Forum » Problemi človeštva » Rešitev za slovenski javni prevoz
Rešitev za slovenski javni prevoz
deleted ::
Ok, vsi vemo, kako je.
Izven Lj je javni prevoz itak useless.
Lj .. promet stoji ob vseh konicah, z avtom ne prideš nikamor, tretjega pasu itak ni nihče predvidel.
Sam uporabljam kolo tudi ob dežju, ker sem tako še vedno najhitrejši in mi najbolj odgovarja.
Včasih bi pa rabil nek javni prevoz ... danes grem z vlakom. Slaba ideja. Že 45min čakam, noben mi ne zna pomagat.
Screenshot zamud:
Skratka stvari jim ne funkcionirajo niti v teoriji.
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?
Izven Lj je javni prevoz itak useless.
Lj .. promet stoji ob vseh konicah, z avtom ne prideš nikamor, tretjega pasu itak ni nihče predvidel.
Sam uporabljam kolo tudi ob dežju, ker sem tako še vedno najhitrejši in mi najbolj odgovarja.
Včasih bi pa rabil nek javni prevoz ... danes grem z vlakom. Slaba ideja. Že 45min čakam, noben mi ne zna pomagat.
Screenshot zamud:
Skratka stvari jim ne funkcionirajo niti v teoriji.
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?
jype ::
Mavrik ::
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?
Hitra in pogosta primestna železnica, ki teče po svojih tirih (t.i. S-bahn). S pravilno postavitvijo postaj in sinhroniziranimi avtobusi se da tak prevoz narediti hitrejši kot pa je avtomobil.
(To je recimo trenutni primer, kjer pridem s tako železnico do službe hitreje kot bi kadarkoli lahko z avtom.)
Obenem ti to da opcijo da ne živiš v Ljubljani ampak v katerem od bližnjih krajev.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Scorpy84 ::
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?Je, ja. Prepove se avtomobile in se reči nenadoma uredijo same od sebe, tako kot so storile praktično vse razvite države v Evropi.
Vozim se veliko po evropi, v vsa vecja mesta od glavnih do manjsih, pa nikjer nisem naletel kaksno posebno prepoved avtomobilov, povsod prides kot v ljubljani. Edino razliko sem opazil, da imajo vec dvopasnovnic in se ne zoozajo v enopasovnice pa spet v dvopasovnice kot je primer v ljubljani. Sicer pa v ljubljanj v konici dokaj hitro prides z avtom, v vecjih mestih je se slabse. Ampak tam imajo ze podzemno. Avtor je omenil vlak, tam je ze drug problem, ki je itak ze vrsto let zanemarjen in je prednost tovor. Mestni avtobus vredu deluje, ce si v okolici si pa ze malo najebal z voznim redom.
jype ::
nikjer nisem naletel kaksno posebno prepoved avtomobilov, povsod prides kot v ljubljani.Zanimivo, jaz sem pa po vseh Evropskih mestih videl tole:
Sicer pa v ljubljanj v konici dokaj hitro prides z avtomSaj v tem je problem. V normalnih mestih se to ne zgodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Scorpy84 ::
Ta znak v nemciji vidim samo za ulico dve, do strogega centra, npr. do garaznih his v centru vedno bp pridem. Italijani ne da bi vedel da bi imeli kako omejitev. Tam je pa sele mestni avtobus kriza. Prav tako za belgijo/nizozemsko se bp do centra pripeljes. Po skandinaviji pa ze dolgo nisem bil, tako da nebi vedel kako je zdaj tam.
janezvalva ::
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?
ja, medtem ko čakaš si ogledaš kakšen dober film?
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
MAGA TRUMP ::
nikjer nisem naletel kaksno posebno prepoved avtomobilov, povsod prides kot v ljubljani.Zanimivo, jaz sem pa po vseh Evropskih mestih videl tole:
Sicer pa v ljubljanj v konici dokaj hitro prides z avtomSaj v tem je problem. V normalnih mestih se to ne zgodi.
Po katerih evropskih mestih pa? Beograd, sarajevo, spodnji duplek?
Ti bi prepovedal avtomobile haha to bi bil totalen kolaps, že sedaj je taka gneča da se v najhujši konici polovico potnikov pusti na postaji kjer je bus poln, sploh pa razni lpp ki poleti niti klima ne dela in še za to kar ponuja je drag. Se ti čisto vidi da dlje od svojega rodnega kraja še nisi bil
edi45 ::
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?Je, ja. Prepove se avtomobile in se reči nenadoma uredijo same od sebe, tako kot so storile praktično vse razvite države v Evropi.
ti si res en čudak, ki verjetno nima ne izpita in ne avta, prav tako verjetno še nisi bil izven svojega rodnega mesta :)
jype ::
Ko mi to zabrusi nekdo, ki se vedno glede vsega moti, takrat vem, da imam prav.
MAGA TRUMP je izjavil:
Po katerih evropskih mestih pa? Beograd, sarajevo, spodnji duplek?Vseh, kjer prometnih težav nimajo več.
starfotr ::
Rešitev za slovenski javni prevoz je, da začnemo s takojšnjo gradnjo opuščenih železnic, tam kjer so nekoč že bile proge, z elektrifikacijo prog, z dodatno gradnjo tirov, da ni nikjer samo enotirnega sistema. V mestih uvedba tramvajev in izgon busev. Zaprtje mest za promet, delo na tem, da se ljudi spravi iz mest, v obrobje, decentralizacija države, torej vse naj se razprši in gre iz Ljubljane v druga mesta po Sloveniji.
Jaz bi z veseljem uporabljal javni prevoz. Če mi ne bi samo 2x na dan vozil bus, tam kjer živim, pa še to ob nemogočih urah, in če že pridem do frekventne linije, da se ne vozim v službo 1 uro+ v eno stran za tistih 30 km.
Mi smo zelo zadaj, ves denar se je vedno vlagal v ceste, ljudje so pa vlagali denar v avte. To je pač zgrešena logika. Za velikost države, kot je Slovenija, sploh ne rabiš avta, če je javni prevoz in car sharing dovolj razvit.
http://www.krajsamorazdalje.si/projekti...
%C5%BDelezni%C5%A1ki predor Karavanke @ Wikipedia
In potem te mine vse, ko vidiš, da z železnico v prihodnosti sploh ne mislijo resno. 2 tirni predor bodo preuredili samo 1 tirnega. Za tak poseg moraš biti bedak. Tu bi morali zgraditi še en tunel, obstoječega pa obnovoiti. Ne pa da bo sedaj proga zaprta, ko bodo oni prenavljali. Šalabajz.
Da ne omenjam, da kočevsko progo delajo že desetletje, v tem času bi v času AO naredili ohoho prog. NA ROKE.
Jaz bi z veseljem uporabljal javni prevoz. Če mi ne bi samo 2x na dan vozil bus, tam kjer živim, pa še to ob nemogočih urah, in če že pridem do frekventne linije, da se ne vozim v službo 1 uro+ v eno stran za tistih 30 km.
Mi smo zelo zadaj, ves denar se je vedno vlagal v ceste, ljudje so pa vlagali denar v avte. To je pač zgrešena logika. Za velikost države, kot je Slovenija, sploh ne rabiš avta, če je javni prevoz in car sharing dovolj razvit.
http://www.krajsamorazdalje.si/projekti...
%C5%BDelezni%C5%A1ki predor Karavanke @ Wikipedia
In potem te mine vse, ko vidiš, da z železnico v prihodnosti sploh ne mislijo resno. 2 tirni predor bodo preuredili samo 1 tirnega. Za tak poseg moraš biti bedak. Tu bi morali zgraditi še en tunel, obstoječega pa obnovoiti. Ne pa da bo sedaj proga zaprta, ko bodo oni prenavljali. Šalabajz.
Da ne omenjam, da kočevsko progo delajo že desetletje, v tem času bi v času AO naredili ohoho prog. NA ROKE.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
Smrekar1 ::
A je kak primer dobre prakse iz tujine kako nekaj .. KARKOLI narest na tem področju?
Marsikaj, najboljša rešitev (novi potniški tiri po vsej državi) stane ~10 milijard evrov.
Predvsem se da izboljšati železniški promet, a kaj, ko je v interesu opozicijske politike, da se ta vprašanja ne rešijo.
Invictus ::
Super, ljudje živijo v rovtah, pa bi radi bus 15x na dan... To je res ekološko, da se vozi prazen bus okoli.
Edino kar reši Ljubljano gužve v centru, je razširjen P+R sistem. Z garažami v vsaj 5 štukih.
Če pa kdo misli, da je gužva v Ljubljani, naj se pelje v Škofjo Loko... Kjer poleg na pol zaspanih voznikov na cesto pride še kak traktor v vozom gnoja...
Edino kar reši Ljubljano gužve v centru, je razširjen P+R sistem. Z garažami v vsaj 5 štukih.
Če pa kdo misli, da je gužva v Ljubljani, naj se pelje v Škofjo Loko... Kjer poleg na pol zaspanih voznikov na cesto pride še kak traktor v vozom gnoja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
xx23 ::
Zdej bodo nardil 3. pas na obvoznici in bo še več avtomobilov in ta pas ne bo rešil ničesar, hkrati pa LPP vozi po 50 let stari shemi, ki že dolgo ni več učinkovita.
starfotr ::
Glej, 3 km iz mesta, si praktično primoram imeti avto. Ker javni prevoz je nikakav. Bi pa ljudje se vozili z javnim prevozom, ker takrat, ko je konica, gre veliko avtov, tako, da se ne bi vozil prazen bus/kombi naokoli.
hendriks ::
A ne bi država podjetjem v storitvenih dejavnostih, ki ne zahtevajo stalne fizične prisotnosti delavca, raje podelila subvencije za uvedbo dela od doma 2x tedensko recimo? Simple rešitev za manj avtomobilov na cestah!
Smrekar1 ::
Če pa kdo misli, da je gužva v Ljubljani, naj se pelje v Škofjo Loko... Kjer poleg na pol zaspanih voznikov na cesto pride še kak traktor v vozom gnoja...
Ena mini rešitev je - prepoved vožnje tovornih vozil, traktorjev in podobnega na določenih cestah med recimo 7. in 9. uro zjutraj. To je bolj obliž, ampak bi malo povečalo pretočnost cest.
V splošnem potrebujemo rešitev, ki bo spravila ljudi iz avtomobilov na javni prevoz ali vsaj več ljudi v en avtomobil. Tu rešitve so, ampak ne bodo najbolj navdušujoče (bencin za 3€/liter).
scipascapa ::
Glej, 3 km iz mesta, si praktično primoram imeti avto. Ker javni prevoz je nikakav. Bi pa ljudje se vozili z javnim prevozom, ker takrat, ko je konica, gre veliko avtov, tako, da se ne bi vozil prazen bus/kombi naokoli.
3 km? pešhonda 30 minut. gratis in zdravo.
To ni nobena razdalja.
90% folka se vozi 1 v avtu, in 75% folka rabi avto izključno za dom-služba......
več folka v avto + več carsharinga + več pešhonde. pod 3-2km do šihta ni izgovora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Master_Yoda ::
Napisal je 3+ km iz mesta, ne 3+ km od delovnega mesta. Za 3 km do sihta pa res tako ali tako ni problem pes.
Dovie'andi se tovya sagain.
Smrekar1 ::
Glej, 3 km iz mesta, si praktično primoram imeti avto. Ker javni prevoz je nikakav. Bi pa ljudje se vozili z javnim prevozom, ker takrat, ko je konica, gre veliko avtov, tako, da se ne bi vozil prazen bus/kombi naokoli.
Avto v taki situaciji skoraj moraš imeti za domačo logistiko, ampak za 3 km ~10 mesecev na leto za v službo in nazaj ne rabiš avtomobila. Rabiš kolo ali kaj podobnega. Tista 2 meseca na leto lahko k nekomu prisedeš, vzameš še koga s sabo ali zlobiraš občino, da uredi bus/kombi ob primernih urah.
Ko sem bil 5 km do sluzbe, sem se vozil s kolesom. Tako, da to mi ni problem.
Do 10 km je kolo edina prava izbira, če so občinski veljaki vsaj polsposobni. Nad 10 km počasi postane odvisno od tega kakšno službo imaš, ali se lahko tam preoblečeš in tako dalje. Kolo je primerna rešitev za nekje do 30 km, odvisno od cest, urejenih kolesarskih poti, števila semaforjev, klancev in tega. Ponekod je kolo povsem neprimerna rešitev ne glede na razdaljo, ker je pot neurejena za kolesarje, večinoma se sicer kar da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
gruntfürmich ::
trgovine bi morale biti fleksibilne in kupljeno robo same dovažati domov. tu pa potem vidimo en kup debilnega jamranja, da je avtov preveč, da trgovine v centru ne laufajo, da folk ne more drugače v trgovino kot z avtom (ker poln voziček robe ali 5 vrečk pač ne boš 1 uro prevažal po javnem prevozu), da moramo biti brez avtov po celi ljubljani...
same nasprotujoče si zahteve.
same nasprotujoče si zahteve.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
BigWhale ::
Catch 22 + mal sentimentalne navezanosti na avtomobile in lastno svobodo.
Ljudi ne mores spraviti na javni prevoz, ker je javni prevoz zanic in javni prevoz je zanic, ker se premalo ljudi vozi z njim. Primarni cilj bi moral biti, da se cim vec ljudi za vecino casa spravi na javni prevoz in da lasten prevoz uporabljajo takrat, ko je to res nujno.
Ni problem, ce je treba z avtomobilom do trgovine, problem je, ce avtomobili vecino casa stojijo in se z njimi dnevno dela vedno ene in iste relacije.
Ljudi ne mores spraviti na javni prevoz, ker je javni prevoz zanic in javni prevoz je zanic, ker se premalo ljudi vozi z njim. Primarni cilj bi moral biti, da se cim vec ljudi za vecino casa spravi na javni prevoz in da lasten prevoz uporabljajo takrat, ko je to res nujno.
Ni problem, ce je treba z avtomobilom do trgovine, problem je, ce avtomobili vecino casa stojijo in se z njimi dnevno dela vedno ene in iste relacije.
MIHAc27 ::
Jaz se tudi že nekaj časa pritožujem, da so v LJ linije zanič in neposodobljene.
žena če gre na delo mora 3x prestopiti lahko pa gre tudi z 1 avtobusom, ki pa porabi celo večnost, saj gre skozi mesto.
Tudi sam sem se zamislil, kako bi se vozil, če bi res menjal službo na drugem koncu. Z vlakom bi imel natanko 10 minut, da prestopim na glavni. Ampak če pride do zamude... ga potem celo uro ni. Avtobus je pa še slabši. Je pa vsega 5km od trenutnega doma. Kolo+avto bi tako zmagala.
Z urbano in prestopom so v LJ kar dobro začeli. Ostaja pa problem, ker skoraj vsi avtobusi gredo skozi center.
žena če gre na delo mora 3x prestopiti lahko pa gre tudi z 1 avtobusom, ki pa porabi celo večnost, saj gre skozi mesto.
Tudi sam sem se zamislil, kako bi se vozil, če bi res menjal službo na drugem koncu. Z vlakom bi imel natanko 10 minut, da prestopim na glavni. Ampak če pride do zamude... ga potem celo uro ni. Avtobus je pa še slabši. Je pa vsega 5km od trenutnega doma. Kolo+avto bi tako zmagala.
Z urbano in prestopom so v LJ kar dobro začeli. Ostaja pa problem, ker skoraj vsi avtobusi gredo skozi center.
Magic1 ::
Eni se pa greste uropijo. Kar prepovedal bi življenje izven mesta, avtomobile, službe, šole.... Vse ima svoje posledice in ljudje nimajo časa(volje) preživet velik del svojega življenja na javnih prevozih. Po mestih gre, malo ven pa hitro prideš do nerešljivih problemov. Vsi pa tudi ne morejo živeti v mestih.
Magic
dexterboy ::
Nekaj je tudi cena javnega prevoza. Zokidrive je 2,6 na dan. Z avtom imam to za tri dni... Sorči :(
Vlak je pa še večja katastrofa. To, kar imam v eno smer z vlakom, imam z avtom za obe smeri.
NE MORETE kar PRISILITI ljudi, da uporabljajo javni prevoz. Je bolje, če jim prepričate, da je javni prevoz udobnejši.
Vem, da se bodo usule kritike na mene zaradi prve vrstice, ampak, če bi lahko, bi DA, koristil javni prevoz.
Vem, kako je s stresom, ko se usedeš in si spočiješ ukice na deklinah ali pa ko moraš biti stalno pozoren na druge udeležence v prometu.
Na žalost, ali pa na srečo, se pa na koncu vedno ustavi pri denarju :(
Avtobus (LPP) vozi na 15 minut! Jebote, sej nismo na Kredarici, pa da ni folka... V 15 minutah si z avtom že na destinaciji.
Pa nič osebnega do tebe...
Vlak je pa še večja katastrofa. To, kar imam v eno smer z vlakom, imam z avtom za obe smeri.
NE MORETE kar PRISILITI ljudi, da uporabljajo javni prevoz. Je bolje, če jim prepričate, da je javni prevoz udobnejši.
Vem, da se bodo usule kritike na mene zaradi prve vrstice, ampak, če bi lahko, bi DA, koristil javni prevoz.
Vem, kako je s stresom, ko se usedeš in si spočiješ ukice na deklinah ali pa ko moraš biti stalno pozoren na druge udeležence v prometu.
Na žalost, ali pa na srečo, se pa na koncu vedno ustavi pri denarju :(
Catch 22 + mal sentimentalne navezanosti na avtomobile in lastno svobodo.
Ljudi ne mores spraviti na javni prevoz, ker je javni prevoz zanic in javni prevoz je zanic, ker se premalo ljudi vozi z njim. Primarni cilj bi moral biti, da se cim vec ljudi za vecino casa spravi na javni prevoz in da lasten prevoz uporabljajo takrat, ko je to res nujno.
Ni problem, ce je treba z avtomobilom do trgovine, problem je, ce avtomobili vecino casa stojijo in se z njimi dnevno dela vedno ene in iste relacije.
Avtobus (LPP) vozi na 15 minut! Jebote, sej nismo na Kredarici, pa da ni folka... V 15 minutah si z avtom že na destinaciji.
Pa nič osebnega do tebe...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
SmeskoSnezak ::
Javno prevozno sredstvo po lestvici nas, ko skupaj potujemo:
Metro - Barcelona, zakon!
Metro - Marseille, uber kul.
Bus - Luxemburg, uber kul.
Metro - London, kul.
Tram - Lizbona, kul.
Bus - Maribor, kul.
Bus - Benetke, kul.
Train - Avstrija, kul.
Train - Spanija,Portugalska, kar kul.
Train - London/UK, ok.
Bus - Madrid, manj kul.
Bus - London, manj kul.
Bus - Ljubljana, disaster.
Bus - Malta, total disaster.
Metro - Barcelona, zakon!
Metro - Marseille, uber kul.
Bus - Luxemburg, uber kul.
Metro - London, kul.
Tram - Lizbona, kul.
Bus - Maribor, kul.
Bus - Benetke, kul.
Train - Avstrija, kul.
Train - Spanija,Portugalska, kar kul.
Train - London/UK, ok.
Bus - Madrid, manj kul.
Bus - London, manj kul.
Bus - Ljubljana, disaster.
Bus - Malta, total disaster.
@ Pusti soncu v srce... @
Invictus ::
Glej, 3 km iz mesta, si praktično primoram imeti avto. Ker javni prevoz je nikakav. Bi pa ljudje se vozili z javnim prevozom, ker takrat, ko je konica, gre veliko avtov, tako, da se ne bi vozil prazen bus/kombi naokoli.
Saj ob konicah so vlaki in avtobusi nabito polni.
Vlak iz Gorenjske pride v Ljubljano čisto nabit.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Nekaj je tudi cena javnega prevoza. Zokidrive je 2,6 na dan. Z avtom imam to za tri dni... Sorči :(
Z avtomobilom imas za 2.6 EUR dovolj denarja za tri dni voznje?!
A se vozis z neregistriranim in z deset let starimi gumami? Ker ce stejes samo registracijo, gume in vinjeto si ze prakticno na 2 EUR na dan, na letni ravni.
Invictus ::
A ne bi država podjetjem v storitvenih dejavnostih, ki ne zahtevajo stalne fizične prisotnosti delavca, raje podelila subvencije za uvedbo dela od doma 2x tedensko recimo? Simple rešitev za manj avtomobilov na cestah!
Delo od doma, oz remote, ni problem slovenske države, ampak omejenih šefov.
Na sestanek se pa, če že mora biti v živo, lahko pelješ v času, ko ni pretirane gužve.
Ampak kakšno je mnenje o tem na Slo-techu, vidimo lahko v eni drugi temi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Miki N ::
V mestih uvedba tramvajev in izgon busev.
To ljubljansko obsedenost s sanjami o tramvaju nisem nikoli čisto razumel - tramvaj ne bi danes v Ljubljani pomagal prav nič. Čisto vseeno če je bil nekoč.
Danes ne bi pomagal ne glede časa potovanja ne glede pretočnosti, še manj glede kapacitet. Kvečjemu bi še dodatno zmanjšal kaj od tega. Glede na izkušnje z gradbenimi projekti lahko mirno še dodate desetletje razkopanih ulic za najbolj osnovno (beri: nezadostno) mrežo, nakar se počasi že začnejo nikoli končane nadgradnje. O financah ne bi.
Pozor, ne govorim o tramvaju na splošno ampak tramvaju v Ljubljani. Odločen ne, hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Invictus ::
Master_Yoda je izjavil:
Napisal je 3+ km iz mesta, ne 3+ km od delovnega mesta. Za 3 km do sihta pa res tako ali tako ni problem pes.
Ni problem, če obstaja kaka peš pot. Marsikje je to nemogoče...
Še kolo je nevarno, predvsem zaradi zblojenih voznikov avta, ki buljijo v telefon, ne na cesto.
SmeskoSnezak je izjavil:
Javno prevozno sredstvo po lestvici nas, ko skupaj potujemo:
Metro - Barcelona, zakon!
Metro - Marseille, uber kul.
Bus - Luxemburg, uber kul.
Metro - London, kul.
Tram - Lizbona, kul.
Bus - Maribor, kul.
Bus - Benetke, kul.
Train - Avstrija, kul.
Train - Spanija,Portugalska, kar kul.
Train - London/UK, ok.
Bus - Madrid, manj kul.
Bus - London, manj kul.
Bus - Ljubljana, disaster.
Bus - Malta, total disaster.
Za podzemno rabiš mesto s cirka milijon prebivalstva, drugače se ne splača.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
zmaugy ::
Vožnja z avtom v mesto v prometni konici ni zabavna. Traja nenormalno dolgo in večina bi v tistem trenutku zamenjala za vlak, ki bi samo odbrzel do centra mesta mimo zastojev.
Rabimo veliko boljšo železnico, kjer bi vlaki med večjimi mesti potovali brez postankov s hitrostjo 200 km/h in dobre in relativno hitre lokalne vlake, ki bi vozili potnike iz manjših v večja mesta.
V večjih mestih pa tramvaj. In ljudje bi se manj vozili z avti, ker bi bilo veliko hitreje in manj naporno se vsest na vlak - me zanima kdo bi se hotel vsak dan cijazit iz Maribora, Celja, Kranja ali Novega mesta v Ljubljano z avtom, če bi se lahko zgolj vsedel na vlak in bil na cilju v pol krajšem času plus da se ne bi ukvarjal z iskanje parkirnega prostora, ne bi se živciral v kolonah, ne bi tvegal kazni za različne prometne prekrške ipd., da ne govorim o tem, kako faking dolgočasno se je vsak dan počasi vozit eno uro po isti cesti. Hell, morda bi družina celo lahko shajala samo z enim avtom pa še tega bi lahko vozili dvakrat dlje, ker bi ga uporabljali manj.
Sami plusi za uporabnike.
Rabimo samo nekoga s cohones, ki bi narisal nov železniški križ ob avtocestnem in se odločil "to go to the train in this decade and do other things, not because they are easy, but because they are hard; because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one we intend to win, and the others, too."
Rabimo veliko boljšo železnico, kjer bi vlaki med večjimi mesti potovali brez postankov s hitrostjo 200 km/h in dobre in relativno hitre lokalne vlake, ki bi vozili potnike iz manjših v večja mesta.
V večjih mestih pa tramvaj. In ljudje bi se manj vozili z avti, ker bi bilo veliko hitreje in manj naporno se vsest na vlak - me zanima kdo bi se hotel vsak dan cijazit iz Maribora, Celja, Kranja ali Novega mesta v Ljubljano z avtom, če bi se lahko zgolj vsedel na vlak in bil na cilju v pol krajšem času plus da se ne bi ukvarjal z iskanje parkirnega prostora, ne bi se živciral v kolonah, ne bi tvegal kazni za različne prometne prekrške ipd., da ne govorim o tem, kako faking dolgočasno se je vsak dan počasi vozit eno uro po isti cesti. Hell, morda bi družina celo lahko shajala samo z enim avtom pa še tega bi lahko vozili dvakrat dlje, ker bi ga uporabljali manj.
Sami plusi za uporabnike.
Rabimo samo nekoga s cohones, ki bi narisal nov železniški križ ob avtocestnem in se odločil "to go to the train in this decade and do other things, not because they are easy, but because they are hard; because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one we intend to win, and the others, too."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Smrekar1 ::
Nekaj je tudi cena javnega prevoza. Zokidrive je 2,6 na dan. Z avtom imam to za tri dni... Sorči :(
Predvidevam, da tu računaš samo gorivo? To je približno 2 litra goriva za 3 dni, oziroma 6 poti. Pri varčnem avtomobilu to pomeni, da imaš do službe nekje 8 km - poraba 4L/100km, pri malo bolj normalnih 6L/100km je 5 km do službe.
Za to ne rabiš ne Zokidrive in ne avta. Sramuj se.
poweroff ::
Prvi relativno preprost ukrep bi bil, da se uvede enotna vozovnica za vlak, bus,... za celo Slovenijo. Začnemo lahko z ljubljansko regijo.
Drugi preprost ukrep je, da se še razširi LPP buse na okolico.
Ostali ukrepi so dražji in trajajo dlje časa.
Drugi preprost ukrep je, da se še razširi LPP buse na okolico.
Ostali ukrepi so dražji in trajajo dlje časa.
sudo poweroff
Smrekar1 ::
Prvi relativno preprost ukrep bi bil, da se uvede enotna vozovnica za vlak, bus,... za celo Slovenijo. Začnemo lahko z ljubljansko regijo.
SŽ so proti, ker bi svojim političnim botrom vzeli kritiko ljubljanskega župana, ki ni njihov.
Drugi preprost ukrep je, da se še razširi LPP buse na okolico.
To se že dela.
Lahko bi jih seveda potegnili še dlje, ampak to ni nekaj, kar se lahko uvede čez noč.
KAVINSKY ::
Smrekar1 ::
Scorpy84 ::
Jaz lahko dam primerjavo z mojo, ki zdaj uporablja javni prevoz, prej sva se skupaj vozila, zdaj se ne ker imam cisto drug delovnik. Glede na cene z lpp ali primestni, je avto se vedno ceneje, razdalja je 18km. Pustimo amortizacijo, ker avto bi tko in tko imeli, ga ne uporabljamo samo domov-sluzba.
Prej sva v konici se vozila max 30-35 min, ce si startal malo prej, preden pride kolona delavcev, si padel na 25 minut. Ce moja nebi imela fleksibilen urnik prihoda/odhoda, bi skoraj vedno zamujala, zdaj ko uporablja javni. Enkrat pride ob 8, drugic 10 min kasneje ali celo 20 minut. Ko sem se pred leti se vozil z busom, sem vsaj 1x tedensko zamujal, ker se mi ni dalo pol ure prej ustati in pol se pol ure cakati v sluzbi da se ti zacne siht. Nekaj casa sem se to pocel pol ti dop... sploh ko sfukan se z lpp vozis 1 uro in 15 minut pol pa se hoja domov. Na sreco moja ima sluzbo bliz glavne, pa je nekoliko hitreje ce uporablka primestni. Kljub temu v dveh mesecih je mogla 3x iti na vlak(pa se ta zamujal), ali je bila nesreca ali delo na cesti pa je vse stajalo. Pri meni so v sluzbi zelo alergicni na zamude, tak da sam sistem javnega prevoza, ce nisi v ljubljani, je precej problem. Od vsega primestni se najboljse deluje, sam bi se z vlakom vozil pa el. skiro kupil ali pa kolo gor, ampak zamude pa se cena 2e! te odvrne in se doplacilo za kolo, pa se to sam eni vlaki vozijo. Skratka drzavi ni v interesu, po mestu lpp dokaj vredu deluje, se ga sem pa tja posluzujem, ko imam opravke po mestu. Ampak lpp je pa razvlekel linije iz enega konca mesta do drugega, v spominu ko, sem se zivel v ljubljani, se ne spomnim da bi linije bile tko razvlecene.
Prej sva v konici se vozila max 30-35 min, ce si startal malo prej, preden pride kolona delavcev, si padel na 25 minut. Ce moja nebi imela fleksibilen urnik prihoda/odhoda, bi skoraj vedno zamujala, zdaj ko uporablja javni. Enkrat pride ob 8, drugic 10 min kasneje ali celo 20 minut. Ko sem se pred leti se vozil z busom, sem vsaj 1x tedensko zamujal, ker se mi ni dalo pol ure prej ustati in pol se pol ure cakati v sluzbi da se ti zacne siht. Nekaj casa sem se to pocel pol ti dop... sploh ko sfukan se z lpp vozis 1 uro in 15 minut pol pa se hoja domov. Na sreco moja ima sluzbo bliz glavne, pa je nekoliko hitreje ce uporablka primestni. Kljub temu v dveh mesecih je mogla 3x iti na vlak(pa se ta zamujal), ali je bila nesreca ali delo na cesti pa je vse stajalo. Pri meni so v sluzbi zelo alergicni na zamude, tak da sam sistem javnega prevoza, ce nisi v ljubljani, je precej problem. Od vsega primestni se najboljse deluje, sam bi se z vlakom vozil pa el. skiro kupil ali pa kolo gor, ampak zamude pa se cena 2e! te odvrne in se doplacilo za kolo, pa se to sam eni vlaki vozijo. Skratka drzavi ni v interesu, po mestu lpp dokaj vredu deluje, se ga sem pa tja posluzujem, ko imam opravke po mestu. Ampak lpp je pa razvlekel linije iz enega konca mesta do drugega, v spominu ko, sem se zivel v ljubljani, se ne spomnim da bi linije bile tko razvlecene.
KAVINSKY ::
Koliko ljudi se vozi iz Rudnika na Vižmarje?
Cipresa, ne bit tečna.
Potem čudno, da se vsako jutro zagozdi na Kosezah in Bežigradu. P+R izven ringa nekje na Kozarjah, pa z busom dalje. Ne bi bilo potrebe po fantazijah o severni obvoznici v dveh etažah. Podobno se izvede na vseh odsekih avtocestnega križa.
starfotr ::
gruntfürmich je izjavil:
trgovine bi morale biti fleksibilne in kupljeno robo same dovažati domov. tu pa potem vidimo en kup debilnega jamranja, da je avtov preveč, da trgovine v centru ne laufajo, da folk ne more drugače v trgovino kot z avtom (ker poln voziček robe ali 5 vrečk pač ne boš 1 uro prevažal po javnem prevozu), da moramo biti brez avtov po celi ljubljani...
same nasprotujoče si zahteve.
Saj to ima Mercator, samo folk ne koristi dovolj.
Nekaj je tudi cena javnega prevoza. Zokidrive je 2,6 na dan. Z avtom imam to za tri dni... Sorči :(
Vlak je pa še večja katastrofa. To, kar imam v eno smer z vlakom, imam z avtom za obe smeri.
NE MORETE kar PRISILITI ljudi, da uporabljajo javni prevoz. Je bolje, če jim prepričate, da je javni prevoz udobnejši.
Vem, da se bodo usule kritike na mene zaradi prve vrstice, ampak, če bi lahko, bi DA, koristil javni prevoz.
Vem, kako je s stresom, ko se usedeš in si spočiješ ukice na deklinah ali pa ko moraš biti stalno pozoren na druge udeležence v prometu.
Na žalost, ali pa na srečo, se pa na koncu vedno ustavi pri denarju :(
Catch 22 + mal sentimentalne navezanosti na avtomobile in lastno svobodo.
Ljudi ne mores spraviti na javni prevoz, ker je javni prevoz zanic in javni prevoz je zanic, ker se premalo ljudi vozi z njim. Primarni cilj bi moral biti, da se cim vec ljudi za vecino casa spravi na javni prevoz in da lasten prevoz uporabljajo takrat, ko je to res nujno.
Ni problem, ce je treba z avtomobilom do trgovine, problem je, ce avtomobili vecino casa stojijo in se z njimi dnevno dela vedno ene in iste relacije.
Avtobus (LPP) vozi na 15 minut! Jebote, sej nismo na Kredarici, pa da ni folka... V 15 minutah si z avtom že na destinaciji.
Pa nič osebnega do tebe...
Daj ti meni prodaj ta avto, jaz bi tudi imel tako poceni avto.
V mestih uvedba tramvajev in izgon busev.
To ljubljansko obsedenost s sanjami o tramvaju nisem nikoli čisto razumel - tramvaj ne bi danes v Ljubljani pomagal prav nič. Čisto vseeno če je bil nekoč.
Danes ne bi pomagal ne glede časa potovanja ne glede pretočnosti, še manj glede kapacitet. Kvečjemu bi še dodatno zmanjšal kaj od tega. Glede na izkušnje z gradbenimi projekti lahko mirno še dodate desetletje razkopanih ulic za najbolj osnovno (beri: nezadostno) mrežo, nakar se počasi že začnejo nikoli končane nadgradnje. O financah ne bi.
Pozor, ne govorim o tramvaju na splošno ampak tramvaju v Ljubljani. Odločen ne, hvala.
V večjih mestih trami delajo BP, samo pri nas, tudi zaradi miselnosti, kot je izražena v tem sporočilu, to očitno ni mogoče.
Tram je tišji, ne smrdi, ima prednost pred avti. Medtem ko trole v LJ so čisto nasprotje tega.
Prva stvar, ki bi jo lahko naredili že danes na trolah (čeprav bi jo morali že 50 let nazaj) je, da se vstop/izstop na busih naredi na vseh vratih, ter da se kupuje buse z 5 + vrati, ne pa z 2 ali 3.
BigWhale ::
Koliko linij se izogne poti skozi center in zakaj nobena?
Koliko ljudi se vozi iz Rudnika na Vižmarje?
V bistvu so taksne dolge linije precej nesmiselne. Fajn je, ce imas dve ali tri krozne linije, ki so hitre in pogosto vozijo, potem imas pa pokrite se vpadnice in ostalo periferijo. Tko prides z enim prestopom iz kjerkoli do centra in dva prestopa za katerokoli lokacijo. Tako prakticno vse dolge linije razbremenis in so na koncu casi potovanja krajsi.
Smrekar1 ::
V bistvu so taksne dolge linije precej nesmiselne. Fajn je, ce imas dve ali tri krozne linije, ki so hitre in pogosto vozijo, potem imas pa pokrite se vpadnice in ostalo periferijo. Tko prides z enim prestopom iz kjerkoli do centra in dva prestopa za katerokoli lokacijo. Tako prakticno vse dolge linije razbremenis in so na koncu casi potovanja krajsi.
Če bi lahko nanovo zarisal tloris mesta vsekakor. Z ulicami kot so so te krožne linije bolj teoretična zadeva.
Alencica ::
Zal smo totalno zamudili zelezniski vlak in zeleznice. To je vec kot 100 let stara tehnologija. Brezveze vlagat v zeleznico. Vlozek in ucinki drugega tira so bolj riskantni kot kriptovalute.
Treba se je ozret po waymo in comisionat pipistrel (ze tako ali tako je dobil mnogo subvencij) da narei light slospecific potniske/transport drone. Treba je totalno skenslat javni prevoz, ce ga v 100 letih nismo znali na tako mali povrsini kot je Slovenija vzpostavit nam tudi danes ne bo uspelo, in vse usmerit v individualno in sharing mobilnost. Npr. tema o nepremicninah je totalna bedarija, ker ce bi bil iz Celja v Ljubljani v manj kot 20 minutah nihce ne bi bentil nad cenami najema/nakupa ipd.
Treba se je ozret po waymo in comisionat pipistrel (ze tako ali tako je dobil mnogo subvencij) da narei light slospecific potniske/transport drone. Treba je totalno skenslat javni prevoz, ce ga v 100 letih nismo znali na tako mali povrsini kot je Slovenija vzpostavit nam tudi danes ne bo uspelo, in vse usmerit v individualno in sharing mobilnost. Npr. tema o nepremicninah je totalna bedarija, ker ce bi bil iz Celja v Ljubljani v manj kot 20 minutah nihce ne bi bentil nad cenami najema/nakupa ipd.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30828 (20914) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127929 (101134) | Pika na i |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12277 (10874) | noraguta |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32772 (27173) | BigWhale |