» »

Plačala sem eno pečico dobila drugo

Plačala sem eno pečico dobila drugo

1
2
»

Dimnik ::

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

borut_p ::

Dimnik je izjavil:

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

1. ne pogovarjamo se o tvojem primeru
2. a si imel podpisano garancijsko izjavo

če je nisi imel - kako boš drugače dokazoval dan nakupa? če si jo imel - si se pustil pregovorit v nekaj, kar ni v skladu z zakonom

m0LN4r ::

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

1. ne pogovarjamo se o tvojem primeru
2. a si imel podpisano garancijsko izjavo

če je nisi imel - kako boš drugače dokazoval dan nakupa? če si jo imel - si se pustil pregovorit v nekaj, kar ni v skladu z zakonom

Delam v firmi, kjer imamo vsaj 100 reklamacij na dan. Odkar sem tu se nisem videl nikogar izpolnjevati nobenega garancijskega listka za stranke. Rabimo samo naslov, stevilko racuna ali kopijo od banke kjer je razvidno placilo in datum. Pa smo 100x vecja veriga, kot bigbang ali merkur z enako ponudbo.
Za popravilo pa izpolnim nalog za seris na racunalniku, natisnem, zapakiram in adijo.
Seveda to ni .si zakonodaja, ampak mi delamo po EU standardih. Zdaj mene seveda v slo ne obracajo vec tako, kot 15 let nazaj. Pa se mi lahko prodajalec na trepalnice postavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

borut_p ::

garancijski list je dolžan izpolniti prodajalec ne pa nekdo kasneje v verigi.
račun je enostavnejši, zakonodaja - evropska - predvideva garancijski list. obstaja pa tudi seznam naprav, kjer mora stranka dobiti garancijski list.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

borut_p ::

tule si lahko prebereš

1. za uveljavljanje garancije je zadosti garancijski list
2. za uveljavljanje stvarne napake rabiš račun in še mnogo kaj

http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...

Dimnik ::

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

1. ne pogovarjamo se o tvojem primeru
2. a si imel podpisano garancijsko izjavo

če je nisi imel - kako boš drugače dokazoval dan nakupa? če si jo imel - si se pustil pregovorit v nekaj, kar ni v skladu z zakonom


Dokazoval dan nakupa? Pa ti si že videl račun? Na njem jasno piše dan nakupa, naziv izdelka, imei in še ura če hočeš....

borut_p ::

Kaj a ne znas brat? Sej sem ti napisal - ce nisi imel garancijske izjave, kako bos drugace dokazoval nakup, kot z racunom. Ti si napisal da si moral dokazovat z racunom - jaz sem ti napisal, da v primeru, ce nisi imel garancijske izjave, drugace kot z racunom ne mores uveljavljati cesarkoli pri prodajalcu. Kaj si nepismen?

Stos celega postanja tukaj je dejstvo da ima racun za drug aparat kot ga je dobila. In - ali naj sedaj zahteva menjavo naprave, saj se boji da ne bo mogla uveljavljati garancije. Ce ima izpolnjeno garancijsko izjavo racuna ne potrebuje. Problem bo imela ce bo hotela uveljavljati stvarno napako.

Brane3 ::

Dimnik je izjavil:

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

1. ne pogovarjamo se o tvojem primeru
2. a si imel podpisano garancijsko izjavo

če je nisi imel - kako boš drugače dokazoval dan nakupa? če si jo imel - si se pustil pregovorit v nekaj, kar ni v skladu z zakonom


Dokazoval dan nakupa? Pa ti si že videl račun? Na njem jasno piše dan nakupa, naziv izdelka, imei in še ura če hočeš....


Ponavadi pa nis erijske številke izdelka. KI ga rabiš za garancijo.

nejcek74 ::

Tilen je izjavil:

Saj je verjetno dobila boljšo pečico, samo ni takšna, kot jo je naročila, ker je star model iz prodaje.

Matek je izjavil:

Po vseh specifikacijah sodeč si dobila novejši, rahlo izboljšan model. Izgleda, da te dejansko niso nategnili.

Mato989 je izjavil:

Pač zadeva je taka, da v kolikor pečica ni slabša naj enostavno zahteva drug račun in garancijski list ki je pravilno izpolnjen in to je to... vse ostalo bo več dela kot je vredno, razen če je dizajn pečice taki da je prej bolj pasal not pa je zato vzela, ampak potem bi morala prej opazit in zavrnit pred vgraditvijo.

Klasični manever nesposobnih, občasno nategunskih slovenskih prodajalcev. Btw, serviserji in prodajalci ne odločate o nasem nakupu, ali pa o tem kaj je isto in kaj ni, tako da je najbolje, da se nehate trudit.
V glavnem, kadar ti pride rokodelec klobasat da ti bo vgradil nekaj drugega ampak identičnega, je to po mojih številnih izkušnjah iz gradbeništva 99% nateg. Sicer izredno razširjen pristop v Sloveniji in edini način kako nekaj potegniti iz obupno nizkih ponudb s katerimi premagaš konkurenco. Jaz sem se vedno na začetku smejal, ko so mi pošiljali "enakovredne izdelke" in na koncu jokal, ko jih je investitor sprejel, samo zato, da je bila kopalnica končno že zgrajena.
Vgradnja pečic je ravno tako klasika, ja, bomo mi pripeljali blabla bla, vgradili, potme montirajo, nekaj gre že od začetka narobe, obljubijo servis, v resnici jih pa ni nikoli nazaj. pol pa klici pa obljube etc
Moj fotr je mel podobno zadevo (stvarna napaka), kot 80letnik je easy target, na koncu smo morali čisto enostavno zadevo odpeljati preko odvetnika.
@Caca76
preberi si zakon (verjetno lahko dobiš nazaj denar, ne vem ali lahko zahtevaš identično pečico), shranjuj si maile, zapisuj si telefonske pogovore. Pazi, da te ne izzovejo. Klasična fora recimo je, da ti kao ne sprejmeš serviserja in potem ti trdijo, da jim nisi omogočil pregleda naprave. Serviser pa te je po treh dneh čakanja klical, da pride čez 15 min, tebe pa takrat ni doma etc. Po mojih izkušnjah na določeni stopnji vzameš odvetnika. Večina jih potem odneha, ker itak vedo da samo izsiljujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

Mato989 ::

Seveda lahko dobi denar nazaj, ampak vprašanje ječe se splača samo zato ker je užaljena oz. se počuti kao nategnjeno... če je izdelek res slabši naj zahteva višji popust ali pač denar nazaj saj to je jasno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Phantomeye ::

Jaz tudi mislim, da bi se morala boriti za slabšo pečico! če je plačala slabšo, ji nimajo kaj boljše dostavljat! Kakšen nateg!


A ni tako, da te oznake temeljijo na najbolj optimalnih pogojih?

Npr. če ima pralni stroj tri programe, kjer prvi porabi 5 litrov, drugi 15 litrov, tretji 50 litrov vode ... lahko komot napišeš, da je pralni stroj ultra-varčen, ker porabi 5 litrov vode (ne glede kako učinkovit je prvi program).

borut_p ::

za energetske nalepke obstajajo standardi kako se ugotavljajo. recimo za žarnice traja meritev 8 mesecev. verjamem da za pralni stroj obstaja tudi nekaj bolj kompliciranega kot le deklaracija proizvajalca (okrog porabe vode). je pa poraba vode le ena izmed 6 deklaracij na energijski nalepki

http://nep.vitra.si/datoteke/clanki/Ene...

janig ::

looser je izjavil:

pogumno (in odločno) gnjavi in se ne ustavi pri prodajalcu, zahtevaj šefa...
navsezadnje so ti dostavili nekaj drugega, kot si naročila...
če drugega ne, boš vsaj nekaj dodatnega iztržila (rajngle/pekače, mogoče)...

Pa odvetnika vzami s sabo. Ali pa dva.

bajsibajsi ::

Verjetno je med vsem vasim nakladanjem ze strudl pecen v novi pecici. :)

Tilen ::

Ne, ker OP sanja, da bo dobila razliko izplačano do polne cene 600 eur pri konkurenci. ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

St235 ::

Z vidika zakona je to nedvomno stvarna napaka. Narocila je A in dobila je B. Karakteristike so irelavantne. Lahko je B 100x boljsi stvarna napaka ostaja.

Sedaj ima 2 moznosti:
- obdrzi kar je dobila (in poskrbi da ima ustrezno izdan rcun ali potrjeno garancijo).
- uveljavi stvarno napako, kjer lahko zahteva, da ji dostavijo drugo pecico, vrnejo denar in vrne izdelek ali placajo razliko.

Ce starih modelov ni mogoce dobit, potem prodajalca ni mozno prisilit da zamenja blago, prav tako ce je nova pecica objektivno boljsa bo tezko dolocit razliko. Na koncu sta tako samo dve realni moznosti. Ali vrne pecico in zahteva kupnino ali pa se sprijazni s tem kaj ima.

Brane3 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Daj ne piši bedarij....ko sem uveljavljal za telefon, sem rabil samo račun oz kopijo računa

1. ne pogovarjamo se o tvojem primeru
2. a si imel podpisano garancijsko izjavo

če je nisi imel - kako boš drugače dokazoval dan nakupa? če si jo imel - si se pustil pregovorit v nekaj, kar ni v skladu z zakonom


Dokazoval dan nakupa? Pa ti si že videl račun? Na njem jasno piše dan nakupa, naziv izdelka, imei in še ura če hočeš....


Ponavadi pa nis erijske številke izdelka. KI ga rabiš za garancijo.

Serijsko stevilko za uveljavljanje garancije rabis tocno toliko kot burek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Brane3 ::

In kako brez nnje dokazuješ, da imaš garancijski list za točno ta, dani izdelek ?

St235 ::

To je problem prodajalca. Zakon doloca ali racun ali garancijsko izjavo. Ce prodajalec ne da serijske stevilke na racun (ali kako drugace vodi evidenco) je to njegov problem. Ce imas racun in izdelek je prodajalec/servis to dolzan sprejet.

Pri telefonih imas zato kar imei na racunu (recimo pri simobilu sem imel tak racun).

Brane3 ::

Dobro. Če prodajalec uporablja garancijski list, ti se pa prikažeš samo z računom, te lahko torej zavrnejo ?

borut_p ::

Brane3 je izjavil:

Dobro. Če prodajalec uporablja garancijski list, ti se pa prikažeš samo z računom, te lahko torej zavrnejo ?


ne, dovolj je račun

Invictus ::

Če ji pečica ustreza in po karakteristikah ni slabša, naj zahteva nov račun in nov garancijski list.

Najmanj problemov in sitnosti...

Poraba pečice gre tako ali tako v par kW, poleg tega ne moreš nekaj varčno segrevati, tako da tisti A+(+(+(+))) znaki pomenijo navaden bullshit...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Brane3 ::

ampak Lakotnik29 pravi:

Zakon doloca ali racun ali garancijsko izjavo.


Glede na podana izvajanje je to potem stvar čiste izbire kupca in ta lahko vedno uporabi samo račun, tudi če je dobil garancijski list ?

Dimnik ::

Borutp....ooo glej ga, si ugotovil, da ne rabiš garancijskega lista....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dimnik ()

Brane3 ::

Edit: nonrelevant, deleted.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane3 ()

borut_p ::

Dimnik je izjavil:

Borutp....ooo glej ga, si ugotovil, da ne rabiš garancijskega lista....


pa ti dojameš da OP pravi da je dobil drugačno pečico kot jo je naročila oz plačala, zelo verjetno to pomeni tudi, da nima računa za pravi izdelek. in kaj naj s tem računom naredi razen na WC uporabi.

ah ja - nepismena mladina.

St235 ::

Brane3 je izjavil:

ampak Lakotnik29 pravi:

Zakon doloca ali racun ali garancijsko izjavo.


Glede na podana izvajanje je to potem stvar čiste izbire kupca in ta lahko vedno uporabi samo račun, tudi če je dobil garancijski list ?


Ja, dokler govorimo o garanciji je popolnoma vseeno kaj kupec ima. Garancijski list je naceloma bolj prakticen ker imas gor tudi ostale pogoje (recimo trajanje) ampak je racun z vidika zakona povsem enakovreden.

Dimnik ::

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Borutp....ooo glej ga, si ugotovil, da ne rabiš garancijskega lista....


pa ti dojameš da OP pravi da je dobil drugačno pečico kot jo je naročila oz plačala, zelo verjetno to pomeni tudi, da nima računa za pravi izdelek. in kaj naj s tem računom naredi razen na WC uporabi.

ah ja - nepismena mladina.


Meni je vse jasno....samo ti si trdil da ne rabi računa, ampak garancijski list

O mladini pa nebi

borut_p ::

Dimnik je izjavil:

borut_p je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Borutp....ooo glej ga, si ugotovil, da ne rabiš garancijskega lista....


pa ti dojameš da OP pravi da je dobil drugačno pečico kot jo je naročila oz plačala, zelo verjetno to pomeni tudi, da nima računa za pravi izdelek. in kaj naj s tem računom naredi razen na WC uporabi.

ah ja - nepismena mladina.


Meni je vse jasno....samo ti si trdil da ne rabi računa, ampak garancijski list

O mladini pa nebi


Seveda ga ne rabi - ce ima garancijski list pravilno izpolnjen

Dimnik ::

Ne rabi garancijskega lista, če ima pravi račun ( si ga bo verjetno nabavila)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dimnik ()

borut_p ::

Verjetno ga nima ane ce jo skrbi za garancijo. Zato razlagam, da v kolikor imas pravilno izpolnjeno garancijsko izjavo, racuna ne potrebujes. Zakaj imam obcutek da se vrtiva v krogu ker ti nekaj ni jasno?

bajsibajsi ::

Tilen je izjavil:

Ne, ker OP sanja, da bo dobila razliko izplačano do polne cene 600 eur pri konkurenci. ;)


Medtem, ko se nekaterim pravnikom zdi povsem OK, da prodajalec stranki podtakne drug artikel brez njenega privoljenja.

Tilen ::

prepríčati -am dov. (i i) doseči, da ima kdo povedano, mišljeno glede na logiko, izkustvo upravičeno za resnično, pravilno

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

St235 ::

bajsibajsi je izjavil:

Tilen je izjavil:

Ne, ker OP sanja, da bo dobila razliko izplačano do polne cene 600 eur pri konkurenci. ;)


Medtem, ko se nekaterim pravnikom zdi povsem OK, da prodajalec stranki podtakne drug artikel brez njenega privoljenja.


Seveda ni ok, zato imaš možnost da zadevo vrneš. Se pa nekaterim šank debaterjem zdi, da bi ji morali najmanj podariti pečico, če ne še kosilo skuhat.

starfotr ::

borut_p je izjavil:

za energetske nalepke obstajajo standardi kako se ugotavljajo. recimo za žarnice traja meritev 8 mesecev. verjamem da za pralni stroj obstaja tudi nekaj bolj kompliciranega kot le deklaracija proizvajalca (okrog porabe vode). je pa poraba vode le ena izmed 6 deklaracij na energijski nalepki

http://nep.vitra.si/datoteke/clanki/Ene...


Saj za avto industrijo tudi obstajajo standardi, pa jih vsi kršijo, z VW na čelu.

Vsi ki se ukvarjao z gospodinjski opravili vemo, da eko programi za npr. pranje so zanič. Ali ne operejo dobro ali pa traja 3 ure. Torej uporabiš nek normalen program, ki pa porabi več vode in elektrike. In tega ni na tako imenovani nalepki. Tudi neka letna poraba je fail. To je zelo odvisno od rabe. EU birokrat bi pa radi neko primerjavo. Jaz bi svoj števec dal na vsak aparat, če bi več porabil, naj drugi plačajo štrom. Pa ni te zaveze.

Pri pečici je pa drugače. Isto, kot žarnice, ali imaš navadno na nitko ali pa halogenko, stvar je v bistvu isti k v porabi energije. Če bi želel prihranit elektriko, bi monntiral drug vir svetlobe.
Torej, pri pečici ne moreš odkrivat tople vode. Lahko narediš tako, ki bo imela super duper izolacijo iz Nase, vendar potem bo tudi cena, kot da bi bila narejena v Nasi. Ker so pečice razlikujejo večinoma samo ned fensi dodatki, programi in navlako, ki je nihče ne rabi, je vseeno, kakšno vzameš. Čr ne znaš kuhat/pečt, ti ne pomaga niti najboljša. In razlika v porabi je tdui pri najboljši zelo malenkostna v primerjavi z najslabšo, najbolj potratno.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641719 (17244) Furbo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
235052 (4201) St235
»

vračanje kolesa v leclercu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
11621948 (12940) cebelar123
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514689 (12361) kratos
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414959 (12895) solatko

Več podobnih tem