Forum » Pomoč in nasveti » garancija - iphone
garancija - iphone
A110 ::
Pozdravljeni, na mojem iphonu so se kaksen mesec nazaj zaceli pojavljati problemi z polnjenjem. ker niso bili preveliki in sem bil ravno v tujini sem na njih prakticno pozabil zdaj pa imam z polnjenjem ze resne tezave (konektor mora biti pod tocno dolocenim kotom). s polnilcem ni problema ker na drugih polni normalno. telefon je bil uradno kupljen 15.10.2016 aktiviran pa sele okoli 10.11.2016 torej se od dneva aktivacije ni 1 leto od dneva nakupa pa je. ali je mozno da mi telefon popravijo v okviru garancije tako da pac nesem da v recimo epl ali istyle (kupljen je bil na telemachu), recem da sem izgubil racun in potem po serijski stevilki ugotovijo dan aktivacije in merijo sele 1 leto od takrat?
A110 ::
sem pogledal na applovi strani za serijsko stevilko in mi vrze tole: https://scontent.flju2-2.fna.fbcdn.net/... zdaj pa nevem kaj pomeni tista sredniska alineja kjer pise expired in tista spodnja zelena kjer pise da velja do 10.11.2017
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
Furb ::
Tako kot ti pise je v garanciji do 10.11. Nesi ga v Epl v Ljubljano, lahko brez papirjev, in bodo preverili elektronsko. Ponavadi ni bilo nobenih problemov s tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Furb ()
s1ck ::
Garancija ti še velja. Tam imajo vse v računalniku in ti tud brez računa uveljavjo garancijo.
mat xxl ::
Ja je pa verjetno, kljub vsemu dovoden kabel. Sem imel tako odpoved hipno neoriginal kabla, in sem potem kupil še 2 druga neoriginal z njima deluje v nulo, enako z original kablom....
juve91 ::
Imam iste probleme. In zaceli so se po zadnji posodobitvi. Malo cudno. Ni pa vec pod garancijo
Evolve ::
Garancija velja od dneva nakupa ne od dneva aktivacije.
Apple Inc. of One Infinite Loop, Cupertino, California, U.S.A. 95014 ("Apple") warrants the Apple-branded iPhone, iPad or iPod hardware product and accessories contained in the original packaging ("Apple Product") against defects in materials and workmanship when used normally in accordance with Apple's published guidelines for a period of ONE (1) YEAR from the date of original retail purchase by the end-user purchaser ("Warranty Period"). Apple's published guidelines include but are not limited to information contained in technical specifications, user manuals and service communications.
A110 ::
mat xxl ne deluje niti na drugih tudi original polnilcihh.
juve91 moram ga na zacetku kabla podloziti da je dvignjen (najprej je bilo to dovol da je bil kabel naslonjen na nekaj) in se obteziti telefon da se obdrzi v pravem polozaju ko se polni. totalno nevzdrzno. ja mislim da se je meni to zacelo dogajati ze malo pred posodobitvijo na 11 ampak res v minimalni meri
juve91 moram ga na zacetku kabla podloziti da je dvignjen (najprej je bilo to dovol da je bil kabel naslonjen na nekaj) in se obteziti telefon da se obdrzi v pravem polozaju ko se polni. totalno nevzdrzno. ja mislim da se je meni to zacelo dogajati ze malo pred posodobitvijo na 11 ampak res v minimalni meri
mat xxl ::
Ma jebena 7 ka nima brezkontaktnega napajanja, ali 8 ka to sedaj ima, pa gorila glass ali je še vedno samo 1/2 izdelek za vernike ?
Han ::
twom ::
Glede garancije...
za vsak izdelek, tudi tisti ki nima garancije, lahko uveljavljaš stvarno napako, v roku 2 mesecev od pojava napake in v roku 2 let od nakupa.
Zakonsko gledano je od tebe odvisno ali boš za neko napako uveljavlja stvarno napako ali garancijsko popravilo.
Stvarna napaka se uveljavlja pisno pri trgovcu kjer je izdelek kupljen. V dopisu natančno opiši napako, predloži dokaze če je možno, natančno napiši kaj želiš (popravilo, sorazmerno zmanjšanje kupnine - če npr popravilo ni možno ali ni možna več primerna zamenjava, zamenjavo izdelka z novim, vrnitev kupnine).
Z novim izdelkom ti morajo izdati nov račun z datumom menjave.
Dopis naj bo natančen in nedvoumen, ker so trgovci alergični na uveljavljanje stvarne napake ker lahko zahtevaš vrnitev kupnine in imajo potem izgubo, za razliko od garancije, ki jo krije proizvajalec preko uradnega servisa.
za vsak izdelek, tudi tisti ki nima garancije, lahko uveljavljaš stvarno napako, v roku 2 mesecev od pojava napake in v roku 2 let od nakupa.
Zakonsko gledano je od tebe odvisno ali boš za neko napako uveljavlja stvarno napako ali garancijsko popravilo.
Stvarna napaka se uveljavlja pisno pri trgovcu kjer je izdelek kupljen. V dopisu natančno opiši napako, predloži dokaze če je možno, natančno napiši kaj želiš (popravilo, sorazmerno zmanjšanje kupnine - če npr popravilo ni možno ali ni možna več primerna zamenjava, zamenjavo izdelka z novim, vrnitev kupnine).
Z novim izdelkom ti morajo izdati nov račun z datumom menjave.
Dopis naj bo natančen in nedvoumen, ker so trgovci alergični na uveljavljanje stvarne napake ker lahko zahtevaš vrnitev kupnine in imajo potem izgubo, za razliko od garancije, ki jo krije proizvajalec preko uradnega servisa.
AndrejS ::
Problemi s polnjenjem se pojavijo zaradi praha v konektorju. Sčisti z zobno ščetko in bo spet delovalo normalno !
drzni86 ::
Glede garancije...
za vsak izdelek, tudi tisti ki nima garancije, lahko uveljavljaš stvarno napako, v roku 2 mesecev od pojava napake in v roku 2 let od nakupa.
Zakonsko gledano je od tebe odvisno ali boš za neko napako uveljavlja stvarno napako ali garancijsko popravilo.
Stvarna napaka se uveljavlja pisno pri trgovcu kjer je izdelek kupljen. V dopisu natančno opiši napako, predloži dokaze če je možno, natančno napiši kaj želiš (popravilo, sorazmerno zmanjšanje kupnine - če npr popravilo ni možno ali ni možna več primerna zamenjava, zamenjavo izdelka z novim, vrnitev kupnine).
Z novim izdelkom ti morajo izdati nov račun z datumom menjave.
Dopis naj bo natančen in nedvoumen, ker so trgovci alergični na uveljavljanje stvarne napake ker lahko zahtevaš vrnitev kupnine in imajo potem izgubo, za razliko od garancije, ki jo krije proizvajalec preko uradnega servisa.
Pogoj za uveljavljanje pravice je, da je napaka oz. vzrok za napako obstajal že ob nakupu.
Hexx ::
Zakon o varstvu potrošnikov, člen 21.b
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
bbobst ::
Zakon o varstvu potrošnikov, člen 21.b
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
V petek sem prevzel Samsung TV na servisu ,kjer so zamenjali panel.To je bistveni del blaga.
O kakšnem podaljšanju garancije ni bilo ne duha ne sluha. Ko sem o tem govoril z vodjo servisa je odvrnil ,da velja osnovna
garancija (2 leti, torej še 11 mesecev do konca).
Kaj je sedaj pravilno? Rečeno je bilo da servis nima nič s tem.Da se moram obrniti na prodajalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bbobst ()
Hexx ::
BTW
78. člen:
Z globo 1.200 eurov se za prekršek kaznuje pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, če:
- 1.g kot proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis ravna v nasprotju z 21.b členom tega zakona;
Tebi so očitno bile kršene pravice ko ti servis ni posredoval nov garancijski list izdan s strani proizvajalca.
V takšnih primerih je verjetno pametno kntaktirati Zvezo potrošnikov Slovenije, ki bodo zagotovo pametno svetovali.
78. člen:
Z globo 1.200 eurov se za prekršek kaznuje pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, če:
- 1.g kot proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis ravna v nasprotju z 21.b členom tega zakona;
Tebi so očitno bile kršene pravice ko ti servis ni posredoval nov garancijski list izdan s strani proizvajalca.
V takšnih primerih je verjetno pametno kntaktirati Zvezo potrošnikov Slovenije, ki bodo zagotovo pametno svetovali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Hexx ()
twom ::
Pogoj za uveljavljanje pravice je, da je napaka oz. vzrok za napako obstajal že ob nakupu.
To se motiš. V primeru katerekoli napake lahko uveljavljaš ali stvarno napako, ali garancijsko popravilo.
Verjemi, ti govorim iz (večkratnih) lastnih izkušenj, tudi takih, kjer sem se na začetku učil, in me je tržni inšpektorat zavrnil zaradi napačno spisanega uveljavljanja stvarne napake!
bobby ::
-garancija v Slo velja od dneva nakupa z dokazilom (račun naprimer)
-prvih 6 mesecev od nakupa velja, da je bila napaka prisotna že ob nakupu, če prodajalec trdi nasprotno, jo mora dokazati. od 6 mesecev naprej pa mora dokazovati stranka. Tu je trik v dokazovanju, kdo mora dokazati, da zadeva ne deluje oz da deluje.
-čas aktivacije NI merodajen za uveljavljanje garancijskega postopka po zakonu RS in je "dobra volja" servisa oz principala (v tem primeru Apple inc.)
-če se menja bistveni del naprave, brez katere naprava ne more delovati (naprimer napajalnik, matična plošča, menjalnik avtomobila-če smo že pri tem), se garancija začne šteti od začetka. Servis še kako ima s tem, če se bo izdelek spet pokvaril in imaš vse račune in delovne naloge, po katerem je bil izdelek že obravnavan in pa seveda dopis, potem da, se mora kriti iz strani garancijskega postopka. Ampak tu moraš pravilno nastopiti, če zavrnejo, je prijava in bo šlo čez, ker bo principal tvojo zahtevo obravnaval ločeno in v končni fazi odobril. Ovce, ki pa tega ne poznajo pa pač gredo v trgovino in kupijo nov izdelek.
@hexx, @bbobst: delovni nalog, po katerem je bil obravbavan izdelek v servisu je zadosten list papirja, ni potrebe po garancijskem listu
-prvih 6 mesecev od nakupa velja, da je bila napaka prisotna že ob nakupu, če prodajalec trdi nasprotno, jo mora dokazati. od 6 mesecev naprej pa mora dokazovati stranka. Tu je trik v dokazovanju, kdo mora dokazati, da zadeva ne deluje oz da deluje.
-čas aktivacije NI merodajen za uveljavljanje garancijskega postopka po zakonu RS in je "dobra volja" servisa oz principala (v tem primeru Apple inc.)
-če se menja bistveni del naprave, brez katere naprava ne more delovati (naprimer napajalnik, matična plošča, menjalnik avtomobila-če smo že pri tem), se garancija začne šteti od začetka. Servis še kako ima s tem, če se bo izdelek spet pokvaril in imaš vse račune in delovne naloge, po katerem je bil izdelek že obravnavan in pa seveda dopis, potem da, se mora kriti iz strani garancijskega postopka. Ampak tu moraš pravilno nastopiti, če zavrnejo, je prijava in bo šlo čez, ker bo principal tvojo zahtevo obravnaval ločeno in v končni fazi odobril. Ovce, ki pa tega ne poznajo pa pač gredo v trgovino in kupijo nov izdelek.
@hexx, @bbobst: delovni nalog, po katerem je bil obravbavan izdelek v servisu je zadosten list papirja, ni potrebe po garancijskem listu
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Evolve ::
če se menja bistveni del naprave, brez katere naprava ne more delovati (naprimer napajalnik, matična plošča, menjalnik avtomobila-če smo že pri tem), se garancija začne šteti od začetka.
tole seveda ne drži.
garancija se v vsakem primeru podaljša samo za čas ko je bil predmet na servisu in nič več.
PS: ne mešaj avtomobilizma z elektrotehniko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Evolve ()
bobby ::
Kakšna je pa razlika med blagom 1 (avto) in blagom 2 (elektronika)?
Oboje je produkt in DA, velja tudi pri avtomobilu samo zasidrana ideologija ljudi ne dopušča te opcije, da pri avtomobilu to ne gre, ampak pri uh oh in sploh tvju za 10000 eur pa gre,.. trik je samo v tem, da tega ljudje ne počnejo, ker jim je nekako skregano z logiko, gre pa za isto zadevo. Edini faktor, ki pa je dejstvo, koliko časa se boš jajcal glede tega oz 95% ljudi "se jim ne da" s tem ukvarjat,..
Če je bil menjan nebistveni del naprave, se podaljša za časa, ko je bila naprava v servisu, na zamenjani del garancija začne teči od začetka.
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Oboje je produkt in DA, velja tudi pri avtomobilu samo zasidrana ideologija ljudi ne dopušča te opcije, da pri avtomobilu to ne gre, ampak pri uh oh in sploh tvju za 10000 eur pa gre,.. trik je samo v tem, da tega ljudje ne počnejo, ker jim je nekako skregano z logiko, gre pa za isto zadevo. Edini faktor, ki pa je dejstvo, koliko časa se boš jajcal glede tega oz 95% ljudi "se jim ne da" s tem ukvarjat,..
Če je bil menjan nebistveni del naprave, se podaljša za časa, ko je bila naprava v servisu, na zamenjani del garancija začne teči od začetka.
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
drzni86 ::
Pogoj za uveljavljanje pravice je, da je napaka oz. vzrok za napako obstajal že ob nakupu.
To se motiš. V primeru katerekoli napake lahko uveljavljaš ali stvarno napako, ali garancijsko popravilo.
Verjemi, ti govorim iz (večkratnih) lastnih izkušenj, tudi takih, kjer sem se na začetku učil, in me je tržni inšpektorat zavrnil zaradi napačno spisanega uveljavljanja stvarne napake!
mogoče kakšen link/zakonska podlaga? Za mojo trditev lahko gledaš 458. člena zakona o obligacijskih razmerjih.
bobby ::
Me veseli.
Je govora o pravnih ali fizičnih osebah?
Obligacijski zakon velja pa za,...?
Je govora o pravnih ali fizičnih osebah?
Obligacijski zakon velja pa za,...?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
A110 ::
Sem nesel v epl. Problem je bila umazanija ki se je nabrala v konaktorju. Glede racuna ni nihce niti vprasal. Osebje je bilo izjemno prijazno
St235 ::
Kakšna je pa razlika med blagom 1 (avto) in blagom 2 (elektronika)?
Oboje je produkt in DA, velja tudi pri avtomobilu samo zasidrana ideologija ljudi ne dopušča te opcije, da pri avtomobilu to ne gre, ampak pri uh oh in sploh tvju za 10000 eur pa gre,.. trik je samo v tem, da tega ljudje ne počnejo, ker jim je nekako skregano z logiko, gre pa za isto zadevo. Edini faktor, ki pa je dejstvo, koliko časa se boš jajcal glede tega oz 95% ljudi "se jim ne da" s tem ukvarjat,..
Če je bil menjan nebistveni del naprave, se podaljša za časa, ko je bila naprava v servisu, na zamenjani del garancija začne teči od začetka.
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
To se nanaša na to, da mora bit izdan nov garancijski list za ali zamenjano blago ali pa za zamenjan bistven del blaga. Torej če gre pri avtu menjalnik in je le ta menjan potem mora izdat nov garancijski list za menjalnik, ne pa za cel avto. Če bi ti pa zaradi crknjenega menjalnika menjali cel avto, bi pa dobil nov garancijski list za cel avto. Ne bodo pa ti zaradi menjave menjalnika podaljšal garancije na avtoradijo.
Me veseli.
Je govora o pravnih ali fizičnih osebah?
Obligacijski zakon velja pa za,...?
Tako fizične kot pravne osebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 3826 (1415) | Machete |
» | 45 dni za resitev reklamacijeOddelek: Zvok in slika | 2363 (1726) | tt1024 |
» | garancija - postopekOddelek: Pomoč in nasveti | 2446 (1499) | grobijan |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5203 (4362) | andromedar |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11484 (9026) | čuhalev |