Forum » Loža » Plačala sem eno pečico dobila drugo
Plačala sem eno pečico dobila drugo
Caca76 ::
Pozdravljeni
Zanima me kašne so moje pravice. Pri prodajalcu sem plačala pečico A+, v petek po montaži kuhinje ugotovim da sem dobila drugo pečico A. Kličem v trgovino če je mogoče kak nesporazum pa mi rečejo da one prve ni več za dobit(star model). Sicer ga imajo na spletni strani enega izmed trgovcev ampak po precej višji ceni, jaz sem jo naročila in plačala ko je bila v akciji. Ali imam pravico zahtevati pečico ki sem jo plačala?
Zanima me kašne so moje pravice. Pri prodajalcu sem plačala pečico A+, v petek po montaži kuhinje ugotovim da sem dobila drugo pečico A. Kličem v trgovino če je mogoče kak nesporazum pa mi rečejo da one prve ni več za dobit(star model). Sicer ga imajo na spletni strani enega izmed trgovcev ampak po precej višji ceni, jaz sem jo naročila in plačala ko je bila v akciji. Ali imam pravico zahtevati pečico ki sem jo plačala?
Heisenberg ::
Definitivno!
KAr teži jim, ali naj ti dajo A+ pečico ali boljšo, nikakor pa ne slabše!
Pa napiši še katera firma je to da se je ognemo.
KAr teži jim, ali naj ti dajo A+ pečico ali boljšo, nikakor pa ne slabše!
Pa napiši še katera firma je to da se je ognemo.
Tilen ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Evropski parlament je potrdil predlog prenovljenega sistema oznak energijske učinkovitosti, ki bo potrošnikom olajšala izbiro varčnih gospodinjskih aparatov. Nove oznake, na katerih ne bo več t. i. plus razredov (A+ oz. A++ ), naj bi se na izdelkih v trgovinah pojavile še pred koncem leta 2019
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Caca76 ::
Imam račun ker sem jo že pred 1 mesecem plačala. V trgivini so me prepričali naj kar pri njih vzamem ker mi bojo monterji pečico gor prinesli. Naročila sem Bekobim 12301xp za 349, 99€ je bila v akciji v Big Bangu ki je generalni uvoznik za Beko, zdaj jo GA prodaja za 600.Dobila pa sem Bim21302xp ki stane 389€.Zdaj mi niti garancija ne bi veljala ker imam na računu eno v kuhinji pa drugo pečico. Pa jezi me ker me niso obvestili o menjavi.
Brane3 ::
Če imaš na računu eno, monitirano pa drugo, je stvar jasna.
MOntirajo naj to, kar je plačano.
MOntirajo naj to, kar je plačano.
scipascapa ::
http://www.beko-si.com/vgradna-pecica-b...
https://www.mimovrste.com/vgradne-pecic...
http://www.beko-si.com/vgradna-pecica-b...
https://www.mimovrste.com/vgradne-pecic...
ceni takorekoč isti....naj uredijo, da dobiš tisto, katero si plačala...drugače odstopi od pogodobe in vzemi pri mimovrste kjer je 350€ zdaj.
https://www.mimovrste.com/vgradne-pecic...
http://www.beko-si.com/vgradna-pecica-b...
https://www.mimovrste.com/vgradne-pecic...
ceni takorekoč isti....naj uredijo, da dobiš tisto, katero si plačala...drugače odstopi od pogodobe in vzemi pri mimovrste kjer je 350€ zdaj.
Matek ::
Po vseh specifikacijah sodeč si dobila novejši, rahlo izboljšan model. Razlika v energetskem razredu je zanemarljiva, stara pečica porabi manj elektrike zgolj v ventilatorskem načinu, kar je verjetno zgolj tehnikalija v testiranju (stara vs. nova, glej številke spodaj). Tistih 600 EUR je samo anomalija, BigBangova akcijska cena je bila čisto normalna, za enak znesek jo ponuja tudi Mimovrste.
Izgleda, da te dejansko niso nategnili. Na tvojem mestu bi jih prosil za popravljen račun, da ne bo kakšnih težav z garancijo, kot si rekla, drugače pa ne boš z menjavo ničesar pridobila - kvečjemu obratno.
Izgleda, da te dejansko niso nategnili. Na tvojem mestu bi jih prosil za popravljen račun, da ne bo kakšnih težav z garancijo, kot si rekla, drugače pa ne boš z menjavo ničesar pridobila - kvečjemu obratno.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Baja ::
jaz sem ugotovil isto kot matek. naj ti popravijo račun ali izpolnijo garancijo in je stvar urejena.
Alec999 ::
Nova novejša pečica ima 2 prednosti -> 4x zasteklitev (pomembno pri uporabi pirolize) in dodatni program za odmrzovanje. In en minus samo eno izvlečno vodilo namesto dveh. Na oznake A+ in A se ne oziraj.
Furbo ::
Jap, tiste oznake so itak nateg.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
tikitoki ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Evropski parlament je potrdil predlog prenovljenega sistema oznak energijske učinkovitosti, ki bo potrošnikom olajšala izbiro varčnih gospodinjskih aparatov. Nove oznake, na katerih ne bo več t. i. plus razredov (A+ oz. A++ ), naj bi se na izdelkih v trgovinah pojavile še pred koncem leta 2019
Smo konec leta 2018 in ne 2019. Al imas se kaj nerelevantnega za povedati?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Mato989 ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Saj tudi če uveljavljaš garancijo in ti ne morjo popravit ti lahko dajo drug izdelek ki je enak ali boljši... je to tudi podlo? :P
Pač zadeva je taka, da v kolikor pečica ni slabša naj enostavno zahteva drug račun in garancijski list ki je pravilno izpolnjen in to je to... vse ostalo bo več dela kot je vredno, razen če je dizajn pečice taki da je prej bolj pasal not pa je zato vzela, ampak potem bi morala prej opazit in zavrnit pred vgraditvijo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
tikitoki ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Saj tudi če uveljavljaš garancijo in ti ne morjo popravit ti lahko dajo drug izdelek ki je enak ali boljši... je to tudi podlo? :P
To, da stranki ne dostavis narocene in placane stvari, tevec jo nadomestis z drugim modelom je goljufija. Cist tolk enostavno je to.
In ti bi to primerjal z nadomestnim modelom, ker se ti je stvar pokvarila v casu garancijskega roka:)?
Je tudi razlika, ce ti dajo namesto GTX 660, GTX 760, kjer je jasno, da si v vseh pogledih na boljsem. Tu ni bila opozorjena nato, ni niti imela nobene izbire, niti se ni mogla strinjati ali nestrinjati s tem, da je nadomestni model enakovreden oz. bolsji.
49106 ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Saj tudi če uveljavljaš garancijo in ti ne morjo popravit ti lahko dajo drug izdelek ki je enak ali boljši... je to tudi podlo? :P
Whataboutism. Kako prideš do primerjav med jabolkami in šrafcigri?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
starfotr ::
Tu je samo en problem. In to je pristop. Stranko bi morali obvestiti, da bo dobila drugo pečico in ji povedati, da je nova boljša.
Tiste oznake so brezvezne. Najmanj porabi izklopljena pečica. Grelec je grelec, v vsakem primeru je potrebna energija za sergrevanje. Izkoristek grelca je skoraj 100 % pretvorba v toploto. Kaj bi še radi?
Tiste oznake so brezvezne. Najmanj porabi izklopljena pečica. Grelec je grelec, v vsakem primeru je potrebna energija za sergrevanje. Izkoristek grelca je skoraj 100 % pretvorba v toploto. Kaj bi še radi?
tikitoki ::
Tu je samo en problem. In to je pristop. Stranko bi morali obvestiti, da bo dobila drugo pečico in ji povedati, da je nova boljša.
Tiste oznake so brezvezne. Najmanj porabi izklopljena pečica. Grelec je grelec, v vsakem primeru je potrebna energija za sergrevanje. Izkoristek grelca je skoraj 100 % pretvorba v toploto. Kaj bi še radi?
Se mi je zdelo, da se lazejo, ko ti hocejo prodati drago izolacijo za hiso. Ker je popolnoma nepomembna. Okna, ki tesnijo? Ma kdo to rabi! Grelec ima tko isti izkoristek.
Tilen ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Pravi, da so jo prepričali. Iz tega sklepam, da je bila sprememba predstavljena in se je strinjala, ker je drugače ne bi mogli prepričati.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Caca76 ::
Ne lajam, prosim ostanimo na civiliziranem nivoju. Hotela sem se informirati o svojih pravicah in dobiti dodatno mnenje, ker trgovcu ne zaupam več. Sem se pa počutila ogoljufana ker nisem bila vredna da me obvestijo o spremembi. Mislim pa da bom obdržala to ki jo imam in zahtevala nov račun zaradi garancije.
Hvala vsem za odgovore in nasvete.
Hvala vsem za odgovore in nasvete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Caca76 ()
Caca76 ::
Prepričali pa so me v trgovini da sem pečico vzela pri njih in ne direktno v Big Bangu. Zagotovili so mi enako ceno kot v BB in dejansko sem plačala ceno iz BB. Da imam drugo pečico sem ugotovila slučajno in sem najprej mislila da je pomota in da sta monterja prinesla napačen aparat.
tikitoki ::
Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.
in kaj si sploh hotel povedati? Menjava narocenega blaga za drugo, brez predhodnega dogovora, je podel manever. Tvoja domenva, da je dobila bolsjo pecico pa je metanje peska v oci.
Pravi, da so jo prepričali. Iz tega sklepam, da je bila sprememba predstavljena in se je strinjala, ker je drugače ne bi mogli prepričati.
Ocitno si zelo slabo prebral. Ker je napisala, da je slo za dostavo in montazo, ne za menjavo modela pecice.
tikitoki ::
Ne lajam, prosim ostanimo na civiliziranem nivoju. Hotela sem se informirati o svojih pravicah in dobiti dodatno mnenje, ker trgovcu ne zaupam več. Sem se pa počutila ogoljufana ker nisem bila vredna da me obvestijo o spremembi. Mislim pa da bom obdržala to ki jo imam in zahtevala nov račun zaradi garancije.
Hvala vsem za odgovore in nasvete.
Mogoce lahko se zahtevas nek majhen popust. Sem preprican, da jim ni v interesu, da klices inspektorja in jih prijavljas. PRav tako dvomim, da jim je v interesu monterje posiljati po pecico, vracilo kupnine,..., ce se lahko razresi z majno kompenzacijo.
starfotr ::
Tu je samo en problem. In to je pristop. Stranko bi morali obvestiti, da bo dobila drugo pečico in ji povedati, da je nova boljša.
Tiste oznake so brezvezne. Najmanj porabi izklopljena pečica. Grelec je grelec, v vsakem primeru je potrebna energija za sergrevanje. Izkoristek grelca je skoraj 100 % pretvorba v toploto. Kaj bi še radi?
Se mi je zdelo, da se lazejo, ko ti hocejo prodati drago izolacijo za hiso. Ker je popolnoma nepomembna. Okna, ki tesnijo? Ma kdo to rabi! Grelec ima tko isti izkoristek.
Ne pretiravaj. Pečice so tam tam glede izolacije. Tudi hladiniki so podobno slabi. Omejitev je širina, globina kuhinjskih elementov, vsi bi pa radi čim večji volumen uporabnega prostora. Za primerjavo, na hiši imaš vsaj 7 cm izolacije, danes delajo 15 in več. S tem, da je razlika (delta) v temperaturi od 0 do 50 stopinj med notranjo in zunanjo temperaturo.
Pri pečicah in hladilnikih pa imamo večje razlike in tanjšo izolacijo.
Tako, da, govorimo o zneskih par eur na leto v razliki med pečico A in A+, kar je zanemarljivo. Sploh pa je pečica tako malo v uporabi pri nekaterih, da sploh ne vem, zakaj jo imajo.
Tilen ::
Ne lajam, prosim ostanimo na civiliziranem nivoju. Hotela sem se informirati o svojih pravicah in dobiti dodatno mnenje, ker trgovcu ne zaupam več. Sem se pa počutila ogoljufana ker nisem bila vredna da me obvestijo o spremembi. Mislim pa da bom obdržala to ki jo imam in zahtevala nov račun zaradi garancije.
Hvala vsem za odgovore in nasvete.
Skratka, obdržala boš boljšo pečico in uredila papirje. Bravo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
bajsibajsi ::
Ce stranka kupi artikel A, mora dobiti artikel A. V nasprotnem primeru je stvar nadaljnjega obojestranskega dogovora. Dogovora v konkretnem primeru ni moglo biti, ker stranke niso niti obvestili, da dobi artikel B. To je narobe.
Ali je boljsi artikel A ali artikel B, pa je druga tema.
Ali je boljsi artikel A ali artikel B, pa je druga tema.
tomy5 ::
Vzami nazaj denar in pojdi drugam, če ti nova ni všeč, case closed,
Al pa porabi še več svojega časa za živciranje sebe
Al pa porabi še več svojega časa za živciranje sebe
Tilen ::
Ja, najbolje, da gre drugam, ker je dobila boljšo pečico za isti denar... Banda pokvarjena.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
K0l1br1 ::
bajsibajsi je izjavil:
Ce stranka kupi artikel A, mora dobiti artikel A.
Razen:
V trgivini so me prepričali naj kar pri njih vzamem ker mi bojo monterji pečico gor prinesli.
Nadomestna izpolnitev
283. člen
(1) Obveznost preneha, če upnik v sporazumu z dolžnikom sprejme kaj drugega namesto tistega, kar mu ta dolguje.
bajsibajsi ::
Stranka ni sprejela DRUGE pecice, ker ji ta moznost niti ni bila omogocena, saj ni vedela, da dobi DRUGO pecico.
starfotr ::
Dajte zdaj doktorirat iz tega. Papirje naj uredi, da bo garancija in ostalo štimalo in zadeva rešena.
borut_p ::
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski list in to je to. A, A+ itd niso izmišljena zadeva ampak firme kar konkretno plačujejo za ta testiranja.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
tomy5 ::
Ker se je nekdo strinjal z zamenjavo ( ona ali mož ), kasneje pa je drugi rekel da so jo/ga spet nategnili, običajno je tako ,,,,,, ;-)
m0LN4r ::
Ma kaksen garancijski list, to je samo en tak fini izgovor za prodajalce. Za potrosnika to ni potrebno, to rabi samo prodajalec, ko potem to posreduje naprej proizvajalcu ali dobavitelju oz. niti to ne rabis vec dandanes. To se je delalo 20 let nazaj.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
V nemciji je recimo celo tudi to mozno, vem iz lastnega primera, da ce nimas racuna, ti je prodajalec dolzan v sistemu po serijski stevilki poiskati racun, seveda ce imas takega z imenom in priimkom. Namrec, racune morajo hraniti do 10 let in ne mores od stranke zahtevati, da ima kos papirja vedno pri sebi.
V mojem primeru, tudi nisem imel racuna od trgovine, sem pa na sreco placal z kartico. Sem lepo natisnil protokol, kateri dan je to bilo in vuala po 5 minutah iskanja, dobil kopijo racuna in uveljavil garancijo.
Zato pa jaz vse kupujem z kartico in ne shranjujem papirnatih racunov, tiste garancijske listke pa lahko kr vrzem v kos, to se mene sploh ne tice, ker ni "end user warranty," ampak "contact dealer". Celoten potek uveljavljanja garancije, pa vsaj tukaj v DE poteka oz. mora potekati ne samo v papirnati obliki, temvec tudi digitalni, da v skajnem primeru tudi ce izgubis vse papirje, se jih samo na novo natisne po zakonu.
To kaj se prinas dela je, da se prodajalci na vse mozne nacine hocejo ogniti stroskom uveljavljanja.
Zgleda ta "garancijski list" finta je se vedno en relikt iz 80-90ih, ki ga vec severno od balkana sploh videl nisem. Pa sem ze uveljavljaj garancijo veckrat, kot doma. Tako privat, kot za firmo.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
V nemciji je recimo celo tudi to mozno, vem iz lastnega primera, da ce nimas racuna, ti je prodajalec dolzan v sistemu po serijski stevilki poiskati racun, seveda ce imas takega z imenom in priimkom. Namrec, racune morajo hraniti do 10 let in ne mores od stranke zahtevati, da ima kos papirja vedno pri sebi.
V mojem primeru, tudi nisem imel racuna od trgovine, sem pa na sreco placal z kartico. Sem lepo natisnil protokol, kateri dan je to bilo in vuala po 5 minutah iskanja, dobil kopijo racuna in uveljavil garancijo.
Zato pa jaz vse kupujem z kartico in ne shranjujem papirnatih racunov, tiste garancijske listke pa lahko kr vrzem v kos, to se mene sploh ne tice, ker ni "end user warranty," ampak "contact dealer". Celoten potek uveljavljanja garancije, pa vsaj tukaj v DE poteka oz. mora potekati ne samo v papirnati obliki, temvec tudi digitalni, da v skajnem primeru tudi ce izgubis vse papirje, se jih samo na novo natisne po zakonu.
To kaj se prinas dela je, da se prodajalci na vse mozne nacine hocejo ogniti stroskom uveljavljanja.
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski list in to je to. A, A+ itd niso izmišljena zadeva ampak firme kar konkretno plačujejo za ta testiranja.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
Zgleda ta "garancijski list" finta je se vedno en relikt iz 80-90ih, ki ga vec severno od balkana sploh videl nisem. Pa sem ze uveljavljaj garancijo veckrat, kot doma. Tako privat, kot za firmo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
looser ::
pogumno (in odločno) gnjavi in se ne ustavi pri prodajalcu, zahtevaj šefa...
navsezadnje so ti dostavili nekaj drugega, kot si naročila...
če drugega ne, boš vsaj nekaj dodatnega iztržila (rajngle/pekače, mogoče)...
navsezadnje so ti dostavili nekaj drugega, kot si naročila...
če drugega ne, boš vsaj nekaj dodatnega iztržila (rajngle/pekače, mogoče)...
Brane3 ::
Ma kaksen garancijski list, to je samo en tak fini izgovor za prodajalce. Za potrosnika to ni potrebno, to rabi samo prodajalec, ko potem to posreduje naprej proizvajalcu ali dobavitelju oz. niti to ne rabis vec dandanes. To se je delalo 20 let nazaj.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
Logika na višku. Na računu piše, da gre za izdelek X ( za katerega potem velja tudi garancija). V kuhinji pa ima dejanjsko izdelek Y.
Dokaz česa konkretno je tak račun ?
m0LN4r ::
Brane3, moj post se je nanasal na Borutov post:
No sicer jaz bi znal uvest garancijo tudi z napacnim racunom, ker imamo sistem ki belezi datum in uro izdaje racuna in izhod blaga. Tako da, ce na racunu vidim 10:30, 199€ izdelek X na ime Novak in v sistemu 10:30 1x -199 izdelek Y, Novak. Jih spomnim samo na odvetnika in bo zadeva 1.2.3 urejena. Ni moj problem, da so oni zajebali.
No nevem, kaki sistemi se prinas uporavljajo, ampak tu gori je zadeva pri vecjih trgovcih zelo transparentna in potrosniku prijazna, dokler potrosnik ni totaln idiot.
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski listin imas prav, da je potreben pravilen racun, ampak to je to vec ne rabis.
No sicer jaz bi znal uvest garancijo tudi z napacnim racunom, ker imamo sistem ki belezi datum in uro izdaje racuna in izhod blaga. Tako da, ce na racunu vidim 10:30, 199€ izdelek X na ime Novak in v sistemu 10:30 1x -199 izdelek Y, Novak. Jih spomnim samo na odvetnika in bo zadeva 1.2.3 urejena. Ni moj problem, da so oni zajebali.
No nevem, kaki sistemi se prinas uporavljajo, ampak tu gori je zadeva pri vecjih trgovcih zelo transparentna in potrosniku prijazna, dokler potrosnik ni totaln idiot.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
na računu najbrž tudi piše da je bil izdan 10.8.2018 montaža je bila pa 20.10.2018, po vaši logiki garancija velja od računa naprej?
pri kuhinjah itd., kar imam prakse se vedno izpolni garancijski list, ravno ker montaža ni isti dan kot nakup in garancija velja potem x let od konca montaže.
toplotno črpalko sem osebno kupil 4 mesece pred montažo (ni se mi mudilo, pač menjava po koncu kurilne sezone), torej po vaše naj uveljavljam račun ob garanciji?
pri kuhinjah itd., kar imam prakse se vedno izpolni garancijski list, ravno ker montaža ni isti dan kot nakup in garancija velja potem x let od konca montaže.
toplotno črpalko sem osebno kupil 4 mesece pred montažo (ni se mi mudilo, pač menjava po koncu kurilne sezone), torej po vaše naj uveljavljam račun ob garanciji?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Od dneva nakupa seveda, nakup pa je ko ti prejmes blago. Kaj pa ce imas pecico nemontirano dve leti v garazi a?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
ok pri dveh klimah mi teče od dneva montaže pa sem montažo vzel posebej, enkrat mi je klima ležala 2 meseca v kleti, 1x 14 dni. Vedno se je garancijski list izpolnil pri montaži, datum nakupa je bil nepomemben, še monter sam je rekel naj mu ga dam da bom imel polni dve leti garancije. Seveda če ne vzameš strokovne montaže je pa drugo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
tikitoki ::
Tu je samo en problem. In to je pristop. Stranko bi morali obvestiti, da bo dobila drugo pečico in ji povedati, da je nova boljša.
Tiste oznake so brezvezne. Najmanj porabi izklopljena pečica. Grelec je grelec, v vsakem primeru je potrebna energija za sergrevanje. Izkoristek grelca je skoraj 100 % pretvorba v toploto. Kaj bi še radi?
Se mi je zdelo, da se lazejo, ko ti hocejo prodati drago izolacijo za hiso. Ker je popolnoma nepomembna. Okna, ki tesnijo? Ma kdo to rabi! Grelec ima tko isti izkoristek.
Ne pretiravaj. Pečice so tam tam glede izolacije. Tudi hladiniki so podobno slabi. Omejitev je širina, globina kuhinjskih elementov, vsi bi pa radi čim večji volumen uporabnega prostora. Za primerjavo, na hiši imaš vsaj 7 cm izolacije, danes delajo 15 in več. S tem, da je razlika (delta) v temperaturi od 0 do 50 stopinj med notranjo in zunanjo temperaturo.
Pri pečicah in hladilnikih pa imamo večje razlike in tanjšo izolacijo.
Tako, da, govorimo o zneskih par eur na leto v razliki med pečico A in A+, kar je zanemarljivo. Sploh pa je pečica tako malo v uporabi pri nekaterih, da sploh ne vem, zakaj jo imajo.
Sem videl pecico, ki je imela za prst prostora med ohisjem in zaprtimi vrati. Sicer je bil to ekstrem, sam se vedno. Kvaliteta izdelave ni niti slucajno samoumevna.
Kvaliteta izolacije je tudi napredovala in debelina ni edini faktor.
Se sicer strinjam, da pri povprecni uporabi velike razlike ne bo. Mogoce pa uziva v slow cookingu;).
starfotr ::
Ma kaksen garancijski list, to je samo en tak fini izgovor za prodajalce. Za potrosnika to ni potrebno, to rabi samo prodajalec, ko potem to posreduje naprej proizvajalcu ali dobavitelju oz. niti to ne rabis vec dandanes. To se je delalo 20 let nazaj.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
V nemciji je recimo celo tudi to mozno, vem iz lastnega primera, da ce nimas racuna, ti je prodajalec dolzan v sistemu po serijski stevilki poiskati racun, seveda ce imas takega z imenom in priimkom. Namrec, racune morajo hraniti do 10 let in ne mores od stranke zahtevati, da ima kos papirja vedno pri sebi.
V mojem primeru, tudi nisem imel racuna od trgovine, sem pa na sreco placal z kartico. Sem lepo natisnil protokol, kateri dan je to bilo in vuala po 5 minutah iskanja, dobil kopijo racuna in uveljavil garancijo.
Zato pa jaz vse kupujem z kartico in ne shranjujem papirnatih racunov, tiste garancijske listke pa lahko kr vrzem v kos, to se mene sploh ne tice, ker ni "end user warranty," ampak "contact dealer". Celoten potek uveljavljanja garancije, pa vsaj tukaj v DE poteka oz. mora potekati ne samo v papirnati obliki, temvec tudi digitalni, da v skajnem primeru tudi ce izgubis vse papirje, se jih samo na novo natisne po zakonu.
To kaj se prinas dela je, da se prodajalci na vse mozne nacine hocejo ogniti stroskom uveljavljanja.
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski list in to je to. A, A+ itd niso izmišljena zadeva ampak firme kar konkretno plačujejo za ta testiranja.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
Zgleda ta "garancijski list" finta je se vedno en relikt iz 80-90ih, ki ga vec severno od balkana sploh videl nisem. Pa sem ze uveljavljaj garancijo veckrat, kot doma. Tako privat, kot za firmo.
Ga uveljavljanje garancije rabiš potrjen garancijski list ali račun. Ni treba obojega. Računi se hranijo tako dolgo, kot zahteva zakon, vendar, kako bo prodajalec poiskal račun v sistemu, če ne hrani računov na ime kupca in na račun ne vpisuje serijskih številk? Torej, odpade tvoje mišljenje. Razen, če kupiš v prodajalni, kjer to vpisujejo na račune.
Glugy ::
Sej nima veze; namreč če je bila oglaševana lastnost A+ dobila si pa A je tvoja pravica da dobiš povračilo denarja. Lahko da je pečica v čem boljša kot naročena ampak če je bilo bistvo tvoje odločitve za pečico enegijski razred pa vsekakor zahtevaj da pridejo nazaj. Dodatne funkcije gor al pa dol; poraba elektrike je tista ki vedno šteje.
Zakaj?
Jap, tiste oznake so itak nateg.
Zakaj?
šernk ::
če ne res peče 8 ur na dan naj se izpogaja za 20eur popusta pa bo prišparala več kot če kupi A+++
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
borut_p ::
ker vsi tako radi "mlatite prazno slamo" - preberi si zakon
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
poglavje 4, člen 15b, 16, 18, 19, 20, 21.
člen 18 o garancijskem listu "firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku". iz tega naslova lahko uveljavlja garancijo pa ali ima račun ali ne. in ta mora biti pravilno izpolnjen.
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
poglavje 4, člen 15b, 16, 18, 19, 20, 21.
člen 18 o garancijskem listu "firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku". iz tega naslova lahko uveljavlja garancijo pa ali ima račun ali ne. in ta mora biti pravilno izpolnjen.
m0LN4r ::
ok pri dveh klimah mi teče od dneva montaže pa sem montažo vzel posebej, enkrat mi je klima ležala 2 meseca v kleti, 1x 14 dni. Vedno se je garancijski list izpolnil pri montaži, datum nakupa je bil nepomemben, še monter sam je rekel naj mu ga dam da bom imel polni dve leti garancije. Seveda če ne vzameš strokovne montaže je pa drugo.
Ustrezljivost je velika prednost dobrih trgovin. So pa primeri, ko bi ti po 24 mescih od nakupa rekli, veste gospod garancija na napravo je potekla, to kar vi imate se dva mesca je garancija na delo in montazo.
Samo to so skrajni primeri do katerih ponavadi redkokdaj pride.
Ma kaksen garancijski list, to je samo en tak fini izgovor za prodajalce. Za potrosnika to ni potrebno, to rabi samo prodajalec, ko potem to posreduje naprej proizvajalcu ali dobavitelju oz. niti to ne rabis vec dandanes. To se je delalo 20 let nazaj.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
V nemciji je recimo celo tudi to mozno, vem iz lastnega primera, da ce nimas racuna, ti je prodajalec dolzan v sistemu po serijski stevilki poiskati racun, seveda ce imas takega z imenom in priimkom. Namrec, racune morajo hraniti do 10 let in ne mores od stranke zahtevati, da ima kos papirja vedno pri sebi.
V mojem primeru, tudi nisem imel racuna od trgovine, sem pa na sreco placal z kartico. Sem lepo natisnil protokol, kateri dan je to bilo in vuala po 5 minutah iskanja, dobil kopijo racuna in uveljavil garancijo.
Zato pa jaz vse kupujem z kartico in ne shranjujem papirnatih racunov, tiste garancijske listke pa lahko kr vrzem v kos, to se mene sploh ne tice, ker ni "end user warranty," ampak "contact dealer". Celoten potek uveljavljanja garancije, pa vsaj tukaj v DE poteka oz. mora potekati ne samo v papirnati obliki, temvec tudi digitalni, da v skajnem primeru tudi ce izgubis vse papirje, se jih samo na novo natisne po zakonu.
To kaj se prinas dela je, da se prodajalci na vse mozne nacine hocejo ogniti stroskom uveljavljanja.
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski list in to je to. A, A+ itd niso izmišljena zadeva ampak firme kar konkretno plačujejo za ta testiranja.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
Zgleda ta "garancijski list" finta je se vedno en relikt iz 80-90ih, ki ga vec severno od balkana sploh videl nisem. Pa sem ze uveljavljaj garancijo veckrat, kot doma. Tako privat, kot za firmo.
Ga uveljavljanje garancije rabiš potrjen garancijski list ali račun. Ni treba obojega. Računi se hranijo tako dolgo, kot zahteva zakon, vendar, kako bo prodajalec poiskal račun v sistemu, če ne hrani računov na ime kupca in na račun ne vpisuje serijskih številk? Torej, odpade tvoje mišljenje. Razen, če kupiš v prodajalni, kjer to vpisujejo na račune.
Za take primere placujem 19,90eur/mesec odvetniski pisarni. Jaz se ne jebem stem sploh, samo predam zadevo.
ker vsi tako radi "mlatite prazno slamo" - preberi si zakon
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
poglavje 4, člen 15b, 16, 18, 19, 20, 21.
člen 18 o garancijskem listu "firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku". iz tega naslova lahko uveljavlja garancijo pa ali ima račun ali ne. in ta mora biti pravilno izpolnjen.
Ja zdaj pa med potrosnika in proizvajalca daj se prodajalca. Jaz reklamiram blago tam kjer sem kupil, kako bo pa on naprej to urejal nazaj po verigi me ne zanima in me se nikoli ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Po pravilih EU mora prodajalec kupljeno blago, za katero se izkaže, da je okvarjeno ali ni videti oziroma ne deluje tako kot oglaševani izdelek, popraviti, zamenjati, znižati ceno oziroma vrniti denar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
borut_p ::
ok pri dveh klimah mi teče od dneva montaže pa sem montažo vzel posebej, enkrat mi je klima ležala 2 meseca v kleti, 1x 14 dni. Vedno se je garancijski list izpolnil pri montaži, datum nakupa je bil nepomemben, še monter sam je rekel naj mu ga dam da bom imel polni dve leti garancije. Seveda če ne vzameš strokovne montaže je pa drugo.
Ustrezljivost je velika prednost dobrih trgovin. So pa primeri, ko bi ti po 24 mescih od nakupa rekli, veste gospod garancija na napravo je potekla, to kar vi imate se dva mesca je garancija na delo in montazo.
Samo to so skrajni primeri do katerih ponavadi redkokdaj pride.
Ma kaksen garancijski list, to je samo en tak fini izgovor za prodajalce. Za potrosnika to ni potrebno, to rabi samo prodajalec, ko potem to posreduje naprej proizvajalcu ali dobavitelju oz. niti to ne rabis vec dandanes. To se je delalo 20 let nazaj.
Kot potrosnik ne rabis nic vec, kot racun oz. dokaz da si zadevo kupil v stacuni z datumom.
V nemciji je recimo celo tudi to mozno, vem iz lastnega primera, da ce nimas racuna, ti je prodajalec dolzan v sistemu po serijski stevilki poiskati racun, seveda ce imas takega z imenom in priimkom. Namrec, racune morajo hraniti do 10 let in ne mores od stranke zahtevati, da ima kos papirja vedno pri sebi.
V mojem primeru, tudi nisem imel racuna od trgovine, sem pa na sreco placal z kartico. Sem lepo natisnil protokol, kateri dan je to bilo in vuala po 5 minutah iskanja, dobil kopijo racuna in uveljavil garancijo.
Zato pa jaz vse kupujem z kartico in ne shranjujem papirnatih racunov, tiste garancijske listke pa lahko kr vrzem v kos, to se mene sploh ne tice, ker ni "end user warranty," ampak "contact dealer". Celoten potek uveljavljanja garancije, pa vsaj tukaj v DE poteka oz. mora potekati ne samo v papirnati obliki, temvec tudi digitalni, da v skajnem primeru tudi ce izgubis vse papirje, se jih samo na novo natisne po zakonu.
To kaj se prinas dela je, da se prodajalci na vse mozne nacine hocejo ogniti stroskom uveljavljanja.
račun nima veze z garancijo. pravilno mora biti izpolnjen garancijski list in to je to. A, A+ itd niso izmišljena zadeva ampak firme kar konkretno plačujejo za ta testiranja.
seveda pa lahko vztraja, da se ji montira kupljena oprema in ne "druga". vendar je potem vprašanje zakaj je montažo sprejela, če zadeva ni prava.
Zgleda ta "garancijski list" finta je se vedno en relikt iz 80-90ih, ki ga vec severno od balkana sploh videl nisem. Pa sem ze uveljavljaj garancijo veckrat, kot doma. Tako privat, kot za firmo.
Ga uveljavljanje garancije rabiš potrjen garancijski list ali račun. Ni treba obojega. Računi se hranijo tako dolgo, kot zahteva zakon, vendar, kako bo prodajalec poiskal račun v sistemu, če ne hrani računov na ime kupca in na račun ne vpisuje serijskih številk? Torej, odpade tvoje mišljenje. Razen, če kupiš v prodajalni, kjer to vpisujejo na račune.
Za take primere placujem 19,90eur/mesec odvetniski pisarni. Jaz se ne jebem stem sploh, samo predam zadevo.
ker vsi tako radi "mlatite prazno slamo" - preberi si zakon
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
poglavje 4, člen 15b, 16, 18, 19, 20, 21.
člen 18 o garancijskem listu "firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku". iz tega naslova lahko uveljavlja garancijo pa ali ima račun ali ne. in ta mora biti pravilno izpolnjen.
Ja zdaj pa med potrosnika in proizvajalca daj se prodajalca. Jaz reklamiram blago tam kjer sem kupil, kako bo pa on naprej to urejal nazaj po verigi me ne zanima in me se nikoli ni.
Seveda in tudi gar list je na to vezan - reklamiras proti tistemu ki ti je zadevo prodal. Gar list mora biti izpolnjen in to je to. Kaj pose na racunu nima veze saj ga ne rabis za uveljavljanje pravic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42081 (17606) | Furbo |
» | garancija - iphoneOddelek: Pomoč in nasveti | 5094 (4243) | St235 |
» | vračanje kolesa v leclercu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 22084 (13076) | cebelar123 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14813 (12485) | kratos |
» | Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15028 (12964) | solatko |