik med 130, 150 ali 170 km/h, če je cesta dovolj ravna in ni prometa. Še posebej, če se *vsi* tako hitro vozijo. npr. ko v Nemčiji Stuttgart-München ni več omejitve 120 km/h, kar naenkrat vsi trije pasovi zelo hitro pospešijo, se voziš 150 km/h in si med počasnejšimi.
roCkY ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Hitrost na avtocestah bi morali omejiti na 90 km/h zaradi porabe in temu ustrezno prilagoditi motorje, prepovedat vse SUV-e in podobne 2t+ težka vozila. Vključno s tistimi, ki tankajo lignit.
2dark ::
WhiteAngel je izjavil:
Pri 150 km/h boš imel še veliko večjo porabo goriva kot pri 130 km/h.
Pretiravali pa ne bomo. Poraba je zgolj malo višja. Morda pol litra.
scipascapa ::
Omejitev 130 km/h je povsem v redu. V redu pa niso tisti, ki niso sposobni voziti niti 120 km/h, so pa sposobni voziti po prehitevalnem pasu.
In to več kilomtrov. Po moje to počnejo nalašč, samo da jebejo zadaj vozeče, ker desni pas je recimo tako zabit.
ni kontrole, ni kaznovanja....potem Policija napiše, da so letos kaznovali 300-350 voznikov, ker so vozili po levem lol....tok bi jih moral na dan.
Dr_M ::
Vecina slo voznikov ni sposobna obvladovanja hitrosti visjih od 70km/h , pa bi mel 150km/h?
130 je cist ok.
130 je cist ok.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
2dark ::
scipascapa je izjavil:
ni kontrole, ni kaznovanja....potem Policija napiše, da so letos kaznovali 300-350 voznikov, ker so vozili po levem lol....tok bi jih moral na dan.
Se strinjam. So pa pri policiji tako "napredni", da še vedno na roke pišejo kazenski nalog, namesto, da bi imel policaj v avtu računalnik, kjer bi enostavno sprintal kazen in lep dan naprej. To bi bilo dela ravno za 2 minuti.
Vecina slo voznikov ni sposobna obvladovanja hitrosti visjih od 70km/h , pa bi mel 150km/h?
130 je cist ok.
Po ravnini? Ja, sej. Večina tudi ne bi smela vozit po avtocesti. bi bilo potrebno najprej opravit poostren praktičen preizkus dolg vsaj 2 uri vožnje v največji konici na ac-ju. 80% voznikov takoj padejo, ker bi še kakšen km vozili po levem pasu, čeprav imajo prostega desnega. To je padec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Scorpy84 ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Kdaj si se nazadnje vozil po nemciji? Tam je vedno vec omejitev in vedno manj odsekov kjer ni omejitve.
jest10 ::
scipascapa je izjavil:
150 ni šans pri nas, to pomeni, da bi folk vozil 160-170 po števcu
160-165 po števcu je glih ene 150 v reali
KAVINSKY ::
Odvisno od avta, meni glede na GPS pri 180 laže za 5km/h.
Zaradi legalnih razlogov je to šala.
Zaradi legalnih razlogov je to šala.
pegasus ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
No, jaz imam pa pisni dokaz, da nemci nočejo, da se po autobanu vozim 70km/h, kar se meni zdi smiselna hitrost. Ker bi se po njihovem moral voziti največ 60km/h.
IL_DIAVOLO ::
130 bi bilo super, ce bi se vsi vozili realnih 130, ne pa to cincanje do crtice natancno, ki je potem v praksi 120.
starfotr ::
Ma kaka višja hitrost. Folk še pri 90 km/h ali manj, ko se zjutraj fura na šiht ne zna naredit dovolj varnostne razdalje, niti ne zna nardit reševalnega pasu, ko se kolona ustavi.
In tem bedakom bi dal še več svobode v roke. Tnx, but no tnx.
In tem bedakom bi dal še več svobode v roke. Tnx, but no tnx.
pviran3 ::
Mislim, da je kultura na cesti kar ok, bi bilo lahko slabše... :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pviran3 ()
49106 ::
Radar na vsakih 500m pa je problem rešen. A kdo ve koliko stane, morda jim za kakšnega doniram?
Kultura na cesti je katastrofalna. Pešec mora na kolena, da avto ustavi pred prehodom za pešce.
Mislim, da je kultura na cesti kar ok, bi bilo lahko slabše... :)
Kultura na cesti je katastrofalna. Pešec mora na kolena, da avto ustavi pred prehodom za pešce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
solatko ::
Osebno menim, da je veliko drugih faktorjev, ki vplivajo na varnost v prometu, hitrost je le eden izmed njih. Večina vas ponavlja mantro "omejitev hitrosti je rešitev vseh problemov v prometu", v bistvu pa nimate pojma o vsem skupaj.
Največji vpliv na varnost ima hitrost v povezavi z varnostno razdaljo. Velika večina le-te ne drži niti pri hitrostih do omejitev, zato toliko naletov na cesteh vsak dan, pa gre večinoma za hitrosti pod "čarobno" omejitvijo.
Kamere DARSA posnamejo čisto vsako vozilo pa ste velikokrat zasledili kakšno prometno nesrečo pri vozilih, ki so vozili 130++, večina bedarij, ki jih počnejo na naših cestah veleumni vozniki, se namreč dogaja pri veliko nižjih hitrostih, kot je omejitev, kar poglejte nekaj posnetkov teh kamer na youtube-u.
Zakaj nebi dali malo povdarek na obnašanjih, ki ne sodijo v promet - telefoni, ukvarjanje z otroci na zadnjih sedežih, slabo opazovanje prometa zadaj, nedajanje ali napačno dajanje smerokazov, oviranje prometnega toka, nepoznavanju omejitev na posameznih odsekih, preziranje prometnih znakov, opozoril in prepovedi (vožnje v tunel, kljub rdeči luči na semaforju nad tunelom), prehitevanje po desni,......
Sicer pa se do vozniškega izpita pride prelahko, že zdravstveni sistem bi moral vreči najmanj 30%-ov kandidatov - narkomančke, pijančke, ljudi na raznih psihoaktivnih zdravilih, duševne bolnike,......
Pri pešcih bi pa v zakon ponovno dal določilo, ki je nekdaj bilo in so ga zaradi lobijev zbrisal in s tem povečali miselnost pešcev, da jim eno in več tonska vozila ne morejo nič - pred prečkanjem z roko nakaži namen, poglej levo, desno in še enkrat levo in, če je varno prečkaj cestišče po najkrajši poti, čim hitreje.
Vozniki namreč lahko naredijo napako, pešca sploh ne opazijo, pešci pa imajo vedno možnost, da čez cesto ne grejo, če se jim bliža vozilo, dokler se ne prepričajo, da jih voznik vidi in, da ima namen ustavit, oziroma toliko zmanjšat hitrost, da gredo lahko varno čez.
O obnašanju kolesarjev, rolkarjev, vseh voznikov raznih e-vozil pa nebi izgubljal besed, saj predstavljajo nevarnost zase, pešce in ostali promet.
Največji vpliv na varnost ima hitrost v povezavi z varnostno razdaljo. Velika večina le-te ne drži niti pri hitrostih do omejitev, zato toliko naletov na cesteh vsak dan, pa gre večinoma za hitrosti pod "čarobno" omejitvijo.
Kamere DARSA posnamejo čisto vsako vozilo pa ste velikokrat zasledili kakšno prometno nesrečo pri vozilih, ki so vozili 130++, večina bedarij, ki jih počnejo na naših cestah veleumni vozniki, se namreč dogaja pri veliko nižjih hitrostih, kot je omejitev, kar poglejte nekaj posnetkov teh kamer na youtube-u.
Zakaj nebi dali malo povdarek na obnašanjih, ki ne sodijo v promet - telefoni, ukvarjanje z otroci na zadnjih sedežih, slabo opazovanje prometa zadaj, nedajanje ali napačno dajanje smerokazov, oviranje prometnega toka, nepoznavanju omejitev na posameznih odsekih, preziranje prometnih znakov, opozoril in prepovedi (vožnje v tunel, kljub rdeči luči na semaforju nad tunelom), prehitevanje po desni,......
Sicer pa se do vozniškega izpita pride prelahko, že zdravstveni sistem bi moral vreči najmanj 30%-ov kandidatov - narkomančke, pijančke, ljudi na raznih psihoaktivnih zdravilih, duševne bolnike,......
Pri pešcih bi pa v zakon ponovno dal določilo, ki je nekdaj bilo in so ga zaradi lobijev zbrisal in s tem povečali miselnost pešcev, da jim eno in več tonska vozila ne morejo nič - pred prečkanjem z roko nakaži namen, poglej levo, desno in še enkrat levo in, če je varno prečkaj cestišče po najkrajši poti, čim hitreje.
Vozniki namreč lahko naredijo napako, pešca sploh ne opazijo, pešci pa imajo vedno možnost, da čez cesto ne grejo, če se jim bliža vozilo, dokler se ne prepričajo, da jih voznik vidi in, da ima namen ustavit, oziroma toliko zmanjšat hitrost, da gredo lahko varno čez.
O obnašanju kolesarjev, rolkarjev, vseh voznikov raznih e-vozil pa nebi izgubljal besed, saj predstavljajo nevarnost zase, pešce in ostali promet.
Delo krepa človeka
Webmojster ::
49106 ::
A kdo ve kako pristisniti na policijo, da se postavijo pri kritičnih prehodih za pešce? Na pamet mi pade samo to, da se zbere čim več staršev in se skupaj pritožimo. Verjetno bodo drugače gledali na 100+ pritožb dnevno, kot na eno samo.
Jaz dvignem roko, avtomobili vseeno švigajo mimo.
Vozniki se navadite upočasniti pred vsakim prehodom za pešce.
Ti bi prvi padel na zdravstvenem pregledu.
Pri pešcih bi pa v zakon ponovno dal določilo, ki je nekdaj bilo in so ga zaradi lobijev zbrisal in s tem povečali miselnost pešcev, da jim eno in več tonska vozila ne morejo nič - pred prečkanjem z roko nakaži namen, poglej levo, desno in še enkrat levo in, če je varno prečkaj cestišče po najkrajši poti, čim hitreje.
Jaz dvignem roko, avtomobili vseeno švigajo mimo.
Vozniki namreč lahko naredijo napako, pešca sploh ne opazijo, pešci pa imajo vedno možnost, da čez cesto ne grejo, če se jim bliža vozilo, dokler se ne prepričajo, da jih voznik vidi in, da ima namen ustavit, oziroma toliko zmanjšat hitrost, da gredo lahko varno čez.
Vozniki se navadite upočasniti pred vsakim prehodom za pešce.
Sicer pa se do vozniškega izpita pride prelahko, že zdravstveni sistem bi moral vreči najmanj 30%-ov kandidatov - narkomančke, pijančke, ljudi na raznih psihoaktivnih zdravilih, duševne bolnike,......
Ti bi prvi padel na zdravstvenem pregledu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Utk ::
Vozniki se navadite upočasniti pred vsakim prehodom za pešce
Zakaj. Če hoče it kdo čez cesto mu lahko ustaviš ali pa ne, če samo upočasniš in ga povoziš s 30 na uro ni nek profit. Če niti noče čez cesto pa sploh ni problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
SmeskoSnezak ::
WhiteAngel je izjavil:
Pri 150 km/h boš imel še veliko večjo porabo goriva kot pri 130 km/h.
Pretiravali pa ne bomo. Poraba je zgolj malo višja. Morda pol litra.
Glede na porabo pri avtih, glede na to, na koliko obratih in kmh na stevcu treba menjavati med prestavami, je bolj smiselno 140/150 za zgornjo mejo. Kot tudi ostale omejitve bi dal za vsaj 10 kmh navzgor. Torej, 140/150, 100, 80, 60, 30/40. Ne pa taksne omejitve, kjer se avto dejansko muci... ce ste dovolj pazljivi, ste morali to opaziti na svojih avtomobilih.
@ Pusti soncu v srce... @
WhiteAngel ::
Kultura na cesti je katastrofalna. Pešec mora na kolena, da avto ustavi pred prehodom za pešce.
Kaj pa vem, meni kar ustavljajo. Je pa večji problem ob konicah, ker je kolona in te voznik ne vidi do časa, da varno ustavi pri 50 km/h. Mislim, da je samo podvoz za pešce/kolesarje rešitev v tem primeru.
49106 ::
Boš jutri povedal, ko posnamem nekaj kritičnih mest.
A si res druševno neuravnovešen, ali se samo delaš?
Ni res, saj obstajajo blokade. Tudi ti jo rabiš.
Vozniki se navadite upočasniti pred vsakim prehodom za pešce
Zakaj. Če hoče it kdo čez cesto mu lahko ustaviš ali pa ne, če samo upočasniš in ga povoziš s 30 na uro ni nek profit.
A si res druševno neuravnovešen, ali se samo delaš?
Bencinarji in dizli morajo imet malo večjo končno hitrostjo, da imajo pri 130 znosno porabo.
Ni res, saj obstajajo blokade. Tudi ti jo rabiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Scorpy84 ::
Radar na vsakih 500m pa je problem rešen. A kdo ve koliko stane, morda jim za kakšnega doniram?
Mislim, da je kultura na cesti kar ok, bi bilo lahko slabše... :)
Kultura na cesti je katastrofalna. Pešec mora na kolena, da avto ustavi pred prehodom za pešce.
Naslednjic ko bo dež in ko boš imel dežnik v roki, pa videl novejši avto (sterejši slabše zaznavajo), ki imajo AEB, pa lepo pred seboj pomahaj odprt dežnik, veselje bo ko vozniku ne bo nič jasno zakaj je avto ustavil :). Ne dolgo nazaj, mi je uspelo espace ustaviti, le da nisem imel dežnika, ampak ravno nekaj dost velikega nosil, da je zaznalo, pa čeprav sem bil na robu pločnika. Pa še malo sem okrcal sokirano voznico in ji razložil na hitro sistem. To mi je prišlo na idejo, ker mi pri avtomatski rampi, kjer se ne rabiš ustavljati in če se malo prehitro približam rampi, se mi sistem aktivira.
2dark ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Ne pa taksne omejitve, kjer se avto dejansko muci... ce ste dovolj pazljivi, ste morali to opaziti na svojih avtomobilih.
Noben spodoben avto se pri 130 km/h na uro ne muči. Pri tej hitrosti se mučijo avti v nesorazmerju teža, navor, konji.
Glugy ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Če bi to hotl naredit bi mogl najprej vozniško kulturo dvignit. Varnostne razdalje na avtocesti so povečini en velik polom ker so pri večini voznikov prekratke. Potem pa prihaja do verižnih trčenj po nepotrebnem; in pa zmanjšanje varnostne tolerance za popravilo morebitnih svojih kot tujih vozniških napak. Ljudje nimajo predstave koliko bi morala varnostna razdalja biti. Morali bi na nek način dopovedat voznikom koliko mora biti varnostne razdalje; če ni druge pač tud kaznovat al neki. Jz ne vem kak ljudi prepričat da vozijo z ustrezno varnostno razdaljo.
Sam ja do takrat pa lahko ti samo sanjaš o 150 km/h ker varnost ni odvisna samo od tebe ampak tud od ostalih udeležencev v prometu.
solatko ::
Messiah - Zakaj lažeš? 65 let sem na cesti in do sedaj sem še vedno prišel varno čez cesto, ko sem nakazal, da mislim čez. Kaj je smisel tega? Če nakažeš namen, ni nujno, da ti bosta ustavila avtomobila, ki sta že skoraj na prehodu, temveč tretji, četrti, ki to lahko stori varno in to ti vzame reci in piši max 5 sekund.
Če pričakuješ, da bo ustavil prvi, potem sploh ni potrebe po nakazovanju namena, ampak kar stopiš na zebro, če bo ustavil, v redu, če ne bo, boš pri svetem Petru vedel, da si imel prednost.
Ne prikazujte sliko v prometu še slabšo, kot je, saj je glede na nora obnašanja nekaterih udeležencev v prometu, žrtev in nesreč še malo.
Glugy - Težko boš dvignil kulturo na cesti, saj je ta odvisna od večine dejavnikov, ki s prometom nimajo veze - zadovoljstvo z lastnim življenjem. Ne moreš od ljudi pričakovati, da bodo kulturni do tebe, če je ves nihov life ena sama hebancija, od služb za določen čas, brezposelnosti, utrujenosti od dela, različnih bolezni, frustracij, depresij,..... in ti pričakuješ bolj strpno obnašanje v prometu, ki je ednia dejavnost v kateri se posamezniki lahko obnašajo tako, kot bi se radi povsod, pa si ne upajo.
Pri nas so začeli s kaznovanjem na nekaterih odsekih cest, vendar je kazen za kratko varnostno razdaljo 200€, ne glede za kakšno gre, enako je, če si 5cm preblizu ali se voziš 130 pol metra za ritjo - 200€. V Nemčiji radar izračuna kazen, glede na razdaljo in hitrost, kazen pa do 5k€ za extreme.
Če pričakuješ, da bo ustavil prvi, potem sploh ni potrebe po nakazovanju namena, ampak kar stopiš na zebro, če bo ustavil, v redu, če ne bo, boš pri svetem Petru vedel, da si imel prednost.
Ne prikazujte sliko v prometu še slabšo, kot je, saj je glede na nora obnašanja nekaterih udeležencev v prometu, žrtev in nesreč še malo.
Glugy - Težko boš dvignil kulturo na cesti, saj je ta odvisna od večine dejavnikov, ki s prometom nimajo veze - zadovoljstvo z lastnim življenjem. Ne moreš od ljudi pričakovati, da bodo kulturni do tebe, če je ves nihov life ena sama hebancija, od služb za določen čas, brezposelnosti, utrujenosti od dela, različnih bolezni, frustracij, depresij,..... in ti pričakuješ bolj strpno obnašanje v prometu, ki je ednia dejavnost v kateri se posamezniki lahko obnašajo tako, kot bi se radi povsod, pa si ne upajo.
Pri nas so začeli s kaznovanjem na nekaterih odsekih cest, vendar je kazen za kratko varnostno razdaljo 200€, ne glede za kakšno gre, enako je, če si 5cm preblizu ali se voziš 130 pol metra za ritjo - 200€. V Nemčiji radar izračuna kazen, glede na razdaljo in hitrost, kazen pa do 5k€ za extreme.
Delo krepa človeka
49106 ::
Messiah - Zakaj lažeš?
Kje lažem?
65 let sem na cesti in do sedaj sem še vedno prišel varno čez cesto, ko sem nakazal, da mislim čez.
Kje sem napisal, da nisem prišel varno čez cesto? Ti še brati ne znaš, kaj šele voziti po CPP. Vrni vozniško dovoljenje. Ne veš niti tega, da pešcu ni potrebno nakazati, da bo šel čez prehod.
Glugy - Težko boš dvignil kulturo na cesti
Samo z udarci po denarnici se kultura spremeni.
Pri nas so začeli s kaznovanjem na nekaterih odsekih cest, vendar je kazen za kratko varnostno razdaljo 200EUR, ne glede za kakšno gre, enako je, če si 5cm preblizu ali se voziš 130 pol metra za ritjo - 200EUR.
Maš prav, za najbolj sposobne šoferje, ki vozijo 5cm za ritjo je kazen treba naviti na par tisočakov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
49106 ::
Pa še nekaj, vozniško dovoljenje bi morali izgubiti(oz prepoved vožnje, dokler s psihotestom ne dokažeš, da si sposoben upravljati s tako nevarnim strojem), ko prvič storiš prekršek, ki bi pomenil padec na glavni vožnji. Pol bi se vozili predvsem z bicikli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
louser ::
So pa na vidiku rešitve, samovozeči avtomobili pač ne bodo dirkali po cestah.
Ljudje ne marajo, da samovozeči avtomobili pospešijo iz ovinka.
Sicer logično za fiziko in profesionalne dirkače, ne pa za navadne Zemljane
pikachu004 ::
Pri dveh pasovih ne more biti drugače kot omejitev hitrosti. Ker se na desnem pasu vozi med 80km/h in 100km/h, ne moreš vozit mimo z 200. Ker je razlika v hitrosti prevelika.
Po moje je kultura dokaj na nivju, kot povsod je težava v 5% ljudi, ki sprovocirajo ostale udeležence. Ne moreš blendat in prehitevat po desni, če je pred vsemi nami več kilometrov dolga tekoča kolona. Ker se ti ne bo noben umaknil, cesta je tvoja prav toliko kot moja. Za vse veljajo enaka pravila.
Jaz bi rekel, da je izpit za avto prelahko narediti ker je zastavljen tako, da ga lahko ima vsak. Ladijski in letalski promet nista tako varna samo zaradi varnejšega okolja in tehnologije, ampak tudi zaradi usposobljenosti pilotov in kapetanov.
Po moje je kultura dokaj na nivju, kot povsod je težava v 5% ljudi, ki sprovocirajo ostale udeležence. Ne moreš blendat in prehitevat po desni, če je pred vsemi nami več kilometrov dolga tekoča kolona. Ker se ti ne bo noben umaknil, cesta je tvoja prav toliko kot moja. Za vse veljajo enaka pravila.
Jaz bi rekel, da je izpit za avto prelahko narediti ker je zastavljen tako, da ga lahko ima vsak. Ladijski in letalski promet nista tako varna samo zaradi varnejšega okolja in tehnologije, ampak tudi zaradi usposobljenosti pilotov in kapetanov.
Cr00k ::
Trenutni problem ki ga jaz vidim glede hitrosti na AC in podobno je predvsem "back-ward standardizacija/kompatibilnost". Dokler se boš lahko vozil po AC s fičkom ki gre 90kmh (če), ne moreš dvigniti najvišje hitrosti na +150, ker preprosto nastanejo prevelike razlike in ko se nekdo zaleti v fička, ali katerikoli drugi avto z 60kmh, si lahko predstavljamo kaj nastane oz. ostane.
Zadnje čase se veliko vozim po Bosni in ta polariziranost voznega parka je ogromna in direktno kaže, kako neubogljeno delujejo razni zdelani golfi2, yugeci,... raja (diaspora) z novimi avtomobili pa vsi živčni zadaj, se prehiteva v škarjice, divja (ker so kazni skoraj zastonj) in ko poči, nastrada najprej nič* kriv voznik v golfu.
*v bistvu, bi lahko kolono 10avtov spustil naprej, ampak tega čičoti, ki so delali izpite na tanku u jna še niso osvojili.
In še glede porabe, jaz delam 1200km na teden in se zelo pozna, ali vozim na tempomatu 120 ali pa 130. Tudi če bi dvignili na 150 omejitev, bi se še vedno peljal 120, ker po 5-6 urah s tako defenzivno vožnjo nisem zmatran, ne rabim non stop prehitevat, ker z enim tankom naredim relacijo (pri 130 moram že tankat)... tisto kar bi bil pa hitrejši pri 130 pa bi v 80% itak izgubil na mejnih kontrolah, plačilu cestnine, tankanju...
Zadnje čase se veliko vozim po Bosni in ta polariziranost voznega parka je ogromna in direktno kaže, kako neubogljeno delujejo razni zdelani golfi2, yugeci,... raja (diaspora) z novimi avtomobili pa vsi živčni zadaj, se prehiteva v škarjice, divja (ker so kazni skoraj zastonj) in ko poči, nastrada najprej nič* kriv voznik v golfu.
*v bistvu, bi lahko kolono 10avtov spustil naprej, ampak tega čičoti, ki so delali izpite na tanku u jna še niso osvojili.
In še glede porabe, jaz delam 1200km na teden in se zelo pozna, ali vozim na tempomatu 120 ali pa 130. Tudi če bi dvignili na 150 omejitev, bi se še vedno peljal 120, ker po 5-6 urah s tako defenzivno vožnjo nisem zmatran, ne rabim non stop prehitevat, ker z enim tankom naredim relacijo (pri 130 moram že tankat)... tisto kar bi bil pa hitrejši pri 130 pa bi v 80% itak izgubil na mejnih kontrolah, plačilu cestnine, tankanju...
predi ::
Predlog dviga najvišje dovoljene hitrosti je nepotreben, nepremišljen in na meji norosti. Na Balkanu bi s tem samo dvignili meje pri katerih trenutni objestneži stopijo s plina. Kmalu za tem, pa bi sledili predlogi po nadaljnjem zvišanju in tako naprej v neskončnost oz. do fizičnih zmogljivosti vozil (ne sposobnosti posameznikov).
A kdo ve kako pristisniti na policijo, da se postavijo pri kritičnih prehodih za pešce? Na pamet mi pade samo to, da se zbere čim več staršev in se skupaj pritožimo. Verjetno bodo drugače gledali na 100+ pritožb dnevno, kot na eno samo.Predlagaj kontrolo. Pošlji vsak dan, dokler se nekaj ne premakne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123579 (100601) | solatko |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 74448 (65442) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48515 (43910) | solatko |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70099 (62888) | BlaY0 |