Forum » Pomoč in nasveti » Garancija pri spletnem trgovcu
Garancija pri spletnem trgovcu
kratos ::
Lep pozdrav,
Na garancijskem listu imam napisano 24 mesečno garancijo od dneva nakupa in ker mi je crknil disk sem kontaktiral najprej prodajalca ki me je napotil na uradni servis kjer pa so mi povedali da je imel laptop samo 1 leto garancije (brez dokupljene garancije), to sem nato preveril tudi sam z serijsko številko na spletni strani proizvajalca kjer res kaže na to da ima računalnik 1 leto garancije. Ob nakupu je bilo seveda napisano 24 mesecev, pravtako pa je to napisano tudi na garancijskem listu kot že omenjeno. Torej kako naj ukrepam naprej ?
Sem že poslal mail trgovcu za razjasnilo ter rešitev (sem jih klical pa se niso javili), je pa dokaj znana spletna trgovina ki je nebi izpostavljal dokler nebom dobil povratnih informacij.
V glavnem zanima me če je imel že kdo podoben problem in kaj lahko tu storim ? Če nebo možnosti dogovora se bom seveda obrnil na tržni inšpektorat ampak me zanima če imam kakšne šanse ?
Na garancijskem listu imam napisano 24 mesečno garancijo od dneva nakupa in ker mi je crknil disk sem kontaktiral najprej prodajalca ki me je napotil na uradni servis kjer pa so mi povedali da je imel laptop samo 1 leto garancije (brez dokupljene garancije), to sem nato preveril tudi sam z serijsko številko na spletni strani proizvajalca kjer res kaže na to da ima računalnik 1 leto garancije. Ob nakupu je bilo seveda napisano 24 mesecev, pravtako pa je to napisano tudi na garancijskem listu kot že omenjeno. Torej kako naj ukrepam naprej ?
Sem že poslal mail trgovcu za razjasnilo ter rešitev (sem jih klical pa se niso javili), je pa dokaj znana spletna trgovina ki je nebi izpostavljal dokler nebom dobil povratnih informacij.
V glavnem zanima me če je imel že kdo podoben problem in kaj lahko tu storim ? Če nebo možnosti dogovora se bom seveda obrnil na tržni inšpektorat ampak me zanima če imam kakšne šanse ?
St235 ::
Če imaš garancijski list iz katerega je razvidno, da je za izdelek 24 mesečna garancija potem je garancija 24 mesečna in tukaj se servis ne more nič izmikat. Ali si servisu pokazal garancijski list?
Slo zakonodaja ti omogoča, da garancijo uveljavljaš ali na sevisu ali pri prodajalcu. IMO je v tvoji situaciji boljše zahtevat od prodajalca, da prevzame zadevo v servisiranje. Povsem možno je namreč, da gre za prostovoljno garancijo in boš imel več težav to uveljavljat preko servisa. Priložiš kopijo računa in/ali garancijskega lista ter če imaš še kak drug dokument ki oglašuje 24 mesečno garancijo in je to to.
Če ti bo prodajalec zavrnil sprejet prenosnik ali kaj podobnega pač sledi prijava na TIRS.
Slo zakonodaja ti omogoča, da garancijo uveljavljaš ali na sevisu ali pri prodajalcu. IMO je v tvoji situaciji boljše zahtevat od prodajalca, da prevzame zadevo v servisiranje. Povsem možno je namreč, da gre za prostovoljno garancijo in boš imel več težav to uveljavljat preko servisa. Priložiš kopijo računa in/ali garancijskega lista ter če imaš še kak drug dokument ki oglašuje 24 mesečno garancijo in je to to.
Če ti bo prodajalec zavrnil sprejet prenosnik ali kaj podobnega pač sledi prijava na TIRS.
kratos ::
Lenovo, nisem vzel na podjetje. Sem pokazal račun ter garancijo obema tako servisu kot prodajalcu ki mi je nato podal podatke servisa in informacije naj laptop pošljem direkt k njim.
Olórin ::
če ti piše na garancijskem listu da imaš 2 leti garancije to pomeni da imaš 2 leti garancije.
Kliči servis.
Kliči servis.
kratos ::
Sem jih kontaktiral in so mi izrecno povedali da oni nimajo pri tem nič, da je laptop izven garancije in naj se zmenim z prodajalcem tako da mi nemorejo pomagati.
Olórin ::
http://www.ti.gov.si/
prosi jih za pomoč. Če imaš dokaze, da ima tvoj prenosnik 2 leti garancije ti nimajo kaj srat.
dodatno.: lahko pa kupši ssd in to smatraš kot upgrade prenosnika.
prosi jih za pomoč. Če imaš dokaze, da ima tvoj prenosnik 2 leti garancije ti nimajo kaj srat.
dodatno.: lahko pa kupši ssd in to smatraš kot upgrade prenosnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
kratos ::
Super, hvala vam za pomoč. Bom počakal na odgovor prodajalca nato bom pa ukrepal če mi nebodo ugodili.
@Olórin kako to misliš da kupim ssd in smatram kot upgrade?
@Olórin kako to misliš da kupim ssd in smatram kot upgrade?
Olórin ::
SSD bo deloval bistveno hitreje kot ti je delal dosedanji trdi disk. S tem ti bo potem celoten sistem deloval lepše -> torej boš upgradal prenosnik.
boš pa imel malenkost manj prostora na razpolago verjetno.
pač to ti toliko omenim, če se ne uspeš nič zmeniti s servisom.
boš pa imel malenkost manj prostora na razpolago verjetno.
pač to ti toliko omenim, če se ne uspeš nič zmeniti s servisom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
kratos ::
Aja to misliš če se zmenim direktno z prodajalcem da mi namesto HDD-ja zamenja SSD a ne ?
Sem mislil da je kaka opcija da si lahku zmišljuješ kakšen disk bi imel na samem servisu hehe :)
Sem mislil da je kaka opcija da si lahku zmišljuješ kakšen disk bi imel na samem servisu hehe :)
Olórin ::
ne. to sem mislil da ti kupiš ssd.
prodajalca pa pošlješ v 3 krasne in pri njem ne kupiš ničesar nikoli več.
torej v primeru, da se ne uspeš dogovoriti za servis, ki bi ti ga moral dati, saj imaš 2 leti garancije. kliči TIRS!!!
prodajalca pa pošlješ v 3 krasne in pri njem ne kupiš ničesar nikoli več.
torej v primeru, da se ne uspeš dogovoriti za servis, ki bi ti ga moral dati, saj imaš 2 leti garancije. kliči TIRS!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
kratos ::
No če je laptop v garanciji nebi ravno metal stran denarja, če nebi bil bi po vsej verjetnosti zamenjal z SSD-jem ja, vendar zastonj HDD ali plačljiv SSD se raje odločim za prvo opcijo :)
Bom izpostavil spletnega trgovca po forumih ter seveda klic na tirs mi ne ujide če nebo korekten.
Je pa problem ker je garancije samo še cca. 2-3 tedne, tako da lahko zavlačuje.
Bom izpostavil spletnega trgovca po forumih ter seveda klic na tirs mi ne ujide če nebo korekten.
Je pa problem ker je garancije samo še cca. 2-3 tedne, tako da lahko zavlačuje.
medenko ::
Lenovo ima 1 leto že lep čas, šele letos septembra so za fizične dvignili na 2 leti.
Daj skeniraj garancijski list, ker dvomim, da bi DISS napisal 2 letno garancijo ipd.
ITS servis?
Daj skeniraj garancijski list, ker dvomim, da bi DISS napisal 2 letno garancijo ipd.
ITS servis?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: medenko ()
r3dkv1c4 ::
kratos> je pa dokaj znana spletna trgovina ki je nebi izpostavljal dokler nebom dobil povratnih informacij.
mislim, da je take probleme potrebno čimprej objavit po forumih, ker to je zelo pomemben del(beri:garancija) pri prodaji tehničnega blaga.
Jutri se podobno lahko zgodi komu drugemu in se spet nič ne bo zgodilo....problemi s trgovci, pri uveljavljanju garancije, je potrebno v kali zatret
mislim, da je take probleme potrebno čimprej objavit po forumih, ker to je zelo pomemben del(beri:garancija) pri prodaji tehničnega blaga.
Jutri se podobno lahko zgodi komu drugemu in se spet nič ne bo zgodilo....problemi s trgovci, pri uveljavljanju garancije, je potrebno v kali zatret
Olórin ::
ni treba nič izpostavljat nikogar, dokler se ne dogovoriš.
Trenutno še ni jasno kdo ima prav. Lenovo ima res 12 mesecev garancije na produkte, piše tudi na strani. http://shop.lenovo.com/si/sl/services-w...
Samo ne vemo kaj točno tebi piše v garancijskem listu, kje je bilo ob nakupu napisano da imaš 24 mesecev garancije..
Trenutno še ni jasno kdo ima prav. Lenovo ima res 12 mesecev garancije na produkte, piše tudi na strani. http://shop.lenovo.com/si/sl/services-w...
Samo ne vemo kaj točno tebi piše v garancijskem listu, kje je bilo ob nakupu napisano da imaš 24 mesecev garancije..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
kratos ::
Ko sem kupoval je bilo napisano 24 mesecev, če nebi bilo bi garancijo absolutno dokupil oz. če se nebi dalo nebi kupil pri njih. Produkt je odstranjen saj nimajo več tega modela oz. verzije tako da zaenkrat nemorem pogledat, sem pa 100% da ni napaka ker je bilo tako na spletni strani kot je na garancijskem listu.
Servis je ITS ja, nočem še izpostavljat saj kot sem rekel bom počakal na odgovor prodajalca, potem bom objavil celoten garancijski list ter vse podatke.
Servis je ITS ja, nočem še izpostavljat saj kot sem rekel bom počakal na odgovor prodajalca, potem bom objavil celoten garancijski list ter vse podatke.
St235 ::
Nedvomno je, da če je bila oglaševana 24 mesečna garancija da ti ta pripada. Moraš pa to uveljavljat v odnosu do tistega, ki ti je garancijo obljubil. Torej v tvojem primeru do prodajalca.
bfgamer871 ::
Nedvomno je, da če je bila oglaševana 24 mesečna garancija da ti ta pripada. Moraš pa to uveljavljat v odnosu do tistega, ki ti je garancijo obljubil. Torej v tvojem primeru do prodajalca.
Točno tako, če si kupoval pri spletnem trgovcu in je le ta nabavljal v tujini in ne pri nas, ponavadi v garanciji piše da se garancija uveljavlja pri trgovcu in ne pri uradnem serviserju pri nas.
bobby ::
pa dej že poskeniraj ali slikaj garancijski list pa račun pa pastej sem gor no,..
da bomo vidli, kje kaj točno piše, ne to kar ti misliš da piše,..
ps: upam, da me ne bodo spet deletal zaradi "nivoja pogovora" :)
da bomo vidli, kje kaj točno piše, ne to kar ti misliš da piše,..
ps: upam, da me ne bodo spet deletal zaradi "nivoja pogovora" :)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Han ::
Da se malo vmešam, ko gre ravno za Lenovo... V drugi polovici julija sem kupil Lenovo E145, ki je takrat imel 1 leto garancije. Ker je bila tipkovnica defektna, je seveda romal nazaj v SLO trgovino, od tam pa so ga poslali na HR servis (v Zagreb, ker so ga tam kupili). Po skoraj 45 dneh sem ga dobil nazaj, a je bila tudi druga tipkovnica defektna (druga tipka), tako da je zopet romal na servis, tokrat na ljubljanski ITS. Tretja tipkovnica je končno brezhibna, je pa medtem Lenovo dvignil garancijo za fizične osebe z enega na dve leti. Ali zdaj ta prenosnik zapade pod dveletno garancijo, glede na to, da začne garancija teči znova?
fosil ::
Če je bila zamenjana samo tipkovnica teče nova garancija samo za tipkovnico.
@kratos
Kdo pa je izdal garancijski list, trgovina ali uvoznik/servis?
@kratos
Kdo pa je izdal garancijski list, trgovina ali uvoznik/servis?
Tako je!
kratos ::
St235 ::
brez vprašanja imaš dve leti garacije. Če prodajalec ne bo hotel zadeve uredit podaj prijavo na TIRS. Če se le da komuniciraj z prodajalcem po emailu.
Furbo ::
Daj prenosnik spletni trgovini, pa naj ga oni posredujejo na servis in se prepirajo z njimi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
B-Stard ::
Prenosnik takoj nesi tja ker si ga kupil in zahteval kopijo delovnega naloga, le tako imaš dokaz kdaj so ga prejeli, od takrat teče 45dni da ga popravijo. NE ZAVLAČUJ PA SPRAŠUJ PO FORUMIH TAKOJ V PONEDELJEK GA NESI V TRGOVINO
fosil ::
Kot že omenjeno, garancijo lahko uveljavljaš tudi v trgovini. Je tvoja izbira ali jo boš uveljavljal v trgovini ali direktno na servisu.
Potem pa naj se oni naprej ukvarjajo.
Potem pa naj se oni naprej ukvarjajo.
Tako je!
TOP ::
Ja garnacija je 25 mesecev,čeprav Lenova je takrat v SLo imela 12 mesecev,sam mal pohiti,ker znajo za nalašč te zvlačevat,ker se bliža iztek garancije.
Blinder ::
če bojo bli preveč pametni jih prijavi pa povej kje so taki nateguni. Če se noben kupec ne upre potem delajo tej trgovci kar želijo. Prijavti jih moraš tudi za vse ostale ljudi, ki jih bo trgovec poskušal nategnit, ne le zaradi sebe.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
49106 ::
Ali je za uveljavljanje garancijske zahtevka dovolj samo izpolnjen garancijski list? Oz. ali je račun nujno potreben ?
kratos ::
Bi jaz nesel prenosnika tja že prvi dan problema če bi bili kje bližje mene, sedaj se mi pa za 2 ure vožnje to ne izplača.
Namen imam poslat po pošti, saj ko dobijo paket začne teči garancijski rok tako da mislim da tukaj nebo problema...Drugače je bolje skenirat garancijski list ter račun ali moram poslat original ?
Namen imam poslat po pošti, saj ko dobijo paket začne teči garancijski rok tako da mislim da tukaj nebo problema...Drugače je bolje skenirat garancijski list ter račun ali moram poslat original ?
St235 ::
Če pošlješ po pošti glej, pošlji s povratnico, da boš imel potrdilo o dostavi.
boljše je imo posalt kopijo, tako da imaš originalč pri sebi, če se bo kaj zapletlo.
boljše je imo posalt kopijo, tako da imaš originalč pri sebi, če se bo kaj zapletlo.
Compufreek ::
Upam da ne klatim neumnosti, ampak kolikor je meni znano, če se je trgovec zmotil in je na papirju napačna garancijska doba, pa si ti izdelek že plačal, je trgovec dolžan upoštevati garancijsko dobo na papirju, na uradnem servisu ti tega zagotovo ne bodo sprejeli če je trgovčeva napaka, trgovec pa ti je dolžan kriti stroške servisa kot tudi sprejeti v popravilo omenjen prenosnik in potem trgovec naprej ureja zadeve z servisom.
Lp!
Lp!
FX6300B ::
pa to nmorš vrjet ko so retardirani če piše piše nimajo kj če so se zmotil nj za napako plačajo (ne mislim denarno pač pa da ti velja tako kot so napisali) npr nemorejo kar prodajati mačka v žaklu halo no predlagam da jim kar takoj sporočiš zadevo (http://www.ti.gov.si/) prodajalec ker samo zavlačujejo drugače pa jih kar izdaj kdo so teli loleki ker tole ni za nikamor
Han ::
Če je bila zamenjana samo tipkovnica teče nova garancija samo za tipkovnico.
Aja? Kupiš nov prenosnik z napako, ga naslednji dan vrneš, si brez njega dva meseca, potem imaš pa samo še 10 mesecev garancije zanj? Ne bi rekel. V tem primeru mora garancija začeti teči znova za CEL računalnik, ne le za menjan del...
šernk ::
Ne, garancija se ti podaljša za čas, ko je bil prenosnik na servisu. Torej na prenosnik, če ga takoj naslednji dan vrneš v trgovino imaš še 364 dni garancije, na novo tipkovnico pa 365 dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
blackbfm ::
mimgree..če je takoj naslednji dan, je verjetno bolj smiselno zahtevat nov računalnik.. nevem kakšna je praksa ampak pri svojem sem mel nevem 60 al pa 90 dnevni rok
Compufreek ::
Nevem kako so ostali dodatni roki ampak v sloveniji ima stranka pravico v osmih dneh izdelek zamenjati za drugega če je izdelek ne delujoč oz ni takšen kot bi moral biti ... torej ne garancija ampak NOV izdelek.
fosil ::
Compufreek je izjavil:
Nevem kako so ostali dodatni roki ampak v sloveniji ima stranka pravico v osmih dneh izdelek zamenjati za drugega če je izdelek ne delujoč oz ni takšen kot bi moral biti ... torej ne garancija ampak NOV izdelek.
To ne drži in je samo urbana legenda.
Tako je!
AngelOfDeath ::
Compufreek je izjavil:
Nevem kako so ostali dodatni roki ampak v sloveniji ima stranka pravico v osmih dneh izdelek zamenjati za drugega če je izdelek ne delujoč oz ni takšen kot bi moral biti ... torej ne garancija ampak NOV izdelek.
Verjamem da boš prilepil tudi copy/paste iz ustreznega zakona, ki to določa ali ?
edit: Slovnica
St235 ::
Compufreek je izjavil:
Nevem kako so ostali dodatni roki ampak v sloveniji ima stranka pravico v osmih dneh izdelek zamenjati za drugega če je izdelek ne delujoč oz ni takšen kot bi moral biti ... torej ne garancija ampak NOV izdelek.
I call BULSHIT.
shadeX ::
Najbrž on misli uveljavljanje stvarne napake, kjer se potem zmeniš ali ti zamenjajo izdelek ali povrnejo denar?
šernk ::
Kar nima z osmimi dnevi skoraj nikakršne veze.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Furbo ::
Folk sliši samo tisto, kar jim paše in potem to trapa naprej.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
kratos ::
Izgleda da zavlačujejo na strani trgovine saj 3 dni že nisem dobil na mail nobenega odgovora, počakal bom do jutri ker je bil ravno viked ter jih nato še enkrat poklical. Zanima pa me od kdaj začne teči garancijski rok, od takrat ko dobi trgovec laptop v roke ali takrat ko ga prejme servis?
Ales ::
Ne čakaj več, temveč do pike natančno uveljavljaj garancijo direktno pri trgovcu. Takoj.
Vse ostalo se meni, ko boš ti že lahko utemljeno trdil, da si izdelek oddal v garancijsko popravilo.
Vse ostalo se meni, ko boš ti že lahko utemljeno trdil, da si izdelek oddal v garancijsko popravilo.
medenko ::
Trgovec mora pač lastno napako "požreti" in ti zamenjati disk na lastne stroške....katera velikost?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42080 (17605) | Furbo |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13743 (11076) | starfotr |
» | Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15024 (12960) | solatko |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11634 (9176) | čuhalev |
» | DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19234 (15049) | RejZoR |