Forum » Na cesti » Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč!
Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč!
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Noben pošten prodajalec ti ne bo dovolil, da bos izvajal diagnostiko po raznih delavnicah in zbijal ceno.
Pošten prodajalec bo vedno pustil, da se avto pelje na diagnostiko in temeljit pregled vozila. V to ne privolijo samo nepošteni, ki nekaj skrivaj.
Pred nakupom vsak pameten, da avto pregledat temeljito.
No, če gretje dela samo na eni polovici, lahko voznik svoje šobe usmeri na sredino, sovoznik šobe zapre, da mu ne bo pihalo hladno, in bo gretje vseeno delalo.
Vozilo torej gretje na takšen način ima, le delno pokvarjeno je :D
A ha. Torej si vedel za napako. ZDaj si priznal. Gretje mora delat v celoti. To je tako, kot da so tri gume ok, ena je pa bulasta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
bbbbbb2015 ::
govoriš ogromno, samo je večina precej butasta. Če ni omejitve odgovornosti in te avto pusti na cesti potem je odgovornost na prodajalcu v kolikor je napaka obstaja ob nakupu oziroma so vzroki za okvaro nastali pred prodajo. Če pa klavzula o omejitvi odgovornosti je potem pa moraš dokazovati, da je prodajalec za napako vedel.
No, glej. Ne vem, če meni talaš butaste ali mojim argumentom talaš butaste ali pa forumašem talaš butaste. Kakorkoli že, odvadi te takega nevljudnega vedenja. Jaz v svojih prispevkih povem, kaj mislim, imam zelo visoko izobrazbo inženirske stroke, 20 let sem direktor, rabljenih avtov in vsega kar je s tem povezno, sem dal ogromno skozi. In to je to. Ne trdim, da je to pa najbolj nebutasto, niti ne talam drugim butaste. Razumem, da je vsak omejen z znanjem, energijo in izkušnjami. Pač na forumu se menja večmnenj.
V tem konkretnem primeru bi jaz zavrnil karkoli na temo reklamacije in sicer pisno.
2dark ::
Lol, tipa pusti pri miru. 12 Let star avto ima vsaj 10 takih napak. Gotovo kuri malo olja, hladile tekočine, tesnila so slaba, sklopka je znucana.. končniki itd.. ne enakomerno gretje pač jebi ga. Avto ni nov.
Tukaj ti ne more čisto nič! Avto je star in rabljen, na koncu svoje življenske dobe. Če bo delal dobro 3 leta je zmagal.
12 let star avto ni na koncu svoje življenjske dobe. Kaj je teb. To, kar si zgoraj napisal. Takšnega avta nobeden normalen ne bo kupil.
OP se je nategnil, ker je neumen in je podpisal pogodbo, na kateri ni bilo napisano VIDENO -KUPLJENO.
Dobra šola za drugič.
Ljudje so zelo naivni in neumni. Pripravljeni so kupit recimo nov telefon za 1000€, ne da bi sklenili kupoprodajno pogodbo, ki dokazuje, da so zadevo legalno kupili in ne ukradli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Sheteentz ::
Če ni omejitve odgovornosti in te avto pusti na cesti potem je odgovornost na prodajalcu v kolikor je napaka obstaja ob nakupu oziroma so vzroki za okvaro nastali pred prodajo. Če pa klavzula o omejitvi odgovornosti je potem pa moraš dokazovati, da je prodajalec za napako vedel.
Ampako kako sploh točno dokazati kaj je nekdo vedel? Lahko da olja nisem menjal že pet let, pa trdim, da v svoji nevednosti nisem vedel, da to ni zdravo za mašino. Lahko tudi, da sem mislil, da je normalno, da mašina daje takšen zvok, kot ga daje, nisem pa vedel, da bo vztrajnik kmalu šel v kurac. Lahko tudi nisem vedel, da hladnega dizla ne smeš terav v visoke obrate, ker zjebeš turbino.
Lahko pa tudi, da sem vse to vedel in načrtno delal škodo, ker sem inherentno žleht bitje. Kako dokazovati védenje nekoga o neki stvari, z detektorjem laži?
šernk ::
gretje ene strani lahko odpove 10km po nakupu. Kako bo kdorkoli dokazal da je loputa dne 4.2.2020 delala in dne 5.2.2020 prenehala delovati oz. obratno? Da 4.2.2020 ob 10:00 ni delovala?
Sam se sploh ne bi sekiral, nikakor pa ne bi dovolil, da bi kdorkoli šaril po avtu, če je že kaj pripelji meni in pogledamo.
Jaz recimo nimam blage veze ali gretje pri sovozniku dela ali ne. Vozim se tam ne nikoli, drug mi pa nihče nič ne reče ali dela ali ne, da ne govorim da gretja skoraj ne uporabljam (trenutno se že vozim z odprtim oknom).
Sam se sploh ne bi sekiral, nikakor pa ne bi dovolil, da bi kdorkoli šaril po avtu, če je že kaj pripelji meni in pogledamo.
Jaz recimo nimam blage veze ali gretje pri sovozniku dela ali ne. Vozim se tam ne nikoli, drug mi pa nihče nič ne reče ali dela ali ne, da ne govorim da gretja skoraj ne uporabljam (trenutno se že vozim z odprtim oknom).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bbbbbb2015 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Noben pošten prodajalec ti ne bo dovolil, da bos izvajal diagnostiko po raznih delavnicah in zbijal ceno.
Pošten prodajalec bo vedno pustil, da se avto pelje na diagnostiko in temeljit pregled vozila. V to ne privolijo samo nepošteni, ki nekaj skrivaj.
Težava v delavniški diagnostiki je, da nekdo lahko vidi kup napak po modulih na testerju. Pa reče "U kaka driska!" Pa zbija ceno. V realnosti sem jaz imel Opla, nov avto, fino je šel, samo ko sem prišel na servis, se je vedno kup napak nabralo. Funkcionalno avtu nič ni manjkalo.
Mehanik lahko namerno paničari. Saj na ta način se prodajajo rezervni deli.
Tako da jaz načeloma ne privolim v neko delavniško diagnostiko. Če pa že, bi to moral biti avto 20k € minimalno. Potem če kupec kupi avto, bi privolil da se prepelje na avtoservis, ter se lahko pregleduje, kolikor želi. Če bi se našla napaka, bi kupcu vrnil denar, če bi bila bistvena napaka, drugače pa si naj da avto kar tam popravii na svoje stroške.
Avti so nenazadnje rabljeni.
St235 ::
Ampako kako sploh točno dokazati kaj je nekdo vedel?
Težko. Ponavadi se recimo ugotovi vrtenje kilometrov. Kupiš avto z 300k in ga čez pol leta prodajaš za 100k, tukaj imaš lahko problem. Podobno če bi na primer peljal avto na servis/tehnični kjer bi ti neko napako zaznali, ti pa bi avto prodal brez da bi jo odpravi.
Zato pa je v priemru prodaje med fizičnimi osebami smiselno omejit odgovornost prodajalca, ker potem se bolj kot ne v celoti izogneš scenarijem kot je tvoj.
Lahko da olja nisem menjal že pet let, pa trdim, da v svoji nevednosti nisem vedel, da to ni zdravo za mašino.
tukaj si že na zelo tankem ledu, ker vozila imajo jasno predpisane servisne intervale in boš težko trdil, da nisi vedel, da za tvoj avto. Spet prideš potem do tistega, kaj mora povprečen človek vedet.
Sheteentz ::
No, če gretje dela samo na eni polovici, lahko voznik svoje šobe usmeri na sredino, sovoznik šobe zapre, da mu ne bo pihalo hladno, in bo gretje vseeno delalo.
Vozilo torej gretje na takšen način ima, le delno pokvarjeno je :D
A ha. Torej si vedel za napako. ZDaj si priznal. Gretje mora delat v celoti. To je tako, kot da so tri gume ok, ena je pa bulasta.
Eh daj no, vse kar sem rekel je, da je kupec klical, in rekel da gretje na desni ne dela. Jaz mu tega enostavno ne verjamem. Kakšna je verjenost, da bi ravno na dan prodaje crknilo gretje, pred tem pa nobenega problema?
2dark ::
Ampako kako sploh točno dokazati kaj je nekdo vedel? Lahko da olja nisem menjal že pet let, pa trdim, da v svoji nevednosti nisem vedel, da to ni zdravo za mašino.
Ja, v tvoji neumnosti.
Zato imaš pri vsakem avtomobilu priložena navodila za vzdrževanje vozila, kjer točno piše na koliko je potrebno menjati olje, svečke, hvaldilno tekočino, jermene.
Če navodil ni se jih pridobi!
IL_DIAVOLO ::
Avto je lahko v nulo vzdrzevan, pa lahko kupcu naslednji dan crkne recimo alternator. Tako se je meni zgodilo, kaj naj zdaj grem, tozit prodajalca?
Enako za klimo ali bilokateri del, ki je konstantno v uporabi. Eni pa se obnasajo, kot da so povsod sami nateguni.
It happens.
Enako za klimo ali bilokateri del, ki je konstantno v uporabi. Eni pa se obnasajo, kot da so povsod sami nateguni.
It happens.
2dark ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Tako da jaz načeloma ne privolim v neko delavniško diagnostiko. Če pa že, bi to moral biti avto 20k € minimalno. Potem če kupec kupi avto, bi privolil da se prepelje na avtoservis, ter se lahko pregleduje, kolikor želi. Če bi se našla napaka, bi kupcu vrnil denar, če bi bila bistvena napaka, drugače pa si naj da avto kar tam popravii na svoje stroške.
Avti so nenazadnje rabljeni.
A, ha. tester pokaže vedno kar ene brezvezne napake, ki se jih lahko mirno spregleda. Samo vozi, dokler se avto ne razpade. Lolek.
Seveda ne privoliš, ker povprečni slovenski kupec ne bo odštel 60-80€ na pooblaščenem servisu , da mu avto temeljito pregledajo. Škoda 60€.
Vsak pošten prodajalec, ki ve v kakšenm stanju ima avto bo brez problema privolil temeljit pregled vozila pri pooblaščenem serviserju.
Priklop na uradni tester je prvo pravilo pri nakupu vozila, potem pa še pregled podvozja, zavor, nosilcev...
Avto mora biti vzdrževan.
Večina bi radi prodajali zjebane avte, polne napak.
Okapi ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto je lahko v nulo vzdrzevan, pa lahko kupcu naslednji dan crkne recimo alternator. Tako se je meni zgodilo, kaj naj zdaj grem, tozit prodajalca?Zato je pa treba v pogodbo zapisati, da je kupec pred prevzemom avto temeljito preizkusil in ugotavlja, da vse deluje brezhibno, za okvare, ki se bodo pojavile po prevzemu, pa prodajalec ne odgovarja.
Enako za klimo ali bilokateri del, ki je konstantno v uporabi. Eni pa se obnasajo, kot da so povsod sami nateguni.
It happens.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto je lahko v nulo vzdrzevan, pa lahko kupcu naslednji dan crkne recimo alternator. Tako se je meni zgodilo, kaj naj zdaj grem, tozit prodajalca?
Enako za klimo ali bilokateri del, ki je konstantno v uporabi. Eni pa se obnasajo, kot da so povsod sami nateguni.
It happens.
Ti si napisal, ne bi dopustil kupcu, da pelje avto na pregled na pooblaščen servis. To avtomatično pove, da nekaj skrivaš.
Zato je pa treba v pogodbo zapisati, da je kupec pred prevzemom avto temeljito preizkusil in ugotavlja, da vse deluje brezhibno, za okvare, ki se bodo pojavile po prevzemu, pa prodajalec ne odgovarja.
Očitno ni časa si pridobit kvalitetne pogodbo, ki to vključuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
svecka ::
Jaz sem vedno v pogodbo vedno napisal, da je avto vozen, vendar so vsi deli v avtu stari in potrebni zamenjave. Pa napisal sem kje vse gnije avto, oziroma da je povsod prisotna rja. Res pa je da so avti bli stari 15+ let. Sem enkrat kupil star avto, ki je mel mal rje na dnu, no v 1 pol leta je dno dobesedno razcvetelo in blo vso luknjasto (5 lukenj pa res). Tehničnega ni naredil. Tko da tega pred nakupom ne bi noben mogel videti, če ne bi cel dno slekel začite in pregledal kovino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svecka ()
Okapi ::
Jaz sem vedno v pogodbo vedno napisal, da je avto vozen, vendar so vsi deli v avtu stari in potrebni zamenjave. Pa napisal sem kje vse gnije avto, oziroma da je povsod prisotna rja. Res pa je da so avti bli stari 15+ let.To je tudi ena možnost. Jaz recimo stare ure na ebayu prodajam na podoben način. Napišem, da trenutno sicer deluje, ampak ker ne vem, če bo jutri še vedno delovala, jo prodajam kot nedelujočo, za rezervne dele. Zraven dam sliko mehanizma in podatke s timegrapherja, tako da tisti, ki vedo, kaj kupujejo, ne kupijo mačka v žaklju, znebim se pa vseh, ki bi si, ko dobijo uro, premislili in našli kakšen izgovor, zakaj jo vračajo.
bbbbbb2015 ::
A, ha. tester pokaže vedno kar ene brezvezne napake, ki se jih lahko mirno spregleda. Samo vozi, dokler se avto ne razpade. Lolek.
Ma glej, ko sem prvič pripeljal avto, Opla, je imel kup napak. Mehanik je rekel, da po par napakah sklepa, da so notri še od kar je bil avto nov, prodali so ga meni, bil je v skladišču, akumulator je bil slab, ko napetost niha, je to pogosto. Akumulator so napolnili, mi avto predali in to je bilo to.
Od takrat sem na servisu vedno ščistil napake. Vedno sva preverila, če so bile posodobitve za firmver, če so bile, mi jih je dal gor. Teh prehodnih napak je bilo manj in manj. Avto je pa delal top.
Ko sem ga prodal, je imel čez 250k km, ter si kupil drugega novega. Renault je imel tudi napake, dosti na common railu. Mehanik je rekel, da se kaj dosti ne da pomagati, ker je slabše gorivo pri nas. EGR ventil se je pacal, ventil smo pucali in menjavali, napake brisali sproti.
BMW mi je zledenela kri. Malo rabljen avto, peljem se 110 km/h po avtocesti, napiše mi diesel pumpe feler, sem mislil, da bom umrl od skrbi. Grem na servis, vse črno napak. Spucali smo napake, mehanik je rekel, da je verjetno slabo gorivo. od takrat je delal dobro.
VW so kar odporni na napake, parkat na servisu, nič vse čisto.
Tako da o napakah na testerju vem dosti. Vem pa tudi toliko, da morda niso merodajne za točno določitev, kako vzdrževan je avto.
pol3ni ::
Mislim da je to stvar posameznika kako reagira na take zadeve.Sam sem pri nakupu rabljenega avta pozabil preverit delovanje brisalcev.Pač sredi poletja,enostavno se nisem spomnil.Čez par dni dež.Brisalci ne delajo.Čez kakšen teden odkrijem pod rezervno gumo v prtljažniku koščke razbitega stekla.Zadnje steklo je bilo očitno menjano.Drugače pa je bil avto mehansko kot vizualno o.k.
Ampak sem toliko pošten da nisem gnjavil prodajalca-fizična prodaja,kakšen avto mi je prodal,ker sem se zavedal da je izključno moja napaka ker avta nisem bolj podrobno pregledal.
Nekateri res težko priznajo svojo napako
Ampak sem toliko pošten da nisem gnjavil prodajalca-fizična prodaja,kakšen avto mi je prodal,ker sem se zavedal da je izključno moja napaka ker avta nisem bolj podrobno pregledal.
Nekateri res težko priznajo svojo napako
2dark ::
Čez kakšen teden odkrijem pod rezervno gumo v prtljažniku koščke razbitega stekla.Zadnje steklo je bilo očitno menjano.
Popolnoma razumljivo, da nisi preveril, če se ujemajo številke na vseh steklih. NI bilo časa. Normalno.
Popolnoma normalno je, da sredi zime človek ne preveri ali deluje gretje in sredi poletja človek ne preveri delovanje klime.
To je pač normalno.
Vem, kako ljudje kupujejo avtomobile. Polovice osnovnih zadev ne preverijo. Potem pa jokajo.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Noben pošten prodajalec ti ne bo dovolil, da bos izvajal diagnostiko po raznih delavnicah in zbijal ceno.
Pošten prodajalec bo vedno pustil, da se avto pelje na diagnostiko in temeljit pregled vozila. V to ne privolijo samo nepošteni, ki nekaj skrivaj.
Pred nakupom vsak pameten, da avto pregledat temeljito.
No, če gretje dela samo na eni polovici, lahko voznik svoje šobe usmeri na sredino, sovoznik šobe zapre, da mu ne bo pihalo hladno, in bo gretje vseeno delalo.
Vozilo torej gretje na takšen način ima, le delno pokvarjeno je :D
A ha. Torej si vedel za napako. ZDaj si priznal. Gretje mora delat v celoti. To je tako, kot da so tri gume ok, ena je pa bulasta.
Pac ne prepoznaš postenjaka, kaj ti naj jaz.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pac ne prepoznaš postenjaka, kaj ti naj jaz.
Samo ne jokaj po forumu, ko se ti bodo začele težave s C5, ker ti je pošten prodajalec zagotovil, da je z avtom vse v redu.
IL_DIAVOLO ::
V kolikor bojo tezave, to seveda ne bo krivda prodajalca, ampak samega avta.
Bomo videli.
Bomo videli.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V kolikor bojo tezave, to seveda ne bo krivda prodajalca, ampak samega avta.
Bomo videli.
Vsekakor. Avto se je sam popravljal. Si ti malo preveč Transformerse gledal.
LeQuack ::
Po vsem napisanem torej velja, da samo stran od rabljenih avtomobilov. Kako se vam da ukvarjat s temi napakami pri avtu za jurja? Zimske gume so drazje od avta no... who cares. Nov avto in pika!
Nove avte so podražili za 2x v zadnjih 10 letih.
Quack !
K0l1br1 ::
Po vsem napisanem torej velja, da samo stran od rabljenih avtomobilov. Kako se vam da ukvarjat s temi napakami pri avtu za jurja? Zimske gume so drazje od avta no... who cares. Nov avto in pika!
Nove avte so podražili za 2x v zadnjih 10 letih.
V bistvu niso. Drugega, ki sem ga kupil pred 3 leti, sem kupil ceneje kot tistega pred 10 leti. Nov model, enako močan motor in par stvari serijsko, ki so bile prej za doplačilo, razlika cca jurja.
svecka ::
se ne strinjam. nižji cenovni razred je dvignil ceno za 1/3 na 9k. Srednji razred so avti zdaj 20k naprej.
K0l1br1 ::
Jaz se tudi ne strinjam. 10 let nazaj je bil jurja več kot 3 leta nazaj. Se pa ne strinjam, to drži.
a_borlak ::
Niso pogodbe za prodajo avta na voljo na upravnih enotah in tam vse opraviš? In kolikor vem, pri nakupu fizične osebe vedno velja princip videno-kupljeno, razen če ni drugače dogovorjeno.
K0l1br1 ::
In kolikor vem, pri nakupu fizične osebe vedno velja princip videno-kupljeno, razen če ni drugače dogovorjeno.Če tale videno kupljeno vsaj enega suckerja odvrne od teženja, je že vreden zapisa. Sicer pa na skrite napake itak nima vpliva, niti noben ne ve, kaj je prodajalec vedel in kaj ni vedel.
St235 ::
2f4u ::
Tole je moj zapis:
Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu
Do danes se ni oglasil. Mislim, upam, da je mimo.
Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu
Do danes se ni oglasil. Mislim, upam, da je mimo.
d3spirit ::
Ko sem kupoval rabljen avto, mi je mehanik rekel, da naj pred nakupom preverim:
-da na motorju ne pušča olje
-dvig in spust stranskih stekel
-če deluje klima
-če deluje gretje
-da na motorju ne pušča olje
-dvig in spust stranskih stekel
-če deluje klima
-če deluje gretje
BadgerSkin ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pod skrito napako se praviloma šteje nekaj, kar ti ne moreš preveriti z normalnim postopkom nakupa. Recimo počeno ohišje menjalnika, izrabljene končnike, če prednja luč sveti prenizko. Za vse to rabiš dvigalo, orodje in mehanika.
Da ti odgovorim:
Napaka, ki jo je prijavil kupec, ni skrita napaka. Na tvojem mestu bi ga jaz pisno zavrnil. Pojasni mu, da je gretje po tvojem vedenju delalo, da pa je imel kupec to možnost in priložnost ob nakupu preveriti.
Se strinjam, poleg tega pa pri avtu te starosti in cene, bi se kupec načeloma tudi moral in mogel zavedati, oz. vzeti v zakup, da ni vse optimalno, oziroma, da ne glede na to v kakem stanju se avto prodaja, bo težko v istem stanju kot na dan, ko se ga pelje iz avtohiše, ker wear and tear in avta brez wear and tear po 12 letih lepo prosim ni, še najboljši japonec bo rjav po plehu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prodaja avtaOddelek: Na cesti | 4167 (1700) | zobnik |
» | Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 30440 (19070) | Mato989 |
» | Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 37665 (25949) | zobnik |
» | Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21160 (11597) | bambam20 |