» »

Vožnja po prehitevalnem

Vožnja po prehitevalnem

1
...
7 8
9
10 11

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Če govorimo o situaciji kjer je na desnem pasu kolona potem to ni prehitevanje in lahko brez težav voziš po levem pasu.
Kako si pa prišel na levi pas, če ne smeš prehitevat kolone?


Od kje vam sploh ideja, da se ne sme prehiteti vec vozil naenkrat? Kolono je prepovedano prehitevati samo v primeru, ce je tam zaradi kaksnega izrednega dogodka na cesti.

51. clen ZPrCP (varno prehitevanje):

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

52. clen ZPrCP (prepoved prehitevanja):

(10) vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;


Torej, ce imas tri tovornjake na desnem pasu in jih ze prehitevas in za tabo pripelje nekdo, ki je hitrejsi, jih lahko mirne duse prehitis, ce se ne mores varno umakniti med tovornjake. Ce se lahko umaknes, se pac umaknes. Ce se ne mores, potem ti drugega, kot da prehitis do konca niti ne preostane. Rinit med dve vozili s premajhno varnostno razdaljo je huje kot oviranje nekoga, ki bi rad vozil 150km/h, ker se mu zdi, da je to njegova pravica.

Utk ::

Od kje vam sploh ideja, da se ne sme prehiteti vec vozil naenkrat? Kolono je prepovedano prehitevati samo v primeru, ce je tam zaradi kaksnega izrednega dogodka na cesti.

Od tu:

Prepoved prehitevanja:
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;


Zgleda da je tako, da ne smeš začet prehitevat kolone, lahko si pa takoj rečeš, sej je ne bom prehitel, vzporedno z njo se bom vozil, to je pa v redu. Smešno. Potem JE dovoljeno prehitevat kolono - na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

To lahko vedno narediš, samo dovolj časa potrebuješ. Razen če je 1km naprej ta pas zaprt.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

Ja ja, samo zakomplicira se ko te nekdo dohiti na levem pasu, s 131. Po definiciji nekaterih si takoj spet v prekršku, ker ga oviraš, ker ko si začel prehitevanje se nisi (dovolj dobro) prepričal, da s tem ne boš koga oviral. In podobno sranje, s katerim se seveda sploh ne strinjam.
Če nisi v prekršku, imaš pa pravico prehitevat od Ljubljane do Maribora tudi s 100 na uro, dokler si hitrejši kot tisti na desnem pasu. In nihče ti nima pravice blendat. Zato je nastala ta tema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

detroit ::

primar je izjavil:

lexios je izjavil:

Obstaja simpl rešitev za tvoj problem, razmisli o menjavi avta... Tole kar opisuješ je mučenje sebe in mašine!


Ja saj vem...ampak zdaj so druge prioritete, gradnja bajte, širitev družine... avto sem zdaj obnovil, tri do štiri leta mora it, potem pa odpad.

LP


pa ga imamo tajkuna, kaj vse počne hehe (joke čestitke:)
Skero

Lakotnik29 ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Če govorimo o situaciji kjer je na desnem pasu kolona potem to ni prehitevanje in lahko brez težav voziš po levem pasu.
Kako si pa prišel na levi pas, če ne smeš prehitevat kolone?


Od kje vam sploh ideja, da se ne sme prehiteti vec vozil naenkrat? Kolono je prepovedano prehitevati samo v primeru, ce je tam zaradi kaksnega izrednega dogodka na cesti.

51. clen ZPrCP (varno prehitevanje):

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

52. clen ZPrCP (prepoved prehitevanja):

(10) vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;


Torej, ce imas tri tovornjake na desnem pasu in jih ze prehitevas in za tabo pripelje nekdo, ki je hitrejsi, jih lahko mirne duse prehitis, ce se ne mores varno umakniti med tovornjake. Ce se lahko umaknes, se pac umaknes. Ce se ne mores, potem ti drugega, kot da prehitis do konca niti ne preostane. Rinit med dve vozili s premajhno varnostno razdaljo je huje kot oviranje nekoga, ki bi rad vozil 150km/h, ker se mu zdi, da je to njegova pravica.


Ena bistvena napaka: Če je na desni kolona in ti voziš po levem pasu to NI prehitevanje. Zakon eksplicitno določa, da na avtocesti moraš vozit po najbolj desnem pasu na katerem NI kolone. Torej če imamo na desnem kolono potem lahko mirno zapelješ na levi pas in voziš ob koloni. Seveda pa si se dolžan takoj ko na desni več ni kolone umaknit na desni pas. Prav tako nihče ne more od tebe zahtevat, da se rineš v kolono na desni.

Od kje vam sploh ideja, da se ne sme prehiteti vec vozil naenkrat? Kolono je prepovedano prehitevati samo v primeru, ce je tam zaradi kaksnega izrednega dogodka na cesti.

Kolono je VEDNO prepovedano prehitevat.

Utk je izjavil:

Če govorimo o situaciji kjer je na desnem pasu kolona potem to ni prehitevanje in lahko brez težav voziš po levem pasu.
Kako si pa prišel na levi pas, če ne smeš prehitevat kolone?


Tako, da si menjal vozni pas. A nismo že ene 10x ugotovili, da imamo na avtocesti več voznih pasov?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

In ne v zakonu nikjer ne piše, da se moraš ob prvi priliki varno umaknit. V zakonu jasno piše, da prehitevaš lahko samo kadar se lahko varno vrneš nazaj (takoj za prehitevanim vozilom) in da ne smeš prehitet več kot enega vozila zaporedoma, če je nekdo za teboj hitrejši.


Še enkrat:
Zgleda da je tako, da ne smeš začet prehitevat kolone, lahko si pa takoj rečeš, sej je ne bom prehitel, vzporedno z njo se bom vozil, to je pa v redu. Smešno. Potem JE dovoljeno prehitevat kolono - na avtocesti.
Ker tista kolona je lahko neskončna, slej ko prej te bo pa nekdo na levem pasu dohitel. Ti ga oviraš, nimaš se pa kam umaknit. Lahko samo pospešuješ do svetlobne hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

In ne v zakonu nikjer ne piše, da se moraš ob prvi priliki varno umaknit. V zakonu jasno piše, da prehitevaš lahko samo kadar se lahko varno vrneš nazaj (takoj za prehitevanim vozilom) in da ne smeš prehitet več kot enega vozila zaporedoma, če je nekdo za teboj hitrejši.


Še enkrat:
Zgleda da je tako, da ne smeš začet prehitevat kolone, lahko si pa takoj rečeš, sej je ne bom prehitel, vzporedno z njo se bom vozil, to je pa v redu. Smešno. Potem JE dovoljeno prehitevat kolono - na avtocesti.
Ker tista kolona je lahko neskončna, slej ko prej te bo pa nekdo na levem pasu dohitel. Ti ga oviraš, nimaš se pa kam umaknit. Lahko samo pospešuješ do svetlobne hitrosti.


A si nepismen al se norca delaš?

Zakon zahteva da voziš po najbolj desnem pasu na katerem ni kolone. Torej na skrajno desnem pasu dohitiš kolono vozil ZAMENJAŠ vozni pas in pelješ po enem bolj levo kjer ni kolone in nadaljuješ pot. Takoj, ko na desni ni kolone pa si se dolžan menjav vozni pas in se vozit po najbolj desnem brez kolone. V kolikor dohitiš eno ali več vozil, ki NE ustrezajo definiciji kolone pa gre za prehitevanje in veljajo temu namenjena pravila.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Se pravi ne oviraš nikogar, dokler imaš koga na desni, ne glede na to kako hitro se voziš. Sej to pišem že od začetka, pa ste vsi proti.

Itak mi pa ni jasno kako ti je uspelo stvar tako zakomplicirat. Enkrat pišeš, da so na avtocesti ista pravila za prehitevanje kot na navadni cesti, vključno s prehitevanjem kolone, lahko pa greš na levi pas, če je kolona in voziš naprej, ker to itak ni prehitevanje. Dej malo pokrajšaj stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lakotnik29 ::

Na avtocesti veljajo enaka pravila za prehitevanje kot na navadni cesti. Edina izjema temu je da lahko prehitiš več kot eno vozilo naenkrat, če ne oviraš nikogar za sabo. To, da pa voziš hitreje po srednjem ali levem pasu, od tistih v koloni na desni pa ni prehitevanje.

Se pravi ne oviraš nikogar, dokler imaš koga na desni, ne glede na to kako hitro se voziš.

Dokler imaš na desni kolono. Če imaš na desni več vozil in so dovolj narazen, da ni mogoče govorit o koloni potem se moraš umaknit.

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Logika ni pravilna, ker potem teoretično ne more nikoli prit do tega, da sta oba pasova zabasana na avtocesti. Pa do tega pride. Ne samo v Sloveniji, po celem svetu.

Eno je pravna logika prekrška. Nekaj drugega je ravnanje avtonomnih posameznikov.

Sicer pa sem se pred dobre pol ure med vožnjo po gorenjski AC odločil, da je ta celotna tema void. Zame je od danes naprej TL;DR ta, da se po AC prevaža tudi slepo in hromo govedo, ki s parklji drži volane, namesto da bi bili potniki. Takšni, ki so v šoli vožnje izpustili tisti del o opazovanju okolice.

Zakaj?

Zato, ker je bilo zaskrbljujoče opazovati kako vozniki parkirani na levem pasu preprosto spregledajo/ignorirajo tudi vozila s prednostjo na nujni vožnji (utripajoče rdeče in modre luči). Pa to ne samo za trenutek, temveč nekje od počivališča Povodje pa skoraj to cestninske postaje Torovo. Kar nekaj km in minut.

Kaj o temu pravi ZPrCP, raje ne bi. Ampak takšne slepote ne reši nič, razen morda takojšnja izločitev iz prometa, dokler se ponovnega kandidata za vozniški izpit ne usposobi za spremljanje okolice med vožnjo.

Kaj pa, če bi to bilo reševalno vozilo na nujni vožnji?

Utk ::

To, da pa voziš hitreje po srednjem ali levem pasu, od tistih v koloni na desni pa ni prehitevanje.

Tudi če po desnem voziš hitreje ni prehitevanje. Ja, sej si napisal, če je kolona tudi na desni, ampak zmeraj je, če je na levi je tudi na desni. Nihče ne bo vzel metra in meril kolk je med avti razdalje.

solatko ::

Utk - Pojdi na začetek teme, da boš vedel o čem sploh govori tema. Začetek teme, da te spomnim govori o zasedenem prehitevalnem pasu in daleč naprej praznem voznem.
Od tu naprej je debata, ne o kolonah na obeh pasovih. Gre za značilno obnašanje slovenskih voznikov, da se na prehitevalni pas spravijo, ko je "prehitevani" še km+ daleč.

Glede na to, da je prehitevanje po desni nevarno in prepovedano dejanje, je bilo vprašanje OP-ja, gdaj se je zamenjala zakonodaja, ki predpisuje vožnjo po levem pasu, v trenutkih, ko je desni prazen?

Držite se teme, saj ko zaidete, ni več poti nazaj, tema pa rata dobra za zaklep.
Delo krepa človeka

Mare2 ::

Lakotnik29 je izjavil:

če ne oviraš nikogar za sabo.


Znaki, da oviraš nekoga za sabo so:
- voznik za tabo je pospešil hitrost in se ti nalimal zadaj na 2 metra.
- usedel se je na trobljo 30 sekund
- blenda z lučmi kot nor
- voznik je od besa ves zaripel v obraz
- z rokami maha in kaže različne znake

sem pozabil kakšnega?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

lexios ::

Pozabu si:
- voznik te prehiti po desni

solatko ::

lexios - Po odstavnem pasu, na desni je vozilo, ki ga prehitevaš.
Delo krepa človeka

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - Pojdi na začetek teme, da boš vedel o čem sploh govori tema. Začetek teme, da te spomnim govori o zasedenem prehitevalnem pasu in daleč naprej praznem voznem.
Od tu naprej je debata, ne o kolonah na obeh pasovih. Gre za značilno obnašanje slovenskih voznikov, da se na prehitevalni pas spravijo, ko je "prehitevani" še km+ daleč.

Glede na to, da je prehitevanje po desni nevarno in prepovedano dejanje, je bilo vprašanje OP-ja, gdaj se je zamenjala zakonodaja, ki predpisuje vožnjo po levem pasu, v trenutkih, ko je desni prazen?

Držite se teme, saj ko zaidete, ni več poti nazaj, tema pa rata dobra za zaklep.

Če ne moreš uporabit dveh možganskih celic, pol boljše da niti ne začneš brat takih težkih tem. Kaj me briga daleč naprej desni pas, lahko sem tudi jaz prvi v koloni na desnem pasu. Tudi če je pol km za mano šele nekdo. In v tem primeru jaz rečem, da je kolona na obeh pasovih in se mirne duše odpeljem naprej po desnem, ker to ni prehitevanje po desni. Včasih, če vidim da se splača, včasih se pa enostavno ne.
Ker po zakonu, če je levi pas poln, pomeni da je cesta polna (pustimo podrobnost, da pri nas včasih desni v resnici ni poln), in da se sme peljat po desnem pasu tudi hitreje kot po levem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Ti jih pa sploh nimaš, da bi jih uporabil. Na AC enostavno ne smeš, pa tudi nevarno je, peljati mimo vozil na prehitevalnem pasu po desni. Drugo je če to storiš v koloni, ne smeš pa bit prvi, ki bo šel hitreje.
Kolona, ki se premika hitreje od kolone na prehitevalnem pasu, je pač znak, da sta oba pasova zasedena, če pa ti dohitiš kolono na levem pasu, pred teboj pa več kot km prazne ceste, po tem pasu ne smeš mimo, temveč moraš voziti za zadnjim v koloni.
Ko se kot zadnji pojavi policijsko vozilo, pa vsi naenkrat predpise poznajo in se pomaknejo na desni pas, torej se zavedajo, da tam nebi smeli biti.
Delo krepa človeka

Utk ::

Dobro da vem, bom naslednjič vzel meter pa izmeril kolk je do naslednjega na desni. Dej bodite realni, desni pas ni spet tako prazen, kilometre in kilometre. Par sto metrov naprej že je nekdo. Na avtocesti morajo bit pa varnostne razdalje velike.

lexios ::

lexios - Po odstavnem pasu, na desni je vozilo, ki ga prehitevaš.


Odvisn, če je prostora za 2 avta vmes in maš jajca in mašino lahk probaš mal zvijugat, sicer pa odstavni, ja... ;)

Zadnjič okol 4h ponoči, tik pred lj obvoznico v bližini izvoza, je en pacient v porschu direkt iz vključevalnega pasu počrez zletel na prehitevalni mal pred mano. Prvič sm ga opazu približn z boka, ko je zapeljal na vključevalni pas, da prehiteva pa nism opazu, dokler ni bil mimo. Je pospešil do konca - tko da sm ga vsaj slišal. :P

AC pa še zdaleč ni bila prazna! Je zadel "luknjo" med mano, vozilom pred mano in vozili na prehitvalnem pasu, skrajno riskantno... Vozu sm okol 140 km/h po desnem pasu, pred mano na varnostni razdalji par vozil, pa ene par 150+ km/h na prehitevalnem...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Dobro da vem, bom naslednjič vzel meter pa izmeril kolk je do naslednjega na desni. Dej bodite realni, desni pas ni spet tako prazen, kilometre in kilometre. Par sto metrov naprej že je nekdo. Na avtocesti morajo bit pa varnostne razdalje velike.


Ce ne znas oceniti koliksna je potrebna varnostna razdalja in kdaj je med dvema avtomobiloma prostora za vec kot dve dolzini te razdalje, da se lahko med njiju umaknes, potem se mi ne zdis ravno fit za voznika. Mogoce bi bilo smiselno, da presedlas na kaksno enosledno vozilo brez lastnega pogona? Al se sam mal delas neumnega, zavoljo trollanja?

Utk ::

Trolaš ti, ker se tu ni šlo za umikanje, ampak problem, če si na desnem pasu, po desni pa lahko voziš hitreje kot na levem samo če si v koloni, kdaj si v koloni je pa raztegljiv pojem. Tudi če je 300 metrov naprej (ali zadaj) nekdo, mi morda paše, da jaz temu rečem kolona in se vozim naprej.

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Trolaš ti, ker se tu ni šlo za umikanje, ampak problem, če si na desnem pasu, po desni pa lahko voziš hitreje kot na levem samo če si v koloni, kdaj si v koloni je pa raztegljiv pojem. Tudi če je 300 metrov naprej (ali zadaj) nekdo, mi morda paše, da jaz temu rečem kolona in se vozim naprej.

ZPrCP: "»kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;"

Tebi lahko paše karkoli, ampak na 300m razdalje ni govora o koloni.

Utk ::

Pol mi pa naj dajo kazen.

Mare2 ::

Utk je izjavil:

Pol mi pa naj dajo kazen.

Mogoče za prvič dobiš samo opozorilo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Utk ::

No, še zmeraj je kakšna opcija rešitve...lahko skupaj s policijskim avtom že rečemo temu kolona, če je še kdo blizu, lahko se pa na silo zrinem na levi pas kjer so vsi drugi, in si zmanjšam šanse za kazen na 1 proti 200.

Glugy ::

Glede na vse napisano se zdi da se lahko iz tega doktorira :)

AndrejO ::

Utk je izjavil:

No, še zmeraj je kakšna opcija rešitve...lahko skupaj s policijskim avtom že rečemo temu kolona, če je še kdo blizu, lahko se pa na silo zrinem na levi pas kjer so vsi drugi, in si zmanjšam šanse za kazen na 1 proti 200.

Morda bi bilo dobro, da bi najprej opredelil svoj cilj. Če te skrbi potencialna globa za prekršek, potem te lahko pomirim. Verjetnost kaznovanja je zelo blizu nič, skoraj ne glede na to kakšne neumnosti počneš. Če pa te skrbi tvoja lastna varnost in morda še varnost drugih, potem pa mi tvoja izvajanja niti pod razno niso jasna. Kakor, da bi iskal način kako izbrati bolj tvegano možnost.

Utk ::

Cilj je seveda priti na cilj z večjo povprečno (in čim nižjo maksimalno) hitrostjo od tistih, ki delajo še več prekrškov, blendajo in se vrivajo ko se res ne bi rabli.

AndrejO ::

Zanimivo ... moj cilj je priti na cilj živ in zdrav.

Glede na to, kar občasno vidim na cestah, to sploh ni samoumevno.

Priznam pa, da pri temu včasih ravno zato, da (po lastni laični oceni) zmanjšam tveganje, naredim tudi kakšen prekršek. Zagotovo pa se bi bolje počutil, če mi to ne bi bilo potrebno. Zato me boš včasih našel v dolgi, počasni in čisto brezvezni koloni na levem pasu. Čreda pod določenimi pogoji občasno nudi višjo stopnjo varnosti in se ji zato prilagodim.

Mare2 ::

AndrejO je izjavil:

Zato me boš včasih našel v dolgi, počasni in čisto brezvezni koloni na levem pasu. Čreda pod določenimi pogoji občasno nudi višjo stopnjo varnosti in se ji zato prilagodim.


Saj v resnici na cestah ni vse tako nevrotično, kot izgleda tu na forumu.

Tudi večina voznikov je strpnih, ceste pa so dostikrat polne (sploh ob konicah) tako, da se po levem pasu premikaš kvečjemu 0,5 km/h hitreje kot po desnem.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Mare2 ::

Mare2 je izjavil:



Znaki, da oviraš nekoga za sabo so:
- voznik za tabo je pospešil hitrost in se ti nalimal zadaj na 2 metra.
- usedel se je na trobljo 30 sekund
- blenda z lučmi kot nor
- voznik je od besa ves zaripel v obraz
- z rokami maha in kaže različne znake

Premakni drsnik na 02:12.
Skoraj sem zadel. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

HotBurek ::

In zakaj tega policija ne sankcionira? Sicer pa, hitreje kot se pelješ, prej se ti bodo ostali vozniki umaknili nazaj na vozni pas...

Jaz vedno, kadar grem več kot 130, čakam na dokaj vredu varnostni razdalji, da tisti pred mano prehiti in gre nazaj na vozni pas.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Gregor P ::

Ker ravno spada v to temo

VOX: Why you shouldn't drive slowly in the left lane
You can basically split highway drivers into two groups: those who get really upset about people driving in the left lane, and those who do it all the time and have no idea what the problem is.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kuvanasarma ::

Mene pa še nikoli ni zmotil voznik na prehitevalnem če vozi 130 ali več, pa tudi če bi bil vozni prazen od stockholma pa do istanbula.
Na kurac mu grejo pa debili, ki se vozijo med 90 in 110 in se ne umaknejo. Takemu pa blendam.

Pa nekak je za razmislit, da če je huuuuda kolona na desni, in te potem tisti za tabo prehiti čez kolono, da si mel dosti prostora za umaknit se, mar ne?

pirlo ::

kuvanasarma je izjavil:

Mene pa še nikoli ni zmotil voznik na prehitevalnem če vozi 130 ali več, pa tudi če bi bil vozni prazen od stockholma pa do istanbula.
Na kurac mu grejo pa debili, ki se vozijo med 90 in 110 in se ne umaknejo. Takemu pa blendam.

Točno to. Ne vidim problema v vožnji po levem pasu, dokler ne oviraš hitrejših za sabo. Ampak, ker vsak kreten lahko naredi izpit je pač tako butasta zakonodaja. Najhujši so pa tisti, ki vozijo 95 km/h in potem 15 min prehitevajo tovornjak... kot da gledaš kako se dva tovornjaka prehitevata.
Voziš po levi, ko vidiš, da te en hitrejši dohiteva se umakneš desno, pa potem spet nazaj na levo. Avto bo hvaležen, da se ne voziš po vseh luknjah in kanalih, ki jih naredijo tovornjaki.

krneki0001 ::

Mogoče pa samo tovornjake prestavimo na vlake, pa bo veliko bolj normalno za vozit po avtocestah.

Gregor P ::

Ne bo, ker veliko voznikov se kronično počasi zadržuje na levem pasu, dokler jih nekdo ne opomni, da so v bistvu na levem pasu:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mare2 ::

Gregor P je izjavil:

Ne bo, ker veliko voznikov se kronično počasi zadržuje na levem pasu, dokler jih nekdo ne opomni, da so v bistvu na levem pasu:8)


Pa še opomnenje ne pomaga. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

krneki0001 ::

Provida pomaga, samo več bi jih moralo biti na cestah.

Gregor P ::

Te vsaj običajno zaustavljajo prehitre voznike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

krneki0001 ::

Tudi tiste "parkirane" na levem pasu. Vsaj zadnje čase.

Invictus ::

Nisem vedel. Pametno.

Imam kar nekaj znancev, ki pri prazni avtoceti vozijo po lvem pasu. Seveda počasneje kot 130 km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

krneki0001 je izjavil:

Tudi tiste "parkirane" na levem pasu. Vsaj zadnje čase.

Dobrodošla novica:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

zk_eu ::

Invictus je izjavil:

Nisem vedel. Pametno.

Imam kar nekaj znancev, ki pri prazni avtoceti vozijo po lvem pasu. Seveda počasneje kot 130 km/h.


Jaz priznam, da se vozim na nekaterih odsekih po levem pasu in ene dveh tunelih samo zato, ker je avtocesta slaba oz. vozni pas uničen od tovornega prometa (predvsem tunela proti MB in avtocesta mimo Slovenske Bistrice, čeprav so zdaj kar popravili no, ko so malo preplastili). To seveda, če je prazen oz. ni prometa, sicer se takoj umaknem.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Spajky ::

Ni problem toliko vožnja po levem pasu, kot to, da folk ne spremlja z ogledali tudi prometa za sabo in se ne umakne ko je cajt na vozni pas ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Heavy ::

Ena na to tematiko. V UK po prehitevalnem pasu vozi počasneje kot promet na voznem. In za nameček se odloči zabremzat (sklepam ker mu je avto z kamero vozil preblizu).

#TeamFelix

Unknown_001 ::

Heavy je izjavil:

Ena na to tematiko. V UK po prehitevalnem pasu vozi počasneje kot promet na voznem. In za nameček se odloči zabremzat (sklepam ker mu je avto z kamero vozil preblizu).



To je tovornjak.

Ampak na koncu je za takega umskega invalida vedno kriv nekdo drug, ker on pa ja ni nikgar ogrožal, le kako neki, če se ni premikal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mare2 ::

KO vam je zmanjkalo v SLo ste pa začeli te ruske smešnice gor limat. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

ttommy ::

Pa imam še jaz eno vprašanje. Po dolgem času bom sedaj spet večkrat na AC (sem se ta mesec 3x peljal s Koroške v LJ) pa me zanima sledeče: če je omejitev na AC 130 km/h in vozijo po voznem pasu cca 90- 110 km/h, jaz pa jih grem prehitet po prehitevalnem pasu s 150 km/h, ali se moram umakniti nekomu, ki nima vozila s prednostjo in se mi prilepi na zadek avtomobila ter mi živčno daje svetlobne signale? Na voznem pasu je dolga kolona tovornjakov in osebnih avtomobilov, ki jih ne motipočasna vožnja.
Gamer
1
...
7 8
9
10 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24727108 (22503) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568400 (6227) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
505621 (4905) KoMar-
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23810900 (5713) Tody

Več podobnih tem