» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

Temo vidijo: vsi
««
12 / 19
»»

ales85 ::

Mobidick je izjavil:

A pozna kdo trenutni veljaven mail za reklamacije računov? S strani so umaknili vse kontaktne mail naslove, forum... Na samem računu ali v mailu z računom ni nobenega naslova, kam se jim lahko reklamacije pišejo. Hvala.

Jaz delam reklamacije preko spletnih obracev. Dve v 3 mesecih.

Ze pa zopet jezim na drugi lokaciji, ker hitrost 4G pade ali pa se povsem prekine, veckrat dnevno. Zabelezil ze drugo reklamacijo, od prve ni bilo ucinka.

Mobidick ::

Sem še zdaj pogledal 1x ta kontaktni obrazec. Mater jim vidim, zakopano imajo notri pod SPLOŠNIMI INFORMACIJAMI - "pritožba na račun".

Se še komu zdi, da se na vsak način izogibajo komunikaciji? Jaz imam zadnjih 6 mesecev same težave z njimi, od naglušnih telefonskih referentov na naročniškem oddelku, preko njihovega rigidnega programa za sklepanje naročnin, kjer referent, po ugotovljeni svoji napaki, ne more nikakor več popraviti pogodbe. Napačno pogodbo ti vseeno DPD skuša naslednje jutro dostaviti v podpis. Ko jim to zavrneš, potrebuje DPD 2 tedna, da jo vrne nazaj v A1. Potem ker je akcija že potekla, ko si sklepal prvotno pogodbo, ti zdaj kar nočejo več dati takšne ponudbe, kot je bila v času tvojega prvotnega sklepanja pogodbe, kot da niso oni tisti, ki je za*ebal celotno situacijo...

Meni so postali katastrofalni. Komuniciranje z njimi mi dela rano na želodcu. Stari Amis je še bil vedno najboljši. Že ko so prešli v Simobil, so se poslabšali, zdaj pa so živa katastrofa.
The future is digital!

ales85 ::

Mobidick je izjavil:

Sem še zdaj pogledal 1x ta kontaktni obrazec. Mater jim vidim, zakopano imajo notri pod SPLOŠNIMI INFORMACIJAMI - "pritožba na račun".

Se še komu zdi, da se na vsak način izogibajo komunikaciji? Jaz imam zadnjih 6 mesecev same težave z njimi, od naglušnih telefonskih referentov na naročniškem oddelku, preko njihovega rigidnega programa za sklepanje naročnin, kjer referent, po ugotovljeni svoji napaki, ne more nikakor več popraviti pogodbe. Napačno pogodbo ti vseeno DPD skuša naslednje jutro dostaviti v podpis. Ko jim to zavrneš, potrebuje DPD 2 tedna, da jo vrne nazaj v A1. Potem ker je akcija že potekla, ko si sklepal prvotno pogodbo, ti zdaj kar nočejo več dati takšne ponudbe, kot je bila v času tvojega prvotnega sklepanja pogodbe, kot da niso oni tisti, ki je za*ebal celotno situacijo...

Meni so postali katastrofalni. Komuniciranje z njimi mi dela rano na želodcu. Stari Amis je še bil vedno najboljši. Že ko so prešli v Simobil, so se poslabšali, zdaj pa so živa katastrofa.

Huh, si ti prepričan, da ne opisuješ moje interakcije z njimi? :)) Edina razlika je, da jaz niti približno nisem uspel priti do telefonske komunikacije.

Meni so jo zagodli še tako, da ob prekinitvi razmerja s T-2 niso zapisali, da je razlog sprememba pogojev/cenika, ki je upravičljiv razlog za prekinitev brez pogodbene kazni. Kljub temu, da sem jim sporočil, naj to zavedejo. K sreči so vsaj pri T-2 bili tako prijazni/uvidevni, da so tisti strošek potem odpisali (~€100).

Takoj, ko bo nekaj "večjega" šlo narobe, grem stran.

Mobidick ::

Lani sem hotel k njim z mobilno telefonijo (sem že sicer bil pri njih včasih), a so me tak grdo obravnavali, da sem po mesecu in pol obupal in šel k Telemachu za zelo podobno ceno, vendar roko na srce je, vsaj v mojem kraju, Telemachov sprejem porazen, ker imajo samo 1 oddajnik, Telekom in A1 imata po 2. Sem sicer pri A1 s fiksno telefonijo in internetom še iz časa Amisa...
The future is digital!

starfotr ::

Samo, da je nizka cena, nima veze, če ti nič ne dela :))

Mobidick ::

Nisem rekel, da je nizka cena. Beri malo bolje, preden pišeš in se smejiš lastni neumnosti.
The future is digital!

ales85 ::

starfotr je izjavil:

Samo, da je nizka cena, nima veze, če ti nič ne dela :))

Na večini lokacij nimam težav. Doma imam boljši signal kot prej pri T-2 (Telekomovo omrežje). Pri sosedih praktično nikoli nisem imel Telekomovega signala, A1 deluje odlično.

Ampak na eni specifični lokaciji, kjer sem 1-2x na mesec, se pa pojavlja težava katero sem opisal. Ampak tega pač nisem mogel vedeti vnaprej.

Kaj naj torej v tem primeru storim, po tvojem? Telekomovo omrežje je delno "iz dežja pod kap". Ti vlečeš preveč zaključkov iz premalo podatkov. Star fotr pač :))

Lightning5 ::

Remark18 je izjavil:

A1 ni niti Š od Šalabajzerov.

Danes 25.01.2023 mi že tretji dan ne dela nič, ne internet ne TV ne Wi-Fi. nešteto klicev, izgovarjajo se na vremenske razmere v Slo, sosedu v istem bloku pa vse deluje. bežite čim dlje od A1, samo boste imeli probleme. Takoj jutri jim odpovem pogodbo, vrnem opremo in me NIKOLI več ne vidijo. Katastrofa.


Zahtevaj reklamacijo v obliki dobroimetja. Sem imel podoben primer in so mi odobrili 67€.
Telefonisti so tam zato, da te "tolažijo". Reklamacija pa lahko vpliva na izboljšavo, ker če ne bodo imeli izgubo. Če ti bodo zavrnili reklamacijo zaradi vremena, zahtevaj dokazilo o višji sili.

Meizu ::

Evo salabajzerji spet na delu.

Na eni od lokacij sem prvi teden decembra 2022 narocil njihov dsl paket. No, 3.3.2023 so se koncno odlocili priklopit ta frdaman internet in te 4 mesece sem dejansko potrpezljivo cakal, pa ceprav je to res katastrofa da so si toliko casa vzeli za priklop.

No, koncno na ta datum priklopijo ta bogi kabel in modem in na internetu sem uzival vsega skupaj 2 ure, juhej! Sledil je internetni mrk, dsl se ne pobere in modem imam v bajti glih za okras. Obvescajo ne nic, napake se vedno niso odpravili pa ceprav sem napako prijavil takoj, tehnika ne posljejo da karkoli preveri, uglavnem katastrofa. Danes sem jih klical in koncno zatezil, da vkolikpr jutri tehnik ne pride preverit situacije odstopam od pogodbe. Hkrati jim bom pa v internetni medij cisto po "Karen-sko" spustil eno taksno lepo reklamo, kot si jo zasluzijo.

Ko klices na njihov center samo nekaj belezijo in "posredujejo naprej", a kaj ko je komunikacijski sum pri A1 vecji kot elektromagnetno polje zvezd pulzarjev. Med drugim sem jim tri krat (!) jasno razlozil, da med tednom delam ponoci in sem zaradi spanja dosegljiv popoldne ampak tehnikov to ne ustavi, da me vztrajno klicejo po 5x ali 6x ob 10ih zjutraj. Ko/ce jih slucajno uspem popoldan (13.00 recimo) dobit na telefon, pa ze davno niso vec na lokaciji.

Za en samar stisnit, resno. Ker sem celo prevec toleranten clovek sem jim dal se jutri zadnjo sanso, potem pa pakiram kufre k drugemu operaterju, odjavim tudi telefonski palet in optiko doma na hisnem naslovu, never to be seen again. Resno, s takimi salabajzerji nimas kaj delat.


P.S.: tudi z njihovo tehnicno ekipo ne mores vec stopit v stil, samo se neki svetovalci, med katerimi nekateri niti ne vedo kako resit problem, redno se pa dogaja da kar izklopijo telefonsko linijo in te preusmerjajo na whatsapp kjer te caka pol urno guzenje na tipkovnici, kjer moras vedno znova spisat celoten potopis dozdajsnjega postopka, do tocke, kjer sem zacel kar copy pastat vnaprej pripravljen spis, da pogovor sploh lahko zacne. Ocena za taksno storitev je negativno 1000, jebenti ja.

Lightning5 ::

Zehtevaj reklamacijo. Po 72 urah izpada ti pripada 100% reklamacija. Jokanje po internetu ne bo vplivalo na A1. Izpad prihodkov bo.

Drugače pa je za DSL in prve priklope optike, bistveno bolj zanesljiv Telekom, ker je tudi lastnik instrastrukture in je igra telefončkov malo krajša.

Runner71 ::

lastnik dsl omrežja ni A1 temveč TS in zato traja....če na svojem naslovu ne moreš imeti optike, povprašaj za A1 ultra....baje dela kokr tok ok...


Meizu je izjavil:

Evo salabajzerji spet na delu.

Na eni od lokacij sem prvi teden decembra 2022 narocil njihov dsl paket. No, 3.3.2023 so se koncno odlocili priklopit ta frdaman internet in te 4 mesece sem dejansko potrpezljivo cakal, pa ceprav je to res katastrofa da so si toliko casa vzeli za priklop.

No, koncno na ta datum priklopijo ta bogi kabel in modem in na internetu sem uzival vsega skupaj 2 ure, juhej! Sledil je internetni mrk, dsl se ne pobere in modem imam v bajti glih za okras. Obvescajo ne nic, napake se vedno niso odpravili pa ceprav sem napako prijavil takoj, tehnika ne posljejo da karkoli preveri, uglavnem katastrofa. Danes sem jih klical in koncno zatezil, da vkolikpr jutri tehnik ne pride preverit situacije odstopam od pogodbe. Hkrati jim bom pa v internetni medij cisto po "Karen-sko" spustil eno taksno lepo reklamo, kot si jo zasluzijo.

Ko klices na njihov center samo nekaj belezijo in "posredujejo naprej", a kaj ko je komunikacijski sum pri A1 vecji kot elektromagnetno polje zvezd pulzarjev. Med drugim sem jim tri krat (!) jasno razlozil, da med tednom delam ponoci in sem zaradi spanja dosegljiv popoldne ampak tehnikov to ne ustavi, da me vztrajno klicejo po 5x ali 6x ob 10ih zjutraj. Ko/ce jih slucajno uspem popoldan (13.00 recimo) dobit na telefon, pa ze davno niso vec na lokaciji.

Za en samar stisnit, resno. Ker sem celo prevec toleranten clovek sem jim dal se jutri zadnjo sanso, potem pa pakiram kufre k drugemu operaterju, odjavim tudi telefonski palet in optiko doma na hisnem naslovu, never to be seen again. Resno, s takimi salabajzerji nimas kaj delat.


P.S.: tudi z njihovo tehnicno ekipo ne mores vec stopit v stil, samo se neki svetovalci, med katerimi nekateri niti ne vedo kako resit problem, redno se pa dogaja da kar izklopijo telefonsko linijo in te preusmerjajo na whatsapp kjer te caka pol urno guzenje na tipkovnici, kjer moras vedno znova spisat celoten potopis dozdajsnjega postopka, do tocke, kjer sem zacel kar copy pastat vnaprej pripravljen spis, da pogovor sploh lahko zacne. Ocena za taksno storitev je negativno 1000, jebenti ja.

qwea ::

Lightning5 je izjavil:

Zehtevaj reklamacijo. Po 72 urah izpada ti pripada 100% reklamacija. Jokanje po internetu ne bo vplivalo na A1. Izpad prihodkov bo.

Drugače pa je za DSL in prve priklope optike, bistveno bolj zanesljiv Telekom, ker je tudi lastnik instrastrukture in je igra telefončkov malo krajša.

To velja za Nedelovanje storitev, ki so posledica enostavne napake, pa v igri za izračun je še čas prijave. Plus te ure se štejejo v obračunskem obdobju! To pomeni v kosu nedelovanje naprimer 100 ur ampak jih je bilo lahko v februarju 50 in marcu 50. Jaz sem imel v tem primeru reklamacijo zavrnjeno pri telekomu, tudi jokanje akosu ne pomaga.

Han ::

V firmi že 13 let visimo na bakreni parici, čeprav je v sosednji vasi (1 km stran) optika že leta. Ko je začel VDSL nagajat (skupna linija z ISDN), so bili pri T-2 zelo odzivni, se en mesec trudili na obstoječem priključku, tudi zamenjali modem, na koncu pa predlagali, da za net zakupimo ločeno parico, ki je bila že napeljana. TELEkom si je seveda vzel skoraj cel mesec, da jo je v centrali aktiviral. Od takrat VDSL deluje brezhibno, a žal le 20/4 Mbps.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Meizu ::

Meni pelje optični kabel od OŠO dobesedno manj kot deset metrov stran od tega objekta, pa vedno ko popvrašam o možnosti optike na tisti lokaciji se vsi delajo da nič ne vejo. Tako moram pač tudi jaz gulit tam stari dobri baker. Kar je sicer ok, ker tam neke visoke hitrosti niti ne potrebujem ampak pismo ja, vsaj dela naj zadeva.

Na Telekom direktno sem tudi jaz najprej pomislil, ampak so imeli takrat izredno nerealne cene - 40+eur / mesec za izključno internet, pa mislim da je bila celo linija 10/1, medtem ko so mi vsi ostali operaterji ponujali 20mbit linijo za praktično pol manj denarja. Mi je dejansko žal, da nisem najprej T2 pocukal za priklop. Z njimi imam vsaj sam veliko bolj prijetne izkušnje kot pa tile tepci. Ampak ni fer da žalim osebje, žalim direktno firmo in vse, ki so naumili takšen sistem kot ga imajo. To niti v srednji šoli ne bi zneslo za pozitivno oceno, ker zadeva enostavno n.e. d.e.l.u.j.e.

MrStein ::

Včeraj komu nagajal internet ponoči?

Na obvestilih imajo (oziroma so imeli) "motnje mobilnih podatkov na območju Maribora", ampak tudi fiksni internet je nehal delovati. Na prvi pogled je izpadel DNS, ker pingalo je. Sem en ali dva naslova probal, potem pa šel spat.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Meizu ::

Evo vse sem jim obrazložil, podal naprej mnenje telekomovega tehnika, da je na dsl liniji vse ok, da naj preveri A1 še modem in kabel (ni mi jasno zakaj teh informacij A1 nima, koji k), torej da naj pošljejo svojega tehnika. Ma kaki, briga njih čevelj razumeš. "Bomo posredovali naprej" je edino kar znajo reč, dejstvo pa je, da smo samo v tem tednu že 5x posredovali naprej eno in isto in zadeva se NE PREMAKNE. Njihov tehnik me še vedno ne kontaktira, danes je petek, torej itak ne bo iz tega nič, tako da bo treba najmanj še cel vikend preživet v mrku, potem pa z naslednjim tednom dalje.

A obstajajo kakšne uradne institucije komur lahko človek te gluposti prijavi naprej? Ker tole pa že meji na kretenizem.

jukoz ::

Kakšno je trenutno stanje z A1 v LJ?

Pri različnih strankah na različnih koncih LJ mi javlja nedosegljive mašine, tako na optiki kot na bakru - vse A1.

Po par minutah so nazaj.

jukoz ::

Tisti ki ste dvignili hitrost na optiki - bodite pozorni.

Na računu za februar so mi zaračunali dvig.

Telfonski odzivnik je nikakav, tako da pokličeš na tehnično pomoč in te prevežejo.

Narediš pritožbo, povedo da so res zaračunali povečanje in da ga ne bi smeli. Par minut kasneje dobiš SMS s potrditvijo pritožbe.

Reaper ::

Si ziher da ni poleg še v sosednjem stolpcu enaka vsota v obliki popusta? Pri meni je, končna vsota nadgradnje je tako 0,00 €.

Han ::

Enako so tudi meni zaračunali sorazmerni delež +5 eur, kar sem opisal v sosednji temi A1 fiksni internet dober?

Po dveh dneh dobiš SMS, da pritožbo obravnavajo... Po tem verjetno še tretji SMS, kako so se odločili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

janezvalva_5 ::

cel dan sem bil brez neta, pokličem A1 podporo, pravi, "pri vas ni neta".
a dej ga lomit. kot da ne vem.
pa niso niti vedli kdaj bo odpravljena napaka in kaj popravljajo.
meh.

sbawe64 ::

Optika, kabel, baker ?
Regija ?

tukaj piše za 25.4
Dela na omrežju
za dosti krajev
https://www.a1.si/omrezje/dela-na-omrez...

Bled
Maribor
Ptuj, Lovrenc na Pohorju
Goriška, Notranjsko-kraška, Obalno-kraška,
Sveta Trojica V Slovenskih Goricah, Malečnik, Gorišnica, Kidričevo
Jesenice
Rimske Toplice, Zidani Most, Laško, Sevnica
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

njokec ::

janezvalva_5 je izjavil:

cel dan sem bil brez neta, pokličem A1 podporo, pravi, "pri vas ni neta".
a dej ga lomit. kot da ne vem.
pa niso niti vedli kdaj bo odpravljena napaka in kaj popravljajo.
meh.


enako pri nas.
Internet mrknu včeraj, apr. 25 ob 2h ponoči, torej smo že dan pa pol brez storitev.

kličem A1 - imajo automatski odzivnik vklopljen, češ da prejemajo ogromno klicev in da se napaka odpravlja, nakar se klic automatsko izklopi. grem na chat na njihovi spletni strani, noben ne ve nč, razen tega, da so težave čez celo primorsko. na spletni strani tega seveda ne piše.
vprašam, če majo okviren čas kdaj lahko pričakujemo odpravo napake, pa nimajo pojma.
vprašam kako se bodo oddolžili, glede na to da sm si mogu jemat dopust v službi zaradi njih, pa pravjo da tud o tem nč ne vejo.

Kdo koga tu zajebava?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: njokec ()

ales85 ::

njokec je izjavil:

janezvalva_5 je izjavil:

cel dan sem bil brez neta, pokličem A1 podporo, pravi, "pri vas ni neta".
a dej ga lomit. kot da ne vem.
pa niso niti vedli kdaj bo odpravljena napaka in kaj popravljajo.
meh.


enako pri nas.
Internet mrknu včeraj, apr. 25 ob 2h ponoči, torej smo že dan pa pol brez storitev.

kličem A1 - imajo automatski odzivnik vklopljen, češ da prejemajo ogromno klicev in da se napaka odpravlja, nakar se klic automatsko izklopi. grem na chat na njihovi spletni strani, noben ne ve nč, razen tega, da so težave čez celo primorsko. na spletni strani tega seveda ne piše.
vprašam, če majo okviren čas kdaj lahko pričakujemo odpravo napake, pa nimajo pojma.
vprašam kako se bodo oddolžili, glede na to da sm si mogu jemat dopust v službi zaradi njih, pa pravjo da tud o tem nč ne vejo.

Kdo koga tu zajebava?

Lahko vlozis reklamacijo ter dobis nekaj popusta na naslednjem racunu.

Meizu ::

janezvalva_5 je izjavil:

cel dan sem bil brez neta, pokličem A1 podporo, pravi, "pri vas ni neta".
a dej ga lomit. kot da ne vem.
pa niso niti vedli kdaj bo odpravljena napaka in kaj popravljajo.
meh.


Pri meni so rabili skoraj 3 tedne da so končno ugotovili, da bi bilo treba GVO poklicat, da zrihtajo linijo. Raketna znanost.

njokec ::

ales85 je izjavil:

njokec je izjavil:

janezvalva_5 je izjavil:

cel dan sem bil brez neta, pokličem A1 podporo, pravi, "pri vas ni neta".
a dej ga lomit. kot da ne vem.
pa niso niti vedli kdaj bo odpravljena napaka in kaj popravljajo.
meh.


enako pri nas.
Internet mrknu včeraj, apr. 25 ob 2h ponoči, torej smo že dan pa pol brez storitev.

kličem A1 - imajo automatski odzivnik vklopljen, češ da prejemajo ogromno klicev in da se napaka odpravlja, nakar se klic automatsko izklopi. grem na chat na njihovi spletni strani, noben ne ve nč, razen tega, da so težave čez celo primorsko. na spletni strani tega seveda ne piše.
vprašam, če majo okviren čas kdaj lahko pričakujemo odpravo napake, pa nimajo pojma.
vprašam kako se bodo oddolžili, glede na to da sm si mogu jemat dopust v službi zaradi njih, pa pravjo da tud o tem nč ne vejo.

Kdo koga tu zajebava?

Lahko vlozis reklamacijo ter dobis nekaj popusta na naslednjem racunu.


Updejt: Reklamacija vložena (kao) konec aprila, bo njihov svetovalec "vložil reklamacijo, katero lahko pričakujete na računu maj".
Pride maj račun, dobropisa nikjer. Jim pišem spet, pravijo "Žal reklamacijski zahtevek ne obstaja".
Super, odlično, amejzing A1.
Smo vložili še enega, baje da pride junija - me prav zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: njokec ()

ales85 ::

Ne vem zakaj, ampak me ne preseneča :D Bom videl, če bom jaz kaj dobil zdaj, po kratkem obisku tujine...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ales85 ()

ales85 ::

Evo, še enkrat so mi zaračunali en interval 100 kB :)) Pa sem pred odhodom iz EU poskrbel za izključen roaming ter na telefonu nastavil naj preferira 3G. Itak razumem, da lahko telefon pač preklopi na 4G, če 3G ni na voljo, ampak ojej... pri nobenem drugem operaterju ni tako.

starfotr ::

Blokado podatkovnega prometa se vedno zahteva pri operaterju. Naj bo to z smsom ali pa z ukinitvijo na servisnih straneh ali v aplikaciji na telefonu.

Blokade na telefonih niso zanesljiva rešitev.

ales85 ::

starfotr je izjavil:

Blokado podatkovnega prometa se vedno zahteva pri operaterju. Naj bo to z smsom ali pa z ukinitvijo na servisnih straneh ali v aplikaciji na telefonu.

Blokade na telefonih niso zanesljiva rešitev.

Vem, mi je jasno. Ampak neumno je to, da je to edini operater, ki zaračunava te prenose. No, vsaj meni se zdi neumno.

starfotr ::

Ni edini. Tudi drugi zaračunavajo to. Kolegu je v tretji državi nabilo podatkov oz. evrov do blokade. Potem je nehalo.

ales85 ::

starfotr je izjavil:

Ni edini. Tudi drugi zaračunavajo to. Kolegu je v tretji državi nabilo podatkov oz. evrov do blokade. Potem je nehalo.

Meni se pri Telekomu in T-2 ni zgodilo nikoli, pa sem redno v tretjih državah. Tudi z istim telefonom pri T-2 se ni zgodilo v isti državi - pri A1 pa.

sbawe64 ::

Tudi samo uporaba (brez podatkov) lte (4g) v Ch/UK omrežju poskrbi za 'veselje' ob naslednjem računu.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

ales85 ::

sbawe64 je izjavil:

Tudi samo uporaba (brez podatkov) lte (4g) v Ch/UK omrežju poskrbi za 'veselje' ob naslednjem računu.

Ja, saj ravno to je problem. LTE porablja podatke, ko preklaplja med 3G/LTE - ali nekaj v tem smislu. Kljub temu, da so podatki izključeni. Razen seveda, če so izključeni na nivoju operaterja.

Steinkauz ::

Hofer tut zaračuna to.

sbawe64 ::

ales85 je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Tudi samo uporaba (brez podatkov) lte (4g) v Ch/UK omrežju poskrbi za 'veselje' ob naslednjem računu.

Ja, saj ravno to je problem. LTE porablja podatke, ko preklaplja med 3G/LTE - ali nekaj v tem smislu. Kljub temu, da so podatki izključeni. Razen seveda, če so izključeni na nivoju operaterja.

Feature, not bug.

https://www.telekom.si/pomoc-in-podpora...

Pri gostovanju v tujini za preprečitev nepredvidenih ali nepotrebnih stroškov, ki nastanejo zaradi prenosa podatkov, predlagamo, da na svojem mobitelu ročno izključite prenos podatkov med gostovanjem. Če imate izbrano omrežje LTE, se lahko kljub blokadi prenosa podatkov v nastavitvah mobitela zgodi, da pride do nepričakovanih stroškov. Do tega pride, ker se ob prijavi mobitela v LTE-omrežje včasih samodejno prenese manjša količina podatkov.
Uporabnikom, ki pri gostovanju v tujini prenosa podatkov ne želite uporabljati, predlagamo, da poleg blokade prenosa podatkov v tujini spremenite izbrano omrežje LTE v 3G. V tem primeru vaš mobitel ne bo prenašal podatkov, s tem pa tudi neželenih stroškov ne bo.


Glede na to, da se 3G ugašajo, ostane v tujini 2G.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

ales85 ::

Saj v tujini vec kot SMS ne rabim, uporabljam lokalne SIM kartice.

T-h-o-r ::

Lol, greste na sumljivo nizko ceno neta pri najslabsem ponudniku in pol jamrate, kako slabo je. U did it to yourself
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

2dark ::

T-h-o-r je izjavil:

Lol, greste na sumljivo nizko ceno neta pri najslabsem ponudniku in pol jamrate, kako slabo je. U did it to yourself


Ker telemach je pa odličen. Tam so šele nesposobni kreteni, ko je treba kaj uredit. Da ne omenjam tistih njihovih črnih poslovalnic in nesposobnežv, ki so tam zaposleni.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

MIHAc27 ::

Ma otroc, ki se tam oglašajo na telefone pojma nimajo. (Predvidevam da delajo večinoma študentje tam. Še nisem slišal starejši glas tam).

Sem 3x klical zakaj ne morem v Moj A1, pa šele v tretje mi je znala povedati, da imam drug uporabniški ime kot za xplore TV. Od prvega do tretjega klica je minilo pa 2 meseca.
Prvič je bilo, da imajo res neko težavo, ki se odpravlja. Drugič je bilo.. da bodo uredili. No v tretje kot rečeno sva pa rešila.

Pa ob prvem zagonu tudi, sem potem sam ugotovil, ko sem na modem splezal, zakaj se eni telefoni ne povežejo.

user756756 ::

Je tu kdo od a1 da lahko pogleda kaj štrikajo na helpdesku ?

Na a1 support sem že pisal, ne znajo rešiti ali ne razumejo problema.


Za kaj gre:

marca sem na st zasledil, da bo mogoče povišanje hitrosti na optiki (paket a1 fix net), kar so nekje aprila uredili (iz 100/20 na 500/100 mbit), speedtest je nekaj časa kazal hitrosti cca 485/95, sedaj je nazaj na https://www.speedtest.net/result/150593... 110/44 mbit.
Na https://www.akostest.net/sl/newtest/ dobim še nižje številke 100/40 mbit, ping 7ms.

Ta hitrost je dobljena direktno na modemu, tako da interna instalacija oz. router nima s tem prav nič ; (v os-ju vzpostavljena pppoe povezava) računalnik povezan preko utp kabla na modem port eth1 (upt kabel 1m dolžine, kupljen), cpu je dovolj močan za tako hitrost, nič drugega ni priklopljeno, modem je drugače v bridge načinu, wifi off, tv ni.
Modem (zyxel dx3101-b1) in telekom gpon ont sem že izključil iz elektrike in ponovno priklopil.
Testiral sem ob različnih urah, dopoldan/popoldan, vikend oz. pon-pet.

user756756 ::

Možni krivci:
1) a1 omrežje je preprosto premalo zmogljivo na vse uporabnike, vsa oprema pri meni deluje BP

2) modem krivec ?

3) optika 'nekje' napaka na liniji ?

4) napaka nekje v centrali ?


Od vsega tega je 2) najlažje preveriti.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Lahko je tudi gpon zabit in posledično počasi dela.

Čeprav je dosti rezerve pri tem.

user756756 ::

Je še kdo zaznal take upočasnitve na optiki po nadgradnji na 500/100 Mbit (download na dobrih 100 in upload na 40 Mbit) ?

mag3 ::

user756756 je izjavil:

Je tu kdo od a1 da lahko pogleda kaj štrikajo na helpdesku ?


Pošlji mi v ZS naročniške podatke pa preverim jutri.

Han ::

Jaz imam po nadgradnji bolj ali manj konstantno 380/90 Mbps na TELEkom (gpon) optiki, modem je Genexis Tundra Titanium-24.

Motion ::

Da še tu objavim ker zgleda da mamo dve A1 šalabajzerki temi:

Že nekaj mesecev (4-5 mesece) tako občasno delam speed test za internet, pa sm opazu da hitrosti prenosov (gor in dol) počasi drsijo navzol. Od deklariranih 400/100 nekje aprila marca so sedaj hitrosti 100/40. Na a1 seveda pravijo da vse dela ok in da bodo dali tehnikom v pregled.
Ma še kdo podobne izkušnje?

MrStein ::

Meni dela OK.

Kaki priklop? Lokacija (vsaj področje)?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Motion ::

Občina Vipava.
Bom prašu še koga od sosedov ki je na A1, kakšna je situacija pri njem.

user756756 ::

Motion



Od Od deklariranih 400/100 nekje aprila marca so sedaj hitrosti 100/40.

Če gre za optiko, deklarirana hitrost je do 500/100.
Kontaktiraj uporabnika mag3 v tej temi (hvala mu), z njegovo pomočjo je bil moj problem hitro rešen (2 dneva).

Kaj je bilo narobe: na a1 se je nekdo igračkal z nastavitvami (limiti hitrosti) na njihovi strani in me spravil nazaj na 100/40 profil.
Na supportu so bil trdi kot granit in jim nisem mogel ničesar dopovedati, tudi ko sem se povezal na net direktno preko njihovega modema/routerja, lan kabla in pppoe povezave v os-ju.

Zgodovina sprememb…

««
12 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Omrežja in internet
1946603713 (1032) starfotr
»

A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
382108865 (2396) Vm1999
»

Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15654065 (16393) V-i-p
»

Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19574163 (61609) Cruz

Več podobnih tem