Forum » Omrežja in internet » A1 šalabajzerji
A1 šalabajzerji
Temo vidijo: vsi
MrStein ::
Najprej rešujejo tiste z ključno besedo "reklamacija računa" šele potem druge.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kezej ::
Pozdravljeni, zanima me, če lahko kdo pomaga razrešiti nekaj vprašanj v zvezi s storitvami A1.
Starši so pred kratkim prešli na A1 optiko (ni Telekoma vmes), imajo internet, TV in fiksno telefonijo (preneseno številko). Zanima me, če se bo uredilo samo, ali je potrebno koga obvestiti, ker se na fiksni telefon ne more poklicati (teta v slušalki pove "oprostite, vašega klica ni mogoče izvesti), se pa lahko z njega kliče?
Za TV so dobili KSTB3019 vmesnik, imajo L shemo in pravijo, da se na italijanskih programih RAI ne vidijo serije in filmi, prikazuje zgolj barvne črte po ekranu. Skušal sem poiskati, če je kakšna zatemnitev, a podatka na A1 strani ne najdem, sem pa našel podatke za Telemach in T2, kjer pri RAI programih javlja zatemnitve samo ob nogometnih tekmah. Starši so na dvojezičnem območju, prešnji ponudnik TV je bil tudi A1, ampak prek kabla, kjer so lahko vse gledali BP, v poslovalnici nista bila opozorjena, da bi bilo kar koli zatemnjeno.
Zanima me tudi, če se lahko kje dobijo navodila za uporabo vmesnika, na škatli je nalepka z vsebino paketa, kjer so zapisana tudi navodila, a jih ni bilo, na spletni strani jih ne najdem - najdem samo nekaj nastavitev, a so za starejši vmesnik predpostavljam.
Hvala.
Starši so pred kratkim prešli na A1 optiko (ni Telekoma vmes), imajo internet, TV in fiksno telefonijo (preneseno številko). Zanima me, če se bo uredilo samo, ali je potrebno koga obvestiti, ker se na fiksni telefon ne more poklicati (teta v slušalki pove "oprostite, vašega klica ni mogoče izvesti), se pa lahko z njega kliče?
Za TV so dobili KSTB3019 vmesnik, imajo L shemo in pravijo, da se na italijanskih programih RAI ne vidijo serije in filmi, prikazuje zgolj barvne črte po ekranu. Skušal sem poiskati, če je kakšna zatemnitev, a podatka na A1 strani ne najdem, sem pa našel podatke za Telemach in T2, kjer pri RAI programih javlja zatemnitve samo ob nogometnih tekmah. Starši so na dvojezičnem območju, prešnji ponudnik TV je bil tudi A1, ampak prek kabla, kjer so lahko vse gledali BP, v poslovalnici nista bila opozorjena, da bi bilo kar koli zatemnjeno.
Zanima me tudi, če se lahko kje dobijo navodila za uporabo vmesnika, na škatli je nalepka z vsebino paketa, kjer so zapisana tudi navodila, a jih ni bilo, na spletni strani jih ne najdem - najdem samo nekaj nastavitev, a so za starejši vmesnik predpostavljam.
Hvala.
sbawe64 ::
Prvo ugasni modem za minuto.
Če ne pomaga obvesti a1 helpdesk.
Če ne pomaga obvesti a1 helpdesk.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Enitor ::
Pozdravljeni, zanima me, če lahko kdo pomaga razrešiti nekaj vprašanj v zvezi s storitvami A1.
Starši so pred kratkim prešli na A1 optiko (ni Telekoma vmes), imajo internet, TV in fiksno telefonijo (preneseno številko). Zanima me, če se bo uredilo samo, ali je potrebno koga obvestiti, ker se na fiksni telefon ne more poklicati (teta v slušalki pove "oprostite, vašega klica ni mogoče izvesti), se pa lahko z njega kliče?
Za TV so dobili KSTB3019 vmesnik, imajo L shemo in pravijo, da se na italijanskih programih RAI ne vidijo serije in filmi, prikazuje zgolj barvne črte po ekranu. Skušal sem poiskati, če je kakšna zatemnitev, a podatka na A1 strani ne najdem, sem pa našel podatke za Telemach in T2, kjer pri RAI programih javlja zatemnitve samo ob nogometnih tekmah. Starši so na dvojezičnem območju, prešnji ponudnik TV je bil tudi A1, ampak prek kabla, kjer so lahko vse gledali BP, v poslovalnici nista bila opozorjena, da bi bilo kar koli zatemnjeno.
Zanima me tudi, če se lahko kje dobijo navodila za uporabo vmesnika, na škatli je nalepka z vsebino paketa, kjer so zapisana tudi navodila, a jih ni bilo, na spletni strani jih ne najdem - najdem samo nekaj nastavitev, a so za starejši vmesnik predpostavljam.
Hvala.
A1 jemlje stream iz DVB-Sja.
Ko RAI oddaja posebne oddaje so cenzurirane na DVB-S2 so zatemnjene z color barji.
https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West...
Enako počne RTVSLO na 16°E, samo da rtv izklopi FTA in signal gre v encrypted.
Ti colorbarji so pravilno delovanje dvb-s signala, na kabelski pa imaš signal iz italijanskega DVB-Tja, ki ni zatemnjen.
kezej ::
sbawe64, so poskusili in ne gre, bodo jutri javili.
Enitor, to pomeni, da je potrebno kupiti DVB-T anteno, ali ne bo pomagalo? Kako pa imajo ostali operaterji to rešeno, je pri njih tudi zatemnjeno, ali vlečejo z dvb-t? Škoda, da to ni nikjer označeno oz. da ne veš, dokler ne "kupiš".
Na rai teletekstu so našli stran 517, kjer je seznam kodiranih programov - serije, filmi,... :(
Enitor, to pomeni, da je potrebno kupiti DVB-T anteno, ali ne bo pomagalo? Kako pa imajo ostali operaterji to rešeno, je pri njih tudi zatemnjeno, ali vlečejo z dvb-t? Škoda, da to ni nikjer označeno oz. da ne veš, dokler ne "kupiš".
Na rai teletekstu so našli stran 517, kjer je seznam kodiranih programov - serije, filmi,... :(
Enitor ::
Torej te colorbarje "dela" RAI, kako imajo drugi operaterji rešeno pa ne vem točno, najbolje vprašati če jih pokličeš.
Testno pa lahko seveda preizkusiš dvb-t.
Testno pa lahko seveda preizkusiš dvb-t.
kezej ::
Na T2 so nesli opremo in ugotovili, da A1 ni podal zahtevka za odklop, tako da so to naredili na T2, telefon sedaj deluje v obe smeri.
Za TV pa bodo poskusili dobiti koga, ki ima anteno ali sprejemnik in anteno, da preverijo, če se vidi prek dvb-t.
Ne moreš imeti vsega, sedaj za net, tv in fiksni telefon plačajo manj, kot so plačali prej samo za tv ali za osnovni net, cena pa je za celoten čas vezave. Pri T2 so jim ponudili zelo drag paket, s popustom je bil še vedno skoraj 2.5x dražji od A1 ponudbe.
Za TV pa bodo poskusili dobiti koga, ki ima anteno ali sprejemnik in anteno, da preverijo, če se vidi prek dvb-t.
Ne moreš imeti vsega, sedaj za net, tv in fiksni telefon plačajo manj, kot so plačali prej samo za tv ali za osnovni net, cena pa je za celoten čas vezave. Pri T2 so jim ponudili zelo drag paket, s popustom je bil še vedno skoraj 2.5x dražji od A1 ponudbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kezej ()
Ganon ::
Par dni izpada sem imel zaradi odpovedi opreme in so mi priznali 30 evrov popusta. Presenečen.
jb_j ::
Pozdravljeni, zanima me, če lahko kdo pomaga razrešiti nekaj vprašanj v zvezi s storitvami A1.
Starši so pred kratkim prešli na A1 optiko (ni Telekoma vmes), imajo internet, TV in fiksno telefonijo (preneseno številko). Zanima me, če se bo uredilo samo, ali je potrebno koga obvestiti, ker se na fiksni telefon ne more poklicati (teta v slušalki pove "oprostite, vašega klica ni mogoče izvesti), se pa lahko z njega kliče?
Za TV so dobili KSTB3019 vmesnik, imajo L shemo in pravijo, da se na italijanskih programih RAI ne vidijo serije in filmi, prikazuje zgolj barvne črte po ekranu. Skušal sem poiskati, če je kakšna zatemnitev, a podatka na A1 strani ne najdem, sem pa našel podatke za Telemach in T2, kjer pri RAI programih javlja zatemnitve samo ob nogometnih tekmah. Starši so na dvojezičnem območju, prešnji ponudnik TV je bil tudi A1, ampak prek kabla, kjer so lahko vse gledali BP, v poslovalnici nista bila opozorjena, da bi bilo kar koli zatemnjeno.
Zanima me tudi, če se lahko kje dobijo navodila za uporabo vmesnika, na škatli je nalepka z vsebino paketa, kjer so zapisana tudi navodila, a jih ni bilo, na spletni strani jih ne najdem - najdem samo nekaj nastavitev, a so za starejši vmesnik predpostavljam.
Hvala.
A1 jemlje stream iz DVB-Sja.
Ko RAI oddaja posebne oddaje so cenzurirane na DVB-S2 so zatemnjene z color barji.
https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West...
Enako počne RTVSLO na 16°E, samo da rtv izklopi FTA in signal gre v encrypted.
Ti colorbarji so pravilno delovanje dvb-s signala, na kabelski pa imaš signal iz italijanskega DVB-Tja, ki ni zatemnjen.
sem mislil, da so jemali streame preko telekoma, ker so včasih imeli iste ip-je, se mi zdi
kezej ::
Spet težava s telefonom, tokrat pove, da številka ne obstaja. V sredo so na t-2 poslali dopis za začasno dodeltitev številke, danes so jim jo odobrili. Kaj je sedaj potrebno narediti, bo sledila kakšna avtomatika in se bo samo uredilo ali kako, ker sedaj jih je že strah it v poslovalnico ali pa na 404040 poklicat...
Naj pojasnim, pogdobo so sklenili skupaj s papirjem, da bo za odklop poskrbel A1 ter poskrbel za prenos številke. V petek istega tedna so jih priklopili, naslednji ponedeljek so šli v poslovalnico A1 vprašat kaj je treba naredit, rekla jim je naj prinesejo nazaj STB od kabelske TV (A1) in naj nesejo opremo na T2. Z opremo sta šla na A1 kjer jim je rekla, naj gresta najprej na T2 nest opremo, to sta naredila, pokazala kopijo papirja za prenos, a uslužbenka ni bila zainteresirana, omenila sta, da bi naj za vse poskrbel A1 in da imata prenos številke, uslužbenka je bila tiho in rekla, da bodo že uredili. Vrnila sta opremo, dobila papir, da sta jo vrnila in šla sta nazaj na A1. Vrnila sta kabelski STB, A1 uslužbenka je poklicala na fiksno številko, in glej ga, je delovalo.
V sredo je nekdo klical domov, in povedalo je, da številka ne obstaja.
Klicali so na 404040, operaterka je rekla, da pokaže, da številka ni aktivna, in da je zato ne morejo prenesti, ter da je treba na T2. Šli so na T2, kjer je rekla, da oni s tem nimajo nič in naj gredo na A1. Šli so na A1, kjer je rekla, da bodo tehniki preverili, potem je prišel tehnik, zgovarjali so se na starše, in jih poslali nazaj na T2. Tam jim je rekla, da naj pošljejo dopis za dodelitev številke.
Na info mail od T2 sta poslala dopis, danes je prišel mail, da je številka bila začasno dodeljena.
Oni se s tem ne bi več rad ukvarjali, na papirju piše, da bo to uredil A1 (a jih je strah, da se ne bo uredilo, če se do sedaj ni), kakšen je sedaj sploh postopek, da ne bi izgubila te številke?
Naj pojasnim, pogdobo so sklenili skupaj s papirjem, da bo za odklop poskrbel A1 ter poskrbel za prenos številke. V petek istega tedna so jih priklopili, naslednji ponedeljek so šli v poslovalnico A1 vprašat kaj je treba naredit, rekla jim je naj prinesejo nazaj STB od kabelske TV (A1) in naj nesejo opremo na T2. Z opremo sta šla na A1 kjer jim je rekla, naj gresta najprej na T2 nest opremo, to sta naredila, pokazala kopijo papirja za prenos, a uslužbenka ni bila zainteresirana, omenila sta, da bi naj za vse poskrbel A1 in da imata prenos številke, uslužbenka je bila tiho in rekla, da bodo že uredili. Vrnila sta opremo, dobila papir, da sta jo vrnila in šla sta nazaj na A1. Vrnila sta kabelski STB, A1 uslužbenka je poklicala na fiksno številko, in glej ga, je delovalo.
V sredo je nekdo klical domov, in povedalo je, da številka ne obstaja.
Klicali so na 404040, operaterka je rekla, da pokaže, da številka ni aktivna, in da je zato ne morejo prenesti, ter da je treba na T2. Šli so na T2, kjer je rekla, da oni s tem nimajo nič in naj gredo na A1. Šli so na A1, kjer je rekla, da bodo tehniki preverili, potem je prišel tehnik, zgovarjali so se na starše, in jih poslali nazaj na T2. Tam jim je rekla, da naj pošljejo dopis za dodelitev številke.
Na info mail od T2 sta poslala dopis, danes je prišel mail, da je številka bila začasno dodeljena.
Oni se s tem ne bi več rad ukvarjali, na papirju piše, da bo to uredil A1 (a jih je strah, da se ne bo uredilo, če se do sedaj ni), kakšen je sedaj sploh postopek, da ne bi izgubila te številke?
ZveeZ ::
Jaz sem se zjutraj zbudil in opazil, da se obe ultri ne povezeta v omrezje.
Sem pisal preko asistenta in cez slabih 15min sta se obe vzpostavili v zamiku par minut (vsaka povezana na "svoj" oddajnik).
Sem ostal kar presenecen nad odzivnostjo.
Sem pisal preko asistenta in cez slabih 15min sta se obe vzpostavili v zamiku par minut (vsaka povezana na "svoj" oddajnik).
Sem ostal kar presenecen nad odzivnostjo.
delavec44 ::
Jaz sem se zjutraj zbudil in opazil, da se obe ultri ne povezeta v omrezje.
Sem pisal preko asistenta in cez slabih 15min sta se obe vzpostavili v zamiku par minut (vsaka povezana na "svoj" oddajnik).
Sem ostal kar presenecen nad odzivnostjo.
Pa si siguren za vzročno posledico teh dveh dejanj?
Magic1 ::
Zjutraj jih je nekaj hecalo in se je počasi povezovalo na omrežje pa internet sploh ni delal. Vsaj čez pol Ljubljane sem opazil to. Po deveti so porihtal.
Magic
ZveeZ ::
Jaz sem se zjutraj zbudil in opazil, da se obe ultri ne povezeta v omrezje.
Sem pisal preko asistenta in cez slabih 15min sta se obe vzpostavili v zamiku par minut (vsaka povezana na "svoj" oddajnik).
Sem ostal kar presenecen nad odzivnostjo.
Pa si siguren za vzročno posledico teh dveh dejanj?
Sumim da ja, siguren pa ne motem bit:)
2dark ::
Par dni izpada sem imel zaradi odpovedi opreme in so mi priznali 30 evrov popusta. Presenečen.
Jaz sem bil presenečen, ker sem rabil novo sim kartico ( nano sim), da sem bil deležen nove kartice in aktivacije popolnoma zastonj.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
kezej ::
Meizu ::
Evo šalabajzerji zopet na delu:
ne dela jim internet, povrhu pa se jim je sesul še cel klicni center, tako da tudi vprašat ne moreš kaj se dogaja. Zgleda je nekdo spet staknu kabel iz serverja, ko je mislil da vleče ven kabel od miške.
ne dela jim internet, povrhu pa se jim je sesul še cel klicni center, tako da tudi vprašat ne moreš kaj se dogaja. Zgleda je nekdo spet staknu kabel iz serverja, ko je mislil da vleče ven kabel od miške.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
2dark ::
KO si že omenil klicni center. Po novem kličejo nazaj. To je po meni moteče, ker jih skoraj nikoli ne moreš dobit, ko kličeš. NAjraje bi videli, da bi komuniciral preko sms-ov.
Pa niso edini. Banke imajo isto težavo, da kličeš tisto njihovo 080 cifro pa se nobeden ne javi. Takšne zadeve me izjemno skrbijo za prihodnje, ker umetna inteligenca še ni toliko razvita, da bi se lahko z njo vse pogovoril in se končno znebijo teh počasnih študentov, ki se jim ne da sprejemat klicev.
Pa niso edini. Banke imajo isto težavo, da kličeš tisto njihovo 080 cifro pa se nobeden ne javi. Takšne zadeve me izjemno skrbijo za prihodnje, ker umetna inteligenca še ni toliko razvita, da bi se lahko z njo vse pogovoril in se končno znebijo teh počasnih študentov, ki se jim ne da sprejemat klicev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mirator ::
Naslov teme je kar pravšen.
Zadnjič se mi zgodi, da je internet izginil in pokličem na A1. Ko se mi končno nekdo javi, mu povem problem in da mislim, da je zaradi neviht bil prizadet modem. Po dani informaciji, da na modemu ne gori nobena lučka, mi je sporočil, da bo dal primer urgentno naprej, ker sem zatežil, da interet nujno rabim, kar je sicer res. Vendar naslednji dan ni bilo od njih nobenega odziva, zato sem ponovno klical. Tokrat pa zanimivo. Dobim informacijo, da modema ne menjajo fizično, temveč ga pošljejo iz skladišča po pošti. Na moje vprašanje, če grem lahko po modem v skladišče sam, je bil negativen, vendar pa obstaja možnost, da grem v kakšno njihovo izpostavo in če ga imajo na zalogi (kar je malo verjetnno) ga lahko zamenjam tam. Seveda sem stopil takoj v akcijo in začel klicariti v njihove izpostave, kjer pa ni bilo nobenega odziva. Potem pač pot pod noge do prve izpostave, kjer pa moram priznati korektnost, ker je bila vrsta in je njihov svetovalec videl, da v roki držim modem, me je povprašal, kaj je z njim in me napotil v sosednjo izpostavo, kjer ga zagotovo imajo. Tako sem še tisi dan prišel do novega modema in uspešno vzpostavil inetrnetno povezavo. Ampak to še ni konec. Naslednji dan dobim obvestilo, da so moj modem dali na pošto in, da me bo pošta obvestila o dostavi. Ja res me je pošta obvestila o dostavi, vendar šele naslednji dan za dostavo še za naslednji dan. Tako se je tudi zgodilo, ko me je poštar poklical, da mi prinaša modem. Seveda sem mu takoj odgovoril, da pošiljke ne bom prevzel in tako sem mislil, da se je dogodivščina končala.
Pa se ni.
Naslednji dan me kličejo iz A1, da modema nisem prevzel. No šele sedaj je bilo zaključeno vse, ko sem pojasnil, da sem modem že zamenjal v njihovi izpostavi. Torej, če bi čakal na A1, bi vse skupaj trajalo skoraj teden dni.
Aja, pa ni bil uničen modem ampak napajalnik. Na srečo je v paketu z modemom tudi napajalnik.
Zadnjič se mi zgodi, da je internet izginil in pokličem na A1. Ko se mi končno nekdo javi, mu povem problem in da mislim, da je zaradi neviht bil prizadet modem. Po dani informaciji, da na modemu ne gori nobena lučka, mi je sporočil, da bo dal primer urgentno naprej, ker sem zatežil, da interet nujno rabim, kar je sicer res. Vendar naslednji dan ni bilo od njih nobenega odziva, zato sem ponovno klical. Tokrat pa zanimivo. Dobim informacijo, da modema ne menjajo fizično, temveč ga pošljejo iz skladišča po pošti. Na moje vprašanje, če grem lahko po modem v skladišče sam, je bil negativen, vendar pa obstaja možnost, da grem v kakšno njihovo izpostavo in če ga imajo na zalogi (kar je malo verjetnno) ga lahko zamenjam tam. Seveda sem stopil takoj v akcijo in začel klicariti v njihove izpostave, kjer pa ni bilo nobenega odziva. Potem pač pot pod noge do prve izpostave, kjer pa moram priznati korektnost, ker je bila vrsta in je njihov svetovalec videl, da v roki držim modem, me je povprašal, kaj je z njim in me napotil v sosednjo izpostavo, kjer ga zagotovo imajo. Tako sem še tisi dan prišel do novega modema in uspešno vzpostavil inetrnetno povezavo. Ampak to še ni konec. Naslednji dan dobim obvestilo, da so moj modem dali na pošto in, da me bo pošta obvestila o dostavi. Ja res me je pošta obvestila o dostavi, vendar šele naslednji dan za dostavo še za naslednji dan. Tako se je tudi zgodilo, ko me je poštar poklical, da mi prinaša modem. Seveda sem mu takoj odgovoril, da pošiljke ne bom prevzel in tako sem mislil, da se je dogodivščina končala.
Pa se ni.
Naslednji dan me kličejo iz A1, da modema nisem prevzel. No šele sedaj je bilo zaključeno vse, ko sem pojasnil, da sem modem že zamenjal v njihovi izpostavi. Torej, če bi čakal na A1, bi vse skupaj trajalo skoraj teden dni.
Aja, pa ni bil uničen modem ampak napajalnik. Na srečo je v paketu z modemom tudi napajalnik.
Meizu ::
Seveda, ker njihova interna komunikacija je nekje na ravni dveh majmunov, ki se kregata okrog kokosov in banane. To kar si ti doživel ni niti prvič niti zadnjič, na tem nivoju so z njimi konstantno problemi. Oni bi res rabili neko zunanje podjetje da jim pride uredit optimizacijo dela.
Ne znajo komunicirat niti s terenskimi tehniki, niti svojimi ne, kaj šele zunanji sodelavci, kot npr. Telekom Slovenije in GVO, to je za njih španska vas totalna. Njihov support je na ravni dvo letnega otroka, vse odkar so ugasnili direktno linijo s tehničnim oddelkom. Sedaj se pogovarjaš z nekom random gospo, ki si pegla nohte ob tem ko se z njo pogovarjaš in čim jo vprašaš kaj več od tega koliko košta paket, zmrzne hitreje kot led na antarktiki. Nekatere/i so celo toliko trmasti, da kljub obrazložitvi situacije še vedno tupijo svojo, pa čeprav popolnoma zgrešeno (govorim o tehničnih zadevah). Njihov urgentni odziv je enak odzivu italijanskega podjetja, ko so vsi na feragosti.
Račune pošiljajo v celotnem znesku četudi si z njimi dogovorjen za bilokatere kompenzacije ali reklamacije, tako da tudi če se z njimi dogovoriš vse predhodno, si u bistvu vrgel čas v smeti, ker boš še vedno dobil domov isti račun, nakar boš spet moral klicat in ponovno sprožit isto reklamacijo.
Pa to lahko naštevam do zjutraj. Pač, res so totalni šalabajzerji. Pa vem da zvenim žleht, ampak se mi zdi, če tako nazaj pogledam, da pri nobeni firmi nisem še toliko popizdil kot z A1. Oni so res kralji teh neumnosti. Sicer sem Apple tudi že interno v svoji glavi že večkrat zminiral s kakšno bazuko ali kar artilerijo, njihov tehnični support je tudi še en cvetoč primer nesposobnosti.
Ampak A1... to je klasa zase. Res.
Ne znajo komunicirat niti s terenskimi tehniki, niti svojimi ne, kaj šele zunanji sodelavci, kot npr. Telekom Slovenije in GVO, to je za njih španska vas totalna. Njihov support je na ravni dvo letnega otroka, vse odkar so ugasnili direktno linijo s tehničnim oddelkom. Sedaj se pogovarjaš z nekom random gospo, ki si pegla nohte ob tem ko se z njo pogovarjaš in čim jo vprašaš kaj več od tega koliko košta paket, zmrzne hitreje kot led na antarktiki. Nekatere/i so celo toliko trmasti, da kljub obrazložitvi situacije še vedno tupijo svojo, pa čeprav popolnoma zgrešeno (govorim o tehničnih zadevah). Njihov urgentni odziv je enak odzivu italijanskega podjetja, ko so vsi na feragosti.
Račune pošiljajo v celotnem znesku četudi si z njimi dogovorjen za bilokatere kompenzacije ali reklamacije, tako da tudi če se z njimi dogovoriš vse predhodno, si u bistvu vrgel čas v smeti, ker boš še vedno dobil domov isti račun, nakar boš spet moral klicat in ponovno sprožit isto reklamacijo.
Pa to lahko naštevam do zjutraj. Pač, res so totalni šalabajzerji. Pa vem da zvenim žleht, ampak se mi zdi, če tako nazaj pogledam, da pri nobeni firmi nisem še toliko popizdil kot z A1. Oni so res kralji teh neumnosti. Sicer sem Apple tudi že interno v svoji glavi že večkrat zminiral s kakšno bazuko ali kar artilerijo, njihov tehnični support je tudi še en cvetoč primer nesposobnosti.
Ampak A1... to je klasa zase. Res.
2dark ::
A1 ima zunanjega izvajalca, ko je govora o liniji za uporabnike. Če oni ne morjeo uredit pa seveda pošljejo na A1.
Zato se ti pa potem javljajo študentje, ki nimajo pojma.
Zato se ti pa potem javljajo študentje, ki nimajo pojma.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Hja, super reklamo jim delajo, ni kaj.
Ceneje je zunanji suport. Ljudem je pa tako v osnovi pomembno da je cenejši paket ne kvaliteta storitev. Tako pač je. Zakaj ima Telemach toliko naročnikov? Ne zaradi odličnih storitev, pač pa zaradi nižjih cen. Ko pride do težav si pa v temi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Pa Telemach ni poceni. Ja, prvo leto. Drugo leto te pa udarijo s tavečjim krepelom.
Če pogledamo osnovni mobilni paket med Telekomom, A1 in Telemachom, je njihov cenovno najbolj ugoden po redni mesečni naročnini.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Meizu ::
Edina prava prednost teh salabajzerjev je, da so prakticno edini, ki ne zahtevajo vezave. Tudi ostali bi se morali tega navadit pocasi. Pa navadit se morajo, da uporabnik z veseljem dlje casa ostane pri operaterju ce ne fantazirajo s podaljsanji akcij in popustov za "nove uporabnike", kjer kot "novega uporabnika" smatrajo tistega, ki je bil vsaj 3 mesece odjavljen od njihovega prikljucka. Ker pa vsi ostali ravno tako poslujejo z vezavami to v prenesenem sporocilu pomeni "se vidimo cez 2 leti". Kar je itak dogovorjeno. Cisti kartelni dogovor.
MrStein ::
Kdo pa zahteva vezavo?
A1 pred meseci sploh ni imel možnosti vezave.
A1 pred meseci sploh ni imel možnosti vezave.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Meizu ::
2dark ::
Kdo pa zahteva vezavo?
A1 pred meseci sploh ni imel možnosti vezave.
Vsi razen A1.
Tole ne verjamem, da bi Telekom in Telemach pogojevala mesečno mobilno naročnino z 2 letno vezavo. SO pa še tukaj HOT mobil, Špar mobil.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Telemach:
https://ibb.co/SJ8kXXz
Telekom:
https://ibb.co/Pj4bYHL
Verjetno ponujajo tudi sklentiev naročnine po redni ceni brez vezave. Sicer pa, se lahko vedno razlika poplača in se prekine narčniško razmerje predčasno.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
Ampak to kar ti govoriš nima veze s tem kar pravim jaz.
In kaj ti govoriš? Telekom in TELEMACH ponujata sklenitev mobilne naročnine po REDNI CENi BREZ VEZAVE! Isto kot A1 in ostali.
Ti mešaš redne mesečne naročnine in akcijske ponudbe!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Ganon ::
Naslov teme je kar pravšen.
Zadnjič se mi zgodi, da je internet izginil in pokličem na A1. Ko se mi končno nekdo javi, mu povem problem in da mislim, da je zaradi neviht bil prizadet modem. Po dani informaciji, da na modemu ne gori nobena lučka, mi je sporočil, da bo dal primer urgentno naprej, ker sem zatežil, da interet nujno rabim, kar je sicer res. Vendar naslednji dan ni bilo od njih nobenega odziva, zato sem ponovno klical. Tokrat pa zanimivo. Dobim informacijo, da modema ne menjajo fizično, temveč ga pošljejo iz skladišča po pošti. Na moje vprašanje, če grem lahko po modem v skladišče sam, je bil negativen, vendar pa obstaja možnost, da grem v kakšno njihovo izpostavo in če ga imajo na zalogi (kar je malo verjetnno) ga lahko zamenjam tam. Seveda sem stopil takoj v akcijo in začel klicariti v njihove izpostave, kjer pa ni bilo nobenega odziva. Potem pač pot pod noge do prve izpostave, kjer pa moram priznati korektnost, ker je bila vrsta in je njihov svetovalec videl, da v roki držim modem, me je povprašal, kaj je z njim in me napotil v sosednjo izpostavo, kjer ga zagotovo imajo. Tako sem še tisi dan prišel do novega modema in uspešno vzpostavil inetrnetno povezavo. Ampak to še ni konec. Naslednji dan dobim obvestilo, da so moj modem dali na pošto in, da me bo pošta obvestila o dostavi. Ja res me je pošta obvestila o dostavi, vendar šele naslednji dan za dostavo še za naslednji dan. Tako se je tudi zgodilo, ko me je poštar poklical, da mi prinaša modem. Seveda sem mu takoj odgovoril, da pošiljke ne bom prevzel in tako sem mislil, da se je dogodivščina končala.
Pa se ni.
Naslednji dan me kličejo iz A1, da modema nisem prevzel. No šele sedaj je bilo zaključeno vse, ko sem pojasnil, da sem modem že zamenjal v njihovi izpostavi. Torej, če bi čakal na A1, bi vse skupaj trajalo skoraj teden dni.
Aja, pa ni bil uničen modem ampak napajalnik. Na srečo je v paketu z modemom tudi napajalnik.
Kakšen teden dni, če bi bilo v parih dneh vse rešeno? Jaz sem imel podoben primer, odpovedal mi je modem. So mi ga poslali po pošti, jaz njim starega nazaj na njihove stroške in zadeva je bila rešena brez težav. Ne samo to, še 30 evrov popusta pri naslednjem računu so mi priznali za tistih par dni nedelovanja. Eni ste res zateženi do skrajnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Lightning5 ::
Pri vsakem izpadu vedno zahtevaj povračilo po samoregulacijskem kodeksu
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u...
Edini tako bodo pohitrili odzivnost tehnikov.
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u...
Edini tako bodo pohitrili odzivnost tehnikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Lightning5 ()
Meizu ::
ne mešaj vezave zaradi ugodnosti in naročnine brez ugodnosti...
Dajta si vidva raje prebrat pogoje poslovanja teh podjetij, preden pametujeta.
A1 ponuja vse omenjene ugodnosti brez vezav, pogoj pri njih za vezavo je šele obročno odplačilo telefona. Vsi ostali provajderji pa popuste neposredno pogojujejo z vezavo in aneksom na popuste.
MrStein ::
Gledam A1 in piše:
*Promocijska cena velja za nove naročnike za 1 leto ob 24-mesečni vezavi.
Kje vidiš brez vezave?
Primer je za internet paket: https://www.a1.si/a1-fix-net
*Promocijska cena velja za nove naročnike za 1 leto ob 24-mesečni vezavi.
Kje vidiš brez vezave?
Primer je za internet paket: https://www.a1.si/a1-fix-net
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Rekel si "Dajta si vidva raje prebrat pogoje poslovanja teh podjetij".
Tako da kar daj link na dokumente, ki potrjujejo tvoje trditve.
Tako da kar daj link na dokumente, ki potrjujejo tvoje trditve.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Dober dan ::
Ne se kregat, fantje. Iz lastnih izkušenj vam potrdim, da pri A1 ni vezave za samo ugodnost na paket. Po enem letu komot prekineš naročniško razmerje brez kakšnih penalov. Kot da nisi koristil ugodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dober dan ()
MrStein ::
Torej jih samo pokličem, da bi imel zgoraj linkano ugodnost, in jo dobim brez vezave, čeprav tam piše, da je le z vezavo?
OK, bom probal.
OK, bom probal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Meizu ::
Rekel si "Dajta si vidva raje prebrat pogoje poslovanja teh podjetij".
Tako da kar daj link na dokumente, ki potrjujejo tvoje trditve.
Kliči jih pa vprašaj. A res misliš, da boš pri šalabajzerjih dobil na njihovi strani vse v pisni obliki? Nobenih aneksov ni na ugodnosti, če ne verjameš pač kliči, za koga se bom jaz tukaj matral.
Ostali pač vsi vežejo anekse na ugodnosti.
mirator ::
Naslov teme je kar pravšen.
Zadnjič se mi zgodi, da je internet izginil in pokličem na A1. Ko se mi končno nekdo javi, mu povem problem in da mislim, da je zaradi neviht bil prizadet modem. Po dani informaciji, da na modemu ne gori nobena lučka, mi je sporočil, da bo dal primer urgentno naprej, ker sem zatežil, da interet nujno rabim, kar je sicer res. Vendar naslednji dan ni bilo od njih nobenega odziva, zato sem ponovno klical. Tokrat pa zanimivo. Dobim informacijo, da modema ne menjajo fizično, temveč ga pošljejo iz skladišča po pošti. Na moje vprašanje, če grem lahko po modem v skladišče sam, je bil negativen, vendar pa obstaja možnost, da grem v kakšno njihovo izpostavo in če ga imajo na zalogi (kar je malo verjetnno) ga lahko zamenjam tam. Seveda sem stopil takoj v akcijo in začel klicariti v njihove izpostave, kjer pa ni bilo nobenega odziva. Potem pač pot pod noge do prve izpostave, kjer pa moram priznati korektnost, ker je bila vrsta in je njihov svetovalec videl, da v roki držim modem, me je povprašal, kaj je z njim in me napotil v sosednjo izpostavo, kjer ga zagotovo imajo. Tako sem še tisi dan prišel do novega modema in uspešno vzpostavil inetrnetno povezavo. Ampak to še ni konec. Naslednji dan dobim obvestilo, da so moj modem dali na pošto in, da me bo pošta obvestila o dostavi. Ja res me je pošta obvestila o dostavi, vendar šele naslednji dan za dostavo še za naslednji dan. Tako se je tudi zgodilo, ko me je poštar poklical, da mi prinaša modem. Seveda sem mu takoj odgovoril, da pošiljke ne bom prevzel in tako sem mislil, da se je dogodivščina končala.
Pa se ni.
Naslednji dan me kličejo iz A1, da modema nisem prevzel. No šele sedaj je bilo zaključeno vse, ko sem pojasnil, da sem modem že zamenjal v njihovi izpostavi. Torej, če bi čakal na A1, bi vse skupaj trajalo skoraj teden dni.
Aja, pa ni bil uničen modem ampak napajalnik. Na srečo je v paketu z modemom tudi napajalnik.
Kakšen teden dni, če bi bilo v parih dneh vse rešeno? Jaz sem imel podoben primer, odpovedal mi je modem. So mi ga poslali po pošti, jaz njim starega nazaj na njihove stroške in zadeva je bila rešena brez težav. Ne samo to, še 30 evrov popusta pri naslednjem računu so mi priznali za tistih par dni nedelovanja. Eni ste res zateženi do skrajnosti.
Saj veš, da smo ljudje različni in imamo različne potrebe. Jaz npr. sem zaradi elektronske pošte internet nujno potreboval, zato sem stopil v akcijo sam in težavo rešil prej kot v 24 urah. Druga težava pri operaterjih (to res ni samo pri A1) je, da ti ne dajo jasnega odgovora, kako pomoč poteka.
In vidiš, ti si bil tistega popusta 30 evrov vesel, meni pa ne bi nič pomenil.
d4vid ::
Hm... access point narediš na telefonu in se s prenosnikom povežeš na ta AP?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Meizu ::
Eni ste dobili 30eur popusta za par dni... Meni so nazadnje za teden dni nedelovanja odbili 1/4 naročnine.
2dark ::
Men so psolal sms, ker sem njihov dolgoletni naročnik, so mi dali 15% popusta, ki jih lahko pokoristim v njihovi spletni nakupovalnici. Fino je, da lohk popust združiš z njihovim rednim popustom in maš recimo nato 25% znižane zadeve,
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Omrežja in internet | 603714 (1033) | starfotr |
» | A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 108865 (2396) | Vm1999 |
» | Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 54065 (16393) | V-i-p |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 74163 (61609) | Cruz |