» »

Vožnja po prehitevalnem

Vožnja po prehitevalnem

1
2
3 4
...
11

Invictus ::

shmandi je izjavil:

To me spominja na tisto, ko se kolesarji vozijo kar po sredini ceste, zraven pa kolesarska steza, kjer pač morajo peljat čez par dovozov. Ampak zakaj bi po kolesarski, če gre pa po cesti hitreje...


Kolesarske ceste v Sloveniji so navadna sramota in so večinoma samo pločniki, zmanjšani na polovico ...

Ampak je mal off topic ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ProGo ::

Kolesarji se peljejo po cesti, ker je kolesarska prepredena s skakalnicami, peskom in pešči, torej življensko nevarna.

oldguy ::

ProGo je izjavil:

Kolesarji se peljejo po cesti, ker je kolesarska prepredena s skakalnicami, peskom in pešči, torej življensko nevarna.


Japajade. Kolesarji se kljub kolesarskim peljejo po cesti zato, ker so navadne egoistične pi*de. Kar pojdi brat kako Jypetovo predavanje o tem, kako se bo še naprej veselo vozil skozi rdečo ker se mu revežu ne da dat noge s pedala.

Zaradi takih primerkov nimam niti najmanjšpe simpatije do njih.

ProGo ::

Japajade, res. Pojdi se enkrat zapeljati če tole kolesarsko z specialko. Ti bo razširilo obzorja

facepalm ::

oldguy je izjavil:

ProGo je izjavil:

Kolesarji se peljejo po cesti, ker je kolesarska prepredena s skakalnicami, peskom in pešči, torej življensko nevarna.


Japajade. Kolesarji se kljub kolesarskim peljejo po cesti zato, ker so navadne egoistične pi*de. Kar pojdi brat kako Jypetovo predavanje o tem, kako se bo še naprej veselo vozil skozi rdečo ker se mu revežu ne da dat noge s pedala.

Zaradi takih primerkov nimam niti najmanjšpe simpatije do njih.


Vsak voznik in tudi kolesar je klasa zase. Tukaj ni primerno posplosevanje. Za moje pojme, en kolesar na cesti se ni neka nevarnost oz ovira. Problem pa so grupe (kolesarjev, tekacev, motoristov..), ki so naceloma razpasani ko ovce. Taki pa so ena velika nevarnost na cesti/plocniku/kolesarski stezi.

shmandi ::

No, pa smo spet tam. Meni se zdi, da je bila primerjava čisto na mestu.
Poglobljena debata o tem pa spada v drugo temo.
Razen če je govora o prehitevalnem pasu kolesarske :)

Utk ::

ProGo je izjavil:

Japajade, res. Pojdi se enkrat zapeljati če tole kolesarsko z specialko. Ti bo razširilo obzorja

Specialki se ne brez veze reče specialka. Je za specialne namene (=ceste). Če so pa na neki cesi bicikli prepovedani, se ne smeš z njo vozit pa konec. Imaš še dosti drugih cest. In vrst biciklov, ki grejo povsod.

oldguy ::

ProGo je izjavil:

Japajade, res. Pojdi se enkrat zapeljati če tole kolesarsko z specialko. Ti bo razširilo obzorja


Pelji se 5 na uro, pa bo. Kot so ti povedali - nikjer ne piše, da se moraš povsod gonit ravno 45kmh.

Piše pa, po drugi strani, tole:

Kolesarji morajo za vožnjo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti – označeni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te površine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomožnim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pešci. Kjer teh površin ni, smejo kolesarji voziti po vozišču ceste, če prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti čim bližje desnemu robu vozišča, vendar ne smejo zavzeti več kot 1 meter od roba vozišča.


Ampak ne, eni so (ste?) prefini da bi pravila veljala za njihovo prevzvišeno tazadnjo. Kot pravim, do takih nimam prav nobene simpatije.

facepalm ::

Ce je ob cesti kolesarska steza, je za kolesarja prepovedana voznja po cesti? V tem primeru je bila dana primerjava v piko:)

dj_uro ::

ProGo je izjavil:

Japajade, res. Pojdi se enkrat zapeljati če tole kolesarsko z specialko. Ti bo razširilo obzorja


tole je pa pri meni doma... jaz se z trekking kolesom mirne volje in brez skrbi vozim točno po tejle kolesarski...že X let ;)
vw-klub.si

ProGo ::

Pa še ena informacija, izraza prehitevalni pas in vozni pas ne obstajata v zakonodaji.

Levi vozni pas, desni vozni pas, pas za počasna vozila, odstavni pas.

Invictus ::

facepalm je izjavil:


Vsak voznik in tudi kolesar je klasa zase. Tukaj ni primerno posplosevanje. Za moje pojme, en kolesar na cesti se ni neka nevarnost oz ovira. Problem pa so grupe (kolesarjev, tekacev, motoristov..), ki so naceloma razpasani ko ovce. Taki pa so ena velika nevarnost na cesti/plocniku/kolesarski stezi.

Nevarni za koga? Za lak na avtomobilu?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Osprey ::

Apofis, tudi jaz sem se v nedeljo zvečer vozil po hrvaški avtocesti in proti Zagrebu je res bila neverjetna gneča. Glede na gnečo, ki je bila, se mi zdi, da je čisto neutemeljeno bentiti čez to, da se vozi po prehitevalnem pasu, saj sta bila večinoma oba pasa popolnoma polna. Včasih je celo bil desni malo hitrejši kot levi, včasih obratno. V takem primeru sem skoraj raje na levem pasu, kot obratno, saj se mi hitrejša vožnja po desnem zdi nevarnejša, ker imaš idiote, ki ti znajo skočiti pred avto iz levega pasu. Pri vključevanju na levi pas se že podzavestno vsak bolj prepriča, če to lahko varno naredi (da ne govorimo o tem, da nekateri avtomobili, tudi moj na primer, na desnem ogledalu nima območja, ki eliminira mrtvi kot).

facepalm ::

Invictus je izjavil:

Nevarni za koga? Za lak na avtomobilu?


nevarni za soudelezence v prometu in zase.
naprimer skupina kolesarjev, ki zasede oba pasa na kolesarski in ko se srecajo z drugim kolesarjem, se stisnejo na 1.5 pasa, ce niso slucajno v tistem trenutku pozorni na kaj drugega.
skupina pescev, kateri spet zasedejo cel plocnik in ce se pripeljes mimo s kolesom je bolje da jih obhodis pes.
skupina motoristov kateri iscejo vsako luknjo za prehitevanje in "cakajo" ob boku vozila na manever. pa bog ne daj da kakega spregledas ker pol si spet ti "taslab" voznik :)

to ne velja za vse, ampak se pogosto srecujem s takimi.
res je, da zivim v turisticnem predelu in je verjetno na obali vec takih skupinskih rekreativcev kot drugod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Znida ::

Ali sta na hitri cesti oz. cesti rezervirani za motorna vozila tudi vozni in prehitevalni pas? Ali je tam dovoljeno voziti po omejitvi 110kmh na desnem pasu, če s tem prehitiš koga ki pelje po levem pasu 80kmh?

shmandi ::

Pravila za avtocesto in cesto rezervirano za motorna vozila so enaka.

Olórin ::

Apofis je izjavil:

Pozdravljeni. Po dveh tednih dopusta na hrvaškem sem se včeraj zvečer vračal domov in opazil, da so se na slo AC spremenili cpp. A mi da kdo link do teh novih predpisov po katerih se morajo vse slovenske registrske voziti po prehitevalnem pasu med 70 in 100 na uro pri praznem voznem pasu.Hvala


Upoštevaj da se nekateri preprosto želijo izogniti luknjastemu pasu namenenemu normalni vožnji. CPP to sicer izrecno prepoveduje.

Jaz, ki sem na cesti mnogo preveč, takšne voznike redno srečavam. Večina se umakne ko se jim približaš, preostanek pa se umakne po kratkem kulturnem blendanju. Obstajajo pa seveda tudi ignoranti, ki se iz prehitevalnega ne bodo umaknili za nobeno ceno.

Seveda je blendanje kulturno le v primeru da se ima tisti spredaj kam umakniti. V kolikor je na desni kolona, je pač treba potrpeti za njim, dokler ne bo našel mesta kamor se lahko umakne.

Znida je izjavil:

Ali sta na hitri cesti oz. cesti rezervirani za motorna vozila tudi vozni in prehitevalni pas? Ali je tam dovoljeno voziti po omejitvi 110kmh na desnem pasu, če s tem prehitiš koga ki pelje po levem pasu 80kmh?


Po desni se ne sme prehitevati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

facepalm ::

kolikor mi je znano je dovoljeno prehitevati po "desni" le na dvopasovnicah kjer je omejitev 50kmph ali nizja. torej na AC ni dovoljeno prehitevati po desni, razen v izrednih okoliscinah (zastoji).

Olórin ::

facepalm je izjavil:

kolikor mi je znano je dovoljeno prehitevati po "desni" le na dvopasovnicah kjer je omejitev 50kmph ali nizja. torej na AC ni dovoljeno prehitevati po desni, razen v izrednih okoliscinah (zastoji).


Na dvopasovnicah to nekako ni "prehitevanje" ampak vožnja mimo. Ker nisi na prehitevalnem pasu.

Ni ista reč.

Prehitevanje pomeni manever, kjer nekoga hitro prehitiš in se nato obvezno vrneš nazaj na svoj vozni pas.
Vožnja mimo pomeni da pač vožnjo nadaljuješ na pasu. Ni treba menjati voznega pasa po končanem "prehitevanju".

UK recimo imajo fast lane, kjer lahko voziš tako dolgo kot želiš. Oziroma tako dolgo dokler nekoga za sabo ne oviraš.
V sloveniji pa tega ni. Ko zaključiš prehitevanje moraš obvezno iti nazaj na normalen vozni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

knesz ::

solatko ::

Utk - Kolono na levem pasu, ki je namenjen prehitevanju, dohitim po desnem voznem pasu. Glede na to, da je prehitevanje po desni na AC strogo prepovedano, se potem vozim s hitrostjo zadnjega na prehitevalnem pasu, če prav je desni pas prost in bi lahko bila vsa kolona na njem. Toda ne, pri nas se vozniki obnašajo, kot, da so z vinjeto kupili levi - prehitevalni pas.

Praviloma so na levem pasu v koloni slovenski in vzhodnoevropski vozniki, ki pač nimajo pojma, kako se vozi pravilno po AC.
Je pa res, da je na večini odsekov levi pas bolje ohranjen, kot desni, vendar je to zadeva, s katero bi morali pritiskat na DARS, ne pa zaradi tega "parkirat" na prehitevalnem pasu.

Velikokrat grem z motorjem in praktično nimam kam in ni druge, kot, da se za kolono peljem tistih 100 ali še manj, če prav je desni vozni pas kilometre naprej prazen.
Delo krepa človeka

Olórin ::

Problem je v tem, da če jaz želim prehiteti nekoga, ki je 15 vozil naprej in pač vozi 100 kmh, za njim pa se je nabrala kolona vozil na prehitevalnem pasu, se bom pač še jaz postavil na prehitevalni pas. In vsi za mano tudi. Zato ker če si na voznem pasu, se bo našel nekdo, ki te bo zablokiral... bo vozil vzporedno s tabo na prehitevalnem pasu in te ne bo več spustil na prehitevalnega.

Nekoč sem vozil tako, da sem počakal na voznem pasu da se je prehitevalni spraznil, pa sem ugotovil da je to le izgubljanje živcev, ker te potem dobesedno nihče ne spusti več na prehitevalnega. Za počasnežem se naredi kolona 100 in več vozil in potem moraš pač čakati da se sprazni ali pa nekoga izsiliti.
Zanimivo pa je to, da vedno ko sem se vozil v tujini sem samo vklopil levi smerokaz in vedno se je našel pošten človek, ki me je kulturno spustil naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

knesz ::

Jaz pa mislim, da je problem vožnje po levi v samih cestah in upravljalcih. Nekaj ni v redu, nisem pa še ugotovil kaj.
Zanimivo je, da vedno ko grem na Dunaj, se takoj Šentiljem način vožnje slovencev spremeni iz objestnega na kulturni način. Zanimivo je tudi opazovati dogajanje na avtocesti od Dunaja oz. Gradca proti Celovcu, kjer se vsi slovenski vozniki držijo omejitev in pridno menjajo pasove takoj proti desni. A ko prestopiš meje, pamet popusti.

Olórin ::

ja, to sem opazil tudi sam. Kvalitetnejša kot je cesta, lepše vozijo ljudje. Ampak ni samo to... jaz mislim da je problem v tem da če prideš v okolje kjer vsi vozijo kulturno, boš tudi ti vozil kulturno.

Če pa prideš v okolje kjer ti vsi blendajo in trobijo pa boš slej ko prej to začel početi tudi ti.

Kvaliteta ceste je samo premosorazmerna stanju v državi, ni pa direkten razlog za način vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

facepalm ::

jaz pravim, da je za tako voznjo kriva nasa drzava.
zakaj?
- slaba signalizacija
- slabo vzdrzevanje cest
- slaba kakovos cest (tudi novih)
- slaba policijska kontrola
- prevelik delez tovornih vozil glede na specifikacijo ceste (le 2 pasova)

resitve:
- postavitev signalizacije "keep right"
- redno vzdrzevanje cest (kar itak pre-placujemo)
- debelejsi sloj gornje plasti asvalta in drugacen tip asvalta (tak, da dezevnica pronica)
- vec patrulij na AC, da opozarjajo voznike (po dolocenem "uvajalnem" obdobju tudi oglobit)
- 2. tir ali 3. pas

brez tega bo prometna kultura na AC taka kot je, oz hujsa

shmandi ::

solatko je izjavil:

Utk - Kolono na levem pasu, ki je namenjen prehitevanju, dohitim po desnem voznem pasu. Glede na to, da je prehitevanje po desni na AC strogo prepovedano, se potem vozim s hitrostjo zadnjega na prehitevalnem pasu, če prav je desni pas prost in bi lahko bila vsa kolona na njem. Toda ne, pri nas se vozniki obnašajo, kot, da so z vinjeto kupili levi - prehitevalni pas.

Praviloma so na levem pasu v koloni slovenski in vzhodnoevropski vozniki, ki pač nimajo pojma, kako se vozi pravilno po AC.
Je pa res, da je na večini odsekov levi pas bolje ohranjen, kot desni, vendar je to zadeva, s katero bi morali pritiskat na DARS, ne pa zaradi tega "parkirat" na prehitevalnem pasu.

Velikokrat grem z motorjem in praktično nimam kam in ni druge, kot, da se za kolono peljem tistih 100 ali še manj, če prav je desni vozni pas kilometre naprej prazen.


Če je na desnem pasu ravno tako kolona vozil in se pelje hitreje, kot kolona na levem, potem to ni prehitevanje in ni nič spornega. Po besedah policije pa v primeru, če je eno ali dve vozili, potem morata prilagoditi hitrost koloni na levem pasu.

Markus386 ::

Ne vem kje najdete toliko problemov... v zadnjih nekaj letih se mi je morda 2x-3x zgodilo da je nekdo vozil po levi, pa bi lahko po desni, pa še tak se je umaknil po "kulturnem" blendanju (z zadosti varnostne razdalje). Bolj opažam da se promet na voznem pasu umirja nekje na 110kmh (morda zaradi cen goriva?).

Kar se pa dostikrat zgodi, je pa da počasno vozilo prehiteva še počasnejše (avtobus prehiteva tovrnjak, ali en tovrnjak drugega), in takrat se avto za obema prestavi na levi pas, da bo prehitel oba, ko bosta končala prehitevanje. Avto za njim gre tudi na levo, avto za njim tudi... kakih 20 avtov dalje pa pride @OP, ki vidi kolono na levi, in bi rad, da se mu vsi umaknejo, da oni prvi prehiti vse. In potem sledi blendanje, in 3.14zdakanje na forumih.

Kar se tujine tiče, je pa pomojem samo večji strah pred policijo. V sloveniji točno veš kake so tolerance, kake so kazni, pike, in časovni roki, do kdaj je polovička, ipd. Pri vožnji kam dlje po tujini, si pa želiš samo priti do hotela/apartmaja, in ne po ustavitvi policije, komunicirati v jeziku ki ga morda ne znaš niti približno dobro, celo familijo peljat gor pa dol, do prve pošte, nekje sredi vuko***ine, plačevat kazen v tuji valuti, in peljat nazaj, da ti vrnejo zasežene dokumente. Zato pač v tujini ljudje vozijo bolj pazljivo in kulturno.

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

jaz pravim, da je za tako voznjo kriva nasa drzava.
zakaj?
- slaba signalizacija
- slabo vzdrzevanje cest
- slaba kakovos cest (tudi novih)
- slaba policijska kontrola
- prevelik delez tovornih vozil glede na specifikacijo ceste (le 2 pasova)

resitve:
- postavitev signalizacije "keep right"
- redno vzdrzevanje cest (kar itak pre-placujemo)
- debelejsi sloj gornje plasti asvalta in drugacen tip asvalta (tak, da dezevnica pronica)
- vec patrulij na AC, da opozarjajo voznike (po dolocenem "uvajalnem" obdobju tudi oglobit)
- 2. tir ali 3. pas

brez tega bo prometna kultura na AC taka kot je, oz hujsa


Država ni nekaj imaginarnega, država smo mi.

Najlepše to sedaj vidiš v Grčiji kjer v 1 tednu dopusta ne dobiš nobenega računa, pomeni da Grki ne plačujejo DDV-ja v velikem primeru storitev/izdelkov. Sami pa jamrajo in pizdijo ker morajo doplačevat za vsak obisk zdravnika, ker morjo otroci nocit WC papir v šolo, ....

solatko ::

Markus386 - Te probleme najdeš na čisto vseh odsekih slovenskih AC. Če počano vozilo prehiteva še počasnejše, nimaš kaj iskati na prehitevalnem pasu, dokler ni prehitevanje počasnih vozil končano, se lepo kolona vozi za počasnetom, ko pa je jasno, da bo končno prehitevanje končano, pa levi smerokaz in pričneš in končaš prehitevanje v normalnem času. Tako pa je kar na enkrat desni pas prazen, nekaj 10 vozil pa za avtobusom čakajo, da ta konča prehitevanje kamiona s 3km/h hitrejšo vožnjo.
Ker to traja nekaj km, se za avtobusom nabere 100+ vozil, desni pas pa je lepo prazen, tako je tudi v petek popoldne, soboto in nedeljo, ko kamionov v določenih urah ni, se pa podobno prehitevajo vozniki - polži.
Delo krepa človeka

facepalm ::

mitja73 je izjavil:


Država ni nekaj imaginarnega, država smo mi.

Najlepše to sedaj vidiš v Grčiji kjer v 1 tednu dopusta ne dobiš nobenega računa, pomeni da Grki ne plačujejo DDV-ja v velikem primeru storitev/izdelkov. Sami pa jamrajo in pizdijo ker morajo doplačevat za vsak obisk zdravnika, ker morjo otroci nocit WC papir v šolo, ....


glede tega, imam jaz cisto pred mojim pragom. drzavi poklonim cca 7000eur letno, kar ni malo za fizicno osebo.
od tega je 95eur cestne takse. za AC pa placam darsu 110eur.
ko pa slisim, da gre denar namenjen za ceste, v "Slovenske zeleznice" mi je jasno zakaj so take ceste. in ja, zato je kriva drzava. ok drzava smo mi.. torej so krivi vodje drzave (ne, to nismo mi).

jaz, kot drzavljan sem svoj del, za boljse ceste izpolnil. kaj vec ne morem naredit (edino, da primem sam lopato v roke.. se takrat bi me oglobili) :)

realno? v tem primeru drzava nismo mi. ze dolgo nismo vec :(

mitja73 ::

Kolikor vplačamo, minus stroški države potem ostanek gre nazaj.
Več vplačamo, več se investira v skupno dobro.

Grki npr. jamrajo kako so bogi nimajo nič ... pol so pa zadnji teden fizične osebe preventivno iz bak dvignile 40 miljard EUR.
Pri nas je povsem podobna situacija.

facepalm ::

mitja73 je izjavil:


Več vplačamo, več se investira v skupno dobro.


..in nato svizec zavije cokolado. :)

NooB ::

korenje3 je izjavil:

ja te vinjete so spravile nesposobne voznike na avtoceste... in vsi vozijo po levem pasu. jaz že nekaj let prehitim več vozil po desnem kot po levem pasu. tako da...


A ti si eden od tistih ...
LP, JAZ

oldguy ::

NooB je izjavil:

korenje3 je izjavil:

ja te vinjete so spravile nesposobne voznike na avtoceste... in vsi vozijo po levem pasu. jaz že nekaj let prehitim več vozil po desnem kot po levem pasu. tako da...


A ti si eden od tistih ...


Sej ti je lepo povedal - odkar ima vinjeto, se fura samo še po avtocestah. ;((

Mikasa ::

oldguy je izjavil:

NooB je izjavil:

korenje3 je izjavil:

ja te vinjete so spravile nesposobne voznike na avtoceste... in vsi vozijo po levem pasu. jaz že nekaj let prehitim več vozil po desnem kot po levem pasu. tako da...


A ti si eden od tistih ...


Sej ti je lepo povedal - odkar ima vinjeto, se fura samo še po avtocestah. ;((


Zato se jih nekateri izogibamo!

neon21 ::

eric_cartman je izjavil:

Res, da tut jst včasih rad potegnem do 170 ko je prazna in ravna cesta. Ampak ironija vsega pa je ta, da se dostikrat vozimo v koloni 120 - 130 km/h in nek pajac meni zadaj blenda s 160+ km/h.

Takemu pol zanalašč še malo pobremzam..Je zanimivo gledat v vzvratno ogledalo kako mu žila na čelu izstopi. Še boljše so kasnejše mimike obraza in tolčenje po volanu, ker se mora tako kot drugi pač vozit v koloni..



Sploh taki so biseri , ko prehitevaš neko število vozil , ki so na desnem pasu in ti ga ded pripegla od nikoder z najmanj 180-200+ km/h pa ti začne pičkarit. Ja glej vsi nimamo 3.5 mašin , ki zategne da asfalt ven vtrga. Pa te dvigne tako ampak vseeno prehitim kolk hitro se le da pa se mu umaknem pa si rečem ma idi samo gas , če se ti tak mudi da par sekund ne moreš počakat , da prehitim. :)

So pa biseri , ko ti grejo prehitevat 100-110 km/h pa jedva da uspe prehitet :) Tile so pa že malo bolj kritični.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

mitja73 ::

oldguy je izjavil:

NooB je izjavil:

korenje3 je izjavil:

ja te vinjete so spravile nesposobne voznike na avtoceste... in vsi vozijo po levem pasu. jaz že nekaj let prehitim več vozil po desnem kot po levem pasu. tako da...


A ti si eden od tistih ...


Sej ti je lepo povedal - odkar ima vinjeto, se fura samo še po avtocestah. ;((


Edino pravilno, ker je zato večja varnost in manj smrtnih ćrtev in manj poškodovanih. + povprečna hitrost je višja kot prej.

marvin42 ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Ali pa je šlo za Phantomstau, ki praviloma nastane zaradi neprilagojene (previsoke) hitrosti vozil oziroma premajhne varnostne razdalje.


Tole se na naših cestah dogaja vsakodnevno. Se najde en norec ter divja, potem pa pred kakšnim tunelom divje zavira, za njim se sproži verižna reakcija zaviranja, posledično pa se mora nekdo daleč zadaj skoraj ustavit... ustavit zaradi norca, ki je divjal.
Mostly Harmless

Mare2 ::

Utk je izjavil:

Pol si ti glih tako počasna budala, ker se ne voziš nič hitreje po levem pasu pa še blendaš kot idiot.


Tole bi lahko bila "izjava tedna". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Apofis ::

Osprey je izjavil:

Apofis, tudi jaz sem se v nedeljo zvečer vozil po hrvaški avtocesti in proti Zagrebu je res bila neverjetna gneča. Glede na gnečo, ki je bila, se mi zdi, da je čisto neutemeljeno bentiti čez to, da se vozi po prehitevalnem pasu, saj sta bila večinoma oba pasa popolnoma polna. Včasih je celo bil desni malo hitrejši kot levi, včasih obratno. V takem primeru sem skoraj raje na levem pasu, kot obratno, saj se mi hitrejša vožnja po desnem zdi nevarnejša, ker imaš idiote, ki ti znajo skočiti pred avto iz levega pasu. Pri vključevanju na levi pas se že podzavestno vsak bolj prepriča, če to lahko varno naredi (da ne govorimo o tem, da nekateri avtomobili, tudi moj na primer, na desnem ogledalu nima območja, ki eliminira mrtvi kot).

Vožnja od pule do meje je bila prijetna...naprej pa kokr sm že omenu...

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Utk - Kolono na levem pasu, ki je namenjen prehitevanju, dohitim po desnem voznem pasu. Glede na to, da je prehitevanje po desni na AC strogo prepovedano, se potem vozim s hitrostjo zadnjega na prehitevalnem pasu, če prav je desni pas prost in bi lahko bila vsa kolona na njem. Toda ne, pri nas se vozniki obnašajo, kot, da so z vinjeto kupili levi - prehitevalni pas.


Ko dohitiš kolono in imaš pred seboj prazen desni pas, ker so vsi na levem pasu, ti zmanjšaš hitrost? Razlog? Saj voziš s svojo hitrostsjo, če so ostali počasnejši in jih ni na tvojem pasu, se odpelješ s svojo hitrostjo naprej po desnem pasu. Ne vem zakaj bi zmanjševal hitrost.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Lakotnik29 ::

Zato, ker prehitevanje po desni ni dovoljeno.

Utk ::

Pol pa še sreča, da to ni prehitevanje.

prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;

solatko ::

nebivedu - Zato ker niti slučajno na AC ne prehitevam vozil po desni, niti slučajno. Vsi, ki so na levem pasu, bi se morali umakniti na desni, ker ne prehitevajo nikogar. Samo to je za slovenske in druge vzhodne voznike nemogoč manever, ker potem ne bom mogel nazaj na prehitevalni pas, ko bom čez 10km dohitel počasneta.
Sicer pa, če ne veš, počakaj, da ti bo nekdo, ki se ne bo prepričal, če je desni pas prazen, pri 130 zapeljal pred tebe s kakšnih 80, kolikor gre kolona na prehitevalnem pasu, že videno, pa tudi posledice takega manevra.

Tolikšno količino kretenov, kot jih vidiš v prehitevalni koloni, ki praktično ne prehiteva nikogar, težko najdeš v ustanovah, ki so namenjene za to.

Utk - Imaš morda izpit ali se voziš samo po Celovški in drugih mestnih dvopasovnicah.
Na AC je prometu namenjen desni pas in v klancih odstavni pas, na levem pa so lahko samo tisti, ki prehitevajo počasnejše vozilo. Po desni je prehitevanje prepovedano.
Če je na levem pasu kolona, desni pa prazen, se morajo vsi z levega, premaknit na desno in sprostit prehitevalni pas. Drugo pa je, če je na obeh pasih strnjena kolona, ki se počasi premika (zastoj).
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Pol pa še sreča, da to ni prehitevanje.

prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;


Točno tako. Ti se voziš s svojo hitrostjo po desnem voznem pasu (omejitev je 130km/h). Če so vsi ostali vozniki na levem pasu, pa se vozijo samo 110 km/h, se ti lahko brez slabe volje in brez prekrška voziš po desnem pasu 130km/h naprej, če imaš seveda prazen pas pred seboj.

solatko je izjavil:

Na AC je prometu namenjen desni pas in v klancih odstavni pas, na levem pa so lahko samo tisti, ki prehitevajo počasnejše vozilo. Po desni je prehitevanje prepovedano.
Če je na levem pasu kolona, desni pa prazen, se morajo vsi z levega, premaknit na desno in sprostit prehitevalni pas. Drugo pa je, če je na obeh pasih strnjena kolona, ki se počasi premika (zastoj).


Na AC je omejitev 130km/h in če se ti voziš po praznem desnem pasu 130km/h, nisi v prekršku, tudi če na levem pasu vozijo 110km/h. Ni tvoja krivda, da se ostali ne držijo CPP-ja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Solatko, očitno se ti ne voziš kaj dost po avtocestah. Dostikrat sta oba pasa polna, in takrat pač ne more bit nobenga prehitevanja, če se po desnem vozi malo hitreje.
Ne bluzi kaj bi oni morali naredit. Ker ne bojo. Če je levi pas poln, je avtocesta očitno polna, in to pomeni, da ni prehitevanja, če greš mimo po desnem. Nikjer pa ne piše da moraš pičit 130, če grejo na levem 80, si si čisto sam kriv, če tako delaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Sicer pa, če ne veš, počakaj, da ti bo nekdo, ki se ne bo prepričal, če je desni pas prazen, pri 130 zapeljal pred tebe s kakšnih 80, kolikor gre kolona na prehitevalnem pasu, že videno, pa tudi posledice takega manevra.


V takem primeru se umakneš na odstavni pas. S tem si preprečil nesrečo in ti zato ne bo nihče težil.

Lahko pa se greš kdaj vozit po višnjegorcu proti ljubljani, pa pri uvozu grosuplje bodi pozoren, ker idioti pripeljejo s 40 iz dovoza direktno na prehitevalni pas, kot da vozni ne obstaja (pa čeprav je prazen). Je zelo zanimivo ko mora cela kolona ki vozi 130km/h bremzat zaradi takega kretena.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

solatko ::

Dejta vidva, če slučajno imata izpit, le tega vrnita ali pa se zaradi lastne varnosti, predvsem pa zaradi drugih udeležencev, nehajta voziti po AC.
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...

Točno sem opisal situacijo, tu gor imate pa uradno pojasnilo, gdaj se lahko desna kolona (najmanj 3 vozila) giblje hitreje, kot leva.
Vidva iz enega posta v drugega, serjeta večje buče. Zdaj že kar na odstavnega!
Delo krepa človeka

Utk ::

Kolk je realno možnosti, da je levi pas poln, desni prazen, pa tudi za tabo na desnem ni nikogar? Samo počakaš še koga in greš, če že. Še manj mi je pa jasno kako na varnost vpliva, če se 3 avti vozijo hitreje po desnem ali pa en sam. Nekdo je zmeraj tudi prvi v koloni. Če se že gremo to zarad varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Odsek po Barju vsak dan nekajkrat, LJ-Vrhnika in naprej do Postojne skoraj skoz, proti MB, okoli CE, gorenjska - Vodice in naprej skoraj skoz, redki so odseki, kjer tega ne opaziš vsak dan.
Pelji se od Brnčičeve do Tomačevskega rondoja - večino časa,.......

Če bi bili več na cestah, bi to bil vaš vsakdanji problem, seveda ne vajih, ker vidva LAHKO pičita mimo po desni z dovoljenimi 130, če pa ne gre, je pa za vaju itak še odstavni pas.
Delo krepa človeka
1
2
3 4
...
11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24727103 (22498) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568400 (6227) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
505621 (4905) KoMar-
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23810900 (5713) Tody

Več podobnih tem