» »

"Za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče"

"Za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče"

Temo vidijo: vsi
««
6 / 10
»»

darkolord ::

Si že prijavljen. V tej temi je.

TESKAn ::

tony1 je izjavil:

V tem, da je kazen štiridesetkratnik prekrška?

V tem, da je noro neučinkovito hoditi na sodišče za 1,2 eur, pa magari, če so brez urbane zalotili novorojenčka?

Kaj šele, ko nekoga ujamejo, ko drvi 200 na uro po prazni, suhi avtocesti sredi noči! Tam je šele brez veze, nora kazen in sodišče za NIČ škode!!! Ni samo štiridesetkratnik, je neskončnokratnik!!!

Šalo na stran, vedno je zabavno brat, ko imajo ljudje toliko za povedat čez preveč birokracije, hkrati bi pa za vsak medijsko odmeven primer dali poseben zakon. Da ne omenjamo, kako shizofreni postanejo ljudje, ko tak "horuk" nepremišljen zakon udari njih.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

tony1 ::

darkolord je izjavil:

@tony1

Še enkrat - na sodišče niso hodili zaradi 1,2 eur. Na sodišče so hodili izključno zaradi tega, ker je prekršek storila mladoletna oseba, ki jo lahko za prekršek kaznuje samo sodnik.

S polovičko je kazen 20 eur, kar ni štiridesetkratnik cene vozovnice. Vozovnica za dve coni je 2,4 eur, torej je kazen osemkratnik, če se pelješ brez plačila. Ampak OK.

S tvojo "človeško" varianto bi pa vsakemu osnovnošolcu bilo jasno, da se gladko splača vseskozi voziti na črno (brez karte), če te dobijo v manj kot 50% primerov.

Tako kot imaš ogromno preračunljivcev, ki na plačljivih parkiriščih parkirajo brez plačila parkirnine, ker je kazen 20 eur, dobijo jo pa dvakrat na mesec, kar je precej ceneje kot parkirnina za cel mesec ali mesečni abonma.

Močno povečanje nadzora je pa PRECEJ bolj bully state kot jebenih 20 eur kazni.


Predlagam novo rešitev: če je nekdo mladoleten, mu iz urbane odštejejo 1,2 EUR in čao. Če nima urbane / nima dobroimetja / je noče dati iz žepa, ga kontrolor pospremi dol iz busa na naslednji postaji, denarno pa se ga dodatno ne kaznuje.

Prepričan sem, da bi LPP takšno ureditev prenesel b.p. Se res po grmovjih avtobusnih postaj skrivajo tolpe tisočih huliganov, ki bi z zastonjkarskimi vožnjami s svojo mrtvo težo povzročile takšno obrabo gum busov LPP, da bi spravila mestno občino v bankrot? Kaj MOL, celo državo?! Prav gotovo ne.

Aja, seveda si z izgovorom na polovičko odprl še eno fronto: za nepomembne prekrške uvajamo nesorazmerne kazni, ki jih potem s takšnimi korektivnimi ukrepi rešujemo. Brezveze, zmanjšajmo jih na polovico in čao.

In ja, še vedno večina ni sposobna sprocesirati, da je najbolj narobe to, da se v tej državi še sprocesira ljudi brez štempljanja z Urbano, tiste, ki delajo precej večjo škodo pa niti pomotoma ne.

In da argument o nekakšni reverse trickle-down kaznovalni politiki, kjer se bodo milijardni lopovi začeli obnašati lepše, če bomo najprej uspešno brutalizirali huligane brez Urbane nikakor ne drži. S tako politiko državi le zmanjka resursov za procesiranje herojev, ki so z NLBjem skoraj na državo spravili na kant.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

St235 ::

Predlagam novo rešitev: če je nekdo mladoleten, mu iz urbane odštejejo 1,2 EUR in čao. Če nima urbane / nima dobroimetja / je noče dati iz žepa, ga kontrolor pospremi dol iz busa na naslednji postaji, denarno pa se ga dodatno ne kaznuje.


Najboljše da sprejmemo nov pravilnik ali uredbo za mladoletne, pa za blondike v kratki kikli, 70+ starčke, migrante, forumske bedake... dokler ne bo najman 200 novih pravilniko in uredb se ne ustavimo...

In tak kekec potem sanja o bully state...

Aja, seveda si z izgovorom na polovičko odprl še eno fronto: za nepomembne prekrške uvajamo nesorazmerne kazni, ki jih potem s takšnimi korektivnimi ukrepi rešujemo. Brezveze, zmanjšajmo jih na polovico in čao.

ker si očitno star kakih 15 let, je še razumljivo zakaj ne razumeš dodane vrednosti polovične kazni in kako je zadeva vplivala na plačilno disciplino in razbremenitev sodišč.

In ja, še vedno večina ni sposobna sprocesirati, da je najbolj narobe to, da se v tej državi še sprocesira ljudi brez štempljanja z Urbano, tiste, ki delajo precej večjo škodo pa niti pomotoma ne.

Še vedno je bistveno bolj narobe, da bedaki ki kršijo takšne in drugačne predpise svoje ravnanje relativizirajo in opravičuje z ravnanji tretjih oseb, ki nima ničesar z njimi. To koliko milijonov EUR je ukradel jankovič popolnoma nič ne sprmeneni tvoje dolžnosti, da plačaš urbano, voziš po predpisih, itd...

darkolord ::

Predlagam novo rešitev: če je nekdo mladoleten, mu iz urbane odštejejo 1,2 EUR in čao. Če nima urbane / nima dobroimetja / je noče dati iz žepa, ga kontrolor pospremi dol iz busa na naslednji postaji, denarno pa se ga dodatno ne kaznuje.

Prepričan sem, da bi LPP takšno ureditev prenesel b.p. Se res po grmovjih avtobusnih postaj skrivajo tolpe tisočih huliganov, ki bi z zastonjkarskimi vožnjami s svojo mrtvo težo povzročile takšno obrabo gum busov LPP, da bi spravila mestno občino v bankrot? Kaj MOL, celo državo?! Prav gotovo ne.
Ne, se pa z LPP vozi na tisoče mladoletnih učencev in dijakov, ki bi se ob tej tvoji predlagani "rešitvi" vozili povsem brezplačno.

Aja, seveda si z izgovorom na polovičko odprl še eno fronto: za nepomembne prekrške uvajamo nesorazmerne kazni, ki jih potem s takšnimi korektivnimi ukrepi rešujemo. Brezveze, zmanjšajmo jih na polovico in čao.
Polovičke rešujejo drug problem, to je, da se plačevanje kazni vleče za brezveze. Za polovičko imaš omejen čas, potem je kazen polna, s čimer te spodbudi, da jo plačaš čimprej, če si prekršek res storil.

In ja, še vedno večina ni sposobna sprocesirati, da je najbolj narobe to, da se v tej državi še sprocesira ljudi brez štempljanja z Urbano, tiste, ki delajo precej večjo škodo pa niti pomotoma ne.
To nikakor ne opravičuje prekrškov.

tony1 ::

" ker si očitno star kakih 15 let, je še razumljivo zakaj ne razumeš dodane vrednosti polovične kazni in kako je zadeva vplivala na plačilno disciplino in razbremenitev sodišč."

Mladenič, polovičko so uvedli menda maja 97, ko se je prvič drastično povečalo kazni za CPP prekrške.

V resnici je sodišča reazbremenila abolicija šele več let kasneje, ko je, polovička gor ali dol, na sodiščih stalo za več let neplačanih prometnih (samo prometnih?) prekrškov. Sem že tako star, da se ne spomnim, a je bila samo ena, zdi se mi, da je bilo teh abolicij celo več. :D

Zaradi abolicije niti slučajno ni več ljudi umrlo na cestah, niti se ni podrl državi proračun. Prečudno. 8-O

Potem mi pa še en S-Tjevec piše, da bi ukinitev kazni 40 EUR (pardon 20 s polovičko) povzročila, da bi tisoče dijakov (samo dodajam še: penzičev; študenti se tako že vozijo samo še z avti, ker je LPP tako gnil) dnevno s svojo mrtvo težo do žice obrabila gume LPP busov... Nigga, please... :))

V resnici je vožnja z avti v mesto takšna škoda za okolje (in s tem za družbo), da bi morala biti vožnja z javnim prevozom za vse zastonj. V Velenju (in gotovo še kje) je že... Svet se pa vrti naprej. Prečudno, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Narobe je to, da se pri nas napake kaznujejo bolj kot pravi prekrški. Če ta punca ne bi imela sploh nobene urbane, ne bi plačala prvih 40 evrov, tudi na sodišče vprašanje če bi šla. Tudi če bi, vsaj 40 evrov bi prišparala.
Isto je recimo, če delaš nekaj na črno. Če si doma brez vseh papirjev postaviš tablo Avtomehanik in normalno delaš, brez vseh papirjev, boš plačal manj kazni kot če pravi avtomehanik davčno ne potrdi enga jebenega računa.

Ali pa to:
(1) Z globo od 2.000 do 26.000 eurov se za prekršek kaznuje pravna oseba ali tuj pravni subjekt, ki je pravna oseba, kadar opravlja dejavnost, ki ni določena v ustanovitvenem aktu, ali če nima z zakonom predpisanih listin o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti, določene v ustanovitvenem aktu (prva alineja 3. člena).

(6) Z globo od 1.000 do 7.000 eurov se za prekršek kaznuje posameznik, kadar opravlja dejavnost ali delo in ni vpisan ali nima priglašenega dela, kakor to določa ta ali drugi zakoni (šesta alineja 3. člena).

Ceneje je delat čisto brez vsega, kot pa napol legalno.

Takih primerov bi sigurno našli še 100.

St235 ::

Res ne vidiš zakaj je dražje, če imaš legitimno podjetje in nekaj mutiš zraven, kot to da sploh nimaš ničesar in vsak v 2s vidi, da tvoje podjetje sploh ne obstaja... cccc... ampak se res vedno izkaže, da je najslabše kar sproducirajo birokrati svetlobna leta pred šank idejami.

Utk ::

Pri napovedi dohodnine od najemnine je isto, ceneje je nič prijavit kot pa prijavit narobe.

St235 ::

tony1 je izjavil:

" ker si očitno star kakih 15 let, je še razumljivo zakaj ne razumeš dodane vrednosti polovične kazni in kako je zadeva vplivala na plačilno disciplino in razbremenitev sodišč."

Mladenič, polovičko so uvedli menda maja 97, ko se je prvič drastično povečalo kazni za CPP prekrške.

V resnici je sodišča reazbremenila abolicija šele več let kasneje, ko je, polovička gor ali dol, na sodiščih stalo za več let neplačanih prometnih (samo prometnih?) prekrškov. Sem že tako star, da se ne spomnim, a je bila samo ena, zdi se mi, da je bilo teh abolicij celo več. :D



ja, ko je nekdo preneumen, da bi ločil med ukrepom, ki je odpravil posledice in ukrepom, ki je odpravil vzroke potem res nima smisla debatirat. Raje dalje citiraj svoje namišljene prijatelje in sanjaj o tem, da nisi odgovoren za svoja dejanja, dokler ne zaprejo Jankoviča.

Utk je izjavil:

Pri napovedi dohodnine od najemnine je isto, ceneje je nič prijavit kot pa prijavit narobe.


Samo še en dokaz, da ne razumeš o čem govoriš. Zakaj točno naj ne bi bilo bolj sankcionirano prijavljat neresnične podatke, kot pozabit oddat dohodnino?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Ja, od najemnin res marsikdo "pozabi" prijavit...
Zato, ker če si naredil napako, boš še zmeraj nekaj plačal, če si "pozabil" pa ne boš nič plačal. A se je res težje zmotit v eni cifri kot čisto pozabit oddat nekaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

St235 ::

Zato, ker če si naredil napako, boš še zmeraj nekaj plačal, če si "pozabil" pa ne boš nič plačal.

Oboje se sankcionira, samo različno.

Ja, od najemnin res marsikdo "pozabi" prijavit...

ugotalvjanje in sankcioniranje je bistveno bolj enostavno v takem priemru. Ker je zadeva precej binarna: je oddal ali ni oddal. pri prilagajanju podatkov pa so zgodbe bistveno drugačne.

Kar pa seveda v svoji omejenosti spregledaš, pa je da je seveda nekoga, ki namenoma ne odda napoved dohodnine mogoče kaznovat enako, kot nekoga, ki se je zmotil v številki.

Ampak zdaj smo pa res že povsem offtopic, ker dokler smo govorili o vozovnicah si dejansko še imel smiselno tezo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

imagodei ::

TESKAn je izjavil:

tony1 je izjavil:

V tem, da je kazen štiridesetkratnik prekrška?

V tem, da je noro neučinkovito hoditi na sodišče za 1,2 eur, pa magari, če so brez urbane zalotili novorojenčka?

Kaj šele, ko nekoga ujamejo, ko drvi 200 na uro po prazni, suhi avtocesti sredi noči! Tam je šele brez veze, nora kazen in sodišče za NIČ škode!!! Ni samo štiridesetkratnik, je neskončnokratnik!!!

Šalo na stran, vedno je zabavno brat, ko imajo ljudje toliko za povedat čez preveč birokracije, hkrati bi pa za vsak medijsko odmeven primer dali poseben zakon. Da ne omenjamo, kako shizofreni postanejo ljudje, ko tak "horuk" nepremišljen zakon udari njih.

Cel argument (dva pravzaprav) gresta v tej smeri:

A) Zadevo se je v tem konkretnem primeru dalo (ali bi se moralo dati!) rešiti na drug način. Recimo z opozorilom in izkrcanjem dekleta, ki ni plačalo za vožnjo v drugo cono. Ali pa recimo tako, da bi kontrolor dekletu razložil, kaj sledi po predpisih, hkrati pa izpostavil možnost, da je pripravljen pogledat stran, če z urbano takoj poravna vožnjo v drugo cono. Na na način bi se izognili postopku, ki je v končni fazi stal več, kot je znašala "kazen". Kontrolori se tega zagotovo zavedajo (oziroma bi se morali zavedat); seveda pa je najlažje delat faktografsko in se kasneje izgovarjat na predpise, postopke. Ker pač, kontrolor je vse naredil prav in deklina je naredila prekršek.

B) S tem, ko po pravilu uspešno preganjamo kurje tatove, medtem ko se velike živine pravni državi smejijo v obraz (zavlačujejo postopke, odvetniki zahtevajo izločitev sodnikov, postopki padajo na tehnikalijah ...), se med ljudmi upravičeno širi nezadovoljstvo, hkrati pa se ustvarjajo mnenjske komore. Eden od rezultatov je ta, da vse večje število posameznikov začne razmišljati v stilu, češ, državo je treba nategovat na vsakem koraku, ker država ne okleva pri jebanju malega človeka. Koliko je to dobro, presodite sami.
- Hoc est qui sumus -

tony1 ::

"ja, ko je nekdo preneumen, da bi ločil med ukrepom, ki je odpravil posledice in ukrepom, ki je odpravil vzroke potem res nima smisla debatirat. Raje dalje citiraj svoje namišljene prijatelje in sanjaj o tem, da nisi odgovoren za svoja dejanja, dokler ne zaprejo Jankoviča."

A tebe res kdo v resničnem življenju še prenaša s takšno neskončno konfliktnostjo?

Ukrep, ki je torej odpravil posledice je bil uveden kakšnih 8 let po uvedbi ukrepa, ki je po tvoje odpravil vzroke.

St235 ::

imagodei je izjavil:

TESKAn je izjavil:

tony1 je izjavil:

V tem, da je kazen štiridesetkratnik prekrška?

V tem, da je noro neučinkovito hoditi na sodišče za 1,2 eur, pa magari, če so brez urbane zalotili novorojenčka?

Kaj šele, ko nekoga ujamejo, ko drvi 200 na uro po prazni, suhi avtocesti sredi noči! Tam je šele brez veze, nora kazen in sodišče za NIČ škode!!! Ni samo štiridesetkratnik, je neskončnokratnik!!!

Šalo na stran, vedno je zabavno brat, ko imajo ljudje toliko za povedat čez preveč birokracije, hkrati bi pa za vsak medijsko odmeven primer dali poseben zakon. Da ne omenjamo, kako shizofreni postanejo ljudje, ko tak "horuk" nepremišljen zakon udari njih.

Cel argument (dva pravzaprav) gresta v tej smeri:

A) Zadevo se je v tem konkretnem primeru dalo (ali bi se moralo dati!) rešiti na drug način. Recimo z opozorilom in izkrcanjem dekleta, ki ni plačalo za vožnjo v drugo cono. Ali pa recimo tako, da bi kontrolor dekletu razložil, kaj sledi po predpisih, hkrati pa izpostavil možnost, da je pripravljen pogledat stran, če z urbano takoj poravna vožnjo v drugo cono. Na na način bi se izognili postopku, ki je v končni fazi stal več, kot je znašala "kazen". Kontrolori se tega zagotovo zavedajo (oziroma bi se morali zavedat); seveda pa je najlažje delat faktografsko in se kasneje izgovarjat na predpise, postopke. Ker pač, kontrolor je vse naredil prav in deklina je naredila prekršek.

B) S tem, ko po pravilu uspešno preganjamo kurje tatove, medtem ko se velike živine pravni državi smejijo v obraz (zavlačujejo postopke, odvetniki zahtevajo izločitev sodnikov, postopki padajo na tehnikalijah ...), se med ljudmi upravičeno širi nezadovoljstvo, hkrati pa se ustvarjajo mnenjske komore. Eden od rezultatov je ta, da vse večje število posameznikov začne razmišljati v stilu, češ, državo je treba nategovat na vsakem koraku, ker država ne okleva pri jebanju malega človeka. Koliko je to dobro, presodite sami.


Problem točke A je v tem, da je za enoznačen zaključek preprosto premalo podatkov. ČE (in to ČE z veliko) je bilo v dani situaciji res samo to, da se je punca znašla v napačni coni potem bi bilo vsekakor primerno in bolj življenjsko ravnanje kot je opisal imagodei. Paragrafsko ravnanje kontrolorja v taki situaciji, je neživljensko, niti pod razno pa ne nepravilno ali protizakonito. Problem pa je, da nihče od nas ne ve ali je bila situacija res taka. Že če samo pogledamo po tem forumu je po vsem enako verjeten scenarij, da je vožnja v drugo cono stalnica, da je prišlo do takšne ali drugačne izmenjave besed in glede na videno in slišano (tako v živo kot na tem in drugih forumih, pogovorih) je odnos do redarjev in kontrolorjev vse prej kot korekten. Še posebej, če je bila storilka v družbi podobno mislečih. Tako ravnanje pa je seveda lahko upravičeno motiviralo kontrolorja, da je izpeljal postopek v celoti.

Točka B je absolutno del širšega problema, ki pa se ga s tem, da svoja dejanja opravičujemo z ravnanjem "velikih živin" ne rešujemo.

tony1 je izjavil:

"ja, ko je nekdo preneumen, da bi ločil med ukrepom, ki je odpravil posledice in ukrepom, ki je odpravil vzroke potem res nima smisla debatirat. Raje dalje citiraj svoje namišljene prijatelje in sanjaj o tem, da nisi odgovoren za svoja dejanja, dokler ne zaprejo Jankoviča."

A tebe res kdo v resničnem življenju še prenaša s takšno neskončno konfliktnostjo?

Ukrep, ki je torej odpravil posledice je bil uveden kakšnih 8 let po uvedbi ukrepa, ki je po tvoje odpravil vzroke.


Ključen problem oziroma vzrok niso bili ogromni zaostanki pri obravnavi prekrškov. Ogromni zaostanki pri obravnavi prekrškov so bili zgolj posledica. In to posledico je odpravila abolicija in omogočila sodiščem, da so začela sprotno reševati probleme.

Polovička, pa je v veliki meri naslavljala vzroke problema. Do uvedbe polovičke, je bil vsak posameznik motiviran, da se kar se da na veliko pritožuje nad popolnoma vsako kaznijo, saj kazen zaradi tega ni bila nič višja, stroški so bili zanemarljivi in pri zadostni masi pritožb in kopičenja le teh je bila vedno večja verjetnost zastaranja. In tukaj spet pridemo do ključne problema izogibanja odgovornosti posameznika in bolestnega poveličevanja pravic. Tako smo tam nekje konec 90ih prišli v absurdno situacijo, ko si se prometnih prekrškov znebil samo s pritožbo in si vedel, da bo zadeva zastarala pa četudi si poslal recept za burek.

Da so polovičke (in ne abolicija) bistveno pripomogli k odpravi vzrokov je očitno tudi iz tega, da se problem ni ponovil in ni prišlo do novega masovnega kopičenja prekrškovnih postopkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

hawkwood ::

imagodei je izjavil:

A) Zadevo se je v tem konkretnem primeru dalo (ali bi se moralo dati!) rešiti na drug način. Recimo z opozorilom in izkrcanjem dekleta, ki ni plačalo za vožnjo v drugo cono. Ali pa recimo tako, da bi kontrolor dekletu razložil, kaj sledi po predpisih, hkrati pa izpostavil možnost, da je pripravljen pogledat stran, če z urbano takoj poravna vožnjo v drugo cono. Na na način bi se izognili postopku, ki je v končni fazi stal več, kot je znašala "kazen". Kontrolori se tega zagotovo zavedajo (oziroma bi se morali zavedat); seveda pa je najlažje delat faktografsko in se kasneje izgovarjat na predpise, postopke. Ker pač, kontrolor je vse naredil prav in deklina je naredila prekršek.

This, kar se kontrolorja tiče.

Ampak to ne reši prvotnega problema. Kako za vraga se ta primer sploh lahko zgodi? Imam urbano, se poklikam na njihovem terminalu, dobim zeleno lučko in sem očitno še vedno v prekršku? Mogoče pa le ni problem v tej deklici, ampak v sistemu plačevanja? Če kaj potuješ po tujini, je stalna praksa da ti gre za tist drobiž v minus na kartici. Valda te ne bodo šli za 1.2€ preganjati po sodišču.

Seveda je najlažje nabit kazni, preganjati folk po sodiščih in se pritoževati kako smotane stranke so ti Slovenci.

St235 ::

Če govorimo o konkretnem primeru, gre za to, da se je z mesečno vozovnico, ki je omejena na eno cono vozila izven le te cone. Močno dvomim, da bi bilo v tujini kaj bistveno drugače.

V visoko opevani tujini, recimo Berlinu ni nič drugače. Če kupim dnevno/mesečno za cone A in B, bom v coni C fasal kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

Ja, je drugače.

Na podzemni v Londonu ti preprosto odtrgajo ustrezen znesek, ki ga moraš poravnati pred naslednjo vožnjo.

Samo tam imajo zaprt sistem, LPP pa še vedno vztraja na vstopu pri šoferju... Pač zahojenost in šparanje na terminalih.

Nemčija tega nima, ker nima zaprtega sistema. Zato se je tam bistveno lažje voziti brez karte... Dokler te seveda ne dobijo. Ampak v rush hour ni skoraj ni kontrolorjev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

St235 ::

Zaprt sistem?

a ti revček res še nikoli nisi bil v Londonu, da klatiš take neumnosti? Kaj ti res misliš, da je podzemna v londonu vse kar je javnega prevoza?

Pa recimo pariz ni tudi nič drugačen. Tam barabe turistom celo oglašujejo turistične 1-5 dnevne neomejene karte za celoten javni promet. Potem pa v drobni tisk napišejo, da velja samo za cone 1-3. Da o temu, da na terminalu kupiš karto za kamorkoli v zoni 1, če hočeš pa izven le te pa moraš kupit karto od postaje do postaje sploh ne govorim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

imagodei ::

Res je tu še možnost, da je bil kontrolor na začetku zelo prijazen, pa je dekle ugovarjalo, jezikalo, se postavljalo pred vrstnicami in kontrolorju celo jebala celo družino... Kot opozarja Lakotnik29, se največkrat izkaže, da tisti, ki poroča, precej olepšuje svojo vlogo v izmenjavi. Čisto možno je, da je bil kontrolor v štartu pripravljen izdati samo opozorilo, pa mu je zavrelo zaradi grdega odnosa.

Je pa očitno tule še veliko prostora za izboljšave. Recimo opozorilo na troli, da vstopaš v drugo cono in da je potrebno doplačilo... Nenavadno je, da se ponudnik storitve izgovarja na to, da bi potniki morali vedeti, sam pa ne poskrbi za zadostno obveščenost. Kaj pa ljudje, ki ne živijo v LJ in se s trolo peljejo 2x letno? Kaj pa tuji turisti? Če bi menjava cone pomenila prestop na drugo trolo, bi to človek še nekako razumel ...


Lakotnik29> "Pa recimo pariz ni tudi nič drugačen. Tam barabe turistom celo oglašujejo turistične 1-5 dnevne neomejene karte za celoten javni promet. Potem pa v drobni tisk napišejo, da velja samo za cone 1-3."

Pa te dejansko en podzemni vlak/trola odpelje npr. preko cele cone 3, nato pa še malo v cono 4, ali je treba vmes presesti?
- Hoc est qui sumus -

Miki N ::

Vprašanje, če so pri finančni konstrukciji LPP (samo mestni, ne primestni) in slovenskih razdaljah cone sploh tako zelo potrebne. V vsakem javnem prevozu večina, ki dela kratke vožnje itak MOČNO subvencionira manjšino in pri LPP stvari niso tako optimirane da bi bila razdalja sploh najhujši problem. Ni vrag, da se to ne bi dalo finančno nekako zapreti tudi kar z eno karto.

Ali pa saj bolj očitno označiti. Naj se nalima nek "multizonski" napis nekam na bus, barvno kodira, kaj vem, da potnike že od daleč spomni, da je treba malo razmisliti kakšno vozovnico imajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

St235 ::

imagodei je izjavil:

Res je tu še možnost, da je bil kontrolor na začetku zelo prijazen, pa je dekle ugovarjalo, jezikalo, se postavljalo pred vrstnicami in kontrolorju celo jebala celo družino... Kot opozarja Lakotnik29, se največkrat izkaže, da tisti, ki poroča, precej olepšuje svojo vlogo v izmenjavi. Čisto možno je, da je bil kontrolor v štartu pripravljen izdati samo opozorilo, pa mu je zavrelo zaradi grdega odnosa.

Je pa očitno tule še veliko prostora za izboljšave. Recimo opozorilo na troli, da vstopaš v drugo cono in da je potrebno doplačilo... Nenavadno je, da se ponudnik storitve izgovarja na to, da bi potniki morali vedeti, sam pa ne poskrbi za zadostno obveščenost. Kaj pa ljudje, ki ne živijo v LJ in se s trolo peljejo 2x letno? Kaj pa tuji turisti? Če bi menjava cone pomenila prestop na drugo trolo, bi to človek še nekako razumel ...


Lakotnik29> "Pa recimo pariz ni tudi nič drugačen. Tam barabe turistom celo oglašujejo turistične 1-5 dnevne neomejene karte za celoten javni promet. Potem pa v drobni tisk napišejo, da velja samo za cone 1-3."

Pa te dejansko en podzemni vlak/trola odpelje npr. preko cele cone 3, nato pa še malo v cono 4, ali je treba vmes presesti?


Brez težav greš iz zone 1 do 5 z eno linijo, sicer ne z podzemno ampak vseeno.
https://parisbytrain.com/wp-content/upl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

imagodei ::

Jah, ko sem jaz študiral v LJ, se ne spomnim nobenih posebnih con. Si pa imel "cono" mestnega promete in "cono" primestnega prometa. Jaz sem stanoval pri sorodnikih nekoliko iz Ljubljane in sem moral hodit na primestne avtobuse, ki so bili dovolj drugačni od trol, da si to opazil. Se ne spomnim, da bi z mestnim LPP avtobusom lahko prišel izven "mestne cone". Jasno pa je ta primestni avtobus ustavljal na nekaterih postajah mestnega prometa. Samo si se težko zmotil in stopil na napačnega, ker sta bila vidno drugačna - primestni avtobus je bil klasični avtobus, pobarvan v LPP barve; trola je bila pa trola.


Lakotnik29> "Brez težav greš iz zone 1 do 5 z eno linijo, sicer ne z podzemno ampak vseeno."

Hm, ne vem - bistveno vprašanje je, ali dovolj lahko ugotoviš, da gre za drugačen vlak/trolo... Kot v primeru mestnega/primestnega prometa iz zgornjega odstavka.
- Hoc est qui sumus -

St235 ::

Pa saj je sedaj praktično enako. Samo da se temu ne reče več mestni in primestni promet ampak imamo zone.

Poglej na mapo: http://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/file...

Izven zone ne prideš z navadno trolo. Še najbližje temu je 3G, pa tudi ta ustavi samo na nekaterih postajah mestnega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

St235 je izjavil:

Zaprt sistem?

a ti revček res še nikoli nisi bil v Londonu, da klatiš take neumnosti? Kaj ti res misliš, da je podzemna v londonu vse kar je javnega prevoza?

Pa recimo pariz ni tudi nič drugačen. Tam barabe turistom celo oglašujejo turistične 1-5 dnevne neomejene karte za celoten javni promet. Potem pa v drobni tisk napišejo, da velja samo za cone 1-3. Da o temu, da na terminalu kupiš karto za kamorkoli v zoni 1, če hočeš pa izven le te pa moraš kupit karto od postaje do postaje sploh ne govorim.

No shit, Sherlock.

Najbrž sem bil tam večkrat kot ti ;). Nekateri hodimo tja tudi delat...

Podzemna je v Londonu edino uporabna zadeva. Na buse hodijo samo turisti ali tisti, ki nimajo denarja, je namreč cenejši za polovico.

Ampak ti preprosto gredo v minus na Oyster kartici in ti jo naredijo neuporabno. Nafilaj, če jo hočeš uporabljati...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

Gregor P ::

imagodei je izjavil:

Je pa očitno tule še veliko prostora za izboljšave. Recimo opozorilo na troli, da vstopaš v drugo cono in da je potrebno doplačilo...
Kako pa dejansko zgleda to doplačilo v praksi? To je v bistvu vprašanje za vse; da se še kaj praktičnega naučimo iz te teme?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

St235 ::

Trenutno? Če se ne motim tako, da na terminalu ob vstopu pritisneš tipko, če želiš v več kot eno cono.

Gregor P ::

Priznam, da bi tam kar zardel, ker dejansko ne bi znal narediti tega; ali sem res že tako star :8)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

St235 ::

Tak validator, kolikor mi je poznana boš našel samo na klasičnih trolah, ki ne peljejo izven zone 1.

Na tem linku spodaj je validator, ki omogoča izbiro zone:
http://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/file...

V živo sem ga videl edino ko sem šel pred kakim letom na Ig, tako da lahko samo ugibam, da je tudi na ostalih primestnih avtobusih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Hvala. Če bi ga prvič videl, bi najprej počakal, da se vsi ostali validirajo, potem bi pa še jaz poskusil (če bi imel srečo, bo morda videl še koga, ki gre v drugo cono), ker na prvo zagotovo ne bi vedel, kako izbrati katerokoli cono (na tipkah ni videti nobene INFO itd.) ... ob pogoju seveda, da bi se sploh zavedal, da so neke cone.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

starfotr ::

TESKAn je izjavil:

tony1 je izjavil:

V tem, da je kazen štiridesetkratnik prekrška?

V tem, da je noro neučinkovito hoditi na sodišče za 1,2 eur, pa magari, če so brez urbane zalotili novorojenčka?

Kaj šele, ko nekoga ujamejo, ko drvi 200 na uro po prazni, suhi avtocesti sredi noči! Tam je šele brez veze, nora kazen in sodišče za NIČ škode!!! Ni samo štiridesetkratnik, je neskončnokratnik!!!

Šalo na stran, vedno je zabavno brat, ko imajo ljudje toliko za povedat čez preveč birokracije, hkrati bi pa za vsak medijsko odmeven primer dali poseben zakon. Da ne omenjamo, kako shizofreni postanejo ljudje, ko tak "horuk" nepremišljen zakon udari njih.


Pravi način je izbris pravilnikov/zakonov/direktov, ne pa pisanje novih. Torej, LPP lepo ukine to in čao.

Jaz sem tudi za nekaznovanje prekrškov, s katerim nobenemu nič ne škoduješ. Če greš 200 km/h ponoči po AC in ne narediš nobene nesreče, potem je kazen pač brezvezna. Bi pa povečal kazni v primeru nesreče, kjer je vzrok neprilagojena hitrost. Kazen za neprilagojeno hitrost pa ukinil.

Isto bi naredil z neupoštevanjem varnostne razdalje. Limaj se na rit, ni problema. Vendar, če počiš v nekoga zaradi tega, trajen odvzem vozniške in tudi vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

imagodei ::

St235 je izjavil:

Pa saj je sedaj praktično enako. Samo da se temu ne reče več mestni in primestni promet ampak imamo zone.

Poglej na mapo: http://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/file...

Izven zone ne prideš z navadno trolo. Še najbližje temu je 3G, pa tudi ta ustavi samo na nekaterih postajah mestnega prometa.

Sam vsaj takrat je bilo očitno, da se boš, ne vem, do Dolgega mostu rajš peljal s šestko, kot pa da se boš vkrcal na primestni avtobus, ki je peljal do Rakitne (zdajšnja cona 3). Mislim, česa takega zih ne bi naredil, četudi je avtobus mogoče ustavljal na Dolgem mostu, ker bi bilo to nujno dražje kot počakat na šestko.

Kako je zdaj to urejeno in ali so avtobusi še jasno drugačni, nimam pojma. Takrat si na Tržaški čakal na šestko, ne pa na primestni avtobus in tudi čisto jasno si videl, a je prišla šestka ali primestni avtobus. Skratka, hočem rečt, v tistih časih bi bilo butasto sesti na primestni avtobus, ker bi te vožnja, magari za 3 ali 4 postaje daleč, prišla dražje kot trola. A danes je pa to kar ista cena? In te, ne vem, 45-ka pobere na Tržaški v coni 1 ter odpelje v cono 3, pri čemer je avtobus enak 6-ki in sploh ne veš, da veljajo drugačni pogoji?

EDIT: aja, saj si napisal, ne prideš z navadno trolo...

EDIT2: Wow, just wow... Kako user friendly validatorji. To je hujše kot UI za pralni stroj.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Gagatronix ::

Tudi pri teh validatorjih za medconske avtobuse moras soferja posebej opozoriti, da se bos peljal iz ene cone v drugo. Ali morda tretjo.

Invictus ::

Skratka, ti validatorji niso user friendly. Če sploh veš, da obstajajo...

Ker je firma, ki jih dela, in LPP, nesposobna narediti to idiot proof, potem pridejo take zadeve na sodišče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

St235 ::

zadeva vsekakor ni idiot proof, ampak kaj misliš, da bi gospodična z mesečno karto kaj drugače ravnala, če bi bilo bolj user friendly?

Ker v danem primeru ni težava v tem, da je pomotoma izbrala napačno število con.

Gagatronix ::

Pustimo ob strani dejstvo, da je Ultra nategnila MOL s tem sistemom na polno.

Invictus ::

St235 je izjavil:

zadeva vsekakor ni idiot proof, ampak kaj misliš, da bi gospodična z mesečno karto kaj drugače ravnala, če bi bilo bolj user friendly?

Seveda se ga da, ampak odkar je Ultra to prodala in kasira, se ne vlaga več. Danes to lahko narediš brez nekih velikih stroškov in tehničnih težav.

Čisto idiot proof nikoli ni, ampak izogneš se pa takemu slabemu PRu...

Gospodična niti ne bi vedela, dokler ne bi fotr začel težiti, zakaj ima na VISA kartici postavko Urbana- 1,2 EUR. Pa še to ne bi bilo treba, če bi mobile app poročal o tem...

St235 je izjavil:


Ker v danem primeru ni težava v tem, da je pomotoma izbrala napačno število con.

Motiv je treba najprej dokazati, ne kar bluzit v 3 krasne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

St235 ::

O kakem motivu bluziš? Če imaš mesečno karto za cono 1 in se pelješ v cono 2 potem ni težava v tem da nisi znal cone na aparatu nastavit.

To, da bo pa LPP arbitrarno trgal sredstva s kreditne kartice očeta kot mu paše je pa sploh noro. Najboljše da kar celoten sistem izvržb naredimo tako. Podjetje ti useka charge na kreditno, potem se pa kregaj ali je bilo upravičeno ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Manu ::

St235 je izjavil:

ker si očitno nepismen si poglej odebeljeni del. Vse o 1,2€ je slaboumen rant, nekoga, ki še manj razume kot ti.


NEHAJ ŽALIT UPORABNIKE NA FORUMU! JASNO!

SPREMENI SVOJO RETORIKO!
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Gagatronix ::

@Manu, vec ucinka bi bilo, ce bi krical na Cukrarno, naj se lepo zlozi v palete ceglov. ;)

St235 ::

Manu je izjavil:

St235 je izjavil:

ker si očitno nepismen si poglej odebeljeni del. Vse o 1,2€ je slaboumen rant, nekoga, ki še manj razume kot ti.


NEHAJ ŽALIT UPORABNIKE NA FORUMU! JASNO!

SPREMENI SVOJO RETORIKO!


Takoj, ko dokažeš, da si pismen in razumeš za kaj gre v temi. Ker kekci, ki copy pastajo novico iz prvega posta brez, da bi jo prebrali, popolnoma nič ne dodajo k temi.

Še manj pa k temi dodajo bedaki z caps lock-om.

Manu ::

NEHAJ ŽALIT!!!
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

St235 ::

Manu je izjavil:

NEHAJ ŽALIT!!!


Dragi Manu,

nehaj se dret, ker se te že prvič slišal in te tudi zavestno nisem upošteval.

Zdaj pa bodi tiho, če nisi sposoben ničesar dodat k temi.

S spoštovanjem,
Lakotnik29

SeMiNeSanja ::

St235 je izjavil:


S spoštovanjem,
Lakotnik29

Ali morda nekdo tekmuje za šalo leta?
Lakotnik in spoštovanje :));((:))

Še dobro, da ni v isti vrstici... bi še zmagal za šalo leta!

Gagatronix ::

Haha, @SeMiNeSanja +1 :))

Phantomeye ::

Rajši se kregate, namesto, da bi kdo opazil moj predlog :P

Invictus ::

St235 je izjavil:

To, da bo pa LPP arbitrarno trgal sredstva s kreditne kartice očeta kot mu paše je pa sploh noro. Najboljše da kar celoten sistem izvržb naredimo tako. Podjetje ti useka charge na kreditno, potem se pa kregaj ali je bilo upravičeno ali ne.

Še dobro, da to čisto normalno deluje po celi Evropi. Zaznajo, da si dolžan nekaj plačati glede na svoja dejanja in ti izstavijo račun.

Samo v Sloveniji pravniki kot je Lakotnik pravijo, da je nemogoče... Ni čudno, da smo v taki riti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

St235 ::

Deluje po celi evropi.... kaj ko bi dal kak primer. Saj ves, tolk da se bomo imel o cem drugem, kot o tvojih blodnjah za pogovarjat.

Med tem da ti nekdo izstavi racun in tem da ti samovoljno trga nek znesek na podlagi arbitrarnih ugotovitev kontrolorja je velika razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

starfotr ::

Gagatronix je izjavil:

Pustimo ob strani dejstvo, da je Ultra nategnila MOL s tem sistemom na polno.


Medkrajni LPP je imel pred uvedbo Urbane sistem Četra pot, slovenska firma. Potem je Ultra začela opremljat LPP mestni promet s temi terminali in karticami. 4th way sistem je delal hitro, brez težav. Svetlobna leta pred šalabajz sistemom Ultra oz. Telargo.

Tudu druge prevozne firme so imele sistem Četre poti. Z lahkoto bi takrat uvedli enotni sistem za prevoze, če ne bi Ultra se štulila v to. Seveda je bilo to Zares, Golobičevo maslo. Ampak kaj hočemo,tako je pri nas.

Invictus ::

St235 je izjavil:

Deluje po celi evropi.... kaj ko bi dal kak primer. Saj ves, tolk da se bomo imel o cem drugem, kot o tvojih blodnjah za pogovarjat.

Med tem da ti nekdo izstavi racun in tem da ti samovoljno trga nek znesek na podlagi arbitrarnih ugotovitev kontrolorja je velika razlika.

Mestna kolesa v Nemčiji. Vsepovsod. Ko prekoračiš zastonj čas, ti konec meseca odtrgajo z VISA kartica. BTW, dto deluje tudi pri Biciklu ;).

Oyster isto. Lahko povežeš kartico s svojo VSA kartico in ti jo avtomatsko bremeni glede na koriščenje...

Bom dal samo 2, da ti ne bo preveč nerodno.

Sicer ti je pa v opravičilo to, da koncepta tako ali tako ne razumeš ;).

Pa tudi o funkcionalni pismenosti ne bi. Kontrolorja sploh nisem omenjal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()
««
6 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29854750 (3632) Lonsarg

Odvzem šolske urbane (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5710660 (8068) solatko
»

lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9321907 (16930) Šimpanz
»

Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24353720 (50567) Ziga Dolhar

Več podobnih tem