» »

Avto star 5 mesecev s kupom težav

Avto star 5 mesecev s kupom težav

Temo vidijo: vsi
1
2
3

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

zmaugy je izjavil:

adrijanek91 je izjavil:

Ja meni je tisti mladenič rekel da vse te linije ki se že na daleč vidijo konkretno če pač jih gledaš z namenom da vidiš kaj je narobe so v mejah normale. Na hitro sem mu jezi hotla dopovedat, da če kupim majico in ima po strani šive, jo nesem nazaj, dobim novo ali pa mi vrnejo denar. Razlika je samo ta da majica stane 20EUR avto pa 20.000. Nevem za mene pač vizualna odstopanja se ne morejo dogajat. Bom čez 5 let avto menjala staro za novo pa bo nekdo ki je enako ˝malenkosten˝ kot jaz to tudi videl. IN IMELA BOM PROBLEM.

Bi vam slikala zdaj vse te napake, pa vendar nimam avta doma. Bom prilepila slike jutri.


Točno to. Predstavljajmo si istega specialca, ki mu kdo pripelje takšen avto čez 5 let in ga bojo polna usta domnev o tem, kako je avto bil sto krat karamboliran in popravljan pod kozolcem in koliko je to manj vredno zaradi tega.

Ni problem, ce imas zadevo dokumentirano in podpisano od avtosalona, da je avto bil taksen ob predaji.

Dober vic. BK cenilca v avtosalonu za to, on ti bo lepo povedal, da smola ampak zaradi teh napak je tvoj avto vreden toliko manj, take it or leave it.

bbbbbb2015 ::

adrijanek91 je izjavil:

Ja meni je tisti mladenič rekel da vse te linije ki se že na daleč vidijo konkretno če pač jih gledaš z namenom da vidiš kaj je narobe so v mejah normale. Na hitro sem mu jezi hotla dopovedat, da če kupim majico in ima po strani šive, jo nesem nazaj, dobim novo ali pa mi vrnejo denar. Razlika je samo ta da majica stane 20EUR avto pa 20.000. Nevem za mene pač vizualna odstopanja se ne morejo dogajat. Bom čez 5 let avto menjala staro za novo pa bo nekdo ki je enako ˝malenkosten˝ kot jaz to tudi videl. IN IMELA BOM PROBLEM.

Bi vam slikala zdaj vse te napake, pa vendar nimam avta doma. Bom prilepila slike jutri.


Nočem te užaliti, ampak je zelo očitno, da je zate en avto, z zelo dobro kvaliteto gradnje, oz. "build quality". Nočem ti nič sugerirati, da ne bodo planili po meni (in tebi). Kaj se bo za 5 let zgodilo, ne veš.

Lahko ti jaz povem, ko sem jaz svoje rabljene avte prodajal.

Imel sem eno Škodo, imela je iztrošen bencinski motor. Da se ni iz njega kadilo belo je pomagalo samo to, da nisi pritiskal na plin. Sem pa zgradil hišo in je imela Škoda kljuko. Prodal sem ga kupcu, ki je najbolj gledal barvo avta, da se ne pozna, če je umazan. Udarila sva v roke, avta sploh dobro pogledal ni. Cena je bila 6500 EUR.

Imel pa sem tudi enega Cliota, ki sem ga dal sinu, ki ga je pa prodajal. Kupec sumničav, prišel s tem merilcem za lak. Avto je bil sicer 7 let star, imel je 160 000 km in bil je naš bivši službeni. Kaj češ meriti na 7 let starem avtu? Prodajal se je za 2.000 EUR. Build quality je bil pač tak - Clio way. Ko je kupec pogledal vse in se celo brez dovoljenja zapeljal na cesto (avto ni bil registriran, eh?). Pride nazaj. PRESREČEN.

Prodajal pa sem Opla Vectro. 275 000km. Cene se ne spomnim, kupil sem jo novo. Kupčev foter je imel isto tako (ali podobno), sploh ga niso motili ne kilometri, ne nič. Kako je avto dober, je on presodil po fotrovem. Avto je bil 4 leta star in še nekaj, po mojem mnenju strošen do daske. Dobil sem zanj več kot sem sploh prosil. Brez zajebancije, ustnice so se mu tresle od veselja, ko ga je dobil. Awwww.

Najbolj sem se zafrknil na Espaceu. Avto je imel drugi motor, čez 450.000km. Kliče frajer, kupi takoj. Aleluja. Cena? Ja ja, bo bo. Pride k meni, pogleda avto, pravi, ne dam 12 tisoč, 6 tisoč dam. Ah klinac. Samo da mi ta Espace na duši ne obleži. Evo, kajn problem, 6 tisoč. Keš? Keš! Človek avta sploh pogledal ni.

Moram pa priznati, vsi avti, ki so šli od hiše (firme) - vsi so bili strošeni. Morda edino Opel Corsa ne. Žena jo je vozila. 3 cilindrska. Avto se je grdo tresel in šel počasi ko mula. Ta je edini šel od hiše, z manj kot 4k kilometrov. Žena ga ni marala, jaz še manj. Kot je prišla, je tudi odšla. Zgubili smo neprijetnih 1500 EUR, samo je pač šla stran. Avto je imel slabo karmo. Pač tako je. Kupila jo je ena mlada punca. Brez zajebancije, ko se je vsedla noter, ni hotla več ven. To, da se ogledala tresejo, ko 1.0L renči je ni motilo - niti pod razno ne. Je bila pa Ferrari rdeče barve. Avto, ne punca. Še danes jo srečam in še danes se mi zahvaljuje, kako fin avto je Corsa bila.

Tako da ne rabiš projecirati tvoje lastnosti na bodočega kupca. Vsake oči imajo svojega malarja.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Če bi le vedeli kako prodajalci, pogosto, ravnajo z novimi avtomobili v salonih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

zobnik ::

jaz bi poslikal avto in dal na FB, vrjamte mi bodo ljudje delil objavo in boste rešil 1,2,3

pa obvezno pošlji fb stran servisu in prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

korenje3 ::

adrijanek91 je izjavil:

Pozdravljeni. Pišem vam sem saj trenutno zbiram podatke na koga se obrniti. Konec Avgusta sva s partnerjem kupila nov avto. Renault Grandtour. Po mesecu dni sva začela opažat napake, za katere si nikoli nebi mislila, da jih nov avto ima. Torej prvo sva videla na zadnjem desnem pragu madež, na otip je vse prav, zgleda pa kot bi manjkala barva, vseeno pa je gladko kot vse ostalo. V istem tednu sva opazila, da voznikova vrata niso dobro nastavljena saj linija vrat na videz ni bila pravilna. Takrat sva šla na servis, dali so nama termin, da pripeljeva avto. Ko sva prišla po avto nama je gospod rekel da to je vse kar se je dalo nastaviti, da bolj ne gre. Izgledalo je enako kot prej. Glede madeža je rekel, da čez nekaj dni dobijo neka aparat in bi probali to ven izvleč. Kaj je mislil nimam pojma. Med tem časom sva začela bolj podrobno gledati avto in niti ena linija ne izgleda kot bi morala biti. Avto je cel zamaknjen. Ker imam sorodnike ki imajo avtohišo sem odšla tja. Tam so mi pregledali avto. Tudi z merilcem barve so ugotovili velika odstopanja na vseh delih. Sami so bili mnenja da kaj takega ni normalno za nov avtomobil, in da to moram ukrepat. Šla sem do prodajalca, ki nama je avto prodal-v salon. Ta nama je rekel da to je pač problem Renalutov in tako pač je. Glede barve je rekel da lahko dama barvat. Sama sem to idejo zavrnila, saj sva kupila NOV avto in ne dovolim da se ga barva, saj je potem avtomatsko barvan. Dala sem mu vedet da imamo v družini 2 Renaulta, eden je bil že karamboliran in po 18 letih še vedno izgleda kot iz trgovine. Dal mi je email in pisala sem na Renault Slovenija. Dobila sem odgovor, da so se posvetovali z pooblaščenim servisom, da so nama že oni dali predlog za popravilo in to je to. Nato sem šla spet nazaj na pooblaščen servis. Tam sem nastopila malo bolj ostro saj se mi zdi vse skupaj nenormalno. Mladenič je pregledal avto z merilcem in rekel da na vseh mestih kaže enako debelino barve. Da on ima merilec posebej kalibriran za Renaulta. Da linije so pri vseh enake. Tisti mladenič mi je rekel da morda pa Renault ni avto za mene, da preveč kompliciram.
Rahlo mi je dvignil pokrov. :) Sem rekla, vredu in da bom iskala rešitvev drugje.
Zdaj me zanima vaše mnenje. Ali res preveč kompliciram in se pač naj sprijaznim z takim avtomobilom. Ali pa naj grem dalje. Zanima me kam dalje? Prosim za nasvete in usmeritev.

LP


najcenejša znamka in iščeš mercedes kvaliteto. clap clap
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

korenje3 ::

St235 je izjavil:

Pravno formalno, če so res vse te napake je, da uveljavljaš stvarno napako.
Prodajalec te bo skoraj zagotovo zavrnil, čemur sledi prijava na tržni inšpektorat in tožba.

Glede na to, da so se napake pojavila v pol leta po nakupu se šteje, da so bile prisotne že ob nakupu, s čemer bo dokazno breme na tvoji strani bistveno lažje. Dokazati boš moral samo obstoj le teh (pazi edino, da ne zamudiš šest mesecev). Tukaj bo sodišče po vsej verjetnosti naročilo izvedensko mnenje. Ne škodi pa, če že pri uveljavljanju stvarne napake in potem tožbi, kaj priložiš. Kak pregled na AMZS, kot je predlagan zgoraj je dober začetek, ki načeloma ne bo drag. Druga opcija je kak drug pooblaščen (čeprav ti imajo verjetno skupno bazo in bodo vedeli za kaj gre) oziroma nedvisen servis, ki ti bo izdal mnenje.


glede na to da je bil avto v salonu so bile vse te napake že prej vidne. to pomeni da se je kupec odločil za nakup avta s temi "napakami".
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

LeQuack ::

korenje3 je izjavil:

St235 je izjavil:

Pravno formalno, če so res vse te napake je, da uveljavljaš stvarno napako.
Prodajalec te bo skoraj zagotovo zavrnil, čemur sledi prijava na tržni inšpektorat in tožba.

Glede na to, da so se napake pojavila v pol leta po nakupu se šteje, da so bile prisotne že ob nakupu, s čemer bo dokazno breme na tvoji strani bistveno lažje. Dokazati boš moral samo obstoj le teh (pazi edino, da ne zamudiš šest mesecev). Tukaj bo sodišče po vsej verjetnosti naročilo izvedensko mnenje. Ne škodi pa, če že pri uveljavljanju stvarne napake in potem tožbi, kaj priložiš. Kak pregled na AMZS, kot je predlagan zgoraj je dober začetek, ki načeloma ne bo drag. Druga opcija je kak drug pooblaščen (čeprav ti imajo verjetno skupno bazo in bodo vedeli za kaj gre) oziroma nedvisen servis, ki ti bo izdal mnenje.


glede na to da je bil avto v salonu so bile vse te napake že prej vidne. to pomeni da se je kupec odločil za nakup avta s temi "napakami".


Po moje pa kupec realno pričakuje artikel brez napak, če je nov. A zdaj bo vsak ob nakupu novega avta moral avto dati na dvigalo in ga pregledati ter merilec laka in meriti?
Quack !

blackbfm ::

grem stavit da dva avta (nova) nista enaka če jih daš side-by-side in gledaš v detajle

že pri navadni tiskovini so komot vidna odstopanja, pa je to ene miljonkrat preprosteši izdelek kot avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

korenje3 ::

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:

St235 je izjavil:

Pravno formalno, če so res vse te napake je, da uveljavljaš stvarno napako.
Prodajalec te bo skoraj zagotovo zavrnil, čemur sledi prijava na tržni inšpektorat in tožba.

Glede na to, da so se napake pojavila v pol leta po nakupu se šteje, da so bile prisotne že ob nakupu, s čemer bo dokazno breme na tvoji strani bistveno lažje. Dokazati boš moral samo obstoj le teh (pazi edino, da ne zamudiš šest mesecev). Tukaj bo sodišče po vsej verjetnosti naročilo izvedensko mnenje. Ne škodi pa, če že pri uveljavljanju stvarne napake in potem tožbi, kaj priložiš. Kak pregled na AMZS, kot je predlagan zgoraj je dober začetek, ki načeloma ne bo drag. Druga opcija je kak drug pooblaščen (čeprav ti imajo verjetno skupno bazo in bodo vedeli za kaj gre) oziroma nedvisen servis, ki ti bo izdal mnenje.


glede na to da je bil avto v salonu so bile vse te napake že prej vidne. to pomeni da se je kupec odločil za nakup avta s temi "napakami".


Po moje pa kupec realno pričakuje artikel brez napak, če je nov. A zdaj bo vsak ob nakupu novega avta moral avto dati na dvigalo in ga pregledati ter merilec laka in meriti?


to kaj je napaka je subjektivno. nek amater ne more soditi kaj se smatra kot napaka.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Pika na i ::

Z nestrpnostjo čakam fotke.

louser ::

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:

St235 je izjavil:

Pravno formalno, če so res vse te napake je, da uveljavljaš stvarno napako.
Prodajalec te bo skoraj zagotovo zavrnil, čemur sledi prijava na tržni inšpektorat in tožba.

Glede na to, da so se napake pojavila v pol leta po nakupu se šteje, da so bile prisotne že ob nakupu, s čemer bo dokazno breme na tvoji strani bistveno lažje. Dokazati boš moral samo obstoj le teh (pazi edino, da ne zamudiš šest mesecev). Tukaj bo sodišče po vsej verjetnosti naročilo izvedensko mnenje. Ne škodi pa, če že pri uveljavljanju stvarne napake in potem tožbi, kaj priložiš. Kak pregled na AMZS, kot je predlagan zgoraj je dober začetek, ki načeloma ne bo drag. Druga opcija je kak drug pooblaščen (čeprav ti imajo verjetno skupno bazo in bodo vedeli za kaj gre) oziroma nedvisen servis, ki ti bo izdal mnenje.


glede na to da je bil avto v salonu so bile vse te napake že prej vidne. to pomeni da se je kupec odločil za nakup avta s temi "napakami".


Po moje pa kupec realno pričakuje artikel brez napak, če je nov. A zdaj bo vsak ob nakupu novega avta moral avto dati na dvigalo in ga pregledati ter merilec laka in meriti?

IMHO morajo napake biti znane in ne zgolj vidne.

Stipex ::

Komplicirate...
Zapelji avto v salon in jim ga tam pusti. Zahtevaj novega takoj in brezpogojno.

r3dkv1c4 ::

NikolormousB je izjavil:

Nikjer ne piše, da mora imeti nov avto enako debelino barve po celi površini. Nikjer ne piše, da novega avtomobila ne smejo pred prodajo popraviti, da morajo biti spoji enakomerni itd.

Poleg tega je razlika tudi, če avto kupiš ali pa ga najameš (lizing). V slednjem primeru ima kupoprodajno pogodbo s prodajalcem sklenjeno lizingodajalec, ki pa se ne šteje za potrošnika in kot tak ne more uveljavljati pravic iz ZVPot.

Primeri, ko avtohiše ali proizvajalci menjajo ali odkupijo avto so precej redki. IMHO je edina realna rešitev, da ti avto na njihove stroške na novo prebarvajo na spornih mestih.

Glej, vsak avto iz traka ima enak nanos barve, ker je to špricano z robotom....kar posledično pomeni, da je bil ta avto poškodovan bodisi v skladiščih bodisi med transportom.
Tega je res ogromno.
Dejstvo je, če kupiš nov avto, moraš tudi dobit tisto, kar plačaš.
Prodajalci vedo za vse mahinacije, ki se dogajajo z avtom, preden pride avto v salon.

Izjave, kot so, da Renault ni za vas gospa, ker preveč komplicirate, jasno kažejo, da je prodajalec zavestno med vrsticami povedal, da je skoraj vsak Renault v salonu z napako.
S podobnimi izjava odganjajo še tiste, prepričane kupce, da odidejo h konkurenci.

Pri nas je firma uveljavljala stvarno napako in tudi avto so zamenjali za nov, pa je bil preko lizinga.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

robek ::

HappyPills je izjavil:

(...) Potem pa bi kupil enga japonca. Kot prvo pr teh si noben ne meri tičev, kot drugo japonček se s katano, če je kej krivo sestavu, kot tretje lahk ga maš skoz odklenenga k to noben ne krade.


Moj primer s Hondo: uvoznik bo naredil vse, ampak res vse, da ne bo na lastne stroške popravil nič. Pri meni je šlo za prerjavenje in namesto da bi se ukvarjali s tem, kako je možno, da se to naredi, smo se jajcali s tem, koliko garancije na prerjavenje avto sploh ima. Če sem pošten - na koncu so mi prerjavena vrata menjali, a po tem, ko sem jim lepo povedal, da jih bom šel tožit, tudi če izgubim, samo zato, da bom lahko javno objavil, kaj počnejo. So pa poudarili, da mi jih ne menjajo iz garancije, ampak iz dobre volje. Sam sem se zahvalil in se zaklel, da Honde pač ne bom več vozil (pa je avto drugače super, le servisi so poraz + na garancijo pozabite).

Toliko o japoncih.

r3dkv1c4 ::

Toliko o japoncih


Za tvoje težave niso krivi Japonci ampak pohlepni, požrti, nepošteni prodajalec, ki pa dvomim, da je Japonec.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

robek ::

adrijanek91 je izjavil:

Tisti mladenič mi je rekel da morda pa Renault ni avto za mene, da preveč kompliciram.
Rahlo mi je dvignil pokrov. :) Sem rekla, vredu in da bom iskala rešitvev drugje.
Zdaj me zanima vaše mnenje. Ali res preveč kompliciram in se pač naj sprijaznim z takim avtomobilom. Ali pa naj grem dalje. Zanima me kam dalje? Prosim za nasvete in usmeritev.

LP


Ne bo ti pomagalo, povem zgolj zato, da ti bo morda lažje.

Tast je leta 2003 kupil novega Scenica, ko se je ravno menjal model (kupil je starega). Čist vesel, prvi nov avto po mislim da pikiju (če veste, o katerem avtu govorim). Konkreten avto. Po enem mesecu je začel dobesedno razpadat. Z avtom je bilo vse narobe - od tega, da so se stebri pri vratih odluščili, do tega, da brisalci niso delali, da je cukal, ne vem kaj še vse. In so ga popravljali in popravljali in popravljali, dokler niso enkrat le izdahnili, a je avto eden zadnjih tega modela in da je v bistvu sestavljen pol z deli starega in pol z deli novega Scenica. Že to je bila rdeča luč. Podobnih napak in dogodkov je bilo toliko, da ne bi niti opisoval.

Sodu je izbilo dno to, da je tastu 1 mesec pred iztekom garancije dobesedno razpadel menjalnik nekje v Logarski dolini. Sledila je avtovleka in v ponedeljek na servisu avta niso hoteli pogledati, ker so ga poznali in so čakali, da se bo iztekla garancijska doba. Če bi bil jaz na njegovem mestu, bi se tam tako drl, da bi poleg policije klicali tudi rešilca, on se je pa ujezil, avto naložil na avtovleko in ga odpeljal drugam, menjalnik popravil na svoje stroške in se zaklel, da Renoja nikoli več.

Če sem pošten: ko je avto popravil (na lastne stroške in vse te malenkosti), je lepo oddelal svojih 300k km, uradnega servisa pa ni videl nikoli več. Vem pa, da jaz Renaulta predvsem zaradi izkušenj s servisom ne bom več vozil, pa so mi avti drugače všeč (tega Scenica sem potem vozil jaz zadnja 4 leta, preden je šel od hiše).

r3dkv1c4 je izjavil:

Toliko o japoncih


Za tvoje težave niso krivi Japonci ampak pohlepni, požrti, nepošteni prodajalec, ki pa dvomim, da je Japonec.


Izkušnjo sem povedal zato, ker so bili japonski avti predstavljeni kot avti, kjer se to ne dogaja. V Sloveniji imaš težko "japonca" brez izkušenj z uvozniki (in ne prodajalci - jaz sem komuniciral direktno z uvoznikom, ki ti daje garancijo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: robek ()

NikolormousB ::

Glej, vsak avto iz traka ima enak nanos barve, ker je to špricano z robotom...


Kje to piše?

Dejstvo je, če kupiš nov avto, moraš tudi dobit tisto, kar plačaš.


Saj je dobila nov avto. "Nov avto" verjetno ne pomeni tega, kar si večina predstavlja. Po ZDDV-1 je npr. z novimi avtomobili takole:

(3) Prevozna sredstva iz drugega odstavka tega člena se štejejo za nova, če je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

- plovila in zrakoplovi so dobavljeni pred potekom treh mesecev po datumu, ko so bili prvič dani v uporabo, kopenska motorna vozila pa pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila prvič dana v uporabo, in

- da s kopenskimi motornimi vozili ni prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovili ni preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovi ni preletenih več kot 40 ur.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Še dobro, da se pogovarjamo o obligacijskem zakoniku in stvari napaki, ne pa obračunu DDV.

Je pa zmeraj bolj očitno, da delaš za nekega uvoznika, ali še bol verjetno preprodajalca vozil glede na to kake kaltiš.

A to imajo v lakirnicah robote sprogramirane, da malo random nanašajo barvo?

NikolormousB ::

Še dobro, da se pogovarjamo o obligacijskem zakoniku in stvari napaki, ne pa obračunu DDV.


In, kakšni so kriteriji za "nov avto" po OZ? Koliko kilometrov ima lahko avto, da se šteje za novega? Koliko mikronov barve ima lahko?

Je pa zmeraj bolj očitno, da delaš za nekega uvoznika, ali še bol verjetno preprodajalca vozil glede na to kake kaltiš.


A nisi ti prej nekaj pridigal o ugibanju? :)

A to imajo v lakirnicah robote sprogramirane, da malo random nanašajo barvo?


A roboti so 100% zanesljivi? QC oddelki so v proizvodnih firmah za okras? Res misliš, da 20 jurjev vreden avto uničijo, če pride iz lakirnice sfušan? Ali je bolj verjetno, da na novo pobarvajo sfušan del in avto normalno prodajo naprej kot nov, ker ne obstaja predpis, ki bi jim to onemogočal (niti tak predpis nima smisla).

St235 ::

A roboti so 100% zanesljivi? QC oddelki so v proizvodnih firmah za okras? Res misliš, da 20 jurjev vreden avto uničijo, če pride iz lakirnice sfušan? Ali je bolj verjetno, da na novo pobarvajo sfušan del in avto normalno prodajo naprej kot nov, ker ne obstaja predpis, ki bi jim to onemogočal (niti tak predpis nima smisla).


med napako pri barvanju vozila in barvanjem zaradi poškodbe je velika razlika. Ker za razliko od tebe nimam kristalne krogle, nimam pojma kaj je res v danem primeru.

A nisi ti prej nekaj pridigal o ugibanju? :)

imaš prav, se ti iskreno opravičujem, ker sem se spustil na tvoj nivo.

In, kakšni so kriteriji za "nov avto" po OZ? Koliko kilometrov ima lahko avto, da se šteje za novega? Koliko mikronov barve ima lahko?

OZ tega nima eksplicitno definiranega, ker se ugotavlja na danem primeru. Bistveno je kaj je obljubljeno, kaj je upravičeno pričakovano in kaj je dobavljeno. Če pa resno misliš, da boš koga prepričal, da se kot nov avto po OZ (ne govorimo o DDV) šteje avto s prevoženimi 5k kilometri pa vso srečo.

Zagotovo je upravičeno pričakovat, da ko kupuješ novo vozilo le to ni bilo poškodovano/razbito. Spet ali je v tem primeru to res ali ne, ne moremo vedet. Če pa je, pa je to vsekakor osnova za uveljavljanje stvarne napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

NikolormousB ::

med napako pri barvanju vozila in barvanjem zaradi poškodbe je velika razlika.


Za kupca ni razlike. V vsakem primeru dobi iz fabrike nov avto, ki je bil 2x barvan.

Zagotovo je upravičeno pričakovat, da ko kupuješ novo vozilo le to ni bilo poškodovano/razbito.


Pa je res? Ali je za pričakovati, da boš dobil izpraven avto, ki ustreza tistemu, kar piše na kupoprodajni oz. računu?

St235 ::

Za kupca ni razlike. V vsakem primeru dobi iz fabrike nov avto, ki je bil 2x barvan.

normalno, med tem da je bil avto razbit in barvan ter tem, da je bil barvan zaradi napake v lakirnici, ni razilike. Pol pa sam še svizec, ki zavija čokolado manjka.

Pa je res? Ali je za pričakovati, da boš dobil izpraven avto, ki ustreza tistemu, kar piše na kupoprodajni oz. računu?

Dobiti moraš to, kar je bilo izrecno dogovorjeno in to kar je bilo upravičeno pričakovano. Zgolj tehnična izpravnost pri novem vozilu to niti pod razno ni ne eno ne drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

nekikr ::

Malo se umirita. Dokler ne prilepi slik je vse skupaj brezveze. Lahko, da je avto šlampasto sestavljen, lahko pa tudi, da ima OP preveč dober vid in ga nanometer odstopanja pri liniji vrže iz tira. Brez slik je vsa debata brez pomena.

St235 ::

En primer, kjer je prodajalec prodajal podobne buče kot ti:
http://www.sodnapraksa.si/?q=novo%20voz...

Med drugim jasno nalaga, da je dolžnost prodajalca (in ne kupca), da zagotovi ustrezen pregled vozila in to ustrezno dokumentira. Če tega ni je odgovornost na prodajalcu. Dodatno tudi jasno pove, da sklicevanje na predhodne preglede (proizvajalca, ob carinjenju, avtoprevoznika) ne razbremeni prodajalca te obveznosti.

Torej v danem primeru bo moral prodajalec dokazat (kar je pri stvarni napaki v šestih mesecih povsem normalno), da napake niso obstajale že ob prevzemu in morebitno odgovornost uporabnika za nastanek le teh. Ravno tako se prodajalec ne bo mogel izgovarjat na to, da bi moral kupec te napake opaziti že v salonu.

marvin42 ::

fotk pa nikjer.
Mostly Harmless

Pika na i ::

marvin42 je izjavil:

fotk pa nikjer.

Fant ne dovoli fotkanja.

nekikr ::

Očitno so napake zdaj popravljene, OP je izginil in se zadovoljno pelje naokrog :)

korenje3 ::

folk še vedno ne razume da se avto, ki je funkcionalen ne more kar tako menjati zaradi lepotnih napak.

to je tako kot da če bi jaz kupil svetlo vlečeno črno jeklo pa bi potem ostanke vrnil ker so porjaveli.
dejstvo je da ne more vsak sodit kaj je napaka. lahko se ustaviš pri neporavnanih vratih (kar lahko že iz moje stroke povem da so tolerance več kot 2mm/1m dolžine) ali pa greš gledat z lupo razne pikice in pričakuješ švicarsko uro iz svojega avta.

dejstvo pa je če kupiš iz salona velja "videno-kupljeno", razen za funkcionalnost, ki mora biti zagotovljena.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Mavrik ::

korenje3 je izjavil:


dejstvo pa je če kupiš iz salona velja "videno-kupljeno", razen za funkcionalnost, ki mora biti zagotovljena.


To ne velja za nobeno novo stvar, niti poceni kič. Ne bluzi.
The truth is rarely pure and never simple.

St235 ::

Se eden, ki se je na kristalno kroglo vsedel in lahko presoja o dejstvih brez da bi karkoli vedel.

Dejstvo je da klavzule videno kupljeno ne zdrzijo nikjer razen v gostilniskih debatah, ko je govora o nakupu vozil pri pravnih osebah.

nekikr ::

Je pa dejstvo, da obstajajo tolerance. V gradbeništvu bi tudi lahko vsak našel nekaj milimetrov odstopanja pri ometu sem in tja, pa zaradi tega ne moreš "vrniti" hiše. Brez slik teh groznih napak in madežev je vsaka debata popolnoma brezvezna. Za nekoga je grozna napaka, ko avto zamaka, za drugega pa dva nanometra zamika pri 5 metrski liniji.

korenje3 ::

Mavrik je izjavil:

korenje3 je izjavil:


dejstvo pa je če kupiš iz salona velja "videno-kupljeno", razen za funkcionalnost, ki mora biti zagotovljena.


To ne velja za nobeno novo stvar, niti poceni kič. Ne bluzi.


potem lahko vrnem moje zobne ščetke, ker se vidi rob od kalupa pri tlačnem brizganju?

nekikr je izjavil:

Je pa dejstvo, da obstajajo tolerance. V gradbeništvu bi tudi lahko vsak našel nekaj milimetrov odstopanja pri ometu sem in tja, pa zaradi tega ne moreš "vrniti" hiše. Brez slik teh groznih napak in madežev je vsaka debata popolnoma brezvezna. Za nekoga je grozna napaka, ko avto zamaka, za drugega pa dva nanometra zamika pri 5 metrski liniji.


za stranko načeloma tudi tolerance ne veljajo. Proizvajalec se lahko sicer sklicuje na standard, ki opisuje tolerance, sam standardi niso obvezni. Obvezne so pa direktive, ki večinoma opisujejo varnost in funkcionalnost izdelka.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

mat xxl ::

Slik težav ni objavila ???

bbbbbb2015 ::

mat xxl je izjavil:

Slik težav ni objavila ???


Ne. Torej napake le niso tako velike.

Pika na i ::

Pozabila je geslo za prijavo.

Ales ::

korenje3 je izjavil:

Mavrik je izjavil:

korenje3 je izjavil:


dejstvo pa je če kupiš iz salona velja "videno-kupljeno", razen za funkcionalnost, ki mora biti zagotovljena.


To ne velja za nobeno novo stvar, niti poceni kič. Ne bluzi.


potem lahko vrnem moje zobne ščetke, ker se vidi rob od kalupa pri tlačnem brizganju?

A je samo na prav tvoji ščetki to vidno, na ostalih enakih ščetkah pa ne?

Na podobna vprašanja v tej smeri je bilo že odgovorjeno, vsaj preberi temo preden poskušaš sodelovati.

korenje3 ::

Ales je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Mavrik je izjavil:

korenje3 je izjavil:


dejstvo pa je če kupiš iz salona velja "videno-kupljeno", razen za funkcionalnost, ki mora biti zagotovljena.


To ne velja za nobeno novo stvar, niti poceni kič. Ne bluzi.


potem lahko vrnem moje zobne ščetke, ker se vidi rob od kalupa pri tlačnem brizganju?

A je samo na prav tvoji ščetki to vidno, na ostalih enakih ščetkah pa ne?

Na podobna vprašanja v tej smeri je bilo že odgovorjeno, vsaj preberi temo preden poskušaš sodelovati.


To kar raja odgovarja res ni relevantno.
Jaz sem dal konkretne odgovore iz nevtralne perspektive. Žal je tukaj veliko "consumerjev", ki se ne znajo postavit v drugo vlogo. Zato taki odgovori.

Kar se tiče zobnih ščetk, pri nekaterih je črta od kalupa bolj vidna, pri drugih manj, pri nekaterih pa sploh ni vidna. Mislim da bi po tvoje morali umakniti kar celo serijo iz trgovinskih polic...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Ales ::

Nič ti kaj dosti ne misliš.

zmaugy ::

nekikr je izjavil:

Je pa dejstvo, da obstajajo tolerance. V gradbeništvu bi tudi lahko vsak našel nekaj milimetrov odstopanja pri ometu sem in tja, pa zaradi tega ne moreš "vrniti" hiše. Brez slik teh groznih napak in madežev je vsaka debata popolnoma brezvezna. Za nekoga je grozna napaka, ko avto zamaka, za drugega pa dva nanometra zamika pri 5 metrski liniji.


Če so jima ponudili barvanje avta, verjetno ni bila ravno malenkost.

Gambino ::

Če je bil avto poškodovan in popravljeni bi morala stranka biti o tem obveščena. In jaz takšnega avtomobila ne bi prevzel!
Se pa to dogaja vsem, tukaj znamka ne igra vloge!

nekikr ::

zmaugy je izjavil:

nekikr je izjavil:

Je pa dejstvo, da obstajajo tolerance. V gradbeništvu bi tudi lahko vsak našel nekaj milimetrov odstopanja pri ometu sem in tja, pa zaradi tega ne moreš "vrniti" hiše. Brez slik teh groznih napak in madežev je vsaka debata popolnoma brezvezna. Za nekoga je grozna napaka, ko avto zamaka, za drugega pa dva nanometra zamika pri 5 metrski liniji.


Če so jima ponudili barvanje avta, verjetno ni bila ravno malenkost.

Brez slik ne veš. Iz pisanja je jasno, da so jih imeli poln K, težakov, kar velikokrat pomeni, da se išče dlaka v jajcu. Kaj je res in kaj ne pa ne bomo vedeli, ker ni slik. Ugibam, da namenoma.

TOP ::

Tole odstopanja debeline barve je odstopanja debeline laka,ko robot šprica in najdejo,da je nekaj spregledal ali ni bilo dobro očiščeno in ni prov prekrilo,potem robot še enkrat tisti kos cel nanese in zato je odstopanje ne pa,da je bil avto razbit.Moj ima isto lak na prednji in enih vratih je mal debelejši,ampak tole tista napravca pokaže,ko smo preverjali in sem dobil tovarniško potrdilo,zakaj pride do tega.

koyotee ::

Itak se ne vidi če je debelejši lak in lahko si samo vesel da je, toliko kasneje bo prerjavelo :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

korenje3 ::

Bistveno je da je barvni lak tanek kolikor je možno in da je zaščitni prozorni lak čim debelejši. Po možnosti nanešen v večih plasteh z različnimi elastičnostmi/trdotami.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

SaXsIm ::

Sem tudi sam v 2018 kupil novega Renaulta. Res je, linije vrat ter okrasnih obrob so čisto faljene, pa se mi zdi, da vrata niso povešena (se odpirajo in zapirajo povsem lepo). Prav tako je pranje stekel nad 90km/h praktično neobstoječe. In največji nateg od vsega - diamantno brušena platišča. Saj so lepa, ampak ko jih popraskaš, jih lahko samo vržeš stran.

Kaj je moj point? Meni so bile vse te napake jasne po 1 tednu lastništva. 14 dni po nakupu me je prodajalec klical ter povprašal kako sem zadovoljen - avto lahko v 14 dneh vrneš "no questions asked." Pa ga nisem, me te malenkosti niso toliko motile. Tako da, verjamem, da težave na Renaultih obstajajo oz da build quality ni na enakem nivoju kot je na Audijih, ampak je temu primerna tudi cena. Glede na to, da so napake vidne, pa mi je zanimiv sam proces opažanja napake - jaz sem vse napake videl v prvem mesecu uporabe vozila. Po 6 mesecih jih ne vidim več, ker sem se nanje navadil.
SaXsIm

NikolormousB ::

avto lahko v 14 dneh vrneš "no questions asked."


Huh?

BlackHole ::

NikolormousB je izjavil:

avto lahko v 14 dneh vrneš "no questions asked."


Huh?

Če ga kupiš preko spleta. :)
LP Marko

Meizu ::

SaXsIm je izjavil:

Sem tudi sam v 2018 kupil novega Renaulta. Res je, linije vrat ter okrasnih obrob so čisto faljene, pa se mi zdi, da vrata niso povešena (se odpirajo in zapirajo povsem lepo). Prav tako je pranje stekel nad 90km/h praktično neobstoječe. In največji nateg od vsega - diamantno brušena platišča. Saj so lepa, ampak ko jih popraskaš, jih lahko samo vržeš stran.

Kaj je moj point? Meni so bile vse te napake jasne po 1 tednu lastništva. 14 dni po nakupu me je prodajalec klical ter povprašal kako sem zadovoljen - avto lahko v 14 dneh vrneš "no questions asked." Pa ga nisem, me te malenkosti niso toliko motile. Tako da, verjamem, da težave na Renaultih obstajajo oz da build quality ni na enakem nivoju kot je na Audijih, ampak je temu primerna tudi cena. Glede na to, da so napake vidne, pa mi je zanimiv sam proces opažanja napake - jaz sem vse napake videl v prvem mesecu uporabe vozila. Po 6 mesecih jih ne vidim več, ker sem se nanje navadil.


Ne vem no, dajat tak denar za bilokateri avto s sfaljeno gradnjo je vsaj zame nesprejemljivo. Jaz bi vracal na garancijsko dokler ni vse ko pinel. Saj je ze kvaliteta voznje dosti slabsa napram premium znamkam, zakaj bi mogu se s taksnimi napakami zivet.

korenje3 ::

Če pogledaš teslo, ki stane za 5 cilotov je isti nivo kvalitete. Letve se ne ujemajo in odstopajo za nekaj mm. Prednji pokrov nima enake distance po zaprtju. Na zadnjem pokrovu spušča voda zaradi slabega tesnenja...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Meizu ::

korenje3 je izjavil:

Če pogledaš teslo, ki stane za 5 cilotov je isti nivo kvalitete. Letve se ne ujemajo in odstopajo za nekaj mm. Prednji pokrov nima enake distance po zaprtju. Na zadnjem pokrovu spušča voda zaradi slabega tesnenja...


Jaz tak avto ne kupim pa če mi ga skoraj zastonj dajo. To je bilo mišljeno kot upravičitev stanja?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13420303 (9769) BadgerSkin
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016307 (6235) TOP
»

Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20637145 (25429) zobnik
»

Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5921076 (11513) bambam20
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047948 (42742) Okapi

Več podobnih tem