Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
bambam20 ::
Cifix63 ::
Jaz vklopim čiščenje sprednjega vetrobranskega stekla in ga začnem špricati z vitrexom. Naj se malo ohladi.
Včasih mi mladi srboritež odgovori tako, da prižge dolge luči. Odgovorim mu tako, da prižgem zadnjo rdečo meglenko.
Točno tako se dela!
Z vsemi kreteni bodisi golojajčniki bodisi z odraslimi brezobrazneži. Je pa grozovitih anomalij na cestah v 2-milijonski Jebini več, kot v vsej ostali Evropi skupaj (minus Albanija, Romania, Bolgaria.
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Iz 120 se prehiti tako da daš v četrto in pohodiš do 140, vse ostalo je cincanje.
Narobe! Če ima avto dovolj navora ne rabiš nič prestavljat v četrto. Si nor ti al kaj? Kakšna jajca to vozite, da vam avto v peti ne pospešuje dovolj.
Prodaj tak avto in si kupi avto, kjer ti ne bo treba prestavljat eno prestavo nižje na avtocesti.
TRISTONAURO ::
GrimReaper je izjavil:
Iz 120 se prehiti tako da daš v četrto in pohodiš do 140, vse ostalo je cincanje.
Narobe! Če ima avto dovolj navora ne rabiš nič prestavljat v četrto. Si nor ti al kaj? Kakšna jajca to vozite, da vam avto v peti ne pospešuje dovolj.
Prodaj tak avto in si kupi avto, kjer ti ne bo treba prestavljat eno prestavo nižje na avtocesti.
Za dve prestavi mora prestaviti v četrto, je prej rekel da na 100 vozi v šesti. Si sploh ne predstavljam kako tuli njegov strojček ko doseže 170 na tistem klancu
SkIDiver ::
Aston_11 veljajo, ampak ti nisi tam, da igraš šerifa v takem primeru.Vem, da ne bi bil tam zato. Torej zakaj se tistim zadaj zdi, da lahko igrajo šerifa?
Nisem bil čisto jasen. Tudi tisti zadaj ni šerif. Da pa se nekdo spredaj, če tudi vozi 130km/h ne umakne na desni pas, če ima to možnost in ko mu z levim smernikom nakažeš, da bi šel mimo začne skakat po zavori...
Mare2 ::
SeMiNeSanja je izjavil:
'tempomat voznika', eden z 129km/h, drugi z 130km/h. Saj oba vozita 'po pravilih', ampak 10 minut trajajoč prehitevalni manever vsekakor ni več možno smatrati za 'varnega'.
Tudi se ne bo nihče obregnil, če boš za hip pospešil na 140, da prehitiš tistega z 129 km/h.
Ta trditev je v nasprotju s predpisi. :) Lahko poskusiš na avtocesti, kjer so "fiksni radarji". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
r3dkv1c4 ::
Tudi zaviranje brez razloga ni dovoljeno.
Kako lahko to obrazložiš?
Zanimivo. Pacient je tisti ki spoštuje omejitve...
Samo zato, ker nekdo spoštuje omejitev hitrosti, to še ne pomeni, da ne krši 10 drugih predpisov in izpolnjuje vse druge kriterije za pridobitev oznake "pacient".
podnapisi?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
AndrejO ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Kot 'varno prehitevanje' je bilo mišljeno prehitevanje v razumnem času
Da.
SeMiNeSanja je izjavil:
- da ne prihaja do situacije, ko se prehitevata dva 'tempomat voznika', eden z 129km/h, drugi z 130km/h. Saj oba vozita 'po pravilih', ampak 10 minut trajajoč prehitevalni manever vsekakor ni več možno smatrati za 'varnega'.
Ne, to tudi več ni po pravilih in s tem ni potrebno, da še kaj dodatno "smatraš". Po zakonu mora biti prehitevanje izvedeno brez oklevanja in takšno počasno prehitevanje ne zadosti zakonu: 2. odst. 51. čl. ZPrCP.
SeMiNeSanja je izjavil:
Tudi se ne bo nihče obregnil, če boš za hip pospešil na 140, da prehitiš tistega z 129 km/h.
Tudi to ni po pravilih, ne glede na to kdo se bo "obregnil" ali pa ne: 46. čl. do 48. čl. ZPrCP.
AndrejO ::
Kar je vzrok za prenekatero prerekanje v Sloveniji, je v Wisconsinu pač izrecno predpisano.
To je predpisano tudi pri nas pa imaš na cesti še vedno bogove, ki mislijo, da jim pri 130km/h pripada levi pas.
Ne, v Sloveniji to ni jasno predpisano in zato se potem pojavljajo raznorazna izvajanja povezana s tem, kaj smeš in česa ne smeš, medtem ko prehitevaš na AC ali HC. Najpogostejša posledica pa je, da se je en voznik sam spravil v položaj iz katerega ne bo prišel brez prekrška, hkrati pa dobi na rit drugega voznika, ki s svojim obnašanjem ni samo v prekršku, temveč varnost brez trohice potrebe še dodatno ogroža.
Je pa v Sloveniji recimo avtom in ostalim "dvoslednim vozilom" izrecno prepovedano voziti po dveh kolesih. Kar je pomembna prepoved glede na to, kako pogosto se to dogaja in pove veliko o pedantnosti s katero je bil zakon spisan.
SkIDiver ::
AndrejO, Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), 38. člen, 2. odstavek: Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.
Torej zakon pravi, da je levi pas na AC samo za prehitevanje in ne za vožnjo.
Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP-A), 22. člen:
Teh 120€ bi moral povečat na 400€ za 2. odstavek 38. člena, izvajati sankcije pa bi hitro imeli precej več reda in manj sindromov majhnega človeka.
Torej zakon pravi, da je levi pas na AC samo za prehitevanje in ne za vožnjo.
Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP-A), 22. člen:
Sedmi odstavek 38. člena se črta.
Osmi odstavek, ki postane sedmi odstavek, se spremeni tako, da se glasi:
»(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega, četrtega ali petega odstavka tega člena.«.
Teh 120€ bi moral povečat na 400€ za 2. odstavek 38. člena, izvajati sankcije pa bi hitro imeli precej več reda in manj sindromov majhnega človeka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Utk ::
Zakaj se torej vozite po levem pasu za nekom, če je očitno, da ga ne prehitevate? Ker je pač pred vami na istem pasu, in ga niti teoretično ne morete prehitet. Spizdite desno!
AC_DC ::
Redko. To je na voznem pasu. Na prehitevalnem gredo večinoma kar 140+.
V Nemčiji. pri nas pa na prehitevalnem neprimičnine z 110-120 km/h ( na telefonu , varčujejo z gorivom , nekultura, fobija pred hitrostjo )
Do prvega zastoja http://www.verkehrsinformation.de/ .
Utk ::
TRISTONAURO ::
Ker prehitevaš vozilo, ki ga je on prehitel pred tabo?
To se ne dela za ritjo. Za ritjo se vozi zato, da tistega spredaj zrineš s ceste. Čeprav si v istem prekršku kot on, ker če on nikogar ne prehiteva, ne niti ti. Če pa, si pa lahko samo tiho na normalni razdalji zadaj.
To je preenostavno
SkIDiver ::
Ker prehitevaš vozilo, ki ga je on prehitel pred tabo?
To se ne dela za ritjo. Za ritjo se vozi zato, da tistega spredaj zrineš s ceste. Čeprav si v istem prekršku kot on, ker če on nikogar ne prehiteva, ne niti ti. Če pa, si pa lahko samo tiho na normalni razdalji zadaj.
Prej nisi nikjer omenil za ritjo, ampak samo za njim!
Sam ne tiščim za ritjo, če že ni očitno, da se nekdo ne želi umakniti desno. Pa še tedaj to prej nakažem z levim smerokazom kar smatram za bolj prijetno potezo kot blendanje z dolgimi. Če bi ga imel namen zriniti s ceste, potem sploh ne bi imel poštene prilike, da bi mu vozil za ritjo
Mehmed ::
2. odst. 51. čl. ZPrCP: "Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas."
Sej ti se zavedas, da oklevanje ni enako pocasnosti? Ce se nekdo spravi prehitevati s pocasnim tempom, ampak tega stalno vzdrzuje, kako mu bos ocital obotavljanje? Naredil je to kar se je nameril, od zacetka do konca, zgolj pocasneje od tvojih zelja. Sej ni zavil na prehitevalni pas pa si premislil pa sel nazaj pa potem se enkrat pa si na pol prehitevanja premislil, spustil gas pa vrnil na svoje mesto. To bi bilo jebeno oklevanje.
Sploh pa ne smemo pozabiti na:
1. odst. 4. čl. ZPrCP: "Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno."
Če nekdo vozi tako, da ni sposoben predvideti, da svojega manevra (v tem primeru torej prehitevanja) ne bo uspel zaključiti tako, da ne bo motil nemotenega poteka prometa, potem je kriv tudi tega greha.
Ja seveda. Stisnes gas do konca, ostali se ti morajo pa umaknit, ker drugace ovirajo potek.
Ker potek prometa je v bistvu gibanje najhitrejsega v njem, ostali so samo statisti ane.
Kaj je sploh smisel takih interpretacij? Prestrasit pocasen folk dol s prehitevalnega pasu? Good luck with that.
AndrejO ::
AndrejO, Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), 38. člen, 2. odstavek: Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.
Torej zakon pravi, da je levi pas na AC samo za prehitevanje in ne za vožnjo.
Sicer je razlika med slovenski in njihovo zakonodajo, ampak ja. V tem delu imaš prav. Jaz sem mislil (in razmišljal) samo o delu, kjer ti je izrecno prepovedano ovirati hitrejše (tok prometa) tudi, če voziš v skladu z omejitvijo, kar se pri nas praviloma dogaja med počasnimi "slow motion" prehitevanji.
SkIDiver ::
To se pa strinjam s tabo. Je pa vedno težava med zakonom in izvajanjem le tega v obliki sankcioniranja.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Aekhmmmmm. Bo treba malo fiziko ponovit?
Seveda. Sploh ker predlog prihaja od nekoga ki prehitro vozi... in se hkrati pritožuje da se ne more pravočasno ustavit ker ima kombi nabasan.
GrimReaper je izjavil:
Saj nisem ob 6-ih zjutraj postavljal rekordov, po mojih izkušnjah je že ob 6:30 samo še 10% možnost da naletiš na divjad, po 7-i uri gre pa že proti 0%.
Po mojih izkušnjah je pa koncentracija divjadi na cesto največja okoli 8:30. Imam podpis ene košute na havbi za dokaz. In ta mona se niti na znake ni ozirala! Je cesto prečkala dobrih 100m pred znakom.
Svašta...
Kaj so potem tisti zadaj, za katere omejitve ne veljajo?
Na nujni vožnji.
Vidim da ti tovornega vozila niti od blizu nisi videla, kaj šele vozila. Kaj misliš da sem nor, da bom sunkovito zaviral da se mi ja cel tovor nabije pa strese. In ne vem od kje tebi ideja da sem jaz kriv da ne morem normalno ustavit, če te pa nek drug kreten izsili. In res s 140na uro po števcu kar je realno 132 sem očitno največji kriminalec.
Glede fizike. Naj te spomnim. Delo je enako spremembi energije. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti in ne linearno. In govorimo o delu trenja (statičnega če govorimo o normalnem zaviranju brez drsanja). Mogoče ti je razlika med 50-90 in 80-130 bolj jasna s tem da s tvojo teorijo popušiš tudi že v štartu zaradi 10km/h razlike.
Preden začneš lajat nazaj raje premisli kaj boš rekla ker glede fizike se midva nimava več kaj dosti za menit razen če češ da te popravljam v nedogled.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pithlit ::
Saj pravim. Oglaša se nekdo ki se zaveda da ne vozi varno... in kljub temu vali krivdo na razmere na cesti. Enim očitno ni jasno kako se v prometu obnaša. Se moramo vsi ostali tebi prilagajat? Če veš da boš moral počasnej zavirat pač poskrbiš za večjo varnostno. Ampak to je že cela znanost. Vem da eni niti do 2 ne znajo štet. Kaj šele da bi kaj več razmislili o svojem početju.
Life is as complicated as we make it...
sheeshkar ::
Reševanje kompleksa malega človeka.
Ljudje se raje ukvarjajo z drugimi, kot s sabo.
Videno milijonkrat na naših cestah.
Da ne govorim o šoferjih, ki sicer vozijo po omejitvah, ampak prevozijo pa vsak STOP znak in rdečo luč.
Katere komplekse pa rešujejo imbecili, ki vozijo preko omejitev in se tistim, ki vozijo po omejitvah lepijo na rit? Jaz bi rekel, da imajo takšni ljudje očitno kompleks majhnega penisa in zato morajo na cesti sebi in drugim dokazati, da so vsaj nekje "boljši" od tistih, ki imamo normalno velike penise.
Potem pa slabo opažaš.
Na prehitevalnem pasu ljudje konstantno vozijo 100 - 110 km/h.
Ko se imbecil z majhnim penisom pelje s hitrostjo 160 km/h ali več, se mu v veliki večini primerov samo zdi, da se drugi po prehitevalnem pasu vozijo okoli 100 km/h. V resnici se večina ljudi ob prehitevanju pelje okoli 130 km/h (+/- 5 ali 10 km/h, nekateri tudi več), kar pa lahko opazijo samo tisti med nami, ki spoštujemo prometne predpise in zato veliko lažje ocenimo hitrost ostalih vozil, ki nas obkrožajo. Edina vozila, ki konstantno ovirajo promet ob prehitevanju, so avtobusi in tovornjaki, ker ta vozila pa ob prehitevanju dejansko vozijo okoli 100 km/h.
Tisti, ki predolgo vztrajajo na prehitevalnem pasu in bi se po pravilih morali umakniti na vozni pas, so v prekršku. To ni prav in tega ne podpiram, vendar takšni ne ogrožajo človeških življenj. Tisti, ki se igrajo šerife in stiskajo bremze ali kaj podobnega (tudi, če dejansko ne zavirate, temveč stisnete na bremzo samo zaradi luči), da bi se znebili voznika na riti, ogrožate življenja in ste enaki kreteni, kot voznik, ki se vam je zalepil na rit.
Tisti, ki pa vozite po prehitevalnem pasu nad omejitvijo in se drugim zalepite na rit, živčno blendate in po možnosti še prehitevate po desni, ste pa najprej v enakem prekršku kot prvi (ker vozite po prehitevalnem pasu, namesto, da bi vozili po voznem pasu), ogrožate življenja zaradi prehitre vožnje, še bolj ogrožate življenja zaradi lepljenja na rit in najbolj ogrožate življenja, ko prehitevate po desni. Ste potencialni morilci, ki bi jim morali doživljenjsko prepovedati voziti motorna vozila. Prosim najdite si pomoč, ker ste mentalno moteni.
Unknown_001 ::
Saj pravim. Oglaša se nekdo ki se zaveda da ne vozi varno... in kljub temu vali krivdo na razmere na cesti. Enim očitno ni jasno kako se v prometu obnaša. Se moramo vsi ostali tebi prilagajat? Če veš da boš moral počasnej zavirat pač poskrbiš za večjo varnostno. Ampak to je že cela znanost. Vem da eni niti do 2 ne znajo štet. Kaj šele da bi kaj več razmislili o svojem početju.
In jaz si dopisujem z nepismeno osebo. Res neprilagojena hitrost, ko je vse pred tabo prazno dokler ne naletiš na idiota,ki dela nepredvidljive scene. Bravo res bravo. Kar zagovarjaj take , da te vidim ko boš ti na tazga dripca naletela upam da ti bo naposled le potegnil. Razen če nisi ti tist dripc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
sheeshkar ::
Unknown_001 je izjavil:
Saj pravim. Oglaša se nekdo ki se zaveda da ne vozi varno... in kljub temu vali krivdo na razmere na cesti. Enim očitno ni jasno kako se v prometu obnaša. Se moramo vsi ostali tebi prilagajat? Če veš da boš moral počasnej zavirat pač poskrbiš za večjo varnostno. Ampak to je že cela znanost. Vem da eni niti do 2 ne znajo štet. Kaj šele da bi kaj več razmislili o svojem početju.
In jaz si dopisujem z nepismeno osebo. Res neprilagojena hitrost, ko je vse pred tabo prazno dokler ne naletiš na idiota,ki dela nepredvidljive scene. Bravo res bravo. Kar zagovarjaj take , da te vidim ko boš ti na tazga dripca naletela upam da ti bo naposled le potegnil. Razen če nisi ti tist dripc.
Če imbecil vozi vozilo s katerim je težje zavirati, potem bi imbecil lahko morda prilagodil svojo hitrost in vozil počasneje že v štartu? Fizika pa to.
AndrejO ::
Sej ti se zavedas, da oklevanje ni enako pocasnosti? Ce se nekdo spravi prehitevati s pocasnim tempom, ampak tega stalno vzdrzuje, kako mu bos ocital obotavljanje?
Preprosto tako, da se spravlja prehiteti (kar je dovršni glagol) tako, kot bolan srat. Ergo, okleva pri izvršitvi dejanja.
Zakon je zelo izrecen. Brez oklevanja se mora "prehiteti", ne pa "prehitevati".
Naredil je to kar se je nameril, od zacetka do konca, zgolj pocasneje od tvojih zelja.
Kaj in koliko je "počasneje od zakona" vedo samo policisti, jaz zagotovo ne. Je pa zakon jasen, da se mora celoten manever začeti in zaključiti v razumnem času, kar izključuje počasno prehitevanje, ki traja nekaj minut in kilometrov.
Sej ni zavil na prehitevalni pas pa si premislil pa sel nazaj pa potem se enkrat pa si na pol prehitevanja premislil, spustil gas pa vrnil na svoje mesto. To bi bilo jebeno oklevanje.
Jebeno oklevanje je tudi to, da nekaj začneš, potem se pa brez kakršnegakoli razumnega razloga obiraš nekaj minu, preden stvar zaključiš. Ja, to je oklevanje.
Ja seveda. Stisnes gas do konca, ostali se ti morajo pa umaknit, ker drugace ovirajo potek. Ker potek prometa je v bistvu gibanje najhitrejsega v njem, ostali so samo statisti ane.
Ne da se mi ukvarjati s tvojimi slamnatimi možiclji.
Kaj je sploh smisel takih interpretacij? Prestrasit pocasen folk dol s prehitevalnega pasu? Good luck with that.
To ni "interpretacija", to je preprosto predpis. Glede na to, da oviranje tekočega prometa ni neka hudo nevarna stvar, je globa (ne glede na to, kaj si nekateri mislijo) nizka in tudi redko izrečena. Kar je v očitnem kotrastu s kakšno drugo globo, ki se tudi pogosteje izreče tistim, ki npr. s svojo odsotnostjo varnostne razdalje ogrožajo varnost (ne pa zgolj ovirajo pretočnost).
Če pa ti živiš v svetu, kjer ni možno, da bi več udeležencev v prometu sočasno naredilo več različnih prekrškov in bi bil vsak odgovoren za svoja dejanja in svoje prekrške, pa to več ni moj problem.
AndrejO ::
Zanimivo. Pacient je tisti ki spoštuje omejitve...
Samo zato, ker nekdo spoštuje omejitev hitrosti, to še ne pomeni, da ne krši 10 drugih predpisov in izpolnjuje vse druge kriterije za pridobitev oznake "pacient".
podnapisi?
Omejitve hitrosti so recimo v 4 od 116 členov ZPrCP. Nekih 100 členov se ukvarja še z ostalimi omejitvami in prepovedmi. Zgolj zato, ker nekdo vozi v okviru omejitve hitrosti (kar je bilo izpostavljeno v originalnem komentarju) še ne pomeni, da vozi skladno z vsemi predpisi.
Recimo najbolj blesavo: v okviru omejitve 130km/h bi vozil na levem pasu vzporedno z vozilom na drugem pasu. Omejitev hitrosti bi očitno spoštoval. Ali to sedaj pomeni, da nisem pacient, če bi se tako obnašal?
GrimReaper ::
TRISTONAURO je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Iz 120 se prehiti tako da daš v četrto in pohodiš do 140, vse ostalo je cincanje.
Narobe! Če ima avto dovolj navora ne rabiš nič prestavljat v četrto. Si nor ti al kaj? Kakšna jajca to vozite, da vam avto v peti ne pospešuje dovolj.
Prodaj tak avto in si kupi avto, kjer ti ne bo treba prestavljat eno prestavo nižje na avtocesti.
Za dve prestavi mora prestaviti v četrto, je prej rekel da na 100 vozi v šesti. Si sploh ne predstavljam kako tuli njegov strojček ko doseže 170 na tistem klancu
Moj ima 80-120 v peti 7,0s, to govorim za jajčka ki prevladujejo na cesti, oz. sam bi pri takih še v tretjo dal (tudi sem pri 50, 60 in 105KM), saj pri atmosfercih gre povečini do 140.
Ja, vsak dan grem 170 v tisti klanec, wtf no, to je enkratni dogodek probe moči avta. In avto ni nič tulil, verjetno sem bil v V. kjer imam pri tej hitrosti 5500rpm (najboljše pospeške da od 4500 do 5500, malenkost slabše do 6000).
Saj samo enkrat ti bo na tistem klancu na vrhu en iz križišča speljeval, ki te ne bo videl (zaradi naklona), in potem bosta na vrhu skupaj prišla, ker pač on ne bo pričakoval, da se nekdo proti vrhu klanca kotali mnogo hitreje kot bi se naj. Večkrat kot boš probal, večja bo verjetnost, da se zgodi
Ja no shit, saj nisem včeraj začel vozit, seveda zmanjšam pred križiščem na vrhu klanca na ene 80-90, na 60 pa tudi ni ravno treba, saj sproti spremljaš promet, in če koga vidiš, šele zmanjšuješ na tako nizko hitrost. Seveda pa vid ni vse in moraš tudi predvidevat, da bo kdo zapeljal na cesto.
Glede znakov, tam kjer se vsak dan voziš jih seveda ne gledaš, ker vse nevarnosti poznaš že na pamet. Npr. sam dobro vem da je tam nevarnost križišča in po klancu dol potem semafor. Seveda pa če bi šel na drug konec Slovenije, pa ne moreš vedt kje so kakšne nevarnosti, za to pa so znaki.
Povečini vozim kot sem že rekel, potovalna hitrost (na regionalkah to pomeni vsaj 1km ravnine) 110km/h. Meni se to zdi 100% varna hitrost, za vas verjetno 90% in vam je že prevelik riziko.
Meni se gre drugače da je vožnja lepo tekoča (in nikakor za divjanje in podiranje rekordov), kar se z mojim avtom seveda da brez problema (dovoljšnji podatek je, da mi peta prestava vleče in ni varčevalna), se pravi takoj iz ovinka potegneš za ene 10, enako če je mal klančka, ostali ponavadi ravno takrat nekaj zmanjšujejo.
Vem da iz vašega vidika izgledam kot bedak, ampak če bi danes (oz. 99% časa) vozili na mojem sovoznikovem sedežu, bi videli kje je resnica.
1. Že iz fabrike se postavim tako da imam dobro preglednost pri vključevanju, ne kot večina ostalih, ki gre pri zavijanju levo povsem na levo kjer ti pogled ovirajo avtomobili in ograja.
Do točke preglednosti se premikam počasi, tako da ne nerviram tistih na glavni cesti, max kar zapeljem na glavno cesto in se ustavim na mestu je 5cm. Potem ko sem dobro postavljen in vidim vsaj 50m na levo in desno, pa šele zapeljem na cesto, ne ravno tako da radiram gume, ampak z občutkom, potegnem pa potem do 3000, ker je še mrzel avto, pa tudi iz desne se itak prepričam, da noben še ne bo prišel v tem času.
2. Zavijam desno iz glavne ceste, kdo bi se rad tudi vključil, seveda ne čakam zadnji trenutek da dam desni smernik, ampak ga dam takoj ko ga vidim, opozorim da ne bom šel naravnost, in da lahko spelje.
3. Nasproti vidim kolesarje, dva avtomobila sta že prehitevala, seveda sem zmanjšal na 80 in se pomaknil desno.
4. Pred mano tovornjak, za njim en dizelski smrduh, ravnine za prehitevanje ni bilo več, tisti bedak je vozil na 5m varnostne razdalje, sam sem tako zaradi varnostne kot zaradi smrduha, ki spusti črn dim pri vsakem manjšem pospešku, raje vozil 100m za obema. In to povsem mirno, ker dobro vem so na cesti tudi ostali vozniki, ki ali niso sposobni vozit normalno hitro ali pa vozijo počasno prevozno sredstvo.
5. Zožanje na cesti kjer je takoj zatem še desni ovinek in s tem nobene preglednosti, ne grem kot ostali bedaki 60 mimo, ker sploh ne vem kako uspejo ustavit iz take hitrosti, ampak se lepo počasi (kaj jest vem, 35-40) pomikam mimo, še vedno sem uspel ustavit z nekim srednje močnim zaviranjem, pa tudi v luknje na desni mi še nikoli ni bilo treba zapeljat.
6. Stare ate zastopim, da jim um ne funkcionira enako hitro kot nam mlajšim, danes je bil pač eden, ki je že 50m pred krožnim zmanjšal na praktično nično hitrost in potem enako počasi zapeljal noter. Marsikdo bi zaradi tega izgubil živce, ampak sam sem se lepo ustavil za njim na primerni razdalji. Če se da prehitet, prehitim, če vidim da ni možno, se s tem ne obremenjujem več.
7. Pridem do križišča, pa wtf folk dela pri enem normalnem zavijanju levo, najprej gre mal v desno, potem ti gre pa sekat praktično ob odbijaču tistega ki stoji pred semaforjem na levi.
Kot bi vozili šlepar. Sam grem lahko praktično do konca križišča, pa mi vseeno uspe zamotat v levo (seveda povečini grem tolk daleč da namotam do ene 80-90%), tako imam tudi veliko boljši pregled nad pešci in kolesarji na levi.
Če pa pride kdo za mano v naselju (po regionalkah smo že ugotovili da je to praktično nemogoče, bila sta recimo 330Cd in Leon Cupra, ampak to je enkrat na dve leti), se pa ne obnašam kot en bedak (je bilo že samo v tej temi vse našteto), ampak ga ob prvi priložnosti spustim naprej. Pa na splošno se držim reka delaj drugemu kar želiš zase.
Potem še en primer, ko je bila 2 dni zapored močna megla, sam sem vozil za tisto vidljivost normalnih 55, ostali pa 80 mimo mene, enako sem ocenil hitrost tistih na nasprotnem pasu.
Sam močno prilagajam vožnjo glede na razmere, ostali bi v vseh razmerah vozili 70-80, pa tudi če je naselje ali ne.
Mimo šole enako, ostali raje 60 kot pa priporočenih 40.
To je to o čemer govorim, eno normalno razmišljanje med vožnjo. To in še več sem se pa naučil v 8 letih, ne bo mi noben govoril da se nisem nič naučil.
Če ima še kdo kak nasvet za boljšo vožnjo, se ga pa tudi ne branim.
Tisti ki vozijo 70-80 po praznih ravninah nobene te stvari ne obvladajo, sem pa opazil da veliko tistih ki malo hitreje vozi, to obvlada. Tako da sem še vedno mnenja da počasna vožnja ni nujno varna vožnja, je tudi v tej temi že nekdo drug omenil.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
BRBR ::
Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti
Če ti eden pri 130 na uro pelje za ritjo, je to nevarnost. Če ni avta škoda ...
Sicer pa je bil pred leti primer na TV, tip si je dal, z zadnje strani, totalizirat Peglezen, nič mu niso mogli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
Virjan ::
Žal je na nasih cestah tako, da vsak vozi po svoje kakor se jim pač 'zdi pravilno'.
Imas mečkače kot ta na posnetku, potem imaš ene, ki zavijajo v ovinek, kot da bi vozili kamion, spet drugi, ki ko se prižge zelena na semaforju, še kar stojijo po cca. 10 sekund, potem eni, ki mislijo, da ce vklopijo žmigavce, lahko takoj zamenjajo pas brez pogleda ali kdo vozi vzporedno itd.
Vse to stalnica v Lj. vsak dan in v preteklosti sem se res razburjal zaradi tega, sicer se še zmeraj malo ampak je dosti boljse ;) . Raje vržem en chill-out set musko gor jih odmislim in uživam... da ne bo pomote,zame so se zmeraj nesposobni vozniki, ampak niso vredni mojih živcev, po domače povedano- ko jih je**.
Imas mečkače kot ta na posnetku, potem imaš ene, ki zavijajo v ovinek, kot da bi vozili kamion, spet drugi, ki ko se prižge zelena na semaforju, še kar stojijo po cca. 10 sekund, potem eni, ki mislijo, da ce vklopijo žmigavce, lahko takoj zamenjajo pas brez pogleda ali kdo vozi vzporedno itd.
Vse to stalnica v Lj. vsak dan in v preteklosti sem se res razburjal zaradi tega, sicer se še zmeraj malo ampak je dosti boljse ;) . Raje vržem en chill-out set musko gor jih odmislim in uživam... da ne bo pomote,zame so se zmeraj nesposobni vozniki, ampak niso vredni mojih živcev, po domače povedano- ko jih je**.
imagodei ::
Sej ti se zavedas, da oklevanje ni enako pocasnosti? Ce se nekdo spravi prehitevati s pocasnim tempom, ampak tega stalno vzdrzuje, kako mu bos ocital obotavljanje? Naredil je to kar se je nameril, od zacetka do konca, zgolj pocasneje od tvojih zelja. Sej ni zavil na prehitevalni pas pa si premislil pa sel nazaj pa potem se enkrat pa si na pol prehitevanja premislil, spustil gas pa vrnil na svoje mesto. To bi bilo jebeno oklevanje.
No, tle pa ne bomo skupaj prišli. Zakon je treba razumet življenjsko. IMO je "brez oklevanja" v zakonu treba razumeti kot "hitro", "ne obotavljaje", "v najkrajšem možnem času". Nenazadnje je jasno, da pri prehitevanju (če ni ravno na AC) zapelješ na vozni pas, ki je rezerviran za nasproti vozeča vozila. Enostavno ni varno, da bi tam "kampiral" 30 sekund, sploh če cesta ni ravna in pregledna.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
To pa ne pomeni, da smeš vozti s hitrostjo, višjo od dovoljene. Če "počasne" pred tabo vozi 129, ga pač ne smeš prehiteti, ker si sicer storil prometni prekršek, bodisi zaradi prehitre vožnje, bodisi zaradi prepočasnega prehitevanja.
TRISTONAURO ::
GrimReaper je izjavil:
Ful enga texta kako so na cesti vsi nesposobni
If everywhere you go it smells like shit, maybe it's time to check your own shoes.
Pa si faca ker sam dva v dveh letih sta držala tvoj tempo na regionalki. Res
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Saj pravim. Oglaša se nekdo ki se zaveda da ne vozi varno... in kljub temu vali krivdo na razmere na cesti. Enim očitno ni jasno kako se v prometu obnaša. Se moramo vsi ostali tebi prilagajat? Če veš da boš moral počasnej zavirat pač poskrbiš za večjo varnostno. Ampak to je že cela znanost. Vem da eni niti do 2 ne znajo štet. Kaj šele da bi kaj več razmislili o svojem početju.
In jaz si dopisujem z nepismeno osebo. Res neprilagojena hitrost, ko je vse pred tabo prazno dokler ne naletiš na idiota,ki dela nepredvidljive scene. Bravo res bravo. Kar zagovarjaj take , da te vidim ko boš ti na tazga dripca naletela upam da ti bo naposled le potegnil. Razen če nisi ti tist dripc.
Če imbecil vozi vozilo s katerim je težje zavirati, potem bi imbecil lahko morda prilagodil svojo hitrost in vozil počasneje že v štartu? Fizika pa to.
Kako ti sploh veš kako vozim? Na podlagi tega, da sem povedal da po avtocesti s kombijem vozim 130-135?
Mimogrede, jaz ne morem bit odgovoren za kozlarije drugih. Po tvoji logiki lahko zavijem predte in zažlajfam na polno in kriv boš ti. Bravo, res, zdaj vidim da pametnih na tem forumu ni veliko. Sami nakladači, drekači in prazni teoretiki in filozofi zapovrh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Mehmed ::
Jebeno oklevanje je tudi to, da nekaj začneš, potem se pa brez kakršnegakoli razumnega razloga obiraš nekaj minu, preden stvar zaključiš. Ja, to je oklevanje.
Ce bos od zacetka do konca izpeljal namero z enakim tempom si pocasen, nisi pa okleval.
Napisi mi naslov pa ti posljem slovar.
Ce zdej kolebas a bi dal naslov za zastonj knjigo je oklevanje. Ce mi tipkas z enim prstom je pa to jebeno pocasno tipkanje, ni pa to oklevanje.
Če pa ti živiš v svetu, kjer ni možno, da bi več udeležencev v prometu sočasno naredilo več različnih prekrškov in bi bil vsak odgovoren za svoja dejanja in svoje prekrške, pa to več ni moj problem.
Zivim v svetu, kjer bo zadnji hitrejsi ocital sprednjemu, da ogroza varnost, ker ne gre hitreje. In prelaga odgovornost za svoje neumnosti nanj, da izpadejo bolj znosne.
Zakon je treba razumet življenjsko.
Na ti eno zivljensko. Prehitevas vec vozil naenkrat, razlicno hitra, ti vzges tempomat na 129. Mimo prvih dveh svignes, pri tretjem malce manj, mim cetrtega svignes, pri petem traja malce dlje.
Do zdej nobenega problema, noben ti ne ocita oklevanja, s tempomatom vozis da ne bo kake dileme a se ti je zatresla noga.
Zdej se pojavi en neprimerno hitrejsi. Kaj zdej? Kar naenkrat oklevas, ceprav se ni nic spremenilo. Kar naenkrat ogrozas pa ne vem kaj ti bodo ocitali. Ceprav se ni nic spremenilo.
Edin nacin da zdej resis zadevo je pa, da stisnes vsaj deset cez omejitev pa se umaknes cim prej.
Ja ne bo te zakon silil in da ga krsis in da dodas k nevarnosti, kar absolutno pocnes z visjo hitrostjo od te, ki ti ustreza in je jebeno predpisana. In to zato, da un za tabo lazje vztraja v svojem prekrsku.
A ni bolj logicno, da un za tabo, ki je srz problema, povzroca nevarnost in krsi zakon enostavno popusti pa ni nihce vec v prekrsku in zadeva stima?
Nasploh pa ta prilaganje prometnemu toku je tok debiln izgovor. Sprednjemu bi ocitali prilagajanje prometnemu toku, ker se ne prilagodi enemu samemu za seboj. Ki ga vidi veliko kasneje, kot on njega. Prvi se mora prilagajat, ne zadnji, ja to ima res veliko smisla. Bom probu na upokojencih na blagajnah enkrat, zveni kot super ideja.
Grey ::
Čisto tako računsko, koliko časa traja, da avto prehiti drugega z delta od 1 do 10 km/h:
Recimo najprej, da je razdalja 4 m tako kot nek povprečen avtomobil in počasnela na voznem pasu vozi 120 km/h. Torej, recimo še, da ga moraš prehitet do razdalje 1 s po prehitevanemu, da se lahko varno vključiš nazaj na vozni pas brez da bi moral prehitevani zavirati, da drži varnostno razdaljo (i.e. da nisi d*ck driver) kar znese relativno razdaljo 4 + (120/3,6) = 37,3 m.
delta hitrosti = čas prehitevanja = prevožena razdalja med prehitevanjem
+1 km/h = 134,4 s = 4,517 km
+2 km/h = 67,2 s = 2,277 km
+3 km/h = 44,8 s = 1,529 km
+4 km/h = 33,6 s = 1,156 km
+5 km/h = 26,9 s = 932 m
+6 km/h = 22,4 s = 783 m
+10 km/h = 13,4 s = 484 m
+20 km/h = 6,7 s = 261 m
+30 km/h = 4,5 s = 186 m
Recimo najprej, da je razdalja 4 m tako kot nek povprečen avtomobil in počasnela na voznem pasu vozi 120 km/h. Torej, recimo še, da ga moraš prehitet do razdalje 1 s po prehitevanemu, da se lahko varno vključiš nazaj na vozni pas brez da bi moral prehitevani zavirati, da drži varnostno razdaljo (i.e. da nisi d*ck driver) kar znese relativno razdaljo 4 + (120/3,6) = 37,3 m.
delta hitrosti = čas prehitevanja = prevožena razdalja med prehitevanjem
+1 km/h = 134,4 s = 4,517 km
+2 km/h = 67,2 s = 2,277 km
+3 km/h = 44,8 s = 1,529 km
+4 km/h = 33,6 s = 1,156 km
+5 km/h = 26,9 s = 932 m
+6 km/h = 22,4 s = 783 m
+10 km/h = 13,4 s = 484 m
+20 km/h = 6,7 s = 261 m
+30 km/h = 4,5 s = 186 m
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Grey ::
Zdaj, kaj to pomeni? Računsko smo dobili, koliko časa traja prehitevanje na varno razdaljo in kakšno razdaljo med tem prevozimo. Verjetno pa s tem tudi vidimo kam pes taco moli v smislu percepcije časa. Namreč stvar ima hudo eksponentno krivuljo, ki pri +20 km/h dobi nek prevoj. Zato verjetno vsi prehitevajo (vozijo) 150 km/h, ker držijo delta +20 km/h. Pod to hitrostjo se izredno hitro podaljšuje čas prehitevanja. Tako, da verjetno je neka znanost psihologije in dojemanja hitrosti dogodkov ter prilagajanja možganov na spremembo hitrosti (upočasnjevanje na abnormalno nizke hitrosti na cestninah)...čeprav znižam hitrost, razumem zakaj ljudje neradi zmanjšujejo hitrost s 130 na 60 za par metrov...zdi se kot da se je ustavil čas.
detroit ::
Zakaj se torej vozite po levem pasu za nekom, če je očitno, da ga ne prehitevate? Ker je pač pred vami na istem pasu, in ga niti teoretično ne morete prehitet. Spizdite desno!
ker?
Skero
detroit ::
Torej ti stojiš v koloni na levi ker prehitevaš tovornjak/počasneta na desni in naj bi se umaknil komu že? a sem zamudil kakšno prestavitev slo-techa v drugo realnost?
druga opcija je da je stavek Utka nesmiseln razen za debile, ki se vozijo po levi strani iz dolgčasa in bi moral zgubit izpit isto kot majmuni ki drvijo v rit.
druga opcija je da je stavek Utka nesmiseln razen za debile, ki se vozijo po levi strani iz dolgčasa in bi moral zgubit izpit isto kot majmuni ki drvijo v rit.
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
jype ::
detroit> ker prehitevaš tovornjak/počasneta na desni
Če je na desni kdorkoli, potem prehitevaš praktično po definiciji.
detroit> Torej ti stojiš v koloni na levi
Če stojiš v koloni, potem očitno ne gre za običajne razmere na avtocesti.
V Sloveniji je sicer navada, da je kolona na levem pasu, desni je pa prazen. To je tisto, kar Utk moti in je stvar kulture: Spokaj se na desni pas. Se boš že stlačil nazaj na levega, ko bo čas za prehitevanje, sicer boš pa pač upočasnil. Omejitve veljajo navzgor, ne navzdol.
Če je na desni kdorkoli, potem prehitevaš praktično po definiciji.
detroit> Torej ti stojiš v koloni na levi
Če stojiš v koloni, potem očitno ne gre za običajne razmere na avtocesti.
V Sloveniji je sicer navada, da je kolona na levem pasu, desni je pa prazen. To je tisto, kar Utk moti in je stvar kulture: Spokaj se na desni pas. Se boš že stlačil nazaj na levega, ko bo čas za prehitevanje, sicer boš pa pač upočasnil. Omejitve veljajo navzgor, ne navzdol.
Utk ::
Osnovni problem avtocest na balkanu je v tem, da ta zadnji zmeraj misli, da ima prednost. Ni vazno kaj je naprej, ce jaz pripicim z 200,se mi morajo vsi umaknit, ker me ovirajo, vozijo po levi, bla bla. Kako vam ni jasno da ima tist spredaj prednost, karkoli dela. Prej se je zbudil, prej je sel na pot, vi ste ga pa samo dohiteli. A na blagajni v mercatorju tudi vsem poj**ete matere, ker so pred vami in vas ovirajo? Madona, pocak da tist pred tabo naredi kar hoce, pol pa pici dalje spet ce ces. Se v italiji tudi ce nekdo prileti z 200 pocaka, da bos sel ti prehitevat kamion, ce vidi da bos sicer moral zavirat zarad njega. Ker si spredaj in imas prednost. Z zmigavcem ali brez. Pa niso niti italijani visek kulture.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TRISTONAURO ::
Se v italiji tudi ce nekdo prileti z 200 pocaka, da bos sel ti prehitevat kamion, ce vidi da bos sicer moral zavirat zarad njega. Ker si spredaj in imas prednost. Z zmigavcem ali brez. Pa niso niti italijani visek kulture.
V Italiji je večino prometa ful pomiril sistem sekcijskih merjenj hitrosti Tutor, tako da kdor si želi hitrosti mora kdaj pa kdaj tudi fajn znižati hitrost da bo srednja do 130
jalovec09 ::
Po regionalni se vozim taj okol 75km/h, nikol težav, ker je hitrost podpovprečna me lahko vsak prehiti brez problema, če se voziš 85-90 se ti hitro nalima kdo za rit.
Zakaj se vozim s tako hitrostjo, ker je avto l.97.
Zakaj se vozim s tako hitrostjo, ker je avto l.97.
jype ::
Mare2> Si pa frajer, da tvoj avto tolk potegne. :)
Hipotetičen frajer, ker on v resnici ni tak, da bi vozil prehitro, pa tudi če bi, si ne bi domišljal, da morajo vsi ostali s poti, da ga ne ovirajo.
Hipotetičen frajer, ker on v resnici ni tak, da bi vozil prehitro, pa tudi če bi, si ne bi domišljal, da morajo vsi ostali s poti, da ga ne ovirajo.
krneki0001 ::
Po regionalni se vozim taj okol 75km/h, nikol težav, ker je hitrost podpovprečna me lahko vsak prehiti brez problema, če se voziš 85-90 se ti hitro nalima kdo za rit.
Zakaj se vozim s tako hitrostjo, ker je avto l.97.
Ne vem kak avto imaš, ampak očitno ni ravno tehnično izpraven, če se bojih vozit po omejitvah.
Sam se občasno prevažam s svojim avtom iz leta 1984, pa ga vseeno občasno stisnem tudi do 250. Je pa tehnično brezhiben.
solatko ::
Fantje, pa kdaj bo vam jasno, da se cca 90%-ov nesreč zgodi znotraj omejitve hitrosti, zaradi napak voznikov. Kaj vam ni jasno, da z omejitvami ni nič narobe, tudi če se jih občasno prekrši, s strani oseb, ki vedo kako se stvari streže. Sama hitrost ne ubija, ubija neznanje, raztresenost, nepazljivost, slabo predvidevanje, napake v izračunu, slabe ceste,.........
Pri nas se to stlači v kategorijo - neprilagojena hitrost, pa če prav krepko v mejah omejitve, ki velja za tisti odsek. Pri nas zjebana cesta, ni nikoli kriva za prometno nesrečo, nikoli ni razlog oviranje prometa, nikoli nepravilno prečkanje pešca, če prav bi se le-ta lažje ustavil, kot tono in pol pleha, z zamišljenim voznikom,.......
Skratka vsi skačete po hitrosti, nihče pa se ne vpraša, če nas izobraževalni sistem res nauči obnašanja v prometu in ohranjanja lastne varnosti.
Pol voznikov osebnih vozil, pod nobenimi pogoji nebi smeli opravljat tega dela, ker enostavno niso usposobljeni za to, eno najkompleksnejših opravil človeka.
Ne samo to, da ne obvladajo vozila in situacij v prometu, istočasno jih večina še uporablja pripomočke, ki v promet ne sodijo.
Samo bedaki govorijo o hitrosti, vse ostalo je pa v redu.
Vedno sem bil nadpovprečno hiter voznik, motorist in kolesar, pa v življenju nisem imel ali povzročil prometne nesreče, sem pa v življenju rešil nešteto fahidiotov, ki so delali kardinalne napake, pa niso imeli L tablice na vozilu.
Pri nas se to stlači v kategorijo - neprilagojena hitrost, pa če prav krepko v mejah omejitve, ki velja za tisti odsek. Pri nas zjebana cesta, ni nikoli kriva za prometno nesrečo, nikoli ni razlog oviranje prometa, nikoli nepravilno prečkanje pešca, če prav bi se le-ta lažje ustavil, kot tono in pol pleha, z zamišljenim voznikom,.......
Skratka vsi skačete po hitrosti, nihče pa se ne vpraša, če nas izobraževalni sistem res nauči obnašanja v prometu in ohranjanja lastne varnosti.
Pol voznikov osebnih vozil, pod nobenimi pogoji nebi smeli opravljat tega dela, ker enostavno niso usposobljeni za to, eno najkompleksnejših opravil človeka.
Ne samo to, da ne obvladajo vozila in situacij v prometu, istočasno jih večina še uporablja pripomočke, ki v promet ne sodijo.
Samo bedaki govorijo o hitrosti, vse ostalo je pa v redu.
Vedno sem bil nadpovprečno hiter voznik, motorist in kolesar, pa v življenju nisem imel ali povzročil prometne nesreče, sem pa v življenju rešil nešteto fahidiotov, ki so delali kardinalne napake, pa niso imeli L tablice na vozilu.
Delo krepa človeka
jype ::
Človek, ki z motorjem zavira hitreje kot z zavorami, ima precej malo kredibilnosti, ko se pogovarjamo o tem, kakšen rizik predstavljajo prekoračitve dovoljene hitrosti.
krneki0001 ::
Solatko, trenutno je zelo veliko nesreč na regionalkah zaradi voznikov, ki vozijo 20 do 25km/h pod omejitvijo in se zadaj vozeči jezijo in potem v jezi prehitevajo, ker se jim mudi v službo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123161 (100183) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48332 (43727) | solatko |