Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
solatko ::
jype - Definitivno ne obvlada vozila, če ne opazi živčnežev za seboj, vzeti izpit in, ko bo obvladal tehniko gledanja v ogledala, se mu ga vrne.
Če se vozi legalno, še ne pomeni, da se vozi v skladu s cpp.
Ogroža vse tiste, ki to kolono srečujejo.
Če se vozi legalno, še ne pomeni, da se vozi v skladu s cpp.
Ogroža vse tiste, ki to kolono srečujejo.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
šernk ::
Kaznuješ ga, ker se na primernem mestu ni umaknil, ko je za njim nastala kolona, nikakor pa ne znam upravičit odvzema vozniškega dovoljenja nekomu, ki s svojim početjem definitivno nikogar ne ogroža.
oprosti ampak človek, ki je zunaj naselja nesposoben peljati po omejitvah bo nesposoben reagirat pri 50km/h v naselju. ker si ne znam predstavljat zakaj drugače ne pelje vsaj 80 izven naselja?
resno iščem razloge za vožnjo 60 izven naselja po ravnem. slabost? ok recimo, kaj pa za ljudi ki dnevno vozijo 60? se vsak dan zjutraj in popoldan počutijo slabo?
ker če pri 80km/h ni siguren vase tudi pri 50 ob otroku ob cesti ne bo siguren vase. pa taki kot zanalašč peljejo mimo takega otroka hitreje od mene in se včasih sprašujem če sploh vidi otroka. sem že zbil psa pri hitrosti cca 40km/h in vam povem da NISEM imel časa reagirat (res pa da je šlo za splet okoliščin ko je pes spregledal moj avto in skočil direktno za kombijem na cesto in točno pred moj avto).
No, to me zanima, ko upoštevaš pravila, pa ne voziš po cpp. Kar protislovna trditev, sicer.
upošteva CPP v celoti, le na en odstavek se ne spozna: na tisti ki pravi, da če se za teboj nabere kolona vozil se moraš umaknit s ceste.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Aston_11 ::
Pithlit ::
ker si ne znam predstavljat zakaj drugače ne pelje vsaj 80 izven naselja?
Mogoče se špila turista? Prevaža kakšno stvar ki je malo občutljiva? Whatever... kaj te briga. Od kdaj mora folk vozit tko kot tebi paše? Nikjer ne piše da se po regionalki ne sme 40 vozit.
Life is as complicated as we make it...
Aston_11 ::
Pithlit ::
Meni je srnjak skočil v avto pri 80, čakam tudi jaz pojasnilo, kje sem grešil, da me je izbral za tarčo.
Verjetno ni videl table... tko kot moja košuta. Ampak jaz sem imela srečo... sem avtomobilček dovolj upočasnila da je zadnji moment odskočila in mi pristala na havbi, namesto v maski (in posledično šipi).
Life is as complicated as we make it...
Aston_11 ::
Moram pojasniti. V avto ni mišljeno, da mi je končal na kolenih, temveč je razbil celoten prednji del in ga je odneslo, od kjer je prišel. Pol milijona sitov je koštal.Meni je srnjak skočil v avto pri 80, čakam tudi jaz pojasnilo, kje sem grešil, da me je izbral za tarčo.
Verjetno ni videl table... tko kot moja košuta. Ampak jaz sem imela srečo... sem avtomobilček dovolj upočasnila da je zadnji moment odskočila in mi pristala na havbi, namesto v maski (in posledično šipi).
solatko ::
Pithlit - To so trditve takih, ki sveto zatrjujete, da se vozite v skladu s predpisi.
Kako, če pa jih sploh ne poznate?
Aston_11 - Zakon za tvoj bq trdi drugače.
Ko voziš blizu gozda, je kaj takega pričakovano, za psa pa je druga stvar, nobeno človeško bitje, na dveh nogah, niti slučajno ne dosega take hitrosti, torej je ob pazljivosti in pripravljenosti, časa za ustavit otroku, vedno dovolj, seveda ob vožnji po omejitvi v naselju.
Pri živalih je pač stvar taka kot je, nihče pa ne more pričakovati, da bodo zaradi dveh srn na leto, vsi na tistem delu ceste vozili 30.
Takih cest je v SLO kar nekaj in tudi povožene divjadi.
Tudi takih srečanj sem imel kar nekaj, na srečo, do sedaj brez posledic zame ali za živali, so pa to situacije, ki pa so dejansko nepredvidljive in za njih celo odgovarjaja lovska zveza.
To je tako, kot ne moreš predvidet, da bo ravno tvoj avto, za pristanek izbral meteorit.
Kako, če pa jih sploh ne poznate?
Aston_11 - Zakon za tvoj bq trdi drugače.
Ko voziš blizu gozda, je kaj takega pričakovano, za psa pa je druga stvar, nobeno človeško bitje, na dveh nogah, niti slučajno ne dosega take hitrosti, torej je ob pazljivosti in pripravljenosti, časa za ustavit otroku, vedno dovolj, seveda ob vožnji po omejitvi v naselju.
Pri živalih je pač stvar taka kot je, nihče pa ne more pričakovati, da bodo zaradi dveh srn na leto, vsi na tistem delu ceste vozili 30.
Takih cest je v SLO kar nekaj in tudi povožene divjadi.
Tudi takih srečanj sem imel kar nekaj, na srečo, do sedaj brez posledic zame ali za živali, so pa to situacije, ki pa so dejansko nepredvidljive in za njih celo odgovarjaja lovska zveza.
To je tako, kot ne moreš predvidet, da bo ravno tvoj avto, za pristanek izbral meteorit.
Delo krepa človeka
LeQuack ::
Mislim da je avtomobil izum, ki iz ljudi izvleče najslabše, oziroma se pokaže kakšen je človek v resnici. Agresivnež za volanom bo agresiven tudi sicer, čeprav bo mogoče to skrival, ker se ne more skriti za anonimnostjo avtomobila.
Quack !
Invictus ::
Če se vozi legalno, še ne pomeni, da se vozi v skladu s cpp.No, to me zanima, ko upoštevaš pravila, pa ne voziš po cpp. Kar protislovna trditev, sicer.
Legalna vožnja pomeni, da imaš veljavno vozniško dovoljenje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Pithlit - To so trditve takih, ki sveto zatrjujete, da se vozite v skladu s predpisi.
Kakšne trditve? Boš moral biti bolj sppecifičen.
Jaz ti sicer lahko samo sebe citiram kjer sem izjavila de ne vozim vedno v skladu s predpisi (je dzinks pobrisal). Tko da boš ti zelo težko citiral kako jaz trdim da vedno tako vozim. Se pa trudim. Priznam pa da 'goljufam'... ne veliko, ampak vseeno. Ni težko, stane me pa tudi nič. U bistvu sem že toliko pregoljufala da mi ni več treba - jebiga, tud staro psice se lahko kak nov trik nauči.
seveda ob vožnji po omejitvi v naselju.
Aja? enkrat so omejitve kul, drugič pa ne? Zanimivo.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
Mislim da je avtomobil izum, ki iz ljudi izvleče najslabše, oziroma se pokaže kakšen je človek v resnici. Agresivnež za volanom bo agresiven tudi sicer, čeprav bo mogoče to skrival, ker se ne more skriti za anonimnostjo avtomobila.
Ah ne filozofirat da je avtomobil kriv. Promet je sistem, ki je živ. Bistvo prometa je vzajemno delovanje, torej v grobem se držati pravil in paziti na druge. Da še enkrat ponovim VZAJEMNO delovanje. Tu se pokaže koliko so ljudje pripravljeni na sobivanje v nekem okolju. Žal se izkaže da je vmes ogromno egoistov ki mislijo da je cesta tam zaradi njih in se ne bi prilagodili za nič na svetu. Pa ne sodijo sem samo norci. Teli žal samo vnašajo nered in ustvarjajo nepredvidljive situacije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
GrimReaper ::
Mogoče se špila turista? Prevaža kakšno stvar ki je malo občutljiva? Whatever... kaj te briga. Od kdaj mora folk vozit tko kot tebi paše? Nikjer ne piše da se po regionalki ne sme 40 vozit.
Sam lahko iz prve roke povem da se da vozit 50 in obenem vseeno ne ovirat ostalih. Ni pa to prav varna hitrost na regionalkah (razen če bi res vsi vozili max 90), sploh če ne moreš potegnit čez 50.
To vem, ker me je enkrat zafrkaval moj avtomatski menjalnik in ni hotel iti iz varnostnega načina (čez kakšen mesec še en tak primer, moraš samo ugasnit avto in potem po dveh minutah oz. več, prižgat).
In me je pustil samo v drugi prestavi, tako da sem moral celo pot vozit 50km/h. Poleg tega je delal samo še R, tako da sem moral tudi speljevat v 2.
Prvo kar je, moraš zelo dobro uporabljat ogledala in smernike (pa ne mislim samo za zavijanje, ampak tudi desnega za nakaz umika ali vse štiri za opozorilo na počasno hitrost). In veliko spuščat naprej, ampak to ne tako da voziš neprestano 50, ampak moraš zaradi res počasnih vozil (in poleg tega še voznikov, ki ne znajo pritisnit), zmanjševat na 35-40, seveda na primernem mestu in ne sredi ovinka. Za kak kombi še zmanjšanje na 35 ni bilo dovolj, pa moč in prevelika teža sigurno ni bila problem, ampak bolj varčevanje goriva. Seveda bi se mu umaknil iz ceste, ampak potem bi težko nazaj speljal.
Ostali vozniki pa tudi komaj da znajo mimo, še to rabijo neverjetno dolgo časa, ker s svojimi mlinčki ne upajo potegnit čez 3000. Eni mami sem se samo smejal, ko sem celo slišal obrate njenega avta, to je moral bit pravi šok za njo.
Fak, sam sem moral celo pot vozit pri 4000, ne vem ali ostali mislijo da so avti iz putra, prejšnji avto sem dvakrat ravno zarad razbitja tega mita peljal celo pot pri 6400 (poraba 10-11l, sedaj s turbo motorjem imam tolk pri normalni vožnji). In ne, motorja ni razneslo.
Razmišljat sem moral pa enako dobro kot če vozim hitro. Recimo sredi ovinka nisem hotel, da mi pride kak BMW v rit, tako da sem moral že na ravninah opozarjat s štirimi smerniki, da se pač gibljem počasi.
Tisti, ki pa vozijo vsak dan 70 izven naselja (nisem rekel 60, ker to je razen na kakšnih krajših ravninah do 1km zelo redko), se pa na druge ne ozirajo in sploh ne vedo da njihova vožnja tudi njih lahko spravi v nevarnost. Seveda ne njihova počasna hitrost kot sama, ampak zaradi tega se poveča znerviranost ostalih voznikov, ki bodo šli prehitevat tam kjer ne bi smeli.
Pithlit pa misli da se lahko kar brezskrbno 40 voziš. Na regionalki je še najbolj mirna in varna vožnja pri hitrosti 90 (po GPS-u je to 80, za tiste ki mislijo da je to max dovoljena hitrost), in to ali je gost promet ali pa na cesti ni nobenega.
Meni je najbolj žalostno to da se večina ne zna v normalnem času spraviti na 50 oz. 90 oz. sploh držat tako hitrost, ampak tukaj bi lahko spremenil edino tako, da bi vsem dal en spodobno motoriziran avto z normalno količino navora, ki obenem malo pije, recimo Mini Cooper 3-valjni 1.5 136KM. Ampak verjetno je tistih 7l porabe ob normalni vožnji za večino še vedno preveč.
Sploh tukaj na Gorenjskem lahko samo bruhaš, ko vidiš kakšni avtomobili prevladujejo na cesti, še tisti redki spodobni imajo tablice LJ ali AT ali DE.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Pithlit ::
GrimReaper je izjavil:
Pithlit pa misli da se lahko kar brezskrbno 40 voziš.
Kaj jaz mislim in kaj ne... ti lahko le sanjaš.
Dejstvo je da se po regionalki komot lahko voziš 40. Pa če se ti takoj zdaj pokakaš od sile. In te nima kaj brigat zakaj se nekdo pred tabo vozi 40 (ker za to obstaja dovolj razlogov).
Kot vedno, se pri tvojem monologu zopet izkaže da si edini ki ima prav. In to kljub temu da se ti je zgodilo da več kot 50 pač ni šlo (ampak takrat je to bilo upravičeno... ko pa srečaš nekoga drugega ki te prisili iz 170 na 50 znižat je pa, se ve, bebec in pacient).
Imaš pa prav, ja, koloni se je treba umikat. Saj veš, spoštovanje pravil pa to.
GrimReaper je izjavil:
Seveda ne njihova počasna hitrost kot sama, ampak zaradi tega se poveča znerviranost ostalih voznikov, ki bodo šli prehitevat tam kjer ne bi smeli.
Ja sej. Ni problem počasen voznik. Problem je arogantnež zadaj. Nervoza nima kaj počet v prometu.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
GrimReaper je izjavil:
Pithlit pa misli da se lahko kar brezskrbno 40 voziš.
Kaj jaz mislim in kaj ne... ti lahko le sanjaš.
Dejstvo je da se po regionalki komot lahko voziš 40. Pa če se ti takoj zdaj pokakaš od sile. In te nima kaj brigat zakaj se nekdo pred tabo vozi 40 (ker za to obstaja dovolj razlogov).
.
Taprav se oglaša a ravno ti vsem polagaš psihoanalize pod noge.
Ja komot se voziš s tem ni nič natobe, dokler ravnaš v skladu s pravili in se izločiš ko se za teboj nabere kolona vozil ki te ne more prehiteti.
Nihče vam ne brani da vozite počasi, ampak če vidite da ste zamašek ne bodite samozaverovni egoisti in sprostite promet če le lahko. Grim reaper je lepo opisal svojo izkušnjo ni ti treba vso svojo aroganco stresat na druge. Razen če imaš PMS za katerega še sedaj ne vem ali je resničen ali ne. Ustvarila si si neke sovražnike ki jih NI.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
GrimReaper ::
Seveda se lahko pelješ, kako pa misliš da traktorji pridejo do doma. Ampak kar je treba vedt, njim zadošča znak 50 zadaj, avto pa mora imet prižgane 4 smerne utripalke.
Sam jih nisem imel vedno prižganih, ker sem lahko peljal 50, prižgal sem jih samo če sem moral zmanjšat na 40 oz. tudi pri 50, če sem hotel hitrejše opozorit, da grem počasi.
Tudi en kombi še ni bil kolona, in sem mu dal vso možnost, vsaj 3x, da me prehiti, pa preprosto ni hotel.
Tisti, ki vozijo počasi, zame niso bedaki, mislim da sem že omenil, da vem, da niso vsi sposobni oz. njihovo vozilo ni sposobno vozit hitro oz. sploh nočejo vozit hitro. Mislim, kdor pričakuje da bodo vsi vozili po njegovem tempu je šele bedak, ker to je preprosto nemogoče dosečt.
Sam jih nisem imel vedno prižganih, ker sem lahko peljal 50, prižgal sem jih samo če sem moral zmanjšat na 40 oz. tudi pri 50, če sem hotel hitrejše opozorit, da grem počasi.
Tudi en kombi še ni bil kolona, in sem mu dal vso možnost, vsaj 3x, da me prehiti, pa preprosto ni hotel.
Tisti, ki vozijo počasi, zame niso bedaki, mislim da sem že omenil, da vem, da niso vsi sposobni oz. njihovo vozilo ni sposobno vozit hitro oz. sploh nočejo vozit hitro. Mislim, kdor pričakuje da bodo vsi vozili po njegovem tempu je šele bedak, ker to je preprosto nemogoče dosečt.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Ustvarila si si neke sovražnike ki jih NI.
Fajn je sledit temi, pa vedet zakaj kdo kaj komentira.
oprosti ampak človek, ki je zunaj naselja nesposoben peljati po omejitvah bo nesposoben reagirat pri 50km/h v naselju. ker si ne znam predstavljat zakaj drugače ne pelje vsaj 80 izven naselja?
Ampak vidva sta se raje odločila name spravit (GrimReaper s pomilovanjem tipa "baba si misli", ti pa z neko "psihoanalizo"). Sem pač sodelovala v 'šaradi'.
Sicer pa verjamem da si videl tudi tole, glede na to da komentiraš:
Imaš pa prav, ja, koloni se je treba umikat. Saj veš, spoštovanje pravil pa to.
Ne vem, meni se zdi da sem povedala točno to kar mi ti tako pokroviteljsko pod nos moliš. Po tem pa verjetno lahko tudi sklepaš da nisem ravno zamašek na cesti. Al je lažje pametovat?
GrimReaper je izjavil:
Tisti, ki vozijo počasi, zame niso bedaki
Direkt ne. Si pa lepo povedal da so počasni vozniki krivi ker delajo folk zadaj nervozne... in pol ti počnejo gluposti.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Unknown_001 ::
Direkt ne, si pa lepo povedal da so počasni vozniki krivi ker delajo folk zadaj nervozne... in pol ti počnejo gluposti.
Velika je razlika med trditvijo in obtožbo...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
RedDrake ::
... In me je pustil samo v drugi prestavi, tako da sem moral celo pot vozit 50km/h. ...
Curiosity kills, ampak kaj maš to za eno krntijo?
Nisem še vozil avta, kjer se ne bi dalo z 2. prestavo vozit vsaj 70. Hell, moj avtomatik gre cca 105 v drugi, ampak postane mal glasen, če hočem neko normalno glasnost, potem tam cca 75-80 max.
šernk ::
ker si ne znam predstavljat zakaj drugače ne pelje vsaj 80 izven naselja?
Mogoče se špila turista? Prevaža kakšno stvar ki je malo občutljiva? Whatever... kaj te briga. Od kdaj mora folk vozit tko kot tebi paše? Nikjer ne piše da se po regionalki ne sme 40 vozit.
vsak dan se špila turista medtem pa vlači za seboj kolono 20+ vozil? takega je za ustrelit na mestu.
btw: 40 na regionalki šteješ za oviro na cesti, torej moraš kot prvo prižgat vse 4 smernike! razlog za 40 me pa ne briga.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MasterTade ::
Dejstvo je da se po regionalki komot lahko voziš 40. Pa če se ti takoj zdaj pokakaš od sile. In te nima kaj brigat zakaj se nekdo pred tabo vozi 40
Kadar je hitrost vozila za več kot polovico nižja od največje dovoljene si dolžan opozoriti na počasno vožnjo iz kakršnegakoli razloga s štirimi smerniki, če se za teboj začne nabirati kolona si se dolžan umakniti in počakati da gredo mimo (če te ne morejo varno prehiteti).
Mors omnia aequat
razerznak ::
Brezveze se "stukamo" tle ker vsak bo vozil po svoje in po svojih zmoglivostih, ne mores kar nekoga prepricat prek neta kako naj vozi,
Ko se ti neda vozit se pac jajckas na cesti kobse ti mudi pa pac na gas bol stopis, dejte si dopovedat
Ko se ti neda vozit se pac jajckas na cesti kobse ti mudi pa pac na gas bol stopis, dejte si dopovedat
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/
Pithlit ::
MasterTade je izjavil:
Kadar je hitrost vozila za več kot polovico nižja od največje dovoljene si dolžan opozoriti na počasno vožnjo iz kakršnegakoli razloga s štirimi smerniki, če se za teboj začne nabirati kolona si se dolžan umakniti in počakati da gredo mimo (če te ne morejo varno prehiteti).
A sem karkoli drugega trdila? Če komu paše 10 vozit lahko to komot stori! 40 je luksuz!
Sicer verjetno marsikoga že kolesarji zmotijo...
Life is as complicated as we make it...
videc ::
Če se vozijo v skupini, po celem voznem pasu in brez spremljevalnih vozil, pa res. Pa še kršijo kakšen zakon.MasterTade je izjavil:
Kadar je hitrost vozila za več kot polovico nižja od največje dovoljene si dolžan opozoriti na počasno vožnjo iz kakršnegakoli razloga s štirimi smerniki, če se za teboj začne nabirati kolona si se dolžan umakniti in počakati da gredo mimo (če te ne morejo varno prehiteti).
A sem karkoli drugega trdila? Če komu paše 10 vozit lahko to komot stori! 40 je luksuz!
Sicer verjetno marsikoga že kolesarji zmotijo...
GrimReaper ::
... In me je pustil samo v drugi prestavi, tako da sem moral celo pot vozit 50km/h. ...
Curiosity kills, ampak kaj maš to za eno krntijo?
Nisem še vozil avta, kjer se ne bi dalo z 2. prestavo vozit vsaj 70. Hell, moj avtomatik gre cca 105 v drugi, ampak postane mal glasen, če hočem neko normalno glasnost, potem tam cca 75-80 max.
Kot sem rekel, ni pustilo it čez 4000 obratov, kar je po svoje povsem ok. Gre pa drugače druga do 80.
Kar sem pozneje gledal na netu, je to varni način, nekaj je pomoje zmedlo temperaturni senzor.
Ampak pomoje ni samo temperaturna razlika problem, ampak tudi vlaga, ker v petek je bilo zjutraj -4°C, popoldne pa 16°C, pa ni bilo problemov. Ampak tudi sama vlaga ne more bit, ker v dežju tut ni problemov.
V glavnem, tudi 3x na leto je bilo dovolj da je to moj zadnji avtomatik, sicer pa to tudi iz drugih razlogov.
Se pa na moji dokaj prazni regionalki da tudi s 50km/h normalno prit do doma, še 5 ne vem če me je moralo prehiteti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
RedDrake ::
OT
A pa to je navaden avtomatik, al kaka DSG (oz. DCT, ipd) izvedba?
Ponavadi pri pregretju olja v menjalniku pride do tega, da ti zaklene prestavo in omeji obrate. Glede na simptome je možno da je kak temperaturni senzor hin ali ima slab kontakt ali kaka podobna, praktično brezpredmetna, težava.
Možno tudi, da si s kakšno preveč mučno vožnjo pregrel menjalnik, potem je pač potrebno počakati da se ohladi.
So pa avtomatiki (tisti klasični, ne kakšen dual-shit-getriebe) daleč najbolj zanesljiva in vzdržljiva stvar.
Samo ATF je potrebno menjat na cca 80-100kkm, pa je.
A pa to je navaden avtomatik, al kaka DSG (oz. DCT, ipd) izvedba?
Ponavadi pri pregretju olja v menjalniku pride do tega, da ti zaklene prestavo in omeji obrate. Glede na simptome je možno da je kak temperaturni senzor hin ali ima slab kontakt ali kaka podobna, praktično brezpredmetna, težava.
Možno tudi, da si s kakšno preveč mučno vožnjo pregrel menjalnik, potem je pač potrebno počakati da se ohladi.
So pa avtomatiki (tisti klasični, ne kakšen dual-shit-getriebe) daleč najbolj zanesljiva in vzdržljiva stvar.
Samo ATF je potrebno menjat na cca 80-100kkm, pa je.
solatko ::
Pithlit - Zakaj bi specificiral, saj sama veš katerih predpisov se držiš, katerih pa ne. Večina bi se držala samo tistih, ki so največkrat na položnici, že za oviranje prometnega toka, se vsem hebe, da ne govorimo o spremljanju prometnega dogajanja in prilagajanja le-temu.
Veliko je tudi voznikov, ki ne poznajo členov o psiho-fizičnem stanju, oziroma sposobnosti vožnje....................
V naseljih se praviloma držim omejitev in prosim te, glede na tvoje trditve, mi posreduj informacijo, za to tvojo izjavo.
Vedno trdim, da dobri vozniki nismo divjaki, če prav velikokrat vozimo hitreje od omejitev, vendar tam, kjer je to možno in varno predvsem zase in s tem tudi za vse ostale udeležence v prometu. Vozilo, ki ga vozimo, pač bolje obvladujemo od večine, kar pa se lahko nauči, čisto vsak, le malo volje in dober učitelj je potreben.
Na cestah sploh niso problem počasni vozniki, problem je v tem, da se ne zavedajo, da so največkrat veliko počasnejši od prometnega toka in da niso sposobni opazovati prometnega dogajanja za seboj in primernega reagiranja. Peljejo se svojih 60-80 tudi 20 kilometrov daleč, pa ne vedo, da je za njimi 100+ vozil, ki jih zaradi prometa nasproti ali tako kot je na cesti Kočevje-Ljubljana, skoraj celo relacijo neprekinjena črta.
Nihče, nikoli ni trdil, da se ne sme voziti počasi, dobri vozniki se tudi v takih primerih ne limamo na odbijač (med drugim je pri 1m razdalje težko varno prehiteti, saj vozila ne moreš pospešit, dokler nisi na levem pasu), pridemo pa velikokrat v situacijo, da varno prehiteti niti ne moremo in smo se prisiljeni cjazit za takim debilom, ne pomaga niti opozorilo z blendo, pač živijo v svojem svetu (zadnja taka vožnja od Ribnice do gostilne pri Čotu).
Veliko je tudi voznikov, ki ne poznajo členov o psiho-fizičnem stanju, oziroma sposobnosti vožnje....................
V naseljih se praviloma držim omejitev in prosim te, glede na tvoje trditve, mi posreduj informacijo, za to tvojo izjavo.
Vedno trdim, da dobri vozniki nismo divjaki, če prav velikokrat vozimo hitreje od omejitev, vendar tam, kjer je to možno in varno predvsem zase in s tem tudi za vse ostale udeležence v prometu. Vozilo, ki ga vozimo, pač bolje obvladujemo od večine, kar pa se lahko nauči, čisto vsak, le malo volje in dober učitelj je potreben.
Na cestah sploh niso problem počasni vozniki, problem je v tem, da se ne zavedajo, da so največkrat veliko počasnejši od prometnega toka in da niso sposobni opazovati prometnega dogajanja za seboj in primernega reagiranja. Peljejo se svojih 60-80 tudi 20 kilometrov daleč, pa ne vedo, da je za njimi 100+ vozil, ki jih zaradi prometa nasproti ali tako kot je na cesti Kočevje-Ljubljana, skoraj celo relacijo neprekinjena črta.
Nihče, nikoli ni trdil, da se ne sme voziti počasi, dobri vozniki se tudi v takih primerih ne limamo na odbijač (med drugim je pri 1m razdalje težko varno prehiteti, saj vozila ne moreš pospešit, dokler nisi na levem pasu), pridemo pa velikokrat v situacijo, da varno prehiteti niti ne moremo in smo se prisiljeni cjazit za takim debilom, ne pomaga niti opozorilo z blendo, pač živijo v svojem svetu (zadnja taka vožnja od Ribnice do gostilne pri Čotu).
Delo krepa človeka
sheeshkar ::
Vedno trdim, da dobri vozniki nismo divjaki, če prav velikokrat vozimo hitreje od omejitev, vendar tam, kjer je to možno in varno predvsem zase in s tem tudi za vse ostale udeležence v prometu. Vozilo, ki ga vozimo, pač bolje obvladujemo od večine, kar pa se lahko nauči, čisto vsak, le malo volje in dober učitelj je potreben.
Kdo je tebi povedal, da si dober voznik? Si imel kakšna posebna testiranja? Imaš kakšno potrdilo? Pa da smo si na jasnem, velika večina dolgoletnih voznikov še nikoli ni imela nobene nesreče (resnično upam, da je tudi nikoli ne boš imel), ampak to še ne pomeni, da so avtomatično dobri vozniki. Torej, kje so tvoje reference? Kako veš, da v določenih situacijah reagiraš bolje kot ostali in kako veš, da večina ostalih voznikov tega ni zmožna? Si na to temo naredil kakšno raziskavo? V nasprotnem primeru ti povem, da se lahko vsak izmed nas spomne kakšne situacije, kjer je na cesti dobro odreagiral, morda preprečil nesrečo in je verjetno na to tudi ponosen. Razlika je samo v tem, da nas nekatere to še dodatno prizemlji in spomne, kako hitro lahko pride do nesreče in smo zaradi tega še bolj spoštljivi do ostalih voznikov, omejitev in predpisov (pa s tem ne mislim, da postanemo ovire na cesti, kot si to nekateri radi predstavljate), nekateri pa to vzamete kot dokaz neke kvazi superiornega obvladovanja vozil in mislite, da ste vrhunski vozniki, ki si lahko privoščite kršenje omejitev in predpisov (tudi, če to počnete v "varnih okoliščinah" - kar je sicer čisti kretenizem, ampak ok, pustimo zaenkrat te blodnje za kdaj drugič). Torej solatko, za božjo voljo, daj nam prosim pojasni, kdo ti je potrdil, da si vrhunski voznik?
TRISTONAURO ::
GrimReaper ::
To si pač mislimo vsi malo hitrejši vozniki (sam sicer potem ko ga kaj zaserjem, padem na realna tla), že iz preprostega razloga, ker počasni vozniki, če vsak dan vozijo med 60 in 80, vsekakor ne morejo enako dobro obvladovati vozila, ker s tako vožnjo se pač ne moreš veliko naučit.
Seveda tudi tako da prihajaš v malo bolj nevarne situacije, ni ravno najboljši način učenja, ampak vsekakor potem ko pride do kritične situacije, znaš bolje odreagirat.
Kdo je bolj nevaren, tisti počasen voznik, ki se ne zna dobro prepričat ko se vključuje na glavno cesto (dobro vem da večina počasnih voznikov neprestano dela to napako), ali tisti ki gre, čeprav ga dobro vidi, vseeno 100+ mimo, pa presodite sami, sam mislim da oba enako.
Solatko spada v tisto skupino, ki hitreje vozi, ampak se v taki in podobnih situacijah zna prilagodit, se pravi je avtomatično boljši voznik od 50% voznikov, da je odličen/vrhunski/idealni voznik, pa seveda ne, ker takih je par 100 na celem svetu. Če reče da je dober voznik, pa res ni nič narobe.
Seveda tudi tako da prihajaš v malo bolj nevarne situacije, ni ravno najboljši način učenja, ampak vsekakor potem ko pride do kritične situacije, znaš bolje odreagirat.
Kdo je bolj nevaren, tisti počasen voznik, ki se ne zna dobro prepričat ko se vključuje na glavno cesto (dobro vem da večina počasnih voznikov neprestano dela to napako), ali tisti ki gre, čeprav ga dobro vidi, vseeno 100+ mimo, pa presodite sami, sam mislim da oba enako.
Solatko spada v tisto skupino, ki hitreje vozi, ampak se v taki in podobnih situacijah zna prilagodit, se pravi je avtomatično boljši voznik od 50% voznikov, da je odličen/vrhunski/idealni voznik, pa seveda ne, ker takih je par 100 na celem svetu. Če reče da je dober voznik, pa res ni nič narobe.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
TRISTONAURO ::
A to sem pravilno razumel? Se v bistvu smatraš za varnega voznika ker se pogostoma postavljaš (na javnosti odprtih cestah) v nevarne situacije, iz katerih se veliko naučiš?
GrimReaper ::
Za dobrega se smatram 99% časa, ko ne prihajam v nevarne situacije. Nikjer nisem napisal da pogosto pridem v nevarno situacijo, enkrat na leto se pa naredi.
Kaj pa počasni vozniki, mislim da imajo večji procent, ko se spravljajo v nevarnost, saj ni treba da imaš pri tem veliko hitrost. Seveda če bi vsi vozili 60, to ne bi bil problem, ker pri teh hitrostih tudi čelno trčenje še ni usodno, ampak je problem da so na cesti tudi hitrejši vozniki.
Kaj pa počasni vozniki, mislim da imajo večji procent, ko se spravljajo v nevarnost, saj ni treba da imaš pri tem veliko hitrost. Seveda če bi vsi vozili 60, to ne bi bil problem, ker pri teh hitrostih tudi čelno trčenje še ni usodno, ampak je problem da so na cesti tudi hitrejši vozniki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Unknown_001 ::
Pri 40 na regionalki je vžgal smerne utripalke, pa ne moreš verjeti...
Celo v pravilniku piše da je nujno nažgati vse 4 utripalke vkolikor ne dosegaš polovice omejene hitrosti. Tehnično počasnim vozilom zadošča že tablica.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
sheeshkar ::
GrimReaper je izjavil:
Kdo je bolj nevaren, tisti počasen voznik, ki se ne zna dobro prepričat ko se vključuje na glavno cesto (dobro vem da večina počasnih voznikov neprestano dela to napako), ali tisti ki gre, čeprav ga dobro vidi, vseeno 100+ mimo, pa presodite sami, sam mislim da oba enako.
Predvidevam, da govorimo o vsakodnevnih situacijah, ko se kakšen dedek ali babica (oziroma potencialno slabši voznik) ne zna ravno idealno vključiti na hitrejšo cesto. Scenarijev je seveda nešteteto (govorim o vsakodnevnih scenarijih, ko kakšen voznik ni ravno najbolj samozavesten pri vključevanju, vendar to vseeno spelje v mejah normale), vendar v veliki večini takšnih primerov se vozniki, ki vozijo po predpisih, lahko izognejo potencialni nevarnosti (predvsem zaradi ustrezne hitrosti, varnostne razdalje in zavedanja, da ljudje delamo napake), če pa do nesreče slučajno pride, pa je zaradi ustrezno prilagojene hitrosti in varnostne razdalje možnost smrtnih žrtev bistveno manjša, kot če se v "dedka" zaleti voznik, ki vozi "dinamično" in je "mojster reševanja vseh mogočih situacij" (po možnosti vozi poln kombi in zato raje tvega z nevarnim manevrom, ki pa bi se mu lahko izognil, če imbecil ne bi vozil z neprilagojeno hitrostjo glede na težo svojega tovora). Torej, nevarna sta oba, vendar "dedek" povzroči nesrečo, divjak pa smrtne žrtve.
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Za dobrega se smatram 99% časa, ko ne prihajam v nevarne situacije.Pol sem jaz tudi, pa ne vozim preko omejitev.
Unknown_001 je izjavil:
Za zakon sem vedel, mi pa je vseeno hecno, kako nekdo, ki ni sposoben voziti po omejitvah, poudarja tako malenkost.Pri 40 na regionalki je vžgal smerne utripalke, pa ne moreš verjeti...
Celo v pravilniku piše da je nujno nažgati vse 4 utripalke vkolikor ne dosegaš polovice omejene hitrosti. Tehnično počasnim vozilom zadošča že tablica.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Unknown_001 ::
Za zakon sem vedel, mi pa je vseeno hecno, kako nekdo, ki ni sposoben voziti po omejitvah, poudarja tako malenkost.
Sposoben je , sposoben, samo noče iz svojih razlogov. Kdor je sposoben voziti hitro je sposoben voziti tudi počasi. Obratno pa že težje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pithlit ::
Pithlit - Zakaj bi specificiral, saj sama veš katerih predpisov se držiš, katerih pa ne.
Torej. Ti nekaj zineš... in ko te kdo pobara po utemeljitvi: "sej sam veš budalo jedno!"
Pol se čudiš ko te pol foruma zajebava, druge pol se ti pa v glavo smeje? Resno te itak noben ne jemlje že par najmanj let.
Life is as complicated as we make it...
GrimReaper ::
Za zakon sem vedel, mi pa je vseeno hecno, kako nekdo, ki ni sposoben voziti po omejitvah, poudarja tako malenkost.
Jaz pa niti nisem imel v glavi vseh mogočih zakonov, ko sem vozil, ampak znam tudi s svojo glavo mislit. Enako kot sem šel 50km/h v megli pri 50m vidljivosti, ko so šli ostali 80km/h, pa sem prvič vozil v tako gosti megli. Tako da tisti Avtomagazinov uvodnik, kjer je pisalo da rabiš za vožnjo v megli neke izkušnje, je čisti BS, samo zdravo pamet rabiš.
Kako torej nisem sposoben vozit po omejitvah, če sem šel 50 na 90 omejitvi. Oz. je v bistvu bila 50, če se zmanjša vidljivost na 50m:
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
Da bi pa popoldne v sončnem vremenu vozil max 90km/h, se pa res ne spomnim niti enega dneva, zakaj za vraga bi to delal?
Pač v idealnem vremenu kjer vidim 500m naprej se mi 110 ne zdi nevarno. Kaj takim kot si ti pomaga če vozijo v idealnem vremenu striktno 90km/h, če pa potem v slabih razmerah vozijo samo 10km/h manj.
Pa tudi sicer ne verjamem da v življenju nisi presegel 90, ker potem si zaslužiš že eno medaljo. Da poudarim kakšen dosežek je to, sam sem šel že s prvim 1.0 50KM v ovinkast klanec navzgor skoraj tolk.
Če smo že pri tej debati, me res zanima kaj je vaš razlog za tako vožnjo, niste sposobni vozit hitreje, se vam zdi nevarno zase ali se vam zdi za druge? Res me zanima.
Starost kot sama sigurno ne vpliva, ker imam 4 50+ sodelavce, pa eden od njih vozi enako kot sam, trije pa max 80.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Aston_11 ::
Sposobnost ni zgolj to, da imaš fiziološke danosti, da pritiskaš pedal, sposobnost je tudi uporaba procesorja na način, ki upošteva omejitve.
In to vam kar manjka. Doslednost. Odsotnost malomarnosti. Sposobnost voziti po svojem pasu (cpu). Take malenkosti. Tako pa pišeš (post si vsaj 5x popravič, tako da ne vem, če je še sončno vreme noter), da so sonce, luna, plima, mena, ženska mena razlog, da tiščiš ali pa tudi ne. Od tam dalje skoraj ne bi imel pripomb, če ga kdaj stisneš. Tako pa človek samooklicanim Šumaherjem ne more zaupati, da prej ali slej ne boste koga ubili, niti ne more zaupati vaši od vremena odvisni presoji, kaj je varno in kaj ne, 300%CPU pa vam predstavlja že vožnja po predpisih. Ogrožate že itak, pa vam je malo mar.
In to vam kar manjka. Doslednost. Odsotnost malomarnosti. Sposobnost voziti po svojem pasu (cpu). Take malenkosti. Tako pa pišeš (post si vsaj 5x popravič, tako da ne vem, če je še sončno vreme noter), da so sonce, luna, plima, mena, ženska mena razlog, da tiščiš ali pa tudi ne. Od tam dalje skoraj ne bi imel pripomb, če ga kdaj stisneš. Tako pa človek samooklicanim Šumaherjem ne more zaupati, da prej ali slej ne boste koga ubili, niti ne more zaupati vaši od vremena odvisni presoji, kaj je varno in kaj ne, 300%CPU pa vam predstavlja že vožnja po predpisih. Ogrožate že itak, pa vam je malo mar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
solatko ::
Pithlit - Kar nekaj kršitev, ki se dogajajo vsakodnevno s strani voznikov, ki se držijo cpp sem opisal in slučajno nimam navade nikogar zmerjat z budalami in podobnim, v debatah, če pa rečem da je voznik, ki od Ribnice do gostilne Čot imbecil, pa to pomeni, da ta človek nima pojma ne o vozniški kulturi, ne o predpisih.
Seveda ljudje, ki ne poznajo predpisov, niti ne vedo da jih kršijo in mislijo, da so vzorni vozniki, saj se držijo omejitev in nič drugega.
Ne, ni mi zmanjkalo argumentov, samo roman o opisu nezakonitih dejanj, ki jih počnejo povprečni vozniki, bi bil predolg. Omenjam samo najhujše primere, pa tudi v tej debati se najde kar nekaj trditev, ki niso zakonsko podprte v cpp.
Pri vsaki temi v kateri sodelujem, si prizadevam podati tudi argumente in tudi sprejmem kontra argumente, ne pa kar trditev, kot jih navajaš ti, nekaj na slepo o budalah, pa če prav še nobenega na forumu nisem zmerjal.
Povej lepo ta in ta tvoja trditev ni prava, ker je stvar taka in taka.
Če jaz napišem nekaj iz lastnih izkušenj, to ne more biti podkrepljeno z linki in filmi, pa je še vseeno lahko res, ker sem to sam doživel in največkrat pri takih trditvah tudi napišem - poizkusi in potem komentiraj, večina jih potem samo negativno komentira, poizkusi pa le redkogdo ali pa to potrdi drug, ki je že probal.
Veš argument ni potrebno dokazovat z znanstvenimi študijami, lahko opišeš svojo situacijo in potem ljudje verjamejo ali ne, lahko pa z nekim argumentom, dokazujejo, da kaj takega ni možno.
To so še vedno debate in ne znanstvene študije za Nobelovo nagrado.
Aston_11 - Sposobnost nobenemu ni dana v zibel, lahko pa se jih vsak nauči, tako, kot se naučijo za poklice. Stvar je pač taka, da voznik, ki se nauči dobro upravljati svoje vozilo, ki se nauči predvidevati, ki si zna določene situacije vtisnit v podzavest (samo z večkratnim ponavljanjem operacij) - zdrsevanje vozila, zaviralne poti, lega na cesti, hitra vijuganja levo-desno,..........
lahko prepreči ali omili na minimum marsikatero situacijo, v kateri bi povprečen voznik, ki teh veščin nima, naredil katastrofo.
Samo svojim izkušnjam in pravilnim reakcijam v danih situacijah, se lahko zahvalim, da sem danes živ in zdrav (pa ne zaradi moje prehitre ali predrzne vožnje), temveč zaradi situacij, ki so bile večinoma v okviru omejitev hitrosti in vozniki niso obvladali svojega vozila ali pa napačno reagirali.
Vsi dobri vozniki vemo, da ni težko pritisnit gas, da prideš do 300, tako z motorjem, kot z malo boljšim avtomobilom, tudi večina se nas je že vozila blizu teh hitrosti, vendar v okolju, ki je bilo za to namenjeno, se pa vsi tudi zavedamo, da je lažje pohodit ali navit gas, kot pa potem varno ustavit. In če se tega zavedaš vsak trenutek, si vedno na 70%-ih možnega. Vozit 70%-ov možnega, pa pomeni, da glede na sposobnosti, voziš tam, kjer je omejitev 100, z takim občutkom, kot da bi vozil 70 in to je tista razlika, ki nas loči od divjakov, ki vozijo 150+%-no, glede na sposobosti, ki jih imajo.
Seveda ljudje, ki ne poznajo predpisov, niti ne vedo da jih kršijo in mislijo, da so vzorni vozniki, saj se držijo omejitev in nič drugega.
Ne, ni mi zmanjkalo argumentov, samo roman o opisu nezakonitih dejanj, ki jih počnejo povprečni vozniki, bi bil predolg. Omenjam samo najhujše primere, pa tudi v tej debati se najde kar nekaj trditev, ki niso zakonsko podprte v cpp.
Pri vsaki temi v kateri sodelujem, si prizadevam podati tudi argumente in tudi sprejmem kontra argumente, ne pa kar trditev, kot jih navajaš ti, nekaj na slepo o budalah, pa če prav še nobenega na forumu nisem zmerjal.
Povej lepo ta in ta tvoja trditev ni prava, ker je stvar taka in taka.
Če jaz napišem nekaj iz lastnih izkušenj, to ne more biti podkrepljeno z linki in filmi, pa je še vseeno lahko res, ker sem to sam doživel in največkrat pri takih trditvah tudi napišem - poizkusi in potem komentiraj, večina jih potem samo negativno komentira, poizkusi pa le redkogdo ali pa to potrdi drug, ki je že probal.
Veš argument ni potrebno dokazovat z znanstvenimi študijami, lahko opišeš svojo situacijo in potem ljudje verjamejo ali ne, lahko pa z nekim argumentom, dokazujejo, da kaj takega ni možno.
To so še vedno debate in ne znanstvene študije za Nobelovo nagrado.
Aston_11 - Sposobnost nobenemu ni dana v zibel, lahko pa se jih vsak nauči, tako, kot se naučijo za poklice. Stvar je pač taka, da voznik, ki se nauči dobro upravljati svoje vozilo, ki se nauči predvidevati, ki si zna določene situacije vtisnit v podzavest (samo z večkratnim ponavljanjem operacij) - zdrsevanje vozila, zaviralne poti, lega na cesti, hitra vijuganja levo-desno,..........
lahko prepreči ali omili na minimum marsikatero situacijo, v kateri bi povprečen voznik, ki teh veščin nima, naredil katastrofo.
Samo svojim izkušnjam in pravilnim reakcijam v danih situacijah, se lahko zahvalim, da sem danes živ in zdrav (pa ne zaradi moje prehitre ali predrzne vožnje), temveč zaradi situacij, ki so bile večinoma v okviru omejitev hitrosti in vozniki niso obvladali svojega vozila ali pa napačno reagirali.
Vsi dobri vozniki vemo, da ni težko pritisnit gas, da prideš do 300, tako z motorjem, kot z malo boljšim avtomobilom, tudi večina se nas je že vozila blizu teh hitrosti, vendar v okolju, ki je bilo za to namenjeno, se pa vsi tudi zavedamo, da je lažje pohodit ali navit gas, kot pa potem varno ustavit. In če se tega zavedaš vsak trenutek, si vedno na 70%-ih možnega. Vozit 70%-ov možnega, pa pomeni, da glede na sposobnosti, voziš tam, kjer je omejitev 100, z takim občutkom, kot da bi vozil 70 in to je tista razlika, ki nas loči od divjakov, ki vozijo 150+%-no, glede na sposobosti, ki jih imajo.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Jaz sem te prosila da se razjasniš. Se nisi. Pač pa si mi zabrusil da že sama vem.
Se boš razjasnil al grem zrihtat še mal slame da boš imel kaj mlatit? Ker, dokler boš slamo mlatil ti jo bom jaz podvalila (kot to o budalah). Če hočeš da se s tabo resno pogovarjam boš pač moral resno odgovarjat. Torej, kakšna destva?
Se boš razjasnil al grem zrihtat še mal slame da boš imel kaj mlatit? Ker, dokler boš slamo mlatil ti jo bom jaz podvalila (kot to o budalah). Če hočeš da se s tabo resno pogovarjam boš pač moral resno odgovarjat. Torej, kakšna destva?
Life is as complicated as we make it...
crniangeo ::
Mislim, da bi blo dobr temo zaklent.. debata je sla cez mejo dobrega okusa :) nekako se je vecina zapicila v solatka like credni nagon. Po brebranih postih sodec bi bilo za vecino bolje, da vrnejo izpit in zacnejo uporabljati kolo kot primarno prevozno sredstvo.
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: crniangeo ()
Cervantes ::
Sploh je zanimivo - nisem šel računat, jasno - tale tema...
Samo še begunci so mogoče imeli več prispevkov/čas kot tole.
Samo še begunci so mogoče imeli več prispevkov/čas kot tole.
Mare2 ::
Seveda ljudje, ki ne poznajo predpisov, niti ne vedo da jih kršijo in mislijo, da so vzorni vozniki, saj se držijo omejitev in nič drugega.
O kom ti to govoriš? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AndrejO ::
Thuban ::
Unknown_001 je izjavil:
Nisem pa delal pizdarij ter ogrožal drugih z raznimi bolanimi forami kot je "brake check".
z debato na forumu izveš, da je brake check izjemno možen na avtocesti. Zato, ko voziš na avtocesti in vidiš da pred tabo nekdo vozi nekomu preblizu za ritjo bodi malo pripravljen ;) Imej varnostno razdaljo da boš lahko vsaj ti varno reagiral, če bo nekdo pred tabo začel dokazovati da ljudje še vedno nismo civilizirana bitja.
Vozit 70%-ov možnega, pa pomeni, da glede na sposobnosti, voziš tam, kjer je omejitev 100, z takim občutkom, kot da bi vozil 70 in to je tista razlika, ki nas loči od divjakov, ki vozijo 150+%-no, glede na sposobosti, ki jih imajo.
čestitam I guess. Sem tvoj post prebral 2x in mi ni jasno kaj nam hočeš povedati. Samohvala po forumu, ki je sama sebi namen nikdar ne bo naletela na dober odziv soforumašev.
Vsi dobri vozniki vemo, da ni težko pritisnit gas, da prideš do 300, tako z motorjem, kot z malo boljšim avtomobilom
Vsi dobri vozniki vemo da ni dobesedno nobenega razloga da bi vozil 300. Nikdar. Razen da se lahko s tem hvališ pred ljudmi, kar pa že meji na tipične gostilniške debate.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124572 (101594) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48845 (44240) | solatko |