» »

BMW odstrnil tančice s svojega samovozečega motocikla

BMW odstrnil tančice s svojega samovozečega motocikla

Slo-Tech - Motorno kolo, ki skozi ovinke drvi povsem samostojno, ne sliši se preveč smiselno, mar ne? Velika večina si namreč tovrstno vozilo omisli prav zaradi prvinskega užitka pri vožnji. Pri BMW Motorrad so te dni objavili kratek video, v katerem njihov prototip samovozečega motorja (model R1200GS) sam pospešuje, razbira cesto pred sabo, upravlja plin, sklopko in prestave, zavira pred ovinki ter se v njih ustrezno nagiba, kar je resnici na ljubo videti nekako strašljivo čudno.

Ker gre obenem za precej nevaren hobi, kjer poleg voznikovega znanja in drznosti obstaja še cel kup drugih dejavnikov, ki mu strežejo po življenju - je treba dosežek BMWjevih inženirjev gledati predvsem v luči razvoja pomagal, ki bodo v bodoče v pravem trenutku priskočila na pomoč človeškemu vozniku in morda preprečila kako nesrečo. Kot pravi član razvojne ekipe Stefan Hans: "Prototip nam bo pomagal pri razumevanju dinamike med vožnjo motornega kolesa, s čimer bomo lahko ustrezno razvrščali ravnanja voznika, za poznejše samodejne sistem, ki bodo sami presojali ali je situacija nevarna ali ne. Če bo, bo vozilo lahko voznika o tem opozorilo ali pa kar samo neposredno ukrepalo."

V modernih avtomobilih danes poznamo že vsemogoče asistenčne sistema, od preprečevanja nehotene menjave pasu, do samodejnega zaviranja pred ovirami. Na področju dvokolesnikov pa BMW praktično orje ledino, Če ne štejemo Yamahe, ta je že pred časom razvila robota, ki s svojo vožnjo že uspešno konkurira najboljšim človeškim voznikom.

39 komentarjev

stara mama ::

Že že, ampak spet v čem je smisel razen v uporabi v mestih za hitro pomoč?
Pa ne GS, in to s tistimi grdimi Alu kufri ki zgledajo tako grozno, da bi jih bilo treba prepovedat.
Ekologija™ in Trajnost™

twom ::

Kam pa misliš da so vso elektroniko spravili?

FX6300B ::

lahko bi bilo vsaj drugačne barve ;((
May the force be with you!

filip007 ::

Za utrujene voznike potem ali kako?
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

borisk ::

ne, za razvoj asistenčnih sistemov, poglejte si linkani video ali pa preberite članek

Kot pravi član razvojne ekipe Stefan Hans: "Prototip nam bo pomagal pri razumevanju dinamike med vožnjo motornega kolesa, s čimer bomo lahko ustrezno razvrščali ravnanja voznika, za poznejše samodejne sistem, ki bodo sami presojali ali je situacija nevarna ali ne. Če bo, bo vozilo lahko voznika o tem opozorilo ali pa kar samo neposredno ukrepalo."


očitno vsi samo naslove berete.

stara mama ::

Še vedno ni fore, razen za določen segment motoristov. Večinoma ravno vozniki GS-ov. Motorji naloženi z elektroniko in pomagali da v bistvu ne voziš motorja ampak nek bolid na dveh kolesih. GSa sicer nisem imel, sem pa imel letos nov motor srednjega ranga, z njim prevozil pol balkana, potem pa prišel domov in ga prodal.
Sicer fajn motor, gor vse najnovejše, ampak največ užitka mi pa še vedno daje moj stari stroj, ki ima še uplinjač, brez ABSa in nevemčesa še. Enostavno je bolj zabaven in zanimiv za vozit.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Markoff ::

filip007 je izjavil:

Za utrujene voznike potem ali kako?

Ali pa za norce brez zavor?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

stjan ::

Razumem, da morajo nekaj delati, da se pokaže razvoj.
Smisla v samovozečih strojih, razen za kakšna hitra posredovanja zdravnikov ali policije v bistvu ni.
Ta elektronika in ostali sistemi za praktično avtonomno vožnjo bodo testirana na idealnih novih strojih. Kako pa bo ta samodejna elektronika delovala pri starih slabše vzdrževanih strojih?
Kako bo pri starejši napravi s slabšim servisom, utrujenim materialom in slabimi gumami?
Elektronika se pregreva, gume so zlizane do žice :).
In potem takšen stroj kupi nedeljski voznik, ki je prepričan da bo stroj delal vse namesto njega.
Zleze na motor, gas, pa na polno v prvo rido .... zanimiva novica na zadnji strani časopisa...
Bodo pa takšni robotski motorji zanimivi za teroriste :), treba strogo prepovedati!

bajsibajsi ::

stara mama je izjavil:

sem pa imel letos nov motor srednjega ranga, z njim prevozil pol balkana, potem pa prišel domov in ga prodal.
Sicer fajn motor, gor vse najnovejše, ampak največ užitka mi pa še vedno daje moj stari stroj, ki ima še uplinjač, brez ABSa in nevemčesa še. Enostavno je bolj zabaven in zanimiv za vozit.


Zakaj pa potem nisi prevozil pol Balkana s svojim starim strojem? :P

Sploh pa, kaksna neumnost je to, da kupis nov motor, naredis eno daljso furo in ga prodas. Verjetno nakladas. Manj bi izgubil, ce bi motor rental. Ali pa si bolj "motorist", ki je prvis v zivljenju prevozil v enem kosu vec kot 10 km, kar verjento delas ob sobotah in nedeljah s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem - do trgovine in gostilne. Opremljenost novih motorjev z ABS (in CBS) postaja po svetu (tudi v EU) zakonsko obvezna. In prav je tako.

Machete ::

stjan je izjavil:

Razumem, da morajo nekaj delati, da se pokaže razvoj.
Smisla v samovozečih strojih, razen za kakšna hitra posredovanja zdravnikov ali policije v bistvu ni.
Ta elektronika in ostali sistemi za praktično avtonomno vožnjo bodo testirana na idealnih novih strojih. Kako pa bo ta samodejna elektronika delovala pri starih slabše vzdrževanih strojih?
Kako bo pri starejši napravi s slabšim servisom, utrujenim materialom in slabimi gumami?
Elektronika se pregreva, gume so zlizane do žice :).
In potem takšen stroj kupi nedeljski voznik, ki je prepričan da bo stroj delal vse namesto njega.
Zleze na motor, gas, pa na polno v prvo rido .... zanimiva novica na zadnji strani časopisa...
Bodo pa takšni robotski motorji zanimivi za teroriste :), treba strogo prepovedati!


A ti to resno? Kompleten transport bo v prihodnosti temeljil na podobnih avtonomnih vozilih. Mogoče ne čez 5 let, gotovo pa čez 50.
(think: vse dostavne službe, hrana, hitri online nakupi špeže, kondomov, rož kaj vem česa, prevoz organov za transplantacijo, dostava krvi, aparature itd na kraj nesreče, izvidniška akcija za razne preverbe na infrastrukturah in stavbah v kakšnih bolj oddaljenih krajih, car/moto sharing itd..)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

stjan ::

Mačeta, za to kar si ti napisal bo Pipistrel delal leteče drone.
Bolj verjetno pa kakšna druga firma.
Verjetno bo leteči dron hitreje na mestu nesreče kot dron po tleh?

stara mama ::

bajsibajsi je izjavil:

stara mama je izjavil:

sem pa imel letos nov motor srednjega ranga, z njim prevozil pol balkana, potem pa prišel domov in ga prodal.
Sicer fajn motor, gor vse najnovejše, ampak največ užitka mi pa še vedno daje moj stari stroj, ki ima še uplinjač, brez ABSa in nevemčesa še. Enostavno je bolj zabaven in zanimiv za vozit.


Zakaj pa potem nisi prevozil pol Balkana s svojim starim strojem? :P

Sploh pa, kaksna neumnost je to, da kupis nov motor, naredis eno daljso furo in ga prodas. Verjetno nakladas. Manj bi izgubil, ce bi motor rental. Ali pa si bolj "motorist", ki je prvis v zivljenju prevozil v enem kosu vec kot 10 km, kar verjento delas ob sobotah in nedeljah s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem - do trgovine in gostilne. Opremljenost novih motorjev z ABS (in CBS) postaja po svetu (tudi v EU) zakonsko obvezna. In prav je tako.

Očitno ne razumeš duha motorizma. Vsaj takega ne, kot se ga nekateri gremo.
Ekonomsko gledano se mi je splačalo, res da je bil motor od prvega lastnika in sem bil sam drugi, izgubil nisem na njem nič, je pa izkušnja več.
In ja, ABS je obvezen ampak z razlogom se ga da na nekaterih motorjih izklopit.
Probaj ABS na kakem offroad motorju in terenu. Še prej pa si uredi dobro zavarovanje, sam sem ga skoraj rabil.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Machete ::

stjan je izjavil:

Mačeta, za to kar si ti napisal bo Pipistrel delal leteče drone.
Bolj verjetno pa kakšna druga firma.
Verjetno bo leteči dron hitreje na mestu nesreče kot dron po tleh?


Oboje vzporedno se bo razvijalo. Pa pripelji ti škrinjo z dronom, medtem ko avtonomen kombi bo to zmogel (ja, tudi helikopter naprimer, kar je tudi možno).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bajsibajsi ::

stara mama je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

stara mama je izjavil:

sem pa imel letos nov motor srednjega ranga, z njim prevozil pol balkana, potem pa prišel domov in ga prodal.
Sicer fajn motor, gor vse najnovejše, ampak največ užitka mi pa še vedno daje moj stari stroj, ki ima še uplinjač, brez ABSa in nevemčesa še. Enostavno je bolj zabaven in zanimiv za vozit.


Zakaj pa potem nisi prevozil pol Balkana s svojim starim strojem? :P

Sploh pa, kaksna neumnost je to, da kupis nov motor, naredis eno daljso furo in ga prodas. Verjetno nakladas. Manj bi izgubil, ce bi motor rental. Ali pa si bolj "motorist", ki je prvis v zivljenju prevozil v enem kosu vec kot 10 km, kar verjento delas ob sobotah in nedeljah s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem - do trgovine in gostilne. Opremljenost novih motorjev z ABS (in CBS) postaja po svetu (tudi v EU) zakonsko obvezna. In prav je tako.

Očitno ne razumeš duha motorizma. Vsaj takega ne, kot se ga nekateri gremo.
Ekonomsko gledano se mi je splačalo, res da je bil motor od prvega lastnika in sem bil sam drugi, izgubil nisem na njem nič, je pa izkušnja več.
In ja, ABS je obvezen ampak z razlogom se ga da na nekaterih motorjih izklopit.
Probaj ABS na kakem offroad motorju in terenu. Še prej pa si uredi dobro zavarovanje, sam sem ga skoraj rabil.


Torej nisi imel nov motor. Ze tu si nakladal. Odgovoril pa itak nisi nic. Vazno, da sam poznas duh motorizma s svojim super duper zabavnim in zanimivim starim strojem.

Samael ::

bajsibajsi je izjavil:

stara mama je izjavil:


Očitno ne razumeš duha motorizma. Vsaj takega ne, kot se ga nekateri gremo.
Ekonomsko gledano se mi je splačalo, res da je bil motor od prvega lastnika in sem bil sam drugi, izgubil nisem na njem nič, je pa izkušnja več.
In ja, ABS je obvezen ampak z razlogom se ga da na nekaterih motorjih izklopit.
Probaj ABS na kakem offroad motorju in terenu. Še prej pa si uredi dobro zavarovanje, sam sem ga skoraj rabil.


Torej nisi imel nov motor. Ze tu si nakladal. Odgovoril pa itak nisi nic. Vazno, da sam poznas duh motorizma s svojim super duper zabavnim in zanimivim starim strojem.

Ej, bajsi - ti, ki ne razumeš duha motorizma - nisi nič povedal kako je bilo letos z motorjem po romuniji in naokoli :)

stara mama ::

bajsibajsi je izjavil:


Torej nisi imel nov motor. Ze tu si nakladal. Odgovoril pa itak nisi nic. Vazno, da sam poznas duh motorizma s svojim super duper zabavnim in zanimivim starim strojem.

Razen nakladanja pa o tebi in tvojih izkušnjah seveda ne vemo nič.
Ekologija™ in Trajnost™

bajsibajsi ::

Samael je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

stara mama je izjavil:


Očitno ne razumeš duha motorizma. Vsaj takega ne, kot se ga nekateri gremo.
Ekonomsko gledano se mi je splačalo, res da je bil motor od prvega lastnika in sem bil sam drugi, izgubil nisem na njem nič, je pa izkušnja več.
In ja, ABS je obvezen ampak z razlogom se ga da na nekaterih motorjih izklopit.
Probaj ABS na kakem offroad motorju in terenu. Še prej pa si uredi dobro zavarovanje, sam sem ga skoraj rabil.


Torej nisi imel nov motor. Ze tu si nakladal. Odgovoril pa itak nisi nic. Vazno, da sam poznas duh motorizma s svojim super duper zabavnim in zanimivim starim strojem.

Ej, bajsi - ti, ki ne razumeš duha motorizma - nisi nič povedal kako je bilo letos z motorjem po romuniji in naokoli :)


Preluknane ceste in nori vozniki. Ne bi vec sel z motorjem. Zlasti, ker ne razumem duha motorizma. :)

Mi je bila lansko leto Makedonija, Albanija, Grcija, Bolgarija itd. bolj vsec. In to celo z motorjem, ki ima ABS.

solatko ::

Tistim, ki smo izpite delali na fičotih in Jawa-h, je praviloma bolj elegantno vozit vozilo s čim manj elektronike, saj smo se naučili vozit, spremljat promet in prilagajat hitrost razmeram na cesti, vam, katerim glavni predmet pri vožnji je pametni telefon, pa še taka množica elektronike ne bo pomagala, da se ne boste več zaletaval.

Največja varnost je v glavi upravljalca z vozilom, vse ostalo je slaba potuha neznanju in pomanjkanju izkušenj. V življenju nisem imel nikoli kasko zavarovanega vozila, vedno samo minimalno obvezno, če bi že res naredil napako, pa je tok, tok, do sedaj še nisem.
Delo krepa človeka

Machete ::

Prepogumne besede solatko, prepogumne. Get off your high horse. S tem da je (res) danes 100x več avtov, 200x več stresa ter obveznosti in 300x več nezbranosti kot ko si ti delal izpit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

jype ::

Pa krožišča so!

bajsibajsi ::

solatko je izjavil:

Tistim, ki smo izpite delali na fičotih in Jawa-h, je praviloma bolj elegantno vozit vozilo s čim manj elektronike


Tisti motoristi, tvojih let, imajo dandanes vecinoma drazje in velike motorje z obilico elektronskih pomagal. Glavni razlog temu je, da si jih financno (koncno) lahko privoscijo. S ficotom in MZ-jem si delal pa izpit, ker ti drugega ni preostalo, saj kaj dosti ostalega ni bilo na nasih cestah.

Statisticno dokazano in ze stokrat preizkuseno je, da v danih najpogostejsih situacijah znatno najvecji delez motoristov prej ustavi s pomocjo ABS-a, kot pa tisti brez (z izjemo profijev, kar pa mi trije nismo). Ampak vidva tega vsekakor ne moreta vedeti, ce se pa ze stiri desetletja vozita s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem. ;)

edit/
Ostalo glede telefonije in nezbranosti med voznjo se strinjam.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

bajsibajsi je izjavil:


Statisticno dokazano in ze stokrat preizkuseno je, da v danih najpogostejsih situacijah znatno najvecji delez motoristov prej ustavi s pomocjo ABS-a, kot pa tisti brez (z izjemo profijev, kar pa mi trije nismo). Ampak vidva tega vsekakor ne moreta vedeti, ce se pa ze stiri desetletja vozita s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem. ;)

Če bi vozil enduro po brezpotjih, bi ti to bilo kristalno jasno.
Tako pa vrjetno voziš GS-a po cesti, velika verjetnost da si tak voznik:

Ekologija™ in Trajnost™

bajsibajsi ::

stara mama je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:


Statisticno dokazano in ze stokrat preizkuseno je, da v danih najpogostejsih situacijah znatno najvecji delez motoristov prej ustavi s pomocjo ABS-a, kot pa tisti brez (z izjemo profijev, kar pa mi trije nismo). Ampak vidva tega vsekakor ne moreta vedeti, ce se pa ze stiri desetletja vozita s svojim starim nadvse zabavnim in zanimivem strojem. ;)

Če bi vozil enduro po brezpotjih, bi ti to bilo kristalno jasno.
Tako pa vrjetno voziš GS-a po cesti, velika verjetnost da si tak voznik:



Ne razumem zakaj sploh se klobasas, navada z MS foruma? Jasno je, da offroadisti naceloma ne uporabljajo in ne zelijo imeti ABS. Prav tako pa je tudi vsem, razen tebi, jasno, da ste/so krosisti mocno v manjsini ter da vecina motoristov vozi najvec casa in naredi najvec kilometrine po "normalnem" terenu. Posledicno pride ABS in tudi ostala elektronska pomagala, se kako prav v VECINI primerov. Ne razumem, kaj bi rad sploh povedal... da so ti kufri na sliki grdi, da je ABS slab, da so novi motorji slabi, da vecina motoristov zivimo v zmoti?!?

stara mama ::

bajsibajsi je izjavil:


Ne razumem zakaj sploh se klobasas, navada z MS foruma? Jasno je, da offroadisti naceloma ne uporabljajo in ne zelijo imeti ABS. Prav tako pa je tudi vsem, razen tebi, jasno, da ste/so krosisti mocno v manjsini ter da vecina motoristov vozi najvec casa in naredi najvec kilometrine po "normalnem" terenu. Posledicno pride ABS in tudi ostala elektronska pomagala, se kako prav v VECINI primerov. Ne razumem, kaj bi rad sploh povedal... da so ti kufri na sliki grdi, da je ABS slab, da so novi motorji slabi, da vecina motoristov zivimo v zmoti?!?

Ovračam tvojo trditev, kako je ABS oh in sploh super pogruntavščina. Je, samo v NEKATERIH primerih!
Enduro svet je dosti večji kot tebi izgleda, poglej recimo Trans Euro Trail ;)
Če pa že gremo na asfalt, tam je pa supermoto tista disciplina, kjer je ABS prej slabost kot prednost.
Ekologija™ in Trajnost™

bajsibajsi ::

Ocitno ti ves nekaj, kar ostala moto srenja ne ve. Nima smisla, ker kar gonis svoje. Zagotovo si sel letos s tistim novim motorjem, kateri v resnici ni bil nov, kot si kasneje napisal, po celotni TET do Crne gore, a ne? Nakladac. :P

stara mama ::

bajsibajsi je izjavil:

Ocitno ti ves nekaj, kar ostala moto srenja ne ve. Nima smisla, ker kar gonis svoje. Zagotovo si sel letos s tistim novim motorjem, kateri v resnici ni bil nov, kot si kasneje napisal, po celotni TET do Crne gore, a ne? Nakladac. :P

Očitno še nisi sprobal pravega motorja, trol!

PS: Moto srenja že ve
http://adbmag.com.au/editorial/enduro-b...

PS2: https://www.rideapart.com/articles/2542...
Illustrative, no? That's a pretty drastic difference between ABS and non-ABS braking systems. That said, even after the above video, I am of the opinion that not all motorcycles need ABS. I do, however, think all road-going motorcycles should have ABS as a standard feature. Also, I feel that riders should be able to disable ABS systems if needs be, because there are situations where ABS is more a hazard than a help.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

bajsibajsi ::

OK, razumem!

Pravi motor ne sme imeti grdih Alu kovckov, ne sme imeti nikakrsnih elektronskih pomagal, bog ne daj, da ima ABS, obvezno mora biti enduro, mora imeti uplinjac, biti star ter obenem zabaven in zanimiv.

Imate ga seveda samo tisti, kateri razumete duha motorizma.

stara mama ::

Končno si si dal dopovedat. Ko da bi teletu govoru, ki te sam debelo gleda.
Pa še vedno ne razume, kaj je bil point.
Ekologija™ in Trajnost™

Relanium ::

bajsibajsi je izjavil:

OK, razumem!

Pravi motor ne sme imeti grdih Alu kovckov, ne sme imeti nikakrsnih elektronskih pomagal, bog ne daj, da ima ABS, obvezno mora biti enduro, mora imeti uplinjac, biti star ter obenem zabaven in zanimiv.

Imate ga seveda samo tisti, kateri razumete duha motorizma.

A smo malo butthurt, ker ne znamo zapeljat na makadam? :))

bajsibajsi ::

Relanium je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

OK, razumem!

Pravi motor ne sme imeti grdih Alu kovckov, ne sme imeti nikakrsnih elektronskih pomagal, bog ne daj, da ima ABS, obvezno mora biti enduro, mora imeti uplinjac, biti star ter obenem zabaven in zanimiv.

Imate ga seveda samo tisti, kateri razumete duha motorizma.

A smo malo butthurt, ker ne znamo zapeljat na makadam? :))


Was that you?

msjr ::

Hmja, jest tukaj vidim problem da trenutna self drive pomagala vozijo zelo "nemarno" (izkušnje iz volvota s90), t.j. dokaj rade se "lepijo" na tisto določeno minimalno razdaljo, drži tempomat do razdalje, potem pa besno bremza... V glavnem za moj okus dokaj pozno reagirajo. To pa je prav nasprotje nekega "laganini" kruzanja, kar [starejši] lastniki motorjov pričakujemo, če bomo že vzeli motor z elektroniko. Ne predstavljam si da bi imel nek advanced tempomat na 90 potem pa bi me na polno položil v ovinek, hvala lepa. Pri motorju je na splošno treba malo več mislit, kar velja tudi za AI. Jih čaka še dolga pot, pa kljub temu pozdravljam napredek.

Kar se tiče ABS in kako se ga ne rabi in take stvari, lahko nabijajo samo caffe racerji, ki bi za tistih 0,842 km na teden lahko uporabili pecikel, še Miran Stanovnik bi imel tempomat na daljše razdalje :D

Stari maček ::

Vozim GSA. In še samo smejim raznoraznimi starim mamam...

msjr ::

Sej bo sej bo, jest pa ne tako staro LT-jko pa staro goldo, lepo počas pa ziher. Je pa res kot je nekdo zgoraj omenil, glede na to, da sem pri obeh motorjih (dobro, oba sta že v letih) kar dosti delal na štromu, me res rahlo skrbi kako bodo vse te novosti delale čez 10 let. No, čez 10 let ko bodo ven prišle...

krucymucy ::

Ti sistemi malo poneumljajo voznike.

Leta 2010 sem kupil nov motor brez ABS in brez TC (traction control).
Vozil sem se lepo, po ravnem glede na povprecnega motorista pocasi, v ovinkih dokaj hitro v globokem nagibu in kolenom na tleh.
Nikoli imel zdrsa ali kakrsnekoli druge nevarne situacije.

Sedaj imam motor v vsemi modernimi sistemi.
Kaj se dogaja?
V vsakem ovinku mi sveti TC, ce je dovolj zavita cesta skoraj ne ugasne. Ce bi tako vozil s prejsnjim motorjem, bi bil v malinah.

stara mama ::

Stari maček je izjavil:

Vozim GSA. In še samo smejim raznoraznimi starim mamam...

Ravno zato ker voziš GSa imate vsi GS fahrerji mentaliteto, da vozite ultimativni motor ki je uber alles.
Greva na kak test v hitrosti prelaganja ali pa pobiranja motorja, da vidimo kako hitro boš premetaval svojo gasilsko pumpo.
Ekologija™ in Trajnost™

krucymucy ::

Pojdi na testno voznjo. Je zastonj.
Jaz sem takoj prodal japonskega nakeda in kupil gs.
Sedaj imam sicer spet japonca, a dvomim da kaj dolgo.

stara mama ::

Vrjamem da je fajn motor, če ne se jih ne bi toliko prodalo.
Ampak je samo eden mnogih segmentov.
V idealnem svetu bi imel v garaži vsaj 5 motorjev, vsakega za svoj namen.
Veliki potovalniki pač niso moj stil.
Ekologija™ in Trajnost™

Stari maček ::

stara mama je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Vozim GSA. In še samo smejim raznoraznimi starim mamam...

Ravno zato ker voziš GSa imate vsi GS fahrerji mentaliteto, da vozite ultimativni motor ki je uber alles.
Greva na kak test v hitrosti prelaganja ali pa pobiranja motorja, da vidimo kako hitro boš premetaval svojo gasilsko pumpo.


Nimam le GSA....za take, kot si ti, imam tudi tamalega GS-a....:)) Boš pa moral še zrast, da te bo prababica pustila v Dolomite, kjer boš dojel, zakaj cestaki nimajo šans na zaprtih gorskih cestah.

stara mama ::

Stari maček je izjavil:

stara mama je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Vozim GSA. In še samo smejim raznoraznimi starim mamam...

Ravno zato ker voziš GSa imate vsi GS fahrerji mentaliteto, da vozite ultimativni motor ki je uber alles.
Greva na kak test v hitrosti prelaganja ali pa pobiranja motorja, da vidimo kako hitro boš premetaval svojo gasilsko pumpo.


Nimam le GSA....za take, kot si ti, imam tudi tamalega GS-a....:)) Boš pa moral še zrast, da te bo prababica pustila v Dolomite, kjer boš dojel, zakaj cestaki nimajo šans na zaprtih gorskih cestah.

Imam še nekaj ravno za take ceste, pametnjakovič :))
Ekologija™ in Trajnost™


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uber zaradi nesreče prekinil preizkuse avtonomnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
21262579 (57288) Unknown_001
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8314125 (12032) guest #44
»

A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519695 (7235) guest #44
»

Motoristi!?

Oddelek: Loža
383500 (2318) Nejc Pintar
»

V Kranju 3 mrtvi? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
46741234 (25971) kmetek

Več podobnih tem