» »

Rešitev za slovenski javni prevoz

Rešitev za slovenski javni prevoz

Smrekar1 ::

starfotr je izjavil:


Čisto enostavno. En pas vseh 2 pasovnih cest, dovoljen samo za bus. Zadeva rešena, nič mi ni treba nikamor risat.


Misliš takole?



Genij si, kako izvirna in učinkovita rešitev. Ko bi le mesto imelo tebe, vsi naši problemi bi bili takoj rešeni.

tikitoki ::

starfotr je izjavil:

Jaz sem prišel s 6 na Dolgi most, po koncertu v Stožicah, par minut do polnoči. Redarji si bili v nizkem startu, da bodo zajebali vse, ki imajo listek do 23.59. Fora pa je, da ne moreš kupit listka za naslednji dan v prejšnjem dnevu. Toliko o tem, koliko se spodbuja uporabo P+R.



To moti tudi mene.

Miki N ::

Smrekar1 je izjavil:

starfotr je izjavil:


Čisto enostavno. En pas vseh 2 pasovnih cest, dovoljen samo za bus. Zadeva rešena, nič mi ni treba nikamor risat.


Misliš takole?



Genij si, kako izvirna in učinkovita rešitev. Ko bi le mesto imelo tebe, vsi naši problemi bi bili takoj rešeni.


Jup, v LJ je v glavnem ta rešitev zadnja leta že bolj kot ne izčrpana - kjer je smiselno je BUS pas, drugje ne bi pomagal bistveno. Jasno, pred križišči si ga delijo skupaj z osebnimi avtomobili, sicer ne bi mogli zaviti desno.

Nekatera mesta sicer imajo še neke eksperimente z urniki, kjer se ob določenih terminih dodeli en pas za BUS v eno smer, v drugih za drugo - ideja je, da je škoda permanentno rezervirati pas, ki je namenjen blaženju špic. Ne bi pa vedel, kako se obnese.

Smrekar1 ::

Miki N je izjavil:



Jup, v LJ je v glavnem ta rešitev zadnja leta že bolj kot ne izčrpana - kjer je smiselno je BUS pas, drugje ne bi pomagal bistveno. Jasno, pred križišči si ga delijo skupaj z osebnimi avtomobili, sicer ne bi mogli zaviti desno.

Nekatera mesta sicer imajo še neke eksperimente z urniki, kjer se ob določenih terminih dodeli en pas za BUS v eno smer, v drugih za drugo - ideja je, da je škoda permanentno rezervirati pas, ki je namenjen blaženju špic. Ne bi pa vedel, kako se obnese.


Ja, na to so na Nori24 nekoč onanirali kot genialno rešitev, ki bi čudežno rešila vse težave na glavnih vpadnicah v Ljubljano - a kaj ko Zoran Jankovič zanjo nima denarja (?) so pisali.



Težava je v obstoječi infrastrukturi in seveda v tem, da v Ljubljani vzrok težave ni število pasov v eno ali v drugo smer, temveč prepustnost križišča na koncu oziroma prepustnosti cest na koncu vpadnice. Menjava pasu ne naredi ničesar, čeprav povzroči nekatere druge težave z infrastrukturo, ki jih brilijantni novinar Nore24 najbrž ni opazil. V pomoč tistim, ki ne poznajo glavnih vpadnic v mesto:


Tržaška cesta.


Celovška cesta.


Dunajska cesta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smurf ::

WhiteAngel je izjavil:

Po vsem prebranem - mogoče se pa sploh ne bi smeli ukvarjati s prometnimi zamaški. Ko podjetja ne bodo dobila več kadra ali pa bo ta hotel veliko višjo plačo zaradi trapastega časa, ki ga potrebuje, da pride do pisarne za Bežigrad ali BTC, bodo razmislila, da odprejo pisarno nekje na obrobju. In ko se službe premaknejo na obrobje, se tudi promet, stanovanja itd. Res mi ni jasno, kateri bedak bi hotel imeti firmo v centru mesta. Zaradi gužve je neuporabno za stranke od zunaj in tečno za zaposlene. Le nek luksuz lahko furaš, kao, mi imamo pa pisarno v centru in vidimo celotno mesto pod sabo. WTF.

In kje je bolj na obrobju, kjer bi v povprecju zaposleni lahko hitreje dostopali?

hendriks ::

Smurf je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Po vsem prebranem - mogoče se pa sploh ne bi smeli ukvarjati s prometnimi zamaški. Ko podjetja ne bodo dobila več kadra ali pa bo ta hotel veliko višjo plačo zaradi trapastega časa, ki ga potrebuje, da pride do pisarne za Bežigrad ali BTC, bodo razmislila, da odprejo pisarno nekje na obrobju. In ko se službe premaknejo na obrobje, se tudi promet, stanovanja itd. Res mi ni jasno, kateri bedak bi hotel imeti firmo v centru mesta. Zaradi gužve je neuporabno za stranke od zunaj in tečno za zaposlene. Le nek luksuz lahko furaš, kao, mi imamo pa pisarno v centru in vidimo celotno mesto pod sabo. WTF.

In kje je bolj na obrobju, kjer bi v povprecju zaposleni lahko hitreje dostopali?


Zunaj ljubljanske obvoznice: Škofljica, Lavrica, Grosuplje, Domžale ipd. Sicer se bom ponovil, ampak dajmo: narediti je potrebno študijo,
v katerih dejavnostih bi bilo smiselno uvesti delo od doma 2x ali 3x na teden. Podjetjem bi lahko letno podelili subvencije za nabavo opreme zaposlenim, da bi lahko delali od doma. Stroški za nekaj magnitud manjši od širitve obvoznice, da ne omenjam stranskega efekta razvoja lokalnega okolja.

_0\WA6m7Uzc ::

Zelo preprosto.

- Ureditev parkirisc P+R na izhodih iz obvoznice
- Zaprtje znotraj ringa za avtomobilski promet, za ljudi, ki nimajo stalnega prebivalisca prijavljenega tam

Problem resen.

Pocasnejsa metoda. Z racunanjem parkiranja, narediti notranje del ringa tako neprivlacen, da ne bo niti najbolj trmast kmet tja rinil z avtomobilom.

hendriks je izjavil:

Zunaj ljubljanske obvoznice: Škofljica, Lavrica, Grosuplje, Domžale ipd. Sicer se bom ponovil, ampak dajmo: narediti je potrebno študijo,
v katerih dejavnostih bi bilo smiselno uvesti delo od doma 2x ali 3x na teden. Podjetjem bi lahko letno podelili subvencije za nabavo opreme zaposlenim, da bi lahko delali od doma. Stroški za nekaj magnitud manjši od širitve obvoznice, da ne omenjam stranskega efekta razvoja lokalnega okolja.


Pojdi pogledat, kaj so zakonski kriteriji za delo od doma (ce delas od doma izven teh kriterijev, lahko delodajalca tozis za stroske za nazaj + zamudne obresti (npr. ob menjavi delodajalca je primeren trenutek)) in kaj vse mora urediti delodajalec. Ko bos zacel spuscati krike in pizditi cez drzavo, poglej, zakaj so bili taki kriteriji uvedeni (hint: znizevanje svojih stroskov s strani delodajalcev na racun zvisevanja stroskov delavca).

Zgodovina sprememb…

Smurf ::

hendriks je izjavil:


Zunaj ljubljanske obvoznice: Škofljica, Lavrica, Grosuplje, Domžale ipd. Sicer se bom ponovil, ampak dajmo: narediti je potrebno študijo,
v katerih dejavnostih bi bilo smiselno uvesti delo od doma 2x ali 3x na teden. Podjetjem bi lahko letno podelili subvencije za nabavo opreme zaposlenim, da bi lahko delali od doma. Stroški za nekaj magnitud manjši od širitve obvoznice, da ne omenjam stranskega efekta razvoja lokalnega okolja.

Cestitke ravno si podaljsal cas potovanje za vse, razen tiste, ki pridejo ze sedaj iz tistih krajev. Ce se more nekdo vozizi iz Siske v Lavrico, je to slabse kot, ce je le Siska-Center.

zmaugy ::

hendriks je izjavil:

Smurf je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Po vsem prebranem - mogoče se pa sploh ne bi smeli ukvarjati s prometnimi zamaški. Ko podjetja ne bodo dobila več kadra ali pa bo ta hotel veliko višjo plačo zaradi trapastega časa, ki ga potrebuje, da pride do pisarne za Bežigrad ali BTC, bodo razmislila, da odprejo pisarno nekje na obrobju. In ko se službe premaknejo na obrobje, se tudi promet, stanovanja itd. Res mi ni jasno, kateri bedak bi hotel imeti firmo v centru mesta. Zaradi gužve je neuporabno za stranke od zunaj in tečno za zaposlene. Le nek luksuz lahko furaš, kao, mi imamo pa pisarno v centru in vidimo celotno mesto pod sabo. WTF.

In kje je bolj na obrobju, kjer bi v povprecju zaposleni lahko hitreje dostopali?


Zunaj ljubljanske obvoznice: Škofljica, Lavrica, Grosuplje, Domžale ipd. Sicer se bom ponovil, ampak dajmo: narediti je potrebno študijo,
v katerih dejavnostih bi bilo smiselno uvesti delo od doma 2x ali 3x na teden. Podjetjem bi lahko letno podelili subvencije za nabavo opreme zaposlenim, da bi lahko delali od doma.
Stroški za nekaj magnitud manjši od širitve obvoznice, da ne omenjam stranskega efekta razvoja lokalnega okolja.


Običajno na tale argument dobim odgovor, da je tako malo delovnih mest primernih za delo od doma. Ker verjetno se v Ljubljano vozi vse polno fizičnih delavcev ker v Ljubljani sploh ni državni center vse možne pisarniške državne uprave etc. ...

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:

Jup, in avtobuse na dolgih nogah, ki bodo hodili čez promet in pritlične stavbe.


Eh? Zakaj? Ce vecine avtomobilov ne spustis v mesto, bo tudi prometa manj in bodo avtobusi vozili hitreje. Hkrati jim das lahko se vec prednosti pred ostalim prometom.

Smrekar1 je izjavil:

Ima približno 1000 parkirnih mest. Po tvojem načrtu torej potrebujemo 150-200 takih parkirnih hiš v okolici Ljubljane, za vsako tudi svojo avtobusno postajo, kar približno podvoji število postaj mestnega potniškega prometa.


1650 parkirnih mest in ne, ne potrebujemo toliko parkirnih his. Potrebujemo samo vec asfaltirane povrsine v obliki parkirisc. Parkirne hise pa niso nujne. In te reci potrebujemo samo na vecjih vpadnicah, ne rabimo kt 150 random parkirnih his.

Smrekar1 je izjavil:

In to je samo košček reševanja problema. Za ta denar dobimo že eno progo podzemne.


Ne, 50 takih parkirnih his bi stalo en delcek denarja kot stane ena proga podzemne. Ljubljana ne stoji na podzemni zeleznici prijaznih tleh in je vprasanje kako bi se sploh lahko gradilo, ce bi se lahko in kaksni bi bili stroski. Poleg tega, podzemna ne resi problema 150.000 avtomobilov, ki se dnevno pripelje v Ljubljano. Na koncu verjetno potrebujes oboje.

Ena proga podzemne pa resi zelo malo.

Smrekar1 ::

BigWhale je izjavil:


Eh? Zakaj? Ce vecine avtomobilov ne spustis v mesto, bo tudi prometa manj in bodo avtobusi vozili hitreje. Hkrati jim das lahko se vec prednosti pred ostalim prometom.


To je povsem ločena rešitev, ki seveda ima svoje prednosti in slabosti.

1650 parkirnih mest in ne, ne potrebujemo toliko parkirnih his. Potrebujemo samo vec asfaltirane povrsine v obliki parkirisc. Parkirne hise pa niso nujne. In te reci potrebujemo samo na vecjih vpadnicah, ne rabimo kt 150 random parkirnih his.



Slovenija 2025.

Ne hvala.

Smrekar1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Zelo preprosto.

- Ureditev parkirisc P+R na izhodih iz obvoznice


To se dela.

- Zaprtje znotraj ringa za avtomobilski promet, za ljudi, ki nimajo stalnega prebivalisca prijavljenega tam


Tudi to se dela, ampak malo manj nepremišljeno, kot pavšalne odločitve tega tipa. Tako ločevanje na "ljubljansko elito" in na "rajo izven mesta" je sicer prej recept za katastrofo kot kaj drugega.

In to govorim kot nekdo, ki bi bil po tvojem kriteriju priviligiranec.

zavajon ::

starfotr je izjavil:

Rešitev za slovenski javni prevoz je, da začnemo s takojšnjo gradnjo opuščenih železnic, tam kjer so nekoč že bile proge, z elektrifikacijo prog, z dodatno gradnjo tirov, da ni nikjer samo enotirnega sistema. V mestih uvedba tramvajev in izgon busev. Zaprtje mest za promet, delo na tem, da se ljudi spravi iz mest, v obrobje, decentralizacija države, torej vse naj se razprši in gre iz Ljubljane v druga mesta po Sloveniji.

Vse to stane ali/in zahteva precej časa ter spremembo mentalitete.
Problem bi v precejšnji meri rešili že s tem, da bi ukinili plačilo stroškov za prevoz na delo. Hitro in poceni ;)

zavajon ::

Smrekar1 je izjavil:

Tudi to se dela, ampak malo manj nepremišljeno, kot pavšalne odločitve tega tipa. Tako ločevanje na "ljubljansko elito" in na "rajo izven mesta" je sicer prej recept za katastrofo kot kaj drugega.

In to govorim kot nekdo, ki bi bil po tvojem kriteriju priviligiranec.

Obstaja aktualna tema glede cen nepremičnin in tam prevladuje mnenje, da je "raja" v Ljubljani, kjer se dušijo v smogu in za majhna stanovanja plačujejo ful, "priviligiranci" pa so na podeželju, kjer živijo v naravi in poceni ;)

hendriks ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:



Pojdi pogledat, kaj so zakonski kriteriji za delo od doma (ce delas od doma izven teh kriterijev, lahko delodajalca tozis za stroske za nazaj + zamudne obresti (npr. ob menjavi delodajalca je primeren trenutek)) in kaj vse mora urediti delodajalec. Ko bos zacel spuscati krike in pizditi cez drzavo, poglej, zakaj so bili taki kriteriji uvedeni (hint: znizevanje svojih stroskov s strani delodajalcev na racun zvisevanja stroskov delavca).

https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Nobenih krikov ne spuščam in tudi nič spornega ne vidim. Kar se tiče 69. člena, pa bi delodajalec dobil subvencijo ravno za ta namen. Če imaš pa ti drugačne izkušnje, pa kar na dan z njimi. Tu se bom strinjal z Invictusom: preveč zahojenih delodajalcev je, ki ne podpirajo dela od doma. Glavno je, da se zaposleni štemplja in odsedi 8 ur.

Smrekar1 ::

zavajon je izjavil:


Obstaja aktualna tema glede cen nepremičnin in tam prevladuje mnenje, da je "raja" v Ljubljani, kjer se dušijo v smogu in za majhna stanovanja plačujejo ful, "priviligiranci" pa so na podeželju, kjer živijo v naravi in poceni ;)


Možno :)

Kljub temu se mi zdi, da s takim polemiziranjem o semantiki ne bomo prav daleč prišli. Eno je gotovo, če se to uvede bom kar bogato zaslužil na račun tega, da bo moj naslov upravičen do vožnje po Ljubljani.

_0\WA6m7Uzc ::

hendriks je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:



Pojdi pogledat, kaj so zakonski kriteriji za delo od doma (ce delas od doma izven teh kriterijev, lahko delodajalca tozis za stroske za nazaj + zamudne obresti (npr. ob menjavi delodajalca je primeren trenutek)) in kaj vse mora urediti delodajalec. Ko bos zacel spuscati krike in pizditi cez drzavo, poglej, zakaj so bili taki kriteriji uvedeni (hint: znizevanje svojih stroskov s strani delodajalcev na racun zvisevanja stroskov delavca).

https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Nobenih krikov ne spuščam in tudi nič spornega ne vidim. Kar se tiče 69. člena, pa bi delodajalec dobil subvencijo ravno za ta namen. Če imaš pa ti drugačne izkušnje, pa kar na dan z njimi. Tu se bom strinjal z Invictusom: preveč zahojenih delodajalcev je, ki ne podpirajo dela od doma. Glavno je, da se zaposleni štemplja in odsedi 8 ur.


69. člen poglej. In razmisli, kaj ta kratek stavek pomeni.

Smrekar1 je izjavil:

Tudi to se dela, ampak malo manj nepremišljeno, kot pavšalne odločitve tega tipa. Tako ločevanje na "ljubljansko elito" in na "rajo izven mesta" je sicer prej recept za katastrofo kot kaj drugega.

In to govorim kot nekdo, ki bi bil po tvojem kriteriju priviligiranec.


Ne gre se za nobeno priviligiranost. Razmisli o posledicah tega. LPP bi imel precej vec denarja = boljsi avtobusi, povisana frekvenca vozenj, nove proge. Manj avtomobilov na cesti = hitrejse potovanje z njim.

Dejansko bi bilo blagodejno za vse, vkljucno s tistimi, ki se vozijo. Ampak ljudje so preneumni, da bi to sami dojeli in jih moras v to prisiliti. Vsi bi sizili, noreli, sanjali o ljubljanski eliti, itd. Ampak ce potegnes crto, bi bili na boljsem.

Kot posledico tega, bi se morda marsikdo odlocil, da se ne bo vozil od doma, ker mora tako ali tako na koncu na bus, bi sel na medmestni avtobus, vlak = boljsi avtobusi/vlaki, povisana frekvenca vozenj, nove proge. Namesto, da gnijejo pred sihtom eno uro v koloni, bi lahko surfali, brali knjigo (yeah right), se praskali po riti celo voznjo. Manj nesrec, manj zivcnosti, manj onesnazenosti, nizji stroski,...

Javni prevoz je potrebno obuditi nazaj, ampak spet, ljudje so preneumni, da bi se sami odlocili za to.

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


69. člen poglej. In razmisli, kaj ta kratek stavek pomeni.


Pomeni samo to, da če delaš od doma, ti mora delodajalec plačati za potrebno opremo in ti zagotavljati varno delo.

_0\WA6m7Uzc ::

Smrekar1 je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


69. člen poglej. In razmisli, kaj ta kratek stavek pomeni.


Pomeni samo to, da če delaš od doma, ti mora delodajalec plačati za potrebno opremo in ti zagotavljati varno delo.


Tako je, have fun reading: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...

Prvi del: uporabnina za uporabo: sobe (ki mora biti locena pisarna), elektrike, telekomunikacij, vzdrzevanje,...

Zgodovina sprememb…

hendriks ::

Smrekar1 je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


69. člen poglej. In razmisli, kaj ta kratek stavek pomeni.


Pomeni samo to, da če delaš od doma, ti mora delodajalec plačati za potrebno opremo in ti zagotavljati varno delo.


O tem govorim. S tem da delodajalci ne bi dali iz svojega žepa nič za to opremo, ker bi se financirala iz subvencij. Ne vem zakaj se ljudje tako otepajo dela od doma..

_0\WA6m7Uzc ::

hendriks je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


69. člen poglej. In razmisli, kaj ta kratek stavek pomeni.


Pomeni samo to, da če delaš od doma, ti mora delodajalec plačati za potrebno opremo in ti zagotavljati varno delo.


O tem govorim. S tem da delodajalci ne bi dali iz svojega žepa nič za to opremo, ker bi se financirala iz subvencij. Ne vem zakaj se ljudje tako otepajo dela od doma..


http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...

Smrekar1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Ne gre se za nobeno priviligiranost. Razmisli o posledicah tega. LPP bi imel precej vec denarja = boljsi avtobusi, povisana frekvenca vozenj, nove proge. Manj avtomobilov na cesti = hitrejse potovanje z njim.


--> vsi Ljubljančani se vozijo v mesto z avtom, ker itak ni več prometa in se hahljajo na provincialce, ki morajo plačevati za dovolilnico ali se voziti z avtobusom.

Ne. To ni rešitev.

Dejansko bi bilo blagodejno za vse, vkljucno s tistimi, ki se vozijo. Ampak ljudje so preneumni, da bi to sami dojeli in jih moras v to prisiliti. Vsi bi sizili, noreli, sanjali o ljubljanski eliti, itd. Ampak ce potegnes crto, bi bili na boljsem.


Ljubljančani vsekakor, o tem ni dvoma.

Kot posledico tega, bi se morda marsikdo odlocil, da se ne bo vozil od doma, ker mora tako ali tako na koncu na bus, bi sel na medmestni avtobus, vlak = boljsi avtobusi/vlaki, povisana frekvenca vozenj, nove proge. Namesto, da gnijejo pred sihtom eno uro v koloni, bi lahko surfali, brali knjigo (yeah right), se praskali po riti celo voznjo. Manj nesrec, manj zivcnosti, manj onesnazenosti, nizji stroski,...


Če gledaš samo pozitivne učinke vsekakor, ja.

Javni prevoz je potrebno obuditi nazaj, ampak spet, ljudje so preneumni, da bi se sami odlocili za to.



So načini, ki so primerni in so načini, ki niso primerni. Način kje v Ljubljano smemo z avtomobilom samo tisti, ki imamo naslov znotraj avtocestnega obroča, je povsem neprimeren.

_0\WA6m7Uzc ::

Smrekar1 je izjavil:

/.../


Cisto primeren. Odlicna resitev. Ostali uzivajo v cistem zraku, zajckih, ki skacejo po travnikih, nizjih cenah parcel,... Ljubljancani pa v izpusnih plinih, guzvi, visokih cenah stanovanj itd. Takole bi se zadeva prav elegantno izravnala vsaj glede zdravja. Rezerviran pas za lpp pa na vseh cestah, kjer vozi, cetudi bi cesto zaprli za ostali promet. Problem resen.

Mimogrede, kje so pa negativni ucinki, omenjas, da gledam samo pozitivne, kaj so negativni?

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Cisto primeren. Odlicna resitev. Ostali uzivajo v cistem zraku, zajckih, ki skacejo po travnikih, nizjih cenah parcel,... Ljubljancani pa v izpusnih plinih, guzvi, visokih cenah stanovanj itd. Takole bi se zadeva prav elegantno izravnala vsaj glede zdravja. Rezerviran pas za lpp pa na vseh cestah, kjer vozi, cetudi bi cesto zaprli za ostali promet. Problem resen.

Mimogrede, kje so pa negativni ucinki, omenjas, da gledam samo pozitivne, kaj so negativni?


Zgolj za Ljubljančane? Prerezane gume če parkiraš avtomobil izven mesta. Padec gospodarstva v mestu, ker je manj posla od dnevnih migrantov in selitev gospodarstva izven mesta, kar pomeni manj pobranih davkov za mesto samo. Deli mesta, kjer sedaj stojijo poslovni objekti, se opustijo, saj gredo firme drugam.

Za vse ostale? Najmanjši problem je, da z avtom ne moreš več v Ljubljano. Precej večji problem je v tem, da ti umazani politiki, ki že sedaj furajo populistično propagando proti Ljubljani, dobijo še neprimerno več streliva. Državo razdeli na "mestne" in "podeželske" ljudi še dosti bolj kot že je. Kultivira okolje sovraštva, delitve.

Verjetno bi našel še kaj, to so glavne težave.

V Singapuru to seveda gre. Če bi bila Ljubljana mestna država bi tudi šlo. Eno je, da zapreš center za ves promet, celo mesto je nekaj povsem drugega.

_0\WA6m7Uzc ::

Smrekar1 je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Cisto primeren. Odlicna resitev. Ostali uzivajo v cistem zraku, zajckih, ki skacejo po travnikih, nizjih cenah parcel,... Ljubljancani pa v izpusnih plinih, guzvi, visokih cenah stanovanj itd. Takole bi se zadeva prav elegantno izravnala vsaj glede zdravja. Rezerviran pas za lpp pa na vseh cestah, kjer vozi, cetudi bi cesto zaprli za ostali promet. Problem resen.

Mimogrede, kje so pa negativni ucinki, omenjas, da gledam samo pozitivne, kaj so negativni?


Zgolj za Ljubljančane? Prerezane gume če parkiraš avtomobil izven mesta. Padec gospodarstva v mestu, ker je manj posla od dnevnih migrantov in selitev gospodarstva izven mesta, kar pomeni manj pobranih davkov za mesto samo. Deli mesta, kjer sedaj stojijo poslovni objekti, se opustijo, saj gredo firme drugam.

Za vse ostale? Najmanjši problem je, da z avtom ne moreš več v Ljubljano. Precej večji problem je v tem, da ti umazani politiki, ki že sedaj furajo populistično propagando proti Ljubljani, dobijo še neprimerno več streliva. Državo razdeli na "mestne" in "podeželske" ljudi še dosti bolj kot že je. Kultivira okolje sovraštva, delitve.

Verjetno bi našel še kaj, to so glavne težave.

V Singapuru to seveda gre. Če bi bila Ljubljana mestna država bi tudi šlo. Eno je, da zapreš center za ves promet, celo mesto je nekaj povsem drugega.


Zaenkrat ni se nihce povedal nobene druge resitve, ki bi dejansko delovala, so ljudje prevec trmasti, dejansko se nekateri cepci po diagonali cez Ljubljano vozijo ob 16h, da "prisparajo". Ta resitev bo delovala. Ali pa preprosto racunati vstopnino. Skratka nekaj, kar te odvrne od prihajanja, ker se ti ne da na bus.

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Zaenkrat ni se nihce povedal nobene druge resitve, ki bi dejansko delovala. Ta bo.


Pokaži, da je boljša od sedanje ureditve. Kvantificiraj prednosti in slabosti in jih primerjaj s sedanjo ureditvijo. Oceni stroške in pokaži, da je vredna rešitve.

Pozabil sem omeniti še nujne mitnice na vseh vstopih v mesto.


To boš popularen!

Ali pa preprosto racunati vstopnino. Skratka nekaj, kar te odvrne od prihajanja, ker se ti ne da na bus.


Podoben problem. Manj ekstremen sicer, a preveč podoben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Eh? Zakaj? Ce vecine avtomobilov ne spustis v mesto, bo tudi prometa manj in bodo avtobusi vozili hitreje. Hkrati jim das lahko se vec prednosti pred ostalim prometom.


To je povsem ločena rešitev, ki seveda ima svoje prednosti in slabosti.


Ne, ni. Ce prepoves avtomobile v mestu, potem jih moras nekam dat. Zato rabis parkirisca na vpadnicah. Tako kot jih imas sedaj P+R samo jih povecas za ene desetkrat.


Smrekar1 je izjavil:


1650 parkirnih mest in ne, ne potrebujemo toliko parkirnih his. Potrebujemo samo vec asfaltirane povrsine v obliki parkirisc. Parkirne hise pa niso nujne. In te reci potrebujemo samo na vecjih vpadnicah, ne rabimo kt 150 random parkirnih his.



Slovenija 2025.

Ne hvala.


Imas opcijo, da imas vecino avtomobilov na obrobju ali pa vecino avtomobilov v mestu. Avtomobile _moras_ izgnati iz mesta, ce hoces spraviti ljudi na avtobuse ali kolesa. Kako tocno bos to naredil je spet drugo. Ampak, hkrati pa rabis dovolj prostora, da te avtomobile nekam das. Trenutno so razprseni po celem mestu. Bolje je deset parkirisc po 20.000 avtomobilov kot pa 200.000 avtomobilov po celem mestu.

Doloceno kolicino avtomobilov lahko resis tudi tako, da uredis primestni javni prevoz in lokalne vlake. To, da ljudje iz Kranja ne bodo potrebovali 45 minut z vlakom do Ljubljani ali pa ljudje iz Domzal pol ure in da bos lahko prisel z vlakom domov tudi ob pol dveh zjutraj, cez dan pa ne bos cakal vec kot deset minut na vlak, bo marsikoga prepricalo.

Smrekar1 ::

BigWhale je izjavil:


Ne, ni. Ce prepoves avtomobile v mestu, potem jih moras nekam dat. Zato rabis parkirisca na vpadnicah. Tako kot jih imas sedaj P+R samo jih povecas za ene desetkrat.


Več avtobusov in privilegiran položaj avtobusov v mestnem prometu lahko vpeljuješ neodvisno od tega katerim avtomobilom dovoliš v mesto.

Imas opcijo, da imas vecino avtomobilov na obrobju ali pa vecino avtomobilov v mestu. Avtomobile _moras_ izgnati iz mesta, ce hoces spraviti ljudi na avtobuse ali kolesa. Kako tocno bos to naredil je spet drugo. Ampak, hkrati pa rabis dovolj prostora, da te avtomobile nekam das. Trenutno so razprseni po celem mestu. Bolje je deset parkirisc po 20.000 avtomobilov kot pa 200.000 avtomobilov po celem mestu.


Daleč najboljša je kombinacija vseh rešitev.

Več avtobusov? Kul. Privilegiranje avtobusov v prometu? Tudi. Kolesarske steze? Vsekakor. Izposoja koles? Absolutno. Mestna železnica? Če se le da. Koordinacija avtobusnega in železniškega prometa? Absosmrkno, čim 55-80 spusti SŽ iz krempljev. Dodatni P+R? Itak. Po več ljudi v enem avtu? Če nam le uspe doseči, ja prosim. Zapiranje nekaterih delov mesta? Jasno.

Vse to in še kaj drugega bi morda delovalo in vsekakor bi bilo boljše od tega, kar imamo sedaj.

Na jetra mi pa gre, ko začnejo eni tule pametovati kako je treba samo eno od teh rešitev naviti do maksimuma in bo vse krasno. Ne, ne bo. Slabše bo od tega, kar imamo sedaj.

Diminishing returns @ Wikipedia

Če bi se te poslušalo bi bil rezultat slabši in ti bi še vedno pametoval kako je rešitev dobra, samo ni bila pravilno izvedena.

In kaj dela mesto? Vse zgoraj našteto, kajpada. To je edini pravi pristop, a kaj, ko je težava hudimano kompleksna in mesto nima neomejenih sredstev. Prodajati neke simplistične "rešitve" in se pretvarjati, da je to vse kar je, je neumnost.

_0\WA6m7Uzc ::

Smrekar1 je izjavil:

Več avtobusov in privilegiran položaj avtobusov v mestnem prometu lahko vpeljuješ neodvisno od tega katerim avtomobilom dovoliš v mesto.


Ja, ce imas vire finananciranja. Ali vsaj up, da se bo nalozba obrestovala, kaj obrestovala, sploh pokrila. Pa se ne bo. Slovenci so sposobni cakati v kakrsnikoli koloni, cetudi bi bistveno prej prisli z busom. Dokler ne otezis prometa, da postane neuporaben, ne bos nic naredil s tem. Celovsko si poglej zjutraj, te vozniki so brez kakrsnegakoli intelekta. Pa tisti, ki se pri Ortu basejo pod zeleznico tudi. Hujsih razmer ne mores narediti, pa se vedno kot teleta stojijo v koloni in da je stvar se bolj zabavna, potem zavijejo proti klinicnemu centru (cesta naprej proti kolodvoru pa je relativno prazna). Se pravi grejo direktno iz enega konca Ljubljane na drug konec, v rush hourju. Pac to ne mores vec uvrstiti pod sapiens.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

zavajon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Rešitev za slovenski javni prevoz je, da začnemo s takojšnjo gradnjo opuščenih železnic, tam kjer so nekoč že bile proge, z elektrifikacijo prog, z dodatno gradnjo tirov, da ni nikjer samo enotirnega sistema. V mestih uvedba tramvajev in izgon busev. Zaprtje mest za promet, delo na tem, da se ljudi spravi iz mest, v obrobje, decentralizacija države, torej vse naj se razprši in gre iz Ljubljane v druga mesta po Sloveniji.

Vse to stane ali/in zahteva precej časa ter spremembo mentalitete.
Problem bi v precejšnji meri rešili že s tem, da bi ukinili plačilo stroškov za prevoz na delo. Hitro in poceni ;)


Iz kje si potegnil, da norajo biti rešitve hitre in poceni? Čehočes do ro rešitev, vedno traja in stane.

Smrekar1, glede pasov, rezerviranih za buse. Na tržaški tega ni. In še vedno se po teh rezerviranih progah vozijo kreteni z avti bmw in audi. Prej sem prilepil link, kjer je komplet ločeno. Kot za tram.

Daliborg ::

Doloceno kolicino avtomobilov lahko resis tudi tako, da uredis primestni javni prevoz in lokalne vlake. To, da ljudje iz Kranja ne bodo potrebovali 45 minut z vlakom do Ljubljani ali pa ljudje iz Domzal pol ure in da bos lahko prisel z vlakom domov tudi ob pol dveh zjutraj, cez dan pa ne bos cakal vec kot deset minut na vlak, bo marsikoga prepricalo.

@BigWHale
Če to izvedejo, lastnoročno razstavim avto in ga po delih s tem javnim prevozam odpeljem na odpad z vozniškim dovoljenjam vred.

Imaš dobro idejo za začetek in očitno se večja mesta tudi odločajo za to da prepovejo vozila v mestih. Lepo bodo hubi kjer boš lahko parkiral svojega konjiča da se boš vozil lahko po mestu in okolici. Sčasoma bodo ljudje videli da se ne splača več voziti do hub-ov ampak si enostavno vzamejo vlak, vlak se razširi na tako mrežo kakor si opisal zgoraj citirano in čez par generacij naprej greš avtomobil pogledat samo še v muzeju 8-)
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Ne, ni. Ce prepoves avtomobile v mestu, potem jih moras nekam dat. Zato rabis parkirisca na vpadnicah. Tako kot jih imas sedaj P+R samo jih povecas za ene desetkrat.


Več avtobusov in privilegiran položaj avtobusov v mestnem prometu lahko vpeljuješ neodvisno od tega katerim avtomobilom dovoliš v mesto.


Lahko ampak, ce ne izlocas avtomobilov, potem samo povecujes guzvo. Ljudje ne bodo hodili na avtobuse samo zato ker avtobusi so. Ljudi mors na avtobuse nagnat.

Smrekar1 je izjavil:


Na jetra mi pa gre, ko začnejo eni tule pametovati kako je treba samo eno od teh rešitev naviti do maksimuma in bo vse krasno. Ne, ne bo. Slabše bo od tega, kar imamo sedaj.


No, ne vem koga si imel v mislih ampak jaz nisem nikjer trdil, da moramo narediti samo eno stvar. Povedal sem kaj bi se splacalo narediti v prvi fazi. Ce imas na izbiro, da nardis vec parkirisc in prisilis folk na avtobuse, kar lahko nardis prakticno v enem letu, al pa da gres delat podzemno zeleznico in jo bos delal 30 let, pol pac zacnes z manjsim.

Smrekar1 je izjavil:

Če bi se te poslušalo ...


Ce bi se me pravilno prebralo ... ... bi se me mogoce tudi razumelo. :)

MAGA TRUMP ::

BigWhale je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Ne, ni. Ce prepoves avtomobile v mestu, potem jih moras nekam dat. Zato rabis parkirisca na vpadnicah. Tako kot jih imas sedaj P+R samo jih povecas za ene desetkrat.


Več avtobusov in privilegiran položaj avtobusov v mestnem prometu lahko vpeljuješ neodvisno od tega katerim avtomobilom dovoliš v mesto.


Lahko ampak, ce ne izlocas avtomobilov, potem samo povecujes guzvo. Ljudje ne bodo hodili na avtobuse samo zato ker avtobusi so. Ljudi mors na avtobuse nagnat.

Smrekar1 je izjavil:


Na jetra mi pa gre, ko začnejo eni tule pametovati kako je treba samo eno od teh rešitev naviti do maksimuma in bo vse krasno. Ne, ne bo. Slabše bo od tega, kar imamo sedaj.


No, ne vem koga si imel v mislih ampak jaz nisem nikjer trdil, da moramo narediti samo eno stvar. Povedal sem kaj bi se splacalo narediti v prvi fazi. Ce imas na izbiro, da nardis vec parkirisc in prisilis folk na avtobuse, kar lahko nardis prakticno v enem letu, al pa da gres delat podzemno zeleznico in jo bos delal 30 let, pol pac zacnes z manjsim.

Smrekar1 je izjavil:

Če bi se te poslušalo ...


Ce bi se me pravilno prebralo ... ... bi se me mogoce tudi razumelo. :)




Rešitev ni v siljenju ljudi,ampak v posodobljenem lpp z rednimi prevozi na vsake 10-15min v špici morda celo na 5-7min, brez zamud in gneče, zajeti je treba tudi primestne kraje recimo do trzin ali domžal, vse v tem radiusu avtobusi na 15min v večjih krajih in na 20-30min v manjših. Treba je določit tudi cono (naprimer dosedanje območje lpp) kjer bodo busi zastonj,tako bodo tisti iz primestnih središč plačali samo prevoz do cone zastonj busov. Denar bi častil MOL in pa reklame ki so na busih, (zdajle sem poslušal da je 600miljonov najcenejša rešitev, tako da bi se bolj splačalo zastonj redni busi). Tisti ki je iz ljubljane in se bo po vseh teh ukrepih še vedno vozil z avtomobilom je pa pač njegov problem kajti tisti ki imamo avto vemo kakšen strošek je. Vemo kaj se je v MB zgodilo ko so na silo radarje postavl,sam mormo tudi vedt kakšne riti so ljubljančani da so že miljonkrat bili na suho nategnjeni, šerif je pa vedno znova izvoljen. Ta denar od stožic in ostalih "balkanskih posla" ki je izginil bi to zadevo že zdavnaj uredil. Pač važnjo je da je "naš" na oblasti tudi če krade, sam da ni "njihov". Sicer moram priznati jankoviču izjemen uspeh za posodobitve mesta in razvoja turizma, vendar to ne opravičuje kraje in raznih afer farmacevtka in podobno. Žal dostikrat slišimo od naivnih ovc "pustimo kaj dela in krade, važno je da naredi nekaj za mesto". Po tej logiki greš lahko h enemu v stanovanje,mu vzameš 100evrov in zložiš posodo v pomivalni stroj in ti je vse upravičeno. Dober župan bi bil če nebi imel svoje umazane plati. In tisti ki ga zagovarjate, stopte do ljudi ki jih je nategnil, ki so zaradi njega ostali brez doma, se ločili doma, ostali brez vsega, morda tudi kakšen samomor. Stopte do teh ljudi pa jim v obraz to povejte hinavci brezdušni!

Ima pa srečo da je nedotakljiv, naprimer bavčar te sreče nima, ima pa eno drugo srečo da je njegov dan v zaporu vreden kar 360jurjev. V tujini bi bil doživljensko

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

starfotr je izjavil:


Smrekar1, glede pasov, rezerviranih za buse. Na tržaški tega ni. In še vedno se po teh rezerviranih progah vozijo kreteni z avti bmw in audi. Prej sem prilepil link, kjer je komplet ločeno. Kot za tram.


Si, ja. Umesti ga v prostor, kot ga imamo v Ljubljani, ne v prostor, ki si ga želiš, da bi ga imeli.

Cenejša rešitev so tudi kamere in primerne kazni. Če nič drugega ne lahko začnemo zbirati denar na kupček za podzemno :)

BigWhale je izjavil:


Lahko ampak, ce ne izlocas avtomobilov, potem samo povecujes guzvo. Ljudje ne bodo hodili na avtobuse samo zato ker avtobusi so. Ljudi mors na avtobuse nagnat.


Povečevanje gužve je način kako ljudi teraš na avtobuse.

Imam še enega boljšega od tvojih: konsolidiran JP ponudi enotno vozovnico in to ponudi podjetjem po nižji ceni (količinski popust). Zakonodajo spremenimo tako, da je povračilo stroškov vožnje na delu možno tudi prek nakupa terminske vozovnice za zaposlenega.

Tu je edini problem ta, da mora sodelovati fevd 55-80, SŽ. Težava je politične narave in bržkone bo kmalu izvedljiva, PTTM počasi zapušča zdravje, antipsihotiki niso ravno nežna zadeva.


No, ne vem koga si imel v mislih ampak jaz nisem nikjer trdil, da moramo narediti samo eno stvar. Povedal sem kaj bi se splacalo narediti v prvi fazi. Ce imas na izbiro, da nardis vec parkirisc in prisilis folk na avtobuse, kar lahko nardis prakticno v enem letu, al pa da gres delat podzemno zeleznico in jo bos delal 30 let, pol pac zacnes z manjsim.


Ne, trdil si, da ta rešitev zmanjša število avtomobilov v mestu za polovico.

To že reši problem, mimogrede.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

MAGA TRUMP je izjavil:


Rešitev ni v siljenju ljudi,ampak v posodobljenem lpp z rednimi prevozi na vsake 10-15min v špici morda celo na 5-7min, brez zamud in gneče,


Brez zamud in gneče boš imel lahko avtobuse samo v primeru, da imajo svoj ločen pas. V tem primeru je boljše, da se vozijo po tirih in se jim reče tramvaji - delci gume predstavljajo pomemben doprinos k onesnaženosti zraka v mestih.

Invictus ::

Smrekar1 je izjavil:


Cenejša rešitev so tudi kamere in primerne kazni. Če nič drugega ne lahko začnemo zbirati denar na kupček za podzemno :)


Ljubljana (in tudi večina ostalih mest), bi potrebovala kamere za vožnjo v rdečo luč.

Grem skoraj stavit, da je vsaka kamera odplačana v enem tednu...

Kazen bi pa plačal tudi marsikateri voznik LPPja >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

LPP šoferji so itak navadni bedaki. Še pozdravit na znajo oz. odzdravit.

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:


Ljubljana (in tudi večina ostalih mest), bi potrebovala kamere za vožnjo v rdečo luč.

Grem skoraj stavit, da je vsaka kamera odplačana v enem tednu...

Kazen bi pa plačal tudi marsikateri voznik LPPja >:D.


Možno. To je vsekakor lahko del rešitve.

starfotr je izjavil:

LPP šoferji so itak navadni bedaki. Še pozdravit na znajo oz. odzdravit.


Če bi vsak dan, cel dan vozil po mestni gužvi in bi te vsakih nekaj minut nadrl nek kreten zakaj zamujaš in da si ti kriv bi verjetno tudi ti po nekaj letih postal rahlo zagrenjen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:

Povečevanje gužve je način kako ljudi teraš na avtobuse.


Po mojem se trenutna praksa ne strinja povsem. Razen ce guzvo povecas tako, da se z avtomobilov enostavno ne bo vec nikamor dalo. :> Sam potem mas situacijo kot so ji imeli v tisti Doctor Who epizodi, k so bli stuck v celoplanetnem traffic jamu. :)

Smrekar1 je izjavil:


Imam še enega boljšega od tvojih: konsolidiran JP ponudi enotno vozovnico in to ponudi podjetjem po nižji ceni (količinski popust). Zakonodajo spremenimo tako, da je povračilo stroškov vožnje na delu možno tudi prek nakupa terminske vozovnice za zaposlenega.


To, da je treba ponuditi eno samo kartico za prevoz po celi Slo sem tudi ze predlagal, ja. :) Kot tudi to, da bi bilo treba tukaj ogromno neke koordinacije med podjetji in med obcinami.

[st.citat p6292738]Povečevanje gužve je način kako ljudi teraš na avtobuse.[/st.citat]

Po mojem se trenutna praksa ne strinja povsem. Razen ce guzvo povecas tako, da se z avtomobilov enostavno ne bo vec nikamor dalo. :> Sam potem mas situacijo kot so ji imeli v tisti Doctor Who epizodi, k so bli stuck v celoplanetnem traffic jamu. :)

[st.citat p6292738]
Imam še enega boljšega od tvojih: konsolidiran JP ponudi enotno vozovnico in to ponudi podjetjem po nižji ceni (količinski popust). Zakonodajo spremenimo tako, da je povračilo stroškov vožnje na delu možno tudi prek nakupa terminske vozovnice za zaposlenega.[/st.citat]

To, da je treba ponuditi eno samo kartico za prevoz po celi Slo sem tudi ze predlagal, ja. :) Kot tudi to, da bi bilo treba tukaj ogromno neke koordinacije med podjetji in med obcinami.

[st.citat p6292738]PTTM počasi zapušča zdravje, antipsihotiki niso ravno nežna zadeva.[/p6292738]

Ne vem, ce razumem tole.

Smrekar1 je izjavil:


Ne, trdil si, da ta rešitev zmanjša število avtomobilov v mestu za polovico.
To že reši problem, mimogrede.


Ja, ce zadrzis daily commuterje izven mesta oziroma na robu, potem v Lj tko cez palec odstranis polovico avtomobilov. A je to dovolj ali ne, pa nimam pojma. Ce jih hoces zadrzati zunaj moras pa zagotoviti dovolj parkirisc in ustrezne povezave javnih prevozov. Za tiste na samem LPP obmocju je to LPP. Za bliznjo okolico pa lahko delas tudi na izboljsanju javnega prevoza do Ljubljane.

Nikjer pa nisem trdil, da sam nardis parkirisca in bo problem resen. :)

Smrekar1 ::

BigWhale je izjavil:


To, da je treba ponuditi eno samo kartico za prevoz po celi Slo sem tudi ze predlagal, ja. :) Kot tudi to, da bi bilo treba tukaj ogromno neke koordinacije med podjetji in med obcinami.


Brutalni, skoraj vojni ukrepi, kjer prepoveš vstop avtomobilov iz napačnih naslovov v mesto, so neprimerno slabši od tega - in tole zna zadoščati.
Če ne lahko še vedno uvedeš omejitve po tem ko že obstaja pametna alternativa, ki jo večina brez težav uporablja. Pred tem je zadeva čisti no-go.

Ne vem, ce razumem tole.


PTTM trpi za paranoidno šizofrenijo, oboleli za to boleznijo imajo zaradi toksičnih učinkov zdravil ~20 let krajšo življenjsko dobo od povprečja. Zdaj nekako bi moral priti do točke, kjer živi na izposojenem času. Brez njega bo partija 55-80 hitro šla po poti LDS in se bodo njihove sabotaže malo umirile.

Nikjer pa nisem trdil, da sam nardis parkirisca in bo problem resen. :)


V bistvu si zatrdil, da narediš parkirišča in s tem dosežeš X, za kar ne trdiš, da je rešen problem.
No, za ta drugi del ti lahko kar jaz povem, da to JE rešen problem :)

Ali si trdil, da to reši problem, ali ne je stvar semantike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

WhiteAngel ::

Smurf je izjavil:

hendriks je izjavil:


Zunaj ljubljanske obvoznice: Škofljica, Lavrica, Grosuplje, Domžale ipd. Sicer se bom ponovil, ampak dajmo: narediti je potrebno študijo,
v katerih dejavnostih bi bilo smiselno uvesti delo od doma 2x ali 3x na teden. Podjetjem bi lahko letno podelili subvencije za nabavo opreme zaposlenim, da bi lahko delali od doma. Stroški za nekaj magnitud manjši od širitve obvoznice, da ne omenjam stranskega efekta razvoja lokalnega okolja.

Cestitke ravno si podaljsal cas potovanje za vse, razen tiste, ki pridejo ze sedaj iz tistih krajev. Ce se more nekdo vozizi iz Siske v Lavrico, je to slabse kot, ce je le Siska-Center.


Niti ne, ker se število vozil "porazgubi" na večje območje in dobiš manjšo koncentracijo vozil na km^2, posledično višje hitrosti in propustnost. Se pravi, za 1.5x se sicer podaljša razdalja do službe, ampak če je hitrost potovanja 2x hitrejša, boš še vedno hitreje na cilju.

Seveda so tudi slabe strani. Večja razdalja lahko pomeni večje onesnaževanje (dokler niso avti na plin/štrom), obvoznico bo tudi v tem primeru potrebno širiti, potreba po avtu se v splošnem poveča, ker boš imel manjšo verjetnost službe v radiju 5km, če živiš znotraj ringa.

zmaugy ::

Mislim da je veliko boljša rešitev od velikega števila mega parkingov na obrobju, ki jih je treba še postaviti in pri čemer se ne eliminira gužva na avtocesti že kilometre pred ljubljansko obvoznico in kjer ne eliminiramo nepotrebnih emisij avtomobilov, najprej povečanje frekvence vlakov, hkrati pa tudi nakup modernih in hitrejših vlakov, ki bi magari po obstoječi infrastrukturi pripeljali ljudi v center Ljubljane.
Mesto se potem osredotoči na LPP - vključno z ureditvijo prometa, ko bi avtobusi lahko peljali mimo zastojev na svojem pasu (na križiščih kamere, ki bi beležile tista osebna vozila, ki zabijajo križišče in bi voznikom sistem avtomatsko pošiljal globe) in frekvenco avtobusov, država pa prispeva svoje z državnimi železnicami.
Pa mesto uredi dodatne kolesarske steze.

Ne pravim, da se ne dela tudi kaj na parkiranju na obrobju, ampak moj povdarek bi bil prej kot na tem na železnici. Če je državna last, naj služi nam, državljanom.

Pa še nekaj: če narediš povdarek na hitrih in frekventnih železniških povezavah, se s tem postavi temelje za ureditev prometa v vseh večji slovenskih mestih, medtem ko s povdarkom na parkiranju zunaj Ljubljane, rešuješ zgolj problem ljubljanskega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

starfotr ::

Pa kakšne kamere, no. Vsak dan na cesti opažam bedake, ki ne držijo varnostne razdalje in potem se promet odvija po sistemu elastike, ker vozijo eden drugemu za ritjo in se popajo eden drugemu nato pa bermzat na polno in potem spet speljevanje. Folk enostavno ne zna peljat in ne upošteva osnovnih prometnih predpisov. Kazni tega ne bodo rešile. Imamo kazni, visoke kazni za vse žive prekrške, pa še vedno folk divja in še vedno pijanci vozijo. Tako, da ne mi govorit, da kazni pomagajo.

Smrekar1 ::

starfotr je izjavil:

Pa kakšne kamere, no. Vsak dan na cesti opažam bedake, ki ne držijo varnostne razdalje in potem se promet odvija po sistemu elastike, ker vozijo eden drugemu za ritjo in se popajo eden drugemu nato pa bermzat na polno in potem spet speljevanje. Folk enostavno ne zna peljat in ne upošteva osnovnih prometnih predpisov. Kazni tega ne bodo rešile. Imamo kazni, visoke kazni za vse žive prekrške, pa še vedno folk divja in še vedno pijanci vozijo. Tako, da ne mi govorit, da kazni pomagajo.


Seveda pomagajo, brez kazni bi bilo takih še več. Potrebno je dvigniti nivo kulture vožnje, tudi to se dela - ampak narava težave je tako, da gre to počasi, zelo počasi.

zmaugy ::

starfotr je izjavil:

Pa kakšne kamere, no. Vsak dan na cesti opažam bedake, ki ne držijo varnostne razdalje in potem se promet odvija po sistemu elastike, ker vozijo eden drugemu za ritjo in se popajo eden drugemu nato pa bermzat na polno in potem spet speljevanje. Folk enostavno ne zna peljat in ne upošteva osnovnih prometnih predpisov. Kazni tega ne bodo rešile. Imamo kazni, visoke kazni za vse žive prekrške, pa še vedno folk divja in še vedno pijanci vozijo. Tako, da ne mi govorit, da kazni pomagajo.


Definitivno kazni pomagajo. Če se spomnim norosti na cestah v prejšnjih časih, ko so bile kazni bolj mile... Pogoj pri mojem predlogu je, da gre stvar avtomatsko in ne da se kazni določenim osebam ki so v sorodu ali v prijateljskih povezavah z določenimi osebami brišejo, ker jih mora odobriti ali poslati nek uslužbenec.

In zakaj misliš, da opažaš stvari, ki jih opisuješ? Ker policija in redarstvo stvari, ki jih opisuješ, ne sankcionirajo. Edino, kar sankcionirajo, so hitrost, telefoniranje in varnostni pas. Pa alkohol, če imajo ravno akcijo. Za ostalo jih BK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

buttcrack ::

za boljše delovanje železnice bi se moral obvezno dogratditi še ena vzporedna proga trenutni, saj se že sedaj pri vsakem druge drevesu skoraj čaka tovorni promet...

zmaugy ::

buttcrack je izjavil:

za boljše delovanje železnice bi se moral obvezno dogratditi še ena vzporedna proga trenutni, saj se že sedaj pri vsakem druge drevesu skoraj čaka tovorni promet...


Ampak to so potem že konkretni stroški. Če bi se že spuščal v dodatne tire, bi jih morda rajši postavili ob avtocestnem križu, ker bi tako morda lahko dosegali višje hitrosti. Pa ker po mojem na določenih področjih na obstoječi trasi enostavno ni prostora za dodatne tire. Samo da je to verjetno en totalno megalomanski projekt.
Dodatne potniške vlake gor, saj so v preteklosti kar nekaj vlakov ukinili. Pa od Maribora do Ljubljane na primer samo en ali dva postanka vlaka, ki bi dosegel hitrosti do 160 km/h.
Iz vmesnih postaj pa se potniki peljejo do tistih velikih z lokalnimi vlaki.

jernejl ::

Bi bilo zanimivo videti kakšen izračun, koliko bi stala posodobitev železniškega omrežja. Takega, ki bi omogočalo hitrejši promet kot po cesti. Denimo Lj-Mb ali Lj-Kp v eni uri.
Proga Maribor-Šentilj, ki se prenavlja, bo omogočala hitrosti do 120 km/h. Drugi tir naj bi omogočal, da bodo vlaki med Ljubljano in Koprom potovali med 1h 45min in 2h 20min.
To, kar danes gradimo, je torej preslabo, da bi lahko bil železniški promet učinkovitejši od cestnega.


Na drugi strani denimo naši severni sosedje posodbaljajo svoje železniško omrežje tako, da bo omogočalo hitrosti do 250 km/h. Od Gradca do Dunaja bo tako pot trajala 1h 50 minut, od Gradca do Celovca 45 minut. To je hitreje, kot se da priti z avtomobilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Baja ::

ja, naši vlaki so primerni bolj za izlete :/ jype pride prej s kolesom

jype ::

jernejl je izjavil:

Na drugi strani denimo naši severni sosedje posodbaljajo svoje železniško omrežje tako, da bo omogočalo hitrosti do 250 km/h. Od Gradca do Dunaja bo tako pot trajala 1h 50 minut, od Gradca do Celovca 45 minut. To je hitreje, kot se da priti z avtomobilom.
Severni sosedje tudi brez slabe vesti prepovejo promet z avtomobilom, ko ugotovijo, da ta ni okoljsko vzdržen, ali pa hitrost na avtocestah omejijo na 80km/h in postavijo tja avtomatski radar, ki oglobi vsakogar, ki se omejitev ne drži.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930856 (20942) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802128070 (101275) Pika na i
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5212280 (10877) noraguta
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132854 (27255) BigWhale

Več podobnih tem