Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
jype ::
Draconis> ni. s tem ostalim enolično sporočiš da nisi pozabil dati smerokaza ko boš zavijal ven ampak da boš nadaljeval vožnjo znotraj krožišča.
Mene so učili, da je to dejansko narobe, vsekakor pa razumem tvoj point.
Mene so učili, da je to dejansko narobe, vsekakor pa razumem tvoj point.
MasterTade ::
Ja saj imaš prav ampak tega res bolj kot ne ne omenijo, ker to ni nekaj kar bi delal vsak dan, bi pa lahko bilo v cpp
Mors omnia aequat
Thuban ::
Unknown_001 je izjavil:
Kukulele :) zdaj sem dokončno prepričan da tega foruma ni več resno za jemat. Vsi mi očitate kozlarije, kakšne točno? To da sem v prvi situaciji vozil na primerni razdalji za cincačem in sem nato z zaviranjem rešil situacijo ker se je znaka usral?
Da sem z naglim ustavlljanjem nato reševal situacijo ker mi en "šerif" ni pustil da bi vozil pred njim hitreje :) ?
Vaš common sense je res f**ed up do bola. Ali pa ste funkcionalno nepismeni in bo treba očitno nazaj v šolo kjer vas bodo branja in interpretacije naučili.
Pred leti je bila izjemno vroča debata o počasnih voznikih. Napisali smo kakšnih 80 ali več strani in se nismo zedinili kdo ima prav. jaz sem od tiste debate odnesel marsikatero znanje in spremenil način vožnje zaradi tega. Ampak to ne sodi v to debato. zaenkrat.
Kar ti želim povedati je slednje: ne sprejmi mnenja preostalih soforumašov kot "omg wtf bedaki so proti meni, flamewar!!!!!!" ampak nekako v takole: ko boš vozil, vedi da nekdo pričakuje da boš ravnal drugače kot se tebi zdi pravilno, smiselno. Zato svoj stil vožnje prilagodi temu. Vedi da te bo nekdo želel prehiteti, zato poskrbi da bo to lahko storil varno zate in zanj itd.... Če prehitevaš, prehiti z gotovostjo, brez cincajna itd...
no, res ne bi začel te debate ker se mi ne da spet 80 strani prepirat.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kukulele :) zdaj sem dokončno prepričan da tega foruma ni več resno za jemat. Vsi mi očitate kozlarije, kakšne točno? To da sem v prvi situaciji vozil na primerni razdalji za cincačem in sem nato z zaviranjem rešil situacijo ker se je znaka usral?
Da sem z naglim ustavlljanjem nato reševal situacijo ker mi en "šerif" ni pustil da bi vozil pred njim hitreje :) ?
Vaš common sense je res f**ed up do bola. Ali pa ste funkcionalno nepismeni in bo treba očitno nazaj v šolo kjer vas bodo branja in interpretacije naučili.
Pred leti je bila izjemno vroča debata o počasnih voznikih. Napisali smo kakšnih 80 ali več strani in se nismo zedinili kdo ima prav. jaz sem od tiste debate odnesel marsikatero znanje in spremenil način vožnje zaradi tega. Ampak to ne sodi v to debato. zaenkrat.
Kar ti želim povedati je slednje: ne sprejmi mnenja preostalih soforumašov kot "omg wtf bedaki so proti meni, flamewar!!!!!!" ampak nekako v takole: ko boš vozil, vedi da nekdo pričakuje da boš ravnal drugače kot se tebi zdi pravilno, smiselno. Zato svoj stil vožnje prilagodi temu. Vedi da te bo nekdo želel prehiteti, zato poskrbi da bo to lahko storil varno zate in zanj itd.... Če prehitevaš, prehiti z gotovostjo, brez cincajna itd...
no, res ne bi začel te debate ker se mi ne da spet 80 strani prepirat.
Hvala za dobronameren nasvet. Vozim pa že tako da se redno prilagajam razmeram na cesti. Trenutno imam cca 3 leta in pol izkušenj na cesti s tem da sem prej leto in pol vozil v spremstvu. Nabranih imam pa krepkih 60.000km medanih relacij z različnimi tipi vozil. Od tovornih, malih jajčkov, in večjih avtomobilov. Tudi močnejše zadeve sem imel v vajetih :) 300 PS pa to. Kar hočem povedati je to da imam izkušnje iz večih situacij in ne nabijam v prazno in iz vsake situacije se dejansko nekaj naučim ker vem da nisem popoln voznik, ampak stremim k temu da bi bil. Medtem ko gledam nekatere ki čez leta samo stagnirajo in se pizdijo kako samo oni vedo kako je prav. Saj vem tak sem bil tudi sam prve mesece od pridobitve izpita. Striktno po omejitvah pa rad sem se kdaj pa kdaj razjezil na koga ki je švignil z 140 na ac mimo mene ko sem vozil 120. Nisem pa delal pizdarij ter ogrožal drugih z raznimi bolanimi forami kot je "brake check". Trenutno stanje je tako da striktno po pravilih velja za naselje kar bo tudi ostalo drugje pa v kolikor razmere dopuščajo malo bolj fleksibilno vozim, na primer če prehitevam na ravnici bom normalno šel tudi do 110 da bom čimprej zaključil manever in nato spustil gas. O tem ves čas trobim, da je promet živ in se je treba stalno prilagajati ker na žalost zaradi drugih ne moreš idealno vozit po označnah.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
MasterTade je izjavil:
1. če boš krožišče zapustil na prvem izvozu se smerokaz vklopi pred vstopom v krožišče.Lahko pred vstopom, lahko takoj ko si noter, to ni tako važno..Lev smerokaz v krožišču z enim pasom je nesmisel
Ne ni.
S tem mojstri povedo da v krožišču zavijajo levo in ne desno ...
Sicer pa ima krožišče eno samo uporabno pravilo.
Vozila v krožišču imajo prednost pred tistimi, ki vanj vstopajo. S smerniki ali brez.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
r3dkv1c4 ::
Eni in isti, majkemi. Rabijo tablo zato da jim pove da se v megli vozijo.hehe, za paciente so table že dolgo....ampak jih ne berejo, kar je logično, saj tudi megle ne vidijo
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
HotBurek ::
Kar se tiče krožnih in smernikov, sem v praksi videl tako:
- če greš na prvem izvozu ven; desni smernik, že ob vstopu v krožišče
- če greš na drugem izvozu (se pelješ "čez" krožišče); desni smernik, ko si mimo prvega izvoza
- če greš na tretjem izvozu (zaviješ "levo"); lev smernik, ko si mimo drugega izvoza, desni smernik
Je pa res, da je uporaba smernikov v krožnih bolj redek pojav.
- če greš na prvem izvozu ven; desni smernik, že ob vstopu v krožišče
- če greš na drugem izvozu (se pelješ "čez" krožišče); desni smernik, ko si mimo prvega izvoza
- če greš na tretjem izvozu (zaviješ "levo"); lev smernik, ko si mimo drugega izvoza, desni smernik
Je pa res, da je uporaba smernikov v krožnih bolj redek pojav.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
MasterTade ::
Ne ni.
S tem mojstri povedo da v krožišču zavijajo levo in ne desno ...
A dej ga lomit, a da neb dal desnega če bi šli tja..Sicer smo pa o tem že razčistili
Mors omnia aequat
TRISTONAURO ::
Unknown_001 je izjavil:
Trenutno stanje je tako da striktno po pravilih velja za naselje kar bo tudi ostalo drugje pa v kolikor razmere dopuščajo malo bolj fleksibilno vozim
Fleksibilnost ne pomeni to kar misliš
Pithlit ::
Morda je v rovtah z malo prometa to nesmiselno lokalnim veljakom, v nekem zelo prometnem tropasovnem krožišču pa to prepreči prometne nesreče.
Potrpi malo da WarpedOne uleti pa nam vsem pove da smernikov sploh ni treba uporabljat (ne levega ne desnega), ker dobri vozniki (ki se vključujejo v krožišče) z lahkoto predvidijo kaj namerava storiti uni ki se v krožišču vozijo. Saj veš, smerniki so novoletna dekoracija... pa štrom je treba šparat... pa itak je vsak ki ne dela po njegovo totalen idiot. Sploh jaz, ker nek kekec ni dal smernika, in sem pač predvidevala da bo šel naprej... hja, direkt pred avto mi je zapeljal... (mojemu sicer nič, razen praske na luči... njemu pa dvoje vrat pa zadnji blatnik v franže).
Life is as complicated as we make it...
šernk ::
Potrpi malo da WarpedOne uleti pa nam vsem pove da smernikov sploh ni treba uporabljat (ne levega ne desnega), ker dobri vozniki (ki se vključujejo v krožišče) z lahkoto predvidijo kaj namerava storiti uni ki se v krožišču vozijo.
sej so res neuporabni smerniki pri nas. tako ali tako jih 50% ljudi daje narobe ali ob napačnem času in se nanje pač ni za zanesti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
MasterTade je izjavil:
Ne ni.
S tem mojstri povedo da v krožišču zavijajo levo in ne desno ...
A dej ga lomit, a da neb dal desnega če bi šli tja..Sicer smo pa o tem že razčistili
Enim ne dela sarkazem detektor .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
sej so res neuporabni smerniki pri nas. tako ali tako jih 50% ljudi daje narobe ali ob napačnem času in se nanje pač ni za zanesti.
Jap. Veliko bolje se je zanašat na kristane kugle.
Life is as complicated as we make it...
Grey ::
Haha, saj ne morem verjet, kaki troll se mi je nalimal na rit zdajle. Vozim po obvoznici in se pojavi za menoj nek enoprostorec, ki se mi dobesedno na rit zalima, še malo bližje pa bi mi lahko prtljažnik odprl...jaz lepo tempomat kot ponavadi 100 km/h in furam naprej...se ne pustim motit in poslušam radio. Ne mine minuta, se pa policaj v karavanu mimo pripelje in me pogleda...a ga je slučajno zanimalo kdo je Zen voznik? Verjetno sta pričakovala (karavan in policist), da bom pobremzal ali pa potegnil krepko čez omejitev) :)))
solatko ::
Grey - Ker si vozniško nepismen, ne veš, da je na obvoznici od Brda do Jarš, omejitev 110, ta vključuje tudi del od Tomačeva do križišča z Brnčičevo.
Pithlit - veliko lažje je debatirat z vozniki, ki to delo obvladajo, kot z vajenci, ki so to celo življenje.
Dejstvo je, da jaz z mojim načinom vožnje in mojim znanjem nisem nikoli v življenju prišel v škarje, nikoli nisem vozil omamljen, nikoli nisem povzročil nesreče, sem jih pa s svojimi reakcijami, predvidevanji in prilagajanji, kar nekaj preprečil, zaradi napak drugih, tudi takih, ki se držijo vseh omejitev in se obnašajo po predpisih tudi s smerokazi, pri tem pa pozabijo opazovat okolico spredaj, zadaj in ob straneh.
Dejstvo je, da se večina prometnih nesreč zgodi ljudem in z ljudmi, ki se strogo držijo cestno prometnih predpisov, ne obvladajo pa situacij v prometu, katere se ne ponavljajo niti dvakrat v nekaj letih.
Otrok ti morda prileti pred avto enkrat v življenju in, če takrat ne reagiraš pravilno, ga enostavno ni več.
Problem je v tem, da vozniki niso vedno, vsako sekundo, pripravljeni na možnost take ali podobnih situacij.
Ko ti na regionalnki nasproti prihaja voznik na tvojem voznem pasu, lahko s popolno prisebnostjo, preprečiš katastrofo. V takem primeru večina voznikov zamrzne, če prav je morda rešitev v pol meterskem odmiku proti desnemu robu,.........
Lahko bi spisal cel kup situacij, ki se večini voznikov ne zgodi nikoli, nekaterim pa vsak dan nekajkrat, lahko bi pisal dogodivščine z motorjem, avtom, kombijem, kolesom pa boste skočili name in pričeli pljuvati po meni, kao lej ga se hvali, nekaj nabija,......., resnica je le ena, po cca 20 letih + (časovno) v prometu, sem pri 62-eh letih, še vedno živ, nepopkodovan in čiste vesti, kar se tiče grehov na cesti, navkljub povprečno hitrejši vožnji, kot je to v povprečju.
Sam sebe uvrščam v kategorijo voznikov, katere lahko izredno malo situacij preseneti nepripravljenega, istočasno pa voznika, kateri v vožnji ne glede na okoliščine, uživa in ga vožnja sprošča.
Sem živ dokaz, da sposobni preživijo brez telesnih in duševnih poškodb, tudi v naši prometni džungli, če so na to pripravljeni.
Vedno bolj sem prepričan, da več kot pol voznikov, ki se sedaj nahajajo na slovenskih cestah, po standardih, ki veljajo za poklice raznih strok, nebi smeli vrtet volana in to je rak rana prometa na sploh - neznanje, nesposobnost in negiranje določenih zakonitosti, ki jih upravljanje vozila v prometu, zahteva.
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
Seveda bedaki ne ločijo med divjaki in dobrimi, včasih malo hitrejšimi vozniki, tako kot ne ločijo med genijem in norcem. Razlika je ogromna in pomeni tisti delček, med življenjem in smrtjo.
Mene nikoli na cesti niso ogrožali divjaki, v vseh nevarnih situacijah, sem bil zaradi "povprečno dobrih in varnih" voznikov, kakršnih vas je večina tudi na tem forumu.
Držim se pa treh pravil že od kar se gibljem s pomočjo prevoznih sredstev, vedno držim varnostno razdaljo, vedno imam prižgane luči in vedno sem pripet z varnostnim pasom, ko sem peš ali na kolesu pa se zavedam, da imajo prednost vedno močnejši.
Pithlit - veliko lažje je debatirat z vozniki, ki to delo obvladajo, kot z vajenci, ki so to celo življenje.
Dejstvo je, da jaz z mojim načinom vožnje in mojim znanjem nisem nikoli v življenju prišel v škarje, nikoli nisem vozil omamljen, nikoli nisem povzročil nesreče, sem jih pa s svojimi reakcijami, predvidevanji in prilagajanji, kar nekaj preprečil, zaradi napak drugih, tudi takih, ki se držijo vseh omejitev in se obnašajo po predpisih tudi s smerokazi, pri tem pa pozabijo opazovat okolico spredaj, zadaj in ob straneh.
Dejstvo je, da se večina prometnih nesreč zgodi ljudem in z ljudmi, ki se strogo držijo cestno prometnih predpisov, ne obvladajo pa situacij v prometu, katere se ne ponavljajo niti dvakrat v nekaj letih.
Otrok ti morda prileti pred avto enkrat v življenju in, če takrat ne reagiraš pravilno, ga enostavno ni več.
Problem je v tem, da vozniki niso vedno, vsako sekundo, pripravljeni na možnost take ali podobnih situacij.
Ko ti na regionalnki nasproti prihaja voznik na tvojem voznem pasu, lahko s popolno prisebnostjo, preprečiš katastrofo. V takem primeru večina voznikov zamrzne, če prav je morda rešitev v pol meterskem odmiku proti desnemu robu,.........
Lahko bi spisal cel kup situacij, ki se večini voznikov ne zgodi nikoli, nekaterim pa vsak dan nekajkrat, lahko bi pisal dogodivščine z motorjem, avtom, kombijem, kolesom pa boste skočili name in pričeli pljuvati po meni, kao lej ga se hvali, nekaj nabija,......., resnica je le ena, po cca 20 letih + (časovno) v prometu, sem pri 62-eh letih, še vedno živ, nepopkodovan in čiste vesti, kar se tiče grehov na cesti, navkljub povprečno hitrejši vožnji, kot je to v povprečju.
Sam sebe uvrščam v kategorijo voznikov, katere lahko izredno malo situacij preseneti nepripravljenega, istočasno pa voznika, kateri v vožnji ne glede na okoliščine, uživa in ga vožnja sprošča.
Sem živ dokaz, da sposobni preživijo brez telesnih in duševnih poškodb, tudi v naši prometni džungli, če so na to pripravljeni.
Vedno bolj sem prepričan, da več kot pol voznikov, ki se sedaj nahajajo na slovenskih cestah, po standardih, ki veljajo za poklice raznih strok, nebi smeli vrtet volana in to je rak rana prometa na sploh - neznanje, nesposobnost in negiranje določenih zakonitosti, ki jih upravljanje vozila v prometu, zahteva.
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
Seveda bedaki ne ločijo med divjaki in dobrimi, včasih malo hitrejšimi vozniki, tako kot ne ločijo med genijem in norcem. Razlika je ogromna in pomeni tisti delček, med življenjem in smrtjo.
Mene nikoli na cesti niso ogrožali divjaki, v vseh nevarnih situacijah, sem bil zaradi "povprečno dobrih in varnih" voznikov, kakršnih vas je večina tudi na tem forumu.
Držim se pa treh pravil že od kar se gibljem s pomočjo prevoznih sredstev, vedno držim varnostno razdaljo, vedno imam prižgane luči in vedno sem pripet z varnostnim pasom, ko sem peš ali na kolesu pa se zavedam, da imajo prednost vedno močnejši.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Mare2 ::
Sam sebe uvrščam v kategorijo voznikov, katere lahko izredno malo situacij preseneti nepripravljenega, istočasno pa voznika, kateri v vožnji ne glede na okoliščine, uživa in ga vožnja sprošča.
Sem živ dokaz, da sposobni preživijo brez telesnih in duševnih poškodb, tudi v naši prometni džungli, če so na to pripravljeni.
Vsa čast tebi. Seveda se lahko včasih zgodi, da nekdo zase uporablja pristranske kriterije. Ti nisi tak? A nisi ti tisti, ki ne daš žmigavca pri zavijanju iz Zaloške na Kajuhovo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
sheeshkar ::
Pithlit - veliko lažje je debatirat z vozniki, ki to delo obvladajo, kot z vajenci, ki so to celo življenje.
solatko je mojster
Sam sebe uvrščam v kategorijo voznikov, katere lahko izredno malo situacij preseneti nepripravljenega, istočasno pa voznika, kateri v vožnji ne glede na okoliščine, uživa in ga vožnja sprošča.
Sem živ dokaz, da sposobni preživijo brez telesnih in duševnih poškodb, tudi v naši prometni džungli, če so na to pripravljeni.
Vedno bolj sem prepričan, da več kot pol voznikov, ki se sedaj nahajajo na slovenskih cestah, po standardih, ki veljajo za poklice raznih strok, nebi smeli vrtet volana in to je rak rana prometa na sploh - neznanje, nesposobnost in negiranje določenih zakonitosti, ki jih upravljanje vozila v prometu, zahteva.
solatko je Ayrton Senna
Seveda bedaki ne ločijo med divjaki in dobrimi, včasih malo hitrejšimi vozniki, tako kot ne ločijo med genijem in norcem. Razlika je ogromna in pomeni tisti delček, med življenjem in smrtjo.
solatko je genij
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
solatko je AI
Čisto resno - ravno zaradi takšnim imbecilov kot si ti, ki mislijo, da so odlični vozniki in si dovolijo "bolj dinamično vožnjo", "bolj fleksibilno vožnjo" in podobne oslarije, katere preprosto pomenijo NEVARNO vožnjo, se dogajajo nesreče s smrtnim izidom. Hvala bogu, da je nisi še nikoli povzročil in resnično si želim, da je nikoli ne boš (tudi zaradi tvoje varnosti). Ampak to NE pomeni, da si odličen voznik. Odličen voznik ne obstaja, normalen voznik pa se zaveda, da za volanom obvladuje stvar, ki lahko ubija. Ti in tebi podobni ste kot pacient, ki bi v množici mahal s pištolo brez varovala. Ste kreteni, ki svoje frustracije (ponavadi je to majhen penis ali impotenca) "zdravite" na cesti. Lepo vas prosim, poiščite si pomoč, vzamite viagro, pojdite trenirati kakšne borilne veščine ali kaj podobnega, kjer se boste počutili kot "pravi moški", samo nehajte ogrožati ljudi na cesti.
solatko ::
Ni nikakršne potrebe, če je pas za zavijanje ločen, tako ali tako, ne smeš speljat, če imaš nasproti promet. Kaj je tu spornega, razen to, da jih gre veliko iz takega pasu naravnost, ker mislijo, da znajo speljati hitreje, kot kolona, ki se nahaja na pravem pasu. Potem pa je smerokaz obvezen, da ne prestraši tistih nasproti.
Iz pasu za zavijanje, ne moreš drugam, čemu torej smerokaz?
Bil je pa govor o kaznovanju s strani policistov - tega "prekrška" ne kaznujejo, ker ga ni. Ni pa nič narobe, če smernik daš.
sheeshkar - Ravno to opozarjam, upravljaš stvar, ki lahko ubija in tega se moraš zavedat in se naučit to stvar uporabljat v taki meri, da skoraj onemogočiš situacijo v kateri bi ta stvar ubijala.
Glede na to, da sem v to vložil kar nekaj časa, upravičeno menim, da je veliko upravljalcev s to stvarjo, ki ubija, za to neusposobljenih in potem, namesto, da bi se pričeli na tem področju usposabljati, serjete nebuloze o nevarnih voznikih, samo zato, ker se včasih (kontrolirano, zavestno, varno) odločijo za malo drugačen način vožnje, kot jo izvajate tisti, ki vozila ne obvladate v vseh mogočih situacijah.
To je v vsakem primeru tudi moj problem, saj med takimi, samozavestnimi "varnimi" vozniki živim in moram vsako sekundo pazit, na njihovo početje, ter po možnosti popravljat njihove napake.
Zaradi mene in meni podobnih, se nikomur ni potrebno bati stopiti na cesto, še celo jype s svojim načinom izzivanja usode, pred menoj ni v nevarnosti, pač predvidevam obnašanje samomorilcev in se temu prilagodim.
Tvoja poimenovanja pa so samo dokaz tvoje nesposobnosti razumevanja in me niti malo ne ganejo. Zaenkrat mi še noben potnik ni ušel iz vozila, zaradi mojega "divjanja" in imbecili mojega tipa, smo rešili kar nekaj povprečnih vajencev v prometu, tako, da se lahko mirno učite vožnje v vsakodnevnem prometu, samo zaletavajte se malo manj, zaradi zastojev, ki zaradi tega nastanejo vsako jutro in čez cel dan.
Nimam se za genija, menim pa, da vozniški posel obvladam bolje od večine in pri tem sem hendikepiran sam, ker moram vsak dan reševati vajence, ki tega nebi smeli opravljat na cestah v prometu, temveč na dobro zaščitenem poligonu.....
Iz pasu za zavijanje, ne moreš drugam, čemu torej smerokaz?
Bil je pa govor o kaznovanju s strani policistov - tega "prekrška" ne kaznujejo, ker ga ni. Ni pa nič narobe, če smernik daš.
sheeshkar - Ravno to opozarjam, upravljaš stvar, ki lahko ubija in tega se moraš zavedat in se naučit to stvar uporabljat v taki meri, da skoraj onemogočiš situacijo v kateri bi ta stvar ubijala.
Glede na to, da sem v to vložil kar nekaj časa, upravičeno menim, da je veliko upravljalcev s to stvarjo, ki ubija, za to neusposobljenih in potem, namesto, da bi se pričeli na tem področju usposabljati, serjete nebuloze o nevarnih voznikih, samo zato, ker se včasih (kontrolirano, zavestno, varno) odločijo za malo drugačen način vožnje, kot jo izvajate tisti, ki vozila ne obvladate v vseh mogočih situacijah.
To je v vsakem primeru tudi moj problem, saj med takimi, samozavestnimi "varnimi" vozniki živim in moram vsako sekundo pazit, na njihovo početje, ter po možnosti popravljat njihove napake.
Zaradi mene in meni podobnih, se nikomur ni potrebno bati stopiti na cesto, še celo jype s svojim načinom izzivanja usode, pred menoj ni v nevarnosti, pač predvidevam obnašanje samomorilcev in se temu prilagodim.
Tvoja poimenovanja pa so samo dokaz tvoje nesposobnosti razumevanja in me niti malo ne ganejo. Zaenkrat mi še noben potnik ni ušel iz vozila, zaradi mojega "divjanja" in imbecili mojega tipa, smo rešili kar nekaj povprečnih vajencev v prometu, tako, da se lahko mirno učite vožnje v vsakodnevnem prometu, samo zaletavajte se malo manj, zaradi zastojev, ki zaradi tega nastanejo vsako jutro in čez cel dan.
Nimam se za genija, menim pa, da vozniški posel obvladam bolje od večine in pri tem sem hendikepiran sam, ker moram vsak dan reševati vajence, ki tega nebi smeli opravljat na cestah v prometu, temveč na dobro zaščitenem poligonu.....
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Solatko, super si, res. S svojimi predvidevanji rešuješ ljudi ki počnejo neumnosti, svaka ti čast. Očitno je res tako da se minus pa minus poklapata.
Life is as complicated as we make it...
TRISTONAURO ::
sheeshkar ::
sheeshkar - Ravno to opozarjam, upravljaš stvar, ki lahko ubija in tega se moraš zavedat in se naučit to stvar uporabljat v taki meri, da skoraj onemogočiš situacijo v kateri bi ta stvar ubijala.
Glede na to, da sem v to vložil kar nekaj časa, upravičeno menim, da je veliko upravljalcev s to stvarjo, ki ubija, za to neusposobljenih in potem, namesto, da bi se pričeli na tem področju usposabljati, serjete nebuloze o nevarnih voznikih, samo zato, ker se včasih (kontrolirano, zavestno, varno) odločijo za malo drugačen način vožnje, kot jo izvajate tisti, ki vozila ne obvladate v vseh mogočih situacijah.
To je v vsakem primeru tudi moj problem, saj med takimi, samozavestnimi "varnimi" vozniki živim in moram vsako sekundo pazit, na njihovo početje, ter po možnosti popravljat njihove napake.
Resnično me zanima, kdo ti je podelil diplomo odličnega voznika? Kdo ti je povedal, da ti vozilo obvladaš v vseh mogočih situacijah, jaz in recimo Pihlit pa ne? In od kje ta miselnost, da je potrebno paziti na tiste, ki vozijo po predpisih?
Zaradi mene in meni podobnih, se nikomur ni potrebno bati stopiti na cesto, še celo jype s svojim načinom izzivanja usode, pred menoj ni v nevarnosti, pač predvidevam obnašanje samomorilcev in se temu prilagodim.
Nevem kako vozi jype, ampak vsaj glede na pisanje v tej temi bi rekel, da bistveno bolj varno kot ti (kar se tiče avtomobila, s kolesom je morda druga zgodba). Bati se je pa potrebno ravno takšnih pacientov kot si ti, ki mislijo, da vozilo obvladajo ob vseh mogočih situacijah in zato zapeljejo v meglo z neprilagojeno hitrostjo ter povzročijo nesrečo s smrtnim izidom, potem pa krivdo valijo na tiste, ki so si v megli drznili upočasniti vozilo. Kaj pa, če bi preprosto vozil po prometnih predpisih in omejitvah ter hkrati še vedno uporabljal svoje supermoči predvidevanja in reagiranja na nepredvidljive situacije? Aja, z varno vožnjo si na cesti ne bi več hranil ega in kompenziral majhega mlahavega penisa.
Tvoja poimenovanja pa so samo dokaz tvoje nesposobnosti razumevanja in me niti malo ne ganejo. Zaenkrat mi še noben potnik ni ušel iz vozila, zaradi mojega "divjanja" in imbecili mojega tipa, smo rešili kar nekaj povprečnih vajencev v prometu, tako, da se lahko mirno učite vožnje v vsakodnevnem prometu, samo zaletavajte se malo manj, zaradi zastojev, ki zaradi tega nastanejo vsako jutro in čez cel dan.
Nimam se za genija, menim pa, da vozniški posel obvladam bolje od večine in pri tem sem hendikepiran sam, ker moram vsak dan reševati vajence, ki tega nebi smeli opravljat na cestah v prometu, temveč na dobro zaščitenem poligonu.....
Najbolje, da pokličemo Google, ki bo preučil tvoj stil vožnje in ga apliciral na svoje avtomobile, ane? Imbecili ste skoraj izključno odgovorni za nadpovprečno veliko smrtnih žrtev na naših cestah in ravno vi ste tisti, ki sodite na poligone. Z menoj se strinjajo predpisi, zakoni, policija, sodišča, prometni strokovnjaki (dejanski, ne samooklicani forumski kreteni) in normalni ljudje, ki nimajo želje po smrti. Kdo se pa strinja s tvojimi stališči? Sociopati in troli.
AndrejO ::
Dejstvo je, da se večina prometnih nesreč zgodi ljudem in z ljudmi, ki se strogo držijo cestno prometnih predpisov, ne obvladajo pa situacij v prometu, katere se ne ponavljajo niti dvakrat v nekaj letih.
... potem pa malo kasneje ...
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
ROFLMAO, solatko. ROFLMAO. Daj si še enkrat preberi malo o avtonomnih vozilih in težavah z njimi.
Grey ::
Grey - Ker si vozniško nepismen, ne veš, da je na obvoznici od Brda do Jarš, omejitev 110, ta vključuje tudi del od Tomačeva do križišča z Brnčičevo.
Od Brda do razcepa (Tunel Šentvid - Severna obvoznica) je omejitev 130 km/h razen, kadar vklopijo svetlobno signalizacijo 100 km/h takoj pri uvozu z južne obvoznice v primerih zgoščenega prometa, ker je tisto še vedno avtocesta. Celotni severni del ima pa res 110 km/h omejitev, česar nisem vedel. Živel sem v prepričanju, da je 100 km/h. V redu, od sedaj naprej bo tempomat na 110 km/h, hvala za update. :)
MasterTade ::
Predvidevat v prometu ni enostavno kot pravi solatko, posebej če nekdo krši cpp, zavedno ali ne.
Mors omnia aequat
Pithlit ::
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
ROFLMAO, solatko. ROFLMAO. Daj si še enkrat preberi malo o avtonomnih vozilih in težavah z njimi.
Solatko (pa še nekateri) je boljši od guglovih avtomobilov. Ker guglovi avtomobili se držijo pravil.
Ampak se se taisti tudi v temah o guglovih avtomobilih oglašajo... kako so le-ti zanič, in odpovedo na naših cestah... ko jim vozniki s svojimi akrobacijami (jap, točno tisti s 'fleksibilno' in 'dinamično' vožnjo) delajo sive lase. Zanimivo da guglovi avti nimajo problemov z vozniki ki se pravil držijo. Ampak ja, cel svet se moti... samo ene par 'dobrih voznikov' ima prav. Hvala bohu da jih imamo... da nam lahko pamet solijo kolk smo neumni ker pravila in omejitve spoštujemo. Pa svojo obzirnost do ostalih udeležencev celo s smerniki izkazujemo (nekateri smo celo tolk butasti da smernike uporabljamo kadar ne blizu ne daleč ni nikogar ki bi nas sploh lahko videl).
Life is as complicated as we make it...
šernk ::
Čisto resno - ravno zaradi takšnim imbecilov kot si ti, ki mislijo, da so odlični vozniki in si dovolijo "bolj dinamično vožnjo", "bolj fleksibilno vožnjo" in podobne oslarije, katere preprosto pomenijo NEVARNO vožnjo, se dogajajo nesreče s smrtnim izidom
nesreče s smrtnim izidom se dogajajo zaradi:
- ljudi ki vozijo 70 v naselju in izven naselja (tej poberejo kar prva tri mesta: nihče ne pričakuje da nekdo vozi 70 skozi naselje in napačno oceni čas pri speljevanju in ga izsili, tak človek ni sposoben pravočasno ustaviti in zaradi takih ljudi glej naslednjo točko)
- ljudi ki izgubijo živce ker se vozijo 15km 70km/h in začnejo prehitevat vse povprek
- norcev, ki mislijo da so super vozniki vendar njihova statistika kaže da razbijejo 2-3 avte na 10 let (seveda nikoli oni krivi)
- neizkušene mularije, ki vzame avto očetu in se hočejo pokazat med sebi podobnimi
potem se pa nekje konča zadeva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
ROFLMAO, solatko. ROFLMAO. Daj si še enkrat preberi malo o avtonomnih vozilih in težavah z njimi.
Solatko (pa še nekateri) je boljši od guglovih avtomobilov. Ker guglovi avtomobili se držijo pravil.
Ampak se se taisti tudi v temah o guglovih avtomobilih oglašajo... kako so le-ti zanič, in odpovedo na naših cestah... ko jim vozniki s svojimi akrobacijami (jap, točno tisti s 'fleksibilno' in 'dinamično' vožnjo) delajo sive lase. Zanimivo da guglovi avti nimajo problemov z vozniki ki se pravil držijo. Ampak ja, cel svet se moti... samo ene par 'dobrih voznikov' ima prav. Hvala bohu da jih imamo... da nam lahko pamet solijo kolk smo neumni ker pravila in omejitve spoštujemo. Pa svojo obzirnost do ostalih udeležencev celo s smerniki izkazujemo (nekateri smo celo tolk butasti da smernike uporabljamo kadar ne blizu ne daleč ni nikogar ki bi nas sploh lahko videl).
Nimamo nič proti tistim ki se strogo držijo VSEH pravil. Nekdo ki se drži le znakov in omejitev na prvi vtis deluje kot da dela vse pravilno, ko pa koga izsili zaradi negledanja levo ali desno ali ovira druge, na primer na AC in po možnosti še zavira brez potrebe me pa nihče ne bo prepričal, da je to varen voznik. Kdor se RES drži VSEH (izločanje s ceste ipd. zadeve, torej ne samo prometna signalizacija) pravil je v napoto samo divjakom.
Ti bom še enkrat poskušal obrazložit na primeru (ki se je tudi dejansko zgodil v naših koncih). Pelješ po cesti in imaš potem razdelitev pred križiščem za zavijanje levo, daš smerokaz in zapelješ brez pogledov v ogledala. Zamisli si da prileti nek neizkušen mulo z motorjem ali voznik in te gre tam prehitevat- "se razvrsti" preden se polna črta razširi. Brez gledanja v špegle ga definitivno zbiješ in ja tehnično gledano nisi kriv, ampak na vesti ga imaš pa celo življenje. In čeprav si 100% po pravilih zapeljal ker imaš "prednost", je dejstvo, da nisi sotril ničesar da bi preprečil tragedijo. Ampak jebiga lahkos e potem celo življenje samo tolažiš kako si ti šel po pravilih.
2. primer: Se en tak ki se "drži pravil" vozi po cesti nekdo ga začne prehitevati, v tem trenutku je po zakonu njegova dolžnost da odneha plin in se drži na trenutnem tempu. Ha, jebiga v vsej samozaverovanosti mojster pospešuje, ker pač še vedno vozi "po omejitvah" s tem pa posredno ogroža tistega ki ga prehiteva in mu otežuje varno izvedbo manevra. Sem doživel prevečkrat.
3. primer... ne vem če je potreben. Upam da veš kam ciljam.
In začnite ločit da obstajata 2 tipa hitrejših voznikov.
eni so norci in divjaki ki dejansko ogrožajo druge zaradi lastne objestnosti
drugi smo pa dinamični vozniki ki zmerno vozimo nekoliko hitreje, če se nam zdi potrebno, kar na avtocesti je včasih če hočeš tekoče voziti med ljudmi ki vozijo mešano 115 120 128 itd. Ko vidiš da vse dohitevaš lepo pospešiš na 140 in jih prehitiš ter nato nadaljuješ s svojo prejšnjo potovalno hitrostjo. Škoda? Nobene, manever prehitevanja povsem varno izveden, nihče ni bil ogrožan in nihče oviran. To je tisto, da v prometu deluješ tako, da je zaveda pretočna. Ne pa da iz lastne trme ker nisi pripravljen voziti toliko manj da bi ostali prej opravili prehitevanje ti pa vozil le 5 km/h manj, in hkrati nisi pripravljen voziti toliko več da bi čim prej sprostil žilo na prehitevalnem pasu ter poskrbel da promet deluje tekoče. Sam redno menjam pasove če so med vozili primerne razdalje, kljub temu da bi lahko trmulil na prehitevalnem ampak tega ne počnem, ker vem da posledično po nepotrebnem zajebem sistem drugim. Še enkrat prilagodljivost! To je tudi načelo defenzivne vožnje, da čimmanj oviraš druge in s svojim ravnanjem ščitiš sebe in ostale. V primeru da štrajkaš na prehitevalnem pasu ne dosežeš ničesar od tega. Če veš, da se bo za tabo nabila kolona in da bodo začeli rinit en v drugega si zavedno povečal entropijo na cestišču. A je kaj bolj jasno?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
AndrejO ::
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
ROFLMAO, solatko. ROFLMAO. Daj si še enkrat preberi malo o avtonomnih vozilih in težavah z njimi.
Solatko (pa še nekateri) je boljši od guglovih avtomobilov. Ker guglovi avtomobili se držijo pravil.
Eh, solatko je faca. Istočasno uspe spisati, da so vozniki, ki se držijo pravil kot pijanec plota, slabi vozniki, potem pa da Google AV kot primer s kom primerjati "dobre voznike".
Kandidat za šalo leta. Ampak tako pač je, če nekaj ugiba na pamet, namesto da si bi prebral o težavah s katerimi se avtonomna vozila soočajo. Potem pač nevede pribije takšno šalo, da se mu niti sanja ne kakšno.
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Nimamo nič proti tistim ki se strogo držijo VSEH pravil.
Ali se pravil držiš, ali pa ne. To "enkrat ja, drugič ne" je zraslo v tvoji glavi. Pa ker se že proti takim oglašaš... začni pri sebi. Aja, ne... ti si _boljši_, ostali so butli.
Lahko mi limaš ne vem koliko primerov, ampak dejsto ostaja: ti sam se ne držiš pravil - ti si nevarnost na cesti. Lahko se razpokneš na tisoče malih raptorčkov (ki se lahko pol še tako napihujejo) pa me ne boš prepričal da je nekdo ki se pravil drži... kriv. Niti ne boš prepričal nikogar drugega (Razen tistih par über voznikov za katere pravila pač ne veljajo. Ker so super. Ker so zeleni. Ker so... solatkoti).
Eh, solatko je faca. Istočasno uspe spisati, da so vozniki, ki se držijo pravil kot pijanec plota, slabi vozniki, potem pa da Google AV kot primer s kom primerjati "dobre voznike".
Ja sej. Tipičen primer "vedno so vsi ostali krivi" človeka. Uporabil bo pač tisti argiment ki njemu trenutno najbolj sede. Jebesh konsistenco.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
AndrejO ::
Unknown_001 je izjavil:
Kdor se RES drži VSEH (izločanje s ceste ipd. zadeve, torej ne samo prometna signalizacija) pravil je v napoto samo divjakom.
Nihče se ne more držati čisto vseh pravil, ker si ta pogosto pridejo v nasprotje, ker ne more nihče (ne glede na zakonski predpis) resnično računati na to, da jih bodo upoštevali tudi vsi drugi in, ker je tudi prometna signalizacija, ki obvešča o omejitvah, prepovedih in/ali zapovedih, pogosto postavljena nepravilno ali pa na način, ki zaradi nepopolnih predpisov onemogoča, da se bi vsi vozniki o strinjali o pomenu te signalizacije.
Ravno avtonomna vozila so zelo dobro pokazala dejanski obseg tega "sivega polja" nedefiniranosti in dvoumnosti s svojo omejeno zmožnostjo prilagajanja neprestano spreminjajoči se okolici. Če teh sivin ne bi bilo, bi že davno tega imeli avtonomna vozila v vsaki vasi.
Torej je rešitev samo ena.
Ljudi na javnih cestah stran od volanov, lahko gremo na posebej za to namenjene poligone.
TRISTONAURO ::
Sej je raptor že povedal:
pa kakor na živce mu gredo tisti ki prepočasi pred njim vozijo (beri ta tema), tako mu gredo na živce tisti ki prehitro za njim vozijo
v bistvu svašta, sami nesposobneži na cesti, razen mene, pa par drugih
Unknown_001 je izjavil:
Pa sem nekje srednje hiter na cesti. Glih tok da se omejitev v zdravi meji držim.
pa kakor na živce mu gredo tisti ki prepočasi pred njim vozijo (beri ta tema), tako mu gredo na živce tisti ki prehitro za njim vozijo
Jaz v naselju samo zmanjšam brzino če na takega naletim :) Navadno takoj odnehajo in začnejo neko normalno varnostno držat. Ponoči pa zadnje meglenke najbolj zaležejo. Če pa nisi avta poleti pral, pa samo šipe malo pošpricaš pa glanci spoliran avto zaserješ.
v bistvu svašta, sami nesposobneži na cesti, razen mene, pa par drugih
MasterTade ::
Eni mešate 100% upoštevanje pravil (RaptorF16 in prigoda o motoristu ki ga je nekdo zbil pri razvrščanju v križišču, in defenzivno vožnjo, ki pa ne pomeni sledenje pravilom ne glede na to ali ti kdo želi odvzeti prednost, ampak pomeni upoštevanje cpp+prilagajanje situacijam-npr da nekemu egocentriku odstopiš prednost da s tem preprečiš nesrečo. Defenzivna vožnja je tista najbolj varna, najbolj spoštovana na cesti
Mors omnia aequat
Unknown_001 ::
TRISTONAURO je izjavil:
pa kakor na živce mu gredo tisti ki prepočasi pred njim vozijo (beri ta tema), tako mu gredo na živce tisti ki prehitro za njim vozijo
Jaz v naselju samo zmanjšam brzino če na takega naletim :) Navadno takoj odnehajo in začnejo neko normalno varnostno držat. Ponoči pa zadnje meglenke najbolj zaležejo. Če pa nisi avta poleti pral, pa samo šipe malo pošpricaš pa glanci spoliran avto zaserješ.
v bistvu svašta, sami nesposobneži na cesti, razen mene, pa par drugih
:) Pasivno agresivnih voznikov tudi ne trpim. Res je. Tovrstna dejanja, da mu za kratek čas posvetiš z zadnjo meglenko ali da ga pošpricaš in mogoče spustiš nogo z gasa (kar ni sporno, ker je pojemek hitrosti dovolj majhen in predvidljiv, da ne ogroža nikogar), za razliko od zaviranja in strašenja z njim ne predstavljajo nobene nevarnosti, razen če človek ni psihofizično sposoben vozit sam kot tak tudi izpita ne bi smel imeti. Ampak to je bilo že lep čas nazaj in sem prerasel te zadeve. Takrat sem govoril predvsem o tistih ki v naselju od zadaj pripizdijo s 60 na uro in potem vozijo tik za ritjo, prehiteti pa ne upajo. Ja če je že tok gajsten naj prehiti ne pa da utrujaš da moram stalno spremljat kaj bo zaeno kozlarijo ušpičil. Neredko se zgodi da tak tudi izven naselja ne vozi več kot 60-70, v naselju kjer je pa 50 na uro bi se pa blendal pa v zadnji odbijač rinil, medtem ko drugje je pa presran po gatah. Pa ravno v naselju kjer pa res ni prostora za fleksibilnost, ker je preveliko tveganje da ti bo kdo na cesto skočil, medtem ko nekje na regionalki sredi travnikov je pa bolj malo verjetno da se ti to zgodi. Zato je tudi toleranca sankcioniranja prekoračitve omejitve primerno omiljena. Kdaj boste začeli s svojo glavo razmišljati.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TRISTONAURO ::
Unknown_001 ::
TRISTONAURO je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Ampak to je bilo že lep čas nazaj in sem prerasel te zadeve.
jep, 7. marca.
Oh, joj, malo smo hoteli izstopiti kot ala nek badass. Drama na polno.
And your point exactly?
Šit stari nimaš res nič pametnejšega za delat kot pogrevati? Bilo pa prošlo.
Ah, saj res smo na internetnem forumu, kjer je ponos vsakega takoj ranjen in mora narediti vse kar je v njegovi moči da ga diskreditira da njegov notranji ego ne bo ranjen. Da ga dušica ne bo bolela. Mora iti tudi pod nivo samo da bo prepričal sogovorca v njegov prav da bo le ta odnehal in ponos bo obranjen. Pizda no res mi greste na kurac že vsi povrsti. Zgin vn na zrak pa nekaj nared. Aja, lažje lajat za tipkovnico na druge. PU!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TRISTONAURO ::
r3dkv1c4 ::
Grey - Ker si vozniško nepismen, ne veš, da je na obvoznici od Brda do Jarš, omejitev 110, ta vključuje tudi del od Tomačeva do križišča z Brnčičevo.
Pithlit - veliko lažje je debatirat z vozniki, ki to delo obvladajo, kot z vajenci, ki so to celo življenje.
Dejstvo je, da jaz z mojim načinom vožnje in mojim znanjem nisem nikoli v življenju prišel v škarje, nikoli nisem vozil omamljen, nikoli nisem povzročil nesreče, sem jih pa s svojimi reakcijami, predvidevanji in prilagajanji, kar nekaj preprečil, zaradi napak drugih, tudi takih, ki se držijo vseh omejitev in se obnašajo po predpisih tudi s smerokazi, pri tem pa pozabijo opazovat okolico spredaj, zadaj in ob straneh.
Dejstvo je, da se večina prometnih nesreč zgodi ljudem in z ljudmi, ki se strogo držijo cestno prometnih predpisov, ne obvladajo pa situacij v prometu, katere se ne ponavljajo niti dvakrat v nekaj letih.
Otrok ti morda prileti pred avto enkrat v življenju in, če takrat ne reagiraš pravilno, ga enostavno ni več.
Problem je v tem, da vozniki niso vedno, vsako sekundo, pripravljeni na možnost take ali podobnih situacij.
Ko ti na regionalnki nasproti prihaja voznik na tvojem voznem pasu, lahko s popolno prisebnostjo, preprečiš katastrofo. V takem primeru večina voznikov zamrzne, če prav je morda rešitev v pol meterskem odmiku proti desnemu robu,.........
Lahko bi spisal cel kup situacij, ki se večini voznikov ne zgodi nikoli, nekaterim pa vsak dan nekajkrat, lahko bi pisal dogodivščine z motorjem, avtom, kombijem, kolesom pa boste skočili name in pričeli pljuvati po meni, kao lej ga se hvali, nekaj nabija,......., resnica je le ena, po cca 20 letih + (časovno) v prometu, sem pri 62-eh letih, še vedno živ, nepopkodovan in čiste vesti, kar se tiče grehov na cesti, navkljub povprečno hitrejši vožnji, kot je to v povprečju.
Sam sebe uvrščam v kategorijo voznikov, katere lahko izredno malo situacij preseneti nepripravljenega, istočasno pa voznika, kateri v vožnji ne glede na okoliščine, uživa in ga vožnja sprošča.
Sem živ dokaz, da sposobni preživijo brez telesnih in duševnih poškodb, tudi v naši prometni džungli, če so na to pripravljeni.
Vedno bolj sem prepričan, da več kot pol voznikov, ki se sedaj nahajajo na slovenskih cestah, po standardih, ki veljajo za poklice raznih strok, nebi smeli vrtet volana in to je rak rana prometa na sploh - neznanje, nesposobnost in negiranje določenih zakonitosti, ki jih upravljanje vozila v prometu, zahteva.
Dobre voznike lahko primerjate z Googlovimi brezvozniškimi vozili.
Seveda bedaki ne ločijo med divjaki in dobrimi, včasih malo hitrejšimi vozniki, tako kot ne ločijo med genijem in norcem. Razlika je ogromna in pomeni tisti delček, med življenjem in smrtjo.
Mene nikoli na cesti niso ogrožali divjaki, v vseh nevarnih situacijah, sem bil zaradi "povprečno dobrih in varnih" voznikov, kakršnih vas je večina tudi na tem forumu.
Držim se pa treh pravil že od kar se gibljem s pomočjo prevoznih sredstev, vedno držim varnostno razdaljo, vedno imam prižgane luči in vedno sem pripet z varnostnim pasom, ko sem peš ali na kolesu pa se zavedam, da imajo prednost vedno močnejši.
Kaj hočeš povedat, da se imaš za dobrega voznika?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
AndrejO - Idealno bi bilo, če bi se vsi držali pravil, torej začne se z obvladanjem vozila, nadaljuje se z predvidevanjem situacij in konča z opazovanjem okolice.
Eno od največkrat kršenih pravil, poleg prekoračitve omejitev hitrosti je oviranje prometnega toka, ki pa je izredno malokrat sankcionirano in največkrat povzročitelj najtežjih nesreč na regionalkah.
Varnostna razdalja, kaj je že to?
Opazovanje ogledal, razen za to, kaj počne mulc na zadnjem sedežu, levi in desni špegu je pa itak samo za okras.
Zaviranje na polno z zadaj vozečim voznikom, ki je reagiral prepozno, preprečitev nesreče s tem, da se umakneš skrajno levo (do črte, ki ločuje vozne pasove ali skrajno desno, da lahko tisti zadaj kljub temu varno ustavi, včasih sta prva konca avtomobilov skoraj poravnana (posledično bi ga imel v prtljažniku ali še malo naprej v svoji riti,........
Vključevanja na AC na vozni pas z malo več kot 50 km/h, kar počne velika večina "voznikov", saj se v promet ne vključujejo s tretjo ali četrto, temveč s peto ali šesto brzino, pa še goriva je škoda, ker avto kao kuri kak cl več.
Če že govorimo o cestno prometnih predpisih, se le-ti spreminjajo, tehnični pripomočki pri vozilih se izboljšujejo in so miselno vedno bolj zahtevni, samo idioti za volanom, ki vsega tega niso sposobni doumet in uporablajat v prid svoje in tuje varnosti, so vedno isti, pa še pametovati znajo, kako varni so, ker se držijo nekaj %-ov predpisov in pravil.
Ko vam cesta postane drugi dom ali celo prvi, pa za take nebuloze ni več prostora, oziroma se bivanje v tem prisiljenem ali željenem domu, na silo skrajša.
Kirurg, ki pozna samo del pravil ima nekaj vrst na Žalah, enako je pri voznikih, kar smo pa praktično že skoraj vsi polnoletni prebivalci Slovenije, res dobrih kirurgov in res dobrih in varnih voznikov, je pa po naravi zahtevnosti posla, razumljivo zelo malo.
Vsi, ki tako veselo komentirate moje pisanje, se zamislite nad seboj in situacijah, ki ste jih doživeli ali celo povzročili, pomislite, kkolikokrat ste telefonirali, spregledali prometni znak, izsilili vozilo, ker se niste prepričali, da je levi vozni pas prazen, kolikokrat ste s svojim napačnim predvidevanjem ali reakcijo spravili v nevarnost sebe in druge. Če se boste res poglobili, boste sami pri sebi ugotovili, da vas večina vsakodnevnim prometnim situacijam ni kos, oziroma vas spremlja sreče in sposobnost drugih.
Pomislite kolikokrat vas je dohitel voznik ali motorist in niste s prstom mignili, da bi mu omogočili varno prehitevanje, živite pač v svojem svetu varnega avta in prepričanju, da če se držiš pravil (na žalost samo tistih, ki odgovarjajo vam osebno), ste varen in zgleden voznik, v resnici pa niste sposobni rešit vozila, če slučajno naletite na malo spolzek ovinek.
Bilo bi bolje, če bi se za šofiranje vsaj usposobili v največji možni meri, kot pa da pljuvate po ljudeh, ki so v prometu preživeli 50+let, brez kakršne koli škode zase in druge udeležence v prometu. Nisem perla, sem pa storil vse, kar je bilo možno, da se približam nivoju popolnoma varnega voznika, zato sem veliko vložil v to, da spoznam pasti in obnašanja vozil s katerimi se premikam v prometu, v kakršnih koli okoliščinah.
Eno od največkrat kršenih pravil, poleg prekoračitve omejitev hitrosti je oviranje prometnega toka, ki pa je izredno malokrat sankcionirano in največkrat povzročitelj najtežjih nesreč na regionalkah.
Varnostna razdalja, kaj je že to?
Opazovanje ogledal, razen za to, kaj počne mulc na zadnjem sedežu, levi in desni špegu je pa itak samo za okras.
Zaviranje na polno z zadaj vozečim voznikom, ki je reagiral prepozno, preprečitev nesreče s tem, da se umakneš skrajno levo (do črte, ki ločuje vozne pasove ali skrajno desno, da lahko tisti zadaj kljub temu varno ustavi, včasih sta prva konca avtomobilov skoraj poravnana (posledično bi ga imel v prtljažniku ali še malo naprej v svoji riti,........
Vključevanja na AC na vozni pas z malo več kot 50 km/h, kar počne velika večina "voznikov", saj se v promet ne vključujejo s tretjo ali četrto, temveč s peto ali šesto brzino, pa še goriva je škoda, ker avto kao kuri kak cl več.
Če že govorimo o cestno prometnih predpisih, se le-ti spreminjajo, tehnični pripomočki pri vozilih se izboljšujejo in so miselno vedno bolj zahtevni, samo idioti za volanom, ki vsega tega niso sposobni doumet in uporablajat v prid svoje in tuje varnosti, so vedno isti, pa še pametovati znajo, kako varni so, ker se držijo nekaj %-ov predpisov in pravil.
Ko vam cesta postane drugi dom ali celo prvi, pa za take nebuloze ni več prostora, oziroma se bivanje v tem prisiljenem ali željenem domu, na silo skrajša.
Kirurg, ki pozna samo del pravil ima nekaj vrst na Žalah, enako je pri voznikih, kar smo pa praktično že skoraj vsi polnoletni prebivalci Slovenije, res dobrih kirurgov in res dobrih in varnih voznikov, je pa po naravi zahtevnosti posla, razumljivo zelo malo.
Vsi, ki tako veselo komentirate moje pisanje, se zamislite nad seboj in situacijah, ki ste jih doživeli ali celo povzročili, pomislite, kkolikokrat ste telefonirali, spregledali prometni znak, izsilili vozilo, ker se niste prepričali, da je levi vozni pas prazen, kolikokrat ste s svojim napačnim predvidevanjem ali reakcijo spravili v nevarnost sebe in druge. Če se boste res poglobili, boste sami pri sebi ugotovili, da vas večina vsakodnevnim prometnim situacijam ni kos, oziroma vas spremlja sreče in sposobnost drugih.
Pomislite kolikokrat vas je dohitel voznik ali motorist in niste s prstom mignili, da bi mu omogočili varno prehitevanje, živite pač v svojem svetu varnega avta in prepričanju, da če se držiš pravil (na žalost samo tistih, ki odgovarjajo vam osebno), ste varen in zgleden voznik, v resnici pa niste sposobni rešit vozila, če slučajno naletite na malo spolzek ovinek.
Bilo bi bolje, če bi se za šofiranje vsaj usposobili v največji možni meri, kot pa da pljuvate po ljudeh, ki so v prometu preživeli 50+let, brez kakršne koli škode zase in druge udeležence v prometu. Nisem perla, sem pa storil vse, kar je bilo možno, da se približam nivoju popolnoma varnega voznika, zato sem veliko vložil v to, da spoznam pasti in obnašanja vozil s katerimi se premikam v prometu, v kakršnih koli okoliščinah.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
je oviranje prometnega toka
definiraj in nehaj nakladat
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Eno od največkrat kršenih pravil, poleg prekoračitve omejitev hitrosti je oviranje prometnega toka, ki pa je izredno malokrat sankcionirano in največkrat povzročitelj najtežjih nesreč na regionalkah.
Neumnost. Top 3 vzroki najtežjih nesreč na regionalkah so neprlagojena hitrost (mojstrov, ki v nulo obvladujejo svoje vozilo), nepravilno prehitevanje (mojstrov, ki morajo na cesti notri prinesti nek čas) in pijanost (mojstrov, ki ga nesejo več, kot ostali smrtniki).
Traktorji (ki jih bodo nekatere regionalke v kratkem polne) se začuda ne zaletavajo množično, zelo malo jih zleti iz ovinka in ne vem, kdaj je bil zadnji, ki je s traktorjem prehiteval v škarje. Enako velja tudi za kombajne, polno naložene šleparje, kolesarje in ostale udeležence, ki zaradi različnih razlogov ne morejo ali ne želijo voziti tako, kot ti, o veliki mojster volana.
TRISTONAURO ::
EDIT zamešal uporabnika z grimreaperjem, se opravičujem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TRISTONAURO ()
šernk ::
Neumnost. Top 3 vzroki najtežjih nesreč na regionalkah so neprlagojena hitrost (mojstrov, ki v nulo obvladujejo svoje vozilo), nepravilno prehitevanje (mojstrov, ki morajo na cesti notri prinesti nek čas) in pijanost (mojstrov, ki ga nesejo več, kot ostali smrtniki).
to so vzroki izključno za novinarje in policaje.
treba se je vprašat:
- zakaj pride do nesreče z neprilagojeno hitrostjo in kaj ta hitrost sploh je? Morda so bile krive slabe gume, morda je krivda na strani ceste, morda pa res na strani neprilagojene hitrosti. seveda vse bo padlo pod isto za policaje (so delali raziskavo koliko prihranka je na vsak kilometer popravljene ceste, pa je itak naši ne slišijo in naprej lapajo o neprilagojeni hitrosti)
- zakaj pride do nepravilnega prehitevanja? tega razen ko vozim v koloni še nisem doživel. me je že kdo sicer prehitel čez polno črto ampak na mestih kjer je to varno (lahko pa še naprej štejemo število nepravilnih prehitevanj in s tem povezanih nesreč)
- pijanost: ne pomaga nič če trem na teden pobereš izpit (petek ob 1 zjutraj snameš 3 in greš v bazo počivat) zraven se pa 10000 pijanih izogni kaznim. možnost da te dobijo pijanega mora bit pač višja od možnosti za zadetek na lotu. torej da ko greš z gostilne veš v naprej da so vsaj 3x tedensko policaji nekje na relaciji (sem vsak vikend zunaj pa kontrolo sem srečal v zadnjem letu samo 1x)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
@šekeskar al karkol že to pomen
Dobro vem o čem teče tematika. Prišli pa smo na debato prepucavanja o "divjakih". Kar sem jaz naredil narobe je le to da sem podal 2 primera ko sem naletel na brake checkerje. V prvem primeru je šlo za ravnanje iz strahu pred označbami in nepotrebno ogrožanje zadajvozečih, v drugem primeru pa za pacienta ki se vrine 2 metra pred haubo in nato po bremzi skače. Kaj se je zgodilo? Svetnikom se je marija prikazala ko so našli nekoga da ga bodo lahko zajebavali v glavo in vsi navalili tuliti kak norec sem , da sem morilec na cesti ipd. torej vsega sem bil po njihovem kriv jaz za nastalo situacijo oni spredaj pa kot da ni nič, JA pa peeečku matr če to nej devanje potuhe pol pa tud ne vem več kaj rečt. Fakte da sem vozil s primerno varnostno razdaljo in da je bila situacija rešena so pa vsi spregledali. NE vsi so se zapiknili v tist presežem 5km/h na Avtocesti.
Kdo je zdaj tu nor?
Dobro vem o čem teče tematika. Prišli pa smo na debato prepucavanja o "divjakih". Kar sem jaz naredil narobe je le to da sem podal 2 primera ko sem naletel na brake checkerje. V prvem primeru je šlo za ravnanje iz strahu pred označbami in nepotrebno ogrožanje zadajvozečih, v drugem primeru pa za pacienta ki se vrine 2 metra pred haubo in nato po bremzi skače. Kaj se je zgodilo? Svetnikom se je marija prikazala ko so našli nekoga da ga bodo lahko zajebavali v glavo in vsi navalili tuliti kak norec sem , da sem morilec na cesti ipd. torej vsega sem bil po njihovem kriv jaz za nastalo situacijo oni spredaj pa kot da ni nič, JA pa peeečku matr če to nej devanje potuhe pol pa tud ne vem več kaj rečt. Fakte da sem vozil s primerno varnostno razdaljo in da je bila situacija rešena so pa vsi spregledali. NE vsi so se zapiknili v tist presežem 5km/h na Avtocesti.
Kdo je zdaj tu nor?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
noraguta ::
Pa a ste mal zaostali al kaj. Saj niste supermani. Varnostna je varnostna. In ne zgolj za vas ampak tudi tiste za vami.niste supermani in podlegate reakcijskim časom in fiziki. In ravno taki pezdetje ki niso zmožni zmanjšat hitrosti so letos povzročil verižno trčenje. Ne blebetejte o svojih suoer sposobnistih prrdvidevanja ker izpadete kot ena navadna zapohana ciganska šlogarca.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
AndrejO ::
Neumnost. Top 3 vzroki najtežjih nesreč na regionalkah so neprlagojena hitrost (mojstrov, ki v nulo obvladujejo svoje vozilo), nepravilno prehitevanje (mojstrov, ki morajo na cesti notri prinesti nek čas) in pijanost (mojstrov, ki ga nesejo več, kot ostali smrtniki).
to so vzroki izključno za novinarje in policaje.
TL;DR: Po tvoje je torej vedno kriv nekdo drug, ne pa tisti, ki drži volan v rokah in nogo na plinu?
treba se je vprašat:
Ne, ni se potrebno spraševati. Vzroki so jasni tudi največjim bebcem. Samo nehati se je potrebno izgovarjati na nekoga drugega. Preostanka mi sploh ni potrebno komentirati, ker so po tvoje vzroki po tvoje povsod drugje, samo ne na strani voznika. Krive so ceste (ker je voznik slep in je ne vidi), vreme (ker je voznik glup in ne gleda ven skozi okna), gume (ker je voznik pozabljiv in ne ve kakšne ima gume), policisti (ker ne ustavljajo vsevprek in na vsakem vogalu), družba (ker voznik res ne rabi razmišljati kako bo prišel zvečer iz gostilne še domov), ...
Vsi so nekaj krivi, samo voznik je nedolžna ovčica.
solatko ::
AndrejO - Poglej 3 pravila, ki jih sam uporabljam še iz časov, ko o lučeh podnevi, varnostnih pasovih in varnostni razdalji ni še nihče govoril in me ne moreš uvrščat v vrsto tistih fahidiotov, ki se limajo na rit, ki prehitevajo kolono,....... samo pritiskat na gas, zna pa vsaka budala, za katero pa samo vi trdite, da se ima za dobrega voznika. Vse karkoli delam v nasprotju s cestno prometnimi predpisi, je takrat, ko to delam brez nevarnosti za druge udeležence.
Znam se tudi od Litije do Šentjakoba peljat v koloni, ki ne preseže 60 km/h, če prav bi prvemu v taki koloni, z veseljem vzel izpit, dokler se ne nauči upravljati vozila normalno. In ob tem držim normalno varnostno razdaljo, do vozila pred seboj, kar tudi ni običajen pojav v našem prometu. Po navadi, je cela kolona tistemu pred seboj na odbijaču in na levem delu voznega pasu, namesto lepo na sredini ali desnem robu.
Pravim vam, da poznate nekaj %-ov predpisov, oziroma se teh držite, tudi zato, ker ne obvladate vozila in vas niti večina ne ve, koliko je omejitev na posameznih odsekih ceste ali pa tabel na vsakem križišču ne registrirante, sa se sicer po Dolenjski cesti od Roške naprej nebi toliko voznikov vozilo 50.
Potrčeva ulica je že nekaj let enosmerna, pa je še vedno v določenem času več voznikov v prepovedano smer, kot tistih, ki gredo prav, če prav na celotni dolžini 3-je znaki to prepovedujejo.
Toliko o voznikih, ki se držijo vseh pravil, oziroma sploh opazite znake in opozorilne table, med tem, ko telefonirate ali pišete na pametne telefone.
Znam se tudi od Litije do Šentjakoba peljat v koloni, ki ne preseže 60 km/h, če prav bi prvemu v taki koloni, z veseljem vzel izpit, dokler se ne nauči upravljati vozila normalno. In ob tem držim normalno varnostno razdaljo, do vozila pred seboj, kar tudi ni običajen pojav v našem prometu. Po navadi, je cela kolona tistemu pred seboj na odbijaču in na levem delu voznega pasu, namesto lepo na sredini ali desnem robu.
Pravim vam, da poznate nekaj %-ov predpisov, oziroma se teh držite, tudi zato, ker ne obvladate vozila in vas niti večina ne ve, koliko je omejitev na posameznih odsekih ceste ali pa tabel na vsakem križišču ne registrirante, sa se sicer po Dolenjski cesti od Roške naprej nebi toliko voznikov vozilo 50.
Potrčeva ulica je že nekaj let enosmerna, pa je še vedno v določenem času več voznikov v prepovedano smer, kot tistih, ki gredo prav, če prav na celotni dolžini 3-je znaki to prepovedujejo.
Toliko o voznikih, ki se držijo vseh pravil, oziroma sploh opazite znake in opozorilne table, med tem, ko telefonirate ali pišete na pametne telefone.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Znam se tudi od Litije do Šentjakoba peljat v koloni, ki ne preseže 60 km/h, če prav bi prvemu v taki koloni, z veseljem vzel izpit, dokler se ne nauči upravljati vozila normalno.
Vidiš, to cenim, da zmoreš.
Da bi jemal izpit nekomu, ki se legalno, a počasi vozi po regionalki, se pa ne strinjam. Kaznuješ ga, ker se na primernem mestu ni umaknil, ko je za njim nastala kolona, nikakor pa ne znam upravičit odvzema vozniškega dovoljenja nekomu, ki s svojim početjem definitivno nikogar ne ogroža.
Vidiš, to cenim, da zmoreš.
Da bi jemal izpit nekomu, ki se legalno, a počasi vozi po regionalki, se pa ne strinjam. Kaznuješ ga, ker se na primernem mestu ni umaknil, ko je za njim nastala kolona, nikakor pa ne znam upravičit odvzema vozniškega dovoljenja nekomu, ki s svojim početjem definitivno nikogar ne ogroža.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123730 (100752) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48551 (43946) | solatko |